Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Facility management software

Facility management software stelt organisaties in staat om facility- en fabrieksactiva effectiever te beheren. Details zoals lay-outs van gebouwen, bedrijfsmiddelen, werknemers en vierkante meters worden vastgelegd en eenvoudig toegankelijk gemaakt. Facility management tools geven je eenvoudige toegang tot tekeningen en schema's, ruimtelijke planning en preventieve onderhoudstaken. Daarnaast is het te gebruiken voor verzendopdrachten en verslagen voor apparatuur, waaronder verlichting, beveiliging, HVAC, liften en brandalarmen. Gebruik Capterra om de juiste facility management software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: fixed asset management software, onderhoudssoftware voor gebouwen, onderhoudssoftware voor apparatuur, HVAC-software, onderhoudsbeheer software, HSE-software, bezoekersregistratie software en planning software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Facility management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
175 resultaten
Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix helpt je de prestaties van bedrijfsmiddelen te verbeteren door onderhoudsplanning, -tracking en -meting te optimaliseren. Meer informatie over Fiix
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor facilitair beheer voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor facilitair beheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten inplannen, leveranciers beheren en aangepaste waarschuwingen creëren voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen Meer informatie over Clearooms
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De werknemerparkeerplaats was kapot. Dit platform heeft hem gerepareerd. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers zoals Indeed, CBRE, eBay en Sanofi. Meer informatie over Wayleadr
Het beheren van parkeerplaatsen kan lastig zijn voor professionals in facilitair beheer. Vertrouwd door toonaangevende werkgevers zoals Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi en Colliers International. De bekroonde software van Wayleadr lost problemen op met het parkeren door en vervoer van werknemers voor bedrijven over de hele wereld. Verhoog je parkeerbeschikbaarheid met wel 40%, elimineer handmatig parkeerbeheer, digitaliseer het in- en uitrijden en verminder de milieubelasting met één gebruiksvriendelijke software. Meer informatie over Wayleadr

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor. Gebruik elk apparaat of kalender. Meer informatie over Robin
Werkpleksoftware waarmee teams hybride werk kunnen organiseren, kantoren veilig opnieuw openen en resources zoals bureaus en vergaderruimtes beheren. Perfect voor faciliteitsteams die een eenvoudig te updaten plattegrond en analyses willen over hoe ze hun ruimte kunnen maximaliseren. Gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Meer informatie over Robin

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Meer informatie over Tribeloo
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Met meer dan 20 jaar ervaring bieden wij services en ondersteuning van hoge kwaliteit terwijl jij je gemeenschap betrokken houdt. Meer informatie over DaySmart Recreation
DaySmart Recreation helpt bedrijven om voorop te blijven lopen bij het beheren van de dagelijkse activiteiten van hun faciliteiten. Door de planning, registratie en betrokkenheid van de gemeenschap te vereenvoudigen in één oplossing, kunnen facilitaire eigenaren en personeel hun werk doen met grotere efficiëntie tegen lagere operationele kosten, wat de klantervaring verbetert en leidt tot een hogere omzet. Meer informatie over DaySmart Recreation

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Maakt het delen en beheren van de parkeerplaatsen van je bedrijf eenvoudig, door van dag tot dag gebruik te maken van beschikbare parkeerplekken. Meer informatie over Flex Parking
Flex Parking is een eenvoudig maar krachtig platform waarmee je de parkeerplaatsen van je bedrijf onder je personeel kunt verdelen. Flex biedt unieke functies zoals geautomatiseerd eerlijk gebruik, parkeerlimieten, slimme meldingen, aangepaste parkeerplaatsplattegronden en meer. Het platform ontwikkelt het product samen met de klant, en baseert bijna alle nieuwe en aankomende functies op doorlopende feedback. Het platform ontvangt regelmatig uitstekende feedback over de klantenservice en responsiviteit. Meer informatie over Flex Parking

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Meer informatie over Visio

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een cloudgebaseerd facilitair beheersysteem om het werkorderproces te stroomlijnen. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De door UpKeep ontwikkelde CMMS voor facilitair beheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer enkele tot meerdere faciliteiten met de krachtige servicesoftware die alles automatiseert, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je facilitaire beheer, waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Self-storage oplossingen voor kleine en middelgrote faciliteiten – software, marketing, oproepen beantwoorden, boekhouding, toegangscontrole en meer.
Easy Storage Solutions biedt webgebaseerde software voor kleine en middelgrote operators in de sector self-storage. De software wordt geleverd met een volledig geïntegreerde website waarmee huurders elektronisch huurovereenkomsten kunnen ondertekenen, online wooneenheden kunnen huren en hun factuur kunnen betalen via hun eigen online account. Het biedt ook de mogelijkheid om huurders via sms of e-mail waarschuwingen voor late betaling of factuurherinneringen te sturen. Klantenondersteuning en software-upgrades zijn gratis. Meer informatie over Easy Storage Solutions

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Vertrouwd door JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL en duizenden internationale organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Sine

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten. Meer informatie over ArcGIS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Meer informatie over Booksy

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Probeer het enige systeem voor bezoekersbeheer dat tweerichtingscommunicatie via sms, e-mail en Slack biedt, evenals bezoekersstromen op basis van knoppen.
Het is een veelzijdig, effectief en gebruiksvriendelijk systeem voor bezoekersbeheer. De app wordt alom gebruikt door duizenden bedrijven over de hele wereld, van kantoren met slechts enkele werknemers tot meer dan 50.000. Of je nu op zoek bent naar een eenvoudig systeem voor bezoekersregistratie om je bezoekersverkeer bij te houden, of een volledig configureerbaar, op sms en e-mail gebaseerd tweerichtingscommunicatiesysteem met het afdrukken van badges, The Receptionist voor iPad kan je specifieke kantoorbehoeften oplossen. Meer informatie over The Receptionist for iPad

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van facilitair beheer en gezondheidszorg tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
eMaint CMMS helpt facilitair managers bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface.
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. eMaint helpt facilitair managers om waardevolle tijd en geld te besparen door onderhoudsactiviteiten beter te organiseren, plannen en beheren. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Verander je facilitaire beheeroplossing radicaal met ProntoForms. Verzamel rijke, betrouwbare gegevens met professionele mobiele apps.
ProntoForms is toonaangevend in apps met weinig code voor de buitendienst. Integreer met je huidige apps en cloudservice om naadloze workflows te creëren. Verzend automatisch nieuwe taken en activeer realtime meldingen. Creëer gemakkelijk te lezen dashboard en rapporten met de rijke, betrouwbare gegevens die je onderhoudsmedewerkers indienen. Combineer analytische grafieken om de belangrijkste prestatie-indicatoren te identificeren die je moet bewaken. Vervang giswerk door gegevensgestuurde beslissingen. Verander je facilitaire beheeroplossing radicaal. Meer informatie over ProntoForms

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender bedrijf voor facilitair beheer met BigChange, het enige 5-in-1 taakbeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender bedrijf voor facilitair beheer** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden. Meer informatie over TimeTap

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Het platform blijft de cmms-sector verstoren met een snel, eenvoudig en goedkoop platform.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van faciliteiten. Met ManagerPlus krijg je inzicht in elk facet van een of meerdere faciliteiten.
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van faciliteiten. Met ManagerPlus krijg je inzicht in elk facet van een of meerdere faciliteiten met diepgaande rapportage en analyse. Geautomatiseerde onderhoudsplanning en aanvraagbeheer maken het onderhoud een fluitje van een cent. Dankzij de mobiele app van ManagerPlus kun je de onderhoudsgegevens voor je faciliteit overal met je meenemen, zelfs wanneer je geen toegang tot het internet hebt. ManagerPlus is de tool waarmee je elk aspect van je faciliteit kunt onderhouden en je werk kunt beheren. Meer informatie over ManagerPlus

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De online resourceplanner van Ganttic helpt je bij het maken van specifiek afgestemde plannen voor werkruimtes en apparatuur, waarbij je tegelijk je bedrijfsprocessen optimaliseert.
Ganttic is een van de beste platforms voor het beheer van projectresources in de sector. Het is een flexibele SaaS voor de planning van het beheren van werkruimten, apparatuur en personeel. Het stelt teams in staat om efficiënt resources toe te wijzen, dubbele boekingen te elimineren, de workflow te prioriteren en capaciteitshiaten te markeren. Het resultaat? Je bespaart tijd en geld door het gebruik van apparatuur en ruimte te verbeteren. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Het meest aanpasbare platform voor bezoekersbeheer dat ongeëvenaarde beveiliging en ervaring biedt voor ondernemingen zoals Netflix.
Als leider in bezoekersbeheer voor ondernemingen maakt Traction Guest het opvangen van bezoekers bij gebouwen moeiteloos, onvergetelijk en veilig. Met ongeëvenaarde aanpassingen verhogen wereldwijde organisaties zoals Netflix en Thermo Fisher de beveiliging en voldoen ze aan nalevingsvereisten zoals ITAR of AVG. Door bezoekers in te laten checken met behulp van iPads of ID-scanners, kun je unieke bezoekerservaringen voor meerdere locaties ontwerpen. Selecteer je integraties, volglijsten en gegevensresidentie met een SOC2-gecertificeerd VMS. Meer informatie over Sign In Enterprise

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen voor zowel de gezondheidszorg als seniorenhuisvesting.
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde, mobiele oplossing die je helpt bij het prioriteren, beheren en garanderen van de voltooiing van nalevingsgerelateerd onderhoud en meer. Met TheWorxHub kun je je verschillende bedrijfsactiviteiten efficiënter beheren, inclusief werkorders, bedrijfsmiddelen, nalevingstaken, preventief onderhoud, inventaris en huishoudelijke taken. Het bekroonde CMMS stelt meer dan 1600 organisaties in de gezondheidszorg en seniorenhuisvesting in staat om de naleving, communicatie en veiligheid te verbeteren, allemaal in één gebruiksvriendelijk systeem. Meer informatie over TheWorxHub

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen. Meer informatie over MPulse

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten. Meer informatie over Jonas Enterprise

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een SaaS-platform voor facilitair beheer waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van werknemers naar kantoor kunnen beheren.
WorkInSync is een cloudgebaseerd platform voor facilitair beheer waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten in hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om je te helpen bij het beheren van faciliteiten en het verhogen van je winst.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die bedrijven helpt met faciliteitenbeheer. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van je kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 buitendienstprofessionals vertrouwen op simPRO voor hun workflowbeheer. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Facilitair beheer is niet langer een probleem.
NETfacilities is een zeer uitgebreide, gebruiksvriendelijke CMMS-oplossing voor facilitair beheer. Met veel functionaliteiten en intuïtieve flexibiliteit is dit een uitstekende oplossing voor het beheersen van de kosten, het verbeteren van de productiviteit en het beheren van je bedrijfsmiddelen en werkorders. Zowel in het veld als op kantoor biedt NETfacilities een holistisch beeld van je organisatie. Meer informatie over NetFacilities

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. Facilitaire managers kunnen kalendergestuurde onderhoudsplanning instellen met aanpasbare registers van bedrijfsmiddelen. Automatiseer het toekomstig onderhoudswerk en exporteer de onderhoudslogboeken. Online toegankelijk vanaf elk apparaat of via de mobiele app. Meer informatie over OmTrak

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
CampSite is ontworpen door kampdirecteuren, voor kampdirecteuren. Run je kamp met het uitgebreide softwaresysteem voor kampbeheer.
CampSite is een intuïtieve en complete kampleidingoplossing voor dagkampen, woonkampen en school- en speciale programma's. Bespaar personeel tijd door processen te automatiseren en te organiseren met de gebruiksvriendelijke, aanpasbare software. Tot de favoriete modules behoren transport, medisch beheer, geavanceerde rapportage, geautomatiseerde aanwezigheid, slaapindeling en meer. Routinematige functie-updates, voortdurende ondersteuning van deskundigen en een door de sector ondersteunde reputatie maken CampSite de meest geprefereerde software voor kampbeheer. Meer informatie over CampSite

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Meer informatie over MaintiMizer

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Facility Management software voor grip op facilitaire processen, onderhoudsbeheer en vastgoed. Vergroot tevens de (interne) klanttevredenheid.
Met Ultimo Facility Management houdt u grip op facilitaire serviceprocessen, het onderhoudsbeleid, lopende contracten, de aangeboden producten en diensten en allerlei andere facilitaire zaken rondom uw gebouw en IT. Naast het vergroten van de grip op facilitaire processen is er nog een ander belangrijk voordeel: een FMIS draagt actief bij aan het verhogen van de interne klanttevredenheid. De facility management software van Ultimo is onderdeel van het brede Ultimo Enterprise Asset Management platform. Meer informatie over IFS Ultimo

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Preventief onderhoud
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer