Aanwezigheid
Aanwezigheid is de online-indicator of een persoon op een bepaald moment beschikbaar is voor communicatie. Het kan in een groene of rode kleur worden weergegeven om aan te geven of ze nu online zijn, even niet achter hun bureau zitten (zodat je nog steeds berichten kunt verzenden) of niet beschikbaar zijn.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Aanwezigheid
Deze functie helpt mkb-bedrijven ervoor te zorgen dat hun werknemers altijd bereikbaar zijn wanneer iemand ze nodig heeft, zodat ze zich geen zorgen hoeven te maken over het missen van belangrijke telefoongesprekken terwijl ze bezig zijn met een andere taak. Het is een visueel hulpmiddel dat je laat weten of iemand beschikbaar is of niet. Dit kan de efficiëntie van de werkplek verhogen en de communicatie tussen collega's verbeteren.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)