612 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Een cloudgebaseerd bedrijfsplatform. Beheer accounts, bestellingen, klanten, inventaris en e-commerce vanuit één geïntegreerd systeem. Meer informatie over NetSuite
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor bedrijven die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle back-officeprocessen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt richten op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen, in plaats van zorgen te maken over je back-endsystemen. Meer informatie over NetSuite
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor bedrijven die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle back-officeprocessen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Maak je bedrijf succesvoller met monday.com. Plan iedere stap van je bedrijfsstrategie met één klik. Meer informatie over monday.com
monday.com is business management software om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren. Het maakt het voor iedereen plezierig en gemakkelijk om samen te werken, zich te concentreren op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is visuele software die je in één oogopslag precies laat zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en krijg samen meer gedaan. Meer informatie over monday.com
monday.com is business management software om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Wrike is software voor bedrijfsvoering met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor bedrijfsvoering die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor bedrijfsvoering die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden,...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 1800 klanten en zo'n 10.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 1800 klanten en zo'n 10.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
ProWorkflow levert tools voor bedrijfsmanagement voor volledig inzicht in projecten met tools voor communicatie en facturering. Meer informatie over ProWorkflow
Beheer elk type bedrijf met ProWorkflow. Met uitstekende communicatietools, het eenvoudig genereren van sjablonen, ingebouwde facturering en eenvoudige taaktoewijzing helpt ProWorkflow je team zich te concentreren op het werk dat ertoe doet. Nu is het een fluitje van een cent om teams samen te brengen en te concentreren op gemeenschappelijke doelen. ProWorkflow ondersteunt uitmuntende projectmanagementtools voor bedrijven met toonaangevende gegevensbeveiliging en mobiele werktoegang waarmee je tijd kunt bijhouden, taken kunt voltooien en onderweg kunt communiceren. Meer informatie over ProWorkflow
Beheer elk type bedrijf met ProWorkflow. Met uitstekende communicatietools, het eenvoudig genereren van sjablonen, ingebouwde facturering en eenvoudige taaktoewijzing helpt ProWorkflow je team zich...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
CAFLOU is gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor kleine bedrijven en freelancers. Het is geschikt voor alle serviceprofessionals. Begin gratis. Meer informatie over CAFLOU
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echte controle over je bedrijf krijgt. Met CAFLOU kun je de cashflow en zakelijke activiteiten beheren, bepalen waar je geld kunt besparen, je team volgen en organiseren en projecten beheren. Allemaal op één plek, zelfs vanuit het thuiskantoor. Meer informatie over CAFLOU
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Bitrix24 is een gratis totaalpakket voor bedrijfsmanagement dat door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. CRM, taken, projecten, documenten, e-mail en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is volledige business management software en 100% gratis. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering van bedrijfsprocessen, facturering, samenwerking, afwezigheidsbeheer, e-mailmarketing, virtuele PBX, gedeelde agenda's, bedrijfsgids, HRMS en nog veel meer. Het is beschikbaar in de cloud en als software die je op je eigen server kunt installeren, klaar voor gebruik in minder dan 30 seconden. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is volledige business management software en 100% gratis. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering van bedrijfsproce...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Beheer van kantoor en medewerkers. Vereenvoudig het kantoorleven, onboarding, werknemers, bedrijfsmiddelen, contracten, projecten, taken, vergadernotulen enz. Meer informatie over Aptien
Beheer van kantoor en medewerkers. Beheer en organiseer je mensen, kantoorspullen, apparatuur, contracten, relaties met werknemers, bedrijfsmiddelen en andere administratie. Vereenvoudig je dagelijkse werknemersrelatieprocessen vanuit één omgeving. Beheer onboarding, werknemersinformatie, bedrijfsmiddelen, contracten, projecten, taken, vergadernotulen en maak een eind aan rommelige documenten, spreadsheets of apps. Aptien past uitstekend bij je bedrijf. Meer informatie over Aptien
Beheer van kantoor en medewerkers. Beheer en organiseer je mensen, kantoorspullen, apparatuur, contracten, relaties met werknemers, bedrijfsmiddelen en andere administratie. Vereenvoudig je dagelijkse...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
MINDBODY-software voor fitness, salon en wellness is op maat gemaakt om vanaf één plek de bedrijfsvoering te stroomlijnen en succes bij te houden. Meer informatie over Mindbody
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Mindbody
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Meer informatie over Odoo
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. Start je gratis proefversie. Meer informatie over vcita
vcita SMB Management, ontworpen voor kleine bedrijven, helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je bedrijf. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, nieuwe gesprekken starten met één klik, klantengeschiedenis over de hele linie bekijken, afspraken en betalingen bijhouden, notities en tags toevoegen, follow-ups automatiseren, e-mail- en SMS-marketingcampagnes creëren en nog veel meer. Met een 360-gradenweergave van je klantcommunicatie is het gemakkelijk om klanten binnen handbereik te houden, toegankelijk vanaf. Meer informatie over vcita
vcita SMB Management, ontworpen voor kleine bedrijven, helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je bedrijf. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, nieuwe gesprekken starten met...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Digitaliseer en automatiseer processen, integreer met bestaande systemen, voeg actie toe aan IoT-gegevens en coördineer processen in de gehele waardeketen. Meer informatie over FlowCentric Processware
FlowCentric Processware is ideaal voor organisaties die digitale transformatie willen omarmen, moeiteloos willen innoveren en snel resultaten willen behalen. Bedrijven gebruiken FlowCentric Processware om flexibele procesgestuurde oplossingen te ontwikkelen, de levensduur van ERP-systemen te verlengen en zinvolle actie toe te voegen aan de gegevens die door IoT-apparaten worden verzameld. De software is ideaal voor bedrijven met meer dan 100 medewerkers die een onbeperkt aantal processen willen digitaliseren, de operationele efficiëntie willen verbeteren en wettelijke controlemaatregelen willen handhaven. Meer informatie over FlowCentric Processware
FlowCentric Processware is ideaal voor organisaties die digitale transformatie willen omarmen, moeiteloos willen innoveren en snel resultaten willen behalen. Bedrijven gebruiken FlowCentric Processwar...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers,...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Nederland Lokaal product
Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform Meer informatie over VOGSY
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Meer informatie over VOGSY
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Alles-in-één samenwerkingsoplossing voor creatieve teams, inclusief chats, blogs, vergaderingen, VCS, pakketopslagplaatsen, problemen en meer. Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen, pakketten, snelle acties, top-down planning, IDE-integratie, Office Maps, vergaderingen, vakanties, zakenreizen en nog veel meer Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen,...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Proteus beheert het werk van begin tot eind, bespaart je automatisch tijd en zorgt voor 100% nauwkeurigheid. Ontworpen voor bedrijven in de energiesector. Meer informatie over Proteus
Proteus beheert het werk van begin tot eind, bespaart je automatisch tijd en zorgt voor 100% nauwkeurigheid. Van bedrijfsontwikkeling, het creëren van winnende voorstellen met nauwkeurige kostenramingen, het overstappen naar live projecten met behulp van een CTR/WBS-structuur waarbij prijzen afkomstig zijn uit meerdere tariefkaarten, en kosten worden bijgehouden voor alles: mensen, apparatuur en software. Je kunt teams beheren met een geïntegreerde tool voor personeelsplanning. Financiële informatie over het project is in één oogopslag beschikbaar voor de projectmanager en het team. Meer informatie over Proteus
Proteus beheert het werk van begin tot eind, bespaart je automatisch tijd en zorgt voor 100% nauwkeurigheid. Van bedrijfsontwikkeling, het creëren van winnende voorstellen met nauwkeurige kostenramin...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. In één oogopslag vertelt Trello je waaraan wordt gewerkt.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker met de bedrijfsmanagementoplossing van Booker, die online boeking, personeelsplanning, CRM, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud biedt, allemaal op één platform. Met cloudgebaseerde softwareoplossingen van Booker heb je altijd en overal toegang tot je bedrijf. Ontdek Booker in actie met een gratis demo!
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle bedrijfsmanagementsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor bedrijfsmanagement waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor bedrijfsmanagement waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Een gratis kantoorpakket met toepassingen voor schrijven, spreadsheets en presentaties.
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface. Het biedt een kleine pakketgrootte, spellingcontrole, een pdf-converter, een interface met meerdere tabbladen, een tool voor het aanpassen van alinea's, een functie voor slepen en neerzetten van tabellen, hyperlinks voor groepconversie en meer.
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface....

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering,...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately,...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Houzz Pro is the #1 business management and marketing software for residential contractors and design professionals.
Houzz Pro is the #1 business software for residential contractors & design professionals. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimates & proposals, 3D Floor Plans, project management, collaboration, online invoicing & payments, QuickBooks integration, and a client portal. Start a free trial today to see why thousands of Pros trust Houzz Pro to grow & manage their business. Plans are available for all business sizes starting at $49/month.
Houzz Pro is the #1 business software for residential contractors & design professionals. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimates &...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit!
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Oplossing voor online boeken, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor elk bedrijf.
Een alles-in-één oplossing voor je bedrijf. Het platform biedt naast vele andere functies een geavanceerde planner voor al je afspraken en lessen, e-mailmarketing, handelsverwerking, loonadministratie, reputatiebeheer, robuuste rapportage en beloningsprogramma's. Er zijn geen extra hoge kosten om je planning in je site te integreren, beoordelingen te genereren, e-mails/sms-berichten te verzenden, voor een beloningsprogramma, marketing automation of iets anders. WellnessLiving is ontworpen door klanten, voor klanten.
Een alles-in-één oplossing voor je bedrijf. Het platform biedt naast vele andere functies een geavanceerde planner voor al je afspraken en lessen, e-mailmarketing, handelsverwerking, loonadministratie...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce,...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Online oplossing waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk hun planning, marketing en online zakelijke functies kunnen vereenvoudigen.
Voor de massageprofessional: MassageBook is een webgebaseerde softwareoplossing voor praktijkbeheer via desktop, mobiel en tablet waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk zakelijk succes kunnen bereiken door het vereenvoudigen van de planning, marketing en online zakelijke functies. Voor de consument van massage- en lichaamswerkdiensten: MassageBook is de toonaangevende nationale gids voor professionele massagetherapeuten, die het vinden en boeken van lokale massagetherapeuten vereenvoudigt.
Voor de massageprofessional: MassageBook is een webgebaseerde softwareoplossing voor praktijkbeheer via desktop, mobiel en tablet waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk zakelijk...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Curve Dental is de toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor moderne tandartsen.
Curve Dental is de toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor moderne tandartsen. Dit platform biedt je de flexibiliteit om vanaf overal en op elk gewenst moment toegang te krijgen tot al je patiëntgegevens op één plek, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over dure hardware of tijdrovende upgrades. Met Curve Hero kunnen tandartsen en personeel eenvoudig een browser en internetverbinding gebruiken om te plannen, te factureren, terugroepacties te beheren, verzekeringen te beheren, grafieken te maken en meer.
Curve Dental is de toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor moderne tandartsen. Dit platform biedt je de flexibiliteit om vanaf overal en op elk gewenst moment...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie,...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
SAP Business One is een betaalbare, eenvoudig te implementeren, complete oplossing voor bedrijfsmanagement die lokaal of in de cloud beschikbaar is of aangedreven wordt door SAP's nieuwste in-memory computing-database – SAP HANA. De oplossing is beschikbaar in sectorspecifieke versies en is helemaal ontworpen om mee te groeien met je bedrijf. Sapphire is de toonaangevende gold partner voor SAP Business One.
SAP Business One is een betaalbare, eenvoudig te implementeren, complete oplossing voor bedrijfsmanagement die lokaal of in de cloud beschikbaar is of aangedreven wordt door SAP's nieuwste in-memory...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Gegevensvisualisatie en -analyse die gepersonaliseerde, interactieve gegevensvisualisaties, rapporten en dashboards op basis van self-service mogelijk maakt.

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten.
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Je krijgt een volledig overzicht van je bedrijf. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen!
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Nederland Lokaal product
Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt.
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles uit elk werkuur willen halen, en het is het perfecte maatje om je bedrijf nieuw leven in te blazen. Virtuagym ondersteunt alles van automatische lidmaatschapsbetalingen tot individueel ledenbeheer, en het kan opschalen om te voldoen aan de vereisten van de kleinste onafhankelijke trainer of het grootste sportschoolconglomeraat.
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding,...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven.
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren en uitzonderlijk werk voor klanten te leveren. Door het combineren van e-mail, discussies, taken en krachtige workflows helpt Karbon je team af te stemmen via één plek om te communiceren en samen te werken, waardoor de capaciteit om op tijd en onder budget te leveren wordt vergroot.
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en...

Functies

  • CRM
  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer