Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Facility management software

Facility management software stelt organisaties in staat om facility- en fabrieksactiva effectiever te beheren. Details zoals lay-outs van gebouwen, bedrijfsmiddelen, werknemers en vierkante meters worden vastgelegd en eenvoudig toegankelijk gemaakt. Facility management tools geven je eenvoudige toegang tot tekeningen en schema's, ruimtelijke planning en preventieve onderhoudstaken. Daarnaast is het te gebruiken voor verzendopdrachten en verslagen voor apparatuur, waaronder verlichting, beveiliging, HVAC, liften en brandalarmen. Gebruik Capterra om de juiste facility management software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: fixed asset management software, onderhoudssoftware voor gebouwen, onderhoudssoftware voor apparatuur, HVAC-software, onderhoudsbeheer software, HSE-software, bezoekersregistratie software en planning software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Facility management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

181 resultaten

Drawbase biedt CAFM/IWMS-infrastructuurproducten waarmee ondernemingen hun ruimte, bedrijfsmiddelen, bezettingsgraad, datacenters en infrastructuur kunnen beheren. Meer informatie over Drawbase
Drawbase levert toonaangevende CAFM/IWMS-infrastructuurproducten waarmee ondernemingen hun ruimte, bedrijfsmiddelen, datacenters en infrastructuur en bezettingsplanning kunnen beheren. Een compleet scala aan professionele diensten zorgt voor een succesvolle implementatie, van locatiebeoordelingen en integraties tot verouderde producten en datamigratie. Partnerschappen en gevalideerde oplossingen met IBM Maximo en Oracle EBS en PeopleSoft zorgen voor goed geïntegreerde oplossingen. Cloudgebaseerde, lokale en hybride oplossingen met Oracle, IBM en AWS. Meer informatie over Drawbase

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
P.O.C. System is een SaaS-platform dat een unieke grafische interface biedt die gericht is op het maximaliseren van de werkruimte van een bedrijf. Meer informatie over Seating Allocation Solution
Seating Allocation Solution van P.O.C is ontworpen voor bedrijven/co-werkplekken en biedt een visueel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van de werkplek en kantooropstellingen. Met een realtime weergave van je werkruimte en veelzijdige tools kun je zitplaatsopstellingen ontwerpen die voldoen aan de behoeften van werknemers, en het gebruik ervan maximaliseren. De oplossing bevat ook een gebruiksvriendelijke planningstoepassing waarmee werknemers zitplaatsen en vergaderruimten kunnen boeken op basis van gebruik per behoefte, in realtime en onderweg. Meer informatie over Seating Allocation Solution

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen. Meer informatie over POC System
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix helpt je de prestaties van bedrijfsmiddelen te verbeteren door onderhoudsplanning, -tracking en -meting te optimaliseren. Meer informatie over Fiix
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De werknemerparkeerplaats was kapot. Dit platform heeft hem gerepareerd. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers zoals Indeed, CBRE, eBay en Sanofi. Meer informatie over Wayleadr
Het beheren van parkeerplaatsen kan lastig zijn voor professionals in facilitair beheer. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers zoals Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi en Colliers International. De bekroonde software van Wayleadr lost problemen op met het parkeren door en vervoer van werknemers voor bedrijven over de hele wereld. Verhoog je parkeerbeschikbaarheid met wel 40%, elimineer handmatig parkeerbeheer, digitaliseer het in- en uitrijden en verminder de milieubelasting met één gebruiksvriendelijke software. Meer informatie over Wayleadr

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender. Meer informatie over Robin
Werkpleksoftware waarmee teams hybride werk kunnen organiseren, kantoren veilig opnieuw openen en resources zoals bureaus en vergaderruimtes beheren. Perfect voor faciliteitsteams die een eenvoudig te updaten plattegrond en analyses willen over hoe ze hun ruimte kunnen maximaliseren. Gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Meer informatie over Robin

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen Meer informatie over Clearooms
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Maakt het delen en beheren van de parkeerplaatsen van je bedrijf eenvoudig, door van dag tot dag gebruik te maken van beschikbare parkeerplekken. Meer informatie over Flex Parking
Flex Parking is een eenvoudig maar krachtig platform waarmee je de parkeerplaatsen van je bedrijf onder je personeel kunt verdelen. Flex biedt unieke functies zoals geautomatiseerd eerlijk gebruik, parkeerlimieten, slimme meldingen, aangepaste parkeerplaatsplattegronden en meer. Het platform ontwikkelt het product samen met de klant, en baseert bijna alle nieuwe en aankomende functies op doorlopende feedback. Het platform ontvangt regelmatig uitstekende feedback over de klantenservice en responsiviteit. Meer informatie over Flex Parking

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen. Meer informatie over FMS:Workplace
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Management System) en Resource Scheduler bieden ruimte- en bezettingsbeheer, gebouwenonderhoud, bureau- en kamerplanning, middelen en meer met cloudsoftware, digitale ondertekening en IoT-gebruikssensoren. Organisaties kunnen hiermee door gegevens gedreven beslissingen nemen die de bedrijfskosten verlagen, de productiviteit verhogen en de werknemerservaring verbeteren. Meer informatie over FMS:Workplace

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Met meer dan 20 jaar ervaring bieden wij services en ondersteuning van hoge kwaliteit terwijl jij je community betrokken houdt. Meer informatie over DaySmart Recreation
DaySmart Recreation helpt bedrijven om voorop te blijven lopen bij het beheren van de dagelijkse activiteiten van hun faciliteiten. Door de planning, registratie en betrokkenheid van de gemeenschap te vereenvoudigen in één oplossing, kunnen facilitaire eigenaren en personeel hun werk doen met grotere efficiëntie tegen lagere operationele kosten, wat de klantervaring verbetert en leidt tot een hogere omzet. Meer informatie over DaySmart Recreation

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
EMS vereenvoudigt het boeken van ruimtes, het reserveren van bureaus, het plannen van evenementen en het beheer van faciliteiten voor bedrijven en universiteiten. Meer informatie over EMS
Met de EMS-oplossingen voor facilitair beheer van Accruent kunnen instellingen voor hoger onderwijs en bedrijven in elke sector hun fysieke ruimtes optimaliseren. Deze software voor het boeken van ruimtes, het reserveren van bureaus en het plannen van evenementen vereenvoudigt het ruimtebeheer en helpt je bij het creëren van een veilige, verrijkende en moderne werkplek- of campuservaring. Met EMS kun je: - planning en wrijving elimineren; - hybride werk faciliteren met integraties van videoconferenties; - de samenwerking vergroten; - de mobiliteit verhogen; - analyses ontvangen om je te helpen je ruimte te beheren. Meer informatie over EMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De ideale oplossing voor audits en controles op het gebied van facilitair beheer. Werkt op alle apparaten met offline ondersteuning. GRATIS PROEFVERSIE! Meer informatie over Falcony
audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie. Meer informatie over Falcony

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
EZO CMMS is het onderhoudsbeheersysteem van de volgende generatie, waarmee je verder kunt gaan dan alleen het volgen van werkorders met gecentraliseerde zichtbaarheid. Meer informatie over EZO CMMS
EZO CMMS is een speciaal gebouwde oplossing voor onderhoudsbeheer waarmee je meer kunt doen dan alleen het bijhouden van werkorders en waarmee je gecentraliseerde zichtbaarheid en controle krijgt over alle onderhoudsactiviteiten. De oplossing is uitgerust met krachtige functies die zijn ontworpen om onderhoudsmanagers te helpen bij het effectief implementeren van een systeem dat proactief preventieve onderhoudsschema's bijhoudt, maximale uptime van apparatuur waarborgt, ongeplande reparaties vermindert en overheadkosten onder controle houdt. Meer informatie over EZO CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Maintenance Connection is een CMMS/EAM voor meerdere locaties en meerdere sectoren waarmee bedrijven hun facilitair beheer kunnen verbeteren en vereenvoudigen. Meer informatie over Maintenance Connection
Maintenance Connection van Accruent is een wijdverbreide CMMS/EAM die onderhoudsteams helpt bij de overgang van reactief naar preventief onderhoud van bedrijfsmiddelen, het voorkomen van storingen in bedrijfsmiddelen, het verminderen van uitvaltijd en het stroomlijnen van activiteiten op meerdere locaties. Maintenance Connection is ontworpen om schaalbaar te zijn voor elke organisatie en biedt uitgebreide flexibiliteit en configureerbaarheid die zorgen voor diepgaande functionaliteit voor facilitair beheer. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
MobiusFlow voor het inbedrijfstellen, configureren en beheren van duizenden sensoren en apparaten, protocolonafhankelijk, meer dan 17 jaar in ontwikkeling. Meer informatie over MobiusFlow
MobiusFlow is een schaalbare en betaalbare middleware-oplossing die is ontworpen door ingenieurs voor ingenieurs, innovators, systeemintegrators en aanbieders van oplossingen en die de volledige kracht van digitale connectiviteit ontgrendelt. Stroomlijn je inbedrijfstellings- en configuratieworkflow, verminder de overheadkosten en verbeter de efficiëntie om winst te maximaliseren, neem meer geavanceerde projecten aan en breid je marktbereik uit. MobiusFlow is een geavanceerde oplossing die duizenden sensoren, monitoring- en controleapparaten verbindt, die beheert en ermee communiceert. Hierdoor levert het bruikbare inzichten en geautomatiseerde reacties, waardoor zowel jij als je klanten de werkelijke voordelen van digitale IoT-connectiviteit kunnen benutten. Meer informatie over MobiusFlow

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor facilitair beheer voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor facilitair beheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten inplannen, leveranciers beheren en aangepaste waarschuwingen creëren voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Meer informatie over Visio

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een cloudgebaseerd facilitair beheersysteem om het werkorderproces te stroomlijnen. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De door UpKeep ontwikkelde CMMS voor facilitair beheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer enkele tot meerdere faciliteiten met de krachtige servicesoftware die alles automatiseert, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je facilitaire beheer, waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer