Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Planning software

Met planning software kun je de planning van evenementen, personeel, bedrijfsruimtes en andere resources automatiseren. Organisaties gebruiken deze toepassingen om de planning van interne en externe activiteiten te beheren. Planning software biedt over het algemeen een gedeelde agenda voor realtime planning van projecten, taken, personeel en resources. Ook bieden deze tools verschillende functies voor prognose, toewijzing en resourcebeheer. Andere details, zoals categorisatie van resources, locatiegegevens, urenregistraties en vaardigheden van werknemers, kunnen vaak vanuit de planningsinterface worden bewerkt en beheerd. Gebruik Capterra om de beste planning software voor jouw bedrijf of organisatie in Nederland te vinden. Zie ook: personeelsplanning software, facility management software en afspraken software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Planning software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

303 resultaten

De snelle, flexibele manier om teams en projecten in te plannen. Wijs werk toe, boek vergaderingen en beheer verlofdagen met planning via slepen en neerzetten. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Vertrouwd door teams bij Apple, Ogilvy, en NASA. Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Planningssoftware met herinneringen voor alle servicebedrijven! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie. Meer informatie over SimplyBook.me
SimplyBook.me biedt de meest uitgebreide planningssoftware op de markt, een systeem waarmee je professioneel overkomt en veel tijd en moeite bespaart. Je krijgt een prachtige boekingswebsite waarop je je bedrijf kunt presenteren, afspraken kunt aannemen en producten, lidmaatschappen, pakketten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Synchroniseer afspraken met populaire online agenda's en ontvang gedetailleerde statistieken over je bedrijf. Ga naar het online boekingssysteem SimplyBook.me om alle functies te bekijken! Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
We zijn een professionele agenda software die bedrijven en organisaties helpen hun online afspraken te beheren. Meer informatie over Appoint
We zijn een professionele en op maat gemaakte online agenda oplossing. Zijn afspraken een deel van jou werk, maar wil je geen tijd verliezen met het beheren en opvolgen van je afspraak verzoeken? De appoint online agenda ondersteunt jou hierin zodat je kan focusses op wat echt belangrijk is. Jouw onderneming! Meer informatie over Appoint

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Pexip Engage helpt bij het beschikbaar maken van klantgerichte adviseurs, door een probleemloze planning en video-ervaring te bieden. Meer informatie over Pexip Engage
Pexip Engage is een video-oplossing om de klantenbinding te personaliseren. Maak contact met je prospects, gebruikers en klanten via een gebruiksvriendelijke en intuïtieve planningsinterface, met geïntegreerde Pexip-videovergaderingen van hoge kwaliteit. De omnichannel-oplossing faciliteert zowel fysieke (binnen de vestiging of op locatie) als virtuele (telefonische of video)vergaderingen. Deze afspraken kunnen worden gepland vanaf de website van de klant of door interne medewerkers van de klant. Meer informatie over Pexip Engage

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Visual Planning is een volledig planningsplatform dat is ontworpen voor planners. Meld je vandaag aan voor een gratis persoonlijke demo. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is een volledig planningsplatform op maat gemaakt voor planners. Controleer projectworkflows en relevante gegevens met behulp van aangepaste dashboards. Plan op alle apparaten voor een collaboratief beheerplatform. Pas een planningsoplossing aan die voldoet aan je zakelijke behoeften. Meld je vandaag aan voor een gratis persoonlijke demo. Meer informatie over Visual Planning

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
Maak kennis met de ideale persoonlijke planningsassistent die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je overbodig werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden naar jou en je klanten, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken of donaties te accepteren. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Verspil geen tijd meer aan het uitzoeken van de personeelsplanning, maar laat Protime het werk doen. Boek nu een demo. Meer informatie over Protime
Het creëren van personeelsplanningen is vaak een grote rompslomp. De oplossingen van Protime maken je personeelsplanning eenvoudig. De oplossing houdt rekening met de beschikbaarheid en werkroosters binnen je teams. En ook met de vaardigheden van elk teamlid en de duur van de taken. Bovendien hebben werknemers snel toegang tot hun persoonlijke planning op hun computer, smartphone of tablet. Verspil geen tijd meer aan het uitzoeken van de planning, maar laat Protime het werk doen. Ontvang nu je demo. Meer informatie over Protime

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Een oplossing voor het beheer van de terugkeer naar kantoor, hybride werkplekken of op activiteiten gebaseerd werk. Werkt met Google, Exchange en Office 365. Meer informatie over Robin
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Meer informatie over Robin

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Wijs mensen toe aan meerdere projecten en bepaal hoeveel uur ze beschikbaar zijn om aan elk project te werken. Met rode balken kun je gemakkelijk zien wie er overboekt is, zodat je projecten kunt verplaatsen voordat je team uitgeput raakt. Met de lay-out van Forecast kun je gemakkelijk zien wanneer je nieuw werk kunt aannemen en wie er beschikbaar is om eraan te werken. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Meer informatie over FMS:Employee
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Deze oplossingen zijn ontworpen voor flexibele, collaboratieve werkplekken en ontworpen om de efficiëntie en productiviteit voor interne en externe werknemers te verhogen. FMS:Employee beschikt over desk- en resourceplanning, interactieve plattegronden, contactloze workflows, bezoekersbeheer en nog veel meer. Meer informatie over FMS:Employee

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
GymMaster is een krachtige oplossing voor clubbeheer met volledige functionaliteit op elk apparaat, 24/7 toegang en een webportaal voor je leden. Meer informatie over GymMaster
GymMaster is ontworpen voor sportclubs, het is een plezier om te gebruiken en snel te leren. Beheer je club vanaf elke locatie op elk apparaat met automatische facturering, geautomatiseerde gepersonaliseerde communicatie en een geavanceerd 24-uurssysteem voor toegangsbeheer dat je de ultieme controle geeft. Verhoog je omzet en ga papierloos door je leden zich online te laten aanmelden. En zodra ze lid zijn, kunnen ze online boeken en betalen via je eigen ledenportaal op je website. Ontdek vandaag nog wat GymMaster voor je kan doen en boek een gratis demo! Meer informatie over GymMaster

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Nederland Lokaal product
Afsprakenplanning is nu aanpasbaar en betaalbaar met aangepaste integraties, betalingsverwerking, wachtlijsten, aangepaste lay-outs en meer. Meer informatie over SuperSaaS Online Reserveringssoftware
SuperSaaS maakt online afsprakenplanning voor je bedrijf eenvoudig, flexibel en betaalbaar. Eenvoudig in te stellen voor beginners, maar toch geavanceerd genoeg om in alle behoeften te voorzien. Gratis proefversie en uitstekende klantenondersteuning. Update je realtime beschikbaarheid vanuit Outlook of Google Agenda. Accepteer betalingen online. Koppel je op maat gemaakte boekingskalender moeiteloos aan je eigen site. Meer informatie over SuperSaaS Online Reserveringssoftware

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Binocs zorgt voor afstemming tussen de vraag naar en de capaciteit van hulpbronnen. Binocs is een webgebaseerde planningstoepassing die vakmensen helpt om op tijd te leveren. Meer informatie over BINOCS
Binocs optimaliseert het gebruik van middelen op basis van actuele capaciteits- en vraaggegevens. In veel gevallen registreert Binocs dergelijke gegevens vanuit andere bedrijfssystemen. Door de unieke benadering van scenarioplanning kunnen teams gezamenlijk snel oplossingen vinden voor knelpunten in de capaciteit van hulpbronnen. Binocs wordt meestal gebruikt in omgevingen zoals laboratoria, R&D, regelgevende en kwaliteitsactiviteiten en techniek. Binocs omvat: vraag - capaciteit - planning - scenario's - inplannen - volgen. Meer informatie over BINOCS

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Een wereldwijd toonaangevend, digitaal vrijwilligersbeheerplatform dat klanten ondersteunt en een geïntegreerd en boeiend vrijwilligerstraject biedt. Meer informatie over Rosterfy
Rosterfy is er om gemeenschappen te verbinden met evenementen en doelen waar ze gepassioneerd over zijn, door middel van technologie voor vrijwilligers- en personeelsbetrokkenheid. Het vermindert de hoeveelheid tijd die personeelsmanagers besteden aan spreadsheets en handmatige processen, en verhoogt de retentie, betrokkenheid en aanwezigheidspercentages van de vrijwilligersdatabases van klanten. De schaalbare technologie stroomlijnt het voorheen handmatige proces van personeelsbeheer voor organisaties in alle soorten en maten. Meer informatie over Rosterfy

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Het boekingssysteem voor ondernemingen van SimplyBook.mes verbetert de efficiëntie en de klantervaring en kan de verkoop stimuleren. Voldoet aan ISO27001. Meer informatie over SimplyBook.me Enterprise
De ondernemingsoplossing van SimplyBook.me, ISO27001 gecertificeerd, biedt een aanpasbaar boekingsbeheersysteem met geavanceerde functies zoals locatiebeheer, aangepaste rapportage en API-integraties. Deze oplossing kan de efficiëntie en de klantervaring verbeteren en de omzet verhogen. Communicatietools zoals e-mail- en sms-herinneringen, intakeformulieren en een klantenapp kunnen je helpen om met je klanten in contact te komen. Met een focus op beveiliging en naleving is SimplyBook.me een betrouwbare keuze voor je bedrijf. Meer informatie over SimplyBook.me Enterprise

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Gratis planningstool die een betrouwbare, zeer gebruiksvriendelijke en snelle oplossing biedt om vergaderingen te plannen. Meer informatie over SimplyMeet.me
SimplyBook.me heeft Harmonizely in 2021 verworven en opnieuw gelanceerd onder het merk SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synchroniseert met je online agenda (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho of een kalender die compatibel is met CalDAV). De klanten kunnen controleren wanneer je beschikbaar bent en een vergadering met je plannen. De geplande vergadering wordt automatisch toegevoegd aan je online agenda. Het enige wat je hoeft te doen is je unieke planningspaginalink met je klanten te delen. Meer informatie over SimplyMeet.me

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Bitrix24 maakt het eenvoudig om de planning en werktijd van werknemers te beheren. Gebruik Bitrix24 voor het hele team met een onbeperkt aantal gratis gebruikers. Meer informatie over Bitrix24
Gebruik Bitrix24-software voor personeelsplanning om arbeidskosten te voorspellen en de productiviteit van werknemers te verhogen. Plan de personeelsroosters voor de komende dagen en weken. Bitrix24 maakt het eenvoudig om de planning en werktijd van werknemers te beheren. Gebruik Bitrix24 voor het hele team met een onbeperkt aantal gratis gebruikers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Salon Booking is een WordPress plug-in voor een compleet en gebruiksvriendelijk boekingssysteem voor kapperszaken en haarstylisten. Meer informatie over Salon Booking System
Salon Booking is een WordPress plug-in voor een compleet en eenvoudig te gebruiken online afsprakensysteem dat is ontworpen voor kapsalons, schoonheidssalons en spa's. Salon Booking is goed geïntegreerd met Google Calendar, zodat salonmanagers hun reserveringen op hun eigen Google Agenda-account kunnen beheren. Salon Booking biedt veel online betalingsopties en functies voor sms- en e-mailmeldingen. Download en installeer de proefversie om te zien of deze voldoet aan je bedrijfsbehoeften. Meer informatie over Salon Booking System

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Nederland Lokaal product
Met Virtuagyms software automatiseer je je rooster en boekingssysteem, waardoor je gegarandeerd uren mee bespaart! Meer informatie over Virtuagym
Virtuagym biedt een fitness software-oplossing voor personal trainers, studio's en sportscholen van alle soorten en maten. Automatiseer je boekingsproces en bespaar tijd op het maken van lesroosters en telefonisch afspraken maken. Laat je klanten lessen boeken wanneer het ze het beste uitkomt! Geïnteresseerd? Boek je gratis demo en transformeer je fitnessonderneming! Meer informatie over Virtuagym

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren. Meer informatie over Ganttic
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Ervaar moeiteloze en conflictvrije planning van uitzendkrachten met de Zoho Workerly-planningssoftware voor uitzendkrachten. Meer informatie over Zoho Workerly
Met de planningssoftware voor uitzendkrachten van Zoho Workerly kun je uitzendkrachten toewijzen aan taken en hen met een paar klikken op de hoogte brengen. Uitzendkrachten kunnen hun beschikbaarheid markeren, zodat jij ze alleen maar hoeft in te plannen voor de juiste opdrachten om planningsconflicten te voorkomen. Meer informatie over Zoho Workerly

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Nederland Lokaal product
Het buitendienstplatform van Gomocha is een eersteklas mobiliteitsplatform waarmee mobiele buitendienstmedewerkers hun dagelijkse taken uit kunnen voeren. Meer informatie over Gomocha
Gomocha brengt verborgen efficiëntie aan het licht en stemt vaardigheden af op de vraag, zodat je buitendiensttechnici een uitzonderlijke klantenservice-ervaring leveren waardoor je inkomsten toenemen en je conform de voorschriften blijft. De dispatch kan bijvoorbeeld de juiste technicus naar de werklocatie leiden, precies bijhouden waar alle technici zich bevinden en real time informatie aan klanten communiceren, zodat klanten altijd de verwachte aankomsttijd weten. Meer informatie over Gomocha

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Leadoo, het door leads gestuurde marketingplatform, verandert je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren naar gekwalificeerde leads. Meer informatie over Leadoo
Leadoo is gebouwd voor één doel: resultaten. Het heeft alles wat je nodig hebt om je marketingprestaties naar een hoger niveau te brengen en de verkoopdoelstellingen te overtreffen. Dit bedrijf biedt een eenvoudige toolkit: Leadoo, een door leads gestuurd marketingplatform dat je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren omzet naar gekwalificeerde leads. Hiermee helpt het platform bedrijven om meer leads te genereren, meer gekwalificeerde sollicitanten te converteren en de klantenservice te verbeteren met behulp van bots en mensen. Meer informatie over Leadoo

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning in realtime. Meer informatie over TeamUltim
TeamUltim is een web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning, die perfect aansluit op de behoeften van kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel, catering, sport, horeca en professionele diensten. Plan diensten, beheer betaalde vrije dagen en afwezigheid, laat je team diensten ruilen en ontvang uitgebreide rapportage hierover met TeamUltim. Meer informatie over TeamUltim

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
CatchApp Bookings is een intuïtieve planningstool waarmee je op elk moment online boekingen kunt accepteren. Gebruiksklaar. Ontworpen voor bedrijven. Meer informatie over CatchApp Bookings
CatchApp Bookings is een intuïtieve planningstool gemaakt voor professionals en bedrijven, ontworpen om je tijd te besparen; het bespaart gemiddeld 5 uur per week. Laat je klanten afspraken boeken op je eigen online boekingspagina. Krachtige wederzijdse synchronisatie met alle belangrijke agenda's: Google, Microsoft en Apple. Creëer onbeperkte unieke boekingspagina's voor je klanten en bied verschillende diensten, locaties en beschikbaarheid. Briljante planning - begin nu met je gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CatchApp Bookings

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Teamplanning, projectplanning, urenregistratie, beschikbaarheidsbeheer en benutting, prognose in een enkele resourceplanning tool. Meer informatie over teamdeck
>> Software voor resource- en projectplanning >> Personeelsplanning, urenregistratie, urenstaten, projectplanning en functies voor budgettering, werklast, prestaties, beschikbaarheidsbeheer, resource-prognose. >> Teamdeck is ontwikkeld door een softwarebedrijf dat ook werkt met Spotify, Uber, Netflix en Viu. >> Het product wordt gebruikt in de IT-, financiële, creatieve, detailhandel-, gaming-, onderwijs- en mediasector. >> Live demopresentatie en hulp bij het gratis instellen. Meld je aan voor een demo. Meer informatie over teamdeck

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Rezeve is plannings- en boekingssoftware voor boetiek fitnessstudio's, sportscholen, yogastudio's, salons en schoonheidsklinieken. Meer informatie over Rezeve
Rezeve is planning- en boekingssoftware waarmee boetiek fitnessstudio's, sportscholen, yogastudio's, salons, schoonheidsklinieken en studiecentra in een handomdraai merkwebsites en -apps kunnen maken zonder te hoeven coderen. Het uitgebreide pakket aan functies omvat een merkeigen website- en app-ontwerpfunctie, plannings- en boekingssysteem, klassenbeheer, pakketten- en lidmaatschapsbeheer, geïntegreerde lokale betaalmethoden, loyaliteitsprogramma's, plaatsboekingen, groepsboekingen, deelbare pakketten en een gezinsaccount. Meer informatie over Rezeve

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Plan afspraken, incasseer betalingen, beheer moeiteloos je klanten en voer de end-to-end klantervaring voor je bedrijf uit. Meer informatie over Practice
Stroomlijn je coachingbedrijf: met het platform kunnen coaches logge, onsamenhangende en vervelende systemen consolideren op één eenvoudige plaats. Eenvoudige planning die jouw realtime beschikbaarheid toont, eenvoudige formulieren om informatie te verzamelen, facturen en betalingen, dit alles gekoppeld door automatiseringen. Maak binnen enkele seconden facturen, terugkerende abonnementen en pakketten en word elke keer op tijd betaald. De tools van wereldklasse zijn ontworpen voor beide kanten van de relatie, waardoor klantenbinding via de portal mogelijk is. Meer informatie over Practice

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Wix Bookings is een toonaangevend online planningsplatform dat wereldwijd door miljoenen bedrijfseigenaren wordt gebruikt.
Wix biedt alles-in-één online planningssoftware voor servicegestuurde bedrijven. Wix Bookings bevat een volledige reeks tools en functies die bedrijfseigenaren in hun traject ondersteunen, van het opzetten van hun bedrijf tot het opschalen voor groei. Bedrijven die voor Wix kiezen Bookings hebben alle toonaangevende tools die ze nodig hebben om hun bedrijf online te beheren en te laten groeien. Meer informatie over Wix

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Met Clockify plan je de werktijden van je werknemers, maak je een planning op een tijdlijn, organiseer je de ploegendiensten en volg je de tijd die aan elke opdracht besteed wordt.
Clockify maakt eenvoudige planning mogelijk met een overzicht van projectmijlpalen, het totale aantal toegewezen uren, toegewezen personen en taaklengte. Volledige gegevens kunnen door teamleden worden opgesplitst om hun capaciteit te controleren en hun opdrachten in detail te bekijken. Je kunt taken inplannen voor verschillende diensten, starttijden voor elke taak definiëren en een dagelijkse urenlimiet definiëren. Pas dagen waarop je niet werkt aan in je planningsproces, sleep en zet ze direct in een planning om aanpassingen aan te brengen. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Calendly helpt je vergaderingen te plannen zonder vele e-mails heen en weer te sturen.
Calendly, een krachtige maar eenvoudige geautomatiseerde planningstool, vereenvoudigt het creëren van contact met anderen, zodat je meer kunt bereiken... Miljoenen gebruikers profiteren van een plezierige planning, meer tijd om te besteden aan topprioriteiten en flexibiliteit om zowel individuele gebruikers als grote teams te ondersteunen. Calendly werkt met kalenders van Google, Office 365 en Outlook en met apps zoals Salesforce, Stripe, GoToMeeting en Zapier voor een naadloze gebruikerservaring. Meer informatie over Calendly

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
MINDBODY-software voor fitness- en beautybedrijven is afgestemd op wellnessbedrijven die planning- en bedrijfsmanagementsystemen nodig hebben.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Mindbody

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Stroomlijn de HR- en salarisadministratieprocessen en krijg snelle toegang tot werknemersgegevens met behulp van één intuïtief platform.
Help je organisatie met Paycor om de efficiëntie te verbeteren, nalevingsproblemen te verminderen en de tijd terug te krijgen die je nodig hebt om je te concentreren op de bedrijfsstrategie. De alles-in-één-oplossing van Paycor voor HR en payroll maakt handmatig werk overbodig. De intuïtieve interface begeleidt je door elke stap van het proces, waardoor je alles rond payroll snel kunt regelen. Alle werknemersgegevens zijn beschikbaar op één plek. Importeer de uren van medewerkers rechtstreeks, bekijk contante vereisten voordat je loonlijsten indient en beheer werknemersinformatie. Meer informatie over Paycor

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Wrike is software voor projectmanagement met kant-en-klare sjablonen, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, geautomatiseerde goedkeuringen, rapportage en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement en -planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers over de hele wereld. Plan projecten met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, middelenbeheer en -toewijzing, Gantt-diagrammen, urenregistratie, gedeelde agenda's, geautomatiseerde rapporten, goedkeuringen en werklastoverzichten. Automatiseer je processen met de meer dan 400 toepassingen van Wrike. Pas werkstromen aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en statusupdates. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Brevo biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Brevo wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier! Meer informatie over Brevo

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt.
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt. doodle.com is een wereldleider in online planning, en het wordt elke maand gebruikt door meer dan 30 miljoen mensen. Doodle AG heeft zijn hoofdkantoor in Zürich. Meer informatie over Doodle

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals RGA, Vice en Buzzfeed.
De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en Buzzfeed, hun tijd te voorspellen. Prachtig eenvoudig ontwerp, bliksemsnelle technologie, realtime samenwerking. De intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten van Float maakt planning van je team eenvoudig. Float heeft mobiele apps voor iOS en Android. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook en meer dan 1000 apps via Zapier. Probeer het 30 dagen gratis. Meer informatie over Float

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Cloudgebaseerde planningssoftware die het werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten en geef toewijzingen voor werkorders.
De software van UpKeep voor onderhoudsplanning is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis!
7shifts helpt restaurants efficiënter te plannen met intuïtieve tools voor planning, communicatie, urenregistratie en naleving. De intuïtieve functie voor roosterplanning op basis van slepen en neerzetten houdt automatisch rekening met beschikbaarheid, vrije tijd, overuren en naleving met eenvoudige POS-integratie om ervoor te zorgen dat je je personeelsdoelen haalt. Met een gratis app voor medewerkers om beschikbaarheidsverzoeken in te dienen, diensten te ruilen en te chatten, is het maken van roosters die voor iedereen goed werken nog nooit zo eenvoudig geweest. Begin vandaag nog gratis! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Meer informatie over Homebase

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
35% van de klanten wilt afspraken boeken buiten de normale kantooruren - kunnen ze bij jou terecht? Maak het plannen van afspraken gemakkelijk voor jezelf en je klanten met Booker, de alles-in-één software voor online boeking en spa- en salonbeheer. Het platform biedt afspraak- en personeelsplanning, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud. Probeer een gratis demo en sluit je aan bij de meer dan 128.000 professionals die al tijd en moeite besparen door hun bedrijf te runnen en laten groeien met Booker. Meer informatie over Booker

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie
Laat je bedrijf groeien met deze gratis oplossing voor het plannen van afspraken die wordt geleverd via internet, desktop, Android en iOS.
Geef je bedrijf meer mogelijkheden met Setmore, een platform waarmee je het boeken van afspraken kunt automatiseren en je groei kunt versnellen. Voeg bedrijfsinformatie, servicegegevens en personeelsprofielen toe en begin met plannen in de kalender. Deel je boekingspagina op websites, Facebook of Instagram en laat klanten online boeken. Maak gebruik van de kracht van automatische e-mailmeldingen en herinneringen, synchronisaties met Google/Office-agenda, klassen, Android- en iOS-apps en meer. Meld je vandaag nog aan voor een GRATIS proefversie! Meer informatie over Setmore

Functies

  • Groepsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Afspraakplanning
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Kalendersynchronisatie

Kopersgids voor Planning software

Wat is planning software?

Planning software helpt organisaties bij het plannen van verschillende activiteiten en projecten. Van het boeken van evenementen en het inplannen van medewerkers tot het reserveren van ruimtes en andere middelen. Bedrijven gebruiken een planning programma om zowel interne als externe activiteitenplanning te beheren. Dat wordt gedaan met behulp van tools zoals een gedeelde kalender en prognose-, toewijzings- en resourcebeheerfuncties.

Wat zijn de voordelen van planning software?

  • Stimuleren van productiviteit. Online planning bespaart tijd en stelt gebruikers in staat zich te concentreren op belangrijke taken doordat er geen telefoongesprekken meer nodig zijn om vergaderingen te plannen. Met planning software kunnen eindgebruikers onderweg middelen boeken via mobiele app-functionaliteit. Werknemers kunnen op afstand hun agenda's beheren zonder dat ze het kantoor van hun werkgever hoeven te bezoeken.
  • Verbeteren van de samenwerking en verminderen van conflicten. Planning tools bieden een gecentraliseerd platform dat alle kalenders opslaat en de nodige wijzigingen aanbrengt. Zo kunnen gebruikers op één lijn blijven. Schema's zijn toegankelijk voor alle medewerkers binnen een organisatie. Dit verbetert de samenwerking, maakt efficiënt gebruik van middelen mogelijk en vermindert conflicten in de planning.
  • Vermindering van het aantal no-shows. Planning software kan automatische e-mail- en sms-herinneringen naar deelnemers sturen, en de integratie van agendaprogramma's waarschuwt gebruikers voor eventuele planningsconflicten. Deze herinneringen voorkomen te late annuleringen en no-shows door gebruikers hun afspraak/bijeenkomst binnen het systeem opnieuw te laten plannen of te annuleren.

Welke algemene functies heeft planning software?

  • Agendabeheer: het beheren en creëren van schema's met behulp van meerdere kalenders.
  • Online boeken: het in staat stellen van gebruikers om online afspraken te maken via een mobiel apparaat, reserveringsportalen en/of kiosken.
  • Groepsplanning: het in staat stellen van gebruikers om automatisch beschikbare vergaderingstijden te vinden over meerdere kalenders.
  • Geautomatiseerde roosters: het beoordelen van de beschikbaarheid van middelen om automatisch schema's te genereren op basis van de bedrijfsbehoeften, beschikbaarheid van werknemers en kwalificaties.
  • Realtime planning: het in staat stellen van gebruikers om een afspraak te plannen en boekingen te maken op basis van realtime beschikbaarheid.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van planning software?

  • Bedrijfsinformatie en -rapportage. Managers moeten voor een effectieve planning de prestaties van het team en het gebruik van middelen nauwlettend in de gaten houden. Daarvoor moeten ze een shortlist maken van planning programma's die het gebruik van middelen bijhouden en inzicht in de prestaties en het gebruik van middelen/metriek bieden. Deze gegevens kunnen worden gebruikt om operationele problemen, zoals overwerk, no-shows en onderbenutting van middelen, te verminderen. Kleine bedrijven met grotere behoeften kunnen op zoek gaan naar oplossingen die dashboards en rapportage mogelijkheden bieden.
  • Mobiele toegang. Kleine bedrijven kunnen groei versnellen door gebruik te maken van digitale initiatieven, zoals het meenemen van een eigen apparaat (Bring Your Own Device, BYOD). Om ten volle te kunnen profiteren van dergelijke initiatieven moeten bedrijven echter toewerken naar een cultuur waarin werknemers vanaf overal kunnen werken. Bedrijven die dergelijke veranderingen aan het verkennen zijn, moeten een shortlist maken van planning programma's die mobiele toegang bieden. Daarnaast moeten ze de mogelijkheden van alle aangeboden mobiele applicaties evalueren voordat ze een aankoopbeslissing nemen.
  • Adoptie van planning systeembots. Kleine bedrijven zullen het wellicht moeilijk vinden om te concurreren als ze geen gebruik maken van kunstmatige intelligentietools (AI). Volgens onderzoek zijn zeven van de tien kleine bedrijven van plan om in de komende één tot twee jaar gespreksinterfacetechnologie te gaan gebruiken. AI-aangedreven chatbots zullen binnenkort in staat zijn om met klanten te communiceren en ze te helpen bij het plannen van afspraken.
  • Snelle vooruitgang op het gebied van machine learning technologieën. Machine learning tools bewegen zich van het afhandelen van kleine taken naar het beheren van hele processen. Technologiegiganten als Apple, Amazon, Facebook, Google en Microsoft investeren volop in het onderzoek en de ontwikkeling van dergelijke tools. In combinatie met out-of-the-box innovaties van startups, breidt het aanbod aan machine learning technieken zich uit met ontwrichtende oplossingen.

Volgens onderzoek zal de helft van kleine bedrijven in de komende één tot twee jaar use-cases voor machine learning in de IT-infrastructuur hebben. Slimmere planning tools, ondersteund door voorspellende machine learning technologieën, zullen vraag en aanbod nauwkeurig voorspellen, zodat het management tijdig beslissingen kan nemen en de bedrijfsprestaties kan optimaliseren.