73 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Easy-to-use, advanced when you need. Meeting room booking displays and beyond. Meer informatie over Room Display 6
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Meer informatie over Room Display 6
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model On...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Meetio biedt slimme, eenvoudige en moeiteloze oplossingen voor het beheer van vergaderruimtes, hot desking, bewegwijzering en mobiele planning. Welkom. Meer informatie over Meetio
De oplossingen voor het reserveren van ruimtes van Meetio zijn bij uitstek geschikt voor bedrijven in het MKB met een fysiek kantoor, die problemen ondervinden bij het boeken van ruimtes en het gebruik van hun ruimtes willen optimaliseren. Meetio heeft met de introductie van de Room-tablet in 2014 een nieuwe standaard gezet voor het beheer van vergaderruimtes. Meetio biedt toonaangevende softwareoplossingen voor vergaderruimtes, altijd met de nadruk op eenvoud, gebruiksgemak en efficiëntie. Meetio heeft kantoren in Zweden en de VS en ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld. Meer informatie over Meetio
De oplossingen voor het reserveren van ruimtes van Meetio zijn bij uitstek geschikt voor bedrijven in het MKB met een fysiek kantoor, die problemen ondervinden bij het boeken van ruimtes en het gebruik...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Beheer met FlexO vol vertrouwen al je bureaus, kamers en ruimten en meet de bezetting met de geïntegreerde IoT-sensoren. Meer informatie over FlexO
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abonnement en kan verbinding maken met je bedrijfskalendersysteem, zoals O365, Exchange of G Suite. Voor een hoteloplossing (hot desking) kun je de Desk Navigator inzetten en boeken met een NFC- of pincode. Met de IoT-sensoren krijg je nauwkeurige bezettingsinformatie voor al je ruimten, bureaus en kamers. Meer informatie over FlexO
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abon...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om na...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tool voor het boeken van vergaderruimten die de oplossing biedt voor al je planningsproblemen. Web, mobiele app, kamerdisplay en statusbord. Meer informatie over Bisner Meeting Room Booking
Bisner is de perfecte online oplossing voor het boeken van ruimtes om miscommunicatie en planningsconflicten over vergaderruimten te voorkomen. Iedereen heeft overal toegang tot de planning van de ruimte: via mobiele app, desktop, kamerdisplay en statusbord in het gebouw. Dit platform biedt een gebruiksvriendelijke boekingsoplossing om de efficiëntie en productiviteit op de werkplek te verhogen. Meer informatie over Bisner Meeting Room Booking
Bisner is de perfecte online oplossing voor het boeken van ruimtes om miscommunicatie en planningsconflicten over vergaderruimten te voorkomen. Iedereen heeft overal toegang tot de planning van de ruim...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Deel zij-aan-zij-schema's voor afspraken, groepsvergaderingen, vergaderzalen, middelen, faciliteiten en meer.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de productiviteit. Automatiseer je volledige planningsproces en rooster en deel informatie voor mensen, ruimtes, en middelen.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen.
FMS:Employee is een geïntegreerd planningsplatform dat met slim, intuïtief werkplekbeheer de productiviteit van medewerkers verhoogt. Van oplossingen voor het delen van werkplekken en interactieve plattegronden tot kamerreserveringen en digitale ondertekening, het biedt een superieure werkplek- en werknemerservaring. Met de Graph API Outlook-invoegtoepassing en de mobiele planning wordt de digitale werkplek voor externe, mobiele en gedistribueerde werknemers verstevigd. IoT-sensoren geven inzicht in het gebruik, waardoor flexibele werkomgevingen worden geoptimaliseerd.
FMS:Employee is een geïntegreerd planningsplatform dat met slim, intuïtief werkplekbeheer de productiviteit van medewerkers verhoogt. Van oplossingen voor het delen van werkplekken en interactieve pla...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Met Space Panels van iOFFICE kan je nieuwe reserveringen maken, een vergadering verlengen, een reservering voortijdig beëindigen en serviceaanvragen indienen.
Bij iOFFICE zijn ze van mening dat het reserveren van een vergaderruimte het makkelijkste deel van je dag moet zijn. Deze software voor het reserveren van ruimtes maakt het gemakkelijk, maar het kan nog gemakkelijker - zo gemakkelijk als langs een ruimte lopen en door het raam naar binnen kijken. Met Space Panels kan je elke iPad omtoveren in een ruimteplanningspaneel om nieuwe reserveringen te maken, een vergadering te verlengen, een reservering voortijdig te beëindigen, serviceaanvragen in te dienen en meer.
Bij iOFFICE zijn ze van mening dat het reserveren van een vergaderruimte het makkelijkste deel van je dag moet zijn. Deze software voor het reserveren van ruimtes maakt het gemakkelijk, maar het kan no...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Eén link om te delen. Eén klik om iedereen bij te werken.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen met reactiefunctie, afbeeldings- en bestandsbeheer en e-mailabonnees met aanmeldingsformulier. Gratis e-mailondersteuning bij alle abonnementen.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen me...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Vergader beter. Vergader met Joan.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig hebt. Joan wordt vertrouwd door veel Fortune 500-bedrijven en wordt dagelijks wereldwijd door meer dan 800.000 kantoormedewerkers gebruikt. Met de implementatie van Joan kom je af van: dubbele boekingen, onderbrekingen van vergaderingen, ghost meetings en dagelijks zoeken naar gratis vergaderruimtes als je ze het meest nodig hebt.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig he...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten.
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld).
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en midde...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Cloudgebaseerd platform voor werkplekanalyse dat bedrijven helpt het gebruik van werkruimten en de efficiëntie van werknemers te maximaliseren.
Het platform voor werkplekbeleving van Teem integreert dynamische tools in de fysieke en digitale werkplek. Op medewerkers gerichte vergadertools, beeldschermen in vergaderruimtes, bezoekersbeheer en meer worden gecombineerd om gegevens te verzamelen over hoe ruimtes en faciliteiten worden gebruikt. Innovatieve bedrijven zoals Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group en Airbnb gebruiken Teem om de productiviteit van werknemers te verhogen en de gegevensgestuurde besluitvorming te ondersteunen.
Het platform voor werkplekbeleving van Teem integreert dynamische tools in de fysieke en digitale werkplek. Op medewerkers gerichte vergadertools, beeldschermen in vergaderruimtes, bezoekersbeheer en m...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Book rooms fast using any device. Reduce no shows. Maximize space. OfficeSpace makes room booking easy for you and your people.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features available in each room, and book rooms using any device. With a suite of powerful tools to help you manage every aspect of your workplace, OfficeSpace simplifies room booking and delivers the ultimate employee experience. Book a demo and see why companies love OfficeSpace.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features availabl...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot!
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the ...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provides medium to large corporate meeting spaces, universities and local government organisations an easy-to-use web interface. The software requires minimal training, and offer tools such as multi-room availability, reporting, CRM, catering, business intelligence, equipment and resource requirements.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provi...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office re...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Real-time scheduling for meeting rooms. Join our growing user base of 13,000+ people around the world & start your free trial today!
Real-time scheduling for meeting rooms! Set flexible user access rules & allow users to easily book rooms on the go or on demand using our mobile-friendly web application or booking kiosks. Display real-time room activity on facility maps, track actual usage with check-in/out procedures & integrate with your existing Outlook or Google calendars. Join our growing user base of 13,000+ people around the world and visit our website to begin your free trial today!
Real-time scheduling for meeting rooms! Set flexible user access rules & allow users to easily book rooms on the go or on demand using our mobile-friendly web application or booking kiosks. Display rea...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Can be used from anywhere in the world to improve the utilization of rooms, executing the perfect meeting.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities they need, including AV, video conferencing and catering. Rendezvous Workspace links seamlessly to digital signage solutions so meeting attendees have the best experience. Advanced reporting features allow you to save time and efficiently utilize your valuable space.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Event Booking and Online Payment solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We offer many product integrations as well. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and improve cash flow.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, on...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
The cloud based desk and meeting room booking solution bringing agile teams together at the workplace
The cloud based desk & meeting room booking solution bringing agile teams together at the workplace. Visit tribeloo.com and get started with the FREE TRIAL to experience the ease of roll-out and how we stand out compared to other solutions.
The cloud based desk & meeting room booking solution bringing agile teams together at the workplace. Visit tribeloo.com and get started with the FREE TRIAL to experience the ease of roll-out and how we...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Create an exceptional, collaborative workplace experience with the simple communication and space management tools your team needs to stay connected, whether theyre at work, at home, or on the go. Appspace offers global solutions and support to thousands of customers that trust us to help them communicate with their teams and modernize their hybrid workplace experiences. We are proud to help our customers deliver a modern workplace experience, unify brand culture, and enhance communications.
Create an exceptional, collaborative workplace experience with the simple communication and space management tools your team needs to stay connected, whether theyre at work, at home, or on the go. Apps...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Provides purpose-built meeting room booking software that integrates seamlessly with your website.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing. Automated booking confirmations come from you, branded as you. Meeting Hub provides a comprehensive dashboard allowing you to manage all aspects of your bookings from refunds and cancellations to rescheduling, adding additional charges or resending a confirmation.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Simplify all your meeting room, visitor and vendor management into one globally scalable, easy-to-use solution.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking processes into the workplace. Our cloud-based solution enables you to schedule and manage meeting rooms, visitors, hospitality, services and video conferencing in one globally scalable system.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking proc...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Book meeting space in real-time with Samsung SDS.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reserve a meeting room anywhere and at any time ensuring that conference room scheduling is intuitive, seamless and friction-less.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reser...
Meeting room management tool that helps businesses manage reservation schedules, check-in/out timings, and mismanagement of amenities.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a multitude of issues; key among them are overbooking of meeting rooms while others are grossly underutilization, mismanagement of amenities and no shows.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
ecobook provides room, desk and resource booking system to transform your workspace into a smart office.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular control over access, rooms, desks and resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular...
De software Smartway2 voor het boeken van ruimten is de nr. 1 op het gebied van flexibiliteit en gebruiksgemak. Lage kosten, snelle implementatie. Integreert in Outlook.
De software Smartway2 voor het boeken van ruimten is de nr. 1 op het gebied van flexibiliteit en gebruiksgemak. Verbeter de samenwerking en transformeer de ervaring van medewerkers door de manier te veranderen waarop mensen vergaderruimten, bureaus en faciliteiten boeken. Zeer lage kosten, snelle implementatie. Krachtige werkruimteanalyses. Creëer een flexibelere werkplek en verhoog de productiviteit.
De software Smartway2 voor het boeken van ruimten is de nr. 1 op het gebied van flexibiliteit en gebruiksgemak. Verbeter de samenwerking en transformeer de ervaring van medewerkers door de manier te ve...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Helps organisations and employees make optimum use of their meeting space.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases meeting room availability 2. Enables agile room and meeting scheduling 3. Informs site managers' floor space configuration decisions 4. Offers the most seamless integration to Microsoft Office available, simplifying the MS Outlook booking process and minimising the learning curve for users.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases ...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment....
Software voor het boeken van werkplekken voor organisaties die vrijheid en flexibiliteit willen bieden aan werknemers of ruimte willen delen met anderen.
AgilQuest levert software-oplossingen voor het boeken van werk- en vergaderruimten voor de moderne werkplek, evenals werkplekanalyse om een antwoord te bieden op je gebruiksvraag op de lange en korte termijn. Deze mensgerichte oplossingen helpen bedrijven, van groot tot startup, om werknemers vrijheid en flexibiliteit te bieden en ruimte te meten en te beheren, op locatie of in de cloud. AgilQuest-oplossingen werken op meerdere interfaces, waaronder webbrowsers, smartphones, tablets, kiosken en digitale displays.
AgilQuest levert software-oplossingen voor het boeken van werk- en vergaderruimten voor de moderne werkplek, evenals werkplekanalyse om een antwoord te bieden op je gebruiksvraag op de lange en korte t...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Smart Conference Room Booking System make more dynamic working environment!
Bookitwise conference Room Booking System helps you to boost your meeting room space, lessen administrator time and bring more intelligent booking methodologies into your work environment. Key characteristics incorporate full joining with MS Outlook, Resource Reservation and Video Conference room booking. We additionally offer intelligent room signage and Mobile Room Booking.
Bookitwise conference Room Booking System helps you to boost your meeting room space, lessen administrator time and bring more intelligent booking methodologies into your work environment. Key characte...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts.
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts.
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
An automated flexible and hassle-free meeting room scheduling and management application.
Through one centralised cloud app, your team can make their own meeting room reservations, select the services they need, any equipment they require. Providing increased productivity without major organisational changes by enabling your staff to effortlessly and safely secure the resources they need at any given time. Allows for customization according to any already established work-flow in your company.
Through one centralised cloud app, your team can make their own meeting room reservations, select the services they need, any equipment they require. Providing increased productivity without major orga...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays.
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays.
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location.
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location.
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Book from your calendar or the display.
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Get a read-only display for free, or enjoy advanced features like booking from the display, finding free rooms, custom branding and more for just $5 per month. Try it free for 30 days!
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Get a read-only display for free, or enjoy advanced features like booking from the display, finding free...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches.
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches.
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule.
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reduc...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Modern and globally renowned meeting room booking system for iPads and Android devices in sync with Exchange, Office 365 and G Suite.
Smart technology enables effective management and planning of company meetings, makes company processes simpler and helps to use company space in a better way. Ad hoc booking of your meeting on the touchscreen panel directly at the meeting room and a number of unique functions which help you plan and organize your meetings effectively in sync with Microsoft Exchange, Office 365 or G Suite. MeetingRoomApp offers a number of hardware devices supporting the most commonly used platforms.
Smart technology enables effective management and planning of company meetings, makes company processes simpler and helps to use company space in a better way. Ad hoc booking of your meeting on the to...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Single view platform voor het reserveren van vergaderruimtes dat wordt geleverd met een oplossing voor digitale ondertekening voor vergaderruimtes die compatibel is met alle hardware.
Single view platform voor het reserveren van vergaderruimtes dat wordt geleverd met een oplossing voor digitale ondertekening voor vergaderruimtes die compatibel is met alle hardware.
Single view platform voor het reserveren van vergaderruimtes dat wordt geleverd met een oplossing voor digitale ondertekening voor vergaderruimtes die compatibel is met alle hardware....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity.
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity.
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
One unified solution for Meeting Room Management built for Outlook and Office 365 helping organizations achieve meeting excellence.
The AskCody Meeting Room Booking Platform and our add-ons are driving massive efficiencies through a more modern solution than what was historically done with manual processes or a handful of point solutions. AskCody's platform lives alongside and integrated with your existing Outlook or Office 365 calendars driving employee productivity and operational efficiency. Organizations should not be stuck with the products of yesterday, creating the workplace of tomorrow.
The AskCody Meeting Room Booking Platform and our add-ons are driving massive efficiencies through a more modern solution than what was historically done with manual processes or a handful of point sol...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
Beautiful meeting room schedule displays for your office.
Roombelt is a meeting room display system focused on simplicity and reliability. It provides a beautiful (and customizable) user interface that will be easily understood by your employees and visitors. The product not only provides visibility on conference room usage but also allows to easily book any available meeting room for a quick meeting. Moreover, with the "dashboard" view you can list upcoming meetings in all conference rooms on a single display.
Roombelt is a meeting room display system focused on simplicity and reliability. It provides a beautiful (and customizable) user interface that will be easily understood by your employees and visitors....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk.
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk.
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms.
UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms.
UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms....
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer
With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance.
Meeting4Display - management and reservation software for meeting rooms. With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance. The software can be synchronized with your Exchange, Office 365 or Google Calendar (G Suite) mailbox.
Meeting4Display - management and reservation software for meeting rooms. With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance. T...
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Digital signage
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Interne vergaderingen
  • Bezoekersbeheer