Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer satisfaction software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
385 resultaten
Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time. Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen. Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfunc ties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie mogelijk te maken. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Betrek je klanten meer met gespreksenquêtes. Peil regelmatig de betrokkenheid van klanten en verbeter de klanttevredenheid. Meer informatie over SurveySparrow
SurveySparrow helpt je bij het maken van interactieve klantfeedbackonderzoeken. Meet de klanttevredenheidsindex, identificeer en herstel probleemgebieden, sluit de cirkel voor feedback en verbeter klantrelaties, eenvoudig en moeiteloos. Meet regelmatig je klantenpuls met terugkerende enquêtes en hou je CSAT-score in de gaten. Met eenvoudige opties voor delen kun je je klanten bereiken via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je klanten te verzamelen, altijd en overal. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Nederland Lokaal product
De voorspellende AI van Wonderflow geeft inzicht in alle soorten feedback van klanten, waardoor je succes kunt bereiken in concurrerende markten. Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing waarmee je ze kunt analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback kunt omzetten in winnende beslissingen. Wonderflow Unified VoC Analytics helpt B2C-bedrijven waarde te halen uit feedback van consumenten, zoals online beoordelingen, dossiers van ondersteuningscentra en NPS. **Wonderflow is op maat gemaakt voor ondernemingen in consumentenelektronica, verzekeringen, logistiek, banden en cosmetica.** Meer informatie over Wonderflow

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight. Meer informatie over GetFeedback
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Meer informatie over GetFeedback

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klanttevredenheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Zendesk bouwt software voor klanttevredenheid, voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk Suite
Zendesk biedt de toonaangevende oplossing voor klant ondersteuning. Gemiddeld verhoogt het de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% op elke schaal. Al uw klant interacties leven in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en een volledige klant geschiedenis. Ga snel aan de slag en verwacht nog sneller resultaat. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Met LiveAgent maak je gebruik van de kracht van een volledig uitgerust analysepakket dat krachtige tools voor gegevensanalyse en rapportage biedt. Analyseer snel hoe effectief je klantenservice is door gegevens te segmenteren op klantenservicemedewerkers of type interactie. Ontdek meer dan 175 helpdeskfuncties, waaronder gamification-functies en een ingebouwde CRM. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin vandaag nog met je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Websitechat en mobiele berichten zijn de klantkanalen met de hoogste klanttevredenheid. Met Userlike kun je ze allemaal gebruiken. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Stuur niet zomaar een saaie feedbackenquête als elke andere: Typeform maakt feedback leuk met aantrekkelijke, interactieve formulieren. Meer informatie over Typeform
Wat als feedback geven leuk kon zijn voor je klanten, en jij betere gegevens krijgt? Klinkt te goed om waar te zijn? Maak kennis met Typeform: aantrekkelijke, responsieve formulieren die je kunt aanpassen aan je merk. Wanneer het formulier vriendelijker aanvoelt, zijn klanten opener. Stuur de feedback vervolgens automatisch overal naartoe waar je het nodig hebt met meer dan 120 integraties met je favoriete apps. Allemaal zonder coderen. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday sales CRM
monday.com is software voor klanttevredenheid waarmee je de informatie en tevredenheid van je klanten kunt beheren. Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het codevrije platform van monday.com. Creëer je formulieren binnen enkele minuten en sluit je formulier overal in of deel een link om direct feedback van klanten te krijgen. Verzamel al je antwoorden op een eenvoudig en visueel bord, analyseer je antwoorden, verkrijg inzichten en splits ze op, op basis van een groot aantal verschillende parameters. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klanttevredenheid te verbeteren en meer omzet te genereren. Meer informatie over Tidio
Tidio is het klantenserviceplatform waarmee je de tevredenheid van je klanten kunt verbeteren door livechat en chatbots te combineren. Dankzij Tidio kunnen je klanten je in realtime bereiken wanneer je beschikbaar bent, of hulp krijgen van chatbots wanneer je het druk hebt. De door AI aangedreven chatbots kunnen bestellingen voor je aannemen, in een oogwenk tot 40% van de vragen van klanten beantwoorden, feedback van klanten verzamelen en de respons- en oplossingstijden verkorten. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Sprinklr helpt ondernemingen zorg van wereldklasse te bieden om klanttevredenheid te garanderen, aangedreven door een zeer geavanceerde AI-engine. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klanttevredenheid die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een zeer geavanceerde AI-engine en helpt merken om vanuit één enkel uniform platform op meer dan 35 kanalen te marketen en adverteren, marktonderzoek uit te voeren en klanten te onderhouden en te betrekken, wat zorgt voor positievere en consistentere merkinteracties bij elk contactpunt. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr, een Unified-CXM-platform. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Meet en verbeter de klanttevredenheid met Zonka Feedback en CSAT-enquêtes. Ontvang feedback in de app, op tablets, via e-mail of sms. Meer informatie over Zonka Feedback
Met Zonka Feedback en CSAT-software (Customer Satisfaction) krijg je in realtime feedback van klanten met CSAT-enquêtes. Volg je klanttevredenheid met realtime antwoorden en krachtige rapporten, identificeer ontevreden klanten, onderneem actie en voorkom verloop. Pas enquêtes aan met logo, merk, achtergrond en vragen. Krijg toegang tot realtime, diepgaande CSAT-rapporten zoals CSAT Meter Report, Trends Report, Location-based CSAT, Text Analytics en meer. Meer informatie over Zonka Feedback

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Betrek meer klanten op een persoonlijke manier met interactieve video's. Meer informatie over VideoAsk
Wil je er voor je klanten zijn op een manier die zowel persoonlijk als schaalbaar is? Verwelkom mensen aan boord, geef ondersteuning, krijg feedback en maak diepere verbindingen met VideoAsk. Meer informatie over VideoAsk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Zoho CRM Plus helpt je uitzonderlijke klantervaringen te bieden en deze om te zetten in merkambassadeurs. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus als een uniform platform is de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale media marketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Verbeter je klanttevredenheid en begeleid je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
Het verbeteren van de klanttevredenheid is een van de belangrijkste onderdelen van je bedrijf. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Probeer de gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Froged

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotit ies toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielu s met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Lichtgewicht software voor klanttevredenheid voor online producten en diensten Meer informatie over Survicate
Meet de klanttevredenheid met een eenvoudige en intuïtieve tool voor kleine tot middelgrote bedrijven. Survicate is krachtige software voor het beheer van enquêtes, NPS en feedback waarmee je meer klantfeedback kunt vastleggen en de klanttevredenheid kunt verbeteren. Voer e-mail-, link-, web- en mobiele enquêtes uit die binnen enkele minuten antwoorden verzamelen. ✅ Perfecte oplossing voor het MKB. ✅ Eenvoudige integratie met Intercom, HubSpot en meer (native, codevrij) ✅ Meer dan 100 verschillende gratis enquêtesjablonen Meer informatie over Survicate

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
AreTheyHappy helpt restaurantketens en horecabedrijven met meerdere locaties om de klantervaring naar een hoger niveau te brengen. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy gebruiksvriendelijke software waarmee restaurant- en horecabedrijven hun online merkreputatie kunnen beheren. Dit platform ondersteunt de online klantervaring van je merk door een onbeperkt aantal gegevensstromen op één plek samen te brengen. Restaurant- en horecamerken hebben nu hun eigen commandocentrum waarmee ze de prestaties en groei van een locatie tot op merkniveau kunnen volgen en ook NPS, klantsentiment, keuzebepalende factoren en meer kunnen bijhouden. Je hoeft alleen maar je online kanalen te verbinden en je kunt aan de slag. Meer informatie over AreTheyHappy

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Alterna CX is a leading AI-based experience management software company, among the top 3% of vendors globally recognized by Gartner. Meer informatie over Alterna CX
Alterna CX’s AI-driven experience management solution collects, streamlines, simplifies, and organizes all the complex CX signals generated via review websites, social media, surveys, help desk, or other customer interactions. This CX automation system fueled by machine learning calls attention to problems, opportunities, and issues to be monitored in real-time and flags those factors contributing the most to CX quality and customer loyalty. Meer informatie over Alterna CX

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Met Upzelo kunnen bedrijven hun verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee bedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun klanttevredenheid kunnen verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Geïntegreerde tools en processen om je gasttevredenheid en omzet te verhogen. Meer informatie over Guest Satisfaction Surveys
Verzamel rechtstreeks waardevolle feedback van je gasten via aanpasbare enquêtes. Zet inzicht om in actie en bekijk hoe je gasttevredenheid, omzet en vraag groeien. Meer informatie over Guest Satisfaction Surveys

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervari ng te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onde rsteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen en te zien hoe mensen je site daadwerkelijk gebruiken.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Meer informatie over Hotjar

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Klanttevredenheidssoftware omvat feedback, sms-software, sentimentanalyse, berichten en reviews.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Met tools om in realtime inzichten te krijgen uit tekstgebase erde feedback. Het Podium-berichtenplatform maakt het ook gemakkelijk om al je klantinteracties te beheren vanuit Facebook-berichten, click-to-message van Google en inkomende teksten vanaf één dashboard. Klanttevredenheid begint bij de eerste interactie en loopt door gedurende het hele klantentraject. Meer informatie over Podium

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail. Meer informatie over Swell

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen om klanttevredenheid, sociaal bewijs en verkoop te stimuleren. Yotpo is een officiële partner van Google, Facebook en Shopify Plus en wordt geïntegreerd met toonaangevende handelsplatformen en tools zoals BigCommerce, Magento en Bronto. Deze oplossing maakt het gemakkelijk voor merken om de content van hun klanten te benutten in elk marketingkanaal. Het complete marketingplatform van Yotpos is perfect voor groeiende bedrijven die meer dan 300 bestellingen per maand verwerken. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over Alchemer

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0).
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Nicereply

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Automate your Customer Satisfaction operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Pipefy is the one platform with everything you need to achieve great Customer Satisfaction results. Improve customer satisfaction and CSAT scores with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Try Pipefy for free. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Qualtrics Customer Experience maakt het voor bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt in het klanttraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest flexibele platform voor verbetering van klanttevredenheid en maakt het bedrijven gemakkelijk om elk contactpunt tijdens het klanttraject te controleren, te beantwoorden en te verbeteren. Met de breedste selectie feedbackkanalen voor klanttevredenheid maakt Qualtrics het gemakkelijk om te weten welke delen van je klanttraject aandacht nodig hebben, prioriteit te geven aan strategische acties, relevante dashboards te delen binnen de hele organisatie en de cirkel rond klantinteracties te sluiten. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Met Grade.us kun je: 1) het verkrijgen van meer en betere beoordelingen op sites zoals Google, Facebook en sectorspecifieke beoordelingssites automatiseren; 2) ontevreden klanten helpen voordat ze slechte beoordelingen schrijven; 3) beoordelingen op internet bekijken zodat je altijd weet wat er over je merk wordt gezegd; 4) je beste beoordelingen automatisch omzetten in SEO-vriendelijke web- en sociale mediacontent om je positieve reputatie te versterken. Meer informatie over Grade.us

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
AidaForm is a drag-and-drop tool for creating online registration and order forms, surveys and quizzes.
AidaForm is an online service that allows you to easily create online registration and order forms, surveys and quizzes. AidaForm supports Classic and Conversational form layouts, offers a modern responsive design and flexible customization. The gallery of ready-made templates includes more than 100 different forms for online sales, feedback collection, customer development and lead generation. Meer informatie over AidaForm

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
----> De eenvoudigste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klanttevredenheid te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Stuur nooit meer een enquête, omdat je al precies weet wat je klanten van je service vinden. Kijk wie je grootste fans zijn en reageer snel op problemen van klanten. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.
ReviewTrackers is de bekroonde software voor reputatie- en beoordelingsbeheer die door meer dan 40.000 bedrijven wordt vertrouwd. Volg beoordelingen op Facebook, Google, TripAdvisor en meer dan 100 beoordelingssites. Centraliseer al je beoordelingsgegevens in één app. Reageer sneller op je klanten. Vraag om beoordelingen via probleemloze sms- en e-mailcampagnes. Maak gebruik van technologie voor machine learning om inzichten uit je beoordelingen te verkrijgen. Krijg bekroonde klantenondersteuning, API-toegang en automatisering en onmiddellijke meldingen over beoordelingen van ReviewTrackers. Meer informatie over ReviewTrackers

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Sentimentanalyse
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Trendanalyse