121 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Jostle is het enige intranet dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communic...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en t...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Wrike is een externe digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, aangepaste rapporten en meer dan 400 integraties. Meer informatie over Wrike
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met gebruikmaking van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met gebruikmaking van aangepaste a...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Ontdek een zeer kosteneffectieve oplossing voor de digitale werkplek. Snelle installatie binnen 48 uur. Gratis upgrades. Gehost in Google Cloud. Meer informatie over Hub
Ontdek een zeer kosteneffectief, out-of-the-box intranet. Snelle installatie binnen 48 uur. Je krijgt toegang tot elke functie tegen één tarief en je profiteert van gratis upgrades. De Hub wordt wereldwijd gebruikt door grote merken om middelen te beheren, nieuws te delen en boeiende interne communicatie te leveren die teams met elkaar in contact houdt. Bied een gepersonaliseerde ervaring voor elke gebruiker met aanpasbare branding, navigatie en inhoud. Maak inloggen moeiteloos via eenmalige aanmelding en maak standaard verbinding met GDrive- en Sharepoint-mappen. Meer informatie over Hub
Ontdek een zeer kosteneffectief, out-of-the-box intranet. Snelle installatie binnen 48 uur. Je krijgt toegang tot elke functie tegen één tarief en je profiteert van gratis upgrades. De Hub wordt wereld...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
10to8 zorgt ervoor dat de digitale werkplek soepel draait. Plan online interne vergaderingen en externe afspraken met klanten. Meld je gratis aan. Meer informatie over 10to8
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en synchroniseer en boek moeiteloos één-op-één tijd met hen. Profiteer van meer dan 1500 integraties, waaronder native videochat en CRM-apps. Stel kalendersynchronisatie in twee richtingen in met Google, Exchange, Outlook en Office 365 om dubbele boekingen te voorkomen. Dankzij de geautomatiseerde herinneringen behoren gemiste afspraken voorgoed tot het verleden. Meer informatie over 10to8
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en syn...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsproce...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Een online whiteboard voor samenwerking van teams, brainstorming, UX-ontwerp en flexibele processen. Meer informatie over Miro
"Houd iedereen op één lijn". Miro is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en deel ze op een eindeloos canvas, bespreek het met collega's en geniet van de soepelste realtime visuele samenwerking. Meer dan 2.000.000 projectmanagers, contentcreators, ontwerpers, app- en webontwikkelaars, marketeers, creatieve bureaus en ontwerpdenkers van over de hele wereld vertrouwen erop. Meer informatie over Miro
"Houd iedereen op één lijn". Miro is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en deel ze ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Door de digitale werkplekrevolutie te omarmen, stimuleert Whatfix de toepassing van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en de betrokkenheid te verbeteren. Meer informatie over Whatfix
Versnel de flexibiliteit en efficiëntie van je team en transformeer je werkplek tot een daadwerkelijk digitale werkplek. Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie waarmee bedrijven eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning aan gebruikers kunnen bieden. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen. Meer informatie over Whatfix
Versnel de flexibiliteit en efficiëntie van je team en transformeer je werkplek tot een daadwerkelijk digitale werkplek. Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie waarmee bedrijven...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Unily helpt ondernemingen in alle sectoren te verenigen door hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook doen, verbindt en verenigt de software hen, hun productiviteitstoepassingen en de kennis die ze nodig hebben en willen, in een centrale, zinvolle, digitale ervaring. Meer informatie over Unily
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Stel je mensen in staat om iedereen in je organisatie te leren kennen en met hen in contact te komen op basis van vaardigheden of interesses. Meer informatie over Sift
Het is vooral geschikt voor middelgrote organisaties en ondernemingen. Met Sift kan je moeiteloos je hele op kennis gebaseerde organisatie visualiseren en erdoor navigeren. Browse door dynamische organigrammen die rechtstreeks op basis van je gegevens zijn samengesteld, verbonden met rijke werknemersprofielen en krachtig zoeken naar mensen. Het is eenvoudig te integreren met je HR-kernsystemen en wordt automatisch bijgewerkt naarmate je organisatie groeit en verandert. Pas je organigramweergave aan, vergroot of verklein gegevenskaarten voor teams en personen, en deel deze met belangrijke belanghebbenden. Meer informatie over Sift
Het is vooral geschikt voor middelgrote organisaties en ondernemingen. Met Sift kan je moeiteloos je hele op kennis gebaseerde organisatie visualiseren en erdoor navigeren. Browse door dynamische organ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Kissflow is a digital workplace software which includes process management, case management, collaboration and project management. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Kissflow believes that those closest to the work know how to manage and solve problems the best, and they deserve to have smart and simple tools to do it. Kissflow is a no-code digital workplace where anyone can create an automated process, build a project board, handle a case flow, and collaborate on work topics, all in one intelligent and easily integrated platform. Meer informatie over Kissflow Digital Workplace
