Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Bezoekersregistratie software

Met bezoekersregistratie software kunnen organisaties het incheckproces voor bezoekers stroomlijnen. Bedrijven kunnen nauwkeurige gegevens verzamelen en bezoekersinformatie gemakkelijk ophalen en volgen om de veiligheid van medewerkers en faciliteiten te bewaken. Bezoekersregistratie software maakt vaak gebruik van ID-scannen, voorregistratie van personen, e-mailmeldingen en aanpasbare afdrukken van bezoekersbadges. Bezoekersregistratie is ideaal voor ziekenhuizen, beheer van bedrijfseigendommen, scholen en overheidsgebouwen. Zie ook: clubadministratie software, schooladministratie software en facility management software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Bezoekersregistratie software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
70 resultaten
Oplossing voor bezoekersbeheer: Webdashboard voor personeel, receptie en beveiliging, iPad-app voor inchecken, iPhone-app voor personeelsmeldingen. Meer informatie over Proxyclick
Proxyclick wordt vertrouwd door topbedrijven als L'Oréal, Airbnb en Audi om het beheer van hun bezoekerservaring te transformeren en gestroomlijnde communicatie tussen bezoekers, gastheren/-vrouwen en receptiemedewerkers te creëren. Met maatwerk kun je een unieke ervaring creëren, van badgeontwerpen tot de incheckstroom zodat alles past bij je bestaande processen en merk. En naast het elimineren van het papieren logboek bij je receptie, zul je je bezoekerservaring verbeteren en automatiseren hoe je je gasten verwelkomt. Meer informatie over Proxyclick

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Ga veilig aan de slag met een beveiligde, contactloze aanmeldoplossing die je bezoekers, werknemers, leveringen en bureaus beheert. Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
Eenvoudig aanmeldingssysteem voor een flexibele werkplek om bezoekers, personeel, leveringen en bureaus te beheren. Met screeningsvragen voor bezoekers en werknemers, onmiddellijke waarschuwingsmeldingen, contacttracering met één druk op de knop, werken op afstand, ID-badges voor bezoekers, een speciale bijbehorende app voor medewerkers en meer. De klantenservice van wereldklasse heeft een gemiddelde responstijd van minder dan 2 minuten. Werkelijk onovertroffen. Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Nederland Lokaal product
EVA

EVA

(0) Nederland Lokaal product
EVA Bezoekersmanagement & Registratie is dé oplossing die bedrijven helpt om hun bezoekers te managen. Van contractor tot bezoeker. Meer informatie over EVA
EVA Bezoekersmanagement & Registratie is dé oplossing die bedrijven helpt hun bezoekersstromen te managen. Ontvang contractors, bezoekers en chauffeurs in het meest flexibele systeem. Verschillende type bezoekers, Uitnodiging met instructies, Outlook integratie, Digitale Bezoekersregistratie, Veiligheidsregels acceptatie, Automatische notificaties, Wegbewijzering, Toegangsverlening en nog veel meer. Het grote verschil tussen EVA en anderen? EVA levert een oplossing door bedrijven te begeleiden en een software oplossing te bieden die past bij elke situatie. Wij gaan voor een 9+ klantervaring en investeren in bereikbaarheid Meer informatie over EVA

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Met de gastervaring van Robin kunnen werkplekteams bezoekers die naar het kantoor komen beheren. Beheerders kunnen een gast uitnodigen, met inbegrip van een eventueel vereiste screeningsvragenlijst. Meer informatie over Robin
Met de gastervaring van Robin kunnen werkplekteams bezoekers die naar het kantoor komen beheren. Beheerders kunnen een gast uitnodigen, met inbegrip van een eventueel vereiste screeningsvragenlijst. Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Meer informatie over Robin

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Bezoekersregistratie vereenvoudigd! Vizito is een strakke, moderne en aanpasbare oplossing voor het registreren, volgen en beheren van bezoekers. Meer informatie over Vizito Bezoekersregistratie Systeem
Vizito is een volledig uitgeruste oplossing voor bezoekersregistratiebeheer. Het is cloudgebaseerd en maakt gebruik van een iOS- of Android-tablet voor registratie in combinatie met een website voor configuratie en rapportage. Het kan worden aangepast op je wensen (zonder advertenties) en biedt ondersteuning voor balies zonder receptionisten. Kenmerken: Sms-meldingen, digitale ondertekening en een realtime dashboard. Papieren gastenboeken waarborgen de privacy van je gasten niet. Met behulp van Vizito wordt alle informatie privé opgeslagen en wordt het verkeer versleuteld. Meer informatie over Vizito Bezoekersregistratie Systeem

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Beheer-app voor je flexibele werkruimte of kantoorgebouw. De software automatiseert een brede reeks administratieve taken. Meer informatie over Zapfloor
Zapfloor biedt een alles-in-één oplossing voor het beheer van flexibele werkruimten. Zapfloor digitaliseert je hele kantoor, of kantoren, en geeft je medewerkers toegang tot een enorme hoeveelheid functionaliteiten. Met Zapfloor kun je onderweg faciliteiten boeken, in contact blijven met je gemeenschap, gebruikmaken van kostenberekeningsfuncties, diepgaande integraties met zowel hardware- als softwaretechnologie gebruiken en profiteren van krachtige inzichten en analyse. De software is beschikbaar als webplatform en als mobiele app. Meer informatie over Zapfloor

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
GymMaster is een krachtige oplossing voor clubbeheer met volledige functionaliteit op elk apparaat, 24/7 toegang en een webportaal voor je leden. Meer informatie over GymMaster
GymMaster is ontworpen voor sportclubs, het is een plezier om te gebruiken en snel te leren. Beheer je club vanaf elke locatie op elk apparaat met automatische facturering, geautomatiseerde gepersonaliseerde communicatie en een geavanceerd 24-uurssysteem voor toegangsbeheer dat je de ultieme controle geeft. Verhoog je omzet en ga papierloos door je leden zich online te laten aanmelden. En zodra ze lid zijn, kunnen ze online boeken en betalen via je eigen ledenportaal op je website. Ontdek vandaag nog wat GymMaster voor je kan doen en boek een gratis demo! Meer informatie over GymMaster

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Sign In App is de slimme beheeroplossing voor bezoekers, boordevol functies en beschikbaar met één jaarabonnement. Meer dan 10 miljoen aanmeldingen. Meer informatie over Sign In App
Sign In App Smart Visitor Management is een toonaangevende cloudgebaseerde app met gebruikers over de hele wereld en meer dan 10 miljoen aanmeldingen. Met één eenvoudig abonnement je geen last van moeilijke betalingsplannen. Omvat: foto's van bezoekers, badges afdrukken, inloggen van personeel, brand/evacuatielijst, inloggen van mobiele apparaten, beleidsregels/NDA's, AVG-naleving, meerdere apparaten per site, onbeperkt aanmelden, Office365-integratie, badgemaker, SMS/e-mailmeldingen, pre-registratie. Neem contact op voor een gratis proefversie van 15 dagen. Meer informatie over Sign In App

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Cloudgebaseerde oplossing voor fysieke beveiliging die bedrijven helpt bij het beheren en bewaken van toegang tot faciliteiten vanaf een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Brivo Access
Toonaangevende cloudgebaseerde technologie voor toegangscontrole en slimme ruimtes die keyless toegang, mobiele inloggegevens, extern beveiligingsbeheer, slimme sloten, bezoekersbeheer en oplossingen voor identiteitsbeheer op de markt brengt. Het Brivo-platform maakt beveiligingsautomatisering en beheer op afstand mogelijk, verbetert de ervaring van werknemers en huurders en verbetert de veiligheid van alle mensen en bedrijfsmiddelen in elk type fysieke ruimte. Meer informatie over Brivo Access

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Een verbeterde bezoekerservaring door je receptie te stroomlijnen met een slim en veilig systeem voor bezoekersbeheer met robuuste functies. Meer informatie over CoReceptionist
Verwelkom je gasten met een vriendelijke en uitstekende bezoekerservaring met een slim systeem voor bezoekersbeheer. Versnel je receptieproces met behulp van een slim systeem voor bezoekersbeheer dat de beveiliging van je kantoor verbetert door zorgvuldige toegang tot faciliteiten en dat de algemene bezoekerservaring verbetert. Moderniseer je werkplek met slim inchecken door bezoekers, kennisgevingen aan gastheren/gastvrouwen en een noodevacuatiesysteem voor een veiligere werkplek. Eén oplossing voor meerdere sectoren. Meer informatie over CoReceptionist

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
SignInSafe is een contactloos bezoekersbeheerplatform dat bedrijven helpt bij het stroomlijnen van het inchecken van klanten via het scannen van QR-codes. Meer informatie over SignInSafe
SignInSafe is een webgebaseerde toepassing die digitale, no-contact aanmelding van bezoekers en gasten biedt via een QR-code. SignInSafe kan overal worden gebruikt waar in- en uitloggen verplicht is. SignInSafe wordt gebruikt voor bezoekerslogboeken van bouwplaatsen, restaurantgastenlijst voor wachtlijst of covid-tracering, in- en uitloggen van schoolbezoekers of leerlingen en afzetten/ophalen van kinderen die gaan sporten. SignInSafe wordt centraal beheerd in de cloud en het is niet nodig dat klanten of bezoekers een app installeren. Meer informatie over SignInSafe

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Protime maakt het traceren van contacten eenvoudig met de oplossing voor bezoekersbeheer. Ontvang nu je gepersonaliseerde demo. Meer informatie over Protime
Protime maakt het traceren van contacten eenvoudiger dan ooit tevoren met de oplossing voor bezoekersbeheer. Bezoekers en leveranciers registreren zich digitaal wanneer ze de faciliteiten van je bedrijf bezoeken. Allemaal volledig privacybestendig. Deze oplossing voldoet aan al je behoeften. Laat bezoekers vooraf registreren om hun bezoek soepeler te laten verlopen en toon hen automatisch veiligheidsrichtlijnen. Houd een overzicht bij van alle bezoeken dankzij de realtime en historische rapporten. Allemaal aanpasbaar aan jouw specifieke behoeften. Boek nu je demo. Meer informatie over Protime

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Maak een geweldige eerste indruk en krijg gemoedsrust met identiteitsbeheer dat je receptie beveiligt en stroomlijnt. Meer informatie over HID Visitor Management Solutions
De bezoekerservaring begint bij de receptie: maak indruk dankzij een veilig, eenvoudig en effectief aanmeldingsproces. Met WorkforceID bezoekersbeheer is het eenvoudig om: - het inchecken te automatiseren en de wachttijden te verkorten; - screeningsvragen aan te passen op je beveiligingsbehoeften; - contactloos te werken en infectierisico's te minimaliseren bij een self-service bezoekerskiosk; - naleving te automatiseren en te handhaven via bezoekerstoegang en op beleid gebaseerde registratie in alle kantoren. Meer informatie over HID Visitor Management Solutions

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
kun je met FMS:Visitor een veilige en naadloze ervaring creëren voor alle bewoners, van uitnodiging tot vertrek. Meer informatie over FMS:Visitor
FM:Systems levert een superieure bezoekerservaring met FMS:Visitor, een toonaangevende oplossing die je beveiligings- en nalevingsrisico's vermindert en tegelijkertijd het merk van je organisatie verbetert. Met intuïtieve incheckkiosken en een verscheidenheid aan opties, waaronder pakketbeheer, Meer informatie over FMS:Visitor

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Nederland Lokaal product
Online reserveringssoftware voor reis- en activiteitenbedrijven. Het doel is om je te helpen twee keer zoveel boekingen te krijgen met de helft van de moeite.
FareHarbor is een krachtig reserveringssysteem dat is ontworpen voor reis- en activiteitenbedrijven van elke omvang. Het is ontworpen om gemak en efficiëntie te bieden voor elk aspect van je bedrijf, en het biedt op één centraal dashboard alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je dagelijkse taken te beheren. Gebruik elk apparaat dat je maar wilt om klantinformatie te verzamelen, digitale ontheffingen te ondertekenen of een veilige betaling te accepteren. Doe dit alles met 24/7 ondersteuning door het vriendelijke klantensuccesteam. Meer informatie over FareHarbor

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Sine

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Maak kennis met de moderne receptie. Van mensen tot pakketten, Envoy helpt je alles te beheren dat door de voordeur naar binnen komt.
Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezoekers op meer dan 10.000 internationale locaties te verwelkomen. Soepele iPad-aanmelding voegt een extra factor toe aan je receptie, en slimme functies verbeteren je beveiliging en maken compliance-inspanningen eenvoudig. Meer informatie over Envoy

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Nederland Lokaal product
Het betalingsplatform voor reisorganisaties. Soepele presentatie. Gebruiksvriendelijk boekingssysteem.
Het betalingsplatform voor reisorganisaties waarmee de werknemers op een aantrekkelijke manier reisbetalingen kunnen innen tegen verwerkingskosten van slechts 1% die toonaangevend zijn in de sector. WeTravel is een ideale manier om geld te verzamelen en boekingen te beheren voor aangepaste groepsrondleidingen en op maat gemaakte FIT-voorstellen. Meer informatie over WeTravel

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Probeer het enige systeem voor bezoekersbeheer dat tweerichtingscommunicatie via sms, e-mail en Slack biedt, evenals bezoekersstromen op basis van knoppen.
Het is een veelzijdig, effectief en gebruiksvriendelijk systeem voor bezoekersbeheer. De app wordt alom gebruikt door duizenden bedrijven over de hele wereld, van kantoren met slechts enkele werknemers tot meer dan 50.000. Of je nu op zoek bent naar een eenvoudig systeem voor bezoekersregistratie om je bezoekersverkeer bij te houden, of een volledig configureerbaar, op sms en e-mail gebaseerd tweerichtingscommunicatiesysteem met het afdrukken van badges, The Receptionist voor iPad kan je specifieke kantoorbehoeften oplossen. Meer informatie over The Receptionist for iPad

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Het meest aanpasbare platform voor bezoekersbeheer dat ongeëvenaarde beveiliging en ervaring biedt voor ondernemingen zoals Netflix.
Als leider in bezoekersbeheer voor ondernemingen maakt Traction Guest het opvangen van bezoekers moeiteloos, onvergetelijk en veilig. Met ongeëvenaarde aanpassingen verhogen wereldwijde organisaties zoals Netflix en Thermo Fisher de beveiliging en voldoen ze aan nalevingsvereisten zoals ITAR of AVG. Met het enige bezoekersbeheersysteem (VMS) dat inchecken voor bezoekers met behulp van iPads of ID-scanners biedt, kun je unieke bezoekerservaringen voor meerdere locaties ontwerpen. Selecteer integraties, volglijsten en gegevensresidentie met een SOC2-gecertificeerd VMS. Meer informatie over Sign In Enterprise

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Een SaaS-platform voor de digitale werkplek waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van werknemers naar kantoor kunnen beheren.
WorkInSync is een cloudgebaseerd SaaS-platform waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
De meest probleemloze, alles-in-één online planningsoplossing die er bestaat.
Geliefd door 100.000 andere bedrijven op Schedulicity! De probleemloze alles-in-één planningssoftware om je bedrijf soepel te laten draaien. Alles wat je nodig hebt is eenvoudig geautomatiseerd: afspraak-/klassenplanning, naadloze betalingen, e-mailmarketing, sms-herinneringen voor klanten en meer. Klanten kunnen 24/7 boeken via de website, app of zelfs via Facebook- en Instagram-profielen. Het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan - en er zijn geen contracten! Zie hoe je bedrijf opbloeit en voeg toe wat je bedrijf nodig heeft. Meer informatie over Schedulicity

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
iLobby vervangt je receptie en voegt een extra niveau van beveiliging en naleving toe, zelfs in sterk gereguleerde faciliteiten.
iLobby optimaliseert je receptie en voegt een extra beveiligingsniveau toe, zelfs in sterk gereguleerde faciliteiten zoals overheidsinstellingen, banken, luchthavens, fabrieken, scholen en kantoren. Het platform stroomlijnt het complexe proces van het screenen van bezoekers in één snel en eenvoudig controlepunt. Dankzij de functionaliteiten op ondernemingsniveau is het eenvoudig om binnen enkele seconden een hoog niveau van beveiliging en naleving te bereiken. Gebruikt door de Fortune 500, overheidsinstellingen en het MKB. Meer informatie over iLobby

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Cloudgebaseerde oplossing die bezoekersbeheer biedt door middel van tweestapsverificatie, gegevensverzameling, toegangscontrole en meer.
VAMS (bezoekersverificatie- en beheersysteem) is een webgebaseerde oplossing met tweestapsverificatie, die helpt om je gebouwen te beveiligen tegen frauduleuze bezoekers. Het is een moderne oplossing voor veilige gegevensverzameling van bezoekers. De software helpt om bezoekers te verifiëren voordat ze in je pand kunnen komen en beveiligt je bedrijf daardoor tegen verdachte bezoekers. Het wordt gebruikt door ondernemingen, gebouwen met meerdere gebruikers, residentiële gebouwen, enz. Meer informatie over VAMS

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Software voor afsprakenplanning die is ontwikkeld om de complexe behoeften van ondernemingen op te lossen.
Setster online planningtool voor afspraken en op REST-gebaseerde API stelt bedrijven in elke sector in staat om online afspraken te accepteren, processen te stroomlijnen, bronnen te optimaliseren en leads te converteren. Het planningssysteem van Setster is ontworpen op een op REST-gebaseerde API die moeiteloos kan worden geïmplementeerd en ook goed beveiligd en schaalbaar voor groei is. Je kunt afspraken plannen, op afstand instellingen en gegevens beheren en Setster binnen elke workflow aansluiten. Vertrouwd door grote ondernemingen en Fortune 500-bedrijven. Meer informatie over Setster

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Teamgo is de nieuwe benchmark voor bezoekersbeheer die de recepties van ondernemingen en overheden over de hele wereld verandert.
Teamgo levert wereldwijd oplossingen voor bezoekersbeheer aan klanten binnen de overheid, ondernemingen, onderwijs en non-profitorganisaties. Vertrouwd door merken als Target, Officeworks, BlueScope Steel, Bunnings, CocaCola, McDonalds, Sydney Airport, Bayer en meer. De cloudoplossing is volledig AVG-compatibel en biedt de meest aanpasbare functies in bezoekersbeheer - ontwerp en bouw je eigen bezoekerskiosk met aangepaste stromen voor gasten, werknemers, aannemers en meer. Meer informatie over Teamgo

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Een digitaal systeem voor wachtrijbeheer dat de bezoekerservaring verbetert en realtime gegevensinzichten biedt.
Qminder is een cloudgebaseerd systeem voor wachtrijbeheer. Met slechts een paar klikken helpt Qminder winkellocaties met het beheren van hun verkoopvloer, waardoor klanten kunnen winkelen in plaats van in een rij te wachten. Deze software maakt klanten tevreden en verhoogt de omzet door de kracht van gepersonaliseerde service. Qminder ondersteunt actief miljoenen klanten over de hele wereld en wordt vertrouwd door winkels van AT&T, Sprint en Verizon en klantenservicelocaties bij Uber, de Wereldbank en de Olympische Spelen. Meer informatie over Qminder

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Beheersoftware voor beveiligingsteams die de voortgang van bewakers volgt, handmatige taken vermindert en overheadkosten bespaart.
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele en web-based software kunnen managers de voortgang van hun bewakers volgen, handmatige taken verminderen en bruikbare inzichten uit gegevens genereren. TrackTik, vertrouwd door meer dan 450 klanten over de hele wereld, verbindt je frontline met je back-office en geeft je op één plek een overzicht van je volledige beveiligingsactiviteiten. Meer informatie over TrackTik

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Eén cloudgebaseerd bezoekersplatform dat kan voldoen aan al je vereisten. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.
Donesafe is een softwareoplossing voor bezoekersbeheer die je managementsysteem verbindt, van je bezoekers tot je interne managementteam. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om bezoekersgegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten. Probeer het nu. Meer informatie over HSI Donesafe

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Greetly helpt zakelijke klanten en toonaangevende bedrijven op een vriendelijke manier tijd besparen, geld besparen en meer gedaan te krijgen. Probeer de digitale ontvangst-app vandaag nog.
Greetly helpt zakelijke klanten en toonaangevende bedrijven in de industrie op een vriendelijke manier tijd besparen, geld besparen en meer gedaan te krijgen. Greetly wordt al gebruikt door bedrijven als DHL, Garmin, Industrious Office en Office Evolution, en is ongelooflijk aanpasbaar om perfect aan je merk- en ontvangstbehoeften te voldoen. Greetly's digitale ontvangst-app heeft alle functies die je zoekt, maar is eenvoudig in te stellen. Bezoekers zullen het snelle incheckproces wel kunnen waarderen. Bespaar je ADMINuten met Greetly. Meer informatie over Greetly

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Het slimme platform en app voor wachtlijst- en wachtrijbeheer
Waitwhile is een slim wachtlijst- en planningsplatform dat organisaties helpt hun wachtrijen te doorbreken en een prettige wachtervaring te creëren. Waitwhile lost alle aspecten van wachtrijen op, van het online laten inchecken van gasten tot het tonen van wachttijden en op de hoogte houden van gasten via sms en e-mail. Bovendien heeft het een krachtige API om mee te integreren. Voor altijd gratis te gebruiken voor 100 gasten per maand. Meer informatie over Waitwhile

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Beveiligd inchecksysteem voor bezoekers via de iPad voor onderwijsinstellingen, bedrijven en de gezondheidszorg die is gericht op verhoogde beveiliging, efficiëntie en een moderne ervaring.
Beveiligd inchecksysteem voor bezoekers via de iPad voor onderwijsinstellingen, bedrijven en de gezondheidszorg die is gericht op verhoogde beveiliging, efficiëntie en een moderne ervaring. Meer informatie over CONCIERGEpad

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Elimineer het papierwerk, automatiseer de gastenregisters en verhoog de productiviteit van het personeel met dit revolutionaire systeem voor bezoekersbeheer.
Zoek je manieren om je processen voor receptie en gastenontvangst te verbeteren? Of wil je de openingstijden van bezoekers bijhouden, papieren aanmeldingen automatiseren en de evacuatieprocedures voor je locatie bijwerken? Dan is het tijd om de overstap te maken naar VisitUs Reception, het toonaangevende bezoekersbeheersysteem dat de zakenwereld verovert. 200 internationaal erkende organisaties zoals Yamaha, Nespresso en overheidsinstanties hebben deze bezoekersbeheersoftware al succesvol geïntegreerd. Meer informatie over VisitUs Reception

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Software voor bezoekersbeheer van iOFFICE zorgt van begin tot eind voor een positieve ervaring voor bezoekers.
Software voor bezoekersbeheer van iOFFICE biedt je de tools die je nodig hebt om topkandidaten aan te trekken en je beste klanten te behouden. Je kunt de registratie van gasten, werknemers, leveranciers en aannemers stroomlijnen, meldingen ontvangen van ongewenste gasten om je personeel te beveiligen, toegang krijgen tot realtime inzichten in de bezoekersgeschiedenis en receptieactiviteiten en meer. Je kunt ook toegang krijgen tot realtime inzichten in de bezoekersgeschiedenis en receptieactiviteiten. Meer informatie over iOFFICE

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Lobbipad is een een met vijf sterren beoordeelde, AVG-compatibele oplossing waarmee je (on)verwachte bezoekers op een professionele manier kunt beheren.
Lobbipad is een met vijf sterren beoordeelde, AVG-compatibele oplossing die jou en je werknemers in staat stelt (on)verwachte bezoekers op een professionele, gepersonaliseerde en efficiënte manier te beheren. Sinds 2015 heeft Lobbipad hotels, fabrieken, bedrijven, scholen, musea, professionele verenigingen, co-werkplekken, non-profitorganisaties en kantoren met meerdere huurders in staat gesteld om bezoekerservaringen moeiteloos te beheren, vanaf vóór de aankomst tot en met het vertrek en met de prioriteit aan de veiligheid van gasten en medewerkers. Meer informatie over Lobbipad

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
ROLLER is een toonaangevend alles-in-één softwarepakket voor attracties, entertainment en vrijetijdsgelegenheden.
ROLLER is een toonaangevend alles-in-één softwarepakket voor attracties, entertainment en vrijetijdsgelegenheden. De missie van dit platform is om locaties te helpen hun activiteiten te beheren en de klantervaring te verbeteren via innovatieve, toonaangevende modules. ROLLER bestaat uit ticketing, verkooppunt, CRM, afstandsverklaringen, cadeaubonnen, e-mail, toegangsbeheer, afrekenen en meer en biedt locaties een bedrijfsbrede oplossing om hen te helpen groeien. ROLLER is een modern cloudgebaseerd aanbod met gebruikers in 18 landen. Meer informatie over ROLLER

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Bezoekersbeheer dat workflows verbetert, het imago van je merk verbetert en de veiligheid van je personeel, faciliteit en gegevens verhoogt.
Deze cloudgebaseerde software voor bezoekersbeheer BreezN wordt ondersteund door het wereldwijde militaire beveiligingserfgoed en wordt gehost op de Microsoft Azure Cloud die SOC 1-, 2- en 3-rapporten biedt. De software wordt vertrouwd door bedrijven zoals Johnson & Johnson, Liberty Mutual en NASA om de beveiliging van hun personeel, faciliteit en gegevens te verhogen, en tegelijkertijd workflows te verbeteren. iPad check-in is snel, gebruikersintuïtief, beschikt over ID scannen, fotobadge afdrukken, en helpt met nalevingsbehoeften zoals HIPAA en ITAR. Meer informatie over iVisitor

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer om aan te geven wie ze bezoeken, om vereiste formulieren te ondertekenen (zoals NDA's) en hun gastenbadge af te drukken. Het platform stuurt ook een sms'je of e-mail om de gastheer/-vrouw op de hoogte te stellen van de aankomst van hun gast. Ontdek waarom bedrijven zoals Hubspot het bezoekersbeheer van Teem gebruiken Meer informatie over Teem

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Oplossingen voor bezoekersbeheer voor bedrijfs- en overheidsfaciliteiten. Realtime communicatie, in- en uitchecken, digitale inhoud en meer.
ALICE is de meest geavanceerde en complete oplossing voor bezoekersbeheer op de markt. De uitgebreide productfuncties geven klanten van ALICE meer mogelijkheden dan welke andere technologie dan ook. Realtime communicatie, het beveiligen van werknemers, het verwerken van bezoekers en het weergeven van inhoud zijn slechts enkele van de functies die ALICE biedt. Ontdek waarom steeds meer grote bedrijven en overheidsinstanties voor ALICE kiezen. Meer informatie over ALICE Receptionist

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Wat is Lobbytrack? "Online software voor bezoekersbeheer voor het registreren en aanmelden van bezoekers bij je faciliteit."
Lobbytrack is een gebruiksvriendelijk bezoekersbeheersysteem voor alle sectoren van elke omvang met een webgebaseerd platform en verschillende apps. Registreer bezoekers vooraf of registreer bij aankomst, scan rijbewijzen en breng de gastheer/medewerker op de hoogte via sms. Pas formulieren aan (bezoeker, gastheer/-vrouw en geheimhoudingsverklaring). Controleer bezoekers aan de hand van volglijsten, zowel lokaal als online. Meer informatie over Lobbytrack

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Software voor bezoekersbeheer waarmee scholen bezoekers, te late leerlingen, vrijwilligers, personeel, enz. kunnen volgen.
De gebruiksvriendelijke software voor basis- en middelbaar onderwijs van Ident-A-Kid voor het beheer van schoolbezoekers zal je kantoor beveiligen en stroomlijnen door alle bezoekers, vrijwilligers, personeel en leerlingen bij te houden die inchecken op je campus. De beveiliging wordt verbeterd door het gebruik van bedrijfseigen badges met een recente foto van de bezoeker en alle relevante incheckinformatie. Het is ook een systeem om te waarschuwen tegen seksuele overtreders. Het systeem kan een rijbewijs van een bezoeker scannen en vervolgens snel de database met overtreders van de overheid controleren. Meer informatie over iVisitor Management

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Jonas Fitness biedt software voor clubbeheer die exclusief is ontworpen voor grote gezondheidsclubs en wellnesscentra.
Jonas Fitness maakt het beheren van je club een fluitje van een cent door je alle juiste tools te bieden om nieuwe leden aan te trekken en de retentie en de collectibiliteit te vergroten. Het geïntegreerde software- en betalingsplatform is eenvoudig te gebruiken, zodat je op elk gewenst moment snel een lid kunt inchecken, betalingen kunt verwerken, je personeel kunt beheren en je bedrijf op elk apparaat kunt promoten. Probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Compete

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Software voor bezoekersbeheer die speciaal is ontworpen voor scholen.
Het bezoekersbeheer is een uniform onderdeel van het schoolveiligheids- en verantwoordingssysteem en integreert met studentinformatiesystemen om problemen met het ophalen en beschermen van studenten te beheren. De expertise in het leveren van slimme ID-kaartautomatisering aan scholen stelt de bezoekersbeheerdienst in staat om schoolreferenties te lezen en slimme tokens uit te geven aan frequente bezoekers. Dit platform weet dat geen twee scholen hetzelfde werken, ten behoeve van de flexibiliteit is de bezoekersservice daarom ook beschikbaar in verschillende software- en hardwareformaten. Meer informatie over ScholarChip Visitor Management

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Betaalbare patiëntwachtrij met iPad of Touch-pc
Medical Check In is een betaalbare en eenvoudige oplossing om het aanmeldingsformulier bij medische instellingen te vervangen. Het is een cloudgebaseerd systeem dat is gericht op het wachtrijproces om de aankomst van patiënten en meldingen aan het personeel te stroomlijnen. Door het gebruik van een Apple iPad of touch-pc voor de kiosk blijft Medical Check In een van de goedkoopste producten om te implementeren en te onderhouden. Meer informatie over Medical Check In

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Stimuleert de productiviteit en efficiëntie door het proces van inchecken te versnellen.
Vizitor is een cloudgebaseerde totaaloplossing voor al je behoeften op het gebied van zakelijk ontvangstbeheer, van vreemden tot verwachte gasten. Het is zo ontworpen dat je volledige bezoekersproces digitaal geregeld wordt, van het verzamelen van bezoekerslogboeken tot hun feedback. Met de extra veiligheidsfuncties zoals kennisgevingen aan gastheren/-vrouwen, het vastleggen van bezoekersfoto's, het verifiëren van bezoekers via OTP en het afdrukken van unieke badges voor elke persoon die over je drempel komt, wordt je werkplek beveiligd. Meer informatie over Vizitor

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Gaia Workspace is een hybride tool voor werkruimtebeheer met kamer- en bureaureserveringen, screening van medewerkers en taakbeheer.
Gaia Workspace is een gebruiksvriendelijke tool voor collaboratieve werkruimten, met kamer- en bureaureserveringen, screening van werknemers en bezoekers, test- en vaccinatietracking en taakbeheer. Het vereenvoudigt screening-, tracking- en boekingsprocessen in één oplossing. Gaia Workspaces biedt een eenvoudig te begrijpen gebruikerservaring die werkruimten efficiënt en veilig maakt. Meer informatie over Gaia Workspace

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Maak kennis met het allereerste Kiosk as a Service (KaaS) digitale conciërgeplatform dat je binnen enkele minuten kunt opstarten.
Communiceren op locatie met je klanten, personeel, studenten en bezoekers is nu GEEN project van zes maanden. Met de Kiosk as a Service (KaaS)-benadering van HootBoard kun je binnen enkele minuten aan de slag. Geen software om te ontwikkelen, geen hoofdpijn. Ideaal voor lobby's, onderwijsinstellingen, bezoekerscentra, transportcentra, hotels, ziekenhuizen of voor gemeenschappelijke ruimtes. Meld je nu aan voor een demo en een GRATIS proefversie OP LOCATIE. Meer informatie over HootBoard

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Een alles-in-één platform waarmee kantoren en mensen hun ruimte kunnen gebruiken, beheren en optimaliseren.
Een alles-in-één platform waarmee kantoren en mensen hun ruimte kunnen gebruiken, beheren en optimaliseren. Zynq stelt bedrijven over de hele wereld in staat om hybride werk te omarmen via slimme bureau- en kamerboekingen, bezoekersbeheer, gezondheids- en vaccinscreeners, samenwerkingstools en nog veel meer. Wraparound Enterprise Analytics geeft bedrijven de inzichten die ze nodig hebben om een data-first benadering van belangrijke beslissingen te nemen. Vertrouwd door organisaties in verschillende sectoren: Safeway, Ferragamo, Shipbob en LA Dodgers. Meer informatie over Zynq Workspace

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Gebruiksvriendelijk systeem voor het boeken en beheren van parkeerplaatsen op de werkplek.
Parkalot is een webtoepassing voor het beheren van je bedrijfsparkeerplaats. Stel parkeerregels in en nodig andere werknemers uit om hun parkeerplaatsen online te beheren. Gebruik het op alle apparaten en schermresoluties! Meer informatie over Parkalot

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie
Een slim cloud- en mobiel-gebaseerd bezoekersbeheerplatform dat helpt bij het verbeteren van de beveiliging, frontdesks transformeert en bezoekers verrast.
Veris | Bezoekersbeheer slim en veilig gemaakt. Veris helpt bedrijven van verschillende omvang om de oude bezoekerslogboeken te verwijderen en de toegang tot gebouwen op een veilige, naadloze en supersnelle manier te beheren. Het is mobiele en cloudgebaseerde modulaire software die millennials op een gebruiksvriendelijke manier ondersteunt. Het beveiligt ook de faciliteit en voorziet het management van tijdgestempelde records, geverifieerde telefoonnummers, een foto van elke bezoeker, geavanceerde analyses en realtime bezoekersweergave. Meer informatie over Veris Welcome

Functies

  • Self check-in/check-out
  • Documentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Badgebeheer
  • ID's scannen
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Beeldregistratie

Kopersgids voor Bezoekersregistratie software

Wat is bezoekersregistratie software?

Met bezoekersregistratie software kunnen organisaties het inchecken van bezoekers stroomlijnen door middel van ID-scanning, voorregistratie van bezoekers en aanpasbare bezoekersbadges, en e-mailmeldingen. Bedrijven kunnen nauwkeurige gegevens verzamelen en moeiteloos bezoekersgegevens ophalen en bijhouden om de veiligheid van werknemers en faciliteiten te helpen controleren. Bezoekersregistratie systemen zijn met name nuttig voor ziekenhuizen, bedrijven voor zakelijk vastgoedbeheer, scholen en overheidsgebouwen.

De voordelen van bezoekersregistratie software

  • Gestroomlijnd inchecken van bezoekers: bezoekersregistratie software maakt gestroomlijnd inchecken van groepen mogelijk met behulp van voorregistratie, realtime scannen en verwerking van achtergrondverificatie. De software kan informatie rechtstreeks ophalen uit door de overheid verstrekte identiteitskaarten, zoals rijbewijzen, paspoorten en zorgverzekeringskaarten. Geautomatiseerde gegevensinvoer vermindert het aantal handmatige fouten en creëert een elektronisch dossier voor toekomstig gebruik.
  • Minder administratieve taken: receptiemedewerkers hoeven geen triviale taken uit te voeren zoals gegevensinvoer en achtergrondverificatie. Dankzij papierloze verwerkingen kunnen receptiemedewerkers aanvragen snel verwerken, online goedkeuringen verkrijgen en de wachttijd voor bezoekers verkorten. Informatie over terugkerende bezoekers kan eenvoudig uit de database van het bezoekersregistratie systeem worden opgehaald om te voorkomen dat ze het registratieproces opnieuw moeten doorlopen.

Algemene functies van bezoekersregistratie software

  • Contactbeheer: het in een centrale database registreren en opslaan van contactgegevens van bezoekers, zoals naam, adres en telefoonnummers.
  • Registratiebeheer: het in staat stellen van bezoekers om zichzelf te registreren voor het inchecken. Organisators kunnen bezoekers ook vooraf registreren en hen een QR-code sturen voor een snelle aanmelding.
  • Bezoekersregistratie: het bijhouden van de in- en uitchecktijd van bezoekers, de naam van de gastheer/-vrouw en het doel van het bezoek. Gebruikers kunnen ook rapporten genereren om precies te weten hoeveel bezoekers er op een bepaald moment in het gebouw zijn.
  • Zelf inchecken: het in staat stellen van bezoekers om in te checken door een identiteitskaart te scannen en vervolgens een aangepaste bezoekersbadge te ontvangen.
  • Zwarte lijst: het evalueren van bezoekers aan de hand van een "zwarte lijst" en het informeren van het beveiligingspersoneel over hun aanwezigheid.
  • Waarschuwingen/meldingen: het melden aan de gastheer/-vrouw wanneer bezoekers arriveren en het informeren van medewerkers over evenementen en taken door middel van systeembrede meldingen.

Overwegingen bij de aankoop van een bezoekersregistratie systeem

  • Integratie met software en hardware van derden: integratie met andere systemen is een essentiële factor waarmee rekening moet worden gehouden voordat er een aankoopbeslissing wordt genomen. Bezoekersregistratie oplossingen kunnen worden geïntegreerd met verschillende hardware- en softwaretools. De oplossing moet goed werken met hardwaretools zoals printers, kiosken en streepjescodescanners, en software zoals tools voor achtergrondverificatie, database management software en analyseoplossingen. Kopers moeten bij de selectie van een bezoekersregistratie systeem hun technologische infrastructuur en integratiebehoeften beoordelen.
  • Vereisten voor budget en functionaliteiten: de prijzen voor bezoekersregistratie software kunnen onderling sterk variëren en zijn vaak gebaseerd op verschillende tariefmodellen. Sommige van deze variaties zijn afhankelijk van het soort implementatie, de IT-vereisten, het aantal gebruikers en dergelijke. Kopers moeten hun vereisten op het gebied van functionaliteiten, dagelijkse bezoekersaantallen, aantal gastheren/-vrouwen en kantoorlocaties en implementatieopties evalueren, omdat al deze factoren een rol zullen spelen bij het bepalen van de totale eigendomskosten van bezoekersregistratie software.
  • Wearable computers zullen het bezoekersregistratie systeem transformeren: de algemene acceptatie van wearable apparaten zal de behoefte aan bezoekersregistratie verminderen, aangezien sommige bezoekersinformatie toegankelijk is met behulp van gegevensverbindingen en -sensoren. Volgens een onderzoek van Capterra is meer dan de helft van de kleine bedrijven van plan om tegen 2020 wearable computertechnologie toe te passen. Disney's Magicband is een van de succesvolle gebruikstoepassingen die het mogelijk heeft gemaakt om met behulp van RFID-scanners bezoekers op maat te beheren.