Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
CPC (Collaborative Product Commerce)
CPC (Collaborative Product Commerce) beschrijft een e-business-strategie die gebruikmaakt van nieuwe webgebaseerde handelsmogelijkheden gedurende de productontwikkeling en productlevenscyclusprocessen. CPC bestaat vaak uit een verzameling of pakket van web-based software en diensten. Ondernemingen en mkb-bedrijven kunnen eenvoudiger samenwerken bij het ontwerpen, creëren, ontwikkelen en produceren van producten door gebruik te maken van een CPC-pakket.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de CPC (Collaborative Product Commerce)
Mkb-bedrijven kunnen profiteren van de implementatie van CPC-pakketten als ze samenwerken met andere bedrijven om te profiteren van hetzelfde product. Het is een innovatieve manier voor B2B-samenwerking die volledig webgebaseerd is en belanghebbenden in alle betrokken bedrijven in staat stelt om het product bij elke stap van het creatie-, productie- en verkoopproces te controleren en er feedback over te geven. Deze op technologie gebaseerde benadering van productontwikkeling en -verkoop stelt alle partijen in staat over geografische afstanden heen en met zekerheid samen te werken. Dit bespaart bedrijven tijd en geld.
Gerelateerde termen
- MQL (Marketing-Qualified Lead)
- Accountplanning
- Marketingkanaal
- Kanaalpartner
- CSO (Chief Sales Officer)
- Digitale handel
- Kostenoptimalisatie
- SQL (Sales-Qualified Lead)
- E-business
- S&OP (Sales and Operations Planning) SOD (System Of Differentiation)
- AE (Account Executive)
- Verkoopanalyse
- Verkoopautomatisering
- Direct kanaal
- Commerce platform server
- CPGA (Cost Per Gross Add)
- ASP (Average Selling Price)
- Categoriebeheer
- Account-based marketing
- BRE (Business Rule Engines)