205 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Enquêtesoftware voor klanttevredenheid van ondernemingen. Voer CSAT-enquêtes uit voor bruikbare feedback. Sluit de lus met follow-up en waarschuwingen. Meer informatie over CheckMarket
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten tijdens het koperstraject om de klanttevredenheid te bevorderen en de verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Het Crowdtech alles-in-één research-platform helpt je waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde klantbehoeften bloot te leggen. Meer informatie over Crowdtech
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren zijn in staat om feedback te verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Centrally managed, tamper-proof email signatures, email banners, content, mailers and surveys in Outlook with no email reroutes. Meer informatie over BrandMail
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
SatisMeter is the simplest NPS tool on the market. Get real-time feedback, seamlessly integrated with your apps of choice. Meer informatie over SatisMeter
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer. Meer informatie over SurveyLab
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf! Meer informatie over Acobot
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Een compleet feedbackbeheerplatform voor organisaties dat gegevensverzameling en -analyse naadloos automatiseert. Probeer vandaag nog een demo!
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen en te zien hoe mensen je site daadwerkelijk gebruiken.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Qualtrics Customer Experience maakt het voor bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt in het klanttraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Klanttevredenheidssoftware omvat feedback, sms-software, sentimentanalyse, berichten en reviews.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Dit product brengt feedback weer terug. Vermaak en betrek je klanten met leuke enquêtes van Feedier, gamify en maak ze weer leuk!
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Genereer waardevolle inzichten van je klanten om in te zetten op je bedrijfsstrategie en de klanttevredenheid te verhogen.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog!
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee).
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
----> De eenvoudigste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Probeer het gratis!
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
SmartSurvey is een online enquête-oplossing die iedereen helpt enquêtes te maken, gegevens te verzamelen en resultaten te analyseren.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Our Satisfaction Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
The automated marketing platform that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Reputologie is het review monitoring- en klantenfeedbackplatform dat ondernemingen met meerdere locaties helpt de klantervaring te verbeteren.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Get a bird's eye view of what's driving customer satisfaction with Centercode's suite of customizable reporting tools.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Een ideale NPS-oplossing voor het bedrijfsleven. Krijg met SurveyMonkey CX bruikbare inzichten om je bedrijf te laten groeien.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
GetFeedback is een populaire feedbackoplossing voor Salesforce. Sluit al je klantenenquêtes naadloos aan voor bruikbare inzichten.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Betrek je klanten meer met gespreksenquêtes. Peil regelmatig de betrokkenheid van klanten en verbeter de klanttevredenheid.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Key Survey is gebouwd voor grote bedrijven en biedt een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van klanttevredenheid.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Krachtige enquêtesoftwaretool voor bedrijfsadviseurs om klanten te helpen verborgen kennis en ideeën te ontdekken, beslissingen te nemen en actie te bevorderen.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
A modern customer experience platform helping businesses create personalized interactions at every step of the customer journey.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Annex Cloud¿s is the leading advanced loyalty solution that allows you to measure your customers¿ satisfaction with your business.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
SmileBack is a customer satisfaction platform, built to be simple to use, whilst providing deep insights.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS). Dit platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commercebedrijven in de groeifase.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Delighted is the easiest and fastest way to gather and act on customer, satisfaction and experience insights.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Beheer van klanttevredenheidsfeedback. Verhoog de winst, verminder opzeggingen, ontvang meer online beoordelingen. Ja, dat doet dit product ook!
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Waar toonaangevende teams feedback van klanten verzamelen en verwerken.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Bold360 is an AI-powered customer satisfaction solution delivering personalized interactions and the fastest time-to-value.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Cloud-based solution for businesses that helps automate and manage online customer reviews and brand reputation.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Wix Answers collects all agent-user interactions in one place, to support and drive customer satisfaction throughout their journey.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Feedback management solution that helps businesses capture and store insights from segmented user groups.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Zonka is an enterprise-grade, real-time feedback management platform that captures feedbacks offline, on-premises and over the web.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Cisco Webex Experience Management (formerly CloudCherry) is an AI-powered experience management solution for CX-centric organizations.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
easyfeedback is a survey solution for creating and managing online surveys that enables you to analyze results better.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
LeadQuizzes allows marketers to create quizzes, surveys, and forms to increase your leads and learn about your audience.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Panel Management Data Collection Survey Design Fraud Prevention CRM Quotation Instant messenger Project Management
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Intouch Insight customer satisfaction software helps organizations understand and take action on customer feedback.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Geautomatiseerde voorspellende analyses voor tekst. Geen gegevenswetenschapper vereist om nauwkeurige modellen te bouwen.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Helping companies get more feedback and online reviews.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Social media tool that enables customer service and marketing through customer engagement, social media monitoring, and analytics.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Feedback management solution that provides user engagement through interactions and sentiment analysis.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Khoros Communities

Khoros Communities

door Khoros (formerly Spredfast + Lithium)

Khoros ensures your community will reduce cost, delight customers & grow your business.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Collect 50X more feedback with a fast automated kiosk to improve your customer service and online reviews.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
User-friendly software enabling creation of powerful and valuable survey research and feedback applications.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Helprace stroomlijnt je klantenserviceproces. Ticketingsysteem geïntegreerd met feedbackportal en kennisbank.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Drive intelligent decisions across your entire organization with actionable customer feedback & data-driven insights. Get a free trial.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Fuel Cycle creates actionable experience management insights that connect product, brand, customer and employees together
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Een tool voor het traceren van mobiele apps om de gebruikerstevredenheid te vergroten, met ingebouwd beheer van beoordelingen om snel te kunnen reageren op klanten.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Endorsal

Endorsal

door Sticky Toffee Studios

Customer testimonials, automated. Set up in 10 minutes.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Customer satisfaction solution that helps businesses organize surveys, identify improvement areas, enhance client retention, and more.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Award-winning AI turns your feedback collected through survey, reviews, live chat and complaints into real insights. In minutes.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
A new generation patient satisfaction & online reputation management solution. Transforming brand reputation through patient engagement
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
STAMP is a B2B Retention Automation Platform that determines how well you are delivering on the needs of your most important customers.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Makes it easy for businesses to remotely capture customer videos in seconds for video testimonials and voice of the customer.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer
Cloud-based tool that builds online communities that enable productive conversations between companies and their customers.
  • Analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Verzamelen van feedback
  • Enquêtebeheer