Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Bedrijfscommunicatie
Bedrijfscommunicatie is het beheer van alle communicatie in een bedrijf. Het gaat hierbij om het beheer van de interne communicatie (communicatie die binnen een organisatie plaatsvindt) en de externe communicatie (communicatie tussen een organisatie en de buitenwereld). Bedrijfscommunicatie kan helpen indruk te maken en invloed uit te oefenen op zowel interne als externe belanghebbenden, zoals werknemers, klanten, leveranciers en investeerders. Het kan hierbij om het beheer van advertenties, persberichten, verkooppresentaties, nieuwsbrieven, berichten in de sociale media, video's, e-mails en website-teksten. Bedrijfscommunicatie helpt organisaties informatie te delen met de juiste mensen op het juiste moment.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Bedrijfscommunicatie
Bedrijfscommunicatie helpt mkb-bedrijven succesvol te communiceren met intern en extern publiek. Door de communicatie te beheren kunnen deze bedrijven hun betrokkenheid, merkbekendheid, verkoop, marketing, bedrijfsprocessen en inkomsten verbeteren en met grotere bedrijven concurreren.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)