Envoy Visitors

Wie gebruikt Envoy Visitors?

Elk bedrijf dat zijn receptie wil moderniseren, met tevredenheid van bezoekers en veiligheid als belangrijkste aandachtspunten.

Wat is Envoy Visitors?

Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezoekers op meer dan 10.000 internationale locaties te verwelkomen. Soepele iPad-aanmelding voegt een extra factor toe aan je receptie, en slimme functies verbeteren je beveiliging en maken compliance-inspanningen eenvoudig.

Envoy Visitors - Details

Envoy

https://envoy.com/

Opgericht in 2013

Envoy Visitors-video
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Envoy Visitors - prijsoverzicht

Envoy Visitors heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Envoy Visitors betaalde versie vanaf US$ 99,00/maand.


Beginprijs

US$ 99,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Envoy Visitors - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Envoy Visitors

  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • Documentbeheer
  • ID-scan
  • Registratie vooraf
  • Registratiebeheer
  • Self check-in
  • Volglijst
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Bezoekersregistratie software

  • Beheer van duplicaten
  • CASS-gecertificeerd
  • Ondersteuning van Intelligent Mail
  • Ontwerpsoftware voor grafische e-mailelementen
  • PAVE-gecertificeerd voorsorteren
  • Pakketten volgen
  • Streepjescodes scannen
  • Taakbeheer
  • Vastleggen van handtekeningen

Bekijk de volledige lijst van Digitale postkamer software

Envoy Visitors alternatieven

Meer alternatieven voor Envoy Visitors

Reviews van Envoy Visitors

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,8
Klantenservice 4,8
Functies 4,7
Waar voor je geld 4,7

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Neil D.
Sr QA Analyst
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-12-2018

"Envoy is the best solution for managing visitors on multiple floors and managing package delivery."

Opmerkingen: It really is a simple solution for front desk communication, it cuts down on the panic when a VIP arrives and you need to locate their contact. Staff really appreciate getting the instant message with a photo of the visitor. Signing in is as easy as 123, first name and last name and an e-mail. Also responding to a notification is literally a one-click deal. It really cuts down on the build up of packages at front desk. It is simple and it is a great tool for the front of house operations.

Pluspunten: Having tried out various solutions over the past 5 years. It is obvious that Envoy is the best solution for managing visitors on multiple floors and managing packages. It is convenient to set up the iPad app, users appreciate getting notifications when Interview candidates arrive at the front desk, they can get a notification message by E-mail or Text message and Slack instant message. Also when packages arrive for employees, they also get a photo of the package label sent to them, this is great for locating priority packages, once collected the user just clicks on a button to mark it as picked up.

Minpunten: Our location uses Apple iOS iPad minis with 8 inch screens, the app is certainly a stable build for iOS devices. However the few brief moments when I decided to use Envoy on a Android smart phone I did experience several crashes. That was annoying but I believe these bugs may have been addressed in a more recent build. For now we decided to only use the iPads as they seem to do the trick.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-12-2018
Emil W.
Compliance
Machine- en installatiebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-6-2020

"best out of two Visitor Management Systems that we used on trial basis for 30 days"

Opmerkingen: We did not know about ENVOY when we laid off our receptionist, but I'm very glad that I found ENVOY a few months later, because - despite the fact that NOTHING is as good as a well trained human being at the front end of a customer visit - ENVOY makes the very best of the situation.

Pluspunten: Ease of use , for both Users and System Administrators. ENVOY is superior to Traction Guest, the other system that we used on trial.

Minpunten: Integration could be easier to select, setup, implement and use. It might be because of the nature of the product, but of all the aspects of the User Interface on ENVOY, Integration is a problem for us. Our IT department continually asks me for assistance, and I'm not the IT expert. They ask me because I'm the closest to ENVOY, so I understand why they ask me, but this part of your UI needs improvement. If I knew exactly what to improve, I would write it here, but I'm not sure what it needs to make it as good as the rest of ENVOY.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-6-2020
Geverifieerde reviewer
Facilities Admin
Facilitaire diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-10-2020

"admin and user friendly"

Opmerkingen: Envoy is a great tool to add to your business. Especially, during covid19 protocol, the contactless or minimum contact is key for visitors and employees of the company to get notified. It is customizable where you can add in covid19 standard questions and it tracks just the right visitors info. I would recommend other companies to add Envoy for managing visitors on multiple floors and managing package delivery!

Pluspunten: What I like the most is that is contactless when using the app on your phone. The kiosk is accessible and convenient when there are one or more tenants in the building. The notifications are fast and efficient

Minpunten: the least about Envoy is that is not compatible with all mobile devices. It is great for apple user, but not so much for Android.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-10-2020
Roderick C.
Systems Analyst / Project Management
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-4-2018

"Envoy system is very helpful in registering/recording visitors of the institution."

Opmerkingen: The visitor recording/registration is very helpful and the data can be easily retrieved for security and other purposes. This eliminates the traditional log sheet manual registration of the visitors and this system gives a good impression/image to the university in terms of new technology implemented to the institution.

Pluspunten: What I like most in the system is the customizable input fields (visitor information) that can be modified if desired. Also the interface of the visitor registration form and the receptionist's dashboard in monitoring visitors.

Minpunten: The system is internet-based and the system will not function if internet connection problems occur. Also the visitor input application is only for Apple devices. They should have an application version for Android devices.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-4-2018
Nels K.
Information Security & Compliance Manager
Afdrukken en drukwerk, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-11-2020

"Great Visitor Management System"

Pluspunten: This product is very easy to integrate to an organization; the active directory synchronization keeps employee list accurate and is easy to set up. The entire visitor presentation experience is completely customizable to your organization's needs. Customer service/support is within minutes, connecting to a real person in a chat window and issues or improvement ideas are actually taken into account, and used for future releases....amazing have had two improvement ideas taken and incorporated into now current features.

Minpunten: Not much to dislike about this software; it does what it is designed to do, and does it very well.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-11-2020