Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Interne communicatie tools met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (108)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
108 resultaten
Workai helpt bedrijven de interne communicatie en het kennisbeheer te verbeteren en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten.
Meer informatie over Workai
Workai helpt mensen die verantwoordelijk zijn voor interne communicatie, kennisbeheer en medewerkersbetrokkenheid in organisaties van elke omvang en uit elke sector om gepersonaliseerde en boeiende communicatie te voeren en de impact ervan te meten. Met technologie van de volgende generatie en uiterst gebruiksvriendelijke functies om communicatie, cultuur en workflows te transformeren, met kant-en-klare blokken en zonder IT-vaardigheden.
Meer informatie over Workai
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Messagenius is de lokale berichten-app die de communicatie tussen medewerkers beveiligt.
Zelfgehost, aanpasbaar, geïntegreerd en whitelabel.
Meer informatie over Messagenius
Messagenius is het veilige Slack-alternatief: zelf gehost (lokaal), aanpasbaar en geïntegreerd.
De voordelen voor bedrijven die Messagenius (in whitelabel) voor interne communicatie inzetten zijn:
- beveiliging, naleving en gegevenseigendom - installatie op locatie/in een privécloud;
- productiviteit - speciaal gebouwde functies en workflows in whitelabel branding;
- integratie - in en met alle gebruikte software.
Beschikbaar op iOS, Android, Windows en web.
Meer informatie over Messagenius
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Door het delen van projecten, best practices en resultaten tussen werknemers die niet aan een bureau werken zien klanten met 250+ gebruikers een omzetstijging van 10% sinds de invoering.
Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform dat samenwerking mogelijk maakt tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app.
Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer communiceren via Speakap.
Meer informatie over Speakap
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles.
Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates.
Meer informatie over Tipalti
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Asana helpt om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom Asana een topper is op Capterra.
Meer informatie over Asana
Asana is het perfecte platform om je te helpen bij het beheren en organiseren van al jouw teambijeenkomsten en -communicatie. Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Sluit je aan bij miljoenen gratis organisaties in 190 landen die op Asana vertrouwen om meer gedaan te krijgen met minder.
Meer informatie over Asana
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Gebruik Confluence om je werknemers op de hoogte en betrokken te houden.
Meer informatie over Confluence
Het wordt voor werknemers steeds belangrijker om deel uit te maken van een transparante organisatie. Gebruik Confluence om interne communicatie met je werknemers af te handelen. Maak het hen gemakkelijk om antwoorden op veelgestelde vragen te vinden, op de hoogte te blijven van de nieuwste bedrijfsupdates en meer.
Meer informatie over Confluence
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo.
Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie.
Meer informatie over OnBoard
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Bitrix24 is het meest populaire gratis platform voor interne communicatie dat door 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source.
Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is het meest populaire gratis platform voor interne communicatie dat door 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Intern sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Realtime chat voor samenwerking op de werkplek.
Meer informatie over Zulip
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Intranetsoftware voor ondernemingen waarop bedrijven als Sony PlayStation, New York Life, Levi's, Domino's, Baptist Health, Zillow en AT&T vertrouwen.
Meer informatie over Interact
Interact voorziet meer dan 1000 organisaties van een bekroond platform voor werknemerservaring dat de productiviteit verhoogt en de betrokkenheid stimuleert. Aan de hand van intranetsoftware voor ondernemingen en decennia aan ervaring maakt Interact het Fortune 500, FTSE 250 en wereldwijd erkende merken als Levi's, Domino's, Teva Pharmaceuticals en Sony PlayStation mogelijk hun grootste bezit, hun medewerkers, op een krachtige manier te informeren en te verbinden.
Meer informatie over Interact
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Een interne database die toegankelijk is voor alle medewerkers en die interne communicatie bevordert.
Meer informatie over Performly Intra
Bevordert de interne communicatie binnen een bedrijf, wat bijdraagt tot meer succes qua groei naarmate de productiviteit toeneemt. Het is voornamelijk een interne database waartoe elke medewerker toegang heeft, met verschillende machtigingen voor verschillende personeelsleden, bedoeld om de samenwerking, productiviteit en socialisatie te verbeteren, maar ook om de organisatiecultuur te beïnvloeden en te fungeren als opslagplaats voor ingebedde kennis.
Meer informatie over Performly Intra
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams.
Meer informatie over Trello
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is.
Meer informatie over Basecamp
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven.
Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid.
Meer informatie over Jira
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop.
Meer informatie over GoTo Meeting
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
monday.com, een open platform voor het werk van al je teams, verbetert de communicatie met in-app threads en volledig inzicht.
Wanneer het onverwachte gebeurt, kun je monday.com gebruiken om al je werk op één plek te houden en je bedrijf naadloos in beweging te houden. Met monday.com kun je alle communicatie centraliseren binnen de context van workflows en projecten, zodat je de synchronisatie van vergaderingen en e-mailketens kunt verminderen en de productiviteit kunt verhogen. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel te onboarden, en pas deze dan aan je wensen aan.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
De interne communicatiesoftware van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers. Stroomlijn de communicatie met behulp van sjablonen, proefdrukken, goedkeuringen en dashboards.
De interne communicatiesoftware van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers in 140 landen. Plan, beheer en rapporteer over je interne communicatieprojecten met de gebruiksvriendelijke software van Wrike. Houd de interne communicatie consistent en tijdig met behulp van kant-en-klare sjablonen, krachtige workflows en gedeelde teamdashboards. Automatiseer communicatieprocessen met behulp van goedkeuringen en verzoeken en vereenvoudig de goedkeuring met proefdrukken. Stel je teams in staat om realtime updates te delen. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven.
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren.
Meer informatie over GoTo Webinar
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid.
Meer informatie over Workplace from Meta
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk.
Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren.
Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel.
Meer informatie over WebHR
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Meer informatie over Avaza
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Text Request is een gebruiksvriendelijke online sms-dienst voor bedrijven, ideaal voor interne communicatie. Begin vandaag nog met sms'en met werknemers.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven die ideaal is voor interne communicatie. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. Het is geweldig voor updates over en weer met werknemers. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en.
Meer informatie over Text Request
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Flock is een tool voor interne communicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Stroomlijn je interne teamcommunicatie met behulp van Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Flock
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Meer informatie over Connecteam
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Front is een intern communicatieplatform waarmee teams tevredener en productiever kunnen werken.
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die interne teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals ondersteuning@ en verkoop@. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit.
Meer informatie over Front
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Cloudgebaseerde loonadministratie, HR, werving, onboarding, leren, prestatie, opvolging, beloning, roostering, enquêtes, beloningen en meer.
ELMO (ASX: ELO), opgericht in 2002, is de geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing in Australië en Nieuw-Zeeland voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid die één leverancier, één dashboard en één gebruikerservaring biedt. Het is een snelgroeiend HR-techbedrijf. Het platform biedt innovatieve cloudgebaseerde HR- en loonadministratietechnologie aan meer dan 1400 organisaties in APAC. Het pakket van ELMO met oplossingen voor HR- en loonadministratie kan samen of afzonderlijk worden gebruikt en is configureerbaar voor de processen en workflows van je organisatie.
Meer informatie over ELMO Software
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Met Office Chat bereik je iedereen in je bedrijf, zowel op kantoor als in het veld.
Office Chat is een HIPAA-conforme berichtenoplossing voor desktop en mobiel voor kleine en middelgrote bedrijven. Het wordt geleverd met functies zoals ontvangstbevestiging, prioriteitsberichten, groepsberichten, 1-op-1 berichtenuitwisseling, massaberichten, beveiligde bijlagen, ingebouwde integraties en volledige administratieve controle voor een breed scala van sectoren, van medische diensten, verzekeringen, onroerend goed, reparatiediensten, schoonmaakdiensten, reizen, juridische diensten, automobielindustrie, productie, onderwijsinstellingen en non-profitorganisaties.
Meer informatie over Office Chat
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
Meer informatie over MangoApps
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen.
Meer informatie over Mattermost
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
App voor teamsamenwerking met gratis opslag en onbeperkte berichten en gebruikers.
Interne software voor 1-op-1 of groepscommunicatie via kanalen of groepschats. Laat anderen weten wanneer je beschikbaar bent door een status in te stellen, belangrijke aankondigingen op te slaan en vast te zetten, je bericht te formatteren om duidelijke communicatie te garanderen en slimme meldingen in te stellen voor afleidingsvrij werk. Onbeperkte berichtengeschiedenis gekoppeld aan gratis opslagruimte in Pumble geeft je toegang tot je berichten en bestanden wanneer je ze nodig hebt. Pumble kan zelf worden gehost als je op zoek bent naar volledig eigenaarschap en volledige controle.
Meer informatie over Pumble
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Meer informatie over BombBomb
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Talkspirit is software voor interne communicatie. Beschikbaar in 8 talen. Op elk apparaat.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's.
Meer informatie over Talkspirit
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Een centrale hub die alle interne communicatie stroomlijnt om de "hartslag" van de organisatie vast te leggen en die de werknemerservaring daadwerkelijk verbetert.
Workvivo is een centrale hub die alle interne communicatie stroomlijnt om diepere verbindingen te leggen met minder ruis, die de "hartslag" van de organisatie vastleggen en de werknemerservaring echt verbeteren.
Dankzij naadloze integraties met populaire werktools zoals Slack, Teams en Zoom is het eenvoudig om aan de slag te gaan en alle interne communicatiekanalen te stroomlijnen via één centrale hub. Het zorgt voor een uitstekende communicatie-ervaring die eenvoudiger te beheren en te gebruiken is en die gewoon werkt.
Meer informatie over Workvivo
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Een uiterst veilige en papierloze oplossing voor het automatiseren van bestuursvergaderingen op basis van een iPad en tablet om samenwerking te verbeteren.
BoardPAC is een bekroonde papierloze software voor automatisering van bestuursvergaderingen, die via de iPad en tablets een gebruiksvriendelijk en handig platform biedt voor het houden van vergaderingen van de raad van bestuur en andere bijeenkomsten van het senior management. Met opslagopties zowel lokaal als in de cloud, ondersteund op verschillende platforms, waaronder Android, iOS, Mac en Windows. BoardPAC wordt geleverd met de hoogste certificering voor het beheer van gegevensbeveiliging volgens ISO 27001 en met onbeperkte 24/7 ondersteuning en training.
Meer informatie over BoardPAC
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken.
Meer informatie over Ntranet
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Vertrouwd door meer dan 7000 klanten om zaken gedaan te krijgen. Als je bedrijf zakelijke e-mails en telefoonnummers heeft, dan heb je ook zakelijk sms'en nodig.
TextUs is het toonaangevende, zakelijke sms-platform dat speciaal is gebouwd voor interne teams van verkoop, werving en klantenservice. Verbeter de communicatie met 10x met een leespercentage van 98% en een responspercentage van tot wel 40%. Wanneer je een reactie nodig hebt, stuur je een berichtje. Dus waarom sms je niet met elke lead, kandidaat en klant? Meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 30 dagen, zonder risico.
Meer informatie over TextUs
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en intranet-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Meer informatie over Blink
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een intuïtief intern communicatieplatform dat ervoor zorgt dat iedereen in je organisatie optimaal profiteert van de kracht van je interne berichtensysteem.
eXo Platform helpt je om medewerkers van de nieuwe generatie op één lijn te brengen en hen een groot scala te leveren aan communicatie- en samenwerkingstools die constante connectiviteit en mobiliteit bieden.
Met het eXo Platform kunnen interne communicatieprofessionals hun rol opnieuw uitvinden en zo innovatiepioniers worden.
Meer informatie over eXo Platform
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden.
Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop.
Meer informatie over Simpplr
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
Ga binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met publiek van elke omvang aan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. De gebruiksvriendelijke interface stelt je in staat om te communiceren met je medewerkers en bijbehorende doelgroepen via tekst, spraak, e-mail, app-pushmeldingen, sociale media, telefonische vergaderingen en aangepaste kanalen, terwijl je realtime rapporten en inzicht krijgt. Het is modern, betrouwbaar en veilig. Ontvang je offerte, geweldige klantenondersteuning, geen extra/verborgen kosten.
Meer informatie over AlertMedia
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Een geavanceerde tool die is ontworpen waarmee bedrijven het volgen van bestellingen, het beheren van teams en het verpakken van toepassingen kunnen stroomlijnen.
PACE Packager Hub is een volwaardige oplossing voor het verpakken van toepassingen met UI-gestuurde architectuur en bestaat uit modules voor taakbeheer en opslagbeheer. De tool maakt ingebouwde klantenservice mogelijk en is speciaal ontworpen voor flexibel beheer van taken en operationele processen. Met deze tool kun je zakelijke (interne) en externe opslagplaatsen beheren, een soepele communicatie mogelijk maken tussen engineers en klanten en zorgen voor een sterk beheer van de hele levenscyclus van app-verpakkingen.
Meer informatie over PACE Packager Hub
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Team App is een gratis platform waarmee teams, clubs en verenigingen de communicatie kunnen verbeteren door hun eigen smartphone-app te maken.
Team App is een gratis sportcommunicatieplatform dat in meer dan 150 landen wordt gebruikt.
Met Team App kunnen clubs, teams, verenigingen, scholen, bedrijven en sociale groepen de communicatie verbeteren door hun eigen smartphone-app te maken.
Ontwerp je app, kies uit een groot aantal functies en je hebt een volledig functionele Team App die in minder dan 10 minuten is gemaakt.
Meer informatie over Stack Team App
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Biedt een toonaangevend platform voor kritieke communicatie en gegevens dat wordt vertrouwd om levens te helpen redden.
Het massanotificatiesysteem brengt het juiste bericht op het juiste moment naar de juiste gebruiker vanaf elk apparaat met internetverbinding. Stuur je bericht binnen enkele seconden van overal naar overal. Er zijn slechts drie klikken nodig om waarschuwingen te verzenden in alle communicatiemodi. Rave Alert voldoet aan de CAP-normen en stelt je in staat onmiddellijk waarschuwingen te verzenden via sms, e-mail en spraakberichten, en ze tegelijkertijd te verzenden naar IPAWS-OPEN, WebEOC en digitale displays. Dit zorgt ervoor dat jouw doelgroep je berichten zo snel mogelijk ontvangt.
Meer informatie over Rave Alert
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Lifesize begrijpt de kracht van mensen verbinden om de werkplek geweldig te maken. De app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties.
Meer informatie over Lifesize
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Reward Gateway's platform voor medewerkersbetrokkenheid combineert strategische erkenning, communicatie, enquêtes onder medewerkers en kortingen.
Er gebeuren geweldige dingen als werknemers krijgen wat ze wensen op het werk. Ze zijn beter afgestemd op je missie, doel en waarden, gemotiveerder om harder (en slimmer) te werken en meer betrokken om je bedrijfsresultaten te verbeteren. Daarom heeft dit bedrijf het enige platform ontworpen waarmee je de juiste combinatie van erkenning voor werknemers, communicatie, enquêtes en kortingen kunt kiezen. En het geeft je volledige controle om een merkeigen platform te creëren dat echt de unieke geest van jouw bedrijf weerspiegelt.
Meer informatie over Reward Gateway
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Het alles-in-één influencerplatform voor werknemers waarmee medewerkers moeiteloos influencers, contentmakers en sociale verkopers kunnen worden.
Het alles-in-één influencerplatform voor werknemers waarmee je medewerkers moeiteloos influencers, contentmakers, sociale verkopers en uitgevers kunnen worden. Profiteer als nooit tevoren van de kracht van je beste bedrijfsmiddel: je werknemers.
Het platform helpt bij het creëren van een naadloos proces, vanaf het maken van de eerste inhoud tot en met het delen van authentieke en relevante merkinhoud door eindgebruikers. Bovendien kun je de tools voor het maken van inhoud, Lens en Author, gebruiken om via je werknemers foto's, video's en geschreven inhoud te crowdsourcen.
Meer informatie over DSMN8
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder gedoe. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen worden gedeeld.
Kanalen - Afzonderlijke kanalen voor individuele teams. Kanalen elimineren onnodige vergaderingen en houden iedereen op de hoogte.
Audio- en videogesprekken - Gebruikers kunnen audio/video-oproepen rechtstreeks starten vanuit het chatvenster. Groepsvideogesprekken tot 100 deelnemers worden ondersteund.
Doorzoekbare chathistorie - Geavanceerde zoekfunctie biedt je de mogelijkheid om een bestand of informatie op te zoeken en te vinden.
Meer informatie over Zoho Cliq
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
De app van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je personeel. Werknemers kunnen goed werk leveren en zich betrokken voelen.
Het mobiele platform van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je eerstelijnswerknemers. Met alle communicatie en tools op één plek kunnen frontline werknemers geweldig werk leveren en zich betrokken voelen. Het platform verhoogt ook de betrokkenheid, productiviteit en veiligheid. Dankzij een intuïtieve gebruikerservaring en naadloze integraties kunnen werknemers problemen sneller oplossen en efficiënter werken.
Meer informatie over Beekeeper
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten
Meer dan ooit is er een plek nodig om iedereen samen te brengen en iedereen te helpen slagen. Dat is Jostle. Het succesplatform voor medewerkers.
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve interne communicatieoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken.
De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon.
Meer informatie over Jostle
...
Meer informatie
Functies
- Beheer van vergaderingen
- Scherm delen
- Personeelsfoto's
- Werknemersdatabase
- Realtime chatten