Nederland Lokale producten weergeven
92 resultaten
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight. Meer informatie over GetFeedback
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Meer informatie over GetFeedback

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Zonka Feedback NPS Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert transformeert. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en CSAT-score. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen: iPads, tablets, smartphones, online, e-mail, en sms. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke NPS-rapporten (Net Promoter Score) om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie NPS-enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen inzichten verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige NPS-enquêtes (Net Promoter Score) maken. Wil je zeker weten dat je klanten tevreden zijn? Wil je weten hoe loyaal je klanten zijn? Ben je benieuwd of je patiënten je bij anderen aanbevelen? Al deze vragen en nog veel meer worden beantwoord met de NPS. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfuncties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie mogelijk te maken. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen. Meer informatie over SightMill

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots. Krijg bruikbare inzichten die het verloop verminderen en de groei stimuleren. Meer informatie over Survicate
Maak binnen enkele seconden NPS-enquêtes en ontdek wat je klanten van je bedrijf vinden. Lever NPS-enquêtes via apps, websites, e-mail en chatbots met Survicate. Krijg bruikbare inzichten die het verloop verminderen en de groei stimuleren. ✅ Eenvoudige integratie met Intercom, HubSpot en meer (native, codevrij) ✅ Kant-en-klare sjablonen inbegrepen Meer informatie over Survicate

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee abonnementenbedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Het platform heeft een zeer goede ondersteuning voor NPS-vragen. Goede rapportage, automatisering en integratie met je bedrijfssoftware. Meer informatie over Startquestion
Ben je op zoek naar NPS-software die je kunt integreren met je andere software? Dit platform is gericht op het verbinden van tools en het klantensuccesteam van wereldklasse staat klaar om je te helpen. Meer informatie over Startquestion

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0). Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Nicereply

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Nederland Lokaal product
Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzichten te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om ze te analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback om te zetten in impactvolle acties. Wonderflow is eenvoudig, nauwkeurig, geïntegreerd en voorspellend. Daarom hebben Fortune 500-bedrijven het gekozen als toonaangevende tool om klantgericht te worden en de concurrentie voor te blijven. **Wonderflow is op maat gemaakt voor ondernemingen in consumentenelektronica, verzekeringen, logistiek, banden en cosmetica.** Meer informatie over Wonderflow

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index
Geavanceerd platform voor voorspellende analyses dat bedrijven helpt bij het vaststellen en meten van de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op Churn, ARPU, CLV en NPS. Meer informatie over Customer Happiness Index

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over Alchemer

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics CustomerXM

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
NPS-enquêtesoftware voor ondernemingen, met inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Sluit de cirkel met vervolgacties en waarschuwingen.
NPS-enquêtesoftware. Voer inzichtelijke NPS-enquêtes uit en krijg inzichtelijke rapportage en bruikbare feedback. Maak het overzicht compleet met deelbare rapporten, dashboards, waarschuwingen en tools voor vervolgacties. Ingebouwde tekst- en sentimentanalyse. Voeg je operationele gegevens samen en integreer ze met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Omvat onbeperkte gebruikers en werkt in 47 talen. Meer informatie over CheckMarket

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Maak elke klantervaring geweldig.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen. AskNicely is de enige NPS-software met een mobiele app voor personeel, tv-dashboards en meer dan 40 vooraf gebouwde integraties. Het verzamelt automatisch feedback van klanten, houdt de Net Promoter Score bij op individueel personeelsniveau en stelt je frontlijnteams in staat om op klanten te reageren. Ontdek waarom meer dan 15.000 mensen met plezier AskNicely gebruiken om elke klantervaring geweldig te maken. Boek een demo op de website. Meer informatie over AskNicely

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren.
Het is een enquêtetool waarmee bedrijven aangepaste enquêtes voor werknemerstevredenheid, patiëntbetrokkenheid, productprijzen en meer kunnen creëren. Meer informatie over Qwary

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Voer een eNPS-enquête uit om te identificeren wat je medewerkers wel of niet waarderen en wat medewerkers overhalen tot actie.
Employee Net Promoter Score is een statistiek die de loyaliteit van medewerkers meet door hen te vragen hoe waarschijnlijk het is dat ze hun werkplek aanbevelen aan vrienden en kennissen op een schaal van 1-10. Dit helpt organisaties het huidige niveau van medewerkersbetrokkenheid op de werkplek te begrijpen. Meer informatie over Empuls

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
SurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over SurveyLab

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Blue is software voor ervaringsbeheer die je centrale enquêtes, 360-graden feedbackbeoordeling en cursusevaluaties automatiseert.
Blue is de software voor ervaringsbeheer die naadloos kan worden geïntegreerd in de IT-infrastructuur van je organisatie (HRIS, SIS, CRM, LMS, Portal en SSO). Of je nu je centrale en grote enquête, 360-graden feedbackreview of cursusevaluaties wilt automatiseren, Blue is de juiste oplossing voor jou. Met de krachtigste automatisering die beschikbaar is op de markt, is het werk klaar zodra je de software hebt ingesteld. Meer informatie over Blue

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses.
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. Meer informatie over UniFocus

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen. Meer informatie over Spark Chart

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk verkoop-/communicatiekanaal; analyseer vervolgens de reacties in dit toonaangevende dashboard en met een voor het klantentraject gespecialiseerde analysetool. Maak gebruik van het concept van het in kaart brengen van het klantentraject om de tevredenheidsniveaus nauwkeurig bij te houden. Gebruik dit inzicht vervolgens om goede zakelijke beslissingen te nemen. Meer informatie over Feedbackly

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
zenloop is een platform voor feedbackbeheer dat e-commercewinkels in staat stelt klantenbehoud te vergroten met behulp van het Net Promoter System®.
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's. Meer informatie over zenloop

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Cloudgebaseerde tool voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van klanten kunnen vastleggen en analyseren om de merkwaarde te verbeteren.
Het bekroonde SaaS-platform van Medallia, de Medallia Experience Cloud, is toonaangevend op de markt in het begrijpen en beheren van ervaring voor klanten, werknemers en burgers. Medallia legt ervaringssignalen vast die zijn gecreëerd tijdens dagelijkse persoonlijke, digitale en IoT-interacties en past bedrijfseigen AI-technologie toe om gepersonaliseerde en voorspellende inzichten te onthullen die actie kunnen stimuleren met enorme bedrijfsresultaten. Meer informatie over Medallia Experience Cloud

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Meer informatie over Retently

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Trustmary verbindt klantfeedback, klantbeoordelingen en website om meer conversies (leads, verkoop) te verkrijgen. Volledig geautomatiseerd.
Met Trustmary kun je: 1. NPS meten en feedback verzamelen; 2. feedback omzetten in authentieke beoordelingen en getuigenissen (inclusief video); 3. sociaal bewijs tonen op de website en meten hoe ze je conversies verbeteren. Volledig geautomatiseerd. De primaire waarde komt voort uit een continue stroom van authentieke en effectieve door de klant gegenereerde inhoud uit de feedbackstroom en eenvoudige manieren om ze op de website te tonen, wat leidt tot hogere conversiepercentages. Meer informatie over Trustmary

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Customer engagement solution to help generate leads, engage users, and get feedback using quizzes, surveys, polls, live Q&A, and more.
Using youengage you can easily create beautiful interactive experiences that convert. Engage and get feedback at every step of the customer journey. Create and share interactive content such as quizzes, surveys, polls, calculators, assessments, product recommendations, and live Q&A on your virtual events. You can generate leads and drive more revenues while capturing data. Meer informatie over youengage

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
A survey solution for Voice of the Customer feedback. We offer NPS tracking, advanced reporting, GDPR-compliance and real-time results.
Netigate is a feedback platform that allows you to collect and manage valuable VoC and VoE business insights using online surveys. Our Voice of the Customer solutions help you to measure and improve NPS, customer satisfaction, engagement, loyalty, and reduce churn. We combine a user-friendly survey platform with in-house expertise to bring you advanced data analysis, numerous survey distribution methods, real-time reporting, expert-crafted templates, GDPR compliance, and much more. Meer informatie over Netigate

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Keatext helps you easily analyze and build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives customer satisfaction.
Understanding how customers feel and what drives behavior at each step of the customer journey is difficult. With Keatext, you can easily build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives NPS in surveys, star ratings in reviews, or problems in support tickets - all in one platform. Reduce your analysis time by 98% and improve CX with our innovative AI, seamless integration with apps like Zendesk and Surveymonkey, interactive dashboards, and shareable reports! Meer informatie over Keatext

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Gebruik de enquêtebeheertool van Qualaroo om NPS-enquêtes te creëren en ze automatisch te scoren. Volg de NPS-scores in de loop van de tijd met behulp van grafieken.
Qualaroo is enquête- en geavanceerde rapportagesoftware waarmee je allerlei soorten enquêtes kunt maken, waaronder NPS (Net Promoter Score). Probeer kant-en-klare NPS-enquêtesjablonen of maak er zelf een met gepersonaliseerde branding. Het uitgebreide dashboard toont je NPS-score, zodat je de kwaliteit van de klantervaring kunt meten. Krijg toegang tot de mening van je klanten door enquêtes uit te voeren met niet-opdringerige pop-up-Nudges. Maak enquêtes in 21 talen en deel ze op meerdere kanalen zoals mobiele apps, websites, webapps en links. Meer informatie over Qualaroo

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery.
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery, and data integration. S2C can provide detailed insights in real-time through its features of interactive analytics, Text analytics, and Push Reporting. It is well suited for most sectors from financial services, retail, public sector, and telecom to B2B companies. It allows you to collect feedback Meer informatie over Survey2Connnect

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Feedbacktool met één klik waarmee je klanten direct feedback kunnen geven. Creëer je eigen knoppen en integreer ze overal.
Ongeëvenaarde tool voor het beheer van klantfeedback, met een bekroond klantenserviceteam, uitgebreide rapportagecapaciteiten, een uitgebreide lijst met app-integraties en meer. Krijg realtime, bruikbare feedback binnen handbereik. Een out-of-the-box rapportagepakket, met zowel een duidelijk overzicht van de missiecontrole als een breed scala aan diepgaande rapportage-opties. De installatie is eenvoudig en snel. Meer informatie over Customer Thermometer

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and Meer informatie over Chattermill

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Meer informatie over Wootric

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
Our mission from the get-go has been to help companies grow by automatically getting more out of their current customers base. Compared to other software, we offer multiple tools to deliver on that mission: Customer satisfaction surveys, online reviews, and cross-sales. Additional tools will be added to keep delivering on our mission. Most of our users chose InputKit over the competition for its ease of use, its beautiful design, and our 5-star customer service. Meer informatie over InputKit

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Create brilliant surveys with zero fuss. Impress your audience, and wow your colleagues with doopoll's easy-to-use platform.
Have you wasted hours creating surveys? Then asked for help and got no response? doopoll lets you create, share, and analyse the data from simple but effective surveys and offers superb support from people, not bots. With an autosave editor, which allows you to create surveys as quickly as you can type, you could have your first survey live in minutes. Share a doopoll however you like... In a tweet or an email, via text or QR code, even embedded on your website. Meer informatie over doopoll

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
ProProfs Survey Maker is an effective tool to capture respondents feedback & make smart business decisions based on reports & analysis
ProProfs Survey Maker is an effective tool for trainers, employers, and businesses to capture respondents feedback and learn more about them. The software is packed with many advanced features, like detailed survey stats, response grading, cross-device compatibility, multiple question types, and survey embedding. Marketers can easily post the survey to their website or blog using the survey embed code. The best thing about the tool is that it enables you to share the survey on social media. Meer informatie over ProProfs Survey Maker

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
AirVote QR smileys help business owners monitor service levels thru customers' eyes. Self-service. Free forever for moderate use.
AirVote is a self-service customer feedback tool. Designed to post specific questions in multiple locations without high implementations or usage costs. AirVote QR smileys are posted on the inside of the restroom units. Supports real-time alerts and trend reports. Free forever for moderate use of <50 responses per month Meer informatie over AirVote

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Plataforma para optimizar la experiencia de cliente e implantar programas de voz del empleado con múltiples integraciones.
Es una plataforma para optimizar la experiencia de cliente e implantar programas de voz del empleado. Con ella podrás medir y gestionar la experiencia de tus clientes y analizar el compromiso y grado de desempeño de tus trabajadores. Gracias a sus dashboards y a su integración con los principales CRMs y e-commerce, facilita la gestión automatizada de la experiencia de cliente y empleado. Solicita una demostración personalizada. Regístrate para obtener una cuenta gratuita y ponerla en marcha. Meer informatie over allswers

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Retamo is an online review management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback.
Retamo is an online review and reputation management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback. Using Retamo, supervisors can create a profile page or search engine optimization (SEO) website displaying company reviews. The system also helps managers respond to negative feedback and create campaigns and distribute them among clients via email or QR codes. Meer informatie over Retamo

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index allows you to boost patient satisfaction by capturing patient feedback.
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index helps you build a patient-inspired culture and grow your brand awareness by capturing patient feedback, identify key insights and trends, and assign targeted content to address performance gaps. With our effective NPS® surveys, NPS® Booster Shots, and intuitive dashboards, you can better understand your patients' experience of care, manage their experience on one platform, and take immediate action to improve patient satisfaction. Meer informatie over MedBridge

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Professionele online enquêtesoftware voor individuen, teams en ondernemingen. Beschikbaar als gehoste of lokale versie.
Checkbox is een professionele enquêtetool voor individuen, teams en ondernemingen en is beschikbaar als gehost abonnement of als lokale (installeerbare) software. Maak enquêtes met jouw prachtige merk, bezorg en volg uitnodigingen en analyseer de resultaten vanaf elke standaard-PC of mobiele browser. Pas Checkbox verder aan met geavanceerde ontwikkelaarfuncties, API-toegang en optionele broncode. Sinds 2002 vertrouwd door toonaangevende bedrijven, overheidsorganisaties en academische instellingen. Meer informatie over Checkbox Survey

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Nederland Lokaal product
Net Promotor Score by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback te verzamelen.
Net Promotor Score - NPS by FanExam is de beste manier om de klanttevredenheid consistent te meten en bruikbare feedback over je website te verzamelen. FanExam gebruikt NPS om je bezoekers de juiste vraag te stellen op het juiste moment – wanneer de bezoeker daadwerkelijk interactie heeft met je website. Dit is de beste manier om naar je klanten te luisteren. Zodra FanExam op je website is geïnstalleerd heb je een direct kanaal om 24/7 feedback van klanten te krijgen, op een systematische manier. Meer informatie over FanExam

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
Surveyol is a Fast, Affordable, and Easy survey tool for any small to medium size business.
Surveyol is an easy to use, full featured survey creator and a robust set of analytics -- at an affordable price. Gain better understanding of your customers, products, employees and market demands. Perfect for small to medium size businesses. No limits for number of questions, responses, etc. Real time analytics. Meer informatie over Surveyol

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen
With Doter you can capture actionable insights from your customers via NPS to proactively reduce churn & drive growth. Start for FREE
Depending on the industry, acquiring a new customer is anywhere from 5 to 25 times more expensive than retaining an existing one. Our dashboard provides actionable insights and ways to improve your NPS Score. Unlike other solutions, we focus on key areas of improvement and increase online reputation by converting promoters to referrals. Optimize your customer acquisition cost by 150% by proactively reducing churn and drive growth. All this starting @ $49/month. Meer informatie over Doter

Functies

  • Segmentering
  • Mobiele enquête
  • Pulse surveys
  • Anonieme feedback
  • Voor meerdere talen