168 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Workvivo is het kloppend hart van je digitale werkplekomgeving, waar werknemers communiceren, feedback delen en ideeën uitwisselen. Meer informatie over Workvivo
Workvivo is een sociaal netwerk, intranet en app voor werknemers, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn. Workvivo biedt je bedrijf het overzicht dat je nodig hebt en geeft werknemers de vrijheid en flexibiliteit die ze willen. Meer informatie over Workvivo
Workvivo is een sociaal netwerk, intranet en app voor werknemers, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn. Workvivo biedt je bedrijf het overzicht dat...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Work OS van monday.com is een digitale werkruimte waarmee managers aangepaste oplossingen kunnen bouwen om al hun teamprocessen te ondersteunen. Meer informatie over monday.com
Dankzij het alles-in-één platform dat je team graag zal gebruiken, heb je met de digitale werkplek van monday.com een uitmuntend pakket voor ondernemingen. Onboard je team binnen enkele minuten op een vooraf gemaakt sjabloon. Of voeg kolommen, widgets en apps toe om je digitale werkruimte volledig aan te passen, zodat deze zich aanpast aan je unieke workflows. monday.com is een eenvoudige manier om één realtime bron van waarheid te onderhouden. Het helpt managers om klanten, belanghebbenden, leveranciers en teams altijd op één lijn te houden. Meer informatie over monday.com
Dankzij het alles-in-één platform dat je team graag zal gebruiken, heb je met de digitale werkplek van monday.com een uitmuntend pakket voor ondernemingen. Onboard je team binnen enkele minuten op...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device. Meer informatie over Talkspirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's. Meer informatie over Talkspirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents,...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Wrike is een externe digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, aangepaste rapporten en meer dan 400 integraties. Meer informatie over Wrike
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Ontdek een zeer kosteneffectieve oplossing voor de digitale werkplek. Snelle installatie binnen 48 uur. Gratis upgrades. Gehost in Google Cloud. Meer informatie over Hub
De Hub is de perfecte digitale werkplekoplossing voor het huidige kantoor voor werken op afstand en verbindt uw teams met de mensen en middelen die ze nodig hebben. The Hub, dat wereldwijd door grote merken wordt gebruikt, stroomlijnt je interne processen, waardoor het beheren en delen van content moeiteloos wordt. Zeg 'vaarwel' tegen onhandige documentopslag en 'hallo' tegen een intelligente, boeiende digitale werkplek. Integreer uw GDrive- en Sharepoint-mappen voor naadloze toegang tot bestanden en verbind uw HR-systemen om het inwerken van gebruikers een fluitje van een cent te maken. Meer informatie over Hub
De Hub is de perfecte digitale werkplekoplossing voor het huidige kantoor voor werken op afstand en verbindt uw teams met de mensen en middelen die ze nodig hebben. The Hub, dat wereldwijd door...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 8000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Verhoog de efficiëntie van iedereen in je team met een uniforme digitale werkplek. Ga vandaag nog aan de slag - het is gratis. Meer informatie over Basaas
Verhoog de efficiëntie van iedereen in je team met een uniforme digitale werkplek. Stel je collega's in staat om samen te werken en toegang te krijgen tot al je apps in één oplossing. Elke gebruiker heeft toegang tot alle apps, gegevens en informatie gecentraliseerd op één plek. Een dashboard met widgets zorgt voor uniforme gegevensinteractie (taken, agenda's, contacten, enz.). Beheer al je apps eenvoudig per groep en wijs ze toe aan je collega's. Alle collega's hebben de juiste set apps en informatie op één plek. Meer informatie over Basaas
Verhoog de efficiëntie van iedereen in je team met een uniforme digitale werkplek. Stel je collega's in staat om samen te werken en toegang te krijgen tot al je apps in één oplossing. Elke gebruiker...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer....

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
10to8 zorgt ervoor dat de digitale werkplek soepel draait. Plan online interne vergaderingen en externe afspraken met klanten. Meld je gratis aan. Meer informatie over 10to8
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en synchroniseer en boek moeiteloos één-op-één tijd met hen. Profiteer van meer dan 1500 integraties, waaronder native videochat en CRM-apps. Stel kalendersynchronisatie in twee richtingen in met Google, Exchange, Outlook en Office 365 om dubbele boekingen te voorkomen. Dankzij de geautomatiseerde herinneringen behoren gemiste afspraken voorgoed tot het verleden. Meer informatie over 10to8
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Sla mediabestanden zoals documenten, afbeeldingen, foto's en video's op, groepeer ze en deel ze op een oneindig canvas. Miro maakt samenwerking en productiviteit tussen teams mogelijk en stelt gebruikers in staat om met ongekend gemak toegang te krijgen tot de inhoud die ze nodig hebben. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Sla mediabestanden zoals documenten,...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen.

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Kissflow is software voor de digitale werkplek die procesbeheer, casemanagement, samenwerking en projectmanagement omvat. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Mensen die zich het dichtst bij het werk bevinden, weten het beste hoe ze problemen kunnen beheren en oplossen, en ze verdienen slimme en eenvoudige hulpmiddelen om dat te kunnen doen. Kissflow kan daarbij helpen. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Mensen die zich het dichtst bij het werk bevinden, weten het beste hoe ze problemen kunnen beheren en oplossen, en ze verdienen slimme en eenvoudige hulpmiddelen om dat te kunnen doen. Kissflow kan...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Google Workspace eenvoudig gemaakt. Automatiseer je processen op Google Workspace zonder ook maar één regel code te schrijven. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over zenphi
Workflowautomatisering zonder code voor Google Workspace. Of het nu gaat om een eenvoudige Gmail Mail Merge met behulp van Sheets en Docs, Approval Workflows of een complex proces voor onboarding van medewerkers in meerdere stappen, met zenphi kun je het automatiseren met een paar sleep- en neerzetacties. Geen code vereist. zenphi is ontworpen en ontwikkeld op Google Cloud en is handmatig vervaardigd voor Google Workspace. Een geavanceerde en robuuste backend wordt verborgen door een intuïtieve en gebruiksvriendelijke front-end, waardoor iedereen zijn processen onmiddellijk kan automatiseren. Meer informatie over zenphi
Workflowautomatisering zonder code voor Google Workspace. Of het nu gaat om een eenvoudige Gmail Mail Merge met behulp van Sheets en Docs, Approval Workflows of een complex proces voor onboarding van...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Pragli is een virtueel kantoor voor externe teams met persoonlijke avatars, snelle en veilige ruimtes (audio/video, scherm delen), games en vieringen. Meer informatie over Pragli
Externe teams hebben moeite met het opbouwen van nauwe contacten en snel communiceren. Pragli is een virtueel kantoor dat is ontworpen om je externe team samen te brengen. Pas eerst je avatar aan. Integreer vervolgens je agenda, Slack en zelfs je Spotify om je muziek weer te geven. Stap ten slotte over op snelle, veilige ruimtes om te communiceren. Ruimtes zijn voorzien van audio en video en je kunt er je scherm delen (inclusief tekenen op het scherm). Waar je team zich ook bevindt, je bent samen beter. Meer informatie over Pragli
Externe teams hebben moeite met het opbouwen van nauwe contacten en snel communiceren. Pragli is een virtueel kantoor dat is ontworpen om je externe team samen te brengen. Pas eerst je avatar...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Alles-in-één samenwerkingsoplossing voor creatieve teams, inclusief chats, blogs, vergaderingen, VCS, pakketopslagplaatsen, problemen en meer. Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen, pakketten, snelle acties, top-down planning, IDE-integratie, Office Maps, vergaderingen, vakanties, zakenreizen en nog veel meer Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen,...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Je hoeft niet langer van app naar app te springen terwijl je moeite hebt om statussen en updates van je team te krijgen: verbind het werk van iedereen via Trello.
Trello helpt managers om effectiever met hun werknemers te communiceren, van wekelijkse vergaderagenda's tot voortgangsplannen voor werknemers tot het opslaan van verslagen en documentatie. Het is het commandocentrum dat al je taken en tools met elkaar verbindt om statusupdates en vervaldatums te tonen, en je de kans biedt om snel opmerkingen uit te wisselen met teamgenoten. Voeg bestanden en tickets toe vanuit andere apps zoals Jira, Slack en Google Drive, zodat alles bij elkaar blijft. Zorg dat de communicatie soepel blijft verlopen en dat de verwachtingen duidelijk en toegankelijk zijn.
Trello helpt managers om effectiever met hun werknemers te communiceren, van wekelijkse vergaderagenda's tot voortgangsplannen voor werknemers tot het opslaan van verslagen en documentatie. Het is...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren.
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties.
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Collaboratieve software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams het collectieve intellect van hun organisatie kunnen benutten.
Bloomfire is toonaangevende software voor samenwerking op het gebied van kennisbetrokkenheid. Via het platform kunnen teams snel en veilig dynamische informatie en inzichten creëren en te delen. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en Metlife om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te stimuleren.
Bloomfire is toonaangevende software voor samenwerking op het gebied van kennisbetrokkenheid. Via het platform kunnen teams snel en veilig dynamische informatie en inzichten creëren en te delen. De...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd,...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Zoho Creator is een digitaal werkplekplatform waarmee gebruikers op maat gemaakte toepassingen kunnen bouwen om zakelijke problemen aan te pakken.
Dankzij de digitale werkplek kunnen bedrijven sneller reageren op marktveranderingen en nieuwe vragen van klanten. Je kunt beginnen door het juiste platform te kiezen, met de functies die je nodig hebt om op maat gemaakte toepassingen voor je organisatie te bouwen. Zoho Creator is een digitaal werkplekplatform dat 5 miljoen bedrijven over de hele wereld helpt om processpecifieke oplossingen te bouwen om hun werk effectief te plannen, te coördineren en te controleren.
Dankzij de digitale werkplek kunnen bedrijven sneller reageren op marktveranderingen en nieuwe vragen van klanten. Je kunt beginnen door het juiste platform te kiezen, met de functies die je nodig...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Een complete digitale werkpleksoftware die medewerkers, tools en informatie met elkaar verbindt in een digitale centrale hub met medewerkers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwerkingsruimten, sociale samenwerking en constante connectiviteit. eXo Platform maakt het beheren van je werk eenvoudiger en biedt een rijk digitaal werkplekplatform voor je werknemers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
In Bluescape’s digital workplace, teams work together as if they’re shoulder-to-shoulder. Creating. Collaborating. Solving problems.
In Bluescape’s digital workplace, teams work together as if they’re shoulder-to-shoulder. Down the hall or oceans apart, employees across disciplines unite in Bluescape to create, collaborate, and solve tough problems. Bluescape combats tool sprawl and digital overload by connecting teams, tools, and information in one place. It’s the visual platform for high-value collaboration, powering everything from movie production and product design to hybrid learning and crisis response.
In Bluescape’s digital workplace, teams work together as if they’re shoulder-to-shoulder. Down the hall or oceans apart, employees across disciplines unite in Bluescape to create, collaborate, and...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Mobile-first digital workplace to empower your frontline team for success with efficient task management, communication, and training.
YOOBIC is a mobile-first digital workplace that helps companies empower their frontline employees for success through effective and digitised task management, communication, and training. Based in London, New York, Paris, Tel Aviv, São Paulo, and Milan, with 200 employees, YOOBIC is used by 200+ businesses across the world, in industries such as retail, hospitality and manufacturing. YOOBIC¿s clients include Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino¿s Pizza, Puma, Lacoste and Sanofi.
YOOBIC is a mobile-first digital workplace that helps companies empower their frontline employees for success through effective and digitised task management, communication, and training. Based in...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
A SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees’ safe return-to-office.
WorkInSync is a SaaS solution created with a vision of helping organizations establish a hybrid work model, while ensuring employee safety. With flexibility, collaboration and productivity as its core values, WorkInSync is focused on optimizing and simplifying office operations for different stakeholders. With WorkInSync, you can prepare and align your team across multiple locations, ease commuting woes, and enhance workplace safety.
WorkInSync is a SaaS solution created with a vision of helping organizations establish a hybrid work model, while ensuring employee safety. With flexibility, collaboration and productivity as its...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen....

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Het LumApps-platform helpt werknemers verbinding te maken en samen te werken met O365 en G Suite, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt.
LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van de digitale werkplek. LumApps is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt bedrijven (meer dan 1000 werknemers) in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt. LumApps biedt een ideaal topdown platform voor interne communicatie met inhoud die is aangepast voor elke werknemer, volledig interactieve inhoud en aantrekkelijke, inhoudrijke sjablonen die helpen de juiste informatie bij de juiste mensen te krijgen.
LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van de digitale werkplek. LumApps is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt bedrijven (meer dan 1000...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
SweetHive is a SaaS collaborative platform that allows organisations to manage how people, with many roles, collaborate and work.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider organisation. It is a flexible solution for companies, schools, associations and museums: thanks to its structure, you can map the whole process, follow a unique communication thread with drill-down features and communicate selectively within the same topic. It is ideal even if you work from home.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Replace your outdated digital workplace software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 97% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency &...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Igloo is toonaangevend in digitale werkplekoplossingen en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet.
Igloo Software is toonaangevend in oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan traditionele intranetten en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Alle Igloo-oplossingen zijn 100% cloudgebaseerd, geschikt voor mobiel en integreren met toonaangevende ondernemingssystemen en cloud-apps waarop je bedrijf vertrouwt. Door alle informatie te centraliseren biedt Igloo één bron van waarheid en maakt het een productiever en betrokken personeelsbestand mogelijk.
Igloo Software is toonaangevend in oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan traditionele intranetten en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie of cloudimplementatie, op rollen gebaseerde machtigingen, 14 geïntegreerde toepassingen, formulieren en workflows, allemaal met gebruikersbeheer voor eenmalige aanmelding. Bovendien werk je met een ondersteuningsteam dat bedrijven al meer dan een decennium helpt bij het creëren van intranetten. Het is tijd voor Noodle! Bezoek de website voor een GRATIS demo.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Structural is een alles-in-één personenregister dat gebruik maakt van rijke profielen, intelligent zoeken en inzichten om mensen in je organisatie met elkaar te verbinden.
Structural brengt gegevens van mensen uit een hele organisatie samen om verbluffend rijke profielen te maken in een alles-in-één personenregister. Dankzij de mogelijkheid om via intelligent zoeken toegang te krijgen tot deze gegevens ben je in staat om snel en gemakkelijk experts in je organisatie te vinden en in contact met hen te komen, om overeenkomsten tussen best presterende teamleden te identificeren, en nog veel meer. Structural maakt deze profielen toegankelijk voor iedereen, zodat organisaties isolatie en ruis kunnen vervangen door verbinding, wendbaarheid en realtime inzicht.
Structural brengt gegevens van mensen uit een hele organisatie samen om verbluffend rijke profielen te maken in een alles-in-één personenregister. Dankzij de mogelijkheid om via intelligent zoeken...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe.
uniscon GmbH is a Munich-based provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. uniscon’s products work hand in hand: uniscon’s business cloud idgard® secures and simplifies digital communication and data exchange with partners, customers and colleagues at the highest level. More than 1,200 companies already rely on the web-based data room and file sharing service.
uniscon GmbH is a Munich-based provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. uniscon’s products work hand in...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Creëer snel en eenvoudig je perfecte intranet met het goedkope, cloudgebaseerde intranet van MyHub, compleet met krachtige bedrijfstools.
Bouw snel en moeiteloos je perfecte intranet met de cloudgebaseerde intranetsoftware van MyHub. Krijg toegang tot een reeks krachtige zakelijke tools die de manier waarop je medewerkers samenwerken, communiceren en kennis delen zullen transformeren. Met MyHub profiteer je van moderne intranetfuncties zoals chatfunctie, nieuwsfeed, forums en blogs, plus functionele functies zoals agenda's, documentopslag, workflowautomatisering en personeelsgidsen. MyHub - je voordelige, aantrekkelijk ontworpen, schaalbare intranet.
Bouw snel en moeiteloos je perfecte intranet met de cloudgebaseerde intranetsoftware van MyHub. Krijg toegang tot een reeks krachtige zakelijke tools die de manier waarop je medewerkers samenwerken,...

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen