Project management tools

Gebruik Capterra in Nederland om de beste Project management tools voor je bedrijf te vinden.

Loading...
Waarom Capterra gratis is
monday.com, een bekroonde tool voor projectmanagement, helpt teams om samen te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten opleveren. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit ervan zorgen ervoor dat je team snel kan instappen en dat jij je werk op je eigen manier kunt beheren. Met krachtige productiviteitsfuncties zoals tijdregistratie, geautomatiseerde meldingen, aanpasbare workflows, afhankelijkheden, tijdlijnweergaven en integraties kan je team voor elke projectmijlpaal betere en snellere resultaten behalen. Meer informatie over monday.com monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is. Meer informatie over monday.com
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf! Meer informatie over Celoxis Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes. Meer informatie over Celoxis
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Teamwork Projects combineert krachtige functies die slimmere werkstromen en nauwe communicatie creëren, zodat jij je kunt richten op je taken. Functies omvatten taakbeheer, tijdregistratie, mijlpalen, Gantt-diagrammen, directe rapporten van hoog niveau en nog veel meer. Teamwork for Enterprise biedt het beste samenwerkingsplatform in zijn klasse voor optimale efficiëntie en goed presterende teams met extra ondersteuning en beveiligingslagen. Meer informatie over Teamwork Projects De projectbeheer-app voor professionals. De krachtigste en eenvoudigste manier om samen te werken met je team. Meer informatie over Teamwork Projects
Aha! is ‘s werelds populairste software voor marketingplanning en projectmanagement. Dit platform helpt meer dan 5000 bedrijven bij het ontwerpen en lanceren van producten waar klanten dol op zijn. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingprogramma's te beheren. Meer informatie over Aha! Aha! is ‘s werelds populairste software voor marketingplanning en projectmanagement. Meer informatie over Aha!
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool die is ontworpen voor Scrum-teams om hun werk in Sprints te plannen, bij te houden en te herhalen. Bereid je voor op de veranderende eisen van de klant en verzend de juiste producten op tijd. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op het goede spoor met gepersonaliseerde Scrum-boards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, cumulatieve stroomdiagrammen en meer. Meer informatie over Zoho Sprints Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool die is ontworpen voor Scrum-teams om hun werk in Sprints te plannen, bij te houden en te herhalen. Meer informatie over Zoho Sprints
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over JIRA Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over JIRA
Workfront temt de chaos van projectmanagement voor ondernemingen met een toonaangevende cloudoplossing die al je werk beheert. Met Workfront kunnen IT PMO-groepen van elke omvang aanvragen stroomlijnen, projecten plannen, prioriteiten stellen, processen beheren, bedrijfsmiddelen digitaal beoordelen en rapporteren over hun activiteiten. Omdat Workfront is aangepast aan de behoeften van elke organisatie, kunnen teams onmiddellijk profiteren van verbeterde productiviteit, projectuitvoering (in waterval- of Agile-weergave) en zichtbaarheid van managers. Meer informatie over Workfront Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt. Meer informatie over Workfront
Projectmanagement is eenvoudig met Confluence, een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Creëer en bewaar al je documentatie op één plek, vereenvoudig de communicatie tussen teams en verzend projecten sneller. Verbind Confluence naadloos met Jira Software om extra context aan je projecten toe te voegen, problemen en productvereisten te creëren en bij te houden, publicatierapporten te publiceren, voortgang te volgen en meer. Meer informatie over Confluence Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om projecten te beheren en het werk te doen vlotten. Meer informatie over Confluence
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode Meer informatie over ProWorkflow
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Forecast is een compleet platform voor project- en resourcebeheer en wordt aangedreven door AI. Hiermee kun je je digitale projecten op tijd en binnen het budget leveren, met het juiste team om de klus te klaren. Forecast verbetert je werkprocessen waardoor je je werk moeiteloos kunt verbinden, je pijplijn kunt opvullen en al je deadlines halen. Het product werkt het beste voor bedrijven met 20 tot 500 werknemers. Meer informatie over Forecast Door AI aangedreven project- en resourcebeheer. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar. Meer informatie over Forecast
Versnel je ERP-implementatie. De "ultramoderne cloudoplossing" biedt grote en gemengde teams de mogelijkheid om werk te organiseren en iedereen erbij te betrekken. Dit zeer schaalbare platform maakt afstemming en follow-up een fluitje van een cent. Het brengt alle belanghebbenden, informatie, taken, problemen, verzoeken en scenario's samen. Technisch onderlegd of niet, intern of extern; bespaar tijd, toon naleving aan en krijg dingen gedaan! Aangestuurd door ERP best practices ben je in een mum van tijd klaar om te beginnen. Meer informatie over 9teams Versnel je ERP-implementatie. De toonaangevende cloudoplossing om werk te organiseren en iedereen erbij te betrekken. Meer informatie over 9teams
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van projectplanning, tracering en samenwerking op één platform en maakt het vervolgens eenvoudig om in realtime werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden en budgetten en winstgevendheid te bekijken. Met ondersteuning voor zowel traditionele als flexibele projectbeheermethodes helpt Accelo Projects je om zicht te krijgen op de prestaties van elk project en de beschikbaarheid van resources, zodat je moeiteloos op tijd het werk kunt leveren dat je klanten waarderen! Meer informatie over Accelo Accelo is het meest flexibele, krachtige, geautomatiseerde online platform voor projectmanagement voor professionals en helpt je om de controle te behouden. Meer informatie over Accelo
Genius Project is de vertrouwde oplossing voor teams van elke omvang. Het is een software voor projectmanagement voor grote ondernemingen die beschikbaar is in 2 implementatie-opties: gehost op locatie of SaaS. Met zijn uiterst gebruiksvriendelijk en aanpasbare interface met ingebouwd sociaal samenwerkingsplatform, is Genius Project geschikt voor de behoeften van elke sector en biedt het voordelen voor iedereen in de organisatie: PMO, directielid, projectmanager en teamlid. Meer informatie over Genius Project Software voor projectmanagement voor projecten op ondernemingsniveau met een ingebouwd platform voor sociale samenwerkingen. De slimme oplossing voor projecten. Meer informatie over Genius Project
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
Agile projectmanagementtool voor middelgrote tot grote bedrijven, met een holistische benadering van application lifecycle management en projectportfoliobeheer. De oplossing geeft de vrijheid om elke gewenste Agile aanpak te kiezen of aan te passen: Scrum, Kanban of een aanpak op maat. Realtime zichtbaarheid. Maakt samenwerking tussen verschillende afdelingen mogelijk. Erkend in het Magic Quadrant van Gartner voor Agile tools voor ondernemingsplanning. Visualiseer het bedrijfsportfolio. Ondersteun teamdiversiteit. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Targetprocess Agile projectmanagementtool voor middelgrote tot grote bedrijven, met een holistische benadering van projectportfoliobeheer. Meer informatie over Targetprocess
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Win meer zaken en krijg meer gedaan met Daylite. Kom je vervolgafspraken na. Rangschik leads en klanten in gerichte lijsten. Organiseer alle variabele delen van projecten en stroomlijn processen zodat er niets over het hoofd wordt gezien. Integreer met Apple Mail. Synchroniseer je Apple-contacten en Kalender. Werk offline. Bouw klantrelaties op, voer plannen uit en schaal je bedrijf op. Je klanten zullen denken dat je superkrachten bezit, en dat is ook zo! Meer informatie over Daylite for Mac EXCLUSIEF voor macOS en iOS. Bouw relaties op, win meer omzet en voer je plannen uit. Daylite doet het allemaal. Meer informatie over Daylite for Mac
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
Bedrijven over de hele wereld gebruiken Hansoft om hun softwareontwikkelingsprojecten te beheren tijdens hun overgang om een Agile onderneming te worden. Hansoft biedt projectmanagementsoftware voor samenwerking en management van teams bij Agile en traditionele ontwikkeling van producten en diensten. Native toepassing voor Windows, OS X en Linux met zowel lokale als gehoste optie beschikbaar. Meer informatie over Hansoft Hansoft biedt oplossingen voor samenwerking en management van teams bij Agile en traditionele ontwikkeling van producten en diensten. Meer informatie over Hansoft
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en programmabeheerders waarderen deze functies: Gantt-grafieken, werkbelastingweergave voor resourcebeheer, aangepaste dashboards, structurering via mappen, projecten en taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Zit je in een marketing- of creatief team? Wrike voor marketeers is een afzonderlijk product met op maat gemaakte sjablonen, taalprogramma's en een Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike Wrike is een tool voor werkbeheer voor teams van meer dan 20 personen. Perfect voor project-, programma- en productmanagers en marketing- en ontwerpteams. Meer informatie over Wrike
Kissflow is de beste software voor projectmanagement en taakbeheer, en maakt deel uit van de oplossing voor de digitale werkplek. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace Kissflow is de beste software voor projectmanagement en taakbeheer, en maakt deel uit van de oplossing voor de digitale werkplek. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: tijdregistratie, taakafhankelijkheden en automatisch opnieuw inplannen, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. ActiveCollab wordt gebruikt door teams en bedrijven van alle achtergronden en groottes – van grote teams in internationale bedrijven tot kleine startups en alles daartussenin. Meer informatie over ActiveCollab ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Intervals biedt gehoste software voor projectmanagement die tijdregistratie en taakbeheer samenbrengt in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportage. Bevat een werkverzoekwachtrij, e-mailintegratie, documentbeheer, facturering en meer. Ideaal voor kleine bedrijven zoals designers, ontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus en IT-diensten. Ontwikkeld door en voor kleine bedrijven. Vertrouwd sinds 2006. Intervals wordt in meer dan 100 landen en in elke tijdzone gebruikt. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. Meer informatie over Intervals Intervals biedt een perfecte combinatie van taak-, tijd- en projectbeheer voor kleine bedrijven. Meer informatie over Intervals
SpiraPlan is de Agile tool voor programmabeheer in grote ondernemingen waarmee al je projecten in harmonie samenwerken! Met SpiraPlan kun je je taken, problemen en code snel en eenvoudig beheren. Synchroniseer je projecten, programma's en resources om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen om je doelen te bereiken. SpiraPlan helpt je om doelen te stellen en uit te voeren, met realtime rapportages over meerdere projecten tegelijk. Als je op tijd en binnen het budget moet leveren en alles bij moet houden, heeft SpiraPlan alles wat je nodig hebt. Meer informatie over SpiraPlan SpiraPlan is een compleet Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen dat je helpt bij het plannen, beheren en traceren van al je programma's en resources. Meer informatie over SpiraPlan
Blijf op schema en krijg meer gedaan met gerichte sprints, gedetailleerde taken en visuele kanban-achtige workflows die je processen automatiseren. Combineer het met tijdregistratie van Hubstaff voor een gestroomlijnde bedrijfsvoering. Meer informatie over Hubstaff Tasks Hubstaff Tasks is een geautomatiseerde tool voor team- en projectmanagement die is ontworpen met flexibiliteit in gedachten. Blijf op de goede weg met sprints en taken. Meer informatie over Hubstaff Tasks
A platform with wallchart interface that helps organizations centralize resource usage data and better plan future utilization. Retain is trusted by the Big Four (KPMG, Ernst & Young, Deloitte and PwC) and many other professional services organizations. The Retain Resource Planning System is self-hosted and is available as a MS-Windows, browser-based and mobile application. Meer informatie over Retain Resource Planning A platform with wallchart interface that helps organizations centralize resource usage data and better plan future utilization. Meer informatie over Retain Resource Planning
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Meer informatie over Kaseya BMS Met Kaseya BMS kun je projecten effectief uitvoeren, realtime statusrapporten krijgen en tegelijkertijd de prognoses verbeteren. Meer informatie over Kaseya BMS
ProductPlan is eenvoudig te gebruiken roadmapsoftware ontworpen om teams te helpen hun strategieën beter te plannen en te communiceren. De functies voor slepen en neerzetten zijn intuïtief en helpen projectmanagers snel aan de slag te gaan om aantrekkelijke roadmaps te ontwerpen. Roadmaps van ProductPlan zijn zeer visueel, gericht op communicatie en zijn ontworpen voor teamsamenwerking. Ga naar www.productplan.com voor meer informatie. Meer informatie over ProductPlan Cloudgebaseerde roadmapsoftware voor het plannen, ontwerpen en delen van routekaarten. Meer informatie over ProductPlan
Hoe vaak zit je voor het grootste deel van je werkdag in vergaderingen om te ontdekken dat je maar weinig vooruitgang hebt geboekt met lopende projecten? De persoonlijke ontmoetingen hebben zeker hun waarde, maar wat doe je als je team verspreid is over gebouwen, steden, staten en landen? Door gebruik te maken van de kracht van samenwerkingssoftware voor projectmanagement, kan een eenvoudiger en minder kostbare manier worden gebruikt om je projecten te beheren en uit te voeren. Download sleutels voor succesvolle projectsamenwerking en -uitvoering. Meer informatie over MangoApps Door gebruik te maken van de kracht van samenwerkingssoftware voor projectmanagement, kan een eenvoudiger manier worden gebruikt om je projecten te beheren en uit te voeren. Meer informatie over MangoApps
Bitrix24 is a leading free cloud, mobile and on-premise (open source code) project management solution used by over 4 million businesses worldwide. Unlimited tasks, projects, Gantt chart, task dependencies, time tracking, resource planning, quotes, invoicing management - FREE! English, German, Portuguese, Spanish, Chinese, Russian and many other languages supported. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is a leading free cloud, mobile and on-premise (open source code) project management solution with over 4 million users. Meer informatie over Bitrix24
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor projectmanagement op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor projectmanagement en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
Webgebaseerde softwareoplossing voor projectmanagement voor kleine en grote teams. De modelleringsflexibiliteit maakt het een goede tool zowel voor teams die de klassieke watervalmethode gebruiken als voor teams die met Agile en/of Scrum werken. Bevat een krachtige webgebaseerde Gantt-tool en is beschikbaar zowel als cloudservice en als lokale installatie. De uitgebreide functies bevatten projectbeheer, werkregistratie, probleemtracering, teamagenda en vergaderingen, werkstroommodellen, helpdesk, documentbeheer en nog veel meer. Meer informatie over Twproject Webgebaseerde softwareoplossing voor projectmanagement voor het beheren van werk en communicatie door middel van projecten op elk gebied. Meer informatie over Twproject
Software waarmee je je projecten, programma's en portfolio's kunt beheren. Geef ze de ondersteuning die ze verdienen met processen en methoden, governance, planning en middelen, rapportage en dashboards, risico's en problemen, voordelen en financiën. Een volledig pakket aan mogelijkheden, gemakkelijk te implementeren en tegen een betaalbare prijs. Hier vind je producten met een scala aan functionaliteiten tegen verschillende prijzen om aan al je behoeften te voldoen, of je nu op zoek bent naar een plaatselijke of SaaS-gebaseerde oplossing. De tools zijn voor altijd gratis, dus probeer het zelf! Meer informatie over PROJECT in a box Projectmanagementsoftware die kant-en-klare oplossingen biedt voor PMO, rapportage, resourcing en processen. Inclusief PRINCE2 en MSP. Meer informatie over PROJECT in a box
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work. Meer informatie over Smartsheet
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ServiceDesk Plus Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer. Meer informatie over ServiceDesk Plus
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en bedrijven die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Kanban-bord en Gantt-grafiek Robuust projectmanagement ter ondersteuning van WBS (onbeperkte hiërarchie), meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren Mobiele apps Beheer van hulpbronnen Meer dan 1000 integraties Gegevensbeveiliging op ondernemingsniveau Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
Wimi is een tool voor projectmanagement die je helpt georganiseerd te blijven en teamwerk efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische software voor projectmanagement, omdat teams alles waar ze aan werken kunnen volgen. Met berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, agenda's en videoconferenties laat Wimi je hele team moeiteloos samenwerken en slimmer aan projecten werken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi Wimi is de meest gebruiksvriendelijke en complete projectmanagementtool voor het MKB. Meer informatie over Wimi
Slimmere routekaartprioritering: airfocus is een software-oplossing voor teams waarmee je je projecten kunt prioriteren met een geavanceerd, maar eenvoudig te gebruiken scoresysteem. Creëer in enkele minuten prachtige en presentatie-klare routekaarten met slepen en neerzetten. Breng iedereen op één lijn en krijg de juiste dingen gedaan. airfocus kan worden geïntegreerd met je bestaande workflows en tools zoals Jira, Trello en Asana, zodat je binnen enkele minuten aan de slag kunt. Start je gratis proefperiode van 14 dagen op airfocus.io. Meer informatie over airfocus Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten en creëer effectievere routekaarten. airfocus integreert met Jira, Trello en Asana. Meer informatie over airfocus
Synapcus is webgebaseerde bedrijfssoftware (ERP) die speciaal is ontwikkeld voor project- en servicegerichte bedrijven in het MKB, met gespecialiseerde functies voor architectenbureaus, bouwbedrijven en projectontwikkelaars. Dankzij meer dan tien jaar geconcentreerde ervaring in verschillende sectoren op basis van het Synapcus-platform kan dit product je bedrijfsprocessen optimaal en kostenbewust implementeren. De focus ligt op het vinden van high-tech oplossingen voor de klanten. Meer informatie over Synapcus Een modern webgebaseerd 360-graden softwareproduct, speciaal voor architectenbureaus, bouwbedrijven en projectontwikkelaars. Meer informatie over Synapcus
De toonaangevende app voor resourcebeheer en personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Float helpt de beste teams ter wereld, waaronder RGA, Vice en Buzzfeed, al sinds 2012 om hun tijd te voorspellen. Prachtig eenvoudig ontwerp, bliksemsnelle technologie, realtime samenwerking. Float's intuïtieve interface met slepen en neerzetten maakt het plannen van je team eenvoudig. Float bevat apps voor iPhone, iPad en Slack. Probeer het 30 dagen gratis. Meer informatie over Float De toonaangevende resource management-app voor bureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals RGA, Vice en Buzzfeed. Meer informatie over Float
Samepage is door Capterra uitgeroepen tot “Meest aanbevolen projectmanagementsoftware” en is ontwikkeld om je team, klanten, partners en leveranciers te helpen soepel en efficiënt samen te werken. Combineer bestanden, taken, kalenders, kaarten, video's, diagrammen en teamgesprekken samen op één pagina. Bewerk een pagina en volg veranderingen gelijktijdig met wie je maar wilt. Chat via video of tekst met individuen of teams zonder te hoeven overschakelen naar een ander chatplatform. Iedereen is op de hoogte zonder een overload aan e-mails. Meer informatie over Samepage Projectmanagementsoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectmanagementsoftware omvat verschillende opties om de status van je projecten te controleren en volgen. " Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Quire is a collaborative project management tool that allows users to easily plan and organize tasks easily in a tree-like structure, where goals are achieved by breaking ideas down into doable tasks that are nested in a hierarchical list. Meer informatie over Quire Quire is a collaborative project management tool for organizing tasks and subtasks in a unique tree-like structure. Meer informatie over Quire
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Wilt je zichtbaarheid krijgen in de workflows van je teams? Kantask is een visuele toolset voor samenwerking die is geïnspireerd door Kanban en ontworpen om multidisciplinaire teams te verzamelen rondom individuele visuele werkruimten. Kantask is perfect voor het MKB om een gemeenschappelijk doel te stellen en een goed overzicht te krijgen van hoe ze elke dag dingen gedaan krijgen. Meer informatie over Kantask Alles-in-één visuele werkruimten om goed presterende teams op te bouwen en de productiviteit met wel 40% te verhogen. Meer informatie over Kantask
Kosteneffectieve software voor projectmanagement die tot doel heeft het leven eenvoudiger te maken. De innovatieve functies van Talk on Task, zoals tijdregistratie, interactief chatten, taakgebaseerd chatten, projectrapportage, enz. maken dit product onderscheidend van andere concurrenten op de markt. Het heeft een uniek chatsysteem waarmee je afhankelijk van je vereisten kunt chatten over specifieke taken, met individuele gebruikers of met specifieke projecten. Meer informatie over Talk on Task Een oplossing voor taakbeheer met functies voor chatten, werken met teams, projecten, taakregistratie en klantenbeheer. Meer informatie over Talk on Task
TCP is de meest innovatieve en robuuste oplossing op de markt voor project- en portfoliobeheer op ondernemingsniveau met geïntegreerde methodologie (PMBOK, Prince2, Agile), sjablonen, beveiliging, kalenders, communicatie, en ongeëvenaarde functionaliteit en schaalbaarheid voor de grootste ondernemingen en groeiende organisaties. TCP promoot perfecte projecten ... dat is de belofte. Meer informatie over The Critical Path TCP is een revolutionaire cloudgebaseerde app ontworpen op basis van toonaangevende methoden voor een perfecte end-to-end planning en uitvoering van projecten en portfolio's. Meer informatie over The Critical Path
Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd en kunnen overal en op elk moment door teamleden worden geopend. VisionProject zorgt ervoor dat iedereen weet waar alles is en dat er niets verloren gaat. Meer informatie over VisionProject Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd. Meer informatie over VisionProject
Slack is waar projectmanagement plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello. Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. In één oogopslag vertelt Trello je waaraan wordt gewerkt.
