Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Multichannel feedback management

Bedrijven krijgen feedback uit vele bronnen, waaronder enquêtes onder klanten, sociale media en telefoongesprekken. Een multichannel-feedbackmanagementtool helpt bij het verzamelen en analyseren van deze feedbackgegevens, die kunnen bestaan uit ervaringen van klanten op het verkooppunt, ervaringen na de verkoop of productfeedback. Het gebruik van multichannel-feedbackmanagement varieert van sms-enquêtes die maar één cijferinvoer van de klant vragen tot telefonische enquêtes die de feedback van de klant gedetailleerder vastleggen.

Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Multichannel feedback management

Voortdurende feedback is voor mkb-bedrijven van essentieel belang om de impact en de betrokkenheid van hun producten en diensten te begrijpen. Diensten voor multichannel-feedbackmanagement stelt mkb-bedrijven in staat om hun aanbod te veranderen en aan te passen op basis van de reacties van hun klanten.

Gerelateerde termen