Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Business management software

Business management software brengt toepassingen voor accounting, contactbeheer, customer relationship management, ERP en Human Resources samen in één reeks. Business Management Software combineert de mogelijkheden van meerdere softwareproducten in één toepassing, waardoor training, implementatie en gebruik van software door kleine en middelgrote bedrijven wordt vereenvoudigd.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Business management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

191 resultaten

Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
NetSuite bedrijfsbeheer regelt financials, CRM, voorraad, supply chain en omnichannel commerce met één volledig geïntegreerd systeem. Meer informatie over NetSuite
NetSuite automatiseert kernprocessen, zoals boekhouding, voorraad- en orderbeheer, klantbeheer, projectbeheer etc. Een geïntegreerd cloudplatform biedt altijd en overal veilige toegang tot de benodigde functies en data om een bedrijf te runnen. Met flexibele rapportage, dashboards en business intelligence-tools die realtime inzicht bieden, helpt NetSuite organisaties van elke omvang sectorbreed om kosten te beheersen, inefficiëntie te bestrijden en financiële prestaties te verbeteren. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Je krijgt een volledig overzicht van je bedrijf. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
MyPRM biedt een compleet en intuïtief platform voor partnerrelatiebeheer om zowel kanaalbeheerders als partners het leven gemakkelijker te maken. Meer informatie over MyPRM
Laten we samen praten MyPRM is het eerste Franse SaaS-platform voor het beheren en ontwikkelen van indirecte zaken van bedrijven. De MyPRM-oplossing is in 2017 gecreëerd als een alternatief voor traditionele platforms en ondersteunt alle fasen van de levenscyclus van partners, van werving tot prestatiebeheer. Met flexibele, bedrijfsgerichte modules, functies en gebruiksvriendelijke interfaces helpt MyPRM organisaties de kracht van hun distributiekanalen te benutten. Meer informatie over MyPRM

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2200 klanten en zo'n 16.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je CRM, ERP, HR en nog veel meer integreren ... Meer informatie over Ninox
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM integreren en aanpassen om je activiteiten zo efficiënt mogelijk te stroomlijnen. Daarnaast promoot Ninox functionaliteiten voor teamsamenwerking en de integratie van de meestgebruikte diensten zoals Google (Spreadheets, Drive, Agenda, Formulieren) en nog veel meer. Meer informatie over Ninox

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Met Trello weet je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Met Trello weet je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello. Meer informatie over Trello

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Asana voor bedrijfsbeheer. Stimuleer helderheid en impact op schaal door werk en workflows te koppelen aan bedrijfsdoelen
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
monday.com is een intuïtief platform waarmee je op één plek unieke oplossingen kunt creëren voor alle aspecten van je bedrijf.
monday.com is een intuïtief platform waarmee je op één plek unieke oplossingen kunt creëren voor alle aspecten van je bedrijf. Begin met vooraf gemaakte sjablonen en pas ze volledig aan voor je workflows. Zodat je hele team voorraad kan bijhouden, nieuwe werknemers kan onboarden, projecten kan overzien, statussen over belangrijke taken kan bijwerken en je verkoop- en marketingcampagnes kan beheren. Verwijder met deze samenwerkingsoplossing pijnlijk lange e-mailthreads en verminder vergaderingen terwijl je nog meer gedaan krijgt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
MINDBODY-software voor fitness, salon en wellness is op maat gemaakt om vanaf één plek de bedrijfsvoering te stroomlijnen en succes bij te houden.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Mindbody

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Wrike is software voor bedrijfsvoering met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, rapporten en meer.
Wrike is software voor bedrijfsvoering die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Een gratis kantoorpakket met toepassingen voor schrijven, spreadsheets en presentaties.
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface. Het biedt een kleine pakketgrootte, spellingcontrole, een pdf-converter, een interface met meerdere tabbladen, een tool voor het aanpassen van alinea's, een functie voor slepen en neerzetten van tabellen, hyperlinks voor groepconversie en meer. Meer informatie over WPS Office

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker met de bedrijfsmanagementoplossing van Booker, die online boeking, personeelsplanning, CRM, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud biedt, allemaal op één platform. Met cloudgebaseerde softwareoplossingen van Booker heb je altijd en overal toegang tot je bedrijf. Ontdek Booker in actie met een gratis demo! Meer informatie over Booker

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software. Meer informatie over CoConstruct

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Bitrix24 is een gratis totaalpakket voor bedrijfsmanagement dat door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. CRM, taken, projecten, documenten, e-mail en meer.
Bitrix24 is volledige business management software en 100% gratis. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering van bedrijfsprocessen, facturering, samenwerking, afwezigheidsbeheer, e-mailmarketing, virtuele PBX, gedeelde agenda's, bedrijfsgids, HRMS en nog veel meer. Het is beschikbaar in de cloud en als software die je op je eigen server kunt installeren, klaar voor gebruik in minder dan 30 seconden. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle bedrijfsmanagementsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor bedrijfsmanagement waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer