Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Reserveringssystemen voor vergaderruimtes

Met rapportage software heb je realtime toegang tot essentiële gegevens en kun je snel multidimensionale rapporten aanmaken uit verschillende databronnen. Naast veel andere toepassingen, kunnen er met rapportage tools financiële overzichten aangemaakt worden. Verder kan het succes van verkoopstrategieën gevolgd worden, reacties op zorgen over de naleving van regelgeving gecontroleerd worden en interne controles of beveiligingsaudits beheerd worden. Vergelijk verschillende producten op Capterra om de beste rapportage software voor jouw organisatie in Nederland te vinden. Zie ook: BI-tools en enquête software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Reserveringssystemen voor vergaderruimtes met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

61 resultaten

Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender. Meer informatie over Robin
Software voor werkplekervaringen waarmee je vergaderruimtes in je kantoor kunt beheren en optimaliseren. Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Robin wordt gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren en plant momenteel vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Meer informatie over Robin

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
UMA-werkpleksoftware verbindt je kantoor en IOT en ondersteunt resourceplanning en levert gegevensgestuurde bruikbare inzichten. Meer informatie over UMA Vision
UMA is een SaaS-platform voor de werkplek. UMA integreert bestaande en nieuwe technologieën op de werkplek in één enkel dashboard, UMA Vision. Dit omvat AV-, IOT- en ESG-dashboards. UMA digitaliseert de plattegrond van je kantoor en verbetert de gebruikerservaringen van werknemers via web- en mobiele applicaties om de planning van middelen te verbeteren en gegevensgestuurde analyses van de bezettingsgraad en omgevingsgegevens te leveren om je te helpen je aan te passen aan de veranderende behoeften van het personeelsbestand en de hybride werkplekstrategie. Meer informatie over UMA Vision

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Boekingssysteem voor bureaus en vergaderruimten en oplossingen voor hybride werkplanning, digitale displays en bezoekersbeheer. Een kwestie van plug-and-play. Meer informatie over YAROOMS
YAROOMS is een hybride softwarepakket voor de werkplek dat bestaat uit een boekingssysteem voor bureaus en vergaderruimten en oplossingen voor werkplanning, digitale displays en bezoekersbeheer. Met de focus op gebruiksgemak en efficiëntie is YAROOMS geschikt voor alle bedrijfsgroottes en -behoeften. Van kamerreservering tot de mogelijkheid om hybride te werken: het is een kwestie van plug-and-play. Klanten melden aanzienlijke besparingen op de vastgoedkosten en de tijd van werknemers en ervaren een toename in planningsefficiëntie en tevredenheid van werknemers. Meer informatie over YAROOMS

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Bureaureservering en beheer van vergaderruimtes in één eenvoudig portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding. Meer informatie over Clearooms
Het beheer van vergaderruimtes in Clearooms geeft je ongelooflijk veel mogelijkheden voor het boeken van ruimten, die via de app of op muurconsoles beheerd kunnen worden. Integratie met Office 365/Active Directory of G Suite-account biedt je hele team duidelijke zichtbaarheid en controle over je vergaderruimtes en stelt gebruikers in staat om gedeelde vergaderruimtes op afzonderlijke systemen te boeken. Integratie vindt plaats via een beveiligde serviceaccount op je Microsoft- of G Suite-account, wat IT- en compliance-teams gemoedsrust geeft. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde ruimtes en middelen in bedrijven. Meer informatie over Whatspot
Whatspot is een eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde middelen in bedrijven. Kleine bedrijven en locaties gebruiken Whatspot om de reserveringen van vergaderruimten, bedrijfswagens, parkeerplaatsen of andere gedeelde bedrijfsmiddelen te vereenvoudigen. Gebruik slim zoeken om snel de juiste plek te vinden en te boeken. Maak direct ter plekke een ad hoc-boeking met behulp van QR-codes. Geef het publiek de mogelijkheid om via je website bepaalde plekken te boeken. Organiseer boekingen effectief met beheertools en toegangscontrole. Whatspot is altijd cloudgebaseerd. Meer informatie over Whatspot

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Meer informatie over FMS:Employee
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Deze oplossingen zijn ontworpen voor flexibele, collaboratieve werkplekken en ontworpen om de efficiëntie en productiviteit voor interne en externe werknemers te verhogen. FMS:Employee beschikt over desk- en resourceplanning, interactieve plattegronden, contactloze workflows, bezoekersbeheer en nog veel meer. Meer informatie over FMS:Employee

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Nibol maximaliseert hybride werk door werkplekken, mensen en gegevens met elkaar te verbinden. Meer informatie over Nibol
Nibol is de digitale oplossing die het hybride werk in 4 eenvoudige stappen maximaliseert. 1. Maak het mogelijk om bedrijfsbureaus, vergaderzalen en andere deelbare bedrijfsmiddelen te boeken. 2. Laat zien waar iedereen werkt en vereenvoudig het innemen van werkplekken. 3. Breid werkruimten uit tot buiten het traditionele kantoor. 4. Breng gegevens over aanwezigheid en werkruimtegebruik samen. Meer informatie over Nibol

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
P.O.C. System is een SaaS-platform dat een unieke grafische interface biedt die gericht is op het maximaliseren van de werkruimte van een bedrijf. Meer informatie over Seating Allocation Solution
Seating Allocation Solution van P.O.C is ontworpen voor bedrijven/co-werkplekken en biedt een visueel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van de werkplek en kantooropstellingen. Met een realtime weergave van je werkruimte en veelzijdige tools kun je zitplaatsopstellingen ontwerpen die voldoen aan de behoeften van werknemers, en het gebruik ervan maximaliseren. De oplossing bevat ook een gebruiksvriendelijke planningstoepassing waarmee werknemers zitplaatsen en vergaderruimten kunnen boeken op basis van gebruik per behoefte, in realtime en onderweg. Meer informatie over Seating Allocation Solution

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Maak kennis met de moderne receptie. Van mensen tot pakketten, Envoy helpt je alles te beheren dat door de voordeur naar binnen komt.
Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezoekers op meer dan 10.000 internationale locaties te verwelkomen. Soepele iPad-aanmelding voegt een extra factor toe aan je receptie, en slimme functies verbeteren je beveiliging en maken compliance-inspanningen eenvoudig. Meer informatie over Envoy

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
De parkeersoftware voor slimme kantoren. Automatiseer en optimaliseer het beheer van je werkplekparkeerplaatsen.
ParkOffice is de parkeersoftware voor slimme kantoren. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers als Indeed, Netflix, Factset en CEPSA. ParkOffices-software lost problemen op met het parkeren door en vervoer van werknemers voor bedrijven over de hele wereld. ParkOffice lost problemen op voor bedrijven, waaronder: * bezettingsgraad van parkeergarages voorspellen en beheren; * de beschikbaarheid van parkeerplaatsen verhogen of verlagen; * inefficiënte uitgaven voor onroerend goed elimineren; * inkomsten genereren uit het parkeren door werknemers; * de CO2-voetafdruk verminderen. Meer informatie over Wayleadr

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren. Meer informatie over Skedda

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Een systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee bedrijven hun vergaderruimtes effectief kunnen gebruiken en hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken.
WorkInSync is een cloudgebaseerd systeem voor het boeken van vergaderruimtes waarmee werknemers moeiteloos kantoorvergaderruimtes en bijbehorende voorzieningen kunnen boeken/annuleren. Organisaties kunnen WorkInSync gebruiken om het beheerproces van de vergaderruimte in hun kantoren te automatiseren en het gebruik van de vergaderruimte te optimaliseren. De functies omvatten: behoeftegebaseerde boeking, boeking van vergadervoorzieningen, integraties met agenda en berichtenapps (GSuite, Outlook, Microsoft Teams en Slack), gebruiksgegevens en -analyse en interactieve kaarten. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Deel zij-aan-zij-schema's voor afspraken, groepsvergaderingen, vergaderzalen, middelen, faciliteiten en meer.
Office Tracker biedt een totaaloplossing voor kantoorbeheer die planning, klantenbeheer, tijdbeheer en groepscommunicatie vereenvoudigt. Je hele kantoor bespaart tijd, elimineert fouten en verbetert de productiviteit. Automatiseer je volledige planningsproces en rooster en deel informatie voor mensen, ruimtes, en middelen. Meer informatie over Office Tracker

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
End-to-end software voor locatie- en evenementenbeheer met CRM, ruimteboeking, catering, evenementenplanning, rapportage en financiële tools.
Momentus Technologies (voorheen Ungerboeck) is een wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor locatie- en evenementenbeheer. Momentus heeft ruim 60.000 gebruikers in meer dan 50 landen en ondersteunt organisaties wereldwijd met het boeken van evenementen en ruimtes. Softwarefunctionaliteiten omvatten verkoop en CRM, ruimteboeking, evenementenbeheer, cateringbeheer, duurzaamheidsregistratie, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en een krachtige API. Meer informatie over Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps!
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor locatiebeheer ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen hotels, conferentiecentra, trouwlocaties en clubs deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige verkoopautomatisering met behulp van zowel e-mail als sms-berichten, CRM-functies, een kalender voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product synchroniseert ook met Gmail, Outlook en andere kanalen! Meer informatie over Event Temple

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Slimme intuïtieve app om je hybride kantoor met gedeelde bureaus te beheren en hybride teams te coördineren. Geïntegreerd met MS 365 en Slack.
Wil je een intuïtieve en krachtige oplossing implementeren om vergaderruimtes te beheren? Met dit mensgerichte platform kunnen werknemers eenvoudig hun aanwezigheid plannen en gedeelde bureaus, kamers en parkeerplaatsen boeken, en kunnen bedrijven hun kantoormiddelen volgen, beheren en optimaliseren. Maak eenvoudig nieuwe ruimtes aan en stel hun locatie, grootte en attributen in. Bepaal aangepaste incheckregels om no-shows te voorkomen. Yoffix kan RoomDisplays ook leveren met een bezettingssensor. Volledig geïntegreerd met Microsoft 365 en Teams. Meer informatie over yoffix

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Eén link om te delen. Eén klik om iedereen bij te werken.
CalendarWiz biedt alles wat organisaties nodig hebben in één agenda. Bevorder de communicatie met de gedeelde agendafuncties, websiteplug-ins en mobiele app. Nieuwe functies omvatten uitnodigingen met reactiefunctie, afbeeldings- en bestandsbeheer en e-mailabonnees met aanmeldingsformulier. Gratis e-mailondersteuning bij alle abonnementen. Meer informatie over CalendarWiz

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Met Space Panels van iOFFICE kan je nieuwe reserveringen maken, een vergadering verlengen, een reservering voortijdig beëindigen en serviceaanvragen indienen.
Bij iOFFICE zijn ze van mening dat het reserveren van een vergaderruimte het makkelijkste deel van je dag moet zijn. Deze software voor het reserveren van ruimtes maakt het gemakkelijk, maar het kan nog gemakkelijker - zo gemakkelijk als langs een ruimte lopen en door het raam naar binnen kijken. Met Space Panels kan je elke iPad omtoveren in een ruimteplanningspaneel om nieuwe reserveringen te maken, een vergadering te verlengen, een reservering voortijdig te beëindigen, serviceaanvragen in te dienen en meer. Meer informatie over Eptura Workplace

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Ronspot is een flexibele oplossing voor het boeken van vergaderruimtes die kan worden gebruikt in combinatie met het Ronspot bureau- en parkeerboekingssysteem.
Ronspot is een gebruiksvriendelijke oplossing voor het boeken van vergaderruimtes waarmee bedrijven het gebruik van hun vergaderruimtes kunnen maximaliseren. De mobiele app van Ronspot biedt werknemers de mogelijkheid om de beschikbaarheid van vergaderruimtes te bekijken, enkele en terugkerende vergaderingen te plannen en deelnemers uit te nodigen. Omvat ook synchronisatie in twee richtingen met de agenda. ISO 27001-gecertificeerd en vertrouwd door meer dan 50.000 gebruikers in 40 landen. Kan zelfstandig worden gebruikt of in combinatie met Ronspot bureauboeking and parkeerbeheer. Meer informatie over Ronspot

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
Teem voor bezoekersbeheer vereenvoudigt het inchecken van bezoekers en maakt een sterke eerste indruk met een aanpasbaar welkomstscherm. Wanneer bezoekers aankomen, gebruiken ze Teem bezoekersbeheer om aan te geven wie ze bezoeken, om vereiste formulieren te ondertekenen (zoals NDA's) en hun gastenbadge af te drukken. Het platform stuurt ook een sms'je of e-mail om de gastheer/-vrouw op de hoogte te stellen van de aankomst van hun gast. Ontdek waarom bedrijven zoals Hubspot het bezoekersbeheer van Teem gebruiken Meer informatie over Teem

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Vergader beter. Vergader met Joan.
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig hebt. Joan wordt vertrouwd door veel Fortune 500-bedrijven en wordt dagelijks wereldwijd door meer dan 800.000 kantoormedewerkers gebruikt. Met de implementatie van Joan kom je af van: dubbele boekingen, onderbrekingen van vergaderingen, ghost meetings en dagelijks zoeken naar gratis vergaderruimtes als je ze het meest nodig hebt. Meer informatie over Joan

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Oplossing voor werkplekbeheer die je werknemers zullen waarderen. Deskboeking | Kamerboeking | Weekplanning | Analyse
Een intuïtieve en krachtige oplossing voor werkplekbeheer. Een platform voor het boeken van bureaus en ruimtes dat je werknemers zullen waarderen. Maak de ervaring van het boeken van vergaderruimtes naadloos met deskbird. Vind en reserveer de perfecte ruimte met slechts één klik. Het systeem synchroniseert naadloos met je Outlook- en GCal-agenda's. Integreer deskbird ook met je bestaande IT-systemen zoals MS Teams, Slack en HRIS-tools. Beschikbaar als mobiele en web-app. Meer informatie over deskbird

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage
Slim reserveringssysteem faciliteert hybride werken, werkplekboeking en vergaderervaring. Realtimedata op plattegronden, mobiele apps.
Het Spacewell-reserveringssysteem zorgt voor een optimale vergader- en bezoekersbeleving. Gebruikers kunnen via meerderetouchpoints reserveren, naargelang hun voorkeur en locatie. Live data van sensoren toont realtimebeschikbaarheid op plattegronden en zorgt ervoor dat onbezette ruimtes weer vrijgegeven worden. Geïntegreerd hospitalitymanagement combineert reserveringen en bezoekersbeheer. Omvat boeking van flexwerkplekken en een best-in-class hybride workplace app. Zeer schaalbare oplossing. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Multilocatie
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Interne vergaderingen
  • Online reserveren
  • Bezoekersbeheer
  • Digital signage