Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

NPS-software

NPS-software helpt organisaties bij het implementeren van campagnes om netto promoter scores te meten. NPS is een maatstaf voor klant- en medewerkerstevredenheid, die berekend wordt via enquêtes. De eindscore kan worden gebruikt om de loyaliteit aan het merk of de organisatie te meten.

Nederland Lokale producten weergeven

53 resultaten

Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time. Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen. Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is. Meer informatie over Typeform
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt. Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat. Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Verbeter je klantervaring door je NPS (New Promotor Score) te berekenen met kant-en-klare NPS-enquêtes van Jotform Enterprise.
Jotform Enterprise biedt alles-in-één software voor het verzamelen en organiseren van klantfeedback en NPS (Net Promoter Score) voor bedrijven die een ongeëvenaarde klantervaring willen bieden. Van het berekenen van NPS tot het ontwerpen van e-mails met autoresponders, met Jotform Enterprise verbeter je de klantervaring. Boek vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie NPS-enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen inzichten verzamelen.
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige NPS-enquêtes (Net Promoter Score) maken. Wil je zeker weten dat je klanten tevreden zijn? Wil je weten hoe loyaal je klanten zijn? Ben je benieuwd of je patiënten je bij anderen aanbevelen? Al deze vragen en nog veel meer worden beantwoord met de NPS. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Online enquêtetool waarmee je onbeperkt enquêtes kunt creëren, deze kunt distribueren en de gegevens moeiteloos kunt analyseren.
Zoho Survey is gebruiksvriendelijke software voor het ontwerpen van online enquêtes en vragenlijsten. De functies zijn schaalbaar om aan al je behoeften te voldoen, met alles wat belangrijk is om enquêtes te creëren, ze te verspreiden en de antwoorden te analyseren. Er zijn ook enquêtepanels beschikbaar, als je gegevens van specifieke demografische groepen nodig hebt. Goed geïnformeerde beslissingen liggen nu onder handbereik. Je vindt meer informatie over Zoho Survey op https://www.zoho.com/survey/. Meer informatie over Zoho Survey

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over Alchemer

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Nicereply

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Customer Frontlines

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt creëren.
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt creëren. Meer informatie over forms.app

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Het platform heeft een zeer goede ondersteuning voor NPS-vragen. Goede rapportage, automatisering en integratie met je bedrijfssoftware.
Ben je op zoek naar NPS-software die je kunt integreren met je andere software? Dit platform is gericht op het verbinden van tools en het klantensuccesteam van wereldklasse staat klaar om je te helpen. Meer informatie over Startquestion

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
NPS-enquêtesoftware voor ondernemingen, met inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Sluit de cirkel met vervolgacties en waarschuwingen.
NPS-enquêtesoftware. Voer inzichtelijke NPS-enquêtes uit en krijg inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Maak het overzicht compleet met deelbare rapporten, dashboards, waarschuwingen en tools voor vervolgacties. Ingebouwde tekst- en sentimentanalyse. Voeg je operationele gegevens samen en integreer ze met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Omvat onbeperkte gebruikers en werkt in 47 talen. Meer informatie over CheckMarket

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens.
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfuncties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie mogelijk te maken. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers.
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak elke klantervaring geweldig.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen. AskNicely is de enige NPS-software met een mobiele app voor personeel, tv-dashboards en meer dan 40 vooraf gebouwde integraties. Het verzamelt automatisch feedback van klanten, houdt de Net Promoter Score bij op individueel personeelsniveau en stelt je frontlijnteams in staat om op klanten te reageren. Ontdek waarom meer dan 15.000 mensen met plezier AskNicely gebruiken om elke klantervaring geweldig te maken. Boek een demo op de website. Meer informatie over AskNicely

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Voer een eNPS-enquête uit om te identificeren wat je medewerkers wel of niet waarderen en wat medewerkers overhalen tot actie.
Employee Net Promoter Score is een statistiek die de loyaliteit van medewerkers meet door hen te vragen hoe waarschijnlijk het is dat ze hun werkplek aanbevelen aan vrienden en kennissen op een schaal van 1-10. Dit helpt organisaties het huidige niveau van medewerkersbetrokkenheid op de werkplek te begrijpen. Meer informatie over Empuls

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren.
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren. Meer informatie over Qwary

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Zonka Feedback NPS Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers.
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert transformeert. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en CSAT-score. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen: iPads, tablets, smartphones, online, e-mail, en sms. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke NPS-rapporten (Net Promoter Score) om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback. De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots. Meer informatie over Customerly

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met Sitejabber Business Suite kun je zakelijke en productbeoordelingen verzamelen, beheren en delen om je bedrijf te laten groeien en vertrouwen op te bouwen.
Sitejabber stelt je bedrijf in staat om te groeien en op te schalen door het verzamelen van product- en zakelijke klantbeoordelingen. Dit platform geeft je de mogelijkheid om sociaal bewijs te gebruiken om het verkeer en de verkoop te verhogen, klantloyaliteit en -retentie te verbeteren, vertrouwen op te bouwen en te delen op sociale media om je online aanwezigheid onmiddellijk te vergroten. Dit platform is een officiële Google Review Partner, waardoor je Google-sterren kunt verdienen en je SEO direct kunt verbeteren. Meer dan 20.000 bedrijven gebruiken oplossingen van Sitejabber om hun groei te versnellen. Meer informatie over Sitejabber

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
SurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over SurveyLab

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen. Meer informatie over Spark Chart

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Meer informatie over GetFeedback

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen