Valuedrivers
Valuedrivers worden geproduceerd of gecreëerd door een bedrijf om te helpen het marktaandeel te vergroten, het klantenbestand uit te breiden of de omzet te verhogen. Een valuedriver kan verwijzen naar een specifieke service die of specifiek product dat door een bedrijf wordt geproduceerd, maar kan ook verwijzen naar iets minder tastbaars, zoals een unieke methode om een product te leveren of een bepaald kenmerk waarmee een bedrijf een groot voordeel heeft.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Valuedrivers
Voor mkb-bedrijven kunnen valuedrivers vele vormen aannemen, waaronder een nieuw product of nieuwe service die alleen dat bedrijf kan leveren, een uniek zakelijk voorstel of een onderdeel van een specifiek product of serviceaanbod.
Gerelateerde termen
- PDM (Product Data Management)
- Projectmanagement
- Winstdeling
- Midden- en kleinbedrijf (MKB)
- BPA (Business Process Automation)
- HCM (Human Capital Management)
- Best practice
- BPM (Bedrijfsprocesbeheer)
- BIA (Bedrijfsimpactanalyse)
- Track & trace
- Digitale bedrijfstransformatie
- Bimodaal
- Span of control
- Oplossing
- BPR (Business Process Re-engineering)
- Enterprise-oplossingen
- Groeistrategie
- Projectmanagementbureau
- BPO (Business Process Outsourcing)
- Branche