Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Beste in zijn klasse
Beste in zijn klasse verwijst naar het superieure product binnen een specifieke categorie hardware of software. Beste in zijn klasse wordt vaak verward met het beste product op de markt. Het verschil tussen de twee begrippen is dat beste in zijn klasse het beste product binnen een specifieke categorie of prijsklasse beschrijft, terwijl het beste product op de markt alle klassen en prijsklassen bestrijkt.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Beste in zijn klasse
Een mkb-bedrijf kan ernaar streven de beste hardware of software in zijn klasse te leveren zonder de prestaties te hoeven evenaren van het beste product op de markt van een grote onderneming. Het beste product in zijn klasse voor mkb-bedrijven hoeft niet naar totale perfectie te streven, maar moet gewoon het beste zijn in zijn specifieke categorie of prijsklasse.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)