Planning software

Planning software automatiseert de planning van evenementen, medewerkers, zalen en andere hulpmiddelen. Organisaties gebruiken deze toepassingen om de planning van interne en externe activiteiten te beheren. Doorgaans bestaat planning software uit tools zoals een gedeelde agenda met realtime project-, taak-, medewerker- en resourceplanning, alsook verschillende soorten functies voor prognose, toewijzing en resourcebeheer. Vaak kunnen andere details, zoals categorisatie van hulpmiddelen, locatiegegevens, urenregistratie en vaardigheden van werknemers, worden bewerkt, bijgewerkt en beheerd vanuit de planningsinterface. Zie ook: personeelsplanning software, facility management software en afspraken software.

Waarom Capterra gratis is
MINDBODY-software voor salons, spa's en fitnessbedrijven stroomlijnt alle aspecten van de bedrijfsvoering voor duizenden gezondheids- en wellnessbedrijven over de hele wereld. Met een krachtige set hulpmiddelen binnen handbereik kun je lessen en afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, personeelsroosters beheren, succes bijhouden en dagelijkse taken automatiseren. Vergroot bovendien je bereik en bevorder de retentie met ingebouwde marketingfuncties. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog je gratis demo. Meer informatie over MINDBODY MINDBODY-software voor fitness- en beautybedrijven is afgestemd op wellnessbedrijven die planning- en bedrijfsmanagementsystemen nodig hebben. Meer informatie over MINDBODY
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Vertrouwd door teams bij Apple, Ogilvy, en NASA. Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Automatiseer je boekingsproces en verminder de tijd die je besteedt aan telefoongesprekken en het inplannen van je personeel en fitnessklassen. Laat je leden op hun eigen gemak lessen boeken en minimaliseer je no-shows. Door hen de mogelijkheid te geven om hun eigen sessies te boeken, kun je fouten voorkomen en frustraties elimineren. Meer informatie over Virtuagym De software van Virtuagym automatiseert je plannings- en boekingssysteem, waardoor je gegarandeerd uren van je tijd bespaart. Meer informatie over Virtuagym
Vertrouwde commerciële software voor schoonmaakdiensten! Swept maakt eenvoudige, slimme schoonmaaksoftware die speciaal is ontworpen voor de schoonmaak- en commerciële reinigingssector. Deze gebruiksvriendelijke en intuïtieve schoonmaaksoftware biedt urenregistratie, planning, inspectie, berichten, probleemrapportage en meer. De missie van Swept is om schoonmaakbedrijven te helpen hun schoonmakers en klanten te behouden door de communicatie tussen managers en werknemers te stroomlijnen en ze een concurrentievoordeel te bieden. Meer informatie over Swept Vertrouwde schoonmaaksoftware die commerciële schoonmaakbedrijven tijd en geld bespaart door hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten soepeler te laten verlopen! Meer informatie over Swept
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld). Meer informatie over YArooms Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten. Meer informatie over YArooms
Wrike maakt het plannen en beheren van meerdere projecten, campagnes of evenementen een stuk eenvoudiger. Breng je taken uit e-mail en chatberichten naar Wrike. In Wrike kun je je planningen organiseren op Kanban-borden, in tabellen, takenlijsten of je plannen visualiseren op de interactieve tijdlijn. Maak aangepaste dashboards om de belangrijkste taken bij te houden en met één klik rapporten te creëren. Perfect voor teams in marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT en project- en productteams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike Creëer en pas je projectschema's aan met Wrike werkbeheersoftware. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
When I Work is nu voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar jezelf tijd en geld met eenvoudige tools voor personeelsplanning. When I Work helpt met het inplannen van meer dan 500.000 medewerkers over de hele wereld. Elke week melden zich duizenden bedrijven aan om When I Work te gaan gebruiken. Meer informatie over When I Work De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
ServiceMax is met name geschikt voor bedrijven met meer dan 100 technici en is de toonaangevende buitendienstbeheeroplossing voor dit nieuwe tijdperk van mobiliteit en connectiviteit. De oplossing optimaliseert end-to-end buitendienstwerkzaamheden, waaronder: personeelsoptimalisatie, geavanceerde planning en dispatch, onderdelenlogistiek, inventaris- en depotreparatie, geïnstalleerde basisrechten en sociale samenwerking om ervoor te zorgen dat de klanten met meer dan 100 technici een vlekkeloze buitendienst kunnen leveren. Meer informatie over ServiceMax ServiceMax is de toonaangevende toepassing voor buitendienstbeheer op de markt, geschikt voor ondernemingen met meer dan 100 technici. Meer informatie over ServiceMax

door Findmyshift Ltd

(414 beoordelingen)
Bezoek website
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Meer informatie over Findmyshift Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet. Meer informatie over Findmyshift
Ervaar een geheel nieuwe aanpak voor de planning van je ploegendiensten. Nee, het hoeft geen vervelende klus te zijn. Je kunt moeiteloos ploegendiensten creëren en bewerken, en je werknemers daarna met één klik op de knop informeren. Iedereen heeft toegang tot hun rooster zowel via internet als via mobiele apps. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR Met CakeHR kun je moeiteloos naar behoefte ploegendiensten creëren en bewerken, en vervolgens je werknemers via één klik op de knop op de hoogte brengen. Meer informatie over CakeHR
SimplyBook.me biedt de meest uitgebreide planningssoftware op de markt, een systeem waarmee je professioneel overkomt en veel tijd en moeite bespaart. Je krijgt een prachtige boekingswebsite waarop je je bedrijf kunt presenteren, afspraken kunt aannemen en producten, lidmaatschappen, pakketten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Synchroniseer afspraken met populaire online agenda's en ontvang gedetailleerde statistieken over je bedrijf. Ga naar het online boekingssysteem SimplyBook.me om alle functies te bekijken! Meer informatie over SimplyBook.me Planningssoftware met herinneringen voor alle servicebedrijven! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie. Meer informatie over SimplyBook.me

door Visionect

(4 beoordelingen)
Bezoek website
Joan is de eenvoudigste oplossing voor het beheren van vergaderruimtes, het optimaliseren van het gebruik van je vergaderruimte en het weergeven van relevante informatie waar je deze het meest nodig hebt. Joan wordt vertrouwd door veel Fortune 500-bedrijven en wordt dagelijks wereldwijd door meer dan 800.000 kantoormedewerkers gebruikt. Met de implementatie van Joan kom je af van: dubbele boekingen, onderbrekingen van vergaderingen, ghost meetings en dagelijks zoeken naar gratis vergaderruimtes als je ze het meest nodig hebt. Meer informatie over Joan Vergader beter. Vergader met Joan. Meer informatie over Joan

door Zoho

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Met de planningssoftware voor uitzendkrachten van Zoho Workerly kun je uitzendkrachten toewijzen aan taken en hen met een paar klikken op de hoogte brengen. Uitzendkrachten kunnen hun beschikbaarheid markeren, zodat jij ze alleen maar hoeft in te plannen voor de juiste opdrachten om planningsconflicten te voorkomen. Meer informatie over Zoho Workerly Ervaar moeiteloze en conflictvrije planning van uitzendkrachten met de Zoho Workerly-planningssoftware voor uitzendkrachten. Meer informatie over Zoho Workerly
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor planning. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Heb je gratis onbeperkte afspraakplanning nodig? Kijk eens naar Bitrix24, 's werelds toonaangevende gratis CRM met gedeelde agenda's en planningssystemen. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Wereldwijd gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24 Heb je gratis onbeperkte afspraakplanning nodig? Kijk eens naar Bitrix24, 's werelds toonaangevende gratis CRM met gedeelde agenda's en planningssystemen. Meer informatie over Bitrix24
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Wijs mensen toe aan meerdere projecten en bepaal hoeveel uur ze beschikbaar zijn om aan elk project te werken. Met rode balken kun je gemakkelijk zien wie er overboekt is, zodat je projecten kunt verplaatsen voordat je team uitgeput raakt. Met de lay-out van Forecast kun je gemakkelijk zien wanneer je nieuw werk kunt aannemen en wie er beschikbaar is om eraan te werken. Meer informatie over Forecast Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast

door Pixel Paddock

(658 beoordelingen)
Bezoek website
De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Float helpt de beste teams ter wereld, waaronder RGA, Vice en Buzzfeed, al sinds 2012 om hun tijd te voorspellen. Prachtig eenvoudig ontwerp, bliksemsnelle technologie, realtime samenwerking. Float's intuïtieve interface met slepen en neerzetten maakt het plannen van je team eenvoudig. Float bevat apps voor iPhone, iPad en Slack. Probeer het 30 dagen gratis. Meer informatie over Float De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals RGA, Vice en Buzzfeed. Meer informatie over Float
Bij Planday is het doel eenvoudig: het runnen van je op ploegendiensten gebaseerde bedrijf eenvoudiger te maken. Deze innovatieve oplossing voor personeelsplanning heeft meer dan 200.000 tevreden klanten 80% in administratieve tijd en 5% in personeelskosten bespaard. Regel ploegendiensten, communiceer met je personeel en stroomlijn de payroll online op een snellere, gemakkelijkere en goedkopere manier. Boek een demo of probeer het gratis uit om te zien wat Planday voor jou en je bedrijf kan doen. Meer informatie over Planday Eenvoudige en betaalbare software voor personeelsplanning waarmee je 80% administratieve tijd en 5% personeelskosten kunt besparen. Boek een demo of probeer het vandaag nog gratis uit! Meer informatie over Planday
Zeg vaarwel tegen tijdverspilling en gefrustreerde klanten, en zeg gedag tegen moeiteloos online plannen. Klanten kunnen een gratis consult plannen, boeken en betalen voor diensten en zich 24/7 vanaf elk apparaat online registreren voor evenementen. vCita wordt geleverd met een aanpasbare planningspagina waar klanten je diensten en up-to-date beschikbaarheid kunnen bekijken, evenals een persoonlijk klantenportal. Voeg vCita toe aan je website, e-mail en sociale media en ontvang dubbele boekingen in de helft van de tijd. Meer informatie over vCita Zeg vaarwel tegen gemiste telefoontjes, dubbele boekingen en no-shows - laat je patiënten 24/7 online afspraken plannen en boeken. Meer informatie over vCita
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor je rooster die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verschuiven en betalingen te verwerken, zodat je dagelijkse taken soepeler verlopen, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling Automatiseer boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen voor je klanten met behulp van 's werelds vriendelijkste online planningssoftware. High five! Meer informatie over Acuity Scheduling
Bookinglayer is software voor het beheer van reserveringen en workflows. Je kunt moeiteloos organiseren, naadloos communiceren en workflows eenvoudiger en efficiënter maken. Hou een overzicht van de schema's bij met een visuele dag- en weekkalender en een sessieplanner en geef je instructeurs, schoonmakers of andere medewerkers toegang tot de schema's. Verbonden met Airbnb, Booking.com, Expedia en nog meer kanalen, evenals Stripe, Paypal en veel andere lokale betalingsgateways. Meer informatie over Bookinglayer Bookinglayer is een volledig softwarepakket dat is ontworpen voor kampen en retraites. Verkoop je pakketten online en beheer moeiteloos alle aspecten in detail. Meer informatie over Bookinglayer
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt ook gratis online afsprakenplanningssoftware om afspraken sneller te plannen door je agenda online te publiceren. Krijg meer afspraken en blijf productief - dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay

door UpKeep Technologies

(1.017 beoordelingen)
Bezoek website
De software van UpKeep voor onderhoudsplanning is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep Cloudgebaseerde planningssoftware die het werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten en geef toewijzingen voor werkorders. Meer informatie over UpKeep
Flexibele, betaalbare oplossingen om je planning te beheren zoals jij dat wilt. Met SuperSaaS aan je zijde verspil je geen tijd met heen-en-weer e-mailen. Blijf 24/7 beschikbaar voor je klanten, stuur automatische sms/e-mailherinneringen, creëer wachtlijsten, aangepaste formulieren, accepteer online betalingen en tegoeden, synchroniseer agenda's, pas de lay-outstijl aan op je merk, integreer je website, ontwerp je eigen promoties, beheer de toegang, stel prijsregels in en nog veel meer. Beschikbaar in 34 talen. Meld je aan voor een gratis proefversie! Meer informatie over SuperSaaS Afsprakenplanning is nu aanpasbaar en betaalbaar met aangepaste integraties, betalingsverwerking, wachtlijsten, aangepaste lay-outs en meer. Meer informatie over SuperSaaS
Het combineert de meest geavanceerde tool voor urenregistratie met krachtige planningssoftware. Waarom zou je meerdere systemen gebruiken om je waardevolle werknemers te beheren, als één systeem het beter kan? TSheets biedt het complete, 360-gradenoverzicht van je personeel, van waar je ze nodig hebt en wat ze hebben gedaan, tot waar ze naartoe gaan. Of je nu de ploegendiensten voor volgende week plant of een project van twee maanden, met de planningfunctie van TSheets kun je het beste uit je team halen. Het combineert de meest geavanceerde tool voor urenregistratie met krachtige planningssoftware
Housecall Pro is een cloudgebaseerde bedrijfsapp voor taakplanning en dispatchbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform biedt een breed scala aan functies, zoals dynamische, in real time bijgewerkte planning met slepen en neerzetten, bemanningen, herhalingen, batchbetalingen en facturering, marketing en meer! Alles-in-één planning-app met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Calendly, een krachtige maar eenvoudige geautomatiseerde planningstool, vereenvoudigt het creëren van contact met anderen, zodat je meer kunt bereiken... Miljoenen gebruikers profiteren van een plezierige planning, meer tijd om te besteden aan topprioriteiten en flexibiliteit om zowel individuele gebruikers als grote teams te ondersteunen. Calendly werkt met kalenders van Google, Office 365 en Outlook en met apps zoals Salesforce, Stripe, GoToMeeting en Zapier voor een naadloze gebruikerservaring. Calendly helpt je vergaderingen te plannen zonder vele e-mails heen en weer te sturen.

door Ultimate Software

(841 beoordelingen)
Bekijk profiel
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
35% van de klanten wilt afspraken boeken buiten de normale kantooruren - kunnen ze bij jou terecht? Maak het plannen van afspraken gemakkelijk voor jezelf en je klanten met Booker, de alles-in-één software voor online boeking en spa- en salonbeheer. Het platform biedt afspraak- en personeelsplanning, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud. Probeer een gratis demo en sluit je aan bij de meer dan 128.000 professionals die al tijd en moeite besparen door hun bedrijf te runnen en laten groeien met Booker. Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige planningoplossing voor je dispatch waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle planningsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt. doodle.com is een wereldleider in online planning, en het wordt elke maand gebruikt door meer dan 30 miljoen mensen. Doodle AG heeft zijn hoofdkantoor in Zürich. Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
De salonsoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elke locatie. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, verkooppunten en automatische herinneringen via sms of e-mail. Het programma biedt snelle, vriendelijke telefonische ondersteuning als je vragen hebt. Het beste van alles is dat er geen contracten, aanmeldingskosten of annuleringskosten zijn. Probeer het 14 dagen gratis uit! Geen creditcardgegevens vereist. De salonsoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elk apparaat. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer!
Eenvoudig, krachtig hulpmiddel voor het boeken van afspraken waar jij en je klanten dol op zullen zijn! Gebruik de planner overal: via de app of elke browser. Klanten kunnen moeiteloos afspraken boeken met de app of online kalender van Visibook. Eenvoudig boeken en volgen van klanten. Verminder het aantal no-shows. Individuele en lessenplanner. Betalingstool. Klantberichten en -notities. Eenvoudig en gratis in te stellen. Beheer je rooster. Werk rond je persoonlijke agenda. Minder e-mail en minder gedoe. Beheer je personeel. Tool voor meerdere platforms. Eenvoudige, krachtige software voor het boeken van afspraken voor dienstverleners en hun klanten. Inclusief online kalender en downloadbare app.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker. OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
Gratis en eenvoudig te gebruiken software voor het plannen van afspraken, wereldwijd vertrouwd door meer dan 50.000 bedrijven van elke omvang. Laat klanten je openstaande tijdstippen reserveren en neem online betalingen aan. Stuur automatisch sms- en e-mailherinneringen en verminder no-shows met wel 90%. Volg klantactiviteit en aanwezigheidsgeschiedenis. Voorkom dubbele boekingen door synchronisatie van agenda's in te stellen met Google, iCal en Outlook. Integreer met meer dan 1500 apps, werkt op elk apparaat en besturingssysteem. Ga vandaag nog gratis aan de slag! Breng je bedrijf op volledige capaciteit met de planningssoftware van 10to8. Reken af met verspilde tijd en no-shows. Ga gratis aan de slag!
Geef je bedrijf meer mogelijkheden met Setmore, een platform waarmee je het boeken van afspraken kunt automatiseren en je groei kunt versnellen. Voeg bedrijfsinformatie, servicegegevens en personeelsprofielen toe en begin met plannen in de kalender. Deel je boekingspagina op websites, Facebook of Instagram en laat klanten online boeken. Maak gebruik van de kracht van automatische e-mailmeldingen en herinneringen, synchronisaties met Google/Office-agenda, klassen, Android- en iOS-apps en meer. Meld je vandaag nog aan voor een GRATIS proefversie! Laat je bedrijf groeien met deze gratis oplossing voor het plannen van afspraken die wordt geleverd via internet, desktop, Android en iOS.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.

door Jobber Software

(494 beoordelingen)
Bekijk profiel
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden thuisdienstbedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
RazorSync's field service management software allows you manage your service business from phone, tablet or office computer. Schedule and dispatch employees via text or email, view workers & jobs on a map, & shorten the payment cycle with job site invoicing. Customer records are automatically updated in QuickBooks, reducing back-office entry & errors. All your data is stored in the cloud, accessible from any mobile device. Our customers report higher billings, revenue, & customer satisfaction. Streamline your service business with RazorSync's estimating, work order scheduling and invoicing app. Free, full-access trial!
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
7shifts helpt restaurants efficiënter te plannen met intuïtieve tools voor planning, communicatie, urenregistratie en naleving. De intuïtieve functie voor roosterplanning op basis van slepen en neerzetten houdt automatisch rekening met beschikbaarheid, vrije tijd, overuren en naleving met eenvoudige POS-integratie om ervoor te zorgen dat je je personeelsdoelen haalt. Met een gratis app voor medewerkers om beschikbaarheidsverzoeken in te dienen, diensten te ruilen en te chatten, is het maken van roosters die voor iedereen goed werken nog nooit zo eenvoudig geweest. Begin vandaag nog gratis! 7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis!
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. Transformeer je planningsproces met de meest algemeen gebruikte tool voor prognose, planning en communicatie in de sector.

door Cool Solutions Group

(308 beoordelingen)
Bekijk profiel
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
Founded by an owner of a plumbing company, Kickserv Home Services Platform is built with your service business in mind. Starting as low as $59/mo. for a full featured account you can't go wrong. We can build your website with our lead form to pull leads right into Kickserv, automate emails to all of your leads, send promo campaigns to your customers, give estimates, schedule jobs, invoice work, report on your business and integrate to your accounting platform of choice, Xero or Quickbooks Easy to use & implement field service software automating your mobile work force. Manage Leads, Estimates, Jobs & Invoices. Sync to QB
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your customers or patients by scheduling appointments with speed and simplicity. Assign tasks to employees to get the work done. An easy-to-use workflow that any of your employees can learn within minutes. See why we're rated 5 stars on nearly every comparison site. Free 30 Day Trial. Best in class scheduling software. Create and share calendars on PCs and Mobile Devices. Rated 5 stars by CNET editors and users.
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningssoftware die is ontworpen om je te helpen groeien en je bedrijf te beheren. Appointy stelt je in staat online afspraken te accepteren, geautomatiseerde e-mails/sms-herinneringen te verzenden, te integreren met sociale media en Google Agenda, online vooruitbetalingen te accepteren, cadeaubonnen, deals en nog veel meer te maken. Wat de grootte van je bedrijf ook is, dit platform heeft een plan dat speciaal voor jou is ontworpen. Vertrouwd door meer dan 85.000 bedrijven over de hele wereld. Het basistariefplan is voor altijd gratis. Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningsoftware waarmee jij je bedrijf kunt laten groeien en het kunt beheren.
Bekijk profiel
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten. Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer! Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen. De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
Shiftboard is the leading provider of enterprise workforce scheduling software. Built around the hourly workforce, where scheduling, real-time communication, and change management are at the core of day-to-day operations, Shiftboard helps organizations transform their business through automation. Thousands of customers choose Shiftboard to optimize complex workforce operations, resulting in lower labor costs, increased worker productivity, and decreased employee turnover. Shiftboard is the leading provider of enterprise workforce scheduling software, helping to optimize complex workforce operations.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.

door Humanity (Shiftplanning)

(214 beoordelingen)
Bekijk profiel
Humanity (ShiftPlanning) pakt het probleem van personeelsplanning rechtstreeks aan door zowel planners als werknemers een gecentraliseerd, gemakkelijk te gebruiken platform te bieden. Dankzij een gestroomlijnde communicatiestroom, uitgebreide rapportagemogelijkheden, automatische conflictresoluties en functies zoals eenvoudig ruilen van diensten door werknemers, bespaart Humanity bedrijven 50-80% van de tijd die eerder werd besteed aan planningsgerelateerd werk, en creëert toonaangevende software voor personeelsplanning en -beheer die wordt vertrouwd door duizenden. Online personeelsplanning met gestroomlijnde communicatiestromen, uitgebreide rapportagemogelijkheden en automatische conflictoplossing.
Service providers frequently miss calls from potential clients & spend hours sending reminder & follow up emails amid juggling activities to grow their business. Our online appointment scheduling solution is like a shopping cart for services. We eliminate the missed calls and no-show problems by allowing clients to manage their own appointments. Businesses can embed a scheduler on their website and customize email notifications to go out automatically. Turn Missed Calls into Booked Appointments with Easy-to-Use & Free Online Scheduling.
Plan en registreer tijd met software die je team graag zal gebruiken. Verkrijg nauwkeurigere gegevens door taken vooraf te plannen en kijk hoe de tijd automatisch wordt vastgelegd wanneer ze taken verslepen van ‘Te doen' naar ‘Klaar'. Gebruik de zeer flexibele planningsfunctie om in en uit te zoomen op de planning van je team, taken te dupliceren, de voortgang van het project te controleren en snel aanpassingen aan te brengen. Bespaar nog meer tijd met de nieuwe Streamtime iOS-app. Voeg taken toe, controleer je planning en voltooi taken, altijd en overal. Planning wordt eindelijk een leuke taak voor creatieve bedrijven.

door WellnessLiving Systems

(164 beoordelingen)
Bekijk profiel
WellnessLiving is an all-in-one solution for businesses which rely on easy scheduling of classes, appointments or events. It features a sophisticated desktop and mobile scheduler used by staff and clients and a widget for online scheduling. It also integrates features for business development and retention such as automated email/SMS marketing, reputation management, reporting and rewards. This eliminates the need for add-ons reducing costs and streamlining operations. Online booking, scheduling, lead generation, client retention, reporting and low cost merchant processing for every business.
Ximble is een intuïtieve online planning- en personeelsbeheeroplossing die onmiddellijk voordelen biedt door de arbeidskosten te verlagen, de communicatie te verbeteren en de productiviteit te maximaliseren. De snelle planningsoplossing biedt een eersteklas bruikbaarheid waarmee de meeste planningstaken binnen slechts enkele klikken worden uitgevoerd, terwijl andere taken volledig worden geautomatiseerd. Besteed minder tijd aan het inroosteren van medewerkers en meer tijd aan het beheren van je bedrijf! Bevrijdt je van het vervelende proces van personeelsplanning, zodat je je kunt concentreren op het succes van je bedrijf.
Verizon Connect Work includes job scheduling software that simplifies the process of finding a time that works for you and your customer. Have a mobile worker's jobs delivered directly to their mobile device. Right from the start of their shift they'll know exactly what they're doing and where they're going. Include all the information they need about each job. Jobs can also be customized to match the needs of each work order and updated, reassigned, and synced with your back-office. Job scheduling software that simplifies the process of finding a time that works and can be customized to match work order needs.
VOOR AANNEMERS IN SANITAIR, HVAC, ELEKTRICITEIT, GARAGEDEUREN EN WATERZUIVERING MET 2+ TECHNICI: 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software-oplossing. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! ServiceTitan is de nummer 1 meest gebruikte software voor bedrijven van sanitair, HVAC, elektriciteit, garagedeuren en waterzuivering met 2+ technici.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren. Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Planningsbord met slepen-en-neerzetten-functionaliteit stelt gebruikers in staat om realtime productiecapaciteit en -beschikbaarheid te zien en geeft aan waar de knelpunten of overschrijdingen zijn. Het Statii-systeem maakt gebruik van realtime gegevensverzameling op de werkvloer en is ontworpen voor de kleinere productiebedrijven. De software is aantoonbaar een van de eenvoudigste ERP-/MRP-pakketten op de markt. Het hooggewaardeerde, cloudgebaseerde systeem is INCLUSIEF alle training en ondersteuning. Statii brengt geen risico met zich mee dankzij het goedkope maandelijkse abonnement en een eenvoudig contract van 30 dagen. GRATIS PROEFVERSIE. Planningsbord met slepen-en-neerzetten-functionaliteit voor de kleinere productiebedrijven. Eenvoudig in gebruik, betaalbaar en een contract dat na 30 dagen heel eenvoudig dagelijks opgezegd kan worden.
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team. Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren.
Easy to use and teach, Pike13 streamlines administrative tasks so that you can spend more time focusing on clients. The mobile-friendly Pike13 platform allows class-based businesses like strength and conditioning gyms, yoga and pilates studios, music and dance schools, and more to manage everything from clients and schedules to billing and payroll. Smart reporting offers actionable insights about business health, and a client app makes it easy to engage with clients. Simple, streamlined administration for strength and conditioning gyms, yoga and pilates studios, music and dance schools, and more.
Running a business is hard enough, especially if you're juggling multiple tools to do different things. Square Appointments is a one-stop-shop solution that helps you save time and stay organized because it's customized for businesses who run on appointments. It's an integrated POS that comes with online scheduling and payment processing so that you can run your whole business from one place. Square Appointments is now free for individuals, and really affordable for teams. Easy-to-use POS that's tailored toward businesses who run on appointments, with integrated online scheduling and payment processing.
Tradify biedt planningssoftware die speciaal is ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Tradify is geliefd bij bijna 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen over de hele wereld. 90% van de klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Ontdek waarom: Tradify biedt planningssoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Bekijk profiel
Save time and money with appointment scheduling software from AppointmentPlus. With over 10,000 locations worldwide, AppointmentPlus powers both large and small companies, including Coca-Cola, International Paper, GE, Anheuser-Busch, Campbell's Soup, Costco, Bank of America, H&R Block, Cargill, and many others. Our clients also rave about our customer service and training. We strive to provide quick responses with accurate answers for every client we serve. Sign up to see a demo today! Save time & money with appointment scheduling software from AppointmentPlus. Used by 50 of the Fortune 500. Book your free demo today!
Powered Now is the UK's #1 Scheduling Software for small businesses. Schedule your staff and clients in our easy to use diary. Produce forms & certificates, record your supplier expenses, schedule your diary, track & chat with your team and send fully customizable documents such as job sheets, quotes & invoices. All data is backed up and syncs between your devices (iOS, Android, Mac & PC). Also works offline. Easy to use Scheduling software for small business, works on Mac, PC, iOS and Android
MyTime Scheduler is a powerful business management tool that includes online scheduling, client history (CRM), automated marketing, point-of-sale, and much more. MyTime is rapidly gaining popularity with businesses who want to cut administrative time and increase their revenue. Additionally, MyTime is the largest marketplace for online appointment booking, connecting businesses with millions of new customers. Powerful, easy-to-use appointment scheduling software, with client history (CRM), automated marketing and much more, at very low cost.
Whatever your activity, we make booking simple. We're the flexible online booking system for Classes, Courses, Workshops and Events. Our simple schedule page makes it easy for your attendees to book onto an event with no pre-registration necessary. Features include waiting list, 'basket' system for booking, custom booking form, online payment, attachments, discount options and in-app support. You can get set up in 15 minutes - join us for a free two week trial and slash your admin time today! Flexible system makes it easy to organize and process payments for classes, courses, workshops, and events for any activity type.
SkedPal helpt je je dagen opnieuw in te plannen en onderbrekingen te voorkomen. Het is intuïtief en gemakkelijk in gebruik. SkedPal helpt je je dagen opnieuw in te plannen en onderbrekingen te voorkomen. Het is intuïtief en gemakkelijk in gebruik.
Setster online planningtool voor afspraken en op REST-gebaseerde API stelt bedrijven in elke sector in staat om online afspraken te accepteren, processen te stroomlijnen, bronnen te optimaliseren en leads te converteren. Het planningssysteem van Setster is ontworpen op een op REST-gebaseerde API die moeiteloos kan worden geïmplementeerd en ook goed beveiligd en schaalbaar voor groei is. Je kunt afspraken plannen, op afstand instellingen en gegevens beheren en Setster binnen elke workflow aansluiten. Vertrouwd door grote ondernemingen en Fortune 500-bedrijven. Software voor afsprakenplanning die is ontwikkeld om de complexe behoeften van ondernemingen op te lossen.
Bekijk profiel
Scheduling and Patient CRM for Therapists. Schedule, Send automated SMS/Email Reminders, track patient notes and attendance history. Your clients reply to appointment reminders to let you know in advance that they've confirmed or cancelled. This award winning software enables service providers fulfil their HIPAA obligations. Unlike most competitors we use 256 bit data encryption, which is the highest possible level of encryption and is used by governments for highly confidential information. Streamline the entire appointment and notes process. Manage multiple staff, services and locations.
Geliefd door 100.000 andere bedrijven op Schedulicity! De probleemloze alles-in-één planningssoftware om je bedrijf soepel te laten draaien. Alles wat je nodig hebt is eenvoudig geautomatiseerd: afspraak-/klassenplanning, naadloze betalingen, e-mailmarketing, sms-herinneringen voor klanten en meer. Klanten kunnen 24/7 boeken via de website, app of zelfs via Facebook- en Instagram-profielen. Het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan - en er zijn geen contracten! Zie hoe je bedrijf opbloeit en voeg toe wat je bedrijf nodig heeft. De meest probleemloze, alles-in-één online planningsoplossing die er bestaat.
Speciaal voor zakelijke gebruikers van Office 365 ondersteunt CiraSync geautomatiseerde synchronisatie van gedeelde agenda's op smartphones. CiraSync is een beveiligde, op Azure gebaseerde oplossing die extreem flexibel is, eenvoudig te configureren en geen training van de gebruikers vereist. De oplossing wordt geschaald naar duizenden smartphones. Meer dan 5000 bedrijven profiteren van de productiviteitswinsten en kostenbesparingen van de automatisering van gedeelde kalenders. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in San Jose, Californië. Speciaal voor zakelijke gebruikers van Office 365 ondersteunt CiraSync geautomatiseerde synchronisatie van gedeelde agenda's op smartphones.
WhenToWork, dat wordt vertrouwd om miljoenen werknemers wereldwijd in te plannen, geeft jou de controle door moeiteloos personeelsplanningen te maken, diensten toe te wijzen en overal vandaan met je werknemers te communiceren. Bespaar tijd door met één enkele klik ploegendiensten toe te wijzen en je werknemers zelf van dienst te laten wisselen. Stuur geautomatiseerde e-mail- en tekstmeldingen om iedereen op de hoogte te houden. | Vanaf slechts $ 15 per maand | iPhone- en Android-apps | Amerikaans ondersteuningscentrum | Probeer het gratis - geen creditcard vereist. Medewerkers kunnen online een gepubliceerd rooster bekijken, hun voorkeuren wijzigen en door de manager goedgekeurde vakantie- of ploegendienstveranderingen aanvragen.

door TrackTik Software

(74 beoordelingen)
Bekijk profiel
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele en web-based software kunnen managers de voortgang van hun bewakers volgen, handmatige taken verminderen en bruikbare inzichten uit gegevens genereren. TrackTik, vertrouwd door meer dan 450 klanten over de hele wereld, verbindt je frontline met je back-office en geeft je op één plek een overzicht van je volledige beveiligingsactiviteiten. Beheersoftware voor beveiligingsteams die de voortgang van bewakers volgt, handmatige taken vermindert en overheadkosten bespaart.
Chili Piper helpt bedrijven hun kopers te helpen. Mensen die geïnteresseerd zijn in je bedrijf, moeten meestal uren of dagen wachten nadat ze een formulier hebben ingevuld. Maar nu niet meer. De intelligente assistent biedt ze een eenvoudige manier om een vergadering te boeken of een telefoongesprek te starten zodra het formulier is verzonden. Bedrijven zoals Square, Twilio, Pandadoc en SiriusDecisions gebruiken Chili Piper om een geweldige ervaring voor hun leads te creëren en in ruil daarvoor ontvangen ze hogere conversies voor hun bedrijf. Chili Piper helpt gekwalificeerde leads om automatisch een vergadering te boeken of een telefoongesprek te starten nadat ze een formulier op je site hebben ingevuld.
uSked is a comprehensive scheduling software and app for interpreting and accommodation services. With an easy-to-use app, service providers can search for and express interest in assignments, provide feedback, manage availability, and invoice quickly. Clients and coordinators have everything they need to navigate scheduling services. We work with higher education institutions, language interpreting agencies and any other organization tasked with the coordination of services. uSked is a scheduling platform for translation & interpretation agencies, higher ed institutions, & service-based companies.
Vonigo helps streamline the field service management scheduling process from end-to-end. We offer a unified suite of configurable cloud-based modules including; scheduling, online booking, work order management, estimating, dispatch, routing, GPS, CRM, invoicing, payments, reporting, and more all accessible over the internet from any desktop or mobile device. Millions of jobs have been booked and managed with Vonigo. Join us for a Free demo today. Vonigo works great for field service companies looking to streamline operations and increase sales.
Moeiteloos online plannen met Bookeo. Toon je beschikbaarheid in realtime, 24/7. Accepteer reserveringen en betalingen vanaf je website en Facebook-pagina. Bookeo biedt 3 producten, ontworpen voor het inplannen van AFSPRAKEN, LESSEN en CURSUSSEN, TOURS en ACTIVITEITEN. Klanten boeken en betalen online, en ontvangen automatisch bevestigingen en herinneringen via e-mail of sms. Maak reserveringen aan voor telefoon- of winkelboekingen, rechtstreeks vanuit je agenda. Betaalde abonnementen vanaf $ 14,95 per maand/geen verborgen kosten. Hoeveel tijd verspil jij aan indelingen, reserveringen en betalingen? Bookeo maakt het je gemakkelijk!

door FieldEZ Technologies

(62 beoordelingen)
Bekijk profiel
FieldEZ is an award-winning Field Service software that helps manage your field operations in real-time. Over 45,000 people use FieldEZ for instant job scheduling, dispatch & tracking field crews, customer billing, feedback and more. It works on ANY tablet or phone plus has great configuration and integration support including QuickBooks and Sage. FieldEZ is FREE for the first month. FieldEZ is ranked No.1 in Capterra's Most Affordable Field Service Management Software category Capterra's #1 Most Affordable Field Service Management Software | Advanced Scheduling | Dispatch | Invoicing | Attendance | Work Orders

door TimeTrade Systems

(62 beoordelingen)
Bekijk profiel
TimeTrade is 's werelds toonaangevende intelligente oplossing voor het plannen van online afspraken, voor bedrijven van elke omvang, van de grootste detailhandels, banken en technologieorganisaties ter wereld tot duizenden kleine tot middelgrote bedrijven. Verbind prospects en klanten op het hoogtepunt van hun interesse via elk kanaal met het juiste teamlid. Scheduler verhoogt je omzet door gepersonaliseerde klantervaringen te creëren en maximaliseert de efficiëntie van je team gedurende het gehele traject van de kopers. TimeTrade Scheduler biedt vier implementaties die kunnen worden geschaald om aan je behoeften te voldoen: voor grote ondernemingen, evenementen en klassen, Salesforce of het MKB.
Kitomba is the complete business management software thats been helping thousands of salons, spas and clinics achieve success since 2002. It has all the industry specific features you need to successfully manage your business along with the support you want. Providing free unbeatable support has always been important to us. Our dedicated support team is available to help you 7 days a week including after hours and weekends, and are available by phone, email or chat. Kitomba is the complete business management software thats been helping thousands of salons, spas & clinics achieve success since 2002.
Kitomba is the complete business management software thats been helping thousands of salons,spas and clinics achieve success since 2002. It has all the industry specific features you need to successfully manage your business along with the support you want. Providing free unbeatable support has always been important to us. Our dedicated support team is available to help you 7 days a week including after hours and weekends, and are available by phone, email or chat. Kitomba is the complete business management software thats been helping thousands of salons,spas & clinics achieve success since 2002.
We are obsessed with automating your tasks and saving you time, so that you can focus on other important aspects of your business or personal life. DoTimely provides a comprehensive tools in scheduling, invoicing, payments, customer and staff management that keep getting better with our regular updates. Join us and get your time back. Everything you need to run your business from customer management, scheduling to invoicing from anywhere with your mobile device.
InviteOnce is an in-the-funnel scheduling solution. With InviteOnce, prospects can be moved faster through the funnel by optimizing scheduling for each meeting scenario. Meetings can be self-scheduled or scheduled on behalf if you already have the prospect on the phone. Whether you are a small or large business, InviteOnce improves your conversion rates, shortens time-to-revenue and provides a superior prospect experience. InviteOnce is an in-the-funnel scheduling solution designed to move prospects faster through the funnel with personalized scheduling.
Alles-in-één oplossing voor planningsoftware waarmee eigenaren van kleine bedrijven en professionals moeiteloos afspraken en boekingen kunnen beheren. Verras je klanten en promoot je unieke merk naadloos met geautomatiseerde sms- en e-mailberichten. Mis nooit meer een boeking dankzij realtime beschikbaarheid. Genbook helpt je om achter betalingen en beoordelingen aan te gaan, waardoor je meer tijd hebt om de dingen te doen die je graag wilt doen. De ideale alles-in-één online oplossing voor afspraakplanning en bedrijfsbeheer voor moderne serviceprofessionals.
Papershift lets you plan, manage & automate the shift & roster schedules and projects the way you want it. Go further in managing employee time tracking, resource planning and absences in no time. Use our time clock app and let your employees stamp in and out with ease. Integrate your team into the process to automate notifications & increase employee satisfaction immediately. Use our 14-day trial and do not hesitate to contact our world-class support to help you with your first steps. Simplify the maze-like & intricate shift/rota planning, scheduling & employee time tracking with a breezy software. Enjoy 14 day trial.
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars. Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.
Built by a former tradesman, AroFlo has been turning around field service businesses since 2001. Our system was built for the cloud right from the start so it's fast, reliable and incredibly powerful. Everything you need can be accessed and processed using practically any mobile device, in any location. Scheduling, timesheets, job tracking, quotes, inventory, workplace safety, GPS tracking, document storage, invoices, customer payments, accounting integrations and more. Request a demo today. Built by industry experts, AroFlo is the most trusted field service software on the market. It automates businesses & transforms lives.
Schedule jobs and track time with Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use, designed and built especially for non-desk employees. Scheduling includes advanced capabilities like dispatch with drag & drop, private or team shifts, upload shifts via excel and much more to make your scheduling experience fast, easy and productive. Also, enjoy the only true shift collaboration with GPS status updates, notes and integrated chat. Starts at just 29$/month for up to 200 users! Job scheduling with GPS status updates, shift notes and more, at Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use.
It's time to take the stress out of managing hourly staff. Nowsta is a comprehensive workforce management platform that puts scheduling, time tracking, and payroll under one roof. Build your schedule in minutes, send open shifts to staff instantly via mobile app, and watch them respond faster than ever before. Track time and attendance with pinpoint accuracy, get notified of lateness or absences, then import the data to your payroll provider in just a few clicks. Sign up for a demo today! Cloud-based workforce management solution that enables businesses to schedule staff, track work hours, process payroll and more.
Ben je een professional of een bedrijf en wil je het meeste uit je tijd halen? Omnify biedt alles-in-één planningssoftware voor lessen, afspraken en evenementen. Accepteer online betalingen en geef je klanten een geweldige ervaring met aangepaste boekingswebsites. Dankzij de tools voor marketing en klantrelatiebeheer houd je altijd je zaken op orde. Wat nog beter is: de mobiele toepassingen werken zowel voor jou als voor je klanten, ook onderweg. Meld je vandaag nog gratis aan en ervaar het zelf! Platform voor het automatiseren van boekingen, gebouwd voor sport-, fitness- en wellnessbedrijven.
Our cloud-based service scheduling software was designed from the ground up to provide field service companies with a smart scheduling and dispatch solution that's fast, reliable and powerful. Schedule individuals or teams. Schedule by service window or to the hour. FieldAware is flexible enough to work the way your business works. And scheduling is just the start. Get complete CRM, mobile apps, work order management, invoicing, asset management and more. Our made-for-mobile, cloud-based software provides power, ease-of-use and total flexibility for better field service management.

door Amobius Group

(46 beoordelingen)
Bekijk profiel
Veribook is an online scheduling and appointment booking tool that displays a business' real-time availability so that it can accept and manage appointments from clients, all online. Developed with the needs of small businesses in mind, Veribook offers simple to use features to help businesses save time and money and provide improved customer service. Online scheduling and appointment booking website that displays your real-time availability.
**Run a more Productive, Efficient and Profitable service or delivery business** It's the only 5-in-1 Mobile Workforce and Job Management system. It connects your back-office, mobile workers and customers together seamlessly. It replaces manual planning and paperwork and lets your team deliver exceptional service from beginning to end. Create quotes, schedule and dispatch work, invoice, take payments and manage every step of the workflow on the mobile app + track your vehicles & assets. Run a more Productive, Efficient and Profitable service or delivery business with BigChange, the only 5-in-1 Job Management system.

door E-laborative Technologies

(45 beoordelingen)
Bekijk profiel
We know the web so you don't have to! Offering powerful online booking, employee and client management tools, gift & product sales features, design customization & much more. This easy to use intuitive system gives you a beautiful website & features to attract new clients & build your business. Automated text reminders, loyalty points and email marketing keep your clients coming back. Perfect for an individual ($10 discount), powerful enough for a multi-location Salon or Spa. Free 30 Day Trial. Salon & Spa Websites, Online Booking, Client Management, Auto Text Reminders, Promotions & E-Marketing, Gift Cert Sales... Free Trial!
Bekijk profiel
Push Operations is a cloud based scheduling platform made for restaurants. Simple schedule options allow you to see real time labor and sales forecasting when creating a schedule, use schedule presets, automate schedule set up. With an employee and manager app it is easy to approve time, shift swap and communicate with employees. Push Operations is a cloud based scheduling platform made for restaurants. Get real time labor forecasting.
ZScheduling software enables companies of all sizes and industries to attribute workloads in a functional way, reduce shifts time and errors processing and prevent delays and disruptions, increasing efficiency and reducing time waste and costs. Moreover, the integrated ZForecast module, based on AI, analyses workflows, combines historical data and takes into account organization volatility, in order to have a constant forecast of demand to adapt the resources to be used in the various activities ZScheduling is a rostering software for any company that needs to effectively plan its employees work shifts, saving money and time.
Build a booking page that you can embed in your website, social media or share a link to in your email signature. Add your own logo and colors to make your booking page your own. Translate it and customize the wording of your page as you like it. Add custom questions and securely gather data from your customers for appointments. Connect it with your Google or Outlook calendars for 2 way sync to allow customers to book you only when you are free. Smart scheduling product that syncs with your calendar and allows you to schedule meetings, appointments and bookings.
CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. Boost communication with our shared calendar features, website plugins and mobile app. New features include Invite with RSVP, Image & File Manager, and Email Subscribers with signup form. Free email support included with all plans. CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. One link to share. One click to update everyone.