Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
135 resultaten
Die workflowgesteuerte Reklamations- und Beschwerdemanagement-Lösung CM / Klacht voor effiziente Reklamationsbearbeitung und Auswertung Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Mit der Reklamationsmanagement Software ConSol CM/Complaint bearbeiten Sie Kundenreklamationen unternehmensweit. Workflow-gesteuert, strukturiert und effizient. berprfen Sie mit dem System Reklamation en & Garantieansprche, hinterlegen Sie die gesamte Kommunikation mit dem Kunden und steuern Sie bedarfsgerecht Retouren, Reparaturprozesse und Rcksendungen. ConSol CM / Klacht beinhaltet Austausch und Reparaturablufe, integrierte E-Mail-Kommunikation und Fehleranalysen fr Ihre QA. Meer informatie over ConSol CM/Complaint

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gebruiksvriendelijke webgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning die klachten van klanten vanaf elk kanaal bijhoudt en beheert. Meer informatie over Freshdesk
Met Freshdesk krijg je grip op klachten van klanten via e-mail, telefoon, chat, Twitter en Facebook of zelfs je mobiele app. Je kunt klachten omzetten in tickets, deze indelen en toewijzen aan verschillende teams, bulksgewijs reageren op veelvuldige klachten en inzicht krijgen in problemen met hun service. Freshdesk is intuïtief, betaalbaar geprijsd en biedt een gratis abonnement met een onbeperkt aantal agenten, zodat je direct aan de slag kunt en je klanten tevreden kunt stellen. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Uiterst flexibele servicedesk, gebruiksklaar voor klachtenbeheer met de mogelijkheid tot integratie met externe platforms. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een krachtige tool die alle functionaliteiten voor Klachtenbeheer biedt. In veel gevallen is er behoefte aan specifieke integraties met externe platforms, zoals SAP. BESCHIKBAAR OP LOCATIE. Belangrijkste kenmerken: - flexibele structuur voor middelenbeheer - ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - e-mail-integratie - aangepaste tickettypen - dynamische velden - documentsjablonen en nog veel meer. Meer informatie over Mint Service Desk

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Klachtenafhandeling is eenvoudig - als je over de juiste tools beschikt. Probeer Zoho Desk, het populaire systeem voor klachtbehandeling. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is de beste cloudgebaseerde toepassing voor klachtenbeheer en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Help klanten via e-mail, telefoon, chat, sociale media en meer. Volg en verbeter automatisch de klanttevredenheid. Creëer een kennisbank met veelgestelde vragen en relevante artikelen zodat je klanten het antwoord op hun vraag kunnen vinden zonder te hoeven wachten. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste omnichannel software voor klachtbehandeling. Gebruik de hybride ticketstream waarmee je je klanten via verschillende kanalen kunt volgen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijft. Profiteer van de universele inbox die al je communicatiekanalen voor klanten combineert in een enkele, uniforme inbox. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotit ies toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
100% cloudgebaseerde end-to-end software voor klachtbehandeling - van intake tot oplossingen en continue verbetering. Probeer vandaag nog een demo. Meer informatie over ComplianceQuest
Met de software voor klachtbehandeling van ComplianceQuest heeft je organisatie uitgebreide controle over hoe klachten van klanten worden verzameld, geregistreerd, gerapporteerd en gevolgd in overeenstemming met de richtlijnen en voorschriften van de sector. End-to-end klachtbehandeling om de tevredenheid van de klant te waarborgen via volledig levenscyclusbeheer van klachten, van de intake van klachten tot het beoordelen van risico's, impact en indieningen van regelgeving, kwaliteitsonderzoek, oplossingen en continue verbetering. Meer informatie over ComplianceQuest

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Zendesk Support is dé toonaangevende software voor klachtbehandeling, voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk Suite
Zendesk is de toonaangevende cloud-based klachtenmanagement software, gebouwd met support agents in het achterhoofd. Los eenvoudig tickets op, volg klachten van klanten via elk kanaal: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail, sociale media. AI-gestuurde workflows voorzien je supportmedewerkers van alle klant interacties, inclusief die van 700+ app-integraties. Zie waarom bedrijven zoals Uber, Venmo, Shopify en LendingClub Zendesk gebruiken om hun supportkosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenserv ice met ondersteuning voor e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Stapelen de IT-klachten zich op? Los je servicedesk-klachten twee keer zo snel op! Probeer Freshservice - het is klaar voor ITIL. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een IT-helpdesk voor klachtbehandeling, met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Tidio is een klachtbehandelingsplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots. Meer informatie over Tidio
Tidio is een krachtig platform voor klachtbehandeling dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Smartsupp biedt live chat voor teams, Facebook- en e-mailintegratie, een contactformulier en nog veel meer, allemaal gebouwd voor klachtenbeheer. Meer informatie over Smartsupp
Klanten moeten met je team communiceren wanneer ze tegen mogelijke problemen aanlopen. Met live chat voor medewerkersteams met gespreksgeschiedenis, Facebook- en e-mailintegratie, een contactformulier en nog veel meer, levert Smartsupp veel tools die zijn gebouwd voor klachtenbeheer. Live chat voor teams houdt je medewerkers op de hoogte van alle communicatie met klanten, terwijl integratie met Facebook en e-mail en contactformulieren op je website hen verbonden houden op elk kanaal, elke stap van het traject. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Front beheert elk kanaal in één platform om klachten bij te houden, snel te reageren en inzichten te krijgen om de klantervaring te verbeteren. Meer informatie over Front
Maak klanten weer blij met Front en voorkom klachten. Beheer elk kanaal in één platform om klachten bij te houden, snel te reageren en inzichten te krijgen om de klantervaring te verbeteren. Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
De enige klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel een gratis proefversie. Ontdek zelf waarom Gorgias op Shopify goed beoordeeld wordt. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Intelex biedt gebruikers een centrale locatie om klachten van klanten en bijbehorende vervolgacties effectief te volgen en te beheren. Meer informatie over Complaint Management Software
De softwaretoepassing voor klachtbehandeling van Intelex biedt gebruikers een centrale locatie om klachten van klanten en alle bijbehorende vervolgacties effectief te volgen en te beheren. Bovendien maakt deze eenvoudige en effectieve oplossing rapportage mogelijk van elke standaard non-conformiteit die kan voortvloeien uit een bepaalde klacht. Meer informatie over Complaint Management Software

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
IssuTrax is een flexibele oplossing voor probleemopvolging en werkorderbeheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste niveau van klantenservice te bieden. IssuTrax stroomlijnt binnenkomende problemen en wijst ze automatisch toe aan het juiste team via een flexibel workflowsysteem om het juiste eigenaarschap te handhaven, waardoor het personeel de details krijgt die nodig zijn om zich te concentreren op hun meest directe taken en het management een realtime beeld van de activiteit heeft. Meer informatie over IssuTrax

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor klachtbehandeling en helpdesk, ontworpen voor B2B software- en technologiebedrijven.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onde rsteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportal s voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals. Meer informatie over Vtiger CRM

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Qualtrics (CX) is het ultieme klachtenbehandelingsplatform om de hoofdoorzaak en opvolging van feedback op schaal te begrijpen.
Qualtrics CustomerXM (CX) is een flexibel platform voor verbetering van klantervaringen dat het bedrijven gemakkelijk maakt om elk belangrijk moment in het klantentraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met behulp van meerdere statistieken, sentimentanalyse en analyse van de belangrijkste factoren bieden de tools je een diepere kijk in de mindset van je klant en leiden ze je naar verbeteringen die duurzame, tevreden klantrelaties zullen genereren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften. Meer informatie over SAP Customer Experience

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Deze software levert een volledig papierloze en conforme functionaliteit voor productierecords, waardoor de vereiste tijd voor het creëren, beoordelen en goedkeuren van documenten wordt verminderd.
Nadat een product eindelijk op de markt komt, is het van vitaal belang om het te controleren op eventuele kwaliteitsproblemen. Dit is effectiever als het wordt uitgevoerd met software voor klachtbehan deling. Met de reeks oplossingen van MasterControl Postmarket Excellence beschikken bedrijven over de beste tools om klachten van klanten effectief op te sporen en op te lossen en te zorgen voor naleving van de regelgeving. Door gegevens op te slaan in één gecentraliseerde, cloudgebaseerde locatie kunnen bedrijven de klachten die ze ontvangen analyseren om kwesties op te sporen die op grotere problemen duiden. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Je favoriete software voor klachtbehandeling wordt met volledige ondersteuning geleverd. Neem contact op met een expert bij Issuetrak en configureer een softwareoplossing.
Los je problemen met klachtbehandeling op met volledig op maat gemaakte software en experts die je telefonisch bij elke stap zullen helpen. Je ontvangt volledige ondersteuning. Praat met een expert die klaar staat om een softwareoplossing aan te passen om klachten te behandelen en de relaties met klanten en teamleden te verbeteren. Issuetrak levert al meer dan 15 jaar oplossingen voor klachtbehandeling aan duizenden bedrijven. Je unieke uitdagingen zijn belangrijk. Praat met de mensen die het verschil kunnen maken. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Meer informatie over GoTo Resolve

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en. Meer informatie over Avochato

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Optimaliseer het reviewbeheerproces met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback.
Capterra-bezoekers: ontvang 30% korting op je eerste maand. Get More Reviews is de vertrouwde reputatiebeheer- en reviewgeneratiesoftware die wordt gebruikt om je reviewbeheerproces te optimaliseren met een 5-sterrenclassificatiesysteem, automatische plaatsing op sociale media en blokkeermogelijkheden voor negatieve feedback. Met Get More Reviews kun je je meest tevreden klanten online omzetten in 5-sterrenrecensies en echte, authentieke reviews genereren op meerdere online reviewsites, waaronder Google, Facebook en nog veel meer. Meer informatie over GetMoreReviews

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Een oplossing gericht op feedback van klanten, betrokkenheid van gebruikers en meer. Integreer nu om ook crash- en foutenrapportages te ontvangen!
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor klachtbehandeling. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtings ommunicatie met gebruikers. Je kunt feedback verzamelen, of het nu gaat om klachten of functieverzoeken, en enquêtes verzenden om verbetermogelijkheden te ontdekken. De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing. Meer informatie over Instabug

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online klantenservice software die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform dat mensen centraal stelt in een enkel, levenslang klantgesprek.
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform. In tegenstelling tot oudere klantenserviceplatforms die zaakgericht zijn, is Gladly ontworpen met mensen als uitgangspunt en maakt het op unieke wijze een enkel levenslang klantgesprek mogelijk, van spraak naar moderne berichtenuitwisseling. Gladly ondersteunt enkele van de meest innovatieve consumentenbedrijven zoals JetBlue, JOANN en TUMI om uitzonderlijke klantervaringen te leveren en maakt van klantenservice een concurrentievoordeel. Meer informatie over Gladly

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Software voor klachtbehandeling eenvoudig gemaakt. Beheer klachten met een flexibele webgebaseerde oplossing.
Software voor klachtbehandeling eenvoudig gemaakt. Beheer feedbackdossiers en klachten van klanten centraal met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken. Maak snel verbinding en werk samen met werknemers vanaf meerdere locaties door middel van e-mailwaarschuwingen en geautomatiseerde workflows. Behandel klachten sneller, eenvoudiger en nauwkeuriger. Het QT9 QMS bevat onderling verbonden modules, zodat je klachten kunt koppelen aan CAPA's voor beter kwaliteitsbeheer. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn. Meer informatie over Qualtrax

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens, workflowgoedkeuringen, meldingen, waarschuwingen, reactie op dreigingen, risicobeoordelingen en documenten. Integratie van rapportage met financiële software. Biedt ondersteunende modules om gebeurtenissen, incidenten, contracten, verzekeringen, claims, projecten en middelen bij te houden. Werkt in alle sectoren en wordt aangeboden in volledig gehoste of zelfgehoste versies met professionele ondersteuning en training. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Meld visuele fouten en problemen rechtstreeks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana en meer.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars weten te reproduceren is nog nooit zo eenvoudig geweest. Diepe integratie met de bestaande hulpprogramma's van je team voor het bijhouden van problemen – Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab en meer – betekent dat je je team niet hoeft te trainen voor nieuwe tools en workflows. Meer informatie over Marker

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done. Meer informatie over SeeClickFix

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
SALUS is the digital safety management system for the modern age. Move your entire safety program to mobile devices and web app.
With the power of SALUS, you can manage safety compliance across your entire organization from a single place. Built with field workers in mind, SALUS is 100% dedicated to safety and mimics existing workflows to simplify use and accelerate adoption. Users can sign and submit forms, track certificates, and manage subcontractors, worksites, and assets all from a mobile or web app. Save time and money when you simplify and centralize your safety with SALUS. Meer informatie over SALUS

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenonders teuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice. Meer informatie over NABD System

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd. Meer informatie over UseResponse

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Ticketing software Easy to use, Affordable, and Scalable. Built to manage the complexities that teams need to drive customer success and retention. We do this by unifying survey tools, NPS, CSAT, knowledge base, data synchronizations to Salesforce, dashboards, analytics, scheduling tools, team scorecards, and customer success health scoring. Meer informatie over Supportbench

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
De oplossing voor het onderzoeken van werknemersrelaties die bedrijven vertrouwen om hen te helpen bij het op de juiste manier volgen, onderzoeken en analyseren van problemen.
De werkplekken van vandaag hebben vaak met veel risico's te maken. Je kunt niet elk probleem met de werknemersrelaties voorkomen, maar je kunt wel beheren hoe je organisatie reageert. Bereik consistentie in de manier waarop je met HR Acuity volgt, onderzoekt en analyseert – het technologieplatform dat is ontworpen voor het beheer van werknemersrelaties. Dit platform voorziet je van ingebouwde intelligentie, sjablonen en rapportage om best practices en eerlijke onderzoeken uit te voeren, trends te bieden door middel van toekomstgerichte analyse en vertrouwde ervaringen te bieden aan je mensen. Meer informatie over HR Acuity

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers.
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers. Het geeft je bovendien alle context en diagnose van hoofdoorzaken die je nodig hebt om ze snel op te lossen. Dat betekent minder stress voor jou en een betere ervaring voor je gebruikers. Airbrake ondersteunt alle grote platforms en talen, integreert met je bestaande workflowtools en wordt vertrouwd door duizenden technische teams uit de hele wereld, waaronder die van Netflix, Salesforce, Oracle, eBay, Twitch en SoundCloud. Meer informatie over Airbrake

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering
Helpdeskoplossing met beheer van serviceaanvragen, kennisbank, taakbeheer, enquêtes.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend; 2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen; 3. kennisbank; 4. fotogalerij; 5. prikbord; 6. logboek; 7. active directory; 8. klantenservice. Meer informatie over C-Desk

Functies

  • Kwaliteitsborging
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Problemen bijhouden
  • Routering