Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Sales tracking software
Met sales tracking software kunnen bedrijven en verkoopteams pijplijnen monitoren, stappen in het verkoopproces beheren en key performance cijfers volgen. Gebruik Capterra om de sales tracking tool voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (259)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
259 resultaten
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten.
Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is.
Meer informatie over Pipedrive
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Laat monday sales CRM je helpen je gehele verkooppijplijn bij te houden, te beheren en te verbeteren met behulp van een no-code, aanpasbaar platform.
Meer informatie over monday sales CRM
Laat monday sales CRM je helpen je gehele verkooppijplijn bij te houden, te beheren, te bewaken en te verbeteren. Centraliseer klant- en leadinformatie, maximaliseer leadgeneratie, maak gebruik van geavanceerde rapportagefuncties om je succespercentage te beoordelen en je verkoopstrategie aan te scherpen, en bespaar kostbare tijd door repetitief werk te automatiseren. Met monday sales CRM kun je ook aansluiten op de tools die je al gebruikt via naadloze integraties, en teamwork optimaliseren dankzij het collaboratieve karakter van het platform.
Meer informatie over monday sales CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
De oplossing voor lead-intelligentie van Lusha levert nauwkeurige doorkiesnummers, telefoonnummers en e-mails om de verkoop te versnellen met minder werk.
Meer informatie over Lusha
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten.
B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren.
Tegenwoordig transformeren meer dan 250.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken.
Meer informatie over Lusha
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen.
Meer informatie over Mailchimp
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Meer informatie over Zoho CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Meer informatie over Dynamics 365
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte.
De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools.
Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt.
Meer informatie over HubSpot CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.
Meer informatie over ClickUp
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.
Meer informatie over Zendesk Suite
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten.
Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten.
Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens.
Prijzen beginnen bij $ 9 per maand, met een jaarlijkse factuur.
Meer informatie over ActiveCampaign
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Transformeer je bedrijf met Carsforsale.com en het krachtige pakket dealeroplossingen die door meer dan 21.000 dealers in heel Amerika worden vertrouwd.
Carsforsale.com, al meer dan 20 jaar een leider in de online automobielsector, biedt een innovatief pakket oplossingen voor automobielsoftware met meer dan 35 technologiegedreven tools en een krachtig voorraadsysteem dat is ontworpen om bekendheid, efficiëntie en resultaten te stimuleren. Dit toonaangevende winkelplatform genereert dagelijks bijna 1 miljoen paginabezoeken, wat leidt tot het meest efficiënte genereren van leads in de automobielsector. Dit alles tegen een marktleidende waarde van $ 99 per maand.
Meer informatie over Carsforsale.com
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Meer informatie over Nimble
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Brevo biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Brevo wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier!
Meer informatie over Brevo
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren.
Meer informatie over Clio
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Uitgebreide DMS-software voor onafhankelijke autodealers met voorraadbeheer, klantendatabase, kredietrapportage en formulieren.
Met meer dan 11.000 dealers is DealerCenter een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor dealerbeheer. DealerCenter geeft je de volledige controle over verkoop, klantenbeheer, inventaris, kredietrapporten, verzekeringen en financiering. Met beschikbare add-ons van dealerwebsites en "hier kopen, hier betalen" krijg je de functionaliteit die je nodig hebt. De geautoriseerde wederverkoper kan toegang bieden tot grote kredietbureaus en boekdiensten, voertuiggeschiedenisrapporten en andere diensten die populair zijn bij onafhankelijke dealers.
Meer informatie over DealerCenter
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten.
Meer informatie over NetSuite
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand.
Meer informatie over Keap
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
De leidende oplossing voor personeel en rekrutering waarmee meer dan 7000 agentschappen nu al tot 43% meer plaatsingen realiseren.
De leidende oplossing voor personeel en rekrutering waarmee meer dan 7000 agentschappen nu al tot 43% meer plaatsingen realiseren.
Meer informatie over Bullhorn ATS & CRM
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen.
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk documenten te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende voorstellen, offertes en contracten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie en 24/7 live ondersteuning. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en ziet een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die documentwerkstromen automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen!
Meer informatie over PandaDoc
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer.
Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief.
Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
SharpSpring biedt krachtige, flexibele marketing automation met volledig geïntegreerd CRM en management binnen social media voor bureaus en het MKB.
SharpSpring is een uitgebreid platform voor omzetgroei, met functies voor verkoop- en marketing automation. Het is een zeer flexibel platform en biedt krachtige, op gedrag gebaseerde e-mailmarketing, native of externe CRM-integratie, tools voor social management, bestemmingspagina- en blogbouwers, universele CMS-compatibiliteit en integratie met honderden apps. SharpSpring kost doorgaans minder dan 1/3 van de kosten van andere platforms en biedt marketingbureaus een speciaal partnerprogramma.
Meer informatie over Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget.
Meer informatie over Odoo
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite.
Meer informatie over Apptivo
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt.
Meer informatie over Act!
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Maximaliseer automatisch de openingspercentages voor nieuwsbrieven met het SendPulse AI-platform.
SendPulse is een geïntegreerd berichtenplatform met het "kunstmatige intelligentie"-systeem en personalisatie om klantenservicemedewerkers bovenmenselijk te maken, waardoor gebruikers met alle apparaten kunnen communiceren via e-mail, sms, webpush, SMTP enz. Klanten die SendPulse Al gebruiken, zien regelmatig een toename van 50% tot 100% in de betrokkenheidsstatistieken, inclusief klikfrequenties, paginaweergaven, tijd doorgebracht op de site en conversies.
Meer informatie over SendPulse
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren.
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren.
Meer informatie over Google Contacts
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer.
Meer informatie over Insightly
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven. 100% aanpasbaar. Beheer van de verkooppijplijn.
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven en geeft verkoopteams in een breed scala aan sectoren de mogelijkheid om baanbrekende relaties te ontwikkelen. PipelineDeals is ontworpen rond een gebruiksvriendelijke en aanpasbare gebruikerservaring, verkoopgerichte functies en toonaangevende klantenservice en service. Momenteel gebruiken meer dan 18.000 gebruikers in 60 landen PipelineDeals om zicht te krijgen op hun verkooppijplijn, waardoor ze zakelijke kansen kunnen versnellen en meer deals kunnen sluiten.
Meer informatie over Pipeline CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer.
Meer informatie over Freshsales
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Meer informatie over HoneyBook
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken.
Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken.
Meer informatie over Copper
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice.
Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.
Meer informatie over Less Annoying CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform.
Meer informatie over EngageBay CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Wise Agent helpt REALTORS® efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer geld kunnen verdienen met minder stress.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is geïntegreerd met andere toonaangevende bedrijven op het gebied van vastgoedtechnologie, waardoor vastgoedprofessionals de mogelijkheid hebben om hun hele bedrijf op één systeem te runnen. Het resultaat is dat Wise Agent REALTORS® helpt efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer zaken kunnen doen.
Meer informatie over Wise Agent
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen.
Meer informatie over eWay-CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Meer informatie over PracticePanther Legal Software
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer.
Meer informatie over Thryv
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface.
Meer informatie over Agile CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android.
Meer informatie over JobNimbus
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie.
Meer informatie over Deltek Vision
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen. Het kan worden gebruikt om een groot aantal bedrijfsprocessen bij te houden, waaronder verkoop, partnerschappen, ondersteuning, in dienst nemen, dealflow en nog veel meer. Streak bevat ook een krachtige set e-mailtools, zoals e-mailtracering, waarmee je kunt bijhouden wanneer een e-mail wordt geopend.
Meer informatie over Streak
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Meer informatie over Really Simple Systems CRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Een van de eerste schaalbare, allesomvattende platforms voor de moderne makelaardij. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
kvCORE is een allesomvattend vastgoedplatform voor de moderne makelaardij. Het leadsysteem helpt je om leads van hoge kwaliteit te krijgen en de slimme CRM ontwikkelt die leads totdat ze klaar zijn om te kopen. De bedrijfsanalyses laten je weten welke inspanningen je de beste resultaten opleveren. Rapporten geven inzicht in verkeer, marketing, het genereren van leads, gedrag, verantwoordelijkheid van medewerkers, winstgevendheid en meer. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
Meer informatie over kvCORE
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Meer informatie over Five9
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie.
Tijdbesparende verkoopprogramma's die die je gratis kunt gebruiken. Ontvang een melding op het moment dat een lead je e-mail opent, volg elke interactie automatisch en organiseer al je activiteiten op één plek met de verkoopsoftware van HubSpot. Begin gratis en upgrade naarmate je groeit.
Meer informatie over HubSpot Sales Hub
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldklasse. Dit platform houdt van verkoopteams, en verkoopteams houden van Nutshell. Neem het niet zomaar aan van dit bedrijf, maar van de duizenden bedrijven die elke dag groeien met behulp van Nutshell. Dit bedrijf heeft gewoon een CRM nodig die goed werkt, en dat is Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang.
Meer informatie over Nutshell
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Geavanceerde e-mailmarketingtools voor medium en grote ondernemingen om krachtige persoonlijke verbindingen met hun klanten op te bouwen.
Campaigner is een krachtige oplossing voor e-mailmarketing automation waarmee middelgrote bedrijven en ondernemingen hogere ROI kunnen genereren, meer leads kunnen converteren en meer verkopen kunnen genereren. Met toonaangevende inboxleveringspercentages, geavanceerde personalisatie en realtime rapportage, is Campaigner de voorkeur van meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld.
Meer informatie over Campaigner
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen.
Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform.
Meer informatie over SugarCRM
...
Meer informatie
Functies
- Afspraakplanning
- Taakbeheer
- Interactie bijhouden
- Activiteitendashboard