Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Facility management software

Facility management software stelt organisaties in staat om facility- en fabrieksactiva effectiever te beheren. Details zoals lay-outs van gebouwen, bedrijfsmiddelen, werknemers en vierkante meters worden vastgelegd en eenvoudig toegankelijk gemaakt. Facility management tools geven je eenvoudige toegang tot tekeningen en schema's, ruimtelijke planning en preventieve onderhoudstaken. Daarnaast is het te gebruiken voor verzendopdrachten en verslagen voor apparatuur, waaronder verlichting, beveiliging, HVAC, liften en brandalarmen. Gebruik Capterra om de juiste facility management software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: fixed asset management software, onderhoudssoftware voor gebouwen, onderhoudssoftware voor apparatuur, HVAC-software, onderhoudsbeheer software, HSE-software, bezoekersregistratie software en planning software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Facility management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

184 resultaten

FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen. Meer informatie over FMS:Workplace
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Management System) en Resource Scheduler bieden ruimte- en bezettingsbeheer, gebouwenonderhoud, bureau- en kamerplanning, middelen en meer met cloudsoftware, digitale ondertekening en IoT-gebruikssensoren. Organisaties kunnen hiermee door gegevens gedreven beslissingen nemen die de bedrijfskosten verlagen, de productiviteit verhogen en de werknemerservaring verbeteren. Meer informatie over FMS:Workplace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Toonaangevend FMIS dat managers, gebruikers en dienstverleners data, structuur en processen levert. Zeer configureerbare FM-oplossing. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om gebouwen, werkplekken, assetportfolio's en bijbehorende diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. Wij ondersteunen eindgebruikers, schoonmakers en technici met gespecialiseerde, eenvoudig te gebruiken mobiele apps. We zijn een erkende leider op het gebied van FMIS en biedt een end-to-end, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor het beheer van gebouwen en faciliteiten die gemakkelijk met het IoT kan worden geïntegreerd. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
P.O.C. System is een SaaS-platform dat een unieke grafische interface biedt die gericht is op het maximaliseren van de werkruimte van een bedrijf. Meer informatie over Seating Allocation Solution
Seating Allocation Solution van P.O.C is ontworpen voor bedrijven/co-werkplekken en biedt een visueel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van de werkplek en kantooropstellingen. Met een realtime weergave van je werkruimte en veelzijdige tools kun je zitplaatsopstellingen ontwerpen die voldoen aan de behoeften van werknemers, en het gebruik ervan maximaliseren. De oplossing bevat ook een gebruiksvriendelijke planningstoepassing waarmee werknemers zitplaatsen en vergaderruimten kunnen boeken op basis van gebruik per behoefte, in realtime en onderweg. Meer informatie over Seating Allocation Solution

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen. Meer informatie over POC System
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen Meer informatie over Clearooms
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
UMA-werkpleksoftware verbindt je kantoor en IOT en ondersteunt resourceplanning en levert gegevensgestuurde bruikbare inzichten. Meer informatie over UMA Vision
UMA is een SaaS-platform voor de werkplek. UMA integreert bestaande en nieuwe technologieën op de werkplek in één enkel dashboard, UMA Vision. Dit omvat AV-, IOT- en ESG-dashboards. UMA digitaliseert de plattegrond van je kantoor en verbetert de gebruikerservaringen van werknemers via web- en mobiele applicaties om de planning van middelen te verbeteren en gegevensgestuurde analyses van de bezettingsgraad en omgevingsgegevens te leveren om je te helpen je aan te passen aan de veranderende behoeften van het personeelsbestand en de hybride werkplekstrategie. Meer informatie over UMA Vision

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Gespecialiseerd in gecentraliseerd garantiebeheer met behulp van Blockchain- en AI-technologie voor een duurzame productie. Meer informatie over iWarranty
iWarranty is een softwaretool voor garantiebeheer van de volgende generatie. Bij iWarranty begrijpt men hoe belangrijk het is om producten van hoge kwaliteit te behouden en klanttevredenheid te garanderen. Daarom biedt iWarranty een breed scala aan diensten op het gebied van garantiebeheer die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van klanten. Het team van experts kan je helpen je proces voor garantiebeheer te optimaliseren, de garantiekosten te minimaliseren en de klanttevredenheid te verbeteren met een positieve ervaring na aankoop. Meer informatie over iWarranty

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Maakt het delen en beheren van de parkeerplaatsen van je bedrijf eenvoudig, door van dag tot dag gebruik te maken van beschikbare parkeerplekken. Meer informatie over Flex Parking
Flex Parking is een eenvoudig maar krachtig platform waarmee je de parkeerplaatsen van je bedrijf onder je personeel kunt verdelen. Flex biedt unieke functies zoals geautomatiseerd eerlijk gebruik, parkeerlimieten, slimme meldingen, aangepaste parkeerplaatsplattegronden en meer. Het platform ontwikkelt het product samen met de klant, en baseert bijna alle nieuwe en aankomende functies op doorlopende feedback. Het platform ontvangt regelmatig uitstekende feedback over de klantenservice en responsiviteit. Meer informatie over Flex Parking

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Met meer dan 20 jaar ervaring bieden wij services en ondersteuning van hoge kwaliteit terwijl jij je community betrokken houdt. Meer informatie over DaySmart Recreation
DaySmart Recreation helpt bedrijven om voorop te blijven lopen bij het beheren van de dagelijkse activiteiten van hun faciliteiten. Door de planning, registratie en betrokkenheid van de gemeenschap te vereenvoudigen in één oplossing, kunnen facilitaire eigenaren en personeel hun werk doen met grotere efficiëntie tegen lagere operationele kosten, wat de klantervaring verbetert en leidt tot een hogere omzet. Meer informatie over DaySmart Recreation

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor facilitair beheer voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis uit.
Met deze toonaangevende software voor facilitair beheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten inplannen, leveranciers beheren en aangepaste waarschuwingen creëren voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een cloudgebaseerd facilitair beheersysteem om het werkorderproces te stroomlijnen. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De door UpKeep ontwikkelde CMMS voor facilitair beheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Beheer enkele tot meerdere faciliteiten met de krachtige servicesoftware die alles automatiseert, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je facilitaire beheer, waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Self-storage oplossingen voor kleine en middelgrote faciliteiten – software, marketing, oproepen beantwoorden, boekhouding, toegangscontrole en meer.
Easy Storage Solutions biedt webgebaseerde software voor kleine en middelgrote operators in de sector self-storage. De software wordt geleverd met een volledig geïntegreerde website waarmee huurders elektronisch huurovereenkomsten kunnen ondertekenen, online wooneenheden kunnen huren en hun factuur kunnen betalen via hun eigen online account. Het biedt ook de mogelijkheid om huurders via sms of e-mail waarschuwingen voor late betaling of factuurherinneringen te sturen. Klantenondersteuning en software-upgrades zijn gratis. Meer informatie over Easy Storage Solutions

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix helpt je de prestaties van bedrijfsmiddelen te verbeteren door onderhoudsplanning, -tracking en -meting te optimaliseren.
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Vertrouwd door JLL, Lendlease, Charter Hall, Comcast, DHL en duizenden internationale organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Honeywell Forge Visitor Management

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten. Meer informatie over ArcGIS

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Meer informatie over Booksy

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Entrata® biedt een verscheidenheid aan online tools, waaronder websites, mobiele apps, betalingen, huurcontractondertekening, boekhouding en beheer van bewoners.
Entrata biedt software voor vastgoedbeheer met een single-login, open-access Platform as a Service-systeem (PaaS). Entrata biedt een verscheidenheid aan online tools, waaronder websites, mobiele apps, betalingen, huurcontractondertekening, boekhouding en beheer van bewoners, en het ondersteunt momenteel meer dan 20.000 appartementgemeenschappen in de VS. De open API en unieke selectie van externe integraties van Entrata bieden vastgoedbeheerbedrijven de vrijheid om de software te kiezen die het beste bij hun behoeften past. Meer informatie over Entrata

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Inspectiebeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Faciliteitsplanning
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer