141 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device. Meer informatie over talkSpirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's. Meer informatie over talkSpirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 8000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana helpt teams bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana worden teams zelfverzekerder, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met minder, ongeacht waar ze zich bevinden. Meer dan 93.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen en digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana
Asana helpt teams bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana worden teams zelfverzekerder, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met mind...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform - een compleet, intuïtief intranet. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform - een compleet, intuïtief intranet. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Minerva is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet. Meer informatie over Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use Minerva! The tool is free. For additional paid features (e.g. analytics, collaborative editing), we're excited to offer additional support. Meer informatie over Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use Minerva...
Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Workvivo creëert en definieert een geheel nieuwe categorie van communicatieplatforms voor werknemers die zijn ontworpen om externe teams samen te brengen. Meer informatie over Workvivo
Workvivo is een nieuw soort platform voor werknemerscommunicatie dat externe teams samenbrengt en bedrijven helpt om hun werknemers moeiteloos met elkaar te verbinden, op de hoogte te brengen of erbij te betrekken ongeacht hun locatie, op een manier die traditionele tools simpelweg niet kunnen bieden. Deze oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en werknemersapp, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn. Meer informatie over Workvivo
Workvivo is een nieuw soort platform voor werknemerscommunicatie dat externe teams samenbrengt en bedrijven helpt om hun werknemers moeiteloos met elkaar te verbinden, op de hoogte te brengen of erbij ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Breng je bedrijf op volledige capaciteit met de planningssoftware van 10to8. Reken af met verspilde tijd en no-shows. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over 10to8
Krachtige software voor afspraakplanning en online boeken, vertrouwd door meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Laat klanten je openstaande tijdstippen reserveren en neem online betalingen aan. Stuur automatisch sms- en e-mailherinneringen, en verminder no-shows met wel 90%. Volg klantactiviteit en aanwezigheidsgeschiedenis. Voorkom dubbele boekingen door synchronisatie van agenda's in te stellen met Google, iCal en Outlook. Integreer met meer dan 1500 apps, werkt op elk apparaat en besturingssysteem. Ga vandaag nog gratis aan de slag! Meer informatie over 10to8
Krachtige software voor afspraakplanning en online boeken, vertrouwd door meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Laat klanten je openstaande tijdstippen reserveren en neem online betalingen aan. Stuur ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsproce...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 120 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en central...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken. Meer informatie over Bloomfire
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen. Meer informatie over Bloomfire
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle s...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare toepassingen kunt creëren voor je bedrijf. Meer informatie over Zoho Creator
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld applicaties op maat hebben gebouwd om hun unieke bedrijfsprocessen te beheren. Zoho Creator biedt essentiële tools en alle hulp die je nodig hebt om aangepaste apps te bouwen; helemaal zelf, ongeacht je technische expertise. Bekijk de casestudy's! Meer informatie over Zoho Creator
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hel...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen....
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Platform voor samenwerkende intelligentie dat elk niveau van de organisatie laat meepraten over veiligheid en risicobeheer. Meer informatie over Sofvie
Platform voor samenwerkende intelligentie dat elk niveau van de organisatie laat meepraten over veiligheid en risicobeheer. Het verbetert de communicatie en geeft een nieuwe definitie aan gevaren- en risicobeheer op de werkplek door gegevens uit de frontlinie op een intelligente manier te analyseren. Sofvie is gebaseerd op Industry 4.0 en creëert een toegankelijk referentiepunt dat helpt bij kritieke besluitvormingsprocessen. Sofvie is ontworpen om je cultuur op één lijn te brengen, de ernst van incidenten en ongevallen te verminderen en uiteindelijk levens te redden. Meer informatie over Sofvie
Platform voor samenwerkende intelligentie dat elk niveau van de organisatie laat meepraten over veiligheid en risicobeheer. Het verbetert de communicatie en geeft een nieuwe definitie aan gevaren- en ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversi...
Kissflow is software voor de digitale werkplek die procesbeheer, casemanagement, samenwerking en projectmanagement omvat. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Mensen die zich het dichtst bij het werk bevinden, weten het beste hoe ze problemen kunnen beheren en oplossen, en ze verdienen slimme en eenvoudige hulpmiddelen om dat te kunnen doen. Kissflow kan daarbij helpen. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Mensen die zich het dichtst bij het werk bevinden, weten het beste hoe ze problemen kunnen beheren en oplossen, en ze verdienen slimme en eenvoudige hulpmiddelen om dat te kunnen doen. Kissflow kan daa...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Pragli is een virtueel kantoor voor externe teams met persoonlijke avatars, snelle en veilige ruimtes (audio/video, scherm delen), games en vieringen. Meer informatie over Pragli
Externe teams hebben moeite met het opbouwen van nauwe contacten en snel communiceren. Pragli is een virtueel kantoor dat is ontworpen om je externe team samen te brengen. Pas eerst je avatar aan. Integreer vervolgens je agenda, Slack en zelfs je Spotify om je muziek weer te geven. Stap ten slotte over op snelle, veilige ruimtes om te communiceren. Ruimtes zijn voorzien van audio en video en je kunt er je scherm delen (inclusief tekenen op het scherm). Waar je team zich ook bevindt, je bent samen beter. Meer informatie over Pragli
Externe teams hebben moeite met het opbouwen van nauwe contacten en snel communiceren. Pragli is een virtueel kantoor dat is ontworpen om je externe team samen te brengen. Pas eerst je avatar aan. I...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
zenphi

zenphi

(0 reviews)
Google Workspace eenvoudig gemaakt. Automatiseer je processen op Google Workspace zonder ook maar één regel code te schrijven. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over zenphi
Workflowautomatisering zonder code voor Google Workspace. Of het nu gaat om een eenvoudige Gmail Mail Merge met behulp van Sheets en Docs, Approval Workflows of een complex proces voor onboarding van medewerkers in meerdere stappen, met zenphi kun je het automatiseren met een paar sleep- en neerzetacties. Geen code vereist. zenphi is ontworpen en ontwikkeld op Google Cloud en is handmatig vervaardigd voor Google Workspace. Een geavanceerde en robuuste backend wordt verborgen door een intuïtieve en gebruiksvriendelijke front-end, waardoor iedereen zijn processen onmiddellijk kan automatiseren. Meer informatie over zenphi
Workflowautomatisering zonder code voor Google Workspace. Of het nu gaat om een eenvoudige Gmail Mail Merge met behulp van Sheets en Docs, Approval Workflows of een complex proces voor onboarding van m...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent w...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je d...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wete...
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders....
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform....
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie.
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie. LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van het intranet voor personeel. Het krachtige LumApps-platform is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt werknemers in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt.
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie. LumApps is de volgende stap in de ontwikke...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
SweetHive is a platform that allows organisations to manage organically how people collaborate and work.
Multi-level collaboration web-app platform tailored to your organisation. Based on a single communication thread and great features, SweetHive allows you to drill-down messages and contents from general to detail, have selective communication to avoid opening new chats and thus feeling lost, have a hierarchical mapping process to let people work as your organisation does. Bring collaboration to a higher level in the core of the business.
Multi-level collaboration web-app platform tailored to your organisation. Based on a single communication thread and great features, SweetHive allows you to drill-down messages and contents from genera...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Replace your outdated intranet software with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Intranet Software that unifies teams and accelerates growth. Communicate with your team, share and manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency and trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite and engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Intranet Software that unifies teams and accelerates growth. Communicate with your team, share and manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency and trust. St...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Igloo is een toonaangevende leverancier van digitale werkplekoplossingen die bedrijven helpt meer te bieden dan het traditionele intranet.
Igloo is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Alle Igloo-oplossingen zijn 100% cloudgebaseerd, geschikt voor mobiel en integreren met toonaangevende ondernemingssystemen en cloud-apps waarop je bedrijf vertrouwt. Door alle informatie te centraliseren biedt Igloo één bron van waarheid en maakt het een productiever en betrokken personeelsbestand mogelijk.
Igloo is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Structural is een alles-in-één personenregister dat gebruik maakt van rijke profielen, intelligent zoeken en inzichten om mensen in je organisatie met elkaar te verbinden.
Structural brengt gegevens van mensen uit een hele organisatie samen om verbluffend rijke profielen te maken in een alles-in-één personenregister. Dankzij de mogelijkheid om via intelligent zoeken toegang te krijgen tot deze gegevens ben je in staat om snel en gemakkelijk experts in je organisatie te vinden en in contact met hen te komen, om overeenkomsten tussen best presterende teamleden te identificeren, en nog veel meer. Structural maakt deze profielen toegankelijk voor iedereen, zodat organisaties isolatie en ruis kunnen vervangen door verbinding, wendbaarheid en realtime inzicht.
Structural brengt gegevens van mensen uit een hele organisatie samen om verbluffend rijke profielen te maken in een alles-in-één personenregister. Dankzij de mogelijkheid om via intelligent zoeken toeg...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Beheer, deel en werk samen aan zakelijke bestanden. Biedt gedetailleerd machtigingsbeheer, roltoewijzingen en mobiele toegang.
Met Onehub kan je je inhoud veilig online opslaan, delen en openen. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt bepalen wie toegang heeft tot je inhoud en dat je cruciale zakelijke bestanden met vertrouwen kunt delen. Pas je Workspace aan om het delen van je inhoud een meer professionele, gepolijste look te geven en creëer je eigen klantportal. De virtuele datarooms van Onehub geven je belangrijkste deals de beveiliging en privacy die je nodig hebt.
Met Onehub kan je je inhoud veilig online opslaan, delen en openen. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution.
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Make your meetings more productive by seeing your projects, content, and data laid out visually, in one single platform. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing.
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Make your meetings more productive by seeing your projects, content, and data laid out v...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Spike brengt je hele werkruimte naar je inbox: je e-mail, chat, agenda, oproepen, teamsamenwerking en taken - allemaal op één plek.
Spike verstrekt de kracht van je e-mail. E-mail, chat, agenda, oproepen, collaboratieve documenten en takenlijsten bevinden zich allemaal in één krachtige inbox, waardoor jij je kunt concentreren op het sneller gedaan krijgen van je werk. Spike combineert traditionele e-mails met chatberichten, biedt een betere context voor elk gesprek en vermindert de chaos, wat zorgt voor een betere interactie en een menselijkere (en moderne) manier van communiceren. Spike werkt bovenop je bestaande e-mail en is beschikbaar op iOS, Android, Mac, Windows en Web.
Spike verstrekt de kracht van je e-mail. E-mail, chat, agenda, oproepen, collaboratieve documenten en takenlijsten bevinden zich allemaal in één krachtige inbox, waardoor jij je kunt concentreren op he...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Secure cloud service for secure data exchange & virtual data rooms.
More than 1,200 companies around the world have already put their trust inidgard. This web service secures digital communication and collaboration with partners and customers at the highest level, and simplifies them as well. With the help of idgard, data rooms for projects can be set up in no time. They turn file sharing into an efficient and highly secure process. Users on the go have protected access to their data via app or browser. No one else has access to them.
More than 1,200 companies around the world have already put their trust inidgard. This web service secures digital communication and collaboration with partners and customers at the highest level, and ...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Trusted by Sony PlayStation, New York Life, Levi Strauss, Domino's, Baptist Health, Equinox, Mattress Firm, Zillow, and AT&T.
Interact is an enterprise intranet software company serving over 1,000 customers and millions of employees. Our mission is to inform and connect every organization's greatest asset: its people. For more than 15 years, Interact has worked with organizations like Levi’s, Sony PlayStation, Teva Pharmaceuticals and Domino’s to delivering outstanding intranet experiences. Interact has offices in Manchester (HQ) and New York and operates across the whole of the US and Canada, EMEA, and Australia.
Interact is an enterprise intranet software company serving over 1,000 customers and millions of employees. Our mission is to inform and connect every organization's greatest asset: its people. For m...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Toonaangevend in workflowbeheersystemen voor ondernemingen die organisaties helpen kosten te verlagen en de productiviteit drastisch te verbeteren.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatiseren en consistente standaarden garanderen. Klanten hebben een breed scala aan workflows geautomatiseerd in financiën, operations, HR en IT. Er zijn ook volledige implementatieservices beschikbaar om elk project succesvol te maken. Integreren lost werkelijke zakelijke problemen op met daadwerkelijke workflow-automatisering.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatise...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Make it easy for employees to work remotely from any location or device in a secure environment with solutions from VMware & Softchoice
Make it easy for employees to access all their files and applications and work remotely from any location or device in a secure and scalable environment with solutions from VMware and Softchoice. We can help you set up, manage, secure, and optimize IT performance for your remote workforce using VMware solutions. Explore how solutions like VMware Horizon 7 and Workspace ONE can make your IT staff more efficient, save your company money, and maximize your companys end user experience.
Make it easy for employees to access all their files and applications and work remotely from any location or device in a secure and scalable environment with solutions from VMware and Softchoice. We ca...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office re...
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen