391 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een tool voor bedrijfsvoering om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is de eerste visuele tool in zijn soort en laat je in één oogopslag precies zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en krijg samen meer gedaan. Meer informatie over monday.com Zet je bedrijf op het pad naar succes met monday.com. Plan elke stap van je bedrijfsstrategie met één klik. Meer informatie over monday.com
NetSuite is een populaire cloudoplossing voor bedrijven die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt richten op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen, in plaats van zorgen te maken over je back-endsystemen. Meer informatie over NetSuite NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit op één enkel, geïntegreerd platform in de cloud. Meer informatie over NetSuite
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Je krijgt een volledig overzicht van je bedrijf. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Het beheren van meerdere projecten, teams en workflows kan snel omslachtig worden zonder de juiste tool die het ideale werkproces van elk team en afdeling ondersteunt. Met Wrike kun je je processen stroomlijnen en aangepaste workflows toepassen op specifieke teams, mappen en projecten voor een betere samenwerking tussen teams. Of je nu in productontwikkeling, marketing, financiën of een ander team werkt, je kunt je projecten zo configureren dat je precies kunt bijhouden wat er belangrijk voor je is. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike Plan, organiseer en beheer meerdere projecten, teams en workflows tegelijk. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Workfront temt de chaos van het dagelijkse bedrijfsmanagement met behulp van een toonaangevende, robuuste, cloudgebaseerde oplossing voor de sector die tijd bespaart, taken automatiseert en de zichtbaarheid benadrukt. Met Workfront kunnen teams contactpersonen organiseren, resources en aanvragen plannen, processen beheren, werk plannen en uitvoeren en rapporteren over hun activiteiten. Ondernemingsteams die Workfront gebruiken kunnen onmiddellijk profiteren van verbeterde productiviteit, projectuitvoering en beheertransparantie. Meer informatie over Workfront Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt. Meer informatie over Workfront
Zoho One bevat meer dan 40 applicaties met aanvullende mobiele apps, zodat je je hele bedrijf op één suite kunt runnen. Dit hier is het echte werk: Je krijgt uitgebreide zakelijke edities van de hele Zoho-suite. Dit betekent dat je klanten kunt bereiken, omzet kunt laten groeien, je boeken op orde kunt brengen en op productieve en collaboratieve manier kunt werken vanaf elk apparaat met één gebruikersnaam en wachtwoord. Meer informatie over Zoho One Zoho One is een revolutionaire alles-in-één suite waarmee je je gehele bedrijf kunt runnen met een ongekende 40+ geïntegreerde toepassingen op één account. Meer informatie over Zoho One

door QuickReach

(1 review)
Bezoek website
Met QuickReach kun je de efficiëntie van al jouw activiteiten verhogen door middel van geautomatiseerde doe-het-zelf werkstromen die binnen enkele minuten en zonder enige codering worden uitgevoerd. Je kunt rechtstreeks vanaf je smartphone activiteiten en bestandsverzoeken volgen tussen afdelingen en deze goedkeuren. Gebruik gratis werkstroomsjablonen in financiën, HR, verkoop/marketing en kantooradministratie. Gemakkelijke integratie en automatisering met cognitieve/AI-tools. GRATIS 14-daagse proefperiode met procesconsultatie. Ondersteuning, integratie en aangepaste ontwikkelingsdiensten beschikbaar. Meer informatie over QuickReach Binnen enkele minuten gebouwde geautomatiseerde werkstromen waarvoor weinig code nodig is, met op regels gebaseerde automatisering, integratie via API en RPA en cognitieve/AI-tools Meer informatie over QuickReach
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles uit elk werkuur willen halen, en het is het perfecte maatje om je bedrijf nieuw leven in te blazen. Virtuagym ondersteunt alles van automatische lidmaatschapsbetalingen tot individueel ledenbeheer, en het kan opschalen om te voldoen aan de vereisten van de kleinste onafhankelijke trainer of het grootste sportschoolconglomeraat. Meer informatie over Virtuagym Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Virtuagym
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM integreren en aanpassen om je activiteiten zo efficiënt mogelijk te stroomlijnen. Daarnaast promoot Ninox functionaliteiten voor teamsamenwerking en de integratie van de meestgebruikte diensten zoals Google (Spreadheets, Drive, Agenda, Formulieren) en nog veel meer. Meer informatie over Ninox Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je CRM, ERP, HR en nog veel meer integreren ... Meer informatie over Ninox
Jira Software is 's werelds populairste software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen, rapporteren en vrijgeven van software. Of het nu Scrum of Kanban is, of een variant daarvan, het flexibele next-gen-project van Jira Software stelt teams in staat om te ontwerpen op de manier die het beste werkt. Softwareteams hebben zicht op langetermijndoelen, routekaarten van projecten, de status van werk en realtime informatie over releases - dit alles in een eenvoudige interface met slepen en neerzetten die eenvoudig is in te stellen en direct aan te passen. Meer informatie over JIRA Jira Software is de software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen en vrijgeven van software van wereldklasse. Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over JIRA
Bitrix24 is een totaalpakket van software voor bedrijfsvoering die 100% gratis is. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering van bedrijfsprocessen, facturering, samenwerking, afwezigheidsbeheer, e-mailmarketing, virtuele PBX, gedeelde agenda's, bedrijfsgids, HRMS en nog veel meer. Het is beschikbaar in de cloud en als software die je op je eigen server kunt installeren, en klaar voor gebruik in minder dan 30 seconden. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis totaalpakket voor bedrijfsvoering gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. CRM, taken, projecten, documenten, e-mail en meer. Meer informatie over Bitrix24

door ProActive Software

(200 beoordelingen)
Bezoek website
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
vCita SMB Management, ontworpen voor kleine bedrijven, helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je bedrijf. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, nieuwe gesprekken starten met één klik, klantengeschiedenis over de hele linie bekijken, afspraken en betalingen bijhouden, notities en tags toevoegen, follow-ups automatiseren, e-mail- en SMS-marketingcampagnes creëren en nog veel meer. Met een 360-gradenweergave van je klantcommunicatie is het gemakkelijk om klanten binnen handbereik te houden, toegankelijk vanaf. Meer informatie over vcita Beheer je klanten, afspraken, marketing en betalingen vanaf elk apparaat op elk gewenst moment. Meer informatie over vcita

door Harmony Business Systems

(17 beoordelingen)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello. Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. In één oogopslag vertelt Trello je waaraan wordt gewerkt.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
MINDBODY-software voor salons, spa's en fitnessbedrijven stroomlijnt alle aspecten van de bedrijfsvoering voor duizenden gezondheids- en wellnessbedrijven. Met een krachtige set hulpmiddelen binnen handbereik kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, personeelsroosters beheren, je succes bijhouden en je dagelijkse taken automatiseren. Vergroot bovendien je bereik en bevorder de retentie met een geavanceerde set van ingebouwde marketingfuncties. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog je gratis demo. MINDBODY-software voor fitness, salon en wellness is op maat gemaakt om vanaf één plek de bedrijfsvoering te stroomlijnen en succes bij te houden.
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker met de bedrijfsmanagementoplossing van Booker, die online boeking, personeelsplanning, CRM, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud biedt, allemaal op één platform. Met cloudgebaseerde softwareoplossingen van Booker heb je altijd en overal toegang tot je bedrijf. Ontdek Booker in actie met een gratis demo! Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor bedrijfsmanagement waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle bedrijfsmanagementsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.

door Kingsoft Office Software

(412 beoordelingen)
Bekijk profiel
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface. Het biedt een kleine pakketgrootte, spellingcontrole, een pdf-converter, een interface met meerdere tabbladen, een tool voor het aanpassen van alinea's, een functie voor slepen en neerzetten van tabellen, hyperlinks voor groepconversie en meer. Een gratis kantoorpakket met toepassingen voor schrijven, spreadsheets en presentaties.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Alles in één software voor afspraakplanning en bedrijfsvoering waarmee kleine bedrijven hun afspraken en boekingen moeiteloos kunnen beheren. Verras je klanten en promoot je unieke merk naadloos met geautomatiseerde sms- en e-mailberichten. Mis nooit meer een boeking dankzij realtime beschikbaarheid. Stop met boekingen via pen en papier en stap het digitale tijdperk binnen met Genbook! Genbook helpt je om achter betalingen en beoordelingen aan te gaan, waardoor je meer tijd hebt om de dingen te doen die je graag wilt doen. De ideale alles-in-één online oplossing voor afspraakplanning en bedrijfsbeheer voor moderne serviceprofessionals.
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. On-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

door WellnessLiving Systems

(179 beoordelingen)
Bekijk profiel
An all-in-one solution for your business! We feature a sophisticated scheduler for all your appointments and classes, email marketing, merchant processing, payroll, reputation management, robust reporting, a rewards program, and many more features. There are no pricey add-on fees to embed your schedule into your site, generate reviews, send emails/SMS notifications, rewards program, marketing automations, or anything else. WellnessLiving was built by our customers, for our customers! Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for every business.
Qlik Sense is het Qlik-platform van de volgende generatie voor self-service georiënteerde analyse, met analysemogelijkheden voor alle soorten gebruikers, inclusief associatieve verkenning en zoeken, slimme visualisaties, self-service creatie en gegevensvoorbereiding, geografische analyse, samenwerking, storytelling en rapportage, volledig interactieve online en offline mobiliteit, en een nieuwe adviesfunctie voor inzichten die de meest relevante grafieken en inzichten genereert met behulp van AI. Gegevensvisualisatie en -analyse die gepersonaliseerde, interactieve gegevensvisualisaties, rapporten en dashboards op basis van self-service mogelijk maakt.
Voor de massageprofessional: MassageBook is een webgebaseerde softwareoplossing voor praktijkbeheer via desktop, mobiel en tablet waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk zakelijk succes kunnen bereiken door het vereenvoudigen van de planning, marketing en online zakelijke functies. Voor de consument van massage- en lichaamswerkdiensten: MassageBook is de toonaangevende nationale gids voor professionele massagetherapeuten, die het vinden en boeken van lokale massagetherapeuten vereenvoudigt. Online oplossing waarmee professionals in massagetherapie en lichaamswerk hun planning, marketing en online zakelijke functies kunnen vereenvoudigen.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectbeheer, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor het midden- en kleinbedrijf, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform kunnen lesgebaseerde bedrijven, zoals fitnesscentra, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen, en vele anderen al hun bedrijfsactiviteiten beheren, van klanten en lesroosters tot facturering en salarisadministratie. Slimme rapportage biedt bruikbare inzichten over de status van het bedrijf en een klanten-app maakt het gemakkelijk om met klanten in contact te komen. Eenvoudig, gestroomlijnd beheer voor fitnessscholen, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen en meer.
Bekijk profiel
SAP Business One is een betaalbare, eenvoudig te implementeren, complete oplossing voor bedrijfsmanagement die lokaal of in de cloud beschikbaar is of aangedreven wordt door SAP's nieuwste in-memory computing-database – SAP HANA. De oplossing is beschikbaar in sectorspecifieke versies en is helemaal ontworpen om mee te groeien met je bedrijf. Sapphire is de toonaangevende gold partner voor SAP Business One. Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One.
Powered Now is populaire business management software voor kleine bedrijven in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Gebruiksvriendelijke software voor bedrijfsvoering voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Alles-in-één platform voor bedrijfsvoering ontworpen voor freelancers en kleine bedrijven. Van projecten en taken tot urenregistratie en facturering, alles wat je nodig hebt in één intuïtief platform. Eén app om je gehele bedrijf te beheren.
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen. "Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
Met geïntegreerde CRM, projecten, facturering, helpdesk, rapportage en samenwerking is WORK[etc] de alles-in-één cloud-gebaseerde softwareoplossing om je groeiende bedrijf te beheren. WORK[etc] gaat verder dan wat de gemiddelde CRM kan doen door je alle aspecten van de volledige klantlevenscyclus te laten beheren en volgen. WORK[etc] is er bij elke stap - van de eerste verkoop tot offertes, projecten, productlevering, facturering, klantenondersteuning en die belangrijke vervolgverkoop. CRM, projecten, facturering, helpdesk en meer in één online platform. Integratie met Gmail, Outlook, Xero en Quickbooks.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is a comprehensive business management solution designed for small to medium-sized businesses.The software provides features for financial forecasting and reporting, supply chain optimization, and project planning and tracking. Microsoft Dynamics 365 Business Central is a comprehensive business management solution designed for small to medium-sized businesses.

door TEAM Software

(83 beoordelingen)
Bekijk profiel
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.

door TrackTik Software

(74 beoordelingen)
Bekijk profiel
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele en web-based software kunnen managers de voortgang van hun bewakers volgen, handmatige taken verminderen en bruikbare inzichten uit gegevens genereren. TrackTik, vertrouwd door meer dan 450 klanten over de hele wereld, verbindt je frontline met je back-office en geeft je op één plek een overzicht van je volledige beveiligingsactiviteiten. Beheersoftware voor beveiligingsteams die de voortgang van bewakers volgt, handmatige taken vermindert en overheadkosten bespaart.

door insightsoftware

(71 beoordelingen)
Bekijk profiel
Hubble biedt plug-en-play en financiële rapportage voor eindgebruikers en werkt met JD Edwards en Oracle E-Business Suite. Hubble maakt gebruik van de bestaande logica en beveiliging die je al in je ERP hebt, plus een grote bibliotheek met vooraf gebouwde rapportagesjablonen, dus het is ongelooflijk gemakkelijk te implementeren en te gebruiken. Naast realtime rapportage beschikt Hubble ook over krachtige plannings-, budgetterings- en analysemogelijkheden, zodat je een volledig beeld kunt krijgen van je financiële prestaties. Hubble maakt realtime financiële rapportage met JD Edwards en Oracle E-Business Suite ongelooflijk eenvoudig.
De software is bedoeld om taken te automatiseren en je tijd te besparen, zodat jij je kunt concentreren op andere belangrijke aspecten van je zakelijke of persoonlijke leven. DoTimely biedt uitgebreide tools voor planning, facturering, betalingen, klanten- en personeelsbeheer die steeds beter worden met regelmatige updates. Doe mee en krijg je tijd terug. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, van klantbeheer, planning tot facturering vanaf elke locatie met je mobiele apparaat.
Kitomba is complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen. Het heeft alle branchespecifieke functies die je nodig hebt om je bedrijf succesvol te beheren, samen met de ondersteuning die je zoekt. Het bieden van gratis onverslaanbare ondersteuning is altijd een belangrijk onderdeel geweest. Het toegewijde ondersteuningsteam is 7 dagen per week beschikbaar, ook buiten kantooruren en in het weekend, en is beschikbaar via telefoon, e-mail of chat. Kitomba is de complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen.
Kitomba is de complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen. Het heeft alle branchespecifieke functies die je nodig hebt om je bedrijf succesvol te beheren, samen met de ondersteuning die je zoekt. Het bieden van gratis onverslaanbare ondersteuning is altijd een belangrijk onderdeel geweest. Het toegewijde ondersteuningsteam is 7 dagen per week beschikbaar, ook buiten kantooruren en in het weekend, en is beschikbaar via telefoon, e-mail of chat. Kitomba is de complete software voor bedrijfsvoering die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen.

door Snappii Apps

(58 beoordelingen)
Bekijk profiel
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt meer mobiele apps voor algemene bedrijven dan wie dan ook in de branche. Mobiele apps voor bedrijven zijn een handige en gebruiksvriendelijke mobiele oplossing waarmee je eenvoudig kunt omgaan met bedrijfsmanagement en workflow, de nauwkeurigheid kunt verbeteren, papierwerk kunt elimineren en meer. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Laad eenvoudig formulieren die je al gebruikt. Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Deltek Maconomy is geschikt voor verschillende professionele services-industrieën, waaronder belasting-/audit-/accountantskantoren, marketingbureaus, IT-/managementadvies, klinische onderzoeksorganisaties, academisch onderzoek en meer. Maconomy stroomlijnt de bedrijfsvoering en elimineert de interne barrières door realtime toegang te bieden tot alle belangrijke informatie. Met behulp van deze betrouwbare informatie kunnen gebruikers er zeker van zijn dat hun beslissingen gebaseerd zijn op feiten, wat leidt tot een winstgevendere, succesvollere onderneming. Oplossing voor bureaus die zich bezighouden met reclame, PR, branding/design, marktonderzoek en andere communicatiediensten.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.

door Venturegeeks

(51 beoordelingen)
Bekijk profiel
Geekbot is een slackbot-assistent die gebruikers helpt bij het opzetten van daadwerkelijke asynchrone standup-meetings binnen Slack. Deze oplossing helpt het personeel om georganiseerd, op de hoogte en afgestemd op de rest van het team te blijven. Je kunt al binnen een paar minuten een eerste standup-meeting opzetten met je team. Geekbot creëert een niet-indringend proces om teams te helpen geconcentreerd te blijven op hun taken. Elke afdeling kan een eigen tijdlijn hebben, wat handig is voor complexe projecten. Geekbot voert asynchrone standup-meetings uit in Slack! Ervaar niet-opdringerige vergaderingen die je team transparant maken.
Wylie Systems Inc. is al 10 jaar actief in de software-as-a-service-sector. Wylie is marktleider in het bieden van de voordelen van cloudgebaseerde systemen aan bedrijven die de planning van afspraken, voorraadbeheer, het bijhouden van klantgegevens en het converteren van leads nauwlettend moeten volgen. Sinds 2006 is Wylie marktleider op het gebied van voorraad-, verkoop- en klantinformatiesoftware.
Krijg toegang tot de premium collectie van meer dan 1800 zakelijke documentsjablonen om je te helpen je bedrijf te starten, runnen en laten groeien als een echte professional. Voltooit moeiteloos een breed scala aan taken zoals het schrijven van contracten, klantenwerving, boekhouding, HR-beheer en nog veel meer. Business-in-a-Box bevat meer dan 1800 zakelijke en juridische documenten om je te helpen je bedrijf te starten, te runnen en te laten groeien.
100% Cloud-based business management program. Provides everything you need for managing inventory, production, sales, purchasing, accounting, and payroll. Choose which modules to use and design your custom work flow. Use all of the features online anytime, anywhere. Affordable price - $55/month for unlimited users. No additional costs for implementation, upgrades, or maintenance. Start your free trial now! 100% Cloud-based ERP $55/mo. - unlimited users. Sales, Purchasing, Inventory, Accounting, and more. Free mobile app and messenger.

door MindShare Design

(34 beoordelingen)
Bekijk profiel
Gebruik WorkStraight om werkaanvragen van je team, klanten of externe contractanten op een veilige manier te maken, te ontvangen en bij te houden. Wijs werk toe aan meerdere gebruikers, eis goedkeuring, ontvang meldingen, druk werkorders af, download rapportgegevens, integreer met QuickBooks, maak facturen aan, beheer klanten en nog veel meer. Aanpasbare online werkordersoftware. Gebruik het om werkaanvragen van je team of klanten op een veilige manier te maken, te ontvangen en bij te houden.
Welkom bij de gebruiksvriendelijke bedrijfstoepassing voor fotografie voor web en mobiel. Studio Ninja helpt fotografen over de hele wereld om meer verkoop te genereren, stress weg te nemen en kostbare tijd vrij te maken door hun leads, shoots, facturen en offertes, contracten, workflows en nog veel meer te beheren. De gebruiksvriendelijke bedrijfstoepassingen voor fotografie.
PayPanther is webgebaseerde software die CRM, facturering, urenregistratie en projectmanagement combineert. Met een gebruiksvriendelijke interface en een supersnelle ondersteuning helpt PayPanther je om je bedrijf te organiseren, je klanten bij te houden en op tijd betaald te worden. Nauw geïntegreerd met PayPal, Stripe, Authorize.net, Gmail en meer. Probeer vandaag nog een onbeperkt gratis proefversie van 30 dagen (geen creditcard vereist). Webgebaseerde software die CRM, facturering, urenregistratie en projectmanagement combineert in één gebruiksvriendelijke interface met een gratis proefversie van 30 dagen.
OfficeBooks is an easy to use, business management application. With OfficeBooks, you can keep your business organized and running smoothly. The application integrates all the key processes of any business; Contacts, Sales Orders, Purchasing, Inventory Control and Work Orders. Best of all, OfficeBooks is in the cloud so your system is available anywhere; at the office, at home or on the road. Get started for Free! Manage the key operational aspects of your business on the web. For free, no user limits or limited time trials.

door aACE Software

(24 beoordelingen)
Bekijk profiel
aACE is a powerful business management software, allowing you to efficiently manage your operations in a single complete, cross-platform solution. Our roster of satisfied clients say that for their growing companies, the aACE software solution outperforms Microsoft, AcctVantage, and other comparable competitors due to its ease of use and integration with other services. Innovative business management software solution tailored for your growing business needs.
Run your auto repair business from where you are. Spend less time pushing paper and more time growing your business with Breezeworks. Breezeworks does: job scheduling, customer management, mapping, traffic monitoring, estimates & invoices, in-app payments, accounting integration, automated communication, and MORE. Breezeworks is proudly made in the USA. Run your entire business, from booking through billing, in the office or on the go. Starts at $29.99/month.
Bekijk profiel
Manage Anything. OneSoft match your business just like LEGO! Simplify your life and manage most of your day-to-day issues from one environment. Say goodbye to your messy documents, spreadsheets or apps. Manage tasks, meeting minutes, activities with customers, on your projects, assets, opportunities, contracts and many others. you're drowned in documents and appkch? Manage anything. OneSoft match your business just like LEGO! Say goodbye to your messy documents, spreadsheets and many apps.
Met CoManage heb je toegang tot een reeks nuttige online hulpmiddelen die essentieel zijn om je dagelijkse administratieve taken op een effectieve en efficiënte manier uit te voeren. En je hebt ook nog eens veel plezier tijdens het gebruik ervan. CoManage is een online tool die is afgestemd op de behoeften van de hedendaagse ondernemer. Je kunt je klanten, projecten, facturen en aanbiedingen op elk moment en waar je maar wilt beheren. CoManage is een online tool die is afgestemd op de behoeften van de hedendaagse ondernemer. Je kunt je klanten, projecten en facturen beheren.
For smaller wholesale / distribution, retail, and manufacturing businesses - BizAutomation is a cloud Business-Management suite with Order Management, Multi-Channel Fulfillment, Inventory, Shipping, Procurement, and Demand Planning (which forecasts Inventory to maximize efficiency). It's all integrated with our full GAAP complaint Accounting module at the center and Workflow-Automation / BPA running the entire show, so you end up with a hyper efficient automated business. Designed for smaller business, BizAutomation is a cloud Business Management suite that runs ALL your departments from a single system.
Motionsoft provides the leading gym management software bundle in the health and fitness industry with location-based cost-of-ownership pricing intended to help operators and owners manage their financial operations by knowing the exact cost of their bundled gym management software solution each month. The Motionsoft gym management software bundle includes 28 software applications. Motionsofts software is available to customers over the Internet. Modern membership software to make your gym more efficient with integrated billing, member management, and custom reporting tools.

door Inspire Associates

(19 beoordelingen)
Bekijk profiel
Inspire Planner is an intuitive project management app for Salesforce. For years we have searched for an effective Salesforce-native project management application with little success. Our search on the Salesforce AppExchange led us to apps that were either too expensive, had too many features that we didnt need, or were selling a new way of doing things. We chose to put our talents to work and develop the app we were in search of. This vision became Inspire Planner. Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app ideal for projects of any shape & size.
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform
Sage Business Cloud is changing how businesses compete and grow, by delivering faster, simpler and flexible financial, supply chain and production management, at a fraction of the cost and complexity of typical ERP systems. With Sage Business Cloud X3 you are choosing the next generation business management solution for your enterprise to grow faster and run an agile organisation. ERP that gives you control of your entire business, from supply chain to sales. With your choice of deployment On-Premise or Cloud.
ResultsCRM is an award-winning Customer Relationship Management system for QuickBooks which enables companies to manage end-to-end business relationships, automate processes, grow sales, streamline marketing, organize documents, manage projects, and control billing. ResultsCRM connects all departments together, becoming your one-stop-shop for accessing company information.
Vorex Business Management is the most comprehensive cloud-based solution in the market- natively integrating Project Management, Time/Expense Tracking, CRM, Invoicing, and HR in a single solution that is very easy to learn and use. Automates the entire lifecycle of client management, projects, resource & time utilization, budgeting and invoicing, and your workflow.
Cool Life CRM was designed and built from the ground up with complex customer management environments in mind. Not every business treats their customers as single transaction-based opportunities. Cool Life CRM recognizes and meets the nuances of specialty firms such as financial services, professional associations, software and services firms, and more. Our solution addresses unique market needs and does so with software that is Fast; Intuitive; Secure. To quote our customers, Its Cool" Cool Life CRM enables a 360 marketing solution coupled with a full Relationship Life Cycle process providing valuable insight.

door QuickEasy Software

(16 beoordelingen)
Bekijk profiel
BOSEnterprise is the ERP for all SMEs to best control your entire business with one system. Rely on BOS to manage your finances, distribution, manufacturing, sales, and people, efficiently. Generate accurate quotes, reduce wastage, manage production, keep an eye on your overall costs & profit, multi-branch, multi-currency, multi-warehousing, manufacturing in all it's forms. Step away from mundane admin tasks, and focus on the bigger picture. Installed & supported in RSA, UAE, and Thailand. The ERP for all SME's. Control over every aspect of your business, in one system. CRM & Sales, Inventory, Production, Finance, Reports.
Nothing builds a business like brand advocacy, which is why your current, happy members are your biggest asset. Give them an easy way to promote your studio with fitDEGREEs referral marketing and business management software. Your members can easily sign up for a class, invite their friends, and share the love on social mediamaking it easier than ever to drive new members to your studio and create a thriving community of individuals who support the growth of your business. Business management software for boutique fitness studios that handles scheduling, POS, social referrals and more!
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
Amidship is a small business platform that makes it easy to run your service business online. Offer your clients the convenience of booking your services online 24/7 through your booking system. Save even more time by setting up automated reminders, payments, and recurring appointments. Establish your brand online through your custom business website. Manage your business on-the-go using any computer, tablet, or mobile device. Streamline your business; Delight your customers! Amidship is the all-in-one management and appointment scheduling software for your small business.

door Optimum Technologies

(15 beoordelingen)
Bekijk profiel
OptimumHQ fills a need where there is no other solution present, and when custom systems are unattainable or unpractical. OptimumHQs Software as a Service (SaaS) platform lets you enjoy the benefits of custom software without the expense, delay, or headache. OptimumHQ can handle every part of your unique business. Our robust cloud-based platform can manage HR, accounting, billing, CRM/sales, inventory, scheduling, project management, and much more. OptimumHQ is a no/low code platform for automating business workflows rapidly and without lengthy development cycles.
Pro DBX offers an all in one business software solution. Everything from customer management, routing, employee management, inventory management, e-Commerce, Online Reputation Management, surveys, accounting, banking and more for medium to large companies. Pro DBX: Custom Software Development AT The Cost Of An Off-The-Shelf Solution. All your Roofing, Pool and Contractor Needs.
Ideal for companies (10-500 employees) that have outgrown their accounting software, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical, real-time information. Direct your operations from anywhere with real-time financial insights and all the convenience of the cloud. Extend operational control across geographies, products, and revenue streams. And transform accounting into a forward-looking advantage you can customize and configure as your business scales. More than just accounting, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical information.
Smart business accountability solution to make sure critical activities get done ... imagine a checklist for businesses that manages the reminders, escalation, and actions ... and also keeps track of people's performance against deadlines. CommandHound is all about transparent accountability to foster a culture of execution. CommandHound does this across organizational boundaries and geographies with relentless efficiency. Smart business accountability solution to make sure critical activities get done ... fostering a culture of execution.
Houzz Pro provides tools custom-built for your business. We know how you work. So we designed software and services to help industry professionals from designers to contractors manage and grow their businesses with ease. Our innovative, easy-to-use tools live in just one platform, saving you time and streamlining your work. Make admin tasks more efficient, get paid faster, and collaborate more seamlessly. Houzz Pro is the all-in-one marketing and management solution built exclusively for home remodeling and design professionals.
Snapforce Call Center Software delivers an out of the box Cloud PBX Phone System & Call Center Suite of features, including voicemail to email, call transfers, call barging, call monitoring, call coaching, call queues, ACD, video conferencing, dial-in conference bridge, toll free number included. Most importantly eliminates manual call logging. Additionally you can couple this with the world class Snapforce CRM to combine them for a seamless one system platform. Snapforce Call Center Software delivers an out of the box Cloud PBX Phone System & Call Center Suite of features.

door Integrated Business Environment

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
iBE.net provides end to end cloud and mobile support for professional services firms. Our suite eliminates the cost of managing many systems. Users benefit from a customized and industry tailored solution, with just the features they want. Complete with time, expenses, project financials, billing, HR, CRM, resource planning, workflow, Quickbooks integration and powerful reporting - iBE.net drives significant improvements in productivity for services firms with 10 or more employees worldwide An integrated and highly customizable web & mobile solution that enables services businesses to efficiently management their operations
Bekijk profiel
Business management solution for contracting businesses to automate HR, vendor relations, project management, and more. Cube is a business management solution for contracting businesses to automate HR, vendor relations, project management, and more.
Bekijk profiel
Say hello to Merlin Project 5! The next generation of Merlin Project app is here. With kanban boards, groupings, resource pool, mind maps & much more we define with this version again the standard for project management software on the Mac. Merlin Project is the professional tool for project managers for the Mac. Try out the new version absolutely free for 30 days!

door Harris School Solutions

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
NextGen is the fully-integrated system of accounting and business-management modules designed just for Education institutions. From bringing HR into the loop with real-time data, to budgeting for "what-if" scenarios, NextGen gives you all the tools you need to run your school with a business mindset for fiscal success. You can even create compelling Business Intelligence visuals easily for your school board with the NextGen Business Intelligence add on. NextGen is the fully-integrated system of accounting and business-management modules designed just for Education institutions.
Easy to use online business management software ideal for marketers or marketing agencies. With Caflou you will be more organized, work more effectively and save time. You will have all your information and data in one place, linked together: 1) clients, contacts 2) cashflow 3) projects and tasks 4) timesheets 5) documents 6) invoices. It is always always available online in the cloud. You can invite as many colleagues or customers to your account as you want with no change in price. Start free! Easy to use online business software ideal for marketers, marketing agencies, web developers, PPC or SEO specialists. Start free now!
Tudodesk is the first easy to use web-based software that is built for workshops, manufactures, repair centers and restoration centers. It's a complete system to manage leads, sales, billing, online payment, order and job management, shipping, customer testimonials and marketing in one single system. Grow your business and save time. Tudodesk is cloud-based all-in-one, CRM, sales, invoicing and job management software for freelancers, workshops and creatives.
ERP software for small and medium businesses, especially distributors, drop-shippers and eCommerce retailers. GreeneStep helps lower costs and improve productivity by streamlining operations. Integrate Inventory Management, POS, Procurement, Finance & Accounting and Business Analytics. Customizable and flexible ERP solution, with optional CRM and eCommerce modules. Deploy on cloud or on-premise, with implementation support every step of the way. Grow your business with GreeneStep. ERP Software for Retailers, Distributors, and Wholesalers. Lower Costs, Improve Decision Making and Save Time. ROI in months.
improveit 360 is the top business management system built to help home pros efficiently grow their companies and increase profit. This system was designed by a top remodeler to help you eliminate chaos, lower costs and boost revenue. Home pros generate and close more deals by automatically nurturing leads until they buy, track customer relationships, and manage leads, sales, and projects from a central location. With dashboards and reports, owners get a 360 view for better decision-making. Cloud-based contractor CRM that allows home services businesses to manage leads, sales, marketing, human resources, and projects.
Simplify Field Visits Action Cards mobile operations management software helps to simplify and optimize unit-level operations. Equipping the management team with Action Card can help drive consistency, meet quality standards, and uphold brand requirements through a visible and approachable location inspection. Remove your dependency on paper, laminated sheets or mis-calculated spreadsheets and bring efficiency and accountability to your business processes. Action Card's operations management software simplifies how operations & brand standards are managed across multiple locations

LMN

door Landscape Management Network

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
LMN is North America's leading provider of business management software and learning opportunities for landscape professionals. Its proprietary cloud-based platform is used by over 85,000 employees every day across Canada and the US. From budgeting and estimating through to scheduling, time tracking and invoicing, LMN helps build better landscape businesses with software that grows profit, confidence and freedom as well as training opportunities through the LMN Academy. Budgeting application that assists businesses in landscape industry track sales and profits, through its integration with Quickbooks.
Bekijk profiel
This project management platform does so much more than just time tracking. We like to think of Frank as a person who takes care of your back office needs, helps you see the bigger picture and bottom line of your business, and lets you lean on him when you need a hand. He wont get in the way or dominate the conversation, and he isnt loud or demandinghes here to help your studio run smoothly so you have the freedom to practice your craft. Web-based platform that helps businesses manage project accounts, organize tasks, track expenses and generate invoices.
Bekijk profiel
Ontrack EasyRecovery is a comprehensive do-it-yourself data recovery software that allows users to recover important files instantly. Recover data on devices ranging from solid state drives (SSDs) to RAID volumes. Available for both Microsoft Windows and Mac. Ontrack EasyRecovery is a comprehensive do-it-yourself data recovery software that allows users to recover important files instantly.

door Engage Your Team

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
Strategic Assessment of Vital Elements - S.A.V.E. - assesses HR & Operations and automates in minutes not years the tactical growth strategic plan. It has powerful features that enable time and cost improvement for development of the strategic business plan, management is looking for. It integrates all business management areas' current status with growth strategy details for immediate and future growth. It strategies before consulting, providing assignment time for each target area. S.A.V.E is web based strategic performance assessment, management 360, automated strategic/tactical growth plan for 90 D/10 M/ 2 Y.
Management software to help SME's achieve compliance to ISO standards, streamline SHEQ business processes and enable businesses to become more efficient. 15 modules cover audits, meetings, actions and objectives, incident reporting, asset management, staff training / competence, customer feedback, supplier monitoring, risk assessment, legal compliance, interested parties, emergency planning, and environmental controls. Sophisticated reporting tools show the status of the business. Management software to help SME's achieve compliance to ISO 9001, 14001, 45001 & 27001, and make SHEQ processes more efficient.

door Pegasus Software

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
An integrated system that combines accounting, payroll, CRM, document management, and supply chain management. An integrated system that combines accounting, payroll, CRM, document management, and supply chain management.
The most complete business management solution in the cloud for small companies and self-employed people. Stop wasting time searching the web for separate apps to run your business. KeyOffice gathers everything you need for your everyday operations in one place, linking the most essential features of ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) and CRM (Customer Relationship Management) together in a comprehensible, affordable and secured one-stop cloud application. Coordinate your daily work in the most easy and complete Business Management solution for small companies.

door Ki Systems

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
KiBiz is a customizable FileMaker Pro based multi-user business management and accounting system that runs on PC and Mac. KiBiz fosters greater productivity and efficiency by managing contacts, staff, sales, inventory, purchasing, fulfillment, invoicing, payments, accounting and much more. Easily access your data remotely and have your customers enter their orders on the web, or on a mobile device. Increase public sales with automation connecting to Shopping Carts. Completely integrated multi-user business management and accounting system that fosters greater productivity and efficiency.
Bekijk profiel
AllProWebTools is an all-in-one toolkit for small businesses. Enable the control, organization and management of core sales, marketing, and productivity operations in one software. AllProWebTools' ready-to-use bundle includes a core set of features including a workflow timeline, website creation, live chat between employees, marketing analytics, timecards, and tasking. Additional tools include a CRM, SSL certificate, email marketing, Google calendar integration, and much more. The Complete Toolkit for Small Business. Control your business sales, productivity, marketing, CRM, website hosting, and much more.
Big business software at a small business price. Benefit from familiar Web-based design principles and user-friendly screens. Move from spreadsheets and disparate systems to one integrated, centralized platform. Select from a large menu of modules. Implement a few to get started. Add only what you need. Get a custom tailored solution without the challenges of custom software. Cloud-based business management software that assists firms with lead tracking, warehousing and order management.
A business management solution developed with, and for UK manufacturers and small businesses. The software is designed to prevent production and delivery delays, and reduce the costly waste of resources. It helps eliminate product quality issues, financial stress and the blockers stopping you from succeeding. It covers all the essentials you need: CRM, Finance, Sales, Purchase, Stock, Production, Delivery, HR and Payroll. We help you get live, with 24/7/365 supportall for a simple monthly price An integrated business management solution combining CRM, Finance, Sales, Purchase, Stock, Production, Delivery, HR and Payroll.
Complete Business Management Platform!!! We take the complexities of your business and simplify them so you can focus on whats most important. All-in-one Business Management Platform to Grow Your Business
VARStreet E-Commerce platform is a responsive, scalable and flexible application designed for VARS, distributors and MSPs of all sizes. Platform is integrated with popular payment gateways and shipment carriers. Get unlimited custom pages; Configure Pricing, Catalog, Payment Methods, and Shipment methods based on Logins. Get powerful end user reporting and powerful dashboard for every customer. Has a powerful search engine, supports Advanced Search and multiple currencies on the store. Supports B2C, B2B and B2G business model. 100% customizable and configurable with catalog management, up-sell/cross-sell supported.
Cloud-based ERP solution that helps firms with estimating, scheduling, inventory management, accounting, and reporting. Cloud-based ERP solution that helps firms with estimating, scheduling, inventory management, accounting, and reporting.
Traede is a B2B ecommerce platform designed for the fashion & lifestyle industry. It handles all aspects of the wholesale process in a single platform, including managing products and customers, and creating and processing orders. Moreover, the iPad app lets you sell on the move, and a private webshop allows retailers to buy your products 24/7, in any currency. Traede also integrates with your ERP system in real-time, keeping track of orders, invoices, and customers. Simplify wholesale / B2B sales with a B2B ecommerce platform. Sell to retailers around the world easily and grow your business.