Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Sales tracking software

Met sales tracking software kunnen bedrijven en verkoopteams pijplijnen monitoren, stappen in het verkoopproces beheren en key performance cijfers volgen. Gebruik Capterra om de sales tracking tool voor jouw bedrijf in Nederland te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Sales tracking software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

261 resultaten

Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Voeg marketeer vriendelijk workflows toe aan Marketing Cloud met Activation Studio. Inclusief verbeterde segmentatie, lead scoring en gedrag op de website. Meer informatie over Activation Studio
Activation Studio: Verbeter effectiviteit SFMC (Segment Designer) >Verbeterde workflow Marketing Cloud >Drag & drop segmentatie >Geen SQL kennis nodig Effectieve lead management (Score Designer) >Lead scoring oplossing voor SFMC >Identify the interests, needs and intent of your leads >Identificeer interesse, behoefte en intentie van leads >Inkomende lead kwalificatie Real time loggen gedrag (Interaction Designer) >Inclusief website tracking in SFMC >Zet digitale interactie om in actie >Gebruiksvriendelijke instap CDP Meer informatie over Activation Studio

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Met Bigin, een pijplijngerichte CRM, kun je al je prospectinformatie verzamelen waardoor je je verkoopleads moeiteloos volgt en omzet. Bigin heeft als doel om eenvoudig te zijn en zit boordevol met de juiste functies en een gebruiksvriendelijke interface, tegen een budgetvriendelijke prijs die past bij je kleine bedrijf. Bigin biedt alles wat je nodig hebt: meerdere pijplijnen, geïntegreerde telefonie, workflows, naadloze integraties en nog veel meer, om ervoor te zorgen dat je je klantrelaties met gemak beheert. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie. Meer informatie over HubSpot Sales Hub
Tijdbesparende verkoopprogramma's die die je gratis kunt gebruiken. Ontvang een melding op het moment dat een lead je e-mail opent, volg elke interactie automatisch en organiseer al je activiteiten op één plek met de verkoopsoftware van HubSpot. Begin gratis en upgrade naarmate je groeit. Meer informatie over HubSpot Sales Hub

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Leg leads vast en kwalificeer ze, en gebruik automatisering om gepersonaliseerde berichten en follow-ups te sturen op basis van gegevens met GreenRope CRM. Meer informatie over GreenRope
GreenRope CRM is een platform voor verkooptracking waarmee je je verkoopprestaties kunt bewaken en optimaliseren. Je kunt e-mailmarketing, bestemmingspagina's, webformulieren en meer gebruiken om leads vast te leggen en te kwalificeren, en automatisering gebruiken om gepersonaliseerde berichten en follow-ups te verzenden op basis van gegevens. GreenRope biedt tools voor verkoopprognose, klantenservice en bedrijfsvoering. Het platform is een complete CRM waarmee je verkopen kunt bijhouden en je omzet kunt verhogen. Meer informatie over GreenRope

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Showpad eOS is een door AI aangedreven platform voor verkoopbevordering waarmee verkoopteams slimmer kunnen werken en niet harder hoeven te werken. Creëer meer en sneller pijplijnen. Meer informatie over Showpad
Het Showpad eOS (Enablement Operating SystemⓇ) geeft marketing-, verkoop- en enablementteams de flexibele en schaalbare tools die ze nodig hebben om impactvolle content te creëren, kopers met vertrouwen te betrekken en omzetgroei te stimuleren. Showpad eOSⓇ integreert naadloos met bestaande technische stacks, workflows en processen, en maakt verbinding met een netwerk van innovatieve servicepartners om de meer dan 1200 klanten in meer dan 50 landen te helpen bij het creëren van op maat gemaakte koopervaringen. Meer informatie over Showpad

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Lime Go is een verkooptool waarmee gebruikers verkoopprocessen op een gestructureerde manier kunnen beheren om meer deals te sluiten met behulp van bedrijfsinformatie. Meer informatie over Lime Go
Lime Go is een eenvoudige en intuïtieve verkooptool waarmee gebruikers verkoopprocessen op een gestructureerde manier kunnen beheren om meer deals te sluiten. Lime Go wordt geleverd met bedrijfsgegevens en een reeks functies waarmee je eenvoudig nieuwe klanten kunt vinden. Met een visuele en aanpasbare verkooppijplijn heb je controle over het hele proces en worden alle gegevens op één plek opgeslagen. Visuele resultaten geven je een snel overzicht van de prestaties van jou en je team op basis van je respectieve doelen. Meer informatie over Lime Go

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Chorus is de toonaangevende gesprekscloud, ontworpen om de oproepen en vergaderingen van je team veilig vast te leggen, op te slaan en te analyseren. Meer informatie over Chorus
Omdat elk verkoopgesprek en elke klantbijeenkomst wordt vastgelegd en geanalyseerd in de gesprekscloud, kan iedereen in de organisatie nauwer samenwerken, snel op één lijn blijven en klantgerichter en meer gegevensgestuurd worden. De installatie vraagt minder dan vijf minuten en het levert meteen inzichten op. Ongeacht welke combinatie van verkoop- en marketingtechnologie je team gebruikt, Chorus.ai is er om je omzetorganisatie te bevorderen. Meer informatie over Chorus

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten. Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten. Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens. Prijzen beginnen bij $ 9 per maand, met een jaarlijkse factuur. Meer informatie over ActiveCampaign

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Transformeer je bedrijf met Carsforsale.com en het krachtige pakket dealeroplossingen die door meer dan 21.000 dealers in heel Amerika worden vertrouwd.
Carsforsale.com, al meer dan 20 jaar een leider in de online automobielsector, biedt een innovatief pakket oplossingen voor automobielsoftware met meer dan 35 technologiegedreven tools en een krachtig voorraadsysteem dat is ontworpen om bekendheid, efficiëntie en resultaten te stimuleren. Dit toonaangevende winkelplatform genereert dagelijks bijna 1 miljoen paginabezoeken, wat leidt tot het meest efficiënte genereren van leads in de automobielsector. Dit alles tegen een marktleidende waarde van $ 99 per maand. Meer informatie over Carsforsale.com

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Brevo biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Brevo wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier! Meer informatie over Brevo

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Uitgebreide DMS-software voor onafhankelijke autodealers met voorraadbeheer, klantendatabase, kredietrapportage en formulieren.
Met meer dan 11.000 dealers is DealerCenter een toonaangevende aanbieder van oplossingen voor dealerbeheer. DealerCenter geeft je de volledige controle over verkoop, klantenbeheer, inventaris, kredietrapporten, verzekeringen en financiering. Met beschikbare add-ons van dealerwebsites en "hier kopen, hier betalen" krijg je de functionaliteit die je nodig hebt. De geautoriseerde wederverkoper kan toegang bieden tot grote kredietbureaus en boekdiensten, voertuiggeschiedenisrapporten en andere diensten die populair zijn bij onafhankelijke dealers. Meer informatie over DealerCenter

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen.
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk documenten te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende voorstellen, offertes en contracten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie en 24/7 live ondersteuning. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en ziet een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die documentwerkstromen automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen! Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Activiteitendashboard
  • Interactie bijhouden
  • Taakbeheer
  • Afspraakplanning