554 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Een cloudgebaseerd bedrijfsplatform. Beheer accounts, bestellingen, klanten, inventaris en e-commerce vanuit één geïntegreerd systeem. Meer informatie over NetSuite
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor bedrijven die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle back-officeprocessen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt richten op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen, in plaats van zorgen te maken over je back-endsystemen. Meer informatie over NetSuite
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor bedrijven die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle back-officeprocessen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde bus...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Maak je bedrijf succesvoller met monday.com. Plan iedere stap van je bedrijfsstrategie met één klik. Meer informatie over monday.com
monday.com is business management software om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren. Het maakt het voor iedereen plezierig en gemakkelijk om samen te werken, zich te concentreren op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is visuele software die je in één oogopslag precies laat zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en krijg samen meer gedaan. Meer informatie over monday.com
monday.com is business management software om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren....
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft. Meer informatie over SAP Business One
SAP Business One is een betaalbare, eenvoudig te implementeren, complete oplossing voor bedrijfsmanagement die lokaal of in de cloud beschikbaar is of aangedreven wordt door SAP's nieuwste in-memory computing-database – SAP HANA. De oplossing is beschikbaar in sectorspecifieke versies en is helemaal ontworpen om mee te groeien met je bedrijf. Sapphire is de toonaangevende gold partner voor SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
SAP Business One is een betaalbare, eenvoudig te implementeren, complete oplossing voor bedrijfsmanagement die lokaal of in de cloud beschikbaar is of aangedreven wordt door SAP's nieuwste in-memory co...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan k...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Je krijgt een volledig overzicht van je bedrijf. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Virtuagym
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles uit elk werkuur willen halen, en het is het perfecte maatje om je bedrijf nieuw leven in te blazen. Virtuagym ondersteunt alles van automatische lidmaatschapsbetalingen tot individueel ledenbeheer, en het kan opschalen om te voldoen aan de vereisten van de kleinste onafhankelijke trainer of het grootste sportschoolconglomeraat. Meer informatie over Virtuagym
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles u...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je CRM, ERP, HR en nog veel meer integreren ... Meer informatie over Ninox
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM integreren en aanpassen om je activiteiten zo efficiënt mogelijk te stroomlijnen. Daarnaast promoot Ninox functionaliteiten voor teamsamenwerking en de integratie van de meestgebruikte diensten zoals Google (Spreadheets, Drive, Agenda, Formulieren) en nog veel meer. Meer informatie over Ninox
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM integreren en aanpass...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
CAFLOU is gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor kleine bedrijven en freelancers. Het is geschikt voor alle serviceprofessionals. Begin gratis. Meer informatie over Caflou
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echte controle over je bedrijf krijgt. Met CAFLOU kun je de cashflow en zakelijke activiteiten beheren, bepalen waar je geld kunt besparen, je team volgen en organiseren en projecten beheren. Allemaal op één plek, zelfs vanuit het thuiskantoor. Meer informatie over Caflou
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echt...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Bitrix24 is een gratis totaalpakket voor bedrijfsmanagement dat door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. CRM, taken, projecten, documenten, e-mail en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is volledige business management software en 100% gratis. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering van bedrijfsprocessen, facturering, samenwerking, afwezigheidsbeheer, e-mailmarketing, virtuele PBX, gedeelde agenda's, bedrijfsgids, HRMS en nog veel meer. Het is beschikbaar in de cloud en als software die je op je eigen server kunt installeren, klaar voor gebruik in minder dan 30 seconden. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is volledige business management software en 100% gratis. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering van bedrijfsproces...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maak...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
MINDBODY-software voor fitness, salon en wellness is op maat gemaakt om vanaf één plek de bedrijfsvoering te stroomlijnen en succes bij te houden. Meer informatie over Mindbody
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Mindbody
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Meer informatie over Odoo
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. Start je gratis proefversie. Meer informatie over vcita
vcita SMB Management, ontworpen voor kleine bedrijven, helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je bedrijf. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, nieuwe gesprekken starten met één klik, klantengeschiedenis over de hele linie bekijken, afspraken en betalingen bijhouden, notities en tags toevoegen, follow-ups automatiseren, e-mail- en SMS-marketingcampagnes creëren en nog veel meer. Met een 360-gradenweergave van je klantcommunicatie is het gemakkelijk om klanten binnen handbereik te houden, toegankelijk vanaf. Meer informatie over vcita
vcita SMB Management, ontworpen voor kleine bedrijven, helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je bedrijf. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, nieuwe gesprekken starten met één...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consult...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform Meer informatie over VOGSY
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Meer informatie over VOGSY
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Eén cloudgebaseerd uniform besturingssysteem dat werken op afstand mogelijk maakt. Meer informatie over Proteus
Proteus is een cloudgebaseerd besturingssysteem dat de manier verandert waarop wordt gewerkt door geïntegreerde tools voor werkbeheer te combineren met een freelancermarkt, een softwaregateway en een professioneel kennisforum. Proteus biedt toegang tot bekwaam talent en maakt werken op afstand mogelijk via een online omgeving. Proteus beweegt bedrijven van een vast kostenmodel naar een on-demand model, wat cruciaal is om concurrerend te blijven in een omgeving met lage marges. Meer informatie over Proteus
Proteus is een cloudgebaseerd besturingssysteem dat de manier verandert waarop wordt gewerkt door geïntegreerde tools voor werkbeheer te combineren met een freelancermarkt, een softwaregateway en een p...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. In één oogopslag vertelt Trello je waaraan wordt gewerkt.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wa...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden z...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics we...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Wrike is software voor bedrijfsvoering met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, rapporten en meer.
Wrike is software voor bedrijfsvoering die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is software voor bedrijfsvoering die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker met de bedrijfsmanagementoplossing van Booker, die online boeking, personeelsplanning, CRM, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud biedt, allemaal op één platform. Met cloudgebaseerde softwareoplossingen van Booker heb je altijd en overal toegang tot je bedrijf. Ontdek Booker in actie met een gratis demo!
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmal...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle bedrijfsmanagementsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor bedrijfsmanagement waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor bedrijfsmanagement waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Een gratis kantoorpakket met toepassingen voor schrijven, spreadsheets en presentaties.
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface. Het biedt een kleine pakketgrootte, spellingcontrole, een pdf-converter, een interface met meerdere tabbladen, een tool voor het aanpassen van alinea's, een functie voor slepen en neerzetten van tabellen, hyperlinks voor groepconversie en meer.
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface. He...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, ra...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer g...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur....
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen d...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-...
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit!
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied v...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Oplossing voor online boeken, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor elk bedrijf.
Een alles-in-één oplossing voor je bedrijf. Het platform biedt naast vele andere functies een geavanceerde planner voor al je afspraken en lessen, e-mailmarketing, handelsverwerking, loonadministratie, reputatiebeheer, robuuste rapportage en beloningsprogramma's. Er zijn geen extra hoge kosten om je planning in je site te integreren, beoordelingen te genereren, e-mails/sms-berichten te verzenden, voor een beloningsprogramma, marketing automation of iets anders. WellnessLiving is ontworpen door klanten, voor klanten.
Een alles-in-één oplossing voor je bedrijf. Het platform biedt naast vele andere functies een geavanceerde planner voor al je afspraken en lessen, e-mailmarketing, handelsverwerking, loonadministratie,...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, Wo...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Curve Dental is de toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor moderne tandartsen.
Curve Dental is de toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor moderne tandartsen. Dit platform biedt je de flexibiliteit om vanaf overal en op elk gewenst moment toegang te krijgen tot al je patiëntgegevens op één plek, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over dure hardware of tijdrovende upgrades. Met Curve Hero kunnen tandartsen en personeel eenvoudig een browser en internetverbinding gebruiken om te plannen, te factureren, terugroepacties te beheren, verzekeringen te beheren, grafieken te maken en meer.
Curve Dental is de toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor moderne tandartsen. Dit platform biedt je de flexibiliteit om vanaf overal en op elk gewenst moment toegang...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, ur...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Online oplossing waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk hun planning, marketing en online zakelijke functies kunnen vereenvoudigen.
Voor de massageprofessional: MassageBook is een webgebaseerde softwareoplossing voor praktijkbeheer via desktop, mobiel en tablet waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk zakelijk succes kunnen bereiken door het vereenvoudigen van de planning, marketing en online zakelijke functies. Voor de consument van massage- en lichaamswerkdiensten: MassageBook is de toonaangevende nationale gids voor professionele massagetherapeuten, die het vinden en boeken van lokale massagetherapeuten vereenvoudigt.
Voor de massageprofessional: MassageBook is een webgebaseerde softwareoplossing voor praktijkbeheer via desktop, mobiel en tablet waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk zakelijk succe...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Gegevensvisualisatie en -analyse die gepersonaliseerde, interactieve gegevensvisualisaties, rapporten en dashboards op basis van self-service mogelijk maakt.
...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Houzz Pro is the #1 marketing and business management solution for home renovation and design professionals.
Houzz Pro is the #1 business management software for home construction and design professionals. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimation & proposal building, project management, a 3D Floor Plan builder, an online invoicing and payment portal, as well as a client portal and collaboration tools. Start a free trial today to see why thousands of Pros run their business on Houzz Pro. Plans available for all business sizes.
Houzz Pro is the #1 business management software for home construction and design professionals. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimation ...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven.
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren en uitzonderlijk werk voor klanten te leveren. Door het combineren van e-mail, discussies, taken en krachtige workflows helpt Karbon je team af te stemmen via één plek om te communiceren en samen te werken, waardoor de capaciteit om op tijd en onder budget te leveren wordt vergroot.
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren en...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapporta...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Eenvoudig, gestroomlijnd beheer voor fitnessscholen, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen en meer.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform kunnen lesgebaseerde bedrijven, zoals fitnesscentra, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen, en vele anderen al hun bedrijfsactiviteiten beheren, van klanten en lesroosters tot facturering en salarisadministratie. Slimme rapportage biedt bruikbare inzichten over de status van het bedrijf en een klanten-app maakt het gemakkelijk om met klanten in contact te komen.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform k...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing....
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor bedrijfsvoering voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Powered Now is populaire business management software voor kleine bedrijven in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline.
Powered Now is populaire business management software voor kleine bedrijven in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen e...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Eén app om je gehele bedrijf te beheren.
Alles-in-één platform voor bedrijfsvoering ontworpen voor freelancers en kleine bedrijven. Van projecten en taken tot urenregistratie en facturering, alles wat je nodig hebt in één intuïtief platform.
Alles-in-één platform voor bedrijfsvoering ontworpen voor freelancers en kleine bedrijven. Van projecten en taken tot urenregistratie en facturering, alles wat je nodig hebt in één intuïtief platform...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestat...
  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer