29 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusi...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Waar toonaangevende teams feedback van klanten verzamelen en verwerken. Meer informatie over Survicate
Survicate is alles-in-één software voor klantfeedback. Met slechts één tool kun je klantfeedback verzamelen van alle digitale contactpunten. Gebruik verzamelde inzichten om het verloop te verminderen, klantenloyaliteit te verbeteren en beter in te spelen op de behoeften van klanten. Survicate kan rechtstreeks worden geïntegreerd met populaire platforms voor marketingautomatisering en CRM's, zoals Intercom, HubSpot of Salesforce. Meer informatie over Survicate
Survicate is alles-in-één software voor klantfeedback. Met slechts één tool kun je klantfeedback verzamelen van alle digitale contactpunten. Gebruik verzamelde inzichten om het verloop te verminderen,...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie NPS-enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen inzichten verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige NPS-enquêtes (Net Promoter Score) maken. Wil je zeker weten dat je klanten tevreden zijn? Wil je weten hoe loyaal je klanten zijn? Ben je benieuwd of je patiënten je bij anderen aanbevelen? Al deze vragen en nog veel meer worden beantwoord met de NPS. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige NPS-enquêtes (Net...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je product...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
De Refiner tool is een oplossing voor NPS die speciaal is ontwikkeld voor gegevensgestuurde SaaS-bedrijven. Meer informatie over Refiner
Refiner is een oplossing voor NPS (Net Promoter Score) die speciaal is ontwikkeld voor gegevensgestuurde SaaS-bedrijven. Genereer een constante stroom NPS-feedback van hoge kwaliteit dankzij perfect getimede enquêtewidgets binnen de app. Identificeer je grootste fans en gebruikers die een vertrekrisico vormen. Ontdek hoe je NPS-feedback kunt verbeteren en kunt omzetten naar realtime acties. Waarschuw je team, verrijk CRM-profielen, activeer gepersonaliseerde campagnes of update je backend-API met webhooks. Laat je SaaS groeien dankzij realtime klantinzichten. Meer informatie over Refiner
Refiner is een oplossing voor NPS (Net Promoter Score) die speciaal is ontwikkeld voor gegevensgestuurde SaaS-bedrijven. Genereer een constante stroom NPS-feedback van hoge kwaliteit dankzij perfect ...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Advanced predictive analytics platform helping businesses identify and measure key drivers that impact Churn, ARPU, CLV and NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index
Advanced predictive analytics platform helping businesses identify and measure key drivers that impact Churn, ARPU, CLV and NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index
Advanced predictive analytics platform helping businesses identify and measure key drivers that impact Churn, ARPU, CLV and NPS....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Make every customer experience awesome.
AskNicely is the world's #1 Rated Experience Management Platform with 750+ 5 Star reviews. The only NPS software to feature a staff mobile app, TV dashboards, and over 40 pre-built integrations, AskNicely automatically collects customer feedback, tracks Net Promoter Score to an individual staff level and empowers your frontline teams to respond to customers. Discover why over 15,000 people love using AskNicely to make every customer experience awesome. Book a demo at asknicely.com
AskNicely is the world's #1 Rated Experience Management Platform with 750+ 5 Star reviews. The only NPS software to feature a staff mobile app, TV dashboards, and over 40 pre-built integrations, AskNi...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API.
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer ...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
zenloop is een platform voor feedbackbeheer dat e-commercewinkels in staat stelt klantenbehoud te vergroten met behulp van het Net Promoter System®.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspe...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Helps you track your business Net Promoter Score, collect valuable customer feedback, and improve customer loyalty.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Retently will send your customers a single question satisfaction survey. They'll give your business a score and provide additional feedback. Your Net Promoter Score will be calculated based on the survey responses.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Retently will send your...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evo...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Drive intelligent decisions across your entire organization with actionable customer feedback & data-driven insights. Get a free trial.
Promoter.io is the most potent & comprehensive tool built to help small and medium businesses measure loyalty & customer sentiment using the Net Promoter Score (NPS). Our platform enables organic growth, customer insights, & understand customer drivers for CloudFlare, Gartner, Gusto, OutdoorVoices, and Lovepop Cards.
Promoter.io is the most potent & comprehensive tool built to help small and medium businesses measure loyalty & customer sentiment using the Net Promoter Score (NPS). Our platform enables organic growt...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Net Promotor Score by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback te verzamelen.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vraag te stellen op het juiste moment – wanneer de bezoeker daadwerkelijk interactie heeft met je website. Dit is de beste manier om naar je klanten te luisteren. Zodra FanExam op je website is geïnstalleerd heb je een direct kanaal om 24/7 feedback van klanten te krijgen, op een systematische manier.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vr...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren.
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen.
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. ...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
The cheapest and simplest Net Promoter Score email survey tool to track customer satisfaction. Multilanguage, code-free customization.
Promoter Ninja is the cheapest and simplest NPS email survey tool to monitor customer satisfaction. Upload your customer contact list, customize your NPS survey and send in just a few clicks. Net Promoter Score is "the one number you need to grow", according to Harvard Business Review. Use Promoter Ninja to send multilanguage NPS surveys, without IT supervision and with your own brand image. First 500 surveys are on us! Get the most valuable feedback from your customers, starting at 10USD/mo.
Promoter Ninja is the cheapest and simplest NPS email survey tool to monitor customer satisfaction. Upload your customer contact list, customize your NPS survey and send in just a few clicks. Net Prom...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Customer feedback made easy through one-click and NPS surveys.
YesInsights is an all in one customer feedback tool for companies to receive actionable feedback across all platforms. Create one-click or Net Promoter Score Surveys in less than a minute and embed them within any platform. YesInsights integrates with Intercom, Zapier, Infusionsoft, Mailchimp, Aweber, and many more. Capture your audience directly at your website with YesInsights website widget!
YesInsights is an all in one customer feedback tool for companies to receive actionable feedback across all platforms. Create one-click or Net Promoter Score Surveys in less than a minute and embed the...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de app feedback te verzamelen met behulp van het NPS (Net Promoter System). Het is een onmisbare tool voor SaaS, gebruikersplatforms en e-commercebedrijven. Dankzij een onopvallende en lichtgewicht enquêtewidget is het gemiddelde responspercentage maar liefst 35%. Degenen die de voorkeur geven aan e-mail kunnen elke e-mailsoftware gebruiken.
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de...
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Web-based employee engagement application which assists firms with generating surveys and mapping feedback.
Web-based employee engagement application which assists firms with generating surveys and mapping feedback.
Web-based employee engagement application which assists firms with generating surveys and mapping feedback....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software.
Improve your online reputation and generate more leads with GrowthScore's all-in-one customer advocacy software....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys.
Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys.
Measure customer sentiment and feedback with Thermostat's specialized NPS and CSAT surveys....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback.
Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback.
Helps online businesses grow their user base exponentially by using surveys to listen, measure, and act on feedback....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention.
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention.
Helps to boost staff engagement through onboarding, training, and retention....
Vaipe

Vaipe

(0 reviews)
Platform to engage with employees and measure employee NPS.
Platform to engage with employees and measure employee NPS.
Platform to engage with employees and measure employee NPS....
SoluCX

SoluCX

(0 reviews)
Customer Experience Management software to track and oversee net promoter score.
Customer Experience Management software to track and oversee net promoter score.
Customer Experience Management software to track and oversee net promoter score....
NPS solution designed to help businesses collect feedback and measure client experiences using surveys.
NPS solution designed to help businesses collect feedback and measure client experiences using surveys.
NPS solution designed to help businesses collect feedback and measure client experiences using surveys....
NPS solution that helps businesses collect customers' feedback via surveys to track Net Promoter Scores for individual/team projects.
NPS solution that helps businesses collect customers' feedback via surveys to track Net Promoter Scores for individual/team projects.
NPS solution that helps businesses collect customers' feedback via surveys to track Net Promoter Scores for individual/team projects....
  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen