226 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
monday.com is klanttevredenheidssoftware waarmee je de informatie en tevredenheid van je klanten kunt beheren. Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het platform zonder code van monday.com. Creëer je formulieren binnen enkele minuten en sluit je formulier overal in of deel een link om direct feedback van klanten te krijgen. Verzamel al je antwoorden op een eenvoudig en visueel bord, analyseer je antwoorden, verkrijg inzichten en splits ze op, op basis van een groot aantal verschillende parameters. Meer informatie over monday.com
monday.com is klanttevredenheidssoftware waarmee je de informatie en tevredenheid van je klanten kunt beheren. Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het platform z...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Enquêtesoftware voor klanttevredenheid van ondernemingen. Voer CSAT-enquêtes uit voor bruikbare feedback. Sluit de lus met follow-up en waarschuwingen. Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX) en betrokkenheid over de gehele 'journey'. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn onder meer L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX) en betrokkenheid over de gehele 'journey'. Slu...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals....
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten tijdens het koperstraject om de klanttevredenheid te bevorderen en de verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen om klanttevredenheid, sociaal bewijs en verkoop te stimuleren. Yotpo is een officiële partner van Google, Facebook en Shopify Plus en wordt geïntegreerd met toonaangevende handelsplatformen en tools zoals BigCommerce, Magento en Bronto. Deze oplossing maakt het gemakkelijk voor merken om de content van hun klanten te benutten in elk marketingkanaal. Het complete marketingplatform van Yotpos is perfect voor groeiende bedrijven die meer dan 300 bestellingen per maand verwerken. Meer informatie over Yotpo
Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen om klanttevredenheid, sociaal bewijs en verkoop te stimuleren. Yotpo is een officiële partner van Google, Facebook en Sho...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentr...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusi...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Betrek je klanten meer met gespreksenquêtes. Peil regelmatig de betrokkenheid van klanten en verbeter de klanttevredenheid. Meer informatie over SurveySparrow
SurveySparrow helpt je bij het maken van interactieve klantfeedbackonderzoeken. Meet de klanttevredenheidsindex, identificeer en herstel probleemgebieden, sluit de cirkel voor feedback en verbeter klantrelaties, eenvoudig en moeiteloos. Meet regelmatig je klantenpuls met terugkerende enquêtes en hou je CSAT-score in de gaten. Met eenvoudige opties voor delen kun je je klanten bereiken via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je klanten te verzamelen, altijd en overal. Meer informatie over SurveySparrow
SurveySparrow helpt je bij het maken van interactieve klantfeedbackonderzoeken. Meet de klanttevredenheidsindex, identificeer en herstel probleemgebieden, sluit de cirkel voor feedback en verbeter klan...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Waar toonaangevende teams feedback van klanten verzamelen en verwerken. Meer informatie over Survicate
Survicate is alles-in-één software voor klantfeedback. Met slechts één tool kun je de klanttevredenheid meten voor alle digitale contactpunten. Gebruik verzamelde inzichten om het verloop te verminderen, klantenloyaliteit te verbeteren en beter in te spelen op de behoeften van klanten. Survicate kan rechtstreeks worden geïntegreerd met populaire platforms voor marketingautomatisering en CRM's, zoals Intercom, HubSpot of Salesforce. Meer informatie over Survicate
Survicate is alles-in-één software voor klantfeedback. Met slechts één tool kun je de klanttevredenheid meten voor alle digitale contactpunten. Gebruik verzamelde inzichten om het verloop te verminder...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. ...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communica...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Websitechat en mobiele berichten zijn de klantkanalen met de hoogste klanttevredenheid. Met Userlike kun je ze allemaal gebruiken. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Websitechat en mobiele berichten zijn de klantkanalen met de hoogste klanttevredenheid. Met Userlike kun je ze allemaal gebruiken. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp,...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Qualtrics Customer Experience maakt het voor bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt in het klanttraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest flexibele platform voor verbetering van klanttevredenheid en maakt het bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt tijdens het klanttraject te controleren, te beantwoorden en te verbeteren. Met de breedste selectie feedbackkanalen voor klanttevredenheid maakt Qualtrics het gemakkelijk om te weten welke delen van je klanttraject aandacht nodig hebben, prioriteit te geven aan strategische acties, relevante dashboards te delen binnen de hele organisatie en de cirkel rond klantinteracties te sluiten. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest flexibele platform voor verbetering van klanttevredenheid en maakt het bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt tijdens het klanttraject te contro...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt. Analyseer snel hoe effectief je klantenservice is door gegevens te segmenteren op klantenservicemedewerkers of type interactie. Ontdek meer dan 175 helpdeskfuncties, waaronder gamification-functies en een ingebouwde CRM. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin vandaag nog met je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt. Analyseer snel hoe effectief je klantenservice is door...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in ...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je product...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Gnatta creates market leading omnichannel customer communication software, with products available for businesses of all sizes. Meer informatie over Gnatta
We build software for universal customer engagement. By focusing on the customer, we deliver success for your business. Using our operating system, we centralise your digital contacts to increase both the quality and the efficiency of your operators. This is backed up by our bespoke automation functionalities. Our approach is truly omnichannel; no matter where/when/how your customer gets in touch, their query will be handled by the right person, using the right information, at the right time. Meer informatie over Gnatta
We build software for universal customer engagement. By focusing on the customer, we deliver success for your business. Using our operating system, we centralise your digital contacts to increase both ...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Refiner is een tool voor klantenonderzoek, gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Meer informatie over Refiner
Refiner is een tool voor gebruikersfeedback en klantonderzoek gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Verzamel op elk gewenst moment unieke gebruikersgegevens met aantrekkelijke micro-enquêtes binnen de app. Ontdek direct nieuwe inzichten, verhoog de conversies en verbeter het klantenbehoud. Waarschuw je team, verrijk CRM-profielen, activeer gepersonaliseerde campagnes of update je backend-API met webhooks. Laat je bedrijf groeien dankzij realtime klantinzichten. Meer informatie over Refiner
Refiner is een tool voor gebruikersfeedback en klantonderzoek gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Verzamel op elk gewenst moment unieke gebruikersgegevens met aantrekkeli...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Een compleet feedbackbeheerplatform voor organisaties dat gegevensverzameling en -analyse naadloos automatiseert. Probeer vandaag nog een demo!
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot analyses en aanbevelingen, dit platform doet alles met gemak en met een niveau van detail dat zeldzaam is in de sector. SoGoSurvey onderscheidt zich van concurrenten door zijn consistent hoge gebruikersbeoordelingen, ongeëvenaarde rapportagesysteem, toonaangevende gegevensbeveiliging en de beste 24/7 klantenondersteuning.
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot an...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Je hebt gegevens nodig om je bedrijf aan te sturen, maar je vindt het ook belangrijk om te weten hoe jouw klanten je merk ervaren. Wie je publiek ook is, één ding is duidelijk: het delen van informatie via tevredenheidsonderzoeken, formulieren en enquêtes moet eenvoudig, leuk en foutloos gaan op elk apparaat. Typeform kan trouwens worden geïntegreerd in meer dan 500 van je favoriete apps. Stuur gegevens naar Mailchimp om je lijst te creëren, Google Spreadsheets voor analyse of Salesforce om je klantervaring te personaliseren. Typeform: formulieren en enquêtes voor echte mensen
Je hebt gegevens nodig om je bedrijf aan te sturen, maar je vindt het ook belangrijk om te weten hoe jouw klanten je merk ervaren. Wie je publiek ook is, één ding is duidelijk: het delen van informatie...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen en te zien hoe mensen je site daadwerkelijk gebruiken.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken ...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen....
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer.
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of i...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Klanttevredenheidssoftware omvat feedback, sms-software, sentimentanalyse, berichten en reviews.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Met tools om in realtime inzichten te krijgen uit tekstgebaseerde feedback. Het Podium-berichtenplatform maakt het ook gemakkelijk om al je klantinteracties te beheren vanuit Facebook-berichten, click-to-message van Google en inkomende teksten vanaf één dashboard. Klanttevredenheid begint bij de eerste interactie en loopt door gedurende het hele klantentraject.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Met tools om in realtime inzichten te krijgen uit tekstgebasee...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Met Grade.us kun je: 1) het verkrijgen van meer en betere beoordelingen op sites zoals Google, Facebook en sectorspecifieke beoordelingssites automatiseren; 2) ontevreden klanten helpen voordat ze slechte beoordelingen schrijven; 3) beoordelingen op internet bekijken zodat je altijd weet wat er over je merk wordt gezegd; 4) je beste beoordelingen automatisch omzetten in SEO-vriendelijke web- en sociale mediacontent om je positieve reputatie te versterken.
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Met Grade.us kun je: 1) het verkrijgen van meer en betere beoordelingen op sites zoals Google, Faceb...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tegelijkertijd voor een boost in verkoop en tevredenheid door bezoekers in realtime betrokken te maken. Bovendien is dit product mobiel beschikbaar met iOS- en Android-functies om je klantgesprekken op alle apparaten vloeiend te laten verlopen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tege...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelend...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mo...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Dit product brengt feedback weer terug. Vermaak en betrek je klanten met leuke enquêtes van Feedier, gamify en maak ze weer leuk!
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waarschijnlijk sneller en met plezier invullen! Klanten hebben op elk apparaat toegang tot je aantrekkelijke, elegante en merkeigen enquêtes. Deze nieuwe manier van feedback verzamelen mag niet alleen gezien worden, maar is ook erg leuk dankzij animaties en beloningen (vouchers, ebooks, Phil Collins-tickets).
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waa...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen.
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen. Pas het sjabloon voor klanttevredenheidsonderzoek naar eigen inzicht aan en deel het met je doelgroep. Geen codering, gegarandeerde tevredenheid!
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen. Pas het sjabloon voor klanttevredenheidsonderzoek naar eigen inzicht aan en de...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor e...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback. Met Get More Reviews kun je je meest tevreden klanten online omzetten in 5-sterrenrecensies en echte, authentieke reviews genereren op meerdere online reviewsites, waaronder Google, Facebook en nog veel meer.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren m...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
SmartSurvey is een online enquête-oplossing die iedereen helpt enquêtes te maken, gegevens te verzamelen en resultaten te analyseren.
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen gebruikers rechtstreeks de mensen bereiken van wie de mening het belangrijkst is, klanten, partners, patiënten, studenten en leveranciers. SmartSurvey is gespecialiseerd in het leveren van enquête-oplossingen voor multinationale zakelijke klanten, met specifieke ondersteuning en veilige gegevensopslag op servers in het VK en de EU.
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen g...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
----> De eenvoudigste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Stuur nooit meer een enquête, omdat je al precies weet wat je klanten van je service vinden. Kijk wie je grootste fans zijn en reageer snel op problemen van klanten. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun v...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Our Satisfaction Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency.
Our Satisfaction Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency.
Our Satisfaction Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency....
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee).
QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction.
QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet requi...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige mu...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz.
Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz.
Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz....
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
The automated marketing platform that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
Signpost is the complete and automated solution to collect customer feedback, get more and better reviews, win new customers, get referrals and increase repeat business.
Signpost is the complete and automated solution to collect customer feedback, get more and better reviews, win new customers, get referrals and increase repeat business....
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Een ideale NPS-oplossing voor het bedrijfsleven. Krijg met SurveyMonkey CX bruikbare inzichten om je bedrijf te laten groeien.
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen om de respons te verhogen. Identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyse, van analyse van de belangrijkste factoren tot de benchmarks in de sector. Neem sneller actie door de cirkel snel te sluiten met je klanten. Deel NPS-inzichten moeiteloos met je team met behulp van aangepaste rapporten, gegevensexport en integraties.
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêt...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Get a bird's eye view of what's driving customer satisfaction with Centercode's suite of customizable reporting tools.
Get insight into the features and product areas your customers care about most. The Centercode Platform offers extensive reporting tools and customizable dashboards, giving you a clear view into what's delighting your customers and what areas need your immediate attention.
Get insight into the features and product areas your customers care about most. The Centercode Platform offers extensive reporting tools and customizable dashboards, giving you a clear view into what's...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Reputologie is het review monitoring- en klantenfeedbackplatform dat ondernemingen met meerdere locaties helpt de klantervaring te verbeteren.
Reputology is een review monitoring- en klantenfeedbackplatform voor ondernemingen die meerdere fysieke locaties exploiteren. Benader ontevreden klanten snel en houd bij waar feedback van klanten wordt ontvangen: Google, Facebook, opmerkingskaarten, enz. Ontdek de onderliggende oorzaken van complimenten en klachten van klanten om op de lange termijn zinvolle verbeteringen aan te brengen. Fortune 500-bedrijven gebruiken Reputology en erkende merken zoals Golds Gym en House of Blues.
Reputology is een review monitoring- en klantenfeedbackplatform voor ondernemingen die meerdere fysieke locaties exploiteren. Benader ontevreden klanten snel en houd bij waar feedback van klanten word...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
GetFeedback is een populaire feedbackoplossing voor Salesforce. Sluit al je klantenenquêtes naadloos aan voor bruikbare inzichten.
Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, zodat je waardevolle klantstatistieken zoals NPS, CSAT of CES kunt meten en intelligente actie kunt ondernemen om je klantervaring te verbeteren. Klanten van GetFeedback zien een toename van 240% in responspercentages en 7x snellere implementatie dan andere klantenenquêteplatforms.
Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, ...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API.
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Key Survey is gebouwd voor grote bedrijven en biedt een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van klanttevredenheid.
Key Survey is gebouwd voor grote bedrijven en biedt een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van klanttevredenheid. Gebruik aantrekkelijke en boeiende enquêtes, geautomatiseerde meldingen en workflows en krachtige analytische hulpmiddelen om precies te begrijpen waar verbeteringen kunnen worden aangebracht of goed gedrag kan worden bevorderd. Wanneer je Key Survey aansluit op je andere IT-systemen, sluit je de cirkel tussen marketing, verkoop, bedrijfsactiviteiten en de klantenservice.
Key Survey is gebouwd voor grote bedrijven en biedt een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van klanttevredenheid. Gebruik aantrekkelijke en boeiende enquêtes, g...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
A modern customer experience platform helping businesses create personalized interactions at every step of the customer journey.
A modern customer experience platform helping businesses to create personalized interactions at every step of the customer journey, increase audience involvement and gather better data. With involve.me users can easily create and publish lead pages & promotions for lead acquisition, quizzes & personality tests for lead qualification & segmentation, price calculators & digital sales assistants for sales conversion and product & customer satisfaction surveys for measuring customer experience.
A modern customer experience platform helping businesses to create personalized interactions at every step of the customer journey, increase audience involvement and gather better data. With involve.me...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer elk type professionele enquête. Maak medewerkers en teams betrokken om hun suggesties te ontdekken en prestaties te verbeteren. Ontdek wat klanten zeggen en aanbevelen. Ontdek je Net promoter Score (NPS). Verken meningen en genereer ideeën. Voer onderzoek uit op markten en potentiële klanten. Ontvang 24/7 ondersteuning en advies van enquêtedeskundigen.
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten en leidinggevenden te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen. Maak en implementeer ...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Powerfront is a provider of AI-powered customer engagement solutions that aim to flawlessly replicate in-person experiences online.
Powerfront is a leading provider of cloud-based, AI-powered customer engagement solutions that aim to flawlessly replicate in-person experiences online. Their product range includes omnichannel customer service, enterprise live chat, chatbots, video-assisted personal shopping and live-streaming, and remote working solutions. Used by some of the worlds most prestigious brands, Powerfront's products enable businesses to connect with their customers in a deeply meaningful, personalized way.
Powerfront is a leading provider of cloud-based, AI-powered customer engagement solutions that aim to flawlessly replicate in-person experiences online. Their product range includes omnichannel custome...
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer