114 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Jostle is het enige intranet dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve digitale werkoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communic...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Spike brings your entire workspace into your inbox: your email, chat, calendar, calls, team collaboration and tasks - all in one place. Meer informatie over Spike
Spike supercharges your email. Email, chat, calendar, calls, collaborative docs and to-dos are all in a single powerful Inbox, so you can focus on getting things done faster. Spike blends traditional emails with instant messaging, providing better context for each conversation, and reduces clutter - allowing for better interaction and a more human (and modern!) way of communication. Spike works on top of your existing email and is available on iOS, Android, Mac, Windows & Web. Meer informatie over Spike
Spike supercharges your email. Email, chat, calendar, calls, collaborative docs and to-dos are all in a single powerful Inbox, so you can focus on getting things done faster. Spike blends traditional ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is digitale werkpleksoftware die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en t...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren, bedrijfsprocessen automatiseren, draaipunten en grafieken maken en integratie met je favoriete toepassingen. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Verhoog de efficiëntie van iedereen in je team met een uniforme digitale werkplek. Ga vandaag nog aan de slag - het is gratis. Meer informatie over Basaas
Verhoog de efficiëntie van iedereen in je team met een uniforme digitale werkplek. Stel je collega's in staat om samen te werken en toegang te krijgen tot al je apps in één oplossing. Elke gebruiker heeft toegang tot alle apps, gegevens en informatie gecentraliseerd op één plek. Een dashboard met widgets zorgt voor uniforme gegevensinteractie (taken, agenda's, contacten, enz.). Beheer al je apps eenvoudig per groep en wijs ze toe aan je collega's. Alle collega's hebben de juiste set apps en informatie op één plek. Meer informatie over Basaas
Verhoog de efficiëntie van iedereen in je team met een uniforme digitale werkplek. Stel je collega's in staat om samen te werken en toegang te krijgen tot al je apps in één oplossing. Elke gebruiker he...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Wrike is een externe digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, aangepaste rapporten en meer dan 400 integraties. Meer informatie over Wrike
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met gebruikmaking van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike
Wrike is cloudgebaseerde software voor de digitale werkplek die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met gebruikmaking van aangepaste a...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
10to8 zorgt ervoor dat de digitale werkplek soepel draait. Plan online interne vergaderingen en externe afspraken met klanten. Meld je gratis aan. Meer informatie over 10to8
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en synchroniseer en boek moeiteloos één-op-één tijd met hen. Profiteer van meer dan 1500 integraties, waaronder native videochat en CRM-apps. Stel kalendersynchronisatie in twee richtingen in met Google, Exchange, Outlook en Office 365 om dubbele boekingen te voorkomen. Dankzij de geautomatiseerde herinneringen behoren gemiste afspraken voorgoed tot het verleden. Meer informatie over 10to8
Plan je virtuele afspraken moeiteloos, of het nu gaat om interne vergaderingen of klantafspraken. Verbeter je digitale werkplek met de afsprakenplanning van 10to8; Kom in contact met je teams, en syn...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor bus...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Door de digitale werkplekrevolutie te omarmen, stimuleert Whatfix de toepassing van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en de betrokkenheid te verbeteren. Meer informatie over Whatfix
Versnel de flexibiliteit en efficiëntie van je team en transformeer je werkplek tot een daadwerkelijk digitale werkplek. Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie waarmee bedrijven eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning aan gebruikers kunnen bieden. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen. Meer informatie over Whatfix
Versnel de flexibiliteit en efficiëntie van je team en transformeer je werkplek tot een daadwerkelijk digitale werkplek. Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie waarmee bedrijven...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Verbind je mensen met elkaar en je bedrijf met de enige digitale werkplekoplossing die voor al je werknemers werkt. Staffbase geeft je medewerkers toegang tot alle tools en services die ze overal en op elk apparaat nodig hebben. Laat medewerkers niet langer moeite doen om de informatie en middelen te vinden die ze nodig hebben. Staffbase maakt werken eenvoudig, toegankelijk en aantrekkelijk voor iedereen. Meer informatie over Staffbase
Verbind je mensen met elkaar en je bedrijf met de enige digitale werkplekoplossing die voor al je werknemers werkt. Staffbase geeft je medewerkers toegang tot alle tools en services die ze overal en op...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Unily helpt ondernemingen in alle sectoren te verenigen door hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook doen, verbindt en verenigt de software hen, hun productiviteitstoepassingen en de kennis die ze nodig hebben en willen, in een centrale, zinvolle, digitale ervaring. Meer informatie over Unily
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Groupe.io is een intelligent communicatie- en productiviteitsplatform voor ondernemingen dat werknemers die wel en niet aan bureaus werken met elkaar verbindt. Meer informatie over Groupe.io
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokkenheidstools, functiespecifieke apps, automatisering en AI-aangedreven assistenten, terwijl het managers ook duidelijke inzichten biedt in de voortgang van het werk en betrokkenheid op de werkplek. Meer informatie over Groupe.io
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokk...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Geef je medewerkers de mogelijkheid om moeiteloos hun krachten te bundelen, nieuwe ideeën te delen en op de hoogte te blijven van alles wat er binnen de organisatie gebeurt. Meer informatie over Bisner
Bisner is het alles-in-één intranetplatform dat mensen verbindt over de grenzen van teams, afdelingen en locaties. Het stelt groepen in staat om efficiënt samen te werken en vergemakkelijkt de communicatie met instant messaging. Bisner biedt gemakkelijke en flexibele toegang waardoor je kunt werken wanneer, waar en hoe je maar wilt! Meer informatie over Bisner
Bisner is het alles-in-één intranetplatform dat mensen verbindt over de grenzen van teams, afdelingen en locaties. Het stelt groepen in staat om efficiënt samen te werken en vergemakkelijkt de commun...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Pragli is a virtual office for remote teams with personal avatars, fast & secure rooms (audio/video, screenshare), games & celebrations Meer informatie over Pragli
Remote teams struggle with building closeness and communicating quickly. Pragli is a virtual office designed to bring your remote team together. First, customize your avatar. Then, integrate your calendar, Slack, and even your Spotify to show off your tunes. Finally, jump into fast, secure rooms to communicate. Rooms feature audio, video, and screenshare (including drawing on screen). Wherever your team is, your better together. Meer informatie over Pragli
Remote teams struggle with building closeness and communicating quickly. Pragli is a virtual office designed to bring your remote team together. First, customize your avatar. Then, integrate your ca...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle s...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Zoho Creator is een digitaal werkplekplatform waarmee gebruikers op maat gemaakte toepassingen kunnen bouwen om zakelijke problemen aan te pakken.
Dankzij de digitale werkplek kunnen bedrijven sneller reageren op marktveranderingen en nieuwe vragen van klanten. Je kunt beginnen door het juiste platform te kiezen, met de functies die je nodig hebt om op maat gemaakte toepassingen voor je organisatie te bouwen. Zoho Creator is een digitaal werkplekplatform dat 5 miljoen bedrijven over de hele wereld helpt om processpecifieke oplossingen te bouwen om hun werk effectief te plannen, te coördineren en te controleren.
Dankzij de digitale werkplek kunnen bedrijven sneller reageren op marktveranderingen en nieuwe vragen van klanten. Je kunt beginnen door het juiste platform te kiezen, met de functies die je nodig hebt...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Een complete digitale werkpleksoftware die medewerkers, tools en informatie met elkaar verbindt in een digitale centrale hub met medewerkers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwerkingsruimten, sociale samenwerking en constante connectiviteit. eXo Platform maakt het beheren van je werk eenvoudiger en biedt een rijk digitaal werkplekplatform voor je werknemers.
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing waarmee je je medewerkers beter kunt betrekken en productiever kunt werken. Je kunt je interne communicatie optimaliseren via volledig functionele samenwe...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wete...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Jouw merkeigen interne sociale bedrijfsnetwerk om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Alle functies bevinden zich precies waar je ze zou verwachten en werken naadloos samen met meer dan 500 apps, tools en services die je bedrijf nu al gebruikt. Alle content is ook doorzoekbaar, beveiligd en beschikbaar terwijl je onderweg bent via de mobiele app voor Android en iOS.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te w...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders....
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Remote work solution that helps businesses plan, brainstorm and design ideas or workflows on collaborative workspace using diagrams.
Remote work solution that helps businesses plan, brainstorm and design ideas or workflows on collaborative workspace using diagrams.
Remote work solution that helps businesses plan, brainstorm and design ideas or workflows on collaborative workspace using diagrams....
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Columbia University. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Stackby brings best of spreadsheets, databases and business APIs in a single new collaborative work management platform.
Stackby brings best of spreadsheets, databases and business APIs in a single new collaborative platform, to let end users build their own tools, their way. Teams of all shapes and sizes use it to plan, manage and automate their work, their way.
Stackby brings best of spreadsheets, databases and business APIs in a single new collaborative platform, to let end users build their own tools, their way. Teams of all shapes and sizes use it to plan,...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Igloo is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond a traditional intranet.
Igloo Software is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. All Igloo solutions are 100% cloud-based, mobile-enabled, and integrate with the leading enterprise systems and cloud apps your business relies on. By centralizing all information, Igloo provides a single-source-of-truth and enables a more productive and engaged workforce.
Igloo Software is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collabora...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Structural is een alles-in-één personenregister dat gebruik maakt van rijke profielen, intelligent zoeken en inzichten om mensen in je organisatie met elkaar te verbinden.
Structural brengt gegevens van mensen uit een hele organisatie samen om verbluffend rijke profielen te maken in een alles-in-één personenregister. Dankzij de mogelijkheid om via intelligent zoeken toegang te krijgen tot deze gegevens ben je in staat om snel en gemakkelijk experts in je organisatie te vinden en in contact met hen te komen, om overeenkomsten tussen best presterende teamleden te identificeren, en nog veel meer. Structural maakt deze profielen toegankelijk voor iedereen, zodat organisaties isolatie en ruis kunnen vervangen door verbinding, wendbaarheid en realtime inzicht.
Structural brengt gegevens van mensen uit een hele organisatie samen om verbluffend rijke profielen te maken in een alles-in-één personenregister. Dankzij de mogelijkheid om via intelligent zoeken toeg...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can control who has access to your content and share critical business files with confidence. Customize your Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can contr...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Interact is a global software company, connecting 1.4 million+ users across more than 950 organizations with our digital workplace.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications and streamline processes across your digital workplace, all from a single location. Make your intranet the go-to place to get work done and help employees get the most from your workplace investments.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications and streamline processes across your digital workplace, all from a single l...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Toonaangevend in workflowbeheersystemen voor ondernemingen die organisaties helpen kosten te verlagen en de productiviteit drastisch te verbeteren.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatiseren en consistente standaarden garanderen. Klanten hebben een breed scala aan workflows geautomatiseerd in financiën, operations, HR en IT. Er zijn ook volledige implementatieservices beschikbaar om elk project succesvol te maken. Integreren lost werkelijke zakelijke problemen op met daadwerkelijke workflow-automatisering.
De workflow-automatiseringsoplossing van Integrify is gericht op gebruiksgemak, snelle implementatie en krachtige functies. Met Integrify kunnen organisaties hun dagelijkse workflowprocessen automatise...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Replace your outdated digital workplace software with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & tru...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place!
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, ...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Helps Individuals and remote teams to remain connected, manage multiple mail and app accounts. SMBs, teams, entreprenuers, freelancers.
Working from home? Tired of managing dozens of browser tabs and applications? Why search and switch between apps, log in and out of accounts? Focos is a simple and beautiful solution for managing everything better, great for entrepreneurs, freelancers and teams. A single place for all of your apps, social media and email accounts from a simple and clean desktop app.
Working from home? Tired of managing dozens of browser tabs and applications? Why search and switch between apps, log in and out of accounts? Focos is a simple and beautiful solution for managing every...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Alles-in-één documentbeheer voor alle teams. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je.
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk efficiënt samen door het maken, beoordelen en ondertekenen van elk document op één centrale opslagplaats. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je.
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sja...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
The leading voice-first, intelligent platform empowering deskless workers.
To meet and exceed customer demands, frontline workers depend on communication. Mobile staff need to stay heads-up, and real-time voice is their preferred collaboration tool. Transform productivity and safety with secure communications, web dispatch, voice automations, advanced location services, and integrations. Orion serves midmarket and enterprise companies in Transportation, Facilities Management, Security, Energy, Manufacturing, Services, Hospitality, Gaming, and more.
To meet and exceed customer demands, frontline workers depend on communication. Mobile staff need to stay heads-up, and real-time voice is their preferred collaboration tool. Transform productivity and...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute.
Eliminate paper and automate processes with a digital workplace, and let your employees telecommute. Using document imaging to digitize paper plus using eForms to replace paper lets your employees telecommute. Machine learning eliminates manual data entry for invoices and other documents. Cloud or on-premises versions available.
Eliminate paper and automate processes with a digital workplace, and let your employees telecommute. Using document imaging to digitize paper plus using eForms to replace paper lets your employees tel...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics.
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a dispersed workforce & receive AI-driven real-time insights on sales, customers, & market trends. Our platform has the ability to deep dive into your employee communication channels and delivers the most valuable nuggets of insight in order for proactive, actionable changes to be made.
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a di...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen
Digital workplace solution that helps businesses streamline conversations, track client tasks, manage resources, and share documents.
Client Hub enables frictionless client communication for accounting firms and bookkeeping practices. With Client Hub, your firm can: - Consolidate all client communication in one place - Securely exchange files with clients - Automate resolving QuickBooks uncategorized transactions - Track outstanding client tasks - Drive an amazing client experience and much more! Client Hub has been selected by the AICPA for its Startup Accelerator program as a solution for the future.
Client Hub enables frictionless client communication for accounting firms and bookkeeping practices. With Client Hub, your firm can: - Consolidate all client communication in one place - Securely e...
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Personeelslijst
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Bestanden delen