Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
CRM (Customer Relationship Management)
CRM (Customer Relationship Management), klantrelatiebeheer in het Nederlands, verzamelt, ordent en analyseert klantrelatiegegevens om zorginstellingen te helpen bedrijfsproblemen op te lossen. Het gaat onder meer om rapportagetools, realtime meetgegevens, portals en dashboards. Hierbij worden gegevens verzameld meerdere bronnen en geanalyseerd, zodat afdelingen in een gezondheidszorgsysteem (facturering, marketing, verkoop, klantenservice, enz.) op data gebaseerde beslissingen kunnen nemen.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de CRM (Customer Relationship Management)
CRM-analyse identificeert gegevenstrends en -patronen die voor kleine zorginstellingen kostenbesparend kunnen werken. Zo kan een analyse bijvoorbeeld bepalen welke zorg klanten het minst gebruiken, zodat bedrijven deze diensten kunnen aanpassen of geleidelijk kunnen afschaffen.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)