101 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, plan, organiseer en volg de projecten van je team vanaf een overzicht op hoog niveau tot in de kleinste details. Meer dan 90.000 teams gebruiken monday.com om zich via één samenwerkingsprogramma te concentreren op wat belangrijk is, te zien wie er de leiding heeft over wat, en van alles op de hoogte te blijven. Meer informatie over monday.com
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, p...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Jostle is het enige intranet dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communic...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en t...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren, bedrijfsprocessen automatiseren, draaipunten en grafieken maken en integratie met je favoriete toepassingen. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Met Basaas kun je al je zakelijke toepassingen afzonderlijk combineren en ze consolideren tot één complete en geïntegreerde bedrijfsoplossing. Meer informatie over Basaas
Basaas is een geïntegreerde bedrijfsoplossing voor alle zakelijke toepassingen. Met Basaas kunnen bedrijven alle zakelijke toepassingen afzonderlijk combineren en consolideren tot één complete en geïntegreerde bedrijfsoplossing. Basaas integreert toonaangevende zakelijke toepassingen in één bedrijfsoplossing en synchroniseert gegevens en workflows in verschillende toepassingen. Daarnaast geeft Basaas bedrijven een overzicht van alle cloudoplossingen voor gebruikers en minimaliseert het de "shadow IT" (ongeoorloofde IT) binnen het bedrijf. Meer informatie over Basaas
Basaas is een geïntegreerde bedrijfsoplossing voor alle zakelijke toepassingen. Met Basaas kunnen bedrijven alle zakelijke toepassingen afzonderlijk combineren en consolideren tot één complete en geïnt...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Wrike is een beheertool voor teams van 20+ personen. Perfect voor project-, programma- en productmanagers, marketing- en ontwerpteams. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte projectmanagementtool voor teams met 20+ personen. Met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Project-, productmanagers en programmabeheerders waarderen: Gantt-diagrammen, agenda's, werkbelastingweergave, aangepaste dashboards, structurering, projecten en taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Marketing- of creatief team? Wrike voor marketeers is een product met op maat gemaakte sjablonen, taalprogramma's en Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte projectmanagementtool voor teams met 20+ personen. Met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Project-, productmanagers en programmabeheerders waarderen: Gantt-dia...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
10to8 zorgt ervoor dat de digitale werkplek soepel draait. Plan online interne vergaderingen en externe afspraken met klanten. Meld je gratis aan. Meer informatie over 10to8
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en synchroniseer en boek moeiteloos één-op-één tijd met hen. Profiteer van meer dan 1500 integraties, waaronder native videochat en CRM-apps. Stel kalendersynchronisatie in twee richtingen in met Google, Exchange, Outlook en Office 365 om dubbele boekingen te voorkomen. Dankzij de geautomatiseerde herinneringen behoren gemiste afspraken voorgoed tot het verleden. Meer informatie over 10to8
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en syn...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie, waarmee bedrijven hun gebruikers moderne en eenvoudige on-boarding, effectieve training en betere ondersteuning kunnen bieden door middel van contextuele content die op het vereiste moment wordt weergegeven. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen en de betrokkenheid en productiviteit van gebruikers te stimuleren. Meer informatie over Whatfix
Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie, waarmee bedrijven hun gebruikers moderne en eenvoudige on-boarding, effectieve training en betere ondersteuning kunnen bieden door middel...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Verbind je mensen met elkaar en je bedrijf met de enige digitale werkplekoplossing die voor al je werknemers werkt. Staffbase geeft je medewerkers toegang tot alle tools en services die ze overal en op elk apparaat nodig hebben. Laat medewerkers niet langer moeite doen om de informatie en middelen te vinden die ze nodig hebben. Staffbase maakt werken eenvoudig, toegankelijk en aantrekkelijk voor iedereen. Meer informatie over Staffbase
Verbind je mensen met elkaar en je bedrijf met de enige digitale werkplekoplossing die voor al je werknemers werkt. Staffbase geeft je medewerkers toegang tot alle tools en services die ze overal en op...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Unily helpt ondernemingen in alle sectoren te verenigen door hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook doen, verbindt en verenigt de software hen, hun productiviteitstoepassingen en de kennis die ze nodig hebben en willen, in een centrale, zinvolle, digitale ervaring. Meer informatie over Unily
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Alles-in-één documentbeheer voor alle teams. Dit platform is expert in het runnen van jouw bedrijf, één document tegelijk. Meer informatie over RevvSales
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk op efficiënte wijze samen aan elk document, dat op één centrale plaats wordt gemaakt, beoordeeld en ondertekend. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Dit platform is expert in het runnen van jouw bedrijf, één document tegelijk. Meer informatie over RevvSales
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sja...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Geef je medewerkers de mogelijkheid om moeiteloos hun krachten te bundelen, nieuwe ideeën te delen en op de hoogte te blijven van alles wat er binnen de organisatie gebeurt. Meer informatie over Bisner
De tool voor werkplekbetrokkenheid die werknemers verbindt over de grenzen van teams, afdelingen en locaties heen. Het biedt groepen voor samenwerking binnen afdelingen en projectteams. Bovendien vereenvoudigt het de communicatie met instant messaging. Meer informatie over Bisner
De tool voor werkplekbetrokkenheid die werknemers verbindt over de grenzen van teams, afdelingen en locaties heen. Het biedt groepen voor samenwerking binnen afdelingen en projectteams. Bovendien veree...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device-making it easy to work from anywhere.
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device-making it easy to work from anywhere. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow.
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device-making it easy to work from anywhere. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 busines...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor bus...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare apps kunt lanceren.
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld applicaties op maat hebben gebouwd om hun unieke bedrijfsprocessen te beheren. Zoho Creator biedt essentiële tools en alle hulp die je nodig hebt om aangepaste apps te bouwen; helemaal zelf, ongeacht je technische expertise. Bekijk de casestudy's!
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hel...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Een complete digitale werkpleksoftware die medewerkers, tools en informatie met elkaar verbindt in een digitale centrale hub met medewerkers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwerkingsruimten, sociale samenwerking en constante connectiviteit. eXo Platform maakt het beheren van je werk eenvoudiger en biedt een rijk digitaal werkplekplatform voor je werknemers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwe...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wete...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Jouw merkeigen interne sociale bedrijfsnetwerk om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Alle functies bevinden zich precies waar je ze zou verwachten en werken naadloos samen met meer dan 500 apps, tools en services die je bedrijf nu al gebruikt. Alle content is ook doorzoekbaar, beveiligd en beschikbaar terwijl je onderweg bent via de mobiele app voor Android en iOS.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te w...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders....
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Igloo is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond a traditional intranet.
Igloo Software is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. All Igloo solutions are 100% cloud-based, mobile-enabled, and integrate with the leading enterprise systems and cloud apps your business relies on. By centralizing all information, Igloo provides a single-source-of-truth and enables a more productive and engaged workforce.
Igloo Software is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collabora...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Columbia University. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Interact is a global software company, connecting 1.4 million+ users across more than 950 organizations with our digital workplace.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications and streamline processes across your digital workplace, all from a single location. Make your intranet the go-to place to get work done and help employees get the most from your workplace investments.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications and streamline processes across your digital workplace, all from a single l...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Toonaangevend in workflowbeheersystemen voor ondernemingen die organisaties helpen kosten te verlagen en de productiviteit drastisch te verbeteren.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatiseren en consistente standaarden garanderen. Klanten hebben een breed scala aan workflows geautomatiseerd in financiën, operations, HR en IT. Er zijn ook volledige implementatieservices beschikbaar om elk project succesvol te maken. Integreren lost werkelijke zakelijke problemen op met daadwerkelijke workflow-automatisering.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatise...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Replace your outdated digital workplace with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 5 million people.
5,000,000+ users. Digital workplace software that unifies teams and accelerates growth. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. We know the process of implementing a new digital workplace can be daunting, so Axero makes it easy. 1) We Plan 2) We Build 3) You Thrive. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. Contact us today for a free consultation.
5,000,000+ users. Digital workplace software that unifies teams and accelerates growth. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. We know the process of implementing a new digital workpl...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Helps Individuals and remote teams to remain connected, manage multiple mail and app accounts. SMBs, teams, entreprenuers, freelancers.
Working from home? Tired of managing dozens of browser tabs and applications? Why search and switch between apps, log in and out of accounts? wfhbox is a simple and beautiful solution for managing everything better, great for entrepreneurs, freelancers and teams. A single place for all of your apps, social media and email accounts from a simple and clean desktop app.
Working from home? Tired of managing dozens of browser tabs and applications? Why search and switch between apps, log in and out of accounts? wfhbox is a simple and beautiful solution for managing ever...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can control who has access to your content and share critical business files with confidence. Customize your Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can contr...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Voice-activated business communication and automation for the mobile, frontline workforce.
To meet and exceed customer demands, frontline workers depend on communication. Mobile staff need to stay heads-up, and real-time voice is their preferred collaboration tool. Transform productivity and safety with secure communications, web dispatch, voice automations, advanced location services, and integrations. Orion serves midmarket and enterprise companies in Transportation, Facilities Management, Security, Energy, Manufacturing, Services, Hospitality, Gaming, and more.
To meet and exceed customer demands, frontline workers depend on communication. Mobile staff need to stay heads-up, and real-time voice is their preferred collaboration tool. Transform productivity and...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute.
Eliminate paper and automate processes with a digital workplace, and let your employees telecommute. Using document imaging to digitize paper plus using eForms to replace paper lets your employees telecommute. Machine learning eliminates manual data entry for invoices and other documents. Cloud or on-premises versions available.
Eliminate paper and automate processes with a digital workplace, and let your employees telecommute. Using document imaging to digitize paper plus using eForms to replace paper lets your employees tel...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics.
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a dispersed workforce & receive AI-driven real-time insights on sales, customers, & market trends. Our platform has the ability to deep dive into your employee communication channels and delivers the most valuable nuggets of insight in order for proactive, actionable changes to be made.
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a di...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Client Hub is modern a client communication and file-sharing platform that helps accounting / bookkeeping firms get more done
Client Hub enables frictionless client communication for accounting firms and bookkeeping practices. With Client Hub, your firm can: - Consolidate all client communication in one place - Securely exchange files with clients - Automate resolving QuickBooks uncategorized transactions - Track outstanding client tasks - Drive an amazing client experience and much more! Client Hub has been selected by the AICPA for its Startup Accelerator program as a solution for the future.
Client Hub enables frictionless client communication for accounting firms and bookkeeping practices. With Client Hub, your firm can: - Consolidate all client communication in one place - Securely e...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Plataforma Ágil de Professional Services que integra: CRM, Project and Process Management, Service Desk e Customer Satisfaction.
Airbox uma Plataforma de Gesto de Servios que tem como propsito impulsionar servios consultivos B2B. Geramos operaes de servios geis, organizadas e fludas de ponta-a-ponta. Com a Airbox as empresas alcanam alta performance em toda a jornada do trabalho que envolve oportunidades de negcios, gesto de projetos, de processos, chamados de clientes e reviews de satisfao (C-SATs).
Airbox uma Plataforma de Gesto de Servios que tem como propsito impulsionar servios consultivos B2B. Geramos operaes de servios geis, organizadas e fludas de ponta-a-ponta. Com a Airbox as empresas al...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool com...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
humbee is the new, innovative digital workplace that bundles all content in one central location which makes collaboration perfect.
humbee is the new, innovative digital workplace! E-mails, files, tasks, documents and internal communication on a topic are available in one place and with one click! This is unique! Do you have recurring processes in your company? Create automated processes in humbee, equip them with workflows and lean back. Success stories from humbee customers: http://bit.ly/2YruQYx Examples: Customer acquisition, development processes, contract manage, ticket system, more: http://bit.ly/2SM44or
humbee is the new, innovative digital workplace! E-mails, files, tasks, documents and internal communication on a topic are available in one place and with one click! This is unique! Do you have recu...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Omzeil e-mail en de ruis op je werkplek om kritieke berichten te verzenden, je boodschap te benadrukken en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten.
Bereik je teams op een krachtige en inventieve manier met SnapComms. Dynamische, effectieve tools voor het stimuleren van je bedrijfsstrategieën en het bevorderen van krachtige interne communicatie. Omzeil e-mail en de ruis op je werkplek om kritieke berichten te verzenden, je boodschap te benadrukken en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten. Ingebouwde functies zorgen ervoor dat medewerkers je berichten altijd en op het juiste moment zien, of je je medewerkers nu wilt informeren of betrekken.
Bereik je teams op een krachtige en inventieve manier met SnapComms. Dynamische, effectieve tools voor het stimuleren van je bedrijfsstrategieën en het bevorderen van krachtige interne communicatie. Om...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal.
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services.
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Survey...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dynamic BIM platform that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management.
Dynamic BIM platform (digital twin) that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management. - Compatible with 30 CAD files of which Revit, IFC, Naviworks, CATIA, Solidworks, Creo ... - Equipement vendor agnostic - interoperable with any data type - integrate an Application Enablement Platform to create any type of apps consuming data coming from BMS, CMMS, IWMS, IoT sensors/actuators ...
Dynamic BIM platform (digital twin) that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management. - Compatible with 30 CAD files of which Revit, IFC, Naviwo...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
The Enterprise Operating System connects dispersed teams and pulls real-time data from dispersed sources into one secure platform.
The Enterprise Operating System from EOX Vantage is an all-in-one platform of unified cloud-based apps to efficiently and securely run your company in an increasingly digital business world. Bring together dispersed teams with document sharing, real-time data presented in streamlined visual analytics dashboards, quality management tools and more. Our system is used by Amazon Logistics, Mercedes-Benz, Subaru and other global leader brands to optimize their efficiencies.
The Enterprise Operating System from EOX Vantage is an all-in-one platform of unified cloud-based apps to efficiently and securely run your company in an increasingly digital business world. Bring toge...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen