270 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
SurveyMonkey Enterprise is het meest populaire enquêteplatform voor bedrijven. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfuncties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie te mogelijk te maken. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfunct...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Enterprise enquêtesoftware. Inzichtelijke enquêtes geven je bruikbare feedback! Knappe rapporten, dashboards, meldingen & opvolgtools. Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), werknemerservaring (EX) en betrokkenheid. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn onder meer L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), werknemerservaring (EX) en betrokkenheid. Slu...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzichten te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om ze te analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback om te zetten in impactvolle acties. Wonderflow is eenvoudig, nauwkeurig, geïntegreerd en voorspellend. Daarom hebben Fortune 500-bedrijven het gekozen als toonaangevende tool om klantgericht te worden en de concurrentie voor te blijven. **Wonderflow is op maat gemaakt voor ondernemingen in consumentenelektronica, verzekeringen, logistiek, banden en cosmetica.** Meer informatie over Wonderflow
Elke dag worden er miljoenen productbeoordelingen geschreven. Wonderflow is een eenvoudige AI-gebaseerde oplossing om ze te analyseren en deze enorme stroom van klantfeedback om te zetten in impactvoll...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals. Meer informatie over Simplesat
Heerlijk eenvoudig om met één klik tevredenheidsonderzoeken te gebruiken voor servicegerichte professionals....
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei. Meer informatie over Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusi...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Alles-in-één productbeheerplatform voor klantgestuurde teams. Meer informatie over Harvestr
Harvestr is een alles-in-één platform voor productbeheer dat bedrijven helpt klantfeedback en -gegevens te benutten om geweldige producten te ontwerpen. Belangrijke functies omvatten beheer van klantfeedback, functieprioritering, productstrategie en meldingen. Harvestr integreert met al je klantfeedback en gegevensbronnen (Zendesk, Intercom, Salesforce, Slack...). Harvestr is ontworpen dóór productmanagers, vóór productmanagers. Meer informatie over Harvestr
Harvestr is een alles-in-één platform voor productbeheer dat bedrijven helpt klantfeedback en -gegevens te benutten om geweldige producten te ontwerpen. Belangrijke functies omvatten beheer van klantfe...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
High-end onderzoeksoplossingen voor kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Meer informatie over Crowdtech
Dé all-in-one oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Onder andere klanten zoals Heineken, Philips en Coca Cola maken gebruik van ons platform om de meest waardevolle klantinzichten te verkrijgen. Wil je weten wat de Crowdtech onderzoekstechnologie voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag dan een demo aan en een van onze experts neemt zo snel mogelijk contact met je op. Meer informatie over Crowdtech
Dé all-in-one oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Onder andere klanten zoals Heineken, Philips en Coca Cola maken gebruik van ons platform om de meest waardevolle klantinzicht...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer. Meer informatie over Hotjar
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer. Meer informatie over Hotjar
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer....
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief CSAT, Net Promotor Score (NPS) en klantinspanningsscore (CES 2.0). Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of in het hele bedrijf. Verhoog je responspercentage voor enquêtes met 200%. Bekijk je gegevens in je ondersteuningssoftware en stel op basis daarvan triggers in. Ontvang driemaal zoveel feedback terwijl je minder e-mails verstuurt. Pas zowel het uiterlijk als de inhoud van je enquêtes aan. Stel doelen op, volg KPI's, genereer rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Nicereply
Nicereply helpt honderden teams bij bedrijven zoals Microsoft, Lenovo, Hubspot en Buffer om de kwaliteit van hun klantenservice te meten en te verbeteren. Meet CSAT, NPS en CES 2.0 per agent, team of i...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewe...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren. Meer informatie over Startquestion
Tool voor het maken van enquêtes, formulieren en quizzen om je klanten te bestuderen of werknemers te evalueren....
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyc...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand. Meer informatie over UseResponse
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd. Meer informatie over UseResponse
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvo...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Meer informatie over Listen360
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je product...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Tool voor klantfeedback voor bedrijven die bruikbare feedback van klanten nodig hebben om lacunes in de tevredenheid op te sporen en problemen op te lossen. Meer informatie over Qualaroo
Qualaroo is een krachtige tool voor klantfeedback die je helpt om 10 keer meer waardevolle klantinzichten te verzamelen dan via e-mailenquêtes. De bedrijfseigen pop-upenquêtes, Nudges genaamd, stellen je in staat om je gebruikers op het juiste moment de juiste vragen te stellen. Kant-en-klare nudge-sjablonen helpen je tijd te besparen bij het maken van web-, in-app- en link-enquêtes. De AI-aangedreven functie voor sentimentanalyse, ondersteund door IBM Watson, ontcijfert moeiteloos de motieven en gevoelens van gebruikers uit hun antwoorden op open enquêtevragen. Meer informatie over Qualaroo
Qualaroo is een krachtige tool voor klantfeedback die je helpt om 10 keer meer waardevolle klantinzichten te verzamelen dan via e-mailenquêtes. De bedrijfseigen pop-upenquêtes, Nudges genaamd, stellen ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Refiner is een tool voor klantenonderzoek, gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Meer informatie over Refiner
Refiner is een tool voor gebruikersfeedback en klantonderzoek gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Verzamel op elk gewenst moment unieke gebruikersgegevens met aantrekkelijke micro-enquêtes binnen de app. Ontdek direct nieuwe inzichten, verhoog de conversies en verbeter het klantenbehoud. Waarschuw je team, verrijk CRM-profielen, activeer gepersonaliseerde campagnes of update je backend-API met webhooks. Laat je bedrijf groeien dankzij realtime klantinzichten. Meer informatie over Refiner
Refiner is een tool voor gebruikersfeedback en klantonderzoek gebouwd voor groeiende SaaS-, e-commerce- en lidmaatschapssites. Verzamel op elk gewenst moment unieke gebruikersgegevens met aantrekkeli...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Geïntegreerde tools en processen om je gasttevredenheid en omzet te verhogen. Meer informatie over Guest Satisfaction Surveys
Verzamel rechtstreeks waardevolle feedback van je gasten via aanpasbare enquêtes. Zet inzicht om in actie en bekijk hoe je gasttevredenheid, omzet en vraag groeien. Meer informatie over Guest Satisfaction Surveys
Verzamel rechtstreeks waardevolle feedback van je gasten via aanpasbare enquêtes. Zet inzicht om in actie en bekijk hoe je gasttevredenheid, omzet en vraag groeien....
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Multi-channel detailhandelaren kunnen operationele efficiëntie bereiken met alles-in-één beheer van ondersteuning, bestellingen en logistiek. Meer informatie over Commerce Studio
Commerce Studio van 1440 helpt multi-channel detailhandelaren om datasilo's te doorbreken en de productiviteit achter één enkele Salesforce-login te maximaliseren. Schaal je bedrijf door efficiëntie te creëren met de tools die je al gebruikt om bestellingen, retourzendingen, uitwisselingen, klantenondersteuning, voorraad, leveranciers, PIM, dropship, 3PL en nog veel meer te beheren. Met krachtige rapportage en analyse zul je snel de tijdbesparende voordelen beseffen van het transformeren van je backoffice met Commerce Studio. Meer informatie over Commerce Studio
Commerce Studio van 1440 helpt multi-channel detailhandelaren om datasilo's te doorbreken en de productiviteit achter één enkele Salesforce-login te maximaliseren. Schaal je bedrijf door efficiëntie ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wer...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervarin...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt. Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat. Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en ma...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen....
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoe...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Het populairste whitelabel reviewmanagement- en marketingplatform voor marketeers, bureaus en SEO's. Automatiseer meer en betere online reviews.
Whitelabel reviewmanagement voor marketeers, bureaus en SEO-specialisten. Grade.us heeft meer dan 10.000 gebruikers die het proces voor het genereren van beoordelingen automatiseren op sites zoals Google, Facebook en meer dan 100 sectorspecifieke beoordelingssites. Bereik ontevreden klanten om hun merkbeleving te verbeteren. Controleer beoordelingen op 90+ beoordelingswebsites, zodat je altijd weet wat er over je bedrijf wordt gezegd. Zet je beste beoordelingen om in SEO-vriendelijke web- en sociale media-content om sterren te verdienen op je organische SERP's.
Whitelabel reviewmanagement voor marketeers, bureaus en SEO-specialisten. Grade.us heeft meer dan 10.000 gebruikers die het proces voor het genereren van beoordelingen automatiseren op sites zoals Goog...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tegelijkertijd voor een boost in verkoop en tevredenheid door bezoekers in realtime betrokken te maken. Bovendien is dit product mobiel beschikbaar met iOS- en Android-functies om je klantgesprekken op alle apparaten vloeiend te laten verlopen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tege...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelend...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten d...
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mo...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback. Met Get More Reviews kun je je meest tevreden klanten online omzetten in 5-sterrenrecensies en echte, authentieke reviews genereren op meerdere online reviewsites, waaronder Google, Facebook en nog veel meer.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren m...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.
ReviewTrackers is de bekroonde software voor reputatie- en beoordelingsbeheer die door meer dan 40.000 bedrijven wordt vertrouwd. Volg beoordelingen op Facebook, Google, TripAdvisor en meer dan 100 beoordelingssites. Centraliseer al je beoordelingsgegevens in één app. Reageer sneller op je klanten. Vraag om beoordelingen via probleemloze sms- en e-mailcampagnes. Maak gebruik van technologie voor machine learning om inzichten uit je beoordelingen te verkrijgen. Krijg bekroonde klantenondersteuning, API-toegang en automatisering en onmiddellijke meldingen over beoordelingen van ReviewTrackers.
ReviewTrackers is de bekroonde software voor reputatie- en beoordelingsbeheer die door meer dan 40.000 bedrijven wordt vertrouwd. Volg beoordelingen op Facebook, Google, TripAdvisor en meer dan 100 b...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Automatiseert het creëerproces van elk type formulier en enquête. Ontworpen om te voldoen aan alle zakelijke behoeften voor het verzamelen en beheren van gegevens.
Met 123FormBuilder kun je elk type online formulieren maken, workflows beheren en met gemak nauwkeurige gegevens verzamelen. 123FormBuilder heeft een intuïtieve interface en krachtige mogelijkheden en wordt al door 1,7 miljoen gebruikers vertrouwd in meer dan 185 landen, verspreid over alle grote industrieën.
Met 123FormBuilder kun je elk type online formulieren maken, workflows beheren en met gemak nauwkeurige gegevens verzamelen. 123FormBuilder heeft een intuïtieve interface en krachtige mogelijkheden en ...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Dit product brengt feedback weer terug. Vermaak en betrek je klanten met leuke enquêtes van Feedier, gamify en maak ze weer leuk!
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waarschijnlijk sneller en met plezier invullen! Klanten hebben op elk apparaat toegang tot je aantrekkelijke, elegante en merkeigen enquêtes. Deze nieuwe manier van feedback verzamelen mag niet alleen gezien worden, maar is ook erg leuk dankzij animaties en beloningen (vouchers, ebooks, Phil Collins-tickets).
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waa...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor e...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
----> NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer goede recensies, verwijzingen en verkopen te krijgen. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer goede recensies te krijgen en een goede reputatie op te bouwen. NiceJob automatiseert je socialmediamarketing met behulp van je geweldige klantrecensies en foto's. En het helpt je je zoekmachineresultaten, websiteverkeer en verkoop te verbeteren door je beoordelingen en foto's op je website te publiceren. In tegenstelling tot concurrenten hebben ze geen contracten, bieden ze een gratis proefperiode van 14 dagen en kosten ze slechts $ 75/maand. Probeer het gratis.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer goede recensies te krijgen en een goede reputatie op te bouwen. NiceJob automatis...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
SmartSurvey is een online enquête-oplossing die iedereen helpt enquêtes te maken, gegevens te verzamelen en resultaten te analyseren.
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen gebruikers rechtstreeks de mensen bereiken van wie de mening het belangrijkst is, klanten, partners, patiënten, studenten en leveranciers. SmartSurvey is gespecialiseerd in het leveren van enquête-oplossingen voor multinationale zakelijke klanten, met specifieke ondersteuning en veilige gegevensopslag op servers in het VK en de EU.
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen g...
  • Rapportage en analyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Feedbackbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen