Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Business management software

Business management software brengt toepassingen voor accounting, contactbeheer, customer relationship management, ERP en Human Resources samen in één reeks. Business Management Software combineert de mogelijkheden van meerdere softwareproducten in één toepassing, waardoor training, implementatie en gebruik van software door kleine en middelgrote bedrijven wordt vereenvoudigd.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Business management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
195 resultaten
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
NetSuite bedrijfsbeheer regelt financials, CRM, voorraad, supply chain en omnichannel commerce met één volledig geïntegreerd systeem. Meer informatie over NetSuite
NetSuite automatiseert kernprocessen, zoals boekhouding, voorraad- en orderbeheer, klantbeheer, projectbeheer etc. Een geïntegreerd cloudplatform biedt altijd en overal veilige toegang tot de benodigde functies en data om een bedrijf te runnen. Met flexibele rapportage, dashboards en business intelligence-tools die realtime inzicht bieden, helpt NetSuite organisaties van elke omvang sectorbreed om kosten te beheersen, inefficiëntie te bestrijden en financiële prestaties te verbeteren. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Je krijgt een volledig overzicht van je bedrijf. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Verlaag de administratieve druk met de geïntegreerde ERP Software van AFAS. Zo kan jij je richten op de kerntaken van jouw organisatie! Meer informatie over AFAS Software
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit. AFAS Software is een familiebedrijf uit Nederland. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie als het gaat om klanten en het inspireren van ondernemers. We ontwikkelen innovatieve softwareproducten voor de zakelijke markt en nemen daarbij graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2200 klanten en zo'n 16.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde business management software die helpt bij het maken van hubs voor projecten en taken, het bijhouden van uitgaven, het genereren van facturen en meer. Meer informatie over Work360
Cloudgebaseerde business management software die helpt bij het maken van hubs voor projecten en taken, het bijhouden van uitgaven, het genereren van facturen en meer. Meer informatie over Work360

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je CRM, ERP, HR en nog veel meer integreren ... Meer informatie over Ninox
Creëer met Ninox je eigen zakelijke toepassing die past bij je workflow. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM integreren en aanpassen om je activiteiten zo efficiënt mogelijk te stroomlijnen. Daarnaast promoot Ninox functionaliteiten voor teamsamenwerking en de integratie van de meestgebruikte diensten zoals Google (Spreadheets, Drive, Agenda, Formulieren) en nog veel meer. Meer informatie over Ninox

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Bitrix24 is een gratis totaalpakket voor bedrijfsmanagement dat door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. CRM, taken, projecten, documenten, e-mail en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is volledige business management software en 100% gratis. Je krijgt meer dan 35 gratis tools, zoals CRM, taken, documentbeheer, projectmanagement, tijdbeheer, automatisering van bedrijfsprocessen, facturering, samenwerking, afwezigheidsbeheer, e-mailmarketing, virtuele PBX, gedeelde agenda's, bedrijfsgids, HRMS en nog veel meer. Het is beschikbaar in de cloud en als software die je op je eigen server kunt installeren, klaar voor gebruik in minder dan 30 seconden. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
RemOnline is een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen voor reparatiewerkplaatsen. Meer informatie over RemOnline
RemOnline is software voor mkb's die hun activiteiten willen stroomlijnen. Of je nu activiteiten in de winkel of op locatie beheert, RemOnline heeft alles wat je nodig hebt om je bedrijf efficiënter te runnen. Automatiseer belangrijke bedrijfsfuncties, waaronder verkoop, taakverwerking, voorraadbeheer, loonadministratie en analyse. Met de app voor werkorders kunnen externe teams mobiel verkoop-/werkorders verwerken en betalingen accepteren. Managers kunnen de mobiele app gebruiken om KPI's bij te houden en de activiteiten van werknemers te volgen. Meer informatie over RemOnline

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Met Trello weet je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Met Trello weet je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello. Meer informatie over Trello

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Verbeter bedrijfsbeheer met Asana AI. Pak op efficiënte wijze complexe workflows aan, krijg betere inzichten en verbeter teamwork.
Asana transformeert bedrijfsbeheer met behulp van AI-aangedreven functies die inzichten opleveren, teamwork verbeteren en zorgen voor gestroomlijnde workflows. Beheer taken, houd prestaties bij en pas je snel aan veranderende prioriteiten aan. Met projectsjablonen, doelbeheer en geautomatiseerde voortgangscontrole zorgt Asana ervoor dat je team zijn doelen sneller bereikt. Gebruik AI-gestuurde inzichten om de toewijzing van middelen te optimaliseren. Of het nu gaat om campagnebeheer, onboarding of productlanceringen, Asana stelt jouw organisatie in staat om slimmer te werken. Meer informatie over Asana

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
QuickBooks helpt kleine bedrijven overal financiën te beheren. Vertrouwd door meer dan 7 miljoen gebruikers en tijdbesparend. Ontvang 3 maanden lang 50% korting.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks wordt wereldwijd door meer dan 7 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor het bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Blijf georganiseerd en gefocust op het doorgroeien van je bedrijf. Met QuickBooks kan er georganiseerd worden, tijd bespaard worden en zelfs snel betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Koop nu en bespaar 50% in de eerste 3 maanden, of krijg 50% korting in het eerste jaar. Tijdelijke aanbieding, alleen bij QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
monday.com is een intuïtief platform waarmee je op één plek unieke oplossingen kunt creëren voor alle aspecten van je bedrijf.
monday.com is een intuïtief platform waarmee je op één plek unieke oplossingen kunt creëren voor alle aspecten van je bedrijf. Begin met vooraf gemaakte sjablonen en pas ze volledig aan voor je workflows. Zodat je hele team voorraad kan bijhouden, nieuwe werknemers kan onboarden, projecten kan overzien, statussen over belangrijke taken kan bijwerken en je verkoop- en marketingcampagnes kan beheren. Verwijder met deze samenwerkingsoplossing pijnlijk lange e-mailthreads en verminder vergaderingen terwijl je nog meer gedaan krijgt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
MINDBODY-software voor fitness, salon en wellness is op maat gemaakt om vanaf één plek de bedrijfsvoering te stroomlijnen en succes bij te houden.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Mindbody

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Wrike is software voor bedrijfsvoering met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, rapporten en meer.
Wrike is software voor bedrijfsvoering die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Een gratis kantoorpakket met toepassingen voor schrijven, spreadsheets en presentaties.
WPS Office is een gratis, klein en snel kantoorpakket met drie krachtige applicaties: Writer, Spreadsheets en Presentatie. Het is zeer compatibel met MS Office en heeft een vergelijkbare interface. Het biedt een kleine pakketgrootte, spellingcontrole, een pdf-converter, een interface met meerdere tabbladen, een tool voor het aanpassen van alinea's, een functie voor slepen en neerzetten van tabellen, hyperlinks voor groepconversie en meer. Meer informatie over WPS Office

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
Ben je het beu om je steeds te moeten richten op administratieve taken, terwijl je die tijd beter zou kunnen besteden aan je cliënten? Maak het leven van je klanten, je personeel en jezelf makkelijker met de bedrijfsmanagementoplossing van Booker, die online boeking, personeelsplanning, CRM, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud biedt, allemaal op één platform. Met cloudgebaseerde softwareoplossingen van Booker heb je altijd en overal toegang tot je bedrijf. Ontdek Booker in actie met een gratis demo! Meer informatie over Booker

Functies

  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Administratie
  • Trainingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer