Multichannel feedback management
Bedrijven krijgen feedback uit vele bronnen, waaronder enquêtes onder klanten, sociale media en telefoongesprekken. Een multichannel-feedbackmanagementtool helpt bij het verzamelen en analyseren van deze feedbackgegevens, die kunnen bestaan uit ervaringen van klanten op het verkooppunt, ervaringen na de verkoop of productfeedback. Het gebruik van multichannel-feedbackmanagement varieert van sms-enquêtes die maar één cijferinvoer van de klant vragen tot telefonische enquêtes die de feedback van de klant gedetailleerder vastleggen.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Multichannel feedback management
Voortdurende feedback is voor mkb-bedrijven van essentieel belang om de impact en de betrokkenheid van hun producten en diensten te begrijpen. Diensten voor multichannel-feedbackmanagement stelt mkb-bedrijven in staat om hun aanbod te veranderen en aan te passen op basis van de reacties van hun klanten.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)