Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
CDR (Call Detail Record)
CDR's (Call Detail Record) leggen informatie vast van gesprekken die via een telefoonnetwerk gevoerd worden. Deze informatie omvat de naam en het nummer van de beller, de datum en de tijd waarop de oproep plaats vond en de duur van het gesprek. CDR's registreren ook gebruiks- en diagnostische informatie van gesprekken, zoals de reden waarom iemand een gesprek beëindigde en de functies die in een gesprek gebruikt werden.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de CDR (Call Detail Record)
Kleine bedrijven kunnen CDR's verzamelen voor prestatie-, capaciteits-, diagnose- en gebruiksrapporten. Met deze rijkdom aan gespreksinformatie kunnen bedrijven interessante gesprekstrends en -patronen ontdekken die van invloed zijn op hun organisatie, zoals het aantal gesprekken afkomstig van internationale klanten in vergelijking met binnenlandse relaties.
Gerelateerde termen
- EIM (Enterprise Information Management)
- Digital Twin
- POC (Proof of Concept)
- CPE (Customer Premises Equipment)
- ACR (Automatic Content Recognition)
- Digitaal
- Groupware
- Impliciete kennis
- VOD (Video On Demand)
- Werken op afstand
- PX (Private Exchange)
- Digitale bedrijfsactiviteiten
- Spraakdiensten voor consumenten
- Digitale werkplek
- Innovatiebeheer
- CCM (Customer Communications Management)
- Digitale transformatie
- KM (Kennismanagement)
- Digitalisering
- FTP (File Transfer Protocol)