Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Digitale kloof
Dit beschrijft de kloof tussen degenen die gemakkelijk toegang hebben tot bepaalde technologieën en degenen die dat niet hebben. Het belicht met name de uitdagingen op het gebied van internettoegang, en op het gebied van met het internet verbonden apparaten. Redenen voor de digitale scheiding zijn onder meer economische uitdagingen, ongelijkheden op het gebied van onderwijs en kansen, geografische ligging en culturele en sociale ongelijkheden.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Digitale kloof
Mkb-bedrijven kunnen helpen de digitale kloof te dichten door kansen en initiatieven in hun gemeenschappen te creëren om toegang tot en kennis van technologie te bevorderen. Ze kunnen ook actie ondernemen met betrekking tot hun wervingsbeleid om ervoor te zorgen dat de digitale kloof geen invloed heeft op hun keuze voor sollicitanten. Dit is met name belangrijk voor mkb-bedrijven die met digitale middelen of media werken.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)