81 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Tool voor het boeken van vergaderruimten die de oplossing biedt voor al je planningsproblemen. Web, mobiele app, kamerdisplay en statusbord. Meer informatie over Bisner Meeting Room Booking
Bisner is de perfecte online oplossing voor het boeken van ruimtes om miscommunicatie en planningsconflicten over vergaderruimten te voorkomen. Iedereen heeft overal toegang tot de planning van de ruimte: via mobiele app, desktop, kamerdisplay en statusbord in het gebouw. Dit platform biedt een gebruiksvriendelijke boekingsoplossing om de efficiëntie en productiviteit op de werkplek te verhogen. Meer informatie over Bisner Meeting Room Booking
Bisner is de perfecte online oplossing voor het boeken van ruimtes om miscommunicatie en planningsconflicten over vergaderruimten te voorkomen. Iedereen heeft overal toegang tot de planning van de ruim...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Meetio biedt slimme en moeiteloze oplossingen voor ruimtebeheer, wayfinding, mobiele planning en hot desking. Welkom. Meer informatie over Meetio
Meetio heeft met de introductie van de Room-tablet in 2014 een nieuwe standaard gezet voor het beheer van vergaderruimtes. Tegenwoordig biedt Meetio toonaangevende softwareoplossingen voor hot desking, mobiele planning, wayfinding en ruimtebeheer, altijd met de nadruk op eenvoud, gebruiksgemak en efficiëntie. Met drie kantoren verspreid over twee continenten is Meetio net begonnen aan hun traject om werkplekken over de hele wereld net zo slim te maken als de mensen die er gebruik van maken. Meer informatie over Meetio
Meetio heeft met de introductie van de Room-tablet in 2014 een nieuwe standaard gezet voor het beheer van vergaderruimtes. Tegenwoordig biedt Meetio toonaangevende softwareoplossingen voor hot desking,...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen. Meer informatie over FM:Systems
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Management System) en Resource Scheduler bieden ruimte- en bezettingsbeheer, gebouwenonderhoud, bureau- en kamerplanning, middelen en meer met cloudsoftware, digitale ondertekening en IoT-gebruikssensoren. Organisaties kunnen hiermee door gegevens gedreven beslissingen nemen die de bedrijfskosten verlagen, de productiviteit verhogen en de werknemerservaring verbeteren. Meer informatie over FM:Systems
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Managem...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Beheer met FlexO vol vertrouwen al je bureaus, kamers en ruimten en meet de bezetting met de geïntegreerde IoT-sensoren. Meer informatie over FlexO
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abonnement en kan verbinding maken met je bedrijfskalendersysteem, zoals O365, Exchange of G Suite. Voor een hoteloplossing (hot desking) kun je de Desk Navigator inzetten en boeken met een NFC- of pincode. Met de IoT-sensoren krijg je nauwkeurige bezettingsinformatie voor al je ruimten, bureaus en kamers. Meer informatie over FlexO
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abon...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om na...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten. Meer informatie over YArooms
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld). Meer informatie over YArooms
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en midde...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversi...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Deel zij-aan-zij-schema's voor afspraken, groepsvergaderingen, vergaderzalen, middelen, faciliteiten en meer.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de productiviteit. Automatiseer je volledige planningsproces en rooster en deel informatie voor mensen, ruimtes, en middelen.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
iOFFICE voorziet leidinggevenden op de werkplek van tools om facilitair beheer te vereenvoudigen, werknemers te ondersteunen en de productiviteit te verhogen.
iOFFICE voorziet leidinggevenden op de werkplek in ondernemingen van het SaaS-platform, mobiele tools en analyses om facilitair beheer te vereenvoudigen, werknemers te ondersteunen en de productiviteit op de werkplek te verhogen. Het iOFFICE-platform maakt moeiteloos verbinding met Hummingbird, het toonaangevende pakket van klantgerichte digitale werkplekoplossingen, en met de iOFFICE Marketplace, een gescreende verzameling partners met kritische werkplektoepassingen. Dit stelt organisaties in staat om hun werkplek te optimaliseren en tegelijkertijd hun technologiestack te stroomlijnen.
iOFFICE voorziet leidinggevenden op de werkplek in ondernemingen van het SaaS-platform, mobiele tools en analyses om facilitair beheer te vereenvoudigen, werknemers te ondersteunen en de productiviteit...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Eén link om te delen. Eén klik om iedereen bij te werken.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen met reactiefunctie, afbeeldings- en bestandsbeheer en e-mailabonnees met aanmeldingsformulier. Gratis e-mailondersteuning bij alle abonnementen.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen me...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Vergader beter. Vergader met Joan.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig hebt. Joan wordt vertrouwd door veel Fortune 500-bedrijven en wordt dagelijks wereldwijd door meer dan 800.000 kantoormedewerkers gebruikt. Met de implementatie van Joan kom je af van: dubbele boekingen, onderbrekingen van vergaderingen, ghost meetings en dagelijks zoeken naar gratis vergaderruimtes als je ze het meest nodig hebt.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig he...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer om aan te geven wie ze bezoeken, om vereiste formulieren te ondertekenen (zoals NDA's) en hun gastenbadge af te drukken. Het platform stuurt ook een sms'je of e-mail om de gastheer/-vrouw op de hoogte te stellen van de aankomst van hun gast. Ontdek waarom bedrijven zoals Hubspot het bezoekersbeheer van Teem gebruiken
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer om...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
OfficeSpace is the best platform for managing facilities of every size. Engage your employees & transform the workplace experience.
OfficeSpace is the best platform for managing facilities of every size. We give forward-thinking companies the tools and insights they need to engage employees and create the workplace theyve always wanted. As the leading standard in workplace management software, we believe its not enough to bring workplaces into the digital age. Our mission is to help our customers engage employees, connect people and transform the workplace experience.
OfficeSpace is the best platform for managing facilities of every size. We give forward-thinking companies the tools and insights they need to engage employees and create the workplace theyve always wa...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot!
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the ...
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava is a cloud-based and centralised event management & venue booking system has been purpose-built for venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia. With its familiar and easy-to-use web interface, the software requires minimal training, yet its powerful functionality provides all the complexities involved with multi-venue availability, including event logistics, CRM, sales & marketing, catering, business intelligence, equipment and resource requirements.
Priava is a cloud-based and centralised event management & venue booking system has been purpose-built for venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia. With its familiar and easy-t...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office re...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Can be used from anywhere in the world to improve the utilization of rooms, executing the perfect meeting.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities they need, including AV, video conferencing and catering. Rendezvous Workspace links seamlessly to digital signage solutions so meeting attendees have the best experience. Advanced reporting features allow you to save time and efficiently utilize your valuable space.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
A powerful scheduling platform to easily manage your equipment, rooms and services and gain insight into your capacity and utilization.
A powerful scheduling platform to easily manage your equipment, rooms and services and gain insight into your capacity and utilization.
A powerful scheduling platform to easily manage your equipment, rooms and services and gain insight into your capacity and utilization....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Easy-to-use, advanced when you need. Meeting room booking displays and beyond.
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication.
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model On...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Event Booking and Online Payment Platform for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking Platform for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We also offer many automations and product integrations. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and reduce cost.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking Platform for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, on...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resource...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Create an exceptional, collaborative workplace experience with the simple communication and space management tools your team needs to stay connected, whether theyre at work, at home, or on the go. Appspace offers global solutions and support to thousands of customers that trust us to help them communicate with their teams and modernize their hybrid workplace experiences. We are proud to help our customers deliver a modern workplace experience, unify brand culture, and enhance communications.
Create an exceptional, collaborative workplace experience with the simple communication and space management tools your team needs to stay connected, whether theyre at work, at home, or on the go. Apps...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Provides purpose-built meeting room booking software that integrates seamlessly with your website.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing. Automated booking confirmations come from you, branded as you. Meeting Hub provides a comprehensive dashboard allowing you to manage all aspects of your bookings from refunds and cancellations to rescheduling, adding additional charges or resending a confirmation.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Simplify all your meeting room, visitor and vendor management into one globally scalable, easy-to-use solution.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking processes into the workplace. Our cloud-based solution enables you to schedule and manage meeting rooms, visitors, hospitality, services and video conferencing in one globally scalable system.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking proc...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Book meeting space in real-time with Samsung SDS.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reserve a meeting room anywhere and at any time ensuring that conference room scheduling is intuitive, seamless and friction-less.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reser...
Meeting room management tool that helps businesses manage reservation schedules, check-in/out timings, and mismanagement of amenities.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a multitude of issues; key among them are overbooking of meeting rooms while others are grossly underutilization, mismanagement of amenities and no shows.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
ecobook provides room, desk and resource booking system to transform your workspace into a smart office.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular control over access, rooms, desks and resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Software voor het boeken van werkplekken voor organisaties die vrijheid en flexibiliteit willen bieden aan werknemers of ruimte willen delen met anderen.
AgilQuest levert software-oplossingen voor het boeken van werk- en vergaderruimten voor de moderne werkplek, evenals werkplekanalyse om een antwoord te bieden op je gebruiksvraag op de lange en korte termijn. Deze mensgerichte oplossingen helpen bedrijven, van groot tot startup, om werknemers vrijheid en flexibiliteit te bieden en ruimte te meten en te beheren, op locatie of in de cloud. AgilQuest-oplossingen werken op meerdere interfaces, waaronder webbrowsers, smartphones, tablets, kiosken en digitale displays.
AgilQuest levert software-oplossingen voor het boeken van werk- en vergaderruimten voor de moderne werkplek, evenals werkplekanalyse om een antwoord te bieden op je gebruiksvraag op de lange en korte t...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Smartway2 is een platform voor werkruimtebeheer waarmee je het gebruik van ruimten kunt optimaliseren. Boek vergaderzalen, bureaus, parkeerplaatsen en meer.
Smartway2 is een flexibel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van werkplekken, of je nu één vergaderruimte en een paar bureaus hebt, of duizenden ruimten in kantoren over de hele wereld. Transformeer de ervaring van werknemers, vergroot de samenwerking, optimaliseer het gebruik van de ruimte en verminder vastgoedkosten. Boek vergaderzalen, bureaus, parkeerplaatsen, catering en meer, zodat je mensen en middelen beter samenwerken. Krachtige voorspellende analyses vergroten de ROI door minder verspilling van middelen. Werkt naadloos met Outlook en Office 365.
Smartway2 is een flexibel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van werkplekken, of je nu één vergaderruimte en een paar bureaus hebt, of duizenden ruimten in kantoren over de hele wereld. Tr...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Helps organisations and employees make optimum use of their meeting space.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases meeting room availability 2. Enables agile room and meeting scheduling 3. Informs site managers' floor space configuration decisions 4. Offers the most seamless integration to Microsoft Office available, simplifying the MS Outlook booking process and minimising the learning curve for users.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases ...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment....
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts.
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts.
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
An automated flexible and hassle-free meeting room scheduling and management application.
Through one centralised cloud app, your team can make their own meeting room reservations, select the services they need, any equipment they require. Providing increased productivity without major organisational changes by enabling your staff to effortlessly and safely secure the resources they need at any given time. Allows for customization according to any already established work-flow in your company.
Through one centralised cloud app, your team can make their own meeting room reservations, select the services they need, any equipment they require. Providing increased productivity without major orga...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
We provide software solutions for managing meetings, desks and visitors. It's all integrated in one, simplified flow
We provide companies worldwide with software solutions for managing meetings, desks and visitors. We make it easy to utilize and keep track of your facilities wherever you work. All while gaining data-driven insights that help you make collaboration more efficient. Extensive onboarding and personal support is our first priority. 99.97% uptime a matter of course. No matter where, how or when, we offer the professional structures that brings people together.
We provide companies worldwide with software solutions for managing meetings, desks and visitors. We make it easy to utilize and keep track of your facilities wherever you work. All while gaining data-...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location.
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location.
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Book from your calendar or the display.
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Get a read-only display for free, or enjoy advanced features like booking from the display, finding free rooms, custom branding and more for just $5 per month. Try it free for 30 days!
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Get a read-only display for free, or enjoy advanced features like booking from the display, finding free...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
COVID-19 compliant software for Desk booking and Contact Tracing analytics.
Covid-19 compliant software for Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Fine granular Analytics is offered for Contact Tracing reports, that can be generated scheduled and automatic distribution to relevant people. Flowscape have a unique 3-D map with high resolution for both Web and Mobile app for a superior user experience.
Covid-19 compliant software for Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Fine granular Analytics is offered for Contact Tracing reports, th...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches.
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches.
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches....
Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule.
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reduc...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Boardroom.io is an easy to use tool to manage booking meeting rooms. The software is designed for small, medium and large enterprises
Boardroom.io is an easy to use tool to manage booking meeting rooms. The software is designed for small, medium and large enterprises that want to optimize the management of its own workspaces in a way that's simple and fast for all employees, regardless of the location. Employees should focus on the meetings and their jobs so booking a meeting room should be quick and easy. The main view of the app is the schedule room. allows for recurring bookings and booking combined rooms
Boardroom.io is an easy to use tool to manage booking meeting rooms. The software is designed for small, medium and large enterprises that want to optimize the management of its own workspaces in a wa...
Modern and globally renowned meeting room booking system for iPads and Android devices in sync with Exchange, Office 365 and G Suite.
Smart technology enables effective management and planning of company meetings, makes company processes simpler and helps to use company space in a better way. Ad hoc booking of your meeting on the touchscreen panel directly at the meeting room and a number of unique functions which help you plan and organize your meetings effectively in sync with Microsoft Exchange, Office 365 or G Suite. MeetingRoomApp offers a number of hardware devices supporting the most commonly used platforms.
Smart technology enables effective management and planning of company meetings, makes company processes simpler and helps to use company space in a better way. Ad hoc booking of your meeting on the to...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Single view platform voor het reserveren van vergaderruimtes dat wordt geleverd met een oplossing voor digitale ondertekening voor vergaderruimtes die compatibel is met alle hardware.
Single view platform voor het reserveren van vergaderruimtes dat wordt geleverd met een oplossing voor digitale ondertekening voor vergaderruimtes die compatibel is met alle hardware.
Single view platform voor het reserveren van vergaderruimtes dat wordt geleverd met een oplossing voor digitale ondertekening voor vergaderruimtes die compatibel is met alle hardware....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity.
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity.
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
One unified solution for Meeting Room Management built for Outlook and Office 365 helping organizations achieve meeting excellence.
The AskCody Meeting Room Booking Platform and our add-ons are driving massive efficiencies through a more modern solution than what was historically done with manual processes or a handful of point solutions. AskCody's platform lives alongside and integrated with your existing Outlook or Office 365 calendars driving employee productivity and operational efficiency. Organizations should not be stuck with the products of yesterday, creating the workplace of tomorrow.
The AskCody Meeting Room Booking Platform and our add-ons are driving massive efficiencies through a more modern solution than what was historically done with manual processes or a handful of point sol...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Beautiful meeting room schedule displays for your office.
Roombelt is a meeting room display system focused on simplicity and reliability. It provides a beautiful (and customizable) user interface that will be easily understood by your employees and visitors. The product not only provides visibility on conference room usage but also allows to easily book any available meeting room for a quick meeting. Moreover, with the "dashboard" view you can list upcoming meetings in all conference rooms on a single display.
Roombelt is a meeting room display system focused on simplicity and reliability. It provides a beautiful (and customizable) user interface that will be easily understood by your employees and visitors....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk.
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk.
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer