Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Pijnpunten
Een pijnpunt is een specifieke zorg of specifiek probleem waarmee klanten of potentiële klanten worden geconfronteerd. Veel bedrijven ontwerpen hun bedrijfsmodellen rond het oplossen van pijnpunten. Dit zorgt voor een efficiënte oplossing van de klant voor problemen. Pijnpunten kunnen in marketing worden gebruikt door bedrijven die actief proberen deze problemen aan te pakken of te minimaliseren.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Pijnpunten
Kleine bedrijven kunnen zichzelf op de markt brengen als bedrijf dat in staat is om pijnpunten te verlichten en aan te pakken. In sommige opzichten zijn kleine bedrijven bij uitstek geschikt voor deze doeleinden omdat ze de mogelijkheid hebben om wendbaarder te zijn in hun marketing: ze kunnen zich concentreren op specifieke, gerichte hulpverlening aan hun klanten. Ze kunnen ook persoonlijkere relaties opbouwen die grotere bedrijven niet kunnen onderhouden. Hierdoor kunnen kleine bedrijven hun klanten beter helpen doordat ze meer kennis van hun behoeften hebben.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)