Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Best-of-breed
Best-of-breed-technologie is een aanpak die door bedrijven wordt gehanteerd om hun technologische infrastructuur aan te passen en te verbeteren. In plaats van een softwarepakket te gebruiken dat meerdere processen binnen dezelfde software bestrijkt, zoals HR en boekhouding, gaat het bedrijf op zoek naar de beste tool of het beste product dat is toegespitst op een specifieke functie die in hun behoeften voorziet, zoals projectmanagement.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Best-of-breed
De "best-of-breed"-methode is doorgaans populairder bij het grootbedrijf, simpelweg omdat de kosten die gepaard gaan met meerdere licentieovereenkomsten en leveranciers vaak te duur zijn voor mkb-bedrijven met beperkte middelen. Het vereist ook een aanzienlijke hoeveelheid tijd en IT-kennis om verschillende systemen te implementeren, beheren en integreren.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)