209 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Als leider in bezoekersbeheer voor ondernemingen maakt Traction Guest het opvangen van bezoekers moeiteloos, onvergetelijk en veilig. Met ongeëvenaarde aanpassingen verhogen wereldwijde organisaties zoals Netflix en Thermo Fisher de beveiliging en voldoen ze aan nalevingsvereisten zoals ITAR of AVG. Met het enige bezoekersbeheersysteem (VMS) dat inchecken voor bezoekers met behulp van iPads of ID-scanners biedt, kun je unieke bezoekerservaringen voor meerdere locaties ontwerpen. Selecteer integraties, volglijsten en gegevensresidentie met een SOC2-gecertificeerd VMS. Meer informatie over Traction Guest Het meest aanpasbare platform voor bezoekersbeheer dat ongeëvenaarde beveiliging en ervaring biedt voor ondernemingen zoals Netflix. Meer informatie over Traction Guest
Sign In App Smart Visitor Management is een toonaangevende cloudgebaseerde app met gebruikers over de hele wereld en meer dan 10 miljoen aanmeldingen. Met één eenvoudig abonnement je geen last van moeilijke betalingsplannen. Omvat: foto's van bezoekers, badges afdrukken, inloggen van personeel, brand/evacuatielijst, inloggen van mobiele apparaten, beleidsregels/NDA's, AVG-naleving, meerdere apparaten per site, onbeperkt aanmelden, Office365-integratie, badgemaker, SMS/e-mailmeldingen, pre-registratie. Neem contact op voor een gratis proefversie van 15 dagen. Meer informatie over Sign In App Sign In App is de slimme beheeroplossing voor bezoekers, boordevol functies en beschikbaar met één jaarabonnement. Meer dan 10 miljoen aanmeldingen. Meer informatie over Sign In App
Communiceren op locatie met je klanten, personeel, studenten en bezoekers is nu GEEN project van zes maanden. Met de Kiosk as a Service (KaaS)-benadering van HootBoard kun je binnen enkele minuten aan de slag. Geen software om te ontwikkelen, geen hoofdpijn. Ideaal voor lobby's, onderwijsinstellingen, bezoekerscentra, transportcentra, hotels, ziekenhuizen of voor gemeenschappelijke ruimtes. Meld je nu aan voor een demo en een GRATIS proefversie OP LOCATIE. Meer informatie over HootBoard Information Kiosk Maak kennis met het allereerste Kiosk as a Service (KaaS) digitale conciërgeplatform dat je binnen enkele minuten kunt opstarten. Meer informatie over HootBoard Information Kiosk
Raptool is een AVG-conform, aanpasbaar bezoekersbeheersysteem. Te gebruiken met Windows, Android of Apple. Kies voor het videopakket, en de presentator zal de bezoekers helpen bij het aanmelden. 100% aanpasbaar: achtergrond, knoppen, kleuren en welke invoervelden moeten worden ingevuld. Cloudgebaseerde of lokale opslag van informatie. Maak rapporten met een enkele klik. Real application betekent offline mogelijkheden en snelle respons. App voor evacuatie- en parkeerwachters. Sms- en e-mailmeldingen. Meerdere talen. Meer informatie over Raptool Raptool is een aanpasbare, AVG-conforme oplossing voor bezoekersregistratiebeheer voor elke hardware. App voor evacuatie- en parkeerwachters. Meer informatie over Raptool
Vizito is een volledig uitgeruste oplossing voor bezoekersregistratiebeheer. Het is cloudgebaseerd en maakt gebruik van een iOS- of Android-tablet voor registratie in combinatie met een website voor configuratie en rapportage. Het kan worden aangepast op je wensen (zonder advertenties) en biedt ondersteuning voor balies zonder receptionisten. Kenmerken: Sms-meldingen, digitale ondertekening en een realtime dashboard. Papieren gastenboeken waarborgen de privacy van je gasten niet. Met behulp van Vizito wordt alle informatie privé opgeslagen en wordt het verkeer versleuteld. Meer informatie over Vizito Bezoekersregistratie vereenvoudigd! Vizito is een strakke, moderne en aanpasbare oplossing voor het registreren, volgen en beheren van bezoekers. Meer informatie over Vizito
Vizitor is een cloudgebaseerde totaaloplossing voor al je behoeften op het gebied van zakelijk ontvangstbeheer, van vreemden tot verwachte gasten. Het is zo ontworpen dat je volledige bezoekersproces digitaal geregeld wordt, van het verzamelen van bezoekerslogboeken tot hun feedback. Met de extra veiligheidsfuncties zoals kennisgevingen aan gastheren/-vrouwen, het vastleggen van bezoekersfoto's, het verifiëren van bezoekers via OTP en het afdrukken van unieke badges voor elke persoon die over je drempel komt, wordt je werkplek beveiligd. Meer informatie over Vizitor Stimuleert de productiviteit en efficiëntie door het proces van inchecken te versnellen. Meer informatie over Vizitor
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Proxyclick wordt vertrouwd door topbedrijven als L'Oréal, Airbnb en Audi om het beheer van hun bezoekerservaring te transformeren en gestroomlijnde communicatie tussen bezoekers, gastheren/-vrouwen en receptiemedewerkers te creëren. Met maatwerk kun je een unieke ervaring creëren, van badgeontwerpen tot de incheckstroom zodat alles past bij je bestaande processen en merk. En naast het elimineren van het papieren logboek bij je receptie, zul je je bezoekerservaring verbeteren en automatiseren hoe je je gasten verwelkomt. Oplossing voor bezoekersbeheer: Webdashboard voor personeel, receptie en beveiliging, iPad-app voor inchecken, iPhone-app voor personeelsmeldingen.
Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezoekers op meer dan 10.000 internationale locaties te verwelkomen. Soepele iPad-aanmelding voegt een extra factor toe aan je receptie, en slimme functies verbeteren je beveiliging en maken compliance-inspanningen eenvoudig. Maak kennis met de moderne receptie. Van mensen tot pakketten, Envoy helpt je alles te beheren dat door de voordeur naar binnen komt.
Checkfront is een platform voor boekingsbeheer dat wordt vertrouwd door duizenden touroperators over de hele wereld. Het platform stelt bedrijven in staat om rondleidingen en activiteiten te verkopen op elke website door middel van live voorraadbeheer, dynamische prijzen, klantmeldingen en kanaaldistributie. Checkfront maakt het eenvoudig om je bedrijf te laten groeien, door je administratie te automatiseren en al je zakelijke tools op één plek onder te brengen. Beheer je voorraden online, centraliseer de reserveringen, verwerk betalingen en zorg voor een uniforme toegang tot toonaangevende distributiekanalen.
Stroomlijn je receptie met een slimme maar eenvoudige oplossing voor het beheren van bezoekers: de papierloze gateway maakt de verbinding tussen bezoekers en hosts intuïtief en eenvoudig. Ongeëvenaarde waarde en slim ontwerp, ondersteund door goede en eerlijke klantenservice. Functies omvatten een dashboard voor beheerders met volledig overzicht; volledig aanpasbaar aan je merk; onmiddellijke meldingen van aankomst van bezoekers; registratie van ondertekende bezoekersovereenkomsten; draadloos afdrukken van ID-badges. Stroomlijn je receptie met een slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer. Ongeëvenaarde waarde, slim ontwerp en geweldige ondersteuning.
Het is een veelzijdig, effectief en gebruiksvriendelijk systeem voor bezoekersbeheer. De app wordt alom gebruikt door duizenden bedrijven over de hele wereld, van kantoren met slechts enkele werknemers tot meer dan 50.000. Of je nu op zoek bent naar een eenvoudig systeem voor bezoekersregistratie om je bezoekersverkeer bij te houden, of een volledig configureerbaar, op sms en e-mail gebaseerd tweerichtingscommunicatiesysteem met het afdrukken van badges, The Receptionist voor iPad kan je specifieke kantoorbehoeften oplossen. Probeer het enige systeem voor bezoekersbeheer dat tweerichtingscommunicatie via sms, e-mail en Slack biedt, evenals bezoekersstromen op basis van knoppen.
iLobby optimaliseert je receptie en voegt een extra beveiligingsniveau toe, zelfs in sterk gereguleerde faciliteiten zoals overheidsinstellingen, banken, luchthavens, fabrieken, scholen en kantoren. Het platform stroomlijnt het complexe proces van het screenen van bezoekers in één snel en eenvoudig controlepunt. Dankzij de functionaliteiten op ondernemingsniveau is het eenvoudig om binnen enkele seconden een hoog niveau van beveiliging en naleving te bereiken. Gebruikt door de Fortune 500, overheidsinstellingen en het MKB. iLobby vervangt je receptie en voegt een extra niveau van beveiliging en naleving toe, zelfs in sterk gereguleerde faciliteiten.
Teamgo levert wereldwijd oplossingen voor bezoekersbeheer aan klanten binnen de overheid, ondernemingen, onderwijs en non-profitorganisaties. Vertrouwd door merken als Target, Officeworks, BlueScope Steel, Bunnings, CocaCola, McDonalds, Sydney Airport, Bayer en meer. De cloudoplossing is volledig AVG-compatibel en biedt de meest aanpasbare functies in bezoekersbeheer - ontwerp en bouw je eigen bezoekerskiosk met aangepaste stromen voor gasten, werknemers, aannemers en meer. Teamgo is de nieuwe benchmark voor bezoekersbeheer die de recepties van ondernemingen en overheden over de hele wereld verandert.

door TrackTik Software

(74 beoordelingen)
Bekijk profiel
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele en web-based software kunnen managers de voortgang van hun bewakers volgen, handmatige taken verminderen en bruikbare inzichten uit gegevens genereren. TrackTik, vertrouwd door meer dan 450 klanten over de hele wereld, verbindt je frontline met je back-office en geeft je op één plek een overzicht van je volledige beveiligingsactiviteiten. Beheersoftware voor beveiligingsteams die de voortgang van bewakers volgt, handmatige taken vermindert en overheadkosten bespaart.
Gate Sentry is the next generation in visitor management! Cloud based mobile applications link hosts directly to security and eliminate outdated paper logs and expensive hardware. Hosts manage their own guest list in real-time and receive automatic visitor arrival notifications, providing the most accurate visitor tracking available. Using hybrid-cloud technology, Gate Sentry even works without power or internet connectivity ... truly the next generation in visitor management! Next generation visitor management, using the latest hybrid-cloud mobile technology to accurately control visitor access in real-time.
Bekijk profiel
WhosOnLocation biedt beheersoftware voor de aanwezigheid van personen voor organisaties van ondernemingsgrootte, om de veilige en beveiligde verplaatsing van mensen door gebouwen en werklocaties te bewaken en beheren. De krachtige, cloudgebaseerde oplossing verenigt het beheer van bezoekers, aannemers, werknemers en noodsituaties, waardoor organisaties hun faciliteiten kunnen beveiligen en de veiligheid van elke persoon ter plaatse kunnen waarborgen. Bedient organisaties in 35 landen en beschermt miljarden dollars aan activa en IP. Bescherm de mensen en plaatsen die je organisatie aansturen met WhosOnLocation.
Greetly helpt zakelijke klanten en toonaangevende bedrijven in de industrie op een vriendelijke manier tijd besparen, geld besparen en meer gedaan te krijgen. Greetly wordt al gebruikt door bedrijven als DHL, Garmin, Industrious Office en Office Evolution, en is ongelooflijk aanpasbaar om perfect aan je merk- en ontvangstbehoeften te voldoen. Greetly's digitale ontvangst-app heeft alle functies die je zoekt, maar is eenvoudig in te stellen. Bezoekers zullen het snelle incheckproces wel kunnen waarderen. Bespaar je ADMINuten met Greetly. Greetly helpt zakelijke klanten en toonaangevende bedrijven op een vriendelijke manier tijd besparen, geld besparen en meer gedaan te krijgen. Probeer de digitale ontvangst-app vandaag nog.
iPad visitor security checkin system for EDU, business and healthcare focusing on increased security, efficiency and modern experience. iPad visitor security checkin system for EDU, business and healthcare focusing on increased security, efficiency and modern experience.
Bekijk profiel
Zoek je manieren om je processen voor receptie en gastenontvangst te verbeteren? Of wil je de openingstijden van bezoekers bijhouden, papieren aanmeldingen automatiseren en de evacuatieprocedures voor je locatie bijwerken? Dan is het tijd om de overstap te maken naar VisitUs Reception, het toonaangevende bezoekersbeheersysteem dat de zakenwereld verovert. 200 internationaal erkende organisaties zoals Yamaha, Nespresso en overheidsinstanties hebben deze bezoekersbeheersoftware al succesvol geïntegreerd. Elimineer het papierwerk, automatiseer de gastenregisters en verhoog de productiviteit van het personeel met dit revolutionaire systeem voor bezoekersbeheer.
Lobbipad is een met vijf sterren beoordeelde, AVG-compatibele oplossing die jou en je werknemers in staat stelt (on)verwachte bezoekers op een professionele, gepersonaliseerde en efficiënte manier te beheren. Sinds 2015 heeft Lobbipad hotels, fabrieken, bedrijven, scholen, musea, professionele verenigingen, co-werkplekken, non-profitorganisaties en kantoren met meerdere huurders in staat gesteld om bezoekerservaringen moeiteloos te beheren, vanaf vóór de aankomst tot en met het vertrek en met de prioriteit aan de veiligheid van gasten en medewerkers. Lobbipad is een een met vijf sterren beoordeelde, AVG-compatibele oplossing waarmee je (on)verwachte bezoekers op een professionele manier kunt beheren.
Deze cloudgebaseerde software voor bezoekersbeheer BreezN wordt ondersteund door het wereldwijde militaire beveiligingserfgoed en wordt gehost op de Microsoft Azure Cloud die SOC 1-, 2- en 3-rapporten biedt. De software wordt vertrouwd door bedrijven zoals Johnson & Johnson, Liberty Mutual en NASA om de beveiliging van hun personeel, faciliteit en gegevens te verhogen, en tegelijkertijd workflows te verbeteren. iPad check-in is snel, gebruikersintuïtief, beschikt over ID scannen, fotobadge afdrukken, en helpt met nalevingsbehoeften zoals HIPAA en ITAR. Bezoekersbeheer dat workflows verbetert, het imago van je merk verbetert en de veiligheid van je personeel, faciliteit en gegevens verhoogt.
Streamline your lobby traffic and enhance building security with an intuitive interface with MRI Software's Visitor Management. Quickly register and check-in visitors all while providing accurate property management data both in real time and historical. Register guests in advance or on-the-fly in just a few seconds with custom badge details including photo, barcode and the optional integrated access with your company's systems. MRI Software streamlines your customized visitor management while enhancing building security.
Software voor bezoekersbeheer van iOFFICE biedt je de tools die je nodig hebt om topkandidaten aan te trekken en je beste klanten te behouden. Je kunt de registratie van gasten, werknemers, leveranciers en aannemers stroomlijnen, meldingen ontvangen van ongewenste gasten om je personeel te beveiligen, toegang krijgen tot realtime inzichten in de bezoekersgeschiedenis en receptieactiviteiten en meer. Je kunt ook toegang krijgen tot realtime inzichten in de bezoekersgeschiedenis en receptieactiviteiten. Software voor bezoekersbeheer van iOFFICE zorgt van begin tot eind voor een positieve ervaring voor bezoekers.
Donesafe is een softwareoplossing voor bezoekersbeheer die je managementsysteem verbindt, van je bezoekers tot je interne managementteam. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om bezoekersgegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten. Probeer het nu. Eén cloudgebaseerd bezoekersplatform dat kan voldoen aan al je vereisten. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.

door VAuthenticate

(36 beoordelingen)
Bekijk profiel
VAMS (bezoekersverificatie- en beheersysteem) is een webgebaseerde oplossing met tweestapsverificatie, die helpt om je gebouwen te beveiligen tegen frauduleuze bezoekers. Het is een moderne oplossing voor veilige gegevensverzameling van bezoekers. De software helpt om bezoekers te verifiëren voordat ze in je pand kunnen komen en beveiligt je bedrijf daardoor tegen verdachte bezoekers. Het wordt gebruikt door ondernemingen, gebouwen met meerdere gebruikers, residentiële gebouwen, enz. Cloudgebaseerde oplossing die bezoekersbeheer biedt door middel van tweestapsverificatie, gegevensverzameling, toegangscontrole en meer.
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer om aan te geven wie ze bezoeken, om vereiste formulieren te ondertekenen (zoals NDA's) en hun gastenbadge af te drukken. Het platform stuurt ook een sms'je of e-mail om de gastheer/-vrouw op de hoogte te stellen van de aankomst van hun gast. Ontdek waarom bedrijven zoals Hubspot het bezoekersbeheer van Teem gebruiken Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
Ident-A-Kid's easy-to-use K12 school Visitor Management software will secure and streamline your office by tracking all Visitors, Volunteers, Staff and Students that check in at your campus. Security is enhanced through the use of proprietary badges that include a current photo of the visitor, as well as all pertinent check-in information. The is also a sexual offender alert system. The system can scan a visitors drivers license and then quickly check the government offender's DB. Visitor management software that allows schools to track visitors, tardy students, volunteers, staff, etc.
Our Visitor Management is a unified component of our School Safety and Accountability System, it integrates with Student Information Systems to manage student pick-up and custodial issues. Our expertise in providing smart ID card automation to schools allows our Visitor Management service to read school credentials and issue smart tokens to frequent visitors. We know that no two schools operate a like, for flexibility our visitor service is available is several software and hardware formats. Visitor Management software designed specifically for schools.
Bekijk profiel
ALICE is the most advanced and complete visitor management solution on the market today. Our extensive product features give ALICE customers more capability than any other technology in the space. Real time communication, securing employees, processing visitors, and displaying content are just some of the features ALICE offers. Find out why more and more large companies and government agencies are choosing ALICE! Visitor Management Solutions for corporate and government facilities. Real time communication, check in/out, digital content and more.
Bekijk profiel
Medical Check In is an affordable and simple solution to replace the sign in sheet at medical facilities. It is a cloud based system focused on the queuing process to streamline patient arrivals and notification to staff. Using an Apple iPad or touch PC for the kiosk, Medical Check In remains one of the least expensive products to implement and maintain. Affordable Patient Queuing using and iPad or Touch PC

door Jolly Technologies

(21 beoordelingen)
Bekijk profiel
Lobbytrack is an easy to use, enterprise-level visitor management system that includes a web-based platform and various apps. Pre-register visitors or register upon arrival, scan drivers' license, and notify host/employee via text. Customize forms (visitor, host, and NDA). Check visitor against watch lists, local as well as online. What is Lobbytrack? "Online visitor management software for registering and signing in visitor to your facility."

SMS

door Keytech Security Solutions

(20 beoordelingen)
Bekijk profiel
SMS visitors regiter ! A fully digitalised, crimes deterrent, secure, reliable and highly effective to serve the purpose it is designed for. Replaces the outdated manual way of registering visitors. Keeps the safe holding of the records of all visitors in case of emergencies. Detects visitors anomaly, visitors information travels with them where they go, and they are no longer required to present identification each time they visit. Desktop application with web accessibility Contains all you need to process a visitor Designed to ask the right questions
Qminder is een cloudgebaseerd systeem voor wachtrijbeheer. Met slechts een paar klikken helpt Qminder winkellocaties met het beheren van hun verkoopvloer, waardoor klanten kunnen winkelen in plaats van in een rij te wachten. Deze software maakt klanten tevreden en verhoogt de omzet door de kracht van gepersonaliseerde service. Qminder ondersteunt actief miljoenen klanten over de hele wereld en wordt vertrouwd door winkels van AT&T, Sprint en Verizon en klantenservicelocaties bij Uber, de Wereldbank en de Olympische Spelen. Een digitaal systeem voor wachtrijbeheer dat de bezoekerservaring verbetert en realtime gegevensinzichten biedt.
A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing. A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing.

door RIW Software Technology

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
Download and test for FREE. VisitLog is a flexible Visitor Management System for managing company visitors. Now with improved functionality for GDPR At any time, you can access a list of visitors in your building via email, list printing or app, including their contact details. Some functions: -Badge print with barcode, - Host message with SMS or Mail, - Prebook visitors, - Wifi Guest account management, - Parking spot management and badge, -Active Directory integration. Download and test for free. Visitor Management System with GDPR functions. VisitLog guides and help thousands of visitors every day.
VersionX EntryPoint is a customizable and feature-rich visitor management system. It digitizes the management of visitors, staff, housekeeping, vendors, laborers, etc. EntryPoint records and fast-tracks all entry & exit processes. Instant authentication, appointment creation, and many such features ensure not only enhanced premises security but also gives a smooth experience to all visitors as well as staff. Intelligent analytics of the system gives you a birds eye view of all actions across mu A cloud-based intelligent visitor management system that authenticates, monitors, and tracks all categories of people.
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in and sign out. Features - iPad based sign in/out, Web Dashboard, Realtime host notifications, instant badge printing, facial recognition, free version, out of the box integrations and many more. iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in
A visitor registration and management solution with arrival notifications, visitor information, visitor badges, and more. A visitor registration and management solution with arrival notifications, visitor information, visitor badges, and more.
KeepnTrack eliminates the worries and guesswork for the safety of your schools and students. KeepnTrack solves your visitor, volunteer, student, staff and vendor tracking challenges while utilizing inexpensive technology. With a check of local, state and national databases, KeepnTrack denies entry of unauthorized visitors and automatically notifies appropriate personnel. KeepnTrack also records details of all visitor traffic, runs instant background checks, and prints ID badges. Manage your school or facility's visitor management, volunteer management and much more all through an easy-to-use system.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions. Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.

door ORAFOX TECHNOLOGIES

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Verwelkom je gasten met een vriendelijke en uitstekende bezoekerservaring met een slim systeem voor bezoekersbeheer. Versnel je receptieproces met behulp van een slim systeem voor bezoekersbeheer dat de beveiliging van je kantoor verbetert door zorgvuldige toegang tot faciliteiten en dat de algemene bezoekerservaring verbetert. Moderniseer je werkplek met slim inchecken door bezoekers, kennisgevingen aan gastheren/gastvrouwen en een noodevacuatiesysteem voor een veiligere werkplek. Eén oplossing voor meerdere sectoren. Een verbeterde bezoekerservaring door je receptie te stroomlijnen met een slim en veilig systeem voor bezoekersbeheer met robuuste functies.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS Software's comprehensive, enterprise-class resource management solution to power their dynamic work and learning environments. The EMS platform integrates with both hardware and software infrastructures to provide the visibility, control and insight needed to drive real value for your enterprise. Track visitor information in the same system you use to book the meeting rooms, event spaces and work areas.
Bekijk profiel
The dwellingLIVE Visitor Management System is the premier solution for communities of any type and size who are concerned about controlling who comes and goes in their community. It provides Community Managers and HOAs with a flexible, web-based interface through which they can configure and monitor the system. Gate Attendants can expedite visitor and resident access through purpose-built computers, while still maintaining a highly secure and professional image. Cloud-based solution that provides visitor management through access credentialing, front desk concierge, mobile patrol and more.
Visitor Login is a Smart Visitor Management System that is on-premise based for maximum security and control of your data. The system has a modern, and crisp interface that is really easy to use. It is based on standard Windows platform that makes it a breeze to integrate with most IT environments including Windows servers, etc.. The product is designed to be highly customisable to suit most needs. Additional customization options are also available for those unique situations. Visitor Login is a easy to use, modern, crisp on-premise solution that works and integrates on most common Windows IT environments.
Visitors management platform that enables individual K-12 schools & districts to manage visitors' records, sign-in history & more. Visitors management platform that enables K-12 & district schools to manage visitors' records, sign-in history & more.

SV3

door Building Intelligence

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Making a great first impression regarding visitors has become a critical part of security operations in today's corporate environment. Using kiosks combined with security officers, SV3 can ensure a significantly higher level of security and accountability while providing efficient entry management of visitors on a daily basis. For the loading dock, schedule incoming and exiting trucks and deliveries and support entry with smart phones. SV3 is Safety Act Designated by DHS. A solution that provides vehicle, visitor and vendor management. Using various modules, we adapt our solution to your operation.

door Digicred Technologies

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Veris | Visitor Management made smart & secure. Veris helps establishments of various sizes get rid of the passe visitor log-books and manage premise access in a secure, seamless and super fast way. It is a mobile & cloud based modular software that empowers millennial workforce in an easy to use manner. It also secures the facility and provides the management with time-stamped records, verified phone numbers, photo of each visitor, advanced analytics & real-time visitor view. A smart cloud & mobile-based visitor management platform which helps enhance security, transforms front desks & delights visitors.

door Purely Tracking

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
PurelyTracking offers "vLobby" A Futuristic Visitor Management System" that provides your guests the perfect welcome. vLobby is a customizable web and mobile-based visitor management system that manages visitors at office. It's a sophisticated digitized service with self-check-in check-out, offering an seamless paperless experience. Now no more maintenance of visitor logbooks and no more unattended visitors at front desk. Book a Free Demo! PurelyTracking's Face recognition based visitor management system offers seamless check-in check-out. experience to visitors.

door Quantum Secure

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
SAFE ensures the right Physical Identities - i.e. employees, contractors, vendors, visitors - are properly authenticated. SAFE ensures the right Physical Identities - i.e. employees, contractors, vendors, visitors - are properly authenticated.
An industry-leading visitor management solution, providing for the full visitor lifecycle while delivering a single view of visitors to multiple locations across an organisation. When planning for and welcoming visitors and guests, TDS Visitor manages the full visitor lifecycle end-to-end, from pre-registration and self-service checking-in to notifying hosts of visitor arrivals and checking out, ensuring all appropriate health, safety and legal requirements are met. TDS Visitor is a multi-lingual SaaS visitor management solution that delivers deep insights and secure InfoSec.
STOPware, inc. has led the development and implementation of visitor management security solutions since 1997. Its flagship product, PassagePoint, is the most powerful & flexible enterprise visitor management solution on the market. This feature-rich and customizable enterprise solution is designed to both automate & streamline a secure visitor registration process. Comprehensive and scalable visitor management solution for control in verifying, registering, and badging visitors.
SchoolPass Visitor Management is purpose-built for K-12 schools. Schools can simplify sign in, screen visitors with automatic background checks, print badges, send notifications, and conduct emergency attendance - all in one place. Visitor Management built for K-12 schools. Simplify sign in, screen visitors, print badges, and send notifications.

door Cogent Innovations

(3 beoordelingen)
Bekijk profiel
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a multitude of issues; key among them are overbooking of meeting rooms while others are grossly underutilization, mismanagement of amenities and no shows. Just the right amount of functionality:Increase efficiency, optimize out-dated process and improve security at the same time.

door daVinci.io

(3 beoordelingen)
Bekijk profiel
The Inside App features quick and intuitive visitor sign in and sign out processing, detailed reporting, customizable settings, and greeting email notifications; all in a simple app at your front desk. The App gives privacy to your visitors and digital record-keeping for easy Visitor Intelligence. The QR scanning feature speeds up the process for your repeat visitors, simply scan your Inside QR code using the iPad camera and voila! Inside replaces the legacy paper visitor log with an iPad app. $100/year for each location! In use at thousands of sites!
Virtual reception, visitor log, real time head count, visitor arrival notifications via email/SMS. Off site/on site management. Virtual reception, visitor log, real time head count, visitor arrival notifications via email/SMS. Off site/on site management.
A Web-based visitor management software program for commercial facilities and guarded, gated communities. Print auto passes, visitor badges, scan driver's licenses, active directory integration, watch list, visitor arrival notification, and much more. Allows visitor scheduling via the web by employees, department representatives, delegates, and residents in communities. A Web-based visitor management software program for gated communities making access control management easier for security staff.
Welkio is the friendliest visitor sign-in software that streamlines the front desk sign-in process for visitors, receptionists and employees. Welkio is very intuitive and easy to set up. You decide which information you want to collect from your visitors, Wekio can even take photos and instantly print custom badges. Your visitors can sign legal documents directly on the iPad and Welkio will notify your employees of a visit by email, SMS, Slack or Hipchat. Web-based visitor management solution that streamlines the front desk sign-in process with features such as auto notifications and more
We are redefining the way companies connect with their visitors. With an innovative and easy to use technology, fitted to each organizations unique requirements. MyLobby delivers that missing link that makes your organization just click. MyLobby is a visitor management solution that automates visitor sign-in process. The interactive tablet allows the visitor to enter their details and send a text and email directly to the host. A self-serve visitor management system to improve check-in and alerting processes, as well as maintain tracking and security.
My Receptionist, with a simple click, allows access control, legal documents sharing and grants and certifies the relevant acknowledgement. This software will permit not to collect and deliver unnecessary privacy or safety & security policy. My Receptionist digitizes guests access modalities and procedures in companies ensuring a perfect compliance with security.

door Velis Real Estate Tech

(3 beoordelingen)
Bekijk profiel
Singu Guestbook - the innovative visitor management software for forward-thinking companies. Automate front desk reception with an innovative, simple, and easy-to-use visitor registration app. Impress visitors with an on-brand, faster, and more welcoming check-in process. Collect NDAs hassle-free and strengthen the security of premises with an interactive self-service kiosk system. Find out more: www.singuguestbook.com Singu Guestbook - the innovative visitor management software for forward-thinking companies.
LobbyGuard, a Raptor Technologies Company, offers a single integrated visitor management solution that includes self-service kiosk, advanced background checks and real-time view of visitors across facilities. We enable our clients to be ITAR, FSMA, CTPAT, PCI compliant with customized workflows, visitor logs and robust reporting. LobbyGuard offers a full line of visitor management and front office automation products for companies of any size.

door Happy Visitor eSolutions

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Manages entire lifecycle of a visitor, temp staff and other visitors. Provides safeguards against information and reputation risks. Manages entire lifecycle of a visitor, temp staff and other visitors. Provides safeguards against information and reputation risks.
A simple and elegant solution to replace guestbooks, sign in sheets, binders, and visitor and client tracking clipboards. A simple and elegant solution to replace guestbooks, sign in sheets, binders, and visitor and client tracking clipboards.
Happy Visitor is a cloud based global visitor management solutionmanaging entire life cycle of a professional visitor. Happy Visitor is a cloud based global visitor management solutionmanaging entire life cycle of a professional visitor.

door EastCoast Solutions

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
EastCoast Visit is a best-selling solution suitable for both large and small companies. It takes your visitor management into today's digital world. The system is GDPR-compliant. EastCoast Visit is your personal assistant all the way from appointment to handshake. As an organizer, you can easily send an automatic invitation to the visitor. When the visitor is checked in, a message is automatically sent to the organizer. Top selling visitor system in the Nordic region A stable solution suitable for both large and small corporations.
Is HoozinToday right for you? If you need a visitor management system to print visitor badges, then perhaps we are not for you. If you want instant, real-time information on the visitors and employees in your building, who all use a slick, impressive sign-in process, then perhaps we are. An invaluable H&S tool with an emergency evacuation mode that is used by businesses globally. HoozinToday gives useful insights into employee and visitor attendance and can be used at multiple entrances. A visitor and employee management system. One cost for unlimited visitors, unlimited employees and unlimited entrances.

door Digital Gorkha E Services

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Streamlines the identification, authentication, registration, and monitoring of visitors and notify hosts about their arrival. Streamlines the identification, authentication, registration, and monitoring of visitors and notify hosts about their arrival.
Visitor and Staff Management System that greatly enhances the Control, Security and Image of schools and companies. Visitor and Staff Management System that greatly enhances the Control, Security and Image of schools and companies.

door Lan & Wan Technologies

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Visitor management system that helps manage visitors through web pre-registration, ID readers, access control integration & more. Visitor management system that helps manage visitors through web pre-registration, ID readers, access control integration & more.

door nuMedia Innovations

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
World's first near touchless Digital Human Visitor Management System! The only system with a Personality! You need an efficient, professional and consistent way to greet your visitors, notify employees of their arrival and improve the security of your office. High-quality office managers and receptions are invaluable! What if your existing personnel simply need a little assistance or your situation does not warrant a full-time manager at your office? World's first near touchless Digital Human Visitor Management System! The only system with a Personality!

door Entrust Datacard

(1 review)
Bekijk profiel
A scan of a driver's license populates photo and other vitals, enabling you to print a badge without having to key in any information. A scan of a driver's license populates photo and other vitals, enabling you to print a badge without having to key in any information.

door Gospel Software

(1 review)
Bekijk profiel
Web-based software that allows local churches to coordinate a follow-up ministry, track guests and follow-up conversations with guests. Web-based software that allows local churches to coordinate a follow-up ministry, track guests and follow-up conversations with guests.
Cost-effective, customized time and attendance and labor control systems that adhere to an open architecture. Cost-effective, customized time and attendance and labor control systems that adhere to an open architecture.

door CompuData Solutions

(1 review)
Bekijk profiel
Hall Pass ends the free pass for predators and sexual offenders by checking all visitors against the national Sex Offender Registry databases. This easy to use visitor management software provides an important and affordable school safety component. The system uses a high-tech scanner capable of reading most government issued ID cards and a speedy printer capable of printing time-sensitive visitor badges. The software maintains a searchable visitor log. Web-based visitor management system that assists schools with visitor registration, volunteer tracking, student passes and reporting.

door CybatroL

(1 review)
Bekijk profiel
Interactive visitor announcement system that provides access controlled gated communities and condominiums. Interactive visitor announcement system that provides access controlled gated communities and condominiums.

HID

door HID Global

(1 review)
Bekijk profiel
SVM (Secure Visitor Management) suite of products provides comprehensive, enterprise-class visitor registration, tracking, reporting and badge printing, as well as web-based pre-registration and access control. With thousands of systems installed and operating globally, HID is the Global Leader in Secure Visitor Management Systems for both private and public sector organizations in markets including corporate, healthcare, government, education and multi-tenant properties. Manage visitor data, support reception desk security requirements and print visitor badges through a powerful, easy-to-use application.
Forge Bluepoint is a cloud-based visitor management solution that ensures a great visitor journey. Multi-tenant ready, quick and easy to deploy. Forge Bluepoint connects people seamlessly to your building. Imagine no more visitor queues at reception. Visitors can check-in quickly using their email invite or scan in using their unique QR code. Reception will know theyre coming, and their details will be saved securely in the cloud. Now you can manage visitors your way by desk, kiosk or mobile. Forge Bluepoint is a cloud based visitor management solution that ensure a great visitor experience.

door Gatehouse Solutions

(1 review)
Bekijk profiel
Gatehouse Solutions is the leading access control software system. Streamline your visitor tracking and resident gate access quickly and efficiently. Mange your community database with no hassle. Software features include automated attendants, access control, license plate readers, remote guards, driver's license scanners, resident badging & video servers. Gatehouse Solutions is an access control software system which efficiently streamlines visitor tracking and resident gate access.

door THRESHOLD VMS

(1 review)
Bekijk profiel
The eVisitor software package combines cloud-based data storage with a simple app that installs in minutes. It includes installation, training, support, updates, a printer, 1,000 self-expiring visitor labels (which change color overnight to discourage reuse and prevent re-entry), and printer cleaning cards, all for only $950 for the first year. Optional equipment includes a camera with exclusive Auto-CropTM feature, driver's license reader/sign-out scanner, and USB hub. Visitor registration and badge printing software that supports visitor analytics and reporting.

door VisiPoint

(1 review)
Bekijk profiel
VisiPoint is a digital sign-in system, built for managing visitors, staff and contractors. It compliments your organisation's reception and provides best-in-class site security, visitor tracking, ID management and reporting. With no additional users fees and free software upgrades for life, VisiPoint is perfect for organisations of any size, and can grow with your business. Replace your visitor book today with the VisiPoint software suite and a touch screen tablet or custom branded kiosk. VisiPoint is a digital sign-in system, built for managing visitors, staff and contractors.

door KM FM Technologies

(1 review)
Bekijk profiel
Fully functional, easy to use Visitor, Contractor and Staff registration system with modules for site inductions and fire mustering. Fully functional, easy to use Visitor, Contractor and Staff registration system with modules for site inductions and fire mustering.

door Designertech

(1 review)
Bekijk profiel
EVA Receptionist is a global leader in Visitor Management systems that confidently offers 10+ language options, enterprise class security and a highly versatile configuration functionality to meet your requirements. The elegant interface allows a number of sign-in scenarios for your visitors, contractors, couriers, staff, and more, all in one easy to use system. EVA Receptionist is a highly configurable and secure Visitor Management system used by companies in 15+ countries.

door Shrivra

(1 review)
Bekijk profiel
Qwaiting- Queue management software assists the users to schedule all their appointments at a single place. Personalized notifications and alerts will be sent to the users who are in waiting in a queue for availing their service. The software will generate a ticket that will showcase the complete details of the service that the user is going to avail. The software will display the number of waiting customers, the length of the line and also the complete digital signage functionality. Queue management software is developed with the purpose of making the user's life easy & allows them to track all the clients.
Bekijk profiel
Digitaliseer je receptie of lobby met Menelic Visitor Management System. Menelic Visitor is een eenvoudig, slim en leuk bezoekersbeheersysteem waar bezoekers en personeelsleden dol op zijn. Het biedt: - Afdrukken van badges - Hostmelding - Scannen van QR-codes - Ondertekening van juridische documenten of geheimhoudingsverklaringen - Inchecken van bezoekers en medewerkers op meerdere apparaten en meerdere locaties - Gericht op offline - Admin-dashboard - Naamafroeping - Enquête bezoekerstevredenheid - Doorzoeken van bezoekgeschiedenis Digitaliseer je receptie of lobby met Menelic Visitor Management System
Hamilton Visitor Management Software lets you create a strong first impression with your visitors. It gives your front desk a simple yet powerful tool to make your check-in process hassle-free, print visitor passes, send invites and notifications for a seamless visitor experience. Gives your front desk a simple yet powerful tool to make your check-in process hassle-free.

door Smartice Global

(1 review)
Bekijk profiel
Vizmo is a configurable cloud based Visitor Management Solution thats creates the right first impression on visitors entering an office premise. It digitises the reception through a sleek kiosk based self check-in process and manages the end-to-end flow of the visit - promoting a simple, smart & secure workplace. Enhance your security and corporate image with our best in class visitor management solution - Vizmo. The era of the logbook is over

door Logic Reservation

(1 review)
Bekijk profiel
Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges. Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges.

door Adda Software

(1 review)
Bekijk profiel
Helps you secure homes, families, and communities with tablet based gate management with security equipment Integration. Helps you secure homes, families, and communities with tablet based gate management with security equipment Integration.
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays. Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays.

door DeviceBee Technologies

(1 review)
Bekijk profiel
Cloud-based visitor and guest management solution. Istaqbaal is easy to set up, gives you administrative control and flexibility, allowing you to customize the complete process to your discretion and thus the entire visitor experience. Istaqbaal offers a supreme cloud-based visitor experience that removes any need for ledgers and spreadsheets, leveraging the latest technologies to match guests with host, including facial recognition software. Its fully automated and self managable using our App Cloud-based visitor and guest management solution.

door OFEC Consulting

(1 review)
Bekijk profiel
A easy to use competitively priced, visitor management system ideal for schools, universities and businesses. Keep track of who is in the building through a smart, digital signing in system. A cloud based fully GDPR compliant system! We have three versions Lite, Pro or Enterprise to meet all Visitor management needs. A easy to use competitively priced, visitor management system ideal for schools, universities and businesses.

door MediaBase Direct

(1 review)
Bekijk profiel
The e-Reception Book, digital visitor management solution is to replace the traditional paper-based visitor book. Our digital solution ensures personal data is kept private, secure and confidential. The e-Reception Book provides many operational and safety benefits to help strengthen building risk assessment and support visitor management processes. As used by Nike, Cath Kidston, Colliers International, Knight Frank, Ashdown Phillips, CEG and Feefo (to name just a few). The e-Reception Book, digital visitor management solution is to replace the traditional paper-based visitor book.

door Zykoon Technologies

(1 review)
Bekijk profiel
Arrivd is a check-in platform that does more than a sign-in book at the reception area. It gives that red carpet welcome to the visitors along with safeguarding the premises. Apart from managing your visitors, Arrivd efficiently manages your workforce attendance. It gives a clear picture to the management on attendance & productivity of each employee.OTP & Truecaller Checkin, e-Sign NDA, Host notifications are some of the key features of Arrivd. Arrivd is a powerful electronic management system that caters to Visitor & Employee tracking needs.

door LogVisitor

(1 review)
Bekijk profiel
A cloud-based visitor management solution app, that works seamlessly on iPad and Android tabs. Redefine your visitor registration. A cloud-based visitor management solution app, that works seamlessly on iPad and Android tabs. Redefine your visitor registration.

door ParamInfo

(1 review)
Bekijk profiel
piLOBI is a one-stop visitor management system for your workplace reception management. Visitor check-ins using paper logbooks are a thing of the past. piLOBI is an intelligent solution and a regular step up from the traditional lobby management system. Monitoring and maintaining a massive flow of visitors at a time can prove to be a daunting task for security guards. Modernize your reception with all new piLOBI digital visitor management software. piLOBI is a one-stop visitor management system for your workplace reception management.

door GateKey

(1 review)
Bekijk profiel
Visitor Management solution for gated communities, guard and patrol companies, apartments & office buildings. Gate Key is packed with all the features you need, and is designed to operate exactly the way guards, residents, and managers need it to. With predictive search results delivered by the industrys only AI engine, the average time to look up and admit a guest is under 3 seconds. Guards can capture images of driver licenses and vehicles with a simple click of a mouse. Gate Key provides a web-based Visitor Management solution that is fast, easy to use, economical, and secure.

door ACF Technologies

(1 review)
Bekijk profiel
Our software allows customers to relax in a lobby style environment while targeting expertise to match their needs, and giving managers insight into operational effectiveness through real time visibility of customer service metrics. Leaders in customer & patient experience management solutions.

door ZUUL Systems

(1 review)
Bekijk profiel
Resident and visitor management tool for gated and guard-gated communities, property management companies, and homeowner associations Resident and visitor management tool for gated and guard-gated communities, property management companies, and homeowner associations

door BWelcome

(1 review)
Bekijk profiel
AI enabled visitors check in. AI enabled visitors check in.

Kopersgids voor Bezoekersregistratie software

Wat is bezoekersregistratie software?

Met bezoekersregistratie software kunnen organisaties het inchecken van bezoekers stroomlijnen door middel van ID-scanning, voorregistratie van bezoekers en aanpasbare bezoekersbadges, en e-mailmeldingen. Bedrijven kunnen nauwkeurige gegevens verzamelen en moeiteloos bezoekersgegevens ophalen en bijhouden om de veiligheid van werknemers en faciliteiten te helpen controleren. Bezoekersregistratie systemen zijn met name nuttig voor ziekenhuizen, bedrijven voor zakelijk vastgoedbeheer, scholen en overheidsgebouwen.

De voordelen van bezoekersregistratie software

  • Gestroomlijnd inchecken van bezoekers: bezoekersregistratie software maakt gestroomlijnd inchecken van groepen mogelijk met behulp van voorregistratie, realtime scannen en verwerking van achtergrondverificatie. De software kan informatie rechtstreeks ophalen uit door de overheid verstrekte identiteitskaarten, zoals rijbewijzen, paspoorten en zorgverzekeringskaarten. Geautomatiseerde gegevensinvoer vermindert het aantal handmatige fouten en creëert een elektronisch dossier voor toekomstig gebruik.
  • Minder administratieve taken: receptiemedewerkers hoeven geen triviale taken uit te voeren zoals gegevensinvoer en achtergrondverificatie. Dankzij papierloze verwerkingen kunnen receptiemedewerkers aanvragen snel verwerken, online goedkeuringen verkrijgen en de wachttijd voor bezoekers verkorten. Informatie over terugkerende bezoekers kan eenvoudig uit de database van het bezoekersregistratie systeem worden opgehaald om te voorkomen dat ze het registratieproces opnieuw moeten doorlopen.

Algemene functies van bezoekersregistratie software

  • Contactbeheer: het in een centrale database registreren en opslaan van contactgegevens van bezoekers, zoals naam, adres en telefoonnummers.
  • Registratiebeheer: het in staat stellen van bezoekers om zichzelf te registreren voor het inchecken. Organisators kunnen bezoekers ook vooraf registreren en hen een QR-code sturen voor een snelle aanmelding.
  • Bezoekersregistratie: het bijhouden van de in- en uitchecktijd van bezoekers, de naam van de gastheer/-vrouw en het doel van het bezoek. Gebruikers kunnen ook rapporten genereren om precies te weten hoeveel bezoekers er op een bepaald moment in het gebouw zijn.
  • Zelf inchecken: het in staat stellen van bezoekers om in te checken door een identiteitskaart te scannen en vervolgens een aangepaste bezoekersbadge te ontvangen.
  • Zwarte lijst: het evalueren van bezoekers aan de hand van een "zwarte lijst" en het informeren van het beveiligingspersoneel over hun aanwezigheid.
  • Waarschuwingen/meldingen: het melden aan de gastheer/-vrouw wanneer bezoekers arriveren en het informeren van medewerkers over evenementen en taken door middel van systeembrede meldingen.

Overwegingen bij de aankoop van een bezoekersregistratie systeem

  • Integratie met software en hardware van derden: integratie met andere systemen is een essentiële factor waarmee rekening moet worden gehouden voordat er een aankoopbeslissing wordt genomen. Bezoekersregistratie oplossingen kunnen worden geïntegreerd met verschillende hardware- en softwaretools. De oplossing moet goed werken met hardwaretools zoals printers, kiosken en streepjescodescanners, en software zoals tools voor achtergrondverificatie, database management software en analyseoplossingen. Kopers moeten bij de selectie van een bezoekersregistratie systeem hun technologische infrastructuur en integratiebehoeften beoordelen.
  • Vereisten voor budget en functionaliteiten: de prijzen voor bezoekersregistratie software kunnen onderling sterk variëren en zijn vaak gebaseerd op verschillende tariefmodellen. Sommige van deze variaties zijn afhankelijk van het soort implementatie, de IT-vereisten, het aantal gebruikers en dergelijke. Kopers moeten hun vereisten op het gebied van functionaliteiten, dagelijkse bezoekersaantallen, aantal gastheren/-vrouwen en kantoorlocaties en implementatieopties evalueren, omdat al deze factoren een rol zullen spelen bij het bepalen van de totale eigendomskosten van bezoekersregistratie software.
  • Wearable computers zullen het bezoekersregistratie systeem transformeren: de algemene acceptatie van wearable apparaten zal de behoefte aan bezoekersregistratie verminderen, aangezien sommige bezoekersinformatie toegankelijk is met behulp van gegevensverbindingen en -sensoren. Volgens een onderzoek van Capterra is meer dan de helft van de kleine bedrijven van plan om tegen 2020 wearable computertechnologie toe te passen. Disney's Magicband is een van de succesvolle gebruikstoepassingen die het mogelijk heeft gemaakt om met behulp van RFID-scanners bezoekers op maat te beheren.