Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Ad tech
Ad tech is een term die gebruikt wordt om de technologie en diensten aan te duiden die gebruikt worden om digitale advertenties te leveren. Dit kan alles omvatten van adservers en leveringsnetwerken tot analysesoftware en attributieplatforms. Dit soort technologie wil ervoor zorgen dat advertenties worden afgeleverd op een manier die voor zowel adverteerders als uitgevers het meest effectief is. Ad tech helpt om prestaties te meten door CTR, CPA of andere meetpunten bij te houden. Ad tech verschaft ook gegevens over de bevolking, zoals leeftijdsgroepen, geslachtoverzichten, enz. zodat marketeers hun advertenties doeltreffender op specifieke groepen mensen kunnen richten.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Ad tech
Bedrijven kunnen ad tech gebruiken om de effectiviteit van hun digitale advertentiecampagnes te verbeteren. Bovendien kan ad tech ervoor zorgen dat de advertenties van bedrijven op zo'n manier worden gemaakt dat ze voldoen aan hun specifieke doelen en wensen. Bovendien kan ad tech bedrijven helpen hun campagnes te optimaliseren voor maximale prestaties. Het is een essentiële tool voor bedrijven die het meeste uit hun digitale advertentie-inspanningen willen halen.
Gerelateerde termen
- AMR (Adaptive Multirate)
- Big data
- Programmatisch adverteren
- Verloop
- BAM (Business Activity Monitoring)
- Ad tech
- Software as a Service (SaaS)
- EPM (Enterprise Performance Management)
- Casemanagement-oplossingen
- Warmtekrachtkoppeling
- Elektronisch afval (e-waste)
- 3D PV-apparaten (Photovoltaic)
- DPMO (Defects Per Million Opportunities)
- Groen geld
- DAB (Digital Audio Broadcasting)
- DAB+ (Digital Audio Broadcasting Plus)
- Blu-ray
- CPM (Corporate Performance Management)
- Kosten-per-klik
- Passantenanalyse