Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Honeywell Forge Visitor Management

Honeywell Forge Visitor Management

Wat is Honeywell Forge Visitor Management?

Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist.

Wie gebruikt Honeywell Forge Visitor Management?

Markt voor bezoekers- en aannemersbeheer

Honeywell Forge Visitor Management Software - 1
Honeywell Forge Visitor Management Software - 2
Honeywell Forge Visitor Management Software - 3
Honeywell Forge Visitor Management Software - 4

Twijfels over Honeywell Forge Visitor Management? Vergelijk met een populair alternatief

Honeywell Forge Visitor Management

Honeywell Forge Visitor Management

4,4 (593)
US$ 69,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
80
14
4,3 (593)
4,2 (593)
4,4 (593)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
25
6
3,9 (12)
4,5 (12)
4,6 (12)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Honeywell Forge Visitor Management

Aruba ClearPass
Functies met hoogste score
Toegangsopties/machtigingen
Toezicht op activiteiten
VPN
The Receptionist for iPad
Functies met hoogste score
Bezoekers bijhouden
Self check-in/check-out
Waarschuwingen/Meldingen
iVisitor
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
Functies met hoogste score
Bezoekers bijhouden
Self check-in/check-out
Waarschuwingen/Meldingen
Envoy
Functies met hoogste score
Bezoekers bijhouden
Contactenbeheer
Self check-in/check-out
WhosOnLocation
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Proxyclick
Functies met hoogste score
Bezoekers bijhouden
Self check-in/check-out
Waarschuwingen/Meldingen
iLobby
Functies met hoogste score
Realtime gegevens
Self check-in/check-out
Verificatie/authenticatie
Deputy
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Personeelsplanning
Roosterbeheer

Reviews over Honeywell Forge Visitor Management

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,4
Functies
4,1
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Dave
Dave
Network Supervisor in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Hoger onderwijs, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great product

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We were looking for a local solution with better support when required, the support over the trial process was great, I was able to get answers to questions and was lots offered support to help me get going, with that in mind the setup was straight forward little support was needed.
We looked at Sine with the view that we could use to check in/out staff at a later date (via the app), helping us keep track of who is on/off site in emergency situations, the SMS function is a great way to also assist here for unaccounted visitors

Pluspunten:

Simple to setup and get operational and simple to use from the end point, The App for signing in works a treat for our contractors, also the email alerts when their is an issue like the printer stops helps us be proactive to fix. overall very easy to setup and deploy Recommend checking it out.

Minpunten:

Jump in price between the Medium and Enterprise, another level for "large" I feel would be a good idea. for now the medium plan works for us, so not an issue, bulk SMS is another feature I would like to see in the future

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Feeling safer already!

4,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

We've been using Sine for about six months now, and have mostly great reactions to report. The ease of use and universality of the iPad is one of my favorite things, as it didn't take much at all to get used to and the iPad could serve us multiple purposes. We have been utilizing the name badge printer on a daily basis as well. Sine has overall improved our visitor management and given us a much-needed peace of mind.

Minpunten:

We do wish that the printer was more user-friendly; we can't connect it to our wi-fi since we require usernames and passwords, and therefore have had a harder time setting the printer up manually. Maybe in the future, colored badges would be an option, since the lighting isn't always the best and some of our black-and-white badges either wash out or appear too dark. In general, I will say Sine is very easy to use and the customer service is very responsive.

Dardan
Sponsorship Sales in VK
Evenementenbureaus, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Not good at all

1,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

It just about was able to help me with my workflow management

Minpunten:

It is overpriced, loading times were awful, it was clunky, after I complained to customer service they were not even bothered to help me, slow reply times and were even too arrogant with me and said they don't need me as a customer because they're such a big company.

Andrew
Chief Operating Officer in Australië
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Easy setup and great functionality

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Sine have been good to work with on initial setup and are easy to reach when needed. I have been disappointed that they dismiss our dashboard requirements as this is functionality that is standard with every other offering I have used.

Pluspunten:

Very quick and easy to setup. Interface looks good and i've found functionality to be better than the alternatives.

Minpunten:

We need a customer visible dashboard to display number of people on-site which Sine cannot do and they don't have it on their roadmap. Talking to them about adding this basic functionality has not yielded positive results.

Sanice
Marketing & Operations Associate in Australië
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Easy to implement

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Very easy to implement and customise - highly rate how helpful the team was in getting this deployed quickly as part of our Covid response plan.

Minpunten:

Everything works well. Some extra customisation would be nice but not essential.