Kissflow believes that those closest to the work know how to manage and solve problems the best, and they deserve to have smart and simple tools to do it. Kissflow is a no-code digital workplace where ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Pragli is een virtueel kantoor voor externe teams met persoonlijke avatars, snelle en veilige ruimtes (audio/video, scherm delen), games en vieringen. Meer informatie over Pragli
Externe teams hebben moeite met het opbouwen van nauwe contacten en snel communiceren. Pragli is een virtueel kantoor dat is ontworpen om je externe team samen te brengen. Pas eerst je avatar aan. Integreer vervolgens je agenda, Slack en zelfs je Spotify om je muziek weer te geven. Stap ten slotte over op snelle, veilige ruimtes om te communiceren. Ruimtes zijn voorzien van audio en video en je kunt er je scherm delen (inclusief tekenen op het scherm). Waar je team zich ook bevindt, je bent samen beter. Meer informatie over Pragli
Externe teams hebben moeite met het opbouwen van nauwe contacten en snel communiceren. Pragli is een virtueel kantoor dat is ontworpen om je externe team samen te brengen. Pas eerst je avatar aan. I...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
zenphi

zenphi

(0 reviews)
Google Workspace eenvoudig gemaakt. Automatiseer je processen op Google Workspace zonder ook maar één regel code te schrijven. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over zenphi
Workflowautomatisering zonder code voor Google Workspace. Of het nu gaat om een eenvoudige Gmail Mail Merge met behulp van Sheets en Docs, Approval Workflows of een complex proces voor onboarding van medewerkers in meerdere stappen, met zenphi kun je het automatiseren met een paar sleep- en neerzetacties. Geen code vereist. zenphi is ontworpen en ontwikkeld op Google Cloud en is handmatig vervaardigd voor Google Workspace. Een geavanceerde en robuuste backend wordt verborgen door een intuïtieve en gebruiksvriendelijke front-end, waardoor iedereen zijn processen onmiddellijk kan automatiseren. Meer informatie over zenphi
Workflowautomatisering zonder code voor Google Workspace. Of het nu gaat om een eenvoudige Gmail Mail Merge met behulp van Sheets en Docs, Approval Workflows of een complex proces voor onboarding van m...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle s...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent w...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Zoho Creator is een digitaal werkplekplatform waarmee gebruikers op maat gemaakte toepassingen kunnen bouwen om zakelijke problemen aan te pakken.
Dankzij de digitale werkplek kunnen bedrijven sneller reageren op marktveranderingen en nieuwe vragen van klanten. Je kunt beginnen door het juiste platform te kiezen, met de functies die je nodig hebt om op maat gemaakte toepassingen voor je organisatie te bouwen. Zoho Creator is een digitaal werkplekplatform dat 5 miljoen bedrijven over de hele wereld helpt om processpecifieke oplossingen te bouwen om hun werk effectief te plannen, te coördineren en te controleren.
Dankzij de digitale werkplek kunnen bedrijven sneller reageren op marktveranderingen en nieuwe vragen van klanten. Je kunt beginnen door het juiste platform te kiezen, met de functies die je nodig hebt...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Een complete digitale werkpleksoftware die medewerkers, tools en informatie met elkaar verbindt in een digitale centrale hub met medewerkers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwerkingsruimten, sociale samenwerking en constante connectiviteit. eXo Platform maakt het beheren van je werk eenvoudiger en biedt een rijk digitaal werkplekplatform voor je werknemers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwe...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wete...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Jouw merkeigen interne sociale bedrijfsnetwerk om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Alle functies bevinden zich precies waar je ze zou verwachten en werken naadloos samen met meer dan 500 apps, tools en services die je bedrijf nu al gebruikt. Alle content is ook doorzoekbaar, beveiligd en beschikbaar terwijl je onderweg bent via de mobiele app voor Android en iOS.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te w...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders....
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen.
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen.
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen....
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform....
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Het LumApps-platform helpt werknemers verbinding te maken en samen te werken met O365 en G Suite, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt.
LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van de digitale werkplek. LumApps is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt bedrijven (meer dan 1000 werknemers) in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt. LumApps biedt een ideaal topdown platform voor interne communicatie met inhoud die is aangepast voor elke werknemer, volledig interactieve inhoud en aantrekkelijke, inhoudrijke sjablonen die helpen de juiste informatie bij de juiste mensen te krijgen.
LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van de digitale werkplek. LumApps is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt bedrijven (meer dan 1000 werknemers...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Replace your outdated digital workplace software with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & tru...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Igloo is toonaangevend in digitale werkplekoplossingen en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet.
Igloo Software is toonaangevend in oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan traditionele intranetten en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Alle Igloo-oplossingen zijn 100% cloudgebaseerd, geschikt voor mobiel en integreren met toonaangevende ondernemingssystemen en cloud-apps waarop je bedrijf vertrouwt. Door alle informatie te centraliseren biedt Igloo één bron van waarheid en maakt het een productiever en betrokken personeelsbestand mogelijk.
Igloo Software is toonaangevend in oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan traditionele intranetten en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communi...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Structural is een alles-in-één personenregister dat gebruik maakt van rijke profielen, intelligent zoeken en inzichten om mensen in je organisatie met elkaar te verbinden.
Structural brengt gegevens van mensen uit een hele organisatie samen om verbluffend rijke profielen te maken in een alles-in-één personenregister. Dankzij de mogelijkheid om via intelligent zoeken toegang te krijgen tot deze gegevens ben je in staat om snel en gemakkelijk experts in je organisatie te vinden en in contact met hen te komen, om overeenkomsten tussen best presterende teamleden te identificeren, en nog veel meer. Structural maakt deze profielen toegankelijk voor iedereen, zodat organisaties isolatie en ruis kunnen vervangen door verbinding, wendbaarheid en realtime inzicht.
Structural brengt gegevens van mensen uit een hele organisatie samen om verbluffend rijke profielen te maken in een alles-in-één personenregister. Dankzij de mogelijkheid om via intelligent zoeken toeg...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Beheer, deel en werk samen aan zakelijke bestanden. Biedt gedetailleerd machtigingsbeheer, roltoewijzingen en mobiele toegang.
Onehub biedt online delen van, bewerken van en samenwerken aan documenten met de flexibiliteit die je nodig hebt. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt bepalen wie toegang heeft tot je inhoud en dat je cruciale zakelijke bestanden met vertrouwen kunt delen. Pas je Workspace aan om het delen van je inhoud een meer professionele, gepolijste look te geven en creëer je eigen klantportal.
Onehub biedt online delen van, bewerken van en samenwerken aan documenten met de flexibiliteit die je nodig hebt. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerd...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure digital workplace solution.
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Make your meetings more productive by seeing your projects, content, and data laid out visually, in one single platform. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing.
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Make your meetings more productive by seeing your projects, content, and data laid out v...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Spike brengt je hele werkruimte naar je inbox: je e-mail, chat, agenda, oproepen, teamsamenwerking en taken - allemaal op één plek.
Spike verstrekt de kracht van je e-mail. E-mail, chat, agenda, oproepen, collaboratieve documenten en takenlijsten bevinden zich allemaal in één krachtige inbox, waardoor jij je kunt concentreren op het sneller gedaan krijgen van je werk. Spike combineert traditionele e-mails met chatberichten, biedt een betere context voor elk gesprek en vermindert de chaos, wat zorgt voor een betere interactie en een menselijkere (en moderne) manier van communiceren. Spike werkt bovenop je bestaande e-mail en is beschikbaar op iOS, Android, Mac, Windows en Web.
Spike verstrekt de kracht van je e-mail. E-mail, chat, agenda, oproepen, collaboratieve documenten en takenlijsten bevinden zich allemaal in één krachtige inbox, waardoor jij je kunt concentreren op he...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Interact is a global software company, connecting 1.7 million+ users across more than 1000 organizations with our digital workplace.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications and streamline processes across your digital workplace, all from a single location. Make your intranet the go-to place for communications and help employees get the most from your workplace investments.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications and streamline processes across your digital workplace, all from a single l...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Toonaangevend in workflowbeheersystemen voor ondernemingen die organisaties helpen kosten te verlagen en de productiviteit drastisch te verbeteren.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatiseren en consistente standaarden garanderen. Klanten hebben een breed scala aan workflows geautomatiseerd in financiën, operations, HR en IT. Er zijn ook volledige implementatieservices beschikbaar om elk project succesvol te maken. Integreren lost werkelijke zakelijke problemen op met daadwerkelijke workflow-automatisering.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatise...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office re...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place!
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Alles-in-één documentbeheer voor alle teams. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je.
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk efficiënt samen door het maken, beoordelen en ondertekenen van elk document op één centrale opslagplaats. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je.
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sja...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Helps Individuals and remote teams to remain connected, manage multiple mail and app accounts. SMBs, teams, entreprenuers, freelancers.
Working from home? Tired of managing dozens of browser tabs and applications? Why search and switch between apps, log in and out of accounts? Focos is a simple and beautiful solution for managing everything better, great for entrepreneurs, freelancers and teams. A single place for all of your apps, social media and email accounts from a simple and clean desktop app.
Working from home? Tired of managing dozens of browser tabs and applications? Why search and switch between apps, log in and out of accounts? Focos is a simple and beautiful solution for managing every...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Groupe.io is een intelligent communicatie- en productiviteitsplatform voor ondernemingen dat werknemers die wel en niet aan bureaus werken met elkaar verbindt.
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokkenheidstools, functiespecifieke apps, automatisering en AI-aangedreven assistenten, terwijl het managers ook duidelijke inzichten biedt in de voortgang van het werk en betrokkenheid op de werkplek.
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokk...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert.
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften.
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen