15 resultaten
Waarom Capterra gratis is
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen. Meer informatie over SightMill - NPS Software SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill - NPS Software
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360 Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
(0 reviews)
Bezoek website
Refiner is a user feedback & customer survey tool built for data driven SaaS companies specifically. Collect unique user data on the fly with beautiful in-app micro surveys. Uncover new insights instantly, increase conversions and better retain your customers. Alert your team, enrich CRM profiles, trigger personalised campaigns, or update your backend API with webhooks. Grow your SaaS with real time customer insights. Meer informatie over Refiner Refiner is a customer survey tool built for data driven SaaS companies specifically. Meer informatie over Refiner
Zonka is a Complete Feedback Management & Survey Platform. Capture feedbacks from multiple channels; on premises & offline (Tablets & Smartphones) and on the web (Email, SMS, QR code, in App). Design intuitive surveys and forms from scratch in no time by simple drag and drop or choose from our rich template gallery. Customize surveys, get instant alerts, view real-time drill-down reports & resolve issues. Zonka is an enterprise-grade, real-time feedback management platform that captures feedbacks offline, on-premises and over the web.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Promoter.io is the most potent & comprehensive tool built to help small and medium businesses measure loyalty & customer sentiment using the Net Promoter Score (NPS). Our platform enables organic growth, customer insights, & understand customer drivers for CloudFlare, Gartner, Gusto, OutdoorVoices, and Lovepop Cards. Drive intelligent decisions across your entire organization with actionable customer feedback & data-driven insights. Get a free trial.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vraag te stellen op het juiste moment – wanneer de bezoeker daadwerkelijk interactie heeft met je website. Dit is de beste manier om naar je klanten te luisteren. Zodra FanExam op je website is geïnstalleerd heb je een direct kanaal om 24/7 feedback van klanten te krijgen, op een systematische manier. Net Promotor Score by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback te verzamelen.
Promoter Ninja is the cheapest and simplest NPS email survey tool to monitor customer satisfaction. Upload your customer contact list, customize your NPS survey and send in just a few clicks. Net Promoter Score is "the one number you need to grow", according to Harvard Business Review. Use Promoter Ninja to send multilanguage NPS surveys, without IT supervision and with your own brand image. First 500 surveys are on us! Get the most valuable feedback from your customers, starting at 10USD/mo. The cheapest and simplest Net Promoter Score email survey tool to track customer satisfaction. Multilanguage, code-free customization.
YesInsights is an all in one customer feedback tool for companies to receive actionable feedback across all platforms. Create one-click or Net Promoter Score Surveys in less than a minute and embed them within any platform. YesInsights integrates with Intercom, Zapier, Infusionsoft, Mailchimp, Aweber, and many more. Capture your audience directly at your website with YesInsights website widget! Customer feedback made easy through one-click and NPS surveys.
Web-based employee engagement application which assists firms with generating surveys and mapping feedback. Web-based employee engagement application which assists firms with generating surveys and mapping feedback.
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software. Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys. Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback. Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback.