407 resultaten
Waarom Capterra gratis is
NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit op één enkel, geïntegreerd platform in de cloud. Meer informatie over NetSuite
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor bedrijven die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt richten op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen, in plaats van zorgen te maken over je back-endsystemen. Meer informatie over NetSuite
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor bedrijven die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde bus...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Zet je bedrijf op het pad naar succes met monday.com. Plan elke stap van je bedrijfsstrategie met één klik. Meer informatie over monday.com
monday.com is een tool voor bedrijfsvoering om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is de eerste visuele tool in zijn soort en laat je in één oogopslag precies zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en krijg samen meer gedaan. Meer informatie over monday.com
monday.com is een tool voor bedrijfsvoering om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Je krijgt een volledig overzicht van je bedrijf. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Virtuagym
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles uit elk werkuur willen halen, en het is het perfecte maatje om je bedrijf nieuw leven in te blazen. Virtuagym ondersteunt alles van automatische lidmaatschapsbetalingen tot individueel ledenbeheer, en het kan opschalen om te voldoen aan de vereisten van de kleinste onafhankelijke trainer of het grootste sportschoolconglomeraat. Meer informatie over Virtuagym
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles u...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Plan, organiseer en beheer meerdere projecten, teams en workflows tegelijk. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Het beheren van meerdere projecten, teams en workflows wordt snel omslachtig zonder de juiste tool. Met Wrike kun je je processen stroomlijnen en aangepaste workflows toepassen op specifieke teams, mappen en projecten voor een betere samenwerking tussen teams. Of je nu in productontwikkeling, marketing, financiën of een ander team werkt, je kunt je projecten zo configureren dat je precies kunt bijhouden wat er belangrijk voor je is. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Het beheren van meerdere projecten, teams en workflows wordt snel omslachtig zonder de juiste tool. Met Wrike kun je je processen stroomlijnen en aangepaste workflows toepassen op specifieke teams, map...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je CRM, ERP, HR en nog veel meer integreren ... Meer informatie over Ninox
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM integreren en aanpassen om je activiteiten zo efficiënt mogelijk te stroomlijnen. Daarnaast promoot Ninox functionaliteiten voor teamsamenwerking en de integratie van de meestgebruikte diensten zoals Google (Spreadheets, Drive, Agenda, Formulieren) en nog veel meer. Meer informatie over Ninox
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM integreren en aanpass...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Jira Software is de software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen en vrijgeven van software van wereldklasse. Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over JIRA
Jira Software is 's werelds populairste software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen, rapporteren en vrijgeven van software. Of het nu Scrum of Kanban is, of een variant daarvan, het flexibele next-gen-project van Jira Software stelt teams in staat om te ontwerpen op de manier die het beste werkt. Softwareteams hebben zicht op langetermijndoelen, routekaarten van projecten, de status van werk en realtime informatie over releases - dit alles in een eenvoudige interface met slepen en neerzetten die eenvoudig is in te stellen en direct aan te passen. Meer informatie over JIRA
Jira Software is 's werelds populairste software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen, rapporteren en vrijgeven van software. Of het nu Scrum of Kanban is,...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Bitrix24 meest populaire gratis totaalpakket voor bedrijfsvoering gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. CRM, taken, projecten, documenten, e-mail en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een totaalpakket van software voor bedrijfsvoering die 100% gratis is. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering van bedrijfsprocessen, facturering, samenwerking, afwezigheidsbeheer, e-mailmarketing, virtuele PBX, gedeelde agenda's, bedrijfsgids, HRMS en nog veel meer. Het is beschikbaar in de cloud en als software die je op je eigen server kunt installeren, en klaar voor gebruik in minder dan 30 seconden. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een totaalpakket van software voor bedrijfsvoering die 100% gratis is. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering va...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectbeheer, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor het midden- en kleinbedrijf, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectbeheer, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor het midden- en kleinbedrijf, en maakt het vervolgens eenvoudig...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Meer informatie over Odoo
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Beheer je klanten, afspraken, marketing en betalingen vanaf elk apparaat op elk gewenst moment. Meer informatie over vcita
vcita SMB Management, ontworpen voor kleine bedrijven, helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je bedrijf. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, nieuwe gesprekken starten met één klik, klantengeschiedenis over de hele linie bekijken, afspraken en betalingen bijhouden, notities en tags toevoegen, follow-ups automatiseren, e-mail- en SMS-marketingcampagnes creëren en nog veel meer. Met een 360-gradenweergave van je klantcommunicatie is het gemakkelijk om klanten binnen handbereik te houden, toegankelijk vanaf. Meer informatie over vcita
vcita SMB Management, ontworpen voor kleine bedrijven, helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je bedrijf. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, nieuwe gesprekken starten met één...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Klipfolio is een cloudgebaseerd platform voor gegevensanalyse waarmee je aangepaste dashboards en rapporten kunt creëren om gegevensgestuurde beslissingen mogelijk te maken. Meer informatie over Klipfolio
In tegenstelling tot traditionele BI-tools is Klipfolio een cloudgebaseerd platform voor gegevensanalyse waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met elke gegevensbron, indrukwekkende gegevensvisualisaties kunnen creëren en deze gemakkelijk wanneer en waar nodig kunnen delen. Of je nu dashboards, snapshot-e-mails, pdf-rapporten, tv-gegevenskaarten of mobiele bewaking nodig hebt, duizenden klanten vertrouwen dagelijks op Klipfolio om beslissingen met betrekking tot gegevens te ondersteunen. Probeer de vooraf ontworpen sjablonen en aangepaste diagrammen van deze toonaangevende tool om je volgende rapport te creëren. Meer informatie over Klipfolio
In tegenstelling tot traditionele BI-tools is Klipfolio een cloudgebaseerd platform voor gegevensanalyse waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met elke gegevensbron, indrukwekkende gegevensvisuali...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consult...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Cloud-based single, unified operating system that enables remote working. Meer informatie over Proteus
Proteus is a cloud-based operating system that changes the way we work, combining integrated work management tools with a freelancer marketplace, software gateway and a professional knowledge forum. Proteus provides access to skilled talent, facilitating remote working through an online environment. Proteus moves companies away from a fixed cost model to an on-demand model, crucial to staying competitive in a low margin environment. Meer informatie over Proteus
Proteus is a cloud-based operating system that changes the way we work, combining integrated work management tools with a freelancer marketplace, software gateway and a professional knowledge forum. Pr...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. In één oogopslag vertelt Trello je waaraan wordt gewerkt.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wa...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
MINDBODY-software voor fitness, salon en wellness is op maat gemaakt om vanaf één plek de bedrijfsvoering te stroomlijnen en succes bij te houden.
MINDBODY-software voor salons, spa's en fitnessbedrijven stroomlijnt alle aspecten van de bedrijfsvoering voor duizenden gezondheids- en wellnessbedrijven. Met een krachtige set hulpmiddelen binnen handbereik kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, personeelsroosters beheren, je succes bijhouden en je dagelijkse taken automatiseren. Vergroot bovendien je bereik en bevorder de retentie met een geavanceerde set van ingebouwde marketingfuncties. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog je gratis demo.
MINDBODY-software voor salons, spa's en fitnessbedrijven stroomlijnt alle aspecten van de bedrijfsvoering voor duizenden gezondheids- en wellnessbedrijven. Met een krachtige set hulpmiddelen binnen han...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker met de bedrijfsmanagementoplossing van Booker, die online boeking, personeelsplanning, CRM, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud biedt, allemaal op één platform. Met cloudgebaseerde softwareoplossingen van Booker heb je altijd en overal toegang tot je bedrijf. Ontdek Booker in actie met een gratis demo!
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle bedrijfsmanagementsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor bedrijfsmanagement waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor bedrijfsmanagement waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Join the more than 21,000 customers worldwide using NetSuite's cloud-based integrated solution.
Reduce manual and spreadsheet-based processes by up to 70%, by using one back office system including financials, fulfillment, inventory and sales. Gain daily cash balance visibility using real-time dash boards, scorecards and KPI's. Save up to 93% in IT costs associated with maintaining, integrating and upgrading separate applications. Real-time visibility across the business with 24/7 access from any browser.
Reduce manual and spreadsheet-based processes by up to 70%, by using one back office system including financials, fulfillment, inventory and sales. Gain daily cash balance visibility using real-time d...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
NetSuite ERP runs all your key back-office operations and financial business processes in the cloud.
NetSuite's ERP solution streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business cycles, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key business metrics for better, faster decision-making. NetSuite seamlessly ties together accounting/ERP with customer-facing CRM and ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system.
NetSuite's ERP solution streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business cycles, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
NetSuite ERP runs all your key back-office operations and financial business processes in the cloud.
NetSuite's ERP solution streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business cycles, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key business metrics for better, faster decision-making. NetSuite seamlessly ties together accounting/ERP with customer-facing CRM and ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system.
NetSuite's ERP solution streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business cycles, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
NetSuite ERP runs all your key back-office operations and financial business processes on a single, unified platform in the cloud.
NetSuite is the world's #1 cloud ERP solution, providing a unified platform to streamline all back-office processes, like accounting, CRM, and ecommerce. With built-in business intelligence, reporting, and real-time visibility across your organization, NetSuite empowers businesses of all sizes and industries to unleash growth, reduce IT costs, and eliminate operational inefficiencies-- allowing you to focus on key, revenue-generating decisions, rather than worry about your back-end systems.
NetSuite is the world's #1 cloud ERP solution, providing a unified platform to streamline all back-office processes, like accounting, CRM, and ecommerce. With built-in business intelligence, reporting,...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Een gratis kantoorpakket met toepassingen voor schrijven, spreadsheets en presentaties.
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface. Het biedt een kleine pakketgrootte, spellingcontrole, een pdf-converter, een interface met meerdere tabbladen, een tool voor het aanpassen van alinea's, een functie voor slepen en neerzetten van tabellen, hyperlinks voor groepconversie en meer.
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface. He...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur....
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for every business.
An all-in-one solution for your business! We feature a sophisticated scheduler for all your appointments and classes, email marketing, merchant processing, payroll, reputation management, robust reporting, a rewards program, and many more features. There are no pricey add-on fees to embed your schedule into your site, generate reviews, send emails/SMS notifications, rewards program, marketing automations, or anything else. WellnessLiving was built by our customers, for our customers!
An all-in-one solution for your business! We feature a sophisticated scheduler for all your appointments and classes, email marketing, merchant processing, payroll, reputation management, robust report...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Gegevensvisualisatie en -analyse die gepersonaliseerde, interactieve gegevensvisualisaties, rapporten en dashboards op basis van self-service mogelijk maakt.
Qlik Sense is het Qlik-platform van de volgende generatie voor self-service georiënteerde analyse, met analysemogelijkheden voor alle soorten gebruikers, inclusief associatieve verkenning en zoeken, slimme visualisaties, self-service creatie en gegevensvoorbereiding, geografische analyse, samenwerking, storytelling en rapportage, volledig interactieve online en offline mobiliteit, en een nieuwe adviesfunctie voor inzichten die de meest relevante grafieken en inzichten genereert met behulp van AI.
Qlik Sense is het Qlik-platform van de volgende generatie voor self-service georiënteerde analyse, met analysemogelijkheden voor alle soorten gebruikers, inclusief associatieve verkenning en zoeken, sl...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Online oplossing waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk hun planning, marketing en online zakelijke functies kunnen vereenvoudigen.
Voor de massageprofessional: MassageBook is een webgebaseerde softwareoplossing voor praktijkbeheer via desktop, mobiel en tablet waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk zakelijk succes kunnen bereiken door het vereenvoudigen van de planning, marketing en online zakelijke functies. Voor de consument van massage- en lichaamswerkdiensten: MassageBook is de toonaangevende nationale gids voor professionele massagetherapeuten, die het vinden en boeken van lokale massagetherapeuten vereenvoudigt.
Voor de massageprofessional: MassageBook is een webgebaseerde softwareoplossing voor praktijkbeheer via desktop, mobiel en tablet waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk zakelijk succe...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Eenvoudig, gestroomlijnd beheer voor fitnessscholen, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen en meer.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform kunnen lesgebaseerde bedrijven, zoals fitnesscentra, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen, en vele anderen al hun bedrijfsactiviteiten beheren, van klanten en lesroosters tot facturering en salarisadministratie. Slimme rapportage biedt bruikbare inzichten over de status van het bedrijf en een klanten-app maakt het gemakkelijk om met klanten in contact te komen.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform k...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One.
SAP Business One is een betaalbare, eenvoudig te implementeren, complete oplossing voor bedrijfsmanagement die lokaal of in de cloud beschikbaar is of aangedreven wordt door SAP's nieuwste in-memory computing-database – SAP HANA. De oplossing is beschikbaar in sectorspecifieke versies en is helemaal ontworpen om mee te groeien met je bedrijf. Sapphire is de toonaangevende gold partner voor SAP Business One.
SAP Business One is een betaalbare, eenvoudig te implementeren, complete oplossing voor bedrijfsmanagement die lokaal of in de cloud beschikbaar is of aangedreven wordt door SAP's nieuwste in-memory co...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor bedrijfsvoering voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Powered Now is populaire business management software voor kleine bedrijven in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline.
Powered Now is populaire business management software voor kleine bedrijven in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen e...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Eén app om je gehele bedrijf te beheren.
Alles-in-één platform voor bedrijfsvoering ontworpen voor freelancers en kleine bedrijven. Van projecten en taken tot urenregistratie en facturering, alles wat je nodig hebt in één intuïtief platform.
Alles-in-één platform voor bedrijfsvoering ontworpen voor freelancers en kleine bedrijven. Van projecten en taken tot urenregistratie en facturering, alles wat je nodig hebt in één intuïtief platform...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen.
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompsl...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
CRM, projecten, facturering, helpdesk en meer in één online platform. Integratie met Gmail, Outlook, Xero en Quickbooks.
Met geïntegreerde CRM, projecten, facturering, helpdesk, rapportage en samenwerking is WORK[etc] de alles-in-één cloud-gebaseerde softwareoplossing om je groeiende bedrijf te beheren. WORK[etc] gaat verder dan wat de gemiddelde CRM kan doen door je alle aspecten van de volledige klantlevenscyclus te laten beheren en volgen. WORK[etc] is er bij elke stap - van de eerste verkoop tot offertes, projecten, productlevering, facturering, klantenondersteuning en die belangrijke vervolgverkoop.
Met geïntegreerde CRM, projecten, facturering, helpdesk, rapportage en samenwerking is WORK[etc] de alles-in-één cloud-gebaseerde softwareoplossing om je groeiende bedrijf te beheren. WORK[etc] gaat ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Business management solution that includes features for financial forecasting, supply chain optimization, and project planning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is a comprehensive business management solution designed for small to medium-sized businesses.The software provides features for financial forecasting and reporting, supply chain optimization, and project planning and tracking.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is a comprehensive business management solution designed for small to medium-sized businesses.The software provides features for financial forecasting and report...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are availabl...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestat...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Beheersoftware voor beveiligingsteams die de voortgang van bewakers volgt, handmatige taken vermindert en overheadkosten bespaart.
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele en web-based software kunnen managers de voortgang van hun bewakers volgen, handmatige taken verminderen en bruikbare inzichten uit gegevens genereren. TrackTik, vertrouwd door meer dan 450 klanten over de hele wereld, verbindt je frontline met je back-office en geeft je op één plek een overzicht van je volledige beveiligingsactiviteiten.
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Hubble maakt realtime financiële rapportage met JD Edwards en Oracle E-Business Suite ongelooflijk eenvoudig.
Hubble biedt plug-en-play en financiële rapportage voor eindgebruikers en werkt met JD Edwards en Oracle E-Business Suite. Hubble maakt gebruik van de bestaande logica en beveiliging die je al in je ERP hebt, plus een grote bibliotheek met vooraf gebouwde rapportagesjablonen, dus het is ongelooflijk gemakkelijk te implementeren en te gebruiken. Naast realtime rapportage beschikt Hubble ook over krachtige plannings-, budgetterings- en analysemogelijkheden, zodat je een volledig beeld kunt krijgen van je financiële prestaties.
Hubble biedt plug-en-play en financiële rapportage voor eindgebruikers en werkt met JD Edwards en Oracle E-Business Suite. Hubble maakt gebruik van de bestaande logica en beveiliging die je al in je ER...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Kitomba is de complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen.
Kitomba is complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen. Het heeft alle branchespecifieke functies die je nodig hebt om je bedrijf succesvol te beheren, samen met de ondersteuning die je zoekt. Het bieden van gratis onverslaanbare ondersteuning is altijd een belangrijk onderdeel geweest. Het toegewijde ondersteuningsteam is 7 dagen per week beschikbaar, ook buiten kantooruren en in het weekend, en is beschikbaar via telefoon, e-mail of chat.
Kitomba is complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen. Het heeft alle branchespecifieke functies die je nodig hebt om je bedri...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Kitomba is de complete software voor bedrijfsvoering die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen.
Kitomba is de complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen. Het heeft alle branchespecifieke functies die je nodig hebt om je bedrijf succesvol te beheren, samen met de ondersteuning die je zoekt. Het bieden van gratis onverslaanbare ondersteuning is altijd een belangrijk onderdeel geweest. Het toegewijde ondersteuningsteam is 7 dagen per week beschikbaar, ook buiten kantooruren en in het weekend, en is beschikbaar via telefoon, e-mail of chat.
Kitomba is de complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen. Het heeft alle branchespecifieke functies die je nodig hebt om je be...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Web-based ERP solution for businesses of all sizes that manages the planning, procurement, operations, sales, and much more.
caniasERP is a fully integrated and flexible ERP software for companies of all sizes. caniasERP offers solutions that include planning, procurement, material management, and production as well as sales, CRM, finance, project and document management, corporate agenda and many different processes. In terms of the needs of the company, the caniasERP system can be used in both standard and customized forms.
caniasERP is a fully integrated and flexible ERP software for companies of all sizes. caniasERP offers solutions that include planning, procurement, material management, and production as well as sales...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt meer mobiele apps voor algemene bedrijven dan wie dan ook in de branche. Mobiele apps voor bedrijven zijn een handige en gebruiksvriendelijke mobiele oplossing waarmee je eenvoudig kunt omgaan met bedrijfsmanagement en workflow, de nauwkeurigheid kunt verbeteren, papierwerk kunt elimineren en meer. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Laad eenvoudig formulieren die je al gebruikt.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt meer mobiele apps voor algemene bedrijven dan wie dan ook in de branche. Mobiele apps voor b...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Geekbot voert asynchrone standup-meetings uit in Slack! Ervaar niet-opdringerige vergaderingen die je team transparant maken.
Geekbot is een slackbot-assistent die gebruikers helpt bij het opzetten van daadwerkelijke asynchrone standup-meetings binnen Slack. Deze oplossing helpt het personeel om georganiseerd, op de hoogte en afgestemd op de rest van het team te blijven. Je kunt al binnen een paar minuten een eerste standup-meeting opzetten met je team. Geekbot creëert een niet-indringend proces om teams te helpen geconcentreerd te blijven op hun taken. Elke afdeling kan een eigen tijdlijn hebben, wat handig is voor complexe projecten.
Geekbot is een slackbot-assistent die gebruikers helpt bij het opzetten van daadwerkelijke asynchrone standup-meetings binnen Slack. Deze oplossing helpt het personeel om georganiseerd, op de hoogte en...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tij...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Zoho One is een revolutionaire alles-in-één suite waarmee je je gehele bedrijf kunt runnen met een ongekende 40+ geïntegreerde toepassingen op één account.
Zoho One bevat meer dan 40 applicaties met aanvullende mobiele apps, zodat je je hele bedrijf op één suite kunt runnen. Dit hier is het echte werk: Je krijgt uitgebreide zakelijke edities van de hele Zoho-suite. Dit betekent dat je klanten kunt bereiken, omzet kunt laten groeien, je boeken op orde kunt brengen en op productieve en collaboratieve manier kunt werken vanaf elk apparaat met één gebruikersnaam en wachtwoord.
Zoho One bevat meer dan 40 applicaties met aanvullende mobiele apps, zodat je je hele bedrijf op één suite kunt runnen. Dit hier is het echte werk: Je krijgt uitgebreide zakelijke edities van de hele Z...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Oplossing voor bureaus die zich bezighouden met reclame, PR, branding/design, marktonderzoek en andere communicatiediensten.
Deltek Maconomy is geschikt voor verschillende professionele services-industrieën, waaronder belasting-/audit-/accountantskantoren, marketingbureaus, IT-/managementadvies, klinische onderzoeksorganisaties, academisch onderzoek en meer. Maconomy stroomlijnt de bedrijfsvoering en elimineert de interne barrières door realtime toegang te bieden tot alle belangrijke informatie. Met behulp van deze betrouwbare informatie kunnen gebruikers er zeker van zijn dat hun beslissingen gebaseerd zijn op feiten, wat leidt tot een winstgevendere, succesvollere onderneming.
Deltek Maconomy is geschikt voor verschillende professionele services-industrieën, waaronder belasting-/audit-/accountantskantoren, marketingbureaus, IT-/managementadvies, klinische onderzoeksorganisat...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Sinds 2006 is Wylie marktleider op het gebied van voorraad-, verkoop- en klantinformatiesoftware.
Wylie Systems Inc. is al 10 jaar actief in de software-as-a-service-sector. Wylie is marktleider in het bieden van de voordelen van cloudgebaseerde systemen aan bedrijven die de planning van afspraken, voorraadbeheer, het bijhouden van klantgegevens en het converteren van leads nauwlettend moeten volgen.
Wylie Systems Inc. is al 10 jaar actief in de software-as-a-service-sector. Wylie is marktleider in het bieden van de voordelen van cloudgebaseerde systemen aan bedrijven die de planning van afspraken,...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Business-in-a-Box bevat meer dan 1800 zakelijke en juridische documenten om je te helpen je bedrijf te starten, te runnen en te laten groeien.
Krijg toegang tot de premium collectie van meer dan 1800 zakelijke documentsjablonen om je te helpen je bedrijf te starten, runnen en laten groeien als een echte professional. Voltooit moeiteloos een breed scala aan taken zoals het schrijven van contracten, klantenwerving, boekhouding, HR-beheer en nog veel meer.
Krijg toegang tot de premium collectie van meer dan 1800 zakelijke documentsjablonen om je te helpen je bedrijf te starten, runnen en laten groeien als een echte professional. Voltooit moeiteloos een b...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
100% Cloud-based ERP $55/mo. - unlimited users. Sales, Purchasing, Inventory, Accounting, and more. Free mobile app and messenger.
100% Cloud-based business management program. Provides everything you need for managing inventory, production, sales, purchasing, accounting, and payroll. Choose which modules to use and design your custom work flow. Use all of the features online anytime, anywhere. Affordable price - $55/month for unlimited users. No additional costs for implementation, upgrades, or maintenance. Start your free trial now!
100% Cloud-based business management program. Provides everything you need for managing inventory, production, sales, purchasing, accounting, and payroll. Choose which modules to use and design your cu...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingmanagement
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer