78 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Die workflowgesteuerte Reklamations- und Beschwerdemanagement-Lösung CM / Klacht voor effiziente Reklamationsbearbeitung und Auswertung Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Mit der Reklamationsmanagement Software ConSol CM/Complaint bearbeiten Sie Kundenreklamationen unternehmensweit. Workflow-gesteuert, strukturiert und effizient. berprfen Sie mit dem System Reklamationen & Garantieansprche, hinterlegen Sie die gesamte Kommunikation mit dem Kunden und steuern Sie bedarfsgerecht Retouren, Reparaturprozesse und Rcksendungen. ConSol CM / Klacht beinhaltet Austausch und Reparaturablufe, integrierte E-Mail-Kommunikation und Fehleranalysen fr Ihre QA. Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Mit der Reklamationsmanagement Software ConSol CM/Complaint bearbeiten Sie Kundenreklamationen unternehmensweit. Workflow-gesteuert, strukturiert und effizient. berprfen Sie mit dem System Reklamatione...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Front beheert elk kanaal in één platform om klachten bij te houden, snel te reageren en inzichten te krijgen om de klantervaring te verbeteren. Meer informatie over Front
Maak klanten weer blij met Front en voorkom klachten. Beheer elk kanaal in één platform om klachten bij te houden, snel te reageren en inzichten te krijgen om de klantervaring te verbeteren. Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Maak klanten weer blij met Front en voorkom klachten. Beheer elk kanaal in één platform om klachten bij te houden, snel te reageren en inzichten te krijgen om de klantervaring te verbeteren. Front is d...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gebruiksvriendelijke webgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning die klachten van klanten vanaf elk kanaal bijhoudt en beheert. Meer informatie over Freshdesk
Met Freshdesk krijg je grip op klachten van klanten via e-mail, telefoon, chat, Twitter en Facebook of zelfs je mobiele app. Je kunt klachten omzetten in tickets, deze indelen en toewijzen aan verschillende teams, bulksgewijs reageren op veelvuldige klachten en inzicht krijgen in problemen met hun service. Freshdesk is intuïtief, betaalbaar geprijsd en biedt een gratis abonnement met een onbeperkt aantal agenten, zodat je direct aan de slag kunt en je klanten tevreden kunt stellen. Meer informatie over Freshdesk
Met Freshdesk krijg je grip op klachten van klanten via e-mail, telefoon, chat, Twitter en Facebook of zelfs je mobiele app. Je kunt klachten omzetten in tickets, deze indelen en toewijzen aan verschil...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling, voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling, voor betere klantrelaties. Los tickets eenvoudig op en houd klachten van klanten op elk kanaal in de gaten: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail, sociale media. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en hun klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling, voor betere klantrelaties. Los tickets eenvoudig op en houd klachten van klanten op elk kanaal in de gaten: sms, web, mobi...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning voor e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservi...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Stapelen de IT-klachten zich op? Los je servicedesk-klachten twee keer zo snel op! Probeer Freshservice - het is klaar voor ITIL. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een IT-helpdesk voor klachtbehandeling, met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een IT-helpdesk voor klachtbehandeling, met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals ...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Het CQ-pakket van oplossingen is een 100% cloudgebaseerde EQMS die is ontworpen op Force.com en helpt om kwaliteit, naleving, content en samenwerkingsbeheer te stroomlijnen. Meer informatie over ComplianceQuest
CQ, een kwaliteitsbeheersysteem voor ondernemingen (EQMS), is ontworpen op het Force.com-platform en helpt fabrikanten en leveranciers hun kwaliteits- en nalevingsdoelstellingen te bereiken door alle relevante processen binnen het hele bedrijf en binnen wereldwijde netwerken te verbinden. De visie is om kwaliteit en naleving om te zetten in een strategisch voordeel voor de klanten, door ervaring, expertise en enthousiasme. Audit CAPA Verandering Klachten Document Uitrusting Inspectie NC Leverancier Training Meer informatie over ComplianceQuest
CQ, een kwaliteitsbeheersysteem voor ondernemingen (EQMS), is ontworpen op het Force.com-platform en helpt fabrikanten en leveranciers hun kwaliteits- en nalevingsdoelstellingen te bereiken door alle r...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
De enige klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel een gratis proefversie. Ontdek zelf waarom Gorgias op Shopify goed beoordeeld wordt. Meer informatie over Gorgias
De enige klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinde...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
IssuTrax is een flexibele oplossing voor probleemopvolging en werkorderbeheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste niveau van klantenservice te bieden. IssuTrax stroomlijnt binnenkomende problemen en wijst ze automatisch toe aan het juiste team via een flexibel workflowsysteem om het juiste eigenaarschap te handhaven, waardoor het personeel de details krijgt die nodig zijn om zich te concentreren op hun meest directe taken en het management een realtime beeld van de activiteit heeft. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste ni...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
De probleemloze ticketingsoftware van Zoho Desk vermindert je werklast zodat je sneller kunt reageren op klachtentickets. Probeer de gratis proefversie.
Zoho Desk is de beste cloudgebaseerde toepassing voor klachtenbeheer en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Help klanten via e-mail, telefoon, chat, sociale media en meer. Volg en verbeter automatisch de klanttevredenheid. Creëer een kennisbank met veelgestelde vragen en relevante artikelen zodat je klanten het antwoord op hun vraag kunnen vinden zonder te hoeven wachten.
Zoho Desk is de beste cloudgebaseerde toepassing voor klachtenbeheer en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden mana...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent.
LiveAgent is volledig uitgeruste omnichannel software voor klachtbehandeling. Gebruik de hybride ticketstream waarmee je je klanten via verschillende kanalen kunt volgen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijft. Profiteer van de universele inbox die al je communicatiekanalen voor klanten combineert in een enkele, uniforme inbox. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist.
LiveAgent is volledig uitgeruste omnichannel software voor klachtbehandeling. Gebruik de hybride ticketstream waarmee je je klanten via verschillende kanalen kunt volgen, maar altijd in hetzelfde hybri...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor klachtbehandeling en helpdesk, ontworpen voor B2B software- en technologiebedrijven.
TeamSupport helpt je om klachten van klanten beter te beheren. TeamSupport is anders dan andere producten en is ontworpen voor software- en technologiebedrijven. Het heeft begrip voor B2B-klantenondersteuning en helpt de communicatie te vereenvoudigen en klachten te organiseren per product, probleem of zelfs per afdeling, terwijl het bedrijf van de klant nooit uit het oog wordt verloren. Volledig aanpasbaar en schaalbaar met product- en klantendatabases, integratie met ontwikkelaars- en CRM-tools, ondersteuning voor meerdere kanalen en geavanceerde rapportage.
TeamSupport helpt je om klachten van klanten beter te beheren. TeamSupport is anders dan andere producten en is ontworpen voor software- en technologiebedrijven. Het heeft begrip voor B2B-klantenonders...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Qualtrics (CX) is het ultieme klachtenbehandelingsplatform om de hoofdoorzaak en opvolging van feedback op schaal te begrijpen.
Qualtrics Customer Experience (CX) is het ultieme klachtbehandelingsplatform voor het op schaal opvolgen van feedback. Met een closed-loop tool kun je een probleem voor één klant opvolgen en oplossen, en gedurende het proces begrijpen waarom het probleem van de klant is ontstaan, zodat je dat probleem kunt oplossen voordat het een terugkerend probleem wordt. Begrijp de oorzaak en beperk het klantverloop tijdig. Vraag een aangepaste demo aan om te zien hoe Qualtrics je klantfeedbacksysteem kan verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is het ultieme klachtbehandelingsplatform voor het op schaal opvolgen van feedback. Met een closed-loop tool kun je een probleem voor één klant opvolgen en oplossen, ...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Je favoriete software voor klachtbehandeling wordt met volledige ondersteuning geleverd. Neem contact op met een expert bij Issuetrak en configureer een softwareoplossing.
Los je problemen met klachtbehandeling op met volledig op maat gemaakte software en experts die je telefonisch bij elke stap zullen helpen. Je ontvangt volledige ondersteuning. Praat met een expert die klaar staat om een softwareoplossing aan te passen om klachten te behandelen en de relaties met klanten en teamleden te verbeteren. Issuetrak levert al meer dan 15 jaar oplossingen voor klachtbehandeling aan duizenden bedrijven. Je unieke uitdagingen zijn belangrijk. Praat met de mensen die het verschil kunnen maken.
Los je problemen met klachtbehandeling op met volledig op maat gemaakte software en experts die je telefonisch bij elke stap zullen helpen. Je ontvangt volledige ondersteuning. Praat met een expert die...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback. Met Get More Reviews kun je je meest tevreden klanten online omzetten in 5-sterrenrecensies en echte, authentieke reviews genereren op meerdere online reviewsites, waaronder Google, Facebook en nog veel meer.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren m...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Een oplossing gericht op feedback van klanten, betrokkenheid van gebruikers en meer. Integreer nu om ook crash- en foutenrapportages te ontvangen!
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor klachtbehandeling. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingsommunicatie met gebruikers. Je kunt feedback verzamelen, of het nu gaat om klachten of functieverzoeken, en enquêtes verzenden om verbetermogelijkheden te ontdekken. De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing.
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor klachtbehandeling. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingso...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online klantenservice software die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is online klantenservice software die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoo...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Meld visuele fouten en problemen rechtstreeks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana en meer.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars weten te reproduceren is nog nooit zo eenvoudig geweest. Diepe integratie met de bestaande hulpprogramma's van je team voor het bijhouden van problemen – Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab en meer – betekent dat je je team niet hoeft te trainen voor nieuwe tools en workflows.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars wet...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, t...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems....
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenonderst...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
De oplossing voor het onderzoeken van werknemersrelaties die bedrijven vertrouwen om hen te helpen bij het op de juiste manier volgen, onderzoeken en analyseren van problemen.
De werkplekken van vandaag hebben vaak met veel risico's te maken. Je kunt niet elk probleem met de werknemersrelaties voorkomen, maar je kunt wel beheren hoe je organisatie reageert. Bereik consistentie in de manier waarop je met HR Acuity volgt, onderzoekt en analyseert – het technologieplatform dat is ontworpen voor het beheer van werknemersrelaties. Dit platform voorziet je van ingebouwde intelligentie, sjablonen en rapportage om best practices en eerlijke onderzoeken uit te voeren, trends te bieden door middel van toekomstgerichte analyse en vertrouwde ervaringen te bieden aan je mensen.
De werkplekken van vandaag hebben vaak met veel risico's te maken. Je kunt niet elk probleem met de werknemersrelaties voorkomen, maar je kunt wel beheren hoe je organisatie reageert. Bereik consistent...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers.
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers. Het geeft je bovendien alle context en diagnose van hoofdoorzaken die je nodig hebt om ze snel op te lossen. Dat betekent minder stress voor jou en een betere ervaring voor je gebruikers. Airbrake ondersteunt alle grote platforms en talen, integreert met je bestaande workflowtools en wordt vertrouwd door duizenden technische teams uit de hele wereld, waaronder die van Netflix, Salesforce, Oracle, eBay, Twitch en SoundCloud.
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers. Het geeft je bovendien alle context en diagnose van hoofdoorzaken die ...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtige oplossing voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd.
Een krachtige oplossing voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan ...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Helpdeskoplossing met beheer van serviceaanvragen, kennisbank, taakbeheer, enquêtes.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend; 2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen; 3. kennisbank; 4. fotogalerij; 5. prikbord; 6. logboek; 7. active directory; 8. klantenservice.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Software voor klachtbehandeling eenvoudig gemaakt. Beheer klachten met een flexibele webgebaseerde oplossing.
Software voor klachtbehandeling eenvoudig gemaakt. Beheer feedbackdossiers en klachten van klanten centraal met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken. Maak snel verbinding en werk samen met werknemers vanaf meerdere locaties door middel van e-mailwaarschuwingen en geautomatiseerde workflows. Behandel klachten sneller, eenvoudiger en nauwkeuriger. Het QT9 QMS bevat onderling verbonden modules, zodat je klachten kunt koppelen aan CAPA's voor beter kwaliteitsbeheer.
Software voor klachtbehandeling eenvoudig gemaakt. Beheer feedbackdossiers en klachten van klanten centraal met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken. Maak snel ...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Complaint management software made easy. Manage complaints with a flexible web-based solution.
Complaint management software made easy. Centrally manage customer feedback records and customer complaints with a web-based solution that gives you the flexibility to work from anywhere. Quickly connect & collaborate with employees from multiple locations using email alerts and automated workflows. Manage complaints, faster, easier and more accurately. The QT9 QMS includes interconnected modules, so you can connect complaints to corrective actions (CAPA) for better quality management.
Complaint management software made easy. Centrally manage customer feedback records and customer complaints with a web-based solution that gives you the flexibility to work from anywhere. Quickly conne...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system.
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manuf...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations
WowDesk is ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Wowdesk is a flexible, scalable and user friendly customer engagement platform that is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com
WowDesk is ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Wowdesk is a flexible, scalable and user ...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
CX platform helping you listen, interpret & act on customer/operational data. Drive change, increase efficiency, improve outcomes.
Customizable CX intelligence platform providing teams with insights needed to drive action. Listen to customers with surveys, social media monitoring, mystery shop programs, third-party data. Interpret data with BI reporting, predictive analytics, sentiment analysis. Take action with automated workflows, patent-pending Action Campaign Technology, Case management, Forms Automation Software. We don't just give you tools, we apply best practices & manage high-value actions in your CX program.
Customizable CX intelligence platform providing teams with insights needed to drive action. Listen to customers with surveys, social media monitoring, mystery shop programs, third-party data. Interpret...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Case management & CRM for representatives and their staff. Record casework, keep track of people's issues, and stick to deadlines.
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's issues and solve problems efficiently. Our web-based casework software is hosted in the cloud, meaning you can manage your cases anytime, anywhere on your computer, tablet and smartphone.
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's i...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Software voor het afhandelen van klachten die het je organisatie gemakkelijk maakt om samen te werken en informatie te delen.
Verbeter je efficiëntie en vergroot de klanttevredenheid. Met i-Sight kun je snel en accuraat reageren op verzoeken om klantenservice die via elk kanaal worden ingediend. i-Sight is een geïntegreerde webgebaseerde casusmanagementsoftware voor het beheren van vragen en klachten voor klantenservice. Registreer snel nieuwe vragen, gebruik scripts voor telefoongesprekken, beheer inkomende e-mails, pas de workflow en toewijzingen aan en monitor je prestaties.
Verbeter je efficiëntie en vergroot de klanttevredenheid. Met i-Sight kun je snel en accuraat reageren op verzoeken om klantenservice die via elk kanaal worden ingediend. i-Sight is een geïntegreerde w...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Manage your Customer Experience with our Fully integrated ActionTracker.
Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management.
Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inq...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Workpro complaints management system improves complaints handling and reporting. Configurable, compliant, consistent processes.
Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR and SAR case types also included. Specialist version available for Financial Services with FCA targets, templates and reports. Highly configurable and more case types can be added. Can be integrated with other systems e.g. CRM.
Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR and...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and meas...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gives you out-of-the-box processes for incident management, self service, and inventory tracking for your help desk.
Remedyforce is everything you need in an IT help desk, without the hassle of hardware. With IT service management best practices built right in, Remedyforce automates your service desk processes. Build and manage your help desk with the experience of thousands of customers and without the pain of programming custom scripts. We built Remedyforce on Force.com, the industry's leading platform for SaaS applications (trusted by more than 92,000 organizations today).
Remedyforce is everything you need in an IT help desk, without the hassle of hardware. With IT service management best practices built right in, Remedyforce automates your service desk processes. Buil...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
TurnFriendly helps your customer service teams to handle complaints professionally. Special platforms for Banks, Touristik and Retail.
TurnFriendly helps your customer service teams to handle requests as well as feedback and complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing system landscapes and form the basis for efficient customer service processes. Key features are service automation, surveys (NPS etc.), knowledge bases, apps, sales functionalities and professional services to support customer service operationally. TurnFriendly is available as cloud or on-premise.
TurnFriendly helps your customer service teams to handle requests as well as feedback and complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing syste...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Powerful Online Help Desk Software that helps customer support agents to effectively manage service requests.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically convert emails to tickets and assign them immediately. Analytics and dashboards for quicker and better resolutions.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically c...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist....
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Handle all channels in one system with pure OMNI-channel support and get a 360° view of all your customers communication.
With Cention you can: * handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support * get a full 360 view of all your customers communication, including complete history * have chat bots working side by side with your agents with seamless transfers and full history * route all errands to the right queue, right agents and right bots automatically * get external and internal help with our Collaboration feature * get full statistic coverage with our Reports module
With Cention you can: * handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support * get a full 360 view of all your customers communication, including complete history * have chat bots w...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry....
Complaints Pro enables professionals to take control of Customer Complaints, Corrective Actions and other quality functions.
Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process. One Process across Departments nothing ever falls through the cracks Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito
Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Complaints reporting in real-time, allowing escalation of open complaints and reporting of closed complaints for review.
Complaints reporting in real-time, allowing escalation of open complaints and reporting of closed complaints for review. Calculation of days taken to closure and prompts required actions in accordance with FCA regulation. Question sets covering regulatory reporting and MI to establish root cause and remedial actions are captured giving both granular and high-level governance through online reports.
Complaints reporting in real-time, allowing escalation of open complaints and reporting of closed complaints for review. Calculation of days taken to closure and prompts required actions in accordance ...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
A cloud-based omnichannel customer support platform with 360-degree customer view.
Desk360 is a cloud-based help desk software with a complete support with 360-degree customer view. You can manage all of your customer messages coming from 10 different channels on a single page. With the additional features like platform integrations, quick answers, auto-reply responses, full support history and so on, you can resolve all customer issues faster than ever. High efficiency, detailed reporting and always at the best prices! Discover Desk360 by starting a free trial today.
Desk360 is a cloud-based help desk software with a complete support with 360-degree customer view. You can manage all of your customer messages coming from 10 different channels on a single page. With ...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Provides a powerful account, contact and ticket management that your organization requires to optimize call center/support activities.
Customer Service and Support Application for Office 365, Teams and SharePoint captures requests from customers and clients using our portal, email, mobile platforms, and the web, turning those requests into rout-able tickets. Escalating alert features keep the tickets moving to resolution. Priority filters quickly identify deadlines and overdue tickets. Attach forms, documents, and link assets, equipment, CRM, etc to tickets. Customers will benefit from quick and accurate responses.
Customer Service and Support Application for Office 365, Teams and SharePoint captures requests from customers and clients using our portal, email, mobile platforms, and the web, turning those requests...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
User friendly, scalable, enterprise-ready, on-demand complaint management system. Complaints, compliance and risk management.
UsefulFeedback is an on-demand service for capturing, managing and reporting on complaints and feedback across your entire business network. Highly configurable, UsefulFeedback can be fine tuned to your organisation's complaint management needs, enabling your organisation to adhere to regulations, improve service levels and enhance customer experience. We provide industry specific solutions for most business sectors.
UsefulFeedback is an on-demand service for capturing, managing and reporting on complaints and feedback across your entire business network. Highly configurable, UsefulFeedback can be fine tuned to you...
  • Klachtenclassificatie
  • Kwaliteitsborgingbeheer
  • Corrigerende maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering