Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Ruimtebeheer software

Ruimtebeheer software wordt gebruikt door facilitaire planners om het gebruik van kantoorruimte te optimaliseren. Op retail gerichte ruimtebeheerprogramma's worden door merchandising-professionals gebruikt bij het plannen van productplaatsingen in hun winkels.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Ruimtebeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

73 resultaten

De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten. Meer informatie over YAROOMS
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld). Meer informatie over YAROOMS

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen. Meer informatie over FMS:Workplace
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Management System) en Resource Scheduler bieden ruimte- en bezettingsbeheer, gebouwenonderhoud, bureau- en kamerplanning, middelen en meer met cloudsoftware, digitale ondertekening en IoT-gebruikssensoren. Organisaties kunnen hiermee door gegevens gedreven beslissingen nemen die de bedrijfskosten verlagen, de productiviteit verhogen en de werknemerservaring verbeteren. Meer informatie over FMS:Workplace

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Cloudoplossing voor ruimteplanning, categoriemanagement, planogrammen, automatische orders en schapetiketten. Meer informatie over Quant
In Quant worden de plattegronden van duizenden winkels getekend en beheerd en worden elk jaar honderdduizenden planogrammen gepubliceerd. Dankzij de slimme automatische generatie van planogrammen, geoptimaliseerd aan de hand van verkoop op basis van door de gebruiker gedefinieerde sjablonen, is het mogelijk om de planogrammen up-to-date te houden, ook in grote verkoopnetwerken met diverse winkels, zonder de werkdruk voor mensen te verhogen. Meer informatie over Quant

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen. Meer informatie over POC System
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
P.O.C. System is een SaaS-platform dat een unieke grafische interface biedt die gericht is op het maximaliseren van de werkruimte van een bedrijf. Meer informatie over Seating Allocation Solution
Seating Allocation Solution van P.O.C is ontworpen voor bedrijven/co-werkplekken en biedt een visueel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van de werkplek en kantooropstellingen. Met een realtime weergave van je werkruimte en veelzijdige tools kun je zitplaatsopstellingen ontwerpen die voldoen aan de behoeften van werknemers, en het gebruik ervan maximaliseren. De oplossing bevat ook een gebruiksvriendelijke planningstoepassing waarmee werknemers zitplaatsen en vergaderruimten kunnen boeken op basis van gebruik per behoefte, in realtime en onderweg. Meer informatie over Seating Allocation Solution

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Maak kennis met de moderne receptie. Van mensen tot pakketten, Envoy helpt je alles te beheren dat door de voordeur naar binnen komt.
Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezoekers op meer dan 10.000 internationale locaties te verwelkomen. Soepele iPad-aanmelding voegt een extra factor toe aan je receptie, en slimme functies verbeteren je beveiliging en maken compliance-inspanningen eenvoudig. Meer informatie over Envoy

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Stel je werknemers, bezoekers en aannemers in staat om veilig terug te keren, compliant te blijven en de privacy wereldwijd te respecteren.
Proxyclick wordt vertrouwd door topbedrijven om bezoekers, werknemers en aannemers op locatie te beheren. Het is de prioriteit van dit platform om mensen en gebouwen veilig te houden. Stel je medewerkers in staat hun bureau te boeken door middel van een schone ervaring. Ga snel aan de slag zonder extra kosten, leveranciers of modules. Meer informatie over Proxyclick

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
De werknemerparkeerplaats was kapot. Dit platform heeft hem gerepareerd. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers zoals Indeed, CBRE, eBay en Sanofi.
Wat is de belangrijkste ruimte als je de aanwezigheid op kantoor wilt vergroten? Je parkeerplaatsen. Sluit je aan bij toonaangevende werkgevers zoals Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi en Colliers International en gebruik de software van Wayleadr waarmee werknemers vooraf parkeerplaatsen voor hun kantoordagen kunnen reserveren. Verhoog je parkeerbeschikbaarheid met wel 40%, elimineer handmatig parkeerbeheer, digitaliseer het in- en uitrijden en verminder de milieubelasting met één gebruiksvriendelijke software. Meer informatie over Wayleadr

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Stroomlijn je receptie met een slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer. Ongeëvenaarde waarde, slim ontwerp en geweldige ondersteuning.
Bureaus, parkeerplaatsen, kluisjes, laptops en de kantoorhond kunnen in een oogwenk worden gevonden en geboekt met SwipedOn software voor ruimtebeheer. Het webdashboard van SwipedOn biedt volledig inzicht in historische, huidige en aankomende boekingen, en de SwipedOn Pocket-app maakt het werknemers gemakkelijk om de resources te vinden en te boeken die ze nodig hebben. Administratief personeel kan beperkingen instellen, functies toevoegen en namens werknemers boekingen maken en bijwerken. Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda is een wijdverbreid wereldwijd platform voor bureaubeheer en hybride werken, met meer dan 12.000 klanten en bijna twee miljoen gebruikers, waaronder IBM, Siemens, Mercedes-Benz en Harvard University. Het geeft de toekomst van de werkplekervaring vorm en helpt bedrijven om zinvolle, naadloze, volledig geïntegreerde ervaringen en interacties van werknemers op de hybride werkplek te ontwerpen. Skedda kan worden geïntegreerd met Microsoft365, Google Workspace en meer en heeft prijzen gewonnen van G2, Capterra en SoftwareAdvice. Meer informatie over Skedda

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Een SaaS-platform voor ruimtebeheer waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en het gebruik van kantoorruimte kunnen verbeteren.
WorkInSync is een cloudgebaseerd platform voor ruimtebeheer waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken en het ruimtegebruik kunnen verbeteren. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimtes en conferentiezalen, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Het heeft andere functies zoals contactloos toegangsbeheer, bezoekersbeheer en boeking van kantoorshuttles en luchthaventransfers. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Eenvoudige planningssoftware voor residentiële en commerciële ruimtes. Tekenen en afdrukken op elke schaal. Bevat meer dan 70 diagramtypen.
Diagramsoftware voor automatisch formatteren, honderden sjablonen en moeiteloos delen van diagrammen. Maak ruimteplannen voor woningen en commerciële ruimten, plattegronden, werkplaatsindelingen, kantoorplattegronden, bouwplannen en nog veel meer. Tekenen en afdrukken op elke schaal. SmartDraw werkt op elk apparaat met internetverbinding en omvat een pc-download voor Windows. Importeer, wijzig en exporteer Visio. Volledige integraties met MS Office, Box en GSuite. Moeiteloos bestanden delen en samenwerken. Meer informatie over SmartDraw

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Eén app, werk vanaf elke locatie. Reserveer naadloos bureaus en vergaderruimtes op kantoor en in honderden co-working ruimtes.
Nibol is een oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimtes die de kantoren van klanten integreert met co-working ruimtes en andere on-demand locaties. De oplossing stelt organisaties in staat om een hybride werkplek in te richten voor hun werknemers, zodat zij vrij zijn om te werken vanaf de plek waar zij het beste werken. Met Nibol kunnen gebruikers bureaus, kamers, parkeerplaatsen en gedeelde resources reserveren, zien waar collega's werken, de werkweek plannen, bezoekers op locatie uitnodigen zonder bureaucratie en de ontvangst van persoonlijke leveringen op kantoor vereenvoudigen. Meer informatie over Nibol

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
MRI Software, opgericht in 1971, is een toonaangevende leverancier van innovatieve softwaretoepassingen en gehoste oplossingen voor de vastgoedsector. Het uitgebreide en flexibele technologieplatform van MRI, in combinatie met zijn open en verbonden ecosysteem, voldoet aan de unieke behoeften van vastgoedbedrijven, van vastgoedbeheer en boekhouding voor individuele panden tot investeringsmodellering en -analyse voor de wereldwijde commerciële en residentiële markten. Meer informatie over MRI Software

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Slimme intuïtieve app om je hybride kantoor met gedeelde bureaus te beheren en hybride teams te coördineren. App voor het boeken van bureaus in MS Teams
Wil je een intuïtieve en krachtige oplossing implementeren om vergaderruimtes te beheren? Met dit mensgerichte platform kunnen werknemers eenvoudig hun aanwezigheid plannen en gedeelde bureaus, kamers en parkeerplaatsen boeken, en kunnen bedrijven hun kantoormiddelen volgen, beheren en optimaliseren. Maak eenvoudig nieuwe ruimtes aan en stel hun locatie, grootte en attributen in. Bepaal aangepaste incheckregels om no-shows te voorkomen. Yoffix kan RoomDisplays ook leveren met een bezettingssensor. Volledig geïntegreerd met Microsoft 365 en Teams. Meer informatie over yoffix

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Begrijp hoe je medewerkers de ruimte gebruiken, zodat je de werkruimte effectief kunt plannen om aan hun behoeften te voldoen en het gebruik te maximaliseren.
Met software voor ruimtebeheer van iOFFICE kan je je plattegronden in realtime visualiseren om te zien waar mensen zitten, verhuizingen plannen met functionaliteit voor slepen en neerzetten, en belangrijke inzichten krijgen in je werkruimte. Begrijp hoe je medewerkers de ruimte daadwerkelijk gebruiken, zodat je de werkruimte effectief kunt plannen om aan hun behoeften te voldoen en het gebruik te maximaliseren. Meer informatie over Eptura Workplace

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Ronspot is een unieke 3-in-1 boekingsoplossing waarmee bedrijven vanuit één app hun parkeerplaatsen, bureaus en/of vergaderruimtes kunnen beheren.
Ronspot is een zeer flexibele 3-in-1 boekingsoplossing waarmee bedrijven hun bureaus, parkeerplaatsen en/of vergaderruimtes vanuit één systeem kunnen beheren. Met de mobiele app van Ronspot kunnen werknemers de beschikbaarheid van bureaus, parkeerplaatsen en vergaderruimtes in realtime bekijken en direct vanaf de kaart een boeking maken. ISO 27001-certificering. Ronspot wordt vertrouwd door meer dan 50.000 gebruikers in 40 landen, waaronder American Express, Siemens, Novartis, NHS en de Ierse overheid. Meer informatie over Ronspot

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Een oplossing voor het beheer van de terugkeer naar kantoor, hybride werkplekken of op activiteiten gebaseerd werk. Geeft voor optimalisatie inzicht in het gebruik.
Een tool om je te helpen je resources op je werkplek te optimaliseren. Door realtime inzichten te bieden in het gebruik van kantoor, bureau en vergaderruimtes, heb je de gegevens die je nodig hebt om je werkplek te optimaliseren voor maximale productiviteit. Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Robin plant vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Meer informatie over Robin

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Optix is een mobielgericht platform dat het beheer van gedeelde ruimtes slim en intuïtief maakt.
Optix is een mobielgericht platform dat het beheer van gedeelde ruimtes slim en intuïtief maakt. Alle tools die je nodig hebt om een moderne en verbonden werkplek te runnen. Meer informatie over Optix

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Een oplossing die werkplekbeheer vereenvoudigt met krachtige inzichten en kantooranalyse. Conform de Europese AVG.
Een intuïtieve en krachtige oplossing voor werkplekbeheer. Een platform voor het boeken van bureaus en ruimtes dat je werknemers zullen waarderen. Neem gegevensgestuurde beslissingen om het bureaugebruik te maximaliseren, de beste verhouding te vinden voor het delen van bureaus en de ruimte efficiënt te optimaliseren. Haal het meeste uit je werkplek met deskbird. deskbird integreert naadloos met bestaande IT-systemen zoals MS Teams, Slack en HRIS-tools en is ook beschikbaar als mobiele en web-app. Meer informatie over deskbird

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
Eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde ruimtes en middelen in bedrijven.
Whatspot is een eenvoudig boekingssysteem voor gedeelde middelen in bedrijven. Kleine bedrijven en locaties gebruiken Whatspot om de reserveringen van vergaderruimten, bedrijfswagens, parkeerplaatsen of andere gedeelde bedrijfsmiddelen te vereenvoudigen. Gebruik slim zoeken om snel de juiste plek te vinden en te boeken. Maak direct ter plekke een ad hoc-boeking met behulp van QR-codes. Geef het publiek de mogelijkheid om via je website bepaalde plekken te boeken. Organiseer boekingen effectief met beheertools en toegangscontrole. Whatspot is altijd cloudgebaseerd. Meer informatie over Whatspot

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik
ELIA houdt de realtime bezetting bij om je de beste gegevens op de markt te geven, zodat je beter geïnformeerde beslissingen kunt nemen.
ELIA detecteert de aanwezigheid van mensen op je werkplek en kan je in real time precies vertellen wie aan welk bureau werkt. Hierbij hoeven werknemers geen enkele handmatige actie uit te voeren, waardoor de gegevens de meest nauwkeurige gegevens op de markt zijn. ELIA geeft je een duidelijk beeld van hoe je werkplek wordt gebruikt en helpt je beter geïnformeerde beslissingen te nemen, zodat je de spullen waarvoor je betaalt optimaal kunt gebruiken. Pas je kantoor aan op de behoeften van je team met ELIA. Meer informatie over elia

Functies

  • Beheer van bezettingsgraad
  • Plattegronden
  • Ruimtereservering
  • Volgen en analyseren van gebruik