Commerce everywhere
Commerce everywhere verwijst naar een marketingstrategie die klanten in staat stelt om "overal" een aankoop te doen. Dit betekent dat ze op alle fysieke en digitale plaatsen, zoals een winkel of via hun computer, smartphone, draagbaar apparaat, enz. aankopen kunnen doen. Hiervoor is grondig werk aan de backend- en de ontwerpkant van de website van een bedrijf nodig, maar het biedt veel voordelen en maakt snelle, naadloze aankopen mogelijk.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Commerce everywhere
Een commerce everywhere-strategie helpt mkb-bedrijven ervoor te zorgen dat klanten hun producten vanaf elke plaats kunnen bekijken. De uitvoering van dit soort strategie kan inhouden dat je een website en/of app maakt die zeer toegankelijk is en door een groot aantal verschillende apparaten gebruikt kunnen worden. Deze strategie kan mkb-bedrijven helpen op gelijkere voet te concurreren met hun grotere concurrenten.
Gerelateerde termen
- MQL (Marketing-Qualified Lead)
- Accountplanning
- Marketingkanaal
- Kanaalpartner
- CSO (Chief Sales Officer)
- Digitale handel
- Kostenoptimalisatie
- SQL (Sales-Qualified Lead)
- E-business
- S&OP (Sales and Operations Planning) SOD (System Of Differentiation)
- AE (Account Executive)
- Verkoopanalyse
- Verkoopautomatisering
- Direct kanaal
- Commerce platform server
- CPGA (Cost Per Gross Add)
- ASP (Average Selling Price)
- Categoriebeheer
- Account-based marketing
- BRE (Business Rule Engines)