291 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is software voor klanttevredenheid waarmee je de informatie en tevredenheid van je klanten kunt beheren. Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het codevrije platform van monday.com. Creëer je formulieren binnen enkele minuten en sluit je formulier overal in of deel een link om direct feedback van klanten te krijgen. Verzamel al je antwoorden op een eenvoudig en visueel bord, analyseer je antwoorden, verkrijg inzichten en splits ze op, op basis van een groot aantal verschillende parameters. Meer informatie over monday.com
monday.com is software voor klanttevredenheid waarmee je de informatie en tevredenheid van je klanten kunt beheren. Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
SurveyMonkey Enterprise is het meest populaire enquêteplatform voor bedrijven. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfuncties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie mogelijk te maken. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
De voorspellende AI van Wonderflow geeft inzicht in alle soorten feedback van klanten, waardoor je succes kunt bereiken in concurrerende markten. Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing waarmee je ze kunt analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback kunt omzetten in winnende beslissingen. Wonderflow Unified VoC Analytics helpt B2C-bedrijven waarde te halen uit feedback van consumenten, zoals online beoordelingen, dossiers van ondersteuningscentra en NPS. **Wonderflow is op maat gemaakt voor ondernemingen in consumentenelektronica, verzekeringen, logistiek, banden en cosmetica.** Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing waarmee je ze kunt analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback kunt omzetten...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Qualtrics Customer Experience maakt het voor bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt in het klanttraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest flexibele platform voor verbetering van klanttevredenheid en maakt het bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt tijdens het klanttraject te controleren, te beantwoorden en te verbeteren. Met de breedste selectie feedbackkanalen voor klanttevredenheid maakt Qualtrics het gemakkelijk om te weten welke delen van je klanttraject aandacht nodig hebben, prioriteit te geven aan strategische acties, relevante dashboards te delen binnen de hele organisatie en de cirkel rond klantinteracties te sluiten. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest flexibele platform voor verbetering van klanttevredenheid en maakt het bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt tijdens het klanttraject te...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals.

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klanttevredenheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klanttevredenheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Sprinklr helpt ondernemingen zorg van wereldklasse te bieden om klanttevredenheid te garanderen, aangedreven door een zeer geavanceerde AI-engine. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klanttevredenheid die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een zeer geavanceerde AI-engine en helpt merken om vanuit één enkel uniform platform op meer dan 35 kanalen te marketen en adverteren, marktonderzoek uit te voeren en klanten te onderhouden en te betrekken, wat zorgt voor positievere en consistentere merkinteracties bij elk contactpunt. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr, een Unified-CXM-platform. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klanttevredenheid die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een zeer geavanceerde AI-engine en helpt merken om...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Betrek je klanten meer met gespreksenquêtes. Peil regelmatig de betrokkenheid van klanten en verbeter de klanttevredenheid. Meer informatie over SurveySparrow
SurveySparrow helpt je bij het maken van interactieve klantfeedbackonderzoeken. Meet de klanttevredenheidsindex, identificeer en herstel probleemgebieden, sluit de cirkel voor feedback en verbeter klantrelaties, eenvoudig en moeiteloos. Meet regelmatig je klantenpuls met terugkerende enquêtes en hou je CSAT-score in de gaten. Met eenvoudige opties voor delen kun je je klanten bereiken via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je klanten te verzamelen, altijd en overal. Meer informatie over SurveySparrow
SurveySparrow helpt je bij het maken van interactieve klantfeedbackonderzoeken. Meet de klanttevredenheidsindex, identificeer en herstel probleemgebieden, sluit de cirkel voor feedback en verbeter...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Websitechat en mobiele berichten zijn de klantkanalen met de hoogste klanttevredenheid. Met Userlike kun je ze allemaal gebruiken. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Websitechat en mobiele berichten zijn de klantkanalen met de hoogste klanttevredenheid. Met Userlike kun je ze allemaal gebruiken. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Enquêtesoftware voor klanttevredenheid van ondernemingen. Voer CSAT-enquêtes uit voor bruikbare feedback. Sluit de lus met follow-up en waarschuwingen. Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX) en betrokkenheid over de gehele 'journey'. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn onder meer L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX) en betrokkenheid over de gehele 'journey'....

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Harvestr is een alles-in-één platform voor het beheer van klantfeedback dat bedrijven helpt geweldige producten te ontwerpen. Meer informatie over Harvestr
Harvestr is een alles-in-één platform voor het beheer van klantfeedback dat bedrijven helpt geweldige producten te ontwerpen. Belangrijke functies omvatten klantfeedbackaggregatie, feedback-inzichten, probleemprioritering en -tracking. Harvestr integreert met al je klantfeedback en gegevensbronnen (Zendesk, Intercom, Salesforce, Slack...). Meer informatie over Harvestr
Harvestr is een alles-in-één platform voor het beheer van klantfeedback dat bedrijven helpt geweldige producten te ontwerpen. Belangrijke functies omvatten klantfeedbackaggregatie,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen om klanttevredenheid, sociaal bewijs en verkoop te stimuleren. Yotpo is een officiële partner van Google, Facebook en Shopify Plus en wordt geïntegreerd met toonaangevende handelsplatformen en tools zoals BigCommerce, Magento en Bronto. Deze oplossing maakt het gemakkelijk voor merken om de content van hun klanten te benutten in elk marketingkanaal. Het complete marketingplatform van Yotpos is perfect voor groeiende bedrijven die meer dan 300 bestellingen per maand verwerken. Meer informatie over Yotpo
Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen om klanttevredenheid, sociaal bewijs en verkoop te stimuleren. Yotpo is een officiële partner van Google, Facebook en...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt. Analyseer snel hoe effectief je klantenservice is door gegevens te segmenteren op klantenservicemedewerkers of type interactie. Ontdek meer dan 175 helpdeskfuncties, waaronder gamification-functies en een ingebouwde CRM. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin vandaag nog met je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt. Analyseer snel hoe effectief je klantenservice is...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen en te zien hoe mensen je site daadwerkelijk gebruiken. Meer informatie over Hotjar
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Meer informatie over Hotjar
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0). Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren.

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Verbeter je klanttevredenheid en begeleid je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
Het verbeteren van de klanttevredenheid is een van de belangrijkste onderdelen van je bedrijf. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Probeer de gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Froged
Het verbeteren van de klanttevredenheid is een van de belangrijkste onderdelen van je bedrijf. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Bold360 is een AI-gestuurde oplossing voor klanttevredenheid die gepersonaliseerde interacties en zeer snelle time-to-value biedt. Meer informatie over Genesys DX
Bold360 is het ultieme AI-gestuurde platform voor klanttevredenheid dat bedrijven van elke omvang helpt bij het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, en dat betere ervaringen biedt voor zowel klanten als de werknemers die hen bedienen. Door elementen van AI en agentgebaseerde technologie te combineren, stelt het pakket van Bold360 bedrijven in staat om aan de hoge verwachtingen van klanten te voldoen, terwijl medewerkers kunnen doen waar ze goed in zijn: mens zijn. Meer informatie over Genesys DX
Bold360 is het ultieme AI-gestuurde platform voor klanttevredenheid dat bedrijven van elke omvang helpt bij het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, en dat betere ervaringen biedt voor zowel...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Verzamel, toon en deel klantgetuigenissen en -beoordelingen automatisch. Sluit je aan bij meer dan 5000 bedrijven die sociale getuigschriften automatiseren met Endorsal. Meer informatie over Endorsal
Het verzamelen van hoogwaardige getuigenissen is belangrijk voor elk bedrijf. Maar het is altijd al een lang, pijnlijk spel van heen en weer. Endorsal stroomlijnt het hele proces door het volledig te automatiseren, waardoor je bedrijf tijd en geld bespaart. Verhoog conversies, bouw klantloyaliteit op en versterk je merk. Meer dan 5000 bedrijven gebruiken de krachtige tools van Endorsal voor getuigschriftautomatisering. Meld je aan voor een gratis proefversie en ontdek waarom. Meer informatie over Endorsal
Het verzamelen van hoogwaardige getuigenissen is belangrijk voor elk bedrijf. Maar het is altijd al een lang, pijnlijk spel van heen en weer. Endorsal stroomlijnt het hele proces door het volledig...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Gebruik Qualaroo om klanttevredenheidsenquêtes te ontwerpen en de feedback te analyseren met op AI gebaseerde sentimentanalyse om de klanttevredenheid en -ervaring te verbeteren. Meer informatie over Qualaroo
Qualaroo is enquête- en analysesoftware met geavanceerde rapportage waarmee je jouw klantervaring kunt meten. Creëer klanttevredenheidsenquêtes en CES- (Customer Effort Score), NPS- (Net Promotor Score) en SUS-enquêtes (System Usability Scale), en enquêtes bij het verlaten van de website vanaf nul met persoonlijke branding, of gebruik kant-en-klare sjablonen met meer dan 100 vragen. Maak gebruik van de sentimentanalyse om antwoorden op open vragen in realtime te decoderen. Integreer met Salesforce en Hubspot om klanttevredenheidsfeedback te delen op meerdere platforms en neem proactieve maatregelen om de algehele klanttevredenheid te verbeteren. Meer informatie over Qualaroo
Qualaroo is enquête- en analysesoftware met geavanceerde rapportage waarmee je jouw klantervaring kunt meten. Creëer klanttevredenheidsenquêtes en CES- (Customer Effort Score), NPS- (Net Promotor...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
AreTheyHappy is een eenvoudig platform voor horecabedrijven voor het beheer van alle sociale media en beoordelingssites op één plek. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy is een eenvoudig platform voor horecabedrijven voor het beheer van alle online berichten, beoordelingen en feedback van klanten op één plek. Verbind simpelweg de sociale media- en beoordelingskanalen die belangrijk zijn voor je bedrijf en ga aan de slag: dit platform helpt je om alle accounts te beheren en te controleren, online contact te leggen met je klanten en van hun feedback te leren. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy is een eenvoudig platform voor horecabedrijven voor het beheer van alle online berichten, beoordelingen en feedback van klanten op één plek. Verbind simpelweg de sociale media- en...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Refiner is een tool voor klantenonderzoek, gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Meer informatie over Refiner
Refiner is een tool voor gebruikersfeedback en klantonderzoek gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Verzamel op elk gewenst moment unieke gebruikersgegevens met aantrekkelijke micro-enquêtes binnen de app. Ontdek direct nieuwe inzichten, verhoog de conversies en verbeter het klantenbehoud. Waarschuw je team, verrijk CRM-profielen, activeer gepersonaliseerde campagnes of update je backend-API met webhooks. Laat je bedrijf groeien dankzij realtime klantinzichten. Meer informatie over Refiner
Refiner is een tool voor gebruikersfeedback en klantonderzoek gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Verzamel op elk gewenst moment unieke gebruikersgegevens met...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Geïntegreerde tools en processen om je gasttevredenheid en omzet te verhogen. Meer informatie over Guest Satisfaction Surveys
Verzamel rechtstreeks waardevolle feedback van je gasten via aanpasbare enquêtes. Zet inzicht om in actie en bekijk hoe je gasttevredenheid, omzet en vraag groeien. Meer informatie over Guest Satisfaction Surveys
Verzamel rechtstreeks waardevolle feedback van je gasten via aanpasbare enquêtes. Zet inzicht om in actie en bekijk hoe je gasttevredenheid, omzet en vraag groeien.

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt. Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat. Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Klanttevredenheidssoftware omvat feedback, sms-software, sentimentanalyse, berichten en reviews.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Met tools om in realtime inzichten te krijgen uit tekstgebaseerde feedback. Het Podium-berichtenplatform maakt het ook gemakkelijk om al je klantinteracties te beheren vanuit Facebook-berichten, click-to-message van Google en inkomende teksten vanaf één dashboard. Klanttevredenheid begint bij de eerste interactie en loopt door gedurende het hele klantentraject.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Met tools om in realtime inzichten te krijgen uit...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Met Grade.us kun je: 1) het verkrijgen van meer en betere beoordelingen op sites zoals Google, Facebook en sectorspecifieke beoordelingssites automatiseren; 2) ontevreden klanten helpen voordat ze slechte beoordelingen schrijven; 3) beoordelingen op internet bekijken zodat je altijd weet wat er over je merk wordt gezegd; 4) je beste beoordelingen automatisch omzetten in SEO-vriendelijke web- en sociale mediacontent om je positieve reputatie te versterken.
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Met Grade.us kun je: 1) het verkrijgen van meer en betere beoordelingen op sites zoals Google,...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tegelijkertijd voor een boost in verkoop en tevredenheid door bezoekers in realtime betrokken te maken. Bovendien is dit product mobiel beschikbaar met iOS- en Android-functies om je klantgesprekken op alle apparaten vloeiend te laten verlopen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback. Met Get More Reviews kun je je meest tevreden klanten online omzetten in 5-sterrenrecensies en echte, authentieke reviews genereren op meerdere online reviewsites, waaronder Google, Facebook en nog veel meer.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.
ReviewTrackers is de bekroonde software voor reputatie- en beoordelingsbeheer die door meer dan 40.000 bedrijven wordt vertrouwd. Volg beoordelingen op Facebook, Google, TripAdvisor en meer dan 100 beoordelingssites. Centraliseer al je beoordelingsgegevens in één app. Reageer sneller op je klanten. Vraag om beoordelingen via probleemloze sms- en e-mailcampagnes. Maak gebruik van technologie voor machine learning om inzichten uit je beoordelingen te verkrijgen. Krijg bekroonde klantenondersteuning, API-toegang en automatisering en onmiddellijke meldingen over beoordelingen van ReviewTrackers.
ReviewTrackers is de bekroonde software voor reputatie- en beoordelingsbeheer die door meer dan 40.000 bedrijven wordt vertrouwd. Volg beoordelingen op Facebook, Google, TripAdvisor en meer dan 100...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen.
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen. Pas het sjabloon voor klanttevredenheidsonderzoek naar eigen inzicht aan en deel het met je doelgroep. Geen codering, gegarandeerde tevredenheid!
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen. Pas het sjabloon voor klanttevredenheidsonderzoek naar eigen inzicht aan en...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Dit product brengt feedback weer terug. Vermaak en betrek je klanten met leuke enquêtes van Feedier, gamify en maak ze weer leuk!
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waarschijnlijk sneller en met plezier invullen! Klanten hebben op elk apparaat toegang tot je aantrekkelijke, elegante en merkeigen enquêtes. Deze nieuwe manier van feedback verzamelen mag niet alleen gezien worden, maar is ook erg leuk dankzij animaties en beloningen (vouchers, ebooks, Phil Collins-tickets).
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
----> De eenvoudigste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Stuur nooit meer een enquête, omdat je al precies weet wat je klanten van je service vinden. Kijk wie je grootste fans zijn en reageer snel op problemen van klanten. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun...

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse