Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Uitgeverij software

Uitgeverij software maakt elektronisch gegevensbeheer en -distributie mogelijk door bedrijfsprocessen voor de uitgeversindustrie te automatiseren. Deze toepassingen integreren titelinformatie, productontwikkeling, planning en andere informatie tussen redactie-, marketing-, catalogus- en productieafdelingen, waardoor organisaties een hogere productiviteit, geoptimaliseerde omzet en betere klantenservice krijgen. Publicatie en abonnement software automatiseert het beheer van abonnementsverkopen en -behoud. Deze oplossingen helpen ook bij het automatiseren van de verkoop van digitale goederen, inclusief Digital Rights Management (DRM).

Nederland Lokale producten weergeven

61 resultaten

's Werelds meest populaire software voor het creëren van blogs en websites. Het is open source-software die gratis te gebruiken is.
Open source-software die gratis kan worden gebruikt voor het creëren van blogs en websites. Meer informatie over WordPress

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Cloudgebaseerde oplossing die grafische vormgeving biedt door middel van video- en filmbewerking, online delen, audio-opnames en meer.
Uniforme ontwerpomgeving voor publicaties in print, op het web en op mobiele apparaten. Meer informatie over Adobe Creative Cloud

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Squarespace is het alles-in-één platform om een aantrekkelijke website, online store of portfolio te creëren.
Squarespace is het alles-in-één platform waarmee je een aantrekkelijke online aanwezigheid kunt opbouwen. Kom vanaf het begin over als een expert, met bekroonde sjablonen voor je website, online store of portfolio. Pas het ontwerp aan op je persoonlijke stijl en professionele behoeften. Word in zoekopdrachten door meer mensen gevonden met krachtige SEO-tools. Ontdek waar je websiteverkeer vandaan komt, waar je bezoekers naar op zoek zijn en hoe ze omgaan met je content of producten met diepgaande analysetools. Meer informatie over Squarespace

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Pakket voor social media management en CRM
AgoraPulse is een platform voor social media management en CRM waarmee bureaus, bedrijven en marketeers al hun social media-berichten over sociale media kunnen beheren, content kunnen plannen en publiceren, belangrijke influencers kunnen identificeren, sociale kanalen kunnen volgen en prachtige rapporten kunnen ontvangen in één eenvoudig te gebruiken dashboard. AgoraPulse ondersteunt momenteel Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en LinkedIn. En ja, het biedt ook videopublicatie op Instagram! Meer informatie over Agorapulse

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts op één plek met geautomatiseerde planning van berichten en contentdetectie.
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts en verbeter je sociale media-efficiëntie op één platform met geautomatiseerde planning van berichten en vele andere unieke functies. SocialPilot is een planning- en marketingtool voor sociale media, bestemd voor professionals in de sociale media en digitale marketeers. Plan je berichten op sociale medianetwerken zoals Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Mijn Bedrijf, Pinterest, Instagram, Vk, Tumblr en Xing. Meer informatie over SocialPilot

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Krijg grip op je post-click ervaringen en maximaliseer je conversiepercentages met Instapage, het krachtigste platform voor bestemmingspagina's.
Instapage is toonaangevend op het gebied van post-click optimalisatie en maximaliseert conversies voor adverteerders en marketeers door hen in staat te stellen om op schaal post-click ervaringen te creëren, personaliseren en optimaliseren. Met meer dan een miljoen bestemmingspagina's met een gemiddelde conversieratio van meer dan 22%, helpt Instapage 15.000 klanten in 100 landen om meer waarde uit hun campagnes te halen. Meer informatie over Instapage

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
The Magazine Manager is software voor uitgevers en biedt verkoop, productie en facturering in één uniform platform.
The Magazine Manager biedt wereldwijd oplossingen voor het publiceren van tijdschriften en bedient meer dan 15.000 publicaties. Het was de eerste webgebaseerde CRM die specifiek voor uitgevers is ontworpen. In één uniform platform biedt The Magazine Manager uitgevers functies zoals verkoop CRM, een gecentraliseerd invoersysteem voor advertenties, productie, facturering, digitale paginering en een krachtig rapportagepakket voor managers om de winstgevendheid en prestaties te bewaken. Meer informatie over The Magazine Manager

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Een ontwerp- en merksjabloonplatform met vergrendelbare sjablonen waarmee teams inhoud kunnen creëren en distribueren zonder af te wijken van het merk.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de niet-ontwerpers in je bedrijf in staat stelt om zelf marketingmateriaal te creëren en te distribueren (zonder af te wijken van het merk). Vergrendelbare sjablonen beschermen je merk, en collega's kunnen kleine ontwerpaanpassingen en bewerkingen maken, waardoor de werklast van je creatieve team wordt verlicht. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 7 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Marq

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Met Designrr kunnen bedrijven automatische transcripties van audio- en videobestanden maken die vervolgens in eBooks kunnen worden omgezet.
Met Designrr kunnen bedrijven automatische transcripties van audio- en videobestanden maken die vervolgens in eBooks kunnen worden omgezet. Meer informatie over Designrr

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Cloudgebaseerd prijzenbeheersysteem voor toonaangevende prijsorganisatoren voor het online beheer van inschrijvingen en beoordelingen. Snelle, veilige en geweldige UX.
Award Force is bekroonde cloud-software voor toonaangevende wedstrijdorganisatoren, voor het online beheren en beoordelen van prijzen. Het is ontworpen voor prestaties en functie en is snel, veilig en een geweldige ervaring voor nieuwkomers, juryleden en wedstrijdmanagers. Upgrade naar Award Force om je prijzen te ontwikkelen, juryleden gelukkig te maken, tijd en geld te besparen met minder administratieve inspanningen, stress te elimineren, zichtbaarheid en controle te verkrijgen, je wedstrijd te onderscheiden met een goed ontwerp, en je prijzen zo goed mogelijk te maken. Meer informatie over Award Force

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer.
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer. Meer informatie over Subbly

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Online tool voor het maken van diagrammen om je ideeën gemakkelijk te kunnen visualiseren. Teken stroomdiagrammen, organogrammen, processtromen, mindmaps en vele andere diagrammen.
Een tool voor het maken van diagrammen die is ontworpen met het oog op samenwerking en eenvoud. Dit platform heeft het maken van diagrammen eenvoudig gemaakt, zodat je je gedachten eenvoudig kunt omzetten naar beelden. Het platform ondersteunt verschillende diagramtypen, van stroomdiagrammen tot geavanceerde infographics. Dit platform zet zich in om je ervaring met het maken van diagrammen zo productief mogelijk te maken. Meld je gratis aan en begin meteen met tekenen via de professioneel ontworpen sjablonen. Geniet van voordelen zoals realtime samenwerking en de overal aanwezige toegankelijkheid van webgebaseerde diagramsoftware. Meer informatie over Creately

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer. Meer informatie over PayKickstart

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Creëer, herschik en optimaliseer inhoud in integreerbare digitale bladerboeken, creatieve middelen voor sociale media en e-mail, mobiele verhalen en meer.
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal. Integreer een digitale versie van prachtig ontworpen gedrukte tijdschriften of kranten in je online media-eigendommen. Ontdek nieuwe doelgroepen via de populaire inhoudscatalogus van Issuu en verkoop je publicatie (abonnement of enkele kopie) met de commissievrije digitale verkoopfunctie. Meer informatie over Issuu

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Paperturn is software voor digitale publicatie waarmee bedrijven hun content digitaal kunnen creëren, delen, analyseren en er inkomsten mee kunnen genereren.
Paperturn is hooggewaardeerde online publicatiesoftware die pdf- en afdrukmateriaal omzet in aantrekkelijke, interactieve online flipbooks, zoals catalogi, brochures, tijdschriften, rapporten en meer. Upload simpelweg je pdf en dit platform verandert het in een 3D-flipbook dat altijd en op elk apparaat toegankelijk is. Met de gebruiksvriendelijke editor kun je meer dan 40 interactieve functies invoegen, zoals pop-ups, video's, formulieren en links, rechtstreeks in het flipbook. Breng je documenten tot leven met Paperturn. Meer informatie over Paperturn

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Web.com levert een gebruiksvriendelijke website-ontwerpfunctie die biedt wat je nodig hebt voor een prijs die aan je budget voldoet.
Met Web.com krijg je een gebruiksvriendelijke website-ontwerpfunctie die biedt wat je nodig hebt voor een prijs die aan je budget voldoet. Geen verborgen kosten, geen advertenties of agressieve verkooptechnieken, alleen kwaliteitstools om je op weg te helpen. Of je nu een aspirant klein bedrijf bent of alleen maar je idee voor het eerst op het internet wilt brengen, de bewerkingservaring op basis van slepen en neerzetten maakt het eenvoudig om je website te creëren en deze te personaliseren om aan je specifieke behoeften te voldoen. Meer informatie over Web.com

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Volledig geïntegreerde CRM ontworpen voor advertentieverkoop voor: uitgevers, producenten van evenementen, exploitanten van billboards, digitale advertenties en meer.
Ad Sales Genius is gebouwd voor bedrijven die advertenties en sponsoring verkopen. Ad Sales Genius beheert alle aspecten van de verkoop van advertenties en evenementen. Klanten zijn onder meer publishers, DooH, Ooh, expo's, digitale publishers en nog veel meer. Deze opmerkelijke software is een volledig geïntegreerde oplossing die marketingtools, CRM, productiebeheer, boekhouding en rapportage omvat. Volledig te integreren met: Adobe InDesign, QuickBooks, Twilio, DocuSign en nog tientallen andere. Meer informatie over MediaOS

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
MagHub is de ideale CRM/ERP-software voor mediapublicatie om je te helpen bij het beheren van advertentieverkoop, abonnementen, platte planning en meer.
MagHub is een innovatieve, adaptieve workflowtool voor CRM/ERP en publicatie die je helpt je mediabedrijf, ongeacht of het gedrukt of digitaal is, te verbeteren. MagHub is cloudgebaseerd en eenvoudig te implementeren, gebruiken en beheren. MagHub is de enige CRM/ERP- en publicatietool voor mediapublicaties die elke uitgever nodig heeft om een succesvol bedrijf te runnen. MagHub biedt een portfolio van integraties, waaronder QuickBooks Online, Adobe InDesign, Twilio, Dwolla, Gmail, Outlook, MediaRadar, WooCommerce, Google Ad Manager en Zapier. Meer informatie over Ad Orbit

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Platform voor socialmediamarketing ontworpen voor de unieke behoeften van B2B. Verspreid inhoud op grote schaal en meet de ROI van sociale media.
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van sociale media te zien, door leads terug te volgen naar het exacte sociale bericht waar ze vandaan kwamen. Met deze toonaangevende integratie kun je je leads in bestaande marketing automation-platforms (Marketo, Act-On, Eloqua enz.) verrijken met een hele nieuwe laag sociale gegevens. Meer informatie over Oktopost

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Tool voor het maken van e-boeken voor digitale catalogi, online tijdschriften en digitale brochures. Helpt bij het converteren van pdf-bestanden naar online publicaties.
Flip PDF is een krachtige flipboekmaker voor e-catalogi, online tijdschriften, digitale brochures en e-boeken. Met deze digitale publicatiesoftware is het eenvoudig voor ontwerpers, uitgevers, adverteerders, ondernemers en trainers om verbluffende, boeiende publicaties te creëren en te verspreiden via websites, e-mail, iPad, smartphones en sociale netwerken. Met Flip PDF Professional kunnen gebruikers hun publicaties eenvoudig verrijken met YouTube/Vimeo-video, animaties en fotogalerijen. Meer informatie over Flip PDF Plus

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Een app die met één druk op de knop blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress.
Wordable.io is een app die met één klik blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress. Hiermee kun je documenten opstellen en samenwerken in Google-documenten zoals je normaal zou doen, en vervolgens je berichten naadloos importeren in een WordPress-account - alle opmaak komt mee met schone code en afbeeldingen worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Je kunt ook berichten exporteren naar meerdere WordPress-sites. Voor contentmarketeers, blog-editors en solo-bloggers is het een enorme tijdsbesparing. Meer informatie over Wordable

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
De eerste AI-gestuurde oplossing voor sociale media die vanaf de grond is ontworpen voor uitgevers. Maximaliseer het verkeer en de inkomsten uit sociale media.
Echobox is exclusief ontworpen voor uitgevers en is de krachtigste publicatiesoftware voor sociale media. 'De geavanceerde AI-technologieën van Echobox helpen uitgevers verkeer, inkomsten en betrokkenheid van Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn te maximaliseren, terwijl ze tijd en geld besparen. Meer dan 800 toonaangevende uitgevers wereldwijd gebruiken Echobox, waaronder Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde en Conde Nast. De Echobox AI kan aan elke uitgever aangepast worden met behulp van de speciale service. Meer informatie over Echobox

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer
Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren.
De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Circulatiebeheer
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
  • Campagnebeheer