89% of our customers say they have a better handle on their business since switching to Basecamp. It bring *everything* you're working together with *all* the tools teams need to get projects done: to-do lists, message boards, schedules, documents & file storage, and group chat. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
ClickUp is one app to replace them all. It's the future of work. More than just task management - ClickUp offers docs, reminders, goals, calendars, scheduling, and even an inbox. Fully customizable, ClickUp works for every type of team, so all teams can use the same app to plan, organize, and collaborate. ClickUp is one app to replace them all. It's the future or work. ClickUp is the #1 fastest growing app in 2019.
Join over 700,000 users and manage your home building or remodeling company with Buildertrend's award winning construction management software. Online scheduling, change orders, document management, photos, customer selections, warranty, purchase orders, lead management, and more. Cloud based, users login from PCs, Laptops, iPads & Phones. Automatic notifications help builders manage their operations real-time, providing their subs, vendors, and customers with a better experience. Online scheduling & calendar, online document & photo sharing, online change orders & selection approvals.
Desktop application available as a simple Office 365 subscription that allows you to work from anywhere. Plan resources, manage team schedules, calculate what-ifs scenarios, and easily collaborate with all the project stakeholders. Have more control over projects, centralize resources, automate processes, and improve team collaboration.
Todoist is a simple yet powerful to-do list app that can help anyone get organized and achieve peace-of-mind, no matter where they are or what device they use. From planning large scale projects to simply remembering to pay the rent, Todoist helps get things out of your head and into your to-do list. Trusted by 10+ million people and praised as a life-changing app by The Guardian, USA Today, the New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker and more. Todoist helps people get organized so that they can live a more enjoyable and peaceful life.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren. Teams bij meer dan 2000 organisaties gebruiken deze online technologie voor projectmanagement en planning om zich te concentreren op het werk dat ertoe doet, beslissingen te nemen op basis van gegevens en projecten op tijd te leveren. LiquidPlanner biedt teams een betere manier om taken uit te voeren en projecten op tijd af te leveren.
NetSuite SRP provides a comprehensive, end-to-end solution that helps you take control over your project management processes. With NetSuite SRP, your business' service needs are completely unified and in real-time, so you can make better decisions to increase resource utilization and optimize cash flow, automate manual processes and decrease expenses, eliminate revenue leakage, and gain complete visibility into your entire business. NetSuite SRP is an end-to-end services resource planning solution that supports your complete services life cycle.
Insightly is a powerful yet easy to use project management and CRM system. With integrations to G Suite, Office 365, MailChimp, and major social media sites; great mobile apps for tablets and smart phones; and easy access to a REST API for custom integration, Insightly is the leading CRM for growing businesses. Lots of businesses rely on Insightly to manage their contacts, and projects. Our infrastructure is built for the task. Project management solution for growing businesses to capture new business, track post sale customer interaction, & project delivery.
**Leader in Project Management Software by G2** Track the things that are important to you. Deep dive into project tasks and budgets. Check the status of tasks by due dates, staff assignments and more. If you¿re operating blind, real-time visibility is a few clicks away ¿ and exactly the way you want to see it. "We looked everywhere...nothing beats BigTime" - Matt M. BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Mavenlink transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. With Mavenlink, your team gets the insights they need to deliver projects more predictably and profitably. Named leading project management solution by Gartner. "Mavenlink is my go-to for project management" - Forbes Named leading project management solution by Gartner. "Mavenlink is my go-to for project management" - Forbes
Odoo is a fully integrated and customizable open-source suite of business applications including Sales, CRM, Project Management, Manufacturing, Inventory, Accounting and other business needs all in one software solution. Odoo was designed to meet the needs of companies of all sizes and budgets. Every module is interconnected to provide an integrated experience from app to app, and users can automate many processes that would otherwise require manual inputs into multiple applications. Open Source set of integrated business apps for CRM, POS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Project, and Marketing.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. Its easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com. Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
Project management for agencies & in-house creative teams. Project templates allow you to create accurate estimates & schedules. Route estimates to clients for approval, send quote requests to vendors & manage schedules with multiple target dates with dependencies & creative briefs. Track/share all communications, client & vendor conversations. Integrate budget tracking & insights & get early notifications of budget concerns so you can address any change orders & allocate resources effectively. Workamajig is the #1 project management software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. You can choose whether you view tasks in list view or as Kanban boards. Avaza also offers powerful reporting features. Drag and drop file attachments into tasks. Use Avaza in the cloud, and access it from any device whether its your desktop, tablet or mobile. A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place. Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
SAP Business ByDesign is a complete and adaptable on-demand business solution designed to unify and streamline core business operations for midsize companies. The solution supports financials, CRM, human resources management, supply chain management, project management, supplier relationship management and compliance management. On-demand business solution designed to unify and streamline core business operations for midsize companies.
Taskworld is the easiest way for teams to keep track of work. It packs visual task management, project planning and team messaging into one robust app. Founded in 2012, Taskworld is powered by a team of 60 people spread across four offices worldwide. It is used by over 4000 teams in 80 countries including industry leaders like AccorHotels, Accenture and AT&T. A brainchild of Fred Mouawad, Taskworld is a part of Synergia One Group of Companies. Taskworld is a project management application that combines visual boards, team messaging and project planning into one easy app.

door Axonic Informationssysteme

(200 beoordelingen)
The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more. The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more.
Quick Base is the easiest way to manage projects in the cloud no matter what the project or where your teams are. Quick Base's flexible platform gives you all the features you need to assign tasks, automate workflows, and generate insightful reports for even the most complex projects. Manage and track projects, save time and make stronger decisions using data from a single source, from anywhere, anytime.
Everhour is one of the best time tracking tools for teams. See whos tracking time, whos overworked and who can handle more. Keep track of all your project budgets, schedule threshold alerts, use forward resource planning. Build any kind of reports and send professional-looking invoices. Everhour natively integrates with your project management app so you can track time on tasks right from its interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub and more. Time tracking software equipped with budgeting, forward resource planning, expenses tracking, visual dashboards and flexible reports.
DesignFiles is an easy-to-use online platform for interior designers just like you. Consider it your very own branded portal to manage projects, source products, create 2D & 3D design boards, communicate with your clients and prepare persuasive presentations. DesignFiles is truly a one-stop shop to easily service your clients and grow your bottom line. Go from initial consultation to delivery as soon as possible -- and count on responsive support to back you up. Client & project management, product sourcing, and board design tools for interior designers. Your all-in-one solution.

door Function Point Productivity Software

(183 beoordelingen)
Function Point alleviates the chaotic nature of operating creative agencies, internal marketing teams and professional service firms. Used by over 9000 customers across the world, the all-in-one solution helps teams connect each stage of project management. We strive to deliver intuitive software solutions and unsurpassed customer service. Our goal is to make productivity more personable; to warm it up and give it a heartbeat. The all-in-one project management solution for creative agencies, internal teams and professional service firms.
Labels for to-dos and Kanban boards for projects, all within Basecamps UI. Labels for to-dos and Kanban boards for projects, all within Basecamps UI.
BQE Core is a unified project management platform that allows users to visualize projects unlike before with built in business intelligence help you make the right decisions. Track financials, see live progress to maximize profitability, while powerful features like job costing, allocation of resources and forecasting allow easy productivity. Eliminate manual timecards, process bills with a pre-set schedule and more! Core has seamless integrations to automate workflows eliminating manual entry. BQE Core offers a unified project management platform that lets you run all office operations, saving you time, effort and money.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.
Streamtime is project management software for creative businesses. We believe in creating tools that treat creatives as humans, not robots. With Streamtime you can create jobs and projects, plan and track time, and schedule your team. Take advantage of one click quoting and invoicing direct from your job plan and hook up your finances with our Quickbooks and Xero integrations. Start for free and take advantage of a free, live 30 minute demo with one of our team. Streamtime is project management for creative teams and businesses.
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Projectbeheer voor de onderneming (50+ werknemers, niet geschikt voor kleine bedrijven): Clarizen is gebouwd op een veilig, schaalbaar platform en brengt projectmanagement, configureerbare werkstroomautomatisering en samenwerking in context samen vanuit een intuïtieve interface waarmee iedereen op zijn eigen manier te werk kan gaan. Alle betrokkenen kunnen taken volgen, moeiteloos communiceren en deelnemen op hun eigen manier. Verbind je personeel, elimineer isolatie en lever nieuwe niveaus van zichtbaarheid en vooruitgang. Clarizen is snel en eenvoudig in gebruik en geeft een nieuwe betekenis aan projectsamenwerking over de hele onderneming.
Freedcamp is free for unlimited users and projects. The company's vision is to build a truly freemium product available to all free of charge for most of its functionality. Free accounts are currently limited to 10MB file size limit with unlimited storage on all plans. Freedcamp provides paid features free to non-profits, teachers and students. You can add components you need such as Tasks, Milestones, Discussions, Time Tracking and more, when you create a project in Freedcamp. Effortless Team Collaboration. It is simple and intuitive to start with ability to grow when you need more advanced features.
Project Management Software CaseCamp.com, keeps people on the same page working toward a common goal: finishing a project together. Project Management Software CaseCamp.com, keeps people on the same page working toward a common goal: finishing a project together.
CMiC Field: Combines Project Management and Project Controls to enable seamless collaboration and integrated project delivery. CMiC Field supports the natural workflow of construction projects by automating processes and integrating platforms for smooth and effective management. Specialized for construction and capital project management, CMiC Field delivers smarter, faster solutions to construction-specific problems and procedures. Integrated enterprise-wide financial and project management software for the construction, engineering and architectural industries.
Empowering construction firms to work smarter. Premier is an all in one accounting, job cost, project and document management software voted #1 by Gartners. Developed for General Contractors, Construction Management, Design Build, Land Developers, Home-builders & Specialty contractors. Trusted by thousands of companies and rated at the top leader in 2019 & 2018. Focused on delivering a modern and powerful software that is simple to use for end users and easily accessible from anywhere. Premier is a cloud-based, all-in-one accounting, job costing, project/document/drawing management software voted #1 by Gartners.
Cloud based solution for individuals and small to medium-sized teams. Features include time tracking and task management. Cloud based solution for individuals and small to medium-sized teams. Features include time tracking and task management.
Take the hassle out of managing your creative projects with admations cloud based project management software, specifically created for brands & ad agencies. Imagine the ease of planning & tracking projects from one central hub, providing greater transparency over tasks and resources. Combining project management, resource management, approval workflow & DAM in one easy-to-use tool. Key features: project timelines, online project tracking, timesheet recording, task management and other features Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage creative projects from project set up to artwork approval & storing assets
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist.
10+ Users. Setup Fee Required. WorkOtter makes your project management easy and visible. Get the best tools you need to simplify your work, at the best cost. Keeping it simple with enterprise grade features. Built in reporting easy to chart and manipulate | What-if scenario tool | Forecast vs Utilization insights | Easy and customizable dashboards | Smooth integration with Excel, MS Project, Office365 | Clear and responsive interface | Fast Setup | Centralize tasks and scheduling | Cloud-based The best project management tools ready for large teams without the large cost. Get simple, get visible, and win with WorkOtter.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
Simple online project management software created by an ad agency for advertising agencies, graphic designers, PR, digital, marketing firms and in-house creative teams. FunctionFox is loved by small firms and Fortune 500 companies worldwide for being elegant and intuitive. Monitor multiple jobs, assign tasks, manage remote workers better, and keep projects on track and more profitable. The free demo makes it easy to see how FunctionFox streamlines your workflow. Dont wait try it today. Simple online project management software with time tracking, loved by creative professionals worldwide. Get your free demo today.
Jonas Construction Software has been providing industry-leading project management and accounting construction software for the past 25 years. Our fully-integrated solution provides all of the tools you need to increase growth and streamline your operations. Equipped with robust project management and reporting tools, you can access all the data you want in real-time from your customized dashboard. Quickly forecast and analyze any project with drill down and multiple view capabilities. Fully-integrated project management and accounting construction software for managing contractor and service businesses.
GanttPRO is een online projectmanagementtool op basis van Gantt-diagrammen. GanttPRO wordt gebruikt door meer dan 350.000 project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende gebieden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie! Online projectmanagementtool op basis van Gantt-diagrammen. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen.