Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Reclamebureau software met de meeste reviews van onze gebruikers
Lokale producten voor Nederland
Filterresultaten (134)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
134 resultaten
Cloudgebaseerd platform voor reclamebureaus dat is ontworpen voor mediaplanning, campagnebeheer en rapportage voor merken en bureaus.
Meer informatie over Mediatool
Alles-in-één-platform voor de mediaplanningsbehoeften van je reclamebureau. Mediatool brengt je plannen en gegevens samen in een gecentraliseerde hub, en met een cloudgebaseerde marketingplanningstool krijg je één betrouwbare bron voor al je mediaplanning en marketingactiviteiten. Slimme samenwerkingstools voor uiteenlopende teams, naadloze gegevensintegratie, totale budgetcontrole en realtime prestaties om de investering te optimaliseren, verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Bespaar tijd en verhoog de productiviteit.
Meer informatie over Mediatool
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Beste rapportage- en dashboardsoftware voor reclamebureaus waarmee kleine tot middelgrote bureaus in staat zijn om voorstellen te genereren, facturen aan te maken, budgetten te beheren en meer.
Meer informatie over ReportGarden
ReportGarden is een dashboard- en rapportagetool waarmee reclamebureaus in staat zijn om rapportage over meerdere kanalen te automatiseren, campagnebudgetten te beheren, facturen aan te maken, SEO-audits uit te voeren en ranglijsten voor zoekwoorden bij te houden voor je klanten. Meer dan 1000 topbureaus vertrouwen al op ReportGarden om hun workflows te automatiseren. Met ReportGarden kun je in realtime marketingstatistieken uit meer dan 35 digitale marketingkanalen integreren en daarmee talloze uren besparen. Maak indruk op je klanten, sluit meer deals en laat dit platform de rest automatiseren. Probeer het nu gratis!
Meer informatie over ReportGarden
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM voor instanties die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Wil je beter georganiseerd en productiever zijn?
Meer informatie over Copper
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM voor bureaus die meer deals willen sluiten en betere klantrelaties willen opbouwen. Besteed tijd aan het focussen op je klanten, niet op repetitieve administratieve taken of ingewikkelde tools. Copper integreert naadloos met Gmail en andere Google Apps, waardoor dubbele gegevensinvoer overbodig wordt. Ga verder dan alleen het sluiten van de deal: met de Projects-tool van Copper kun je samenwerken tussen teams en al je relaties en werk beheren, allemaal op één plek.
Meer informatie over Copper
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
De snelle, flexibele manier om bureauteams en klantprojecten in te plannen. Volg de beschikbaarheid, analyseer het gebruik en houd iedereen op de hoogte.
Meer informatie over Resource Guru
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om bureauteams in te plannen en klantprojecten op schema te houden. Beheer mensen, apparatuur en vergaderzalen op één plek. Wijs werk toe, beheer verlofdagen en pas roosters aan in slechts enkele seconden. Volg de beschikbaarheid in real time en vermijd onrealistische werkbelastingen. Houd je team op de hoogte met persoonlijke dashboards en e-mails over de dagelijkse planning. Analyseren van bezettingsgraden, klanten en projecten voor nauwkeurigere prognoses en budgetten. Bedrijven zoals NASA en L'Oreal vertrouwen er al op.
Meer informatie over Resource Guru
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden

Whatagraph
4,4
(80)
Lokaal product
Verbeter je klantrapportages met Whatagraph. Creëer moeiteloos gestroomlijnde cross-channel marketingrapportages en vertel boeiende gegevensverhalen.
Meer informatie over Whatagraph
Wegen de marketingrapportages je zwaar in plaats de last te verlichten? Whatagraph helpt je tijd te besparen, waardevolle bronnen te optimaliseren, je klanten op de hoogte te houden en je bureau te schalen... dit alles met een eenvoudige oplossing voor marketingrapportages. Met het geautomatiseerde rapportageplatform kun je eenvoudig met enkele klikken cross-channel marketingrapportages creëren, analysegegevens visualiseren en rapportagelevering plannen.
Meer informatie over Whatagraph
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Productive is reclamebureausoftware op maat gemaakt voor de volledige levenscyclus van het bedrijf, van verkooppijplijn en resourceplanning tot facturering.
Meer informatie over Productive
Productive is de tool die je nodig hebt om een winstgevend bureau te runnen, van verkoop tot facturering en betaling.
Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Werk samen aan taken en hou de tijd bij met eenvoudige tijdregistratie. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten.
Meer informatie over Productive
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
CHILI GraFx geeft je digitale en gedrukte mediacreatie op elke schaal een boost.
Meer informatie over CHILI GraFx
CHILI GraFx geeft je digitale en gedrukte mediacreatie op elke schaal een boost. Met deze oplossing voor creatieve automatisering kunnen bedrijven over de hele wereld merkeigen, gepersonaliseerde en multichannel-content op schaal creëren.
Merken kunnen logischer worden, bureaus kunnen meer impact creëren en detailhandelaars kunnen doelgerichter worden.
Klaar om op schaal te creëren? Vraag vandaag nog een demo aan.
Meer informatie over CHILI GraFx
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Maak binnen enkele minuten landingspagina's, formulieren, quizzen en betalingspagina's.
Meer informatie over AdPage
Maak binnen enkele minuten landingspagina's, formulieren, quizzen en betaalpagina's.
AdPage is de Nederlandse landingspagina tool van Nederland. De snelle laadtijden zorgen ervoor dat jouw bezoeker direct jouw pagina te zien krijgt. Dit zorgt voor een veel hogere conversie in vergelijking met andere landingspagina tools.
Met de directe chat support hoef je ook niet bang te zijn dat je landingspagina niet live komt. Loop je ergens vast? Geen probleem. Ons support team staat klaar om je verder te helpen.
Meer informatie over AdPage
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontwikkeld voor reclame- en creatieve bureaus.
Meer informatie over Scoro
Simplistische en beperkte tools voor samenwerking en beheer volstaan niet langer.
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren.
Alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bureau goed te runnen: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Ontvang een gratis proefperiode van 14-dagen en overtuig jezelf!
Meer informatie over Scoro
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren.
Meer informatie over Teamwork
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren. Teamwork stelt je in staat om flexibele, aangepaste werkstromen te ontwerpen en geeft je één centrale plaats om je team- en klantprojecten te visualiseren. Werk moeiteloos samen, inclusief opmerkingen en berichten, bespaar met sjablonen tijd bij het instellen van projecten, voeg klanten toe als samenwerkenden om de communicatie te vereenvoudigen en zet je tijd om in facturen dankzij urenregistratie.
Meer informatie over Teamwork
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werkmanagement die reclamebureaus helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana.
Meer informatie over Asana
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Adzooma maakt PPC-beheer en -optimalisatie eenvoudig. Koppel meerdere accounts en optimaliseer al je campagnes vanaf één platform.
Meer informatie over Adzooma
Met de op machine learning gebaseerde automatisering en optimalisatie van Adzooma kunnen er eenvoudig meerdere Google Ads-bureauaccounts worden gebruikt vanuit een enkele, eenvoudige interface. Bied je accountmanagers de toonaangevende PPC-automatisering en -optimalisatie die ze nodig hebben en kijk hoe de efficiëntie en productiviteit omhoogschieten. Haal moeiteloos meer klanten binnen door workflows te automatiseren en AI-gestuurde gegevens te gebruiken om razendsnelle beslissingen te nemen, terwijl je op de hoogte blijft en over alles de volledige controle hebt met onmiddellijke meldingen.
Meer informatie over Adzooma
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Een eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd advertentiesysteem voor de blogger-generatie. Advertenties plannen, roteren en volgen.
Meer informatie over AdPlugg
AdPlugg is een modern, cloudgebaseerd adserversysteem waarmee je moeiteloos advertenties op je website of blog kunt weergeven. Duizenden tijdschriften, kranten en andere sites gebruiken AdPlugg om hun online advertenties te beheren, weer te geven en te volgen. Plaats AdPlugg-tags eenvoudig overal op je site waar je advertenties wilt weergeven. Upload en beheer vervolgens je advertenties vanaf je dashboard op adplugg.com. Richt, roteer en plan moeiteloos advertenties uit elke bron. Bekijk hoogwaardige grafieken en rapporten over weergaves, klikken en CTR.
Meer informatie over AdPlugg
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Eén samenwerkingsplek voor jou en je klanten. Beperk de storingen, deel je voortgang en ontvang feedback. In realtime!
Meer informatie over ActiveCollab
Je wilt uitzonderlijke klantenservice bieden. En dat kan met ActiveCollab. Beheer de toegang van klanten tot je taken en projecten, deel je voortuitgang met hen, hou ze op de hoogte. Alle communicatie gebeurt op één plek, dus je hoeft geen delen en fragmenten in e-mails en chats na te jagen. Bovendien kun je je klanten rechtstreeks vanuit het project factureren! Hier gebeurt het echte werk en je klanten kunnen er getuige van zijn!
Meer informatie over ActiveCollab
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement.
Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken.
Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem.
Meer informatie over Ziflow
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Volledig uitgeruste maar eenvoudig te gebruiken PSA-oplossing die projecten, middelen en financiën verenigt en automatiseert onder één dak.
Meer informatie over Birdview PSA
Birdview PSA verenigt teams door meer zichtbaarheid en één bron van waarheid te bieden voor projecten, middelen en financiën. Birdview biedt serviceorganisaties een uitgebreide set tools voor het beheren en uitvoeren van projecten, resource-optimalisatie en projectboekhouding. Dashboards en business intelligence-rapportage stellen teams in staat om inzichtgestuurde beslissingen te nemen en processen te optimaliseren voor verhoogde productiviteit en winstgevendheid.
Meer informatie over Birdview PSA
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Webgebaseerd platform voor gegevensvisualisatie en rapportage, consolideert marketinggegevens en prestatiestatistieken in één enkel dashboard.
Meer informatie over TapClicks
TapClicks is speciaal ontworpen voor moderne digitale bureaus, en het consolideert en visualiseert al je marketingcampagnegegevens en prestatiestatistieken in een geïntegreerd dashboard, compleet met geautomatiseerde rapportage. Bureaus gebruiken dit intern om snel te zien hoe campagnes lopen, maar ook extern, waardoor ze hun klanten tevreden houden met consistente merkeigen rapportage over al het werk dat wordt gedaan. Resultaten zijn verhoogde klantretentie en natuurlijke upsells voor gebruikers van verkoopbureaus.
Meer informatie over TapClicks
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Power My Analytics is een tool voor rapportage en automatisering waarmee digitale marketeers gegevens kunnen verzamelen en waar nodig statistieken kunnen integreren.
Meer informatie over Power My Analytics
Power My Analytics is een tool voor rapportage-automatisering waarmee digitale marketeers gegevens kunnen verzamelen van populaire advertenties, social media, e-mail, winkelen, CRM en andere platforms zoals Facebook, Instagram, Microsoft Ads, Twitter, LinkedIn, Mailchimp, Amazon, Shopify en meer, en vervolgens de statistieken kunnen integreren in hun favoriete gegevensbestemmingen, waaronder Google Data Studio, Google Analytics, Google Sheets, Microsoft Excel, Google BigQuery en/of SQL.
Meer informatie over Power My Analytics
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Beheer moeiteloos je PPC-accounts met geautomatiseerde aanbevelingen, unieke gegevensweergaven en snelle implementatie. Eenvoudig maar krachtig.
Meer informatie over Adalysis
Beheer moeiteloos je PPC-accounts op schaal met geautomatiseerde aanbevelingen, unieke gegevensweergaven en snelle implementatie.
Adalyse is ontworpen om je uit het analyseren van gegevens te halen en op optimalisaties te richten door je direct te wijzen op wat er moet worden aangepakt.
Advertenties worden automatisch getest. Accounts worden automatisch gescand op ontbrekende best practices. Je kunt je eigen gegevensscans creëren. Het invoeren van grootschalige wijzigingen vergt slechts enkele toetsaanslagen. Krachtig PPC-beheer was nog nooit zo eenvoudig.
Meer informatie over Adalysis
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Plan projectresources visueel en intuïtief, optimaliseer de beschikbaarheid en het gebruik van je talenten, deel planningen met team en klanten.
Meer informatie over Teambook
Plan je veel resources (consultants, talenten, enz.) voor meerdere projecten (of evenementen, sites, enz.) voor tijdvakken variërend van een uur tot een paar dagen? Teambook maakt van jou een superheld op het gebied van planning.
Met de intuïtieve, eenvoudige en visuele interface van Teambook kun je:
- in een handomdraai resources voor projecten inplannen;
- in realtime bekijken wie aan wat en wanneer werkt en de beschikbaarheid van je team volgen;
- teamvaardigheden in kaart brengen en tags gebruiken om de juiste resource voor een project te vinden;
- een overzicht krijgen van de prestaties van je team.
Meer informatie over Teambook
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
CAFLOU is gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware die ideaal is voor marketingbureaus, IT-bedrijven, PPC- of SEO-specialisten. Probeer het gratis.
Meer informatie over CAFLOU
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echte controle over je bedrijf krijgt. Met CAFLOU kun je de cashflow en zakelijke activiteiten beheren, bepalen waar je geld kunt besparen, je team volgen en organiseren en projecten beheren. Allemaal op één plek, zelfs vanuit het thuiskantoor.
Meer informatie over CAFLOU
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Storyteq helpt creatieve teams en bureaus bij het creëren en onderhouden van een duurzaam, schaalbaar en toekomstbestendig bedrijf.
Meer informatie over Storyteq
Het cloudgebaseerde Creative Automation-platform van Storyteq helpt digitale creatieve leads en marketingteams binnen internationale topmerken en creatieve bureaus hun creatieve productie te schalen voor premium video's, HTML5-banners en statische gegevens.
Integreer dit self-serviceplatform naadloos in je bestaande workflows en stroomlijn je creatieve productieprocessen voor een duurzame en schaalbare toekomst.
Meer informatie over Storyteq
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Uniek en krachtig White Label-rapportageplatform voor marketing-, web- en media-agentschappen. Inclusief advertenties, webleads B2B, SEO, etc.
Meer informatie over Agency360
Uniek en krachtig White Label-rapportageplatform voor marketing-, web- en media-agentschappen. Inclusief advertenties, webleads B2B, SEO, webanalyse, social media, intuïtieve rapporten en nog veel meer.
Meer informatie over Agency360
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Octoboard helpt bedrijven en marketingbureaus met het creëren van online dashboards, klantportals en het automatiseren van klantrapportages.
Meer informatie over Octoboard for Agencies
Marketingbureaus besparen tijd en winnen klanten door geautomatiseerde rapporten en whitelabel klantportals te creëren. Octoboard verzendt rapporten naar klanten en host klantportals - SEO, PPC, social media, e-mailmarketing, web-analytics en meer.
* Gehoste klantportals - genereer meer verkeer naar je website
* Meer dan 50 integraties in al je favoriete marketingplatforms
* Meer dan 100 vooraf gecreëerde sjablonen voor dashboards en rapporten van klantportals
* Onbeperkt aantal rapporten, dashboards, gebruikers vanaf slechts $ 5 per klant
Meer informatie over Octoboard for Agencies
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Gebouwd voor uitgevers, advertentienetwerken en advertentiebureaus om campagneprestaties te optimaliseren en advertentievoorraad, tracking en planningsadvertenties te beheren.
Meer informatie over OrbitSoft Ad Server
Orbitsoft heeft meer dan 20 jaar ervaring in softwaretechnologie en heeft een groot aantal verschillende advertentieoplossingen gecreëerd. Het platform werkt met tal van bedrijfstechnologieën om zeer aangepaste, schaalbare en geïntegreerde oplossingen te bieden om je bedrijf digitaal te transformeren.
Platform voor mobiele fondsenwerving
Gegevensbeheerplatform
Demand Side Platform (DSP)
Supply Side Platform (SSP)
Header Bidding
Ad Exchange
Adserver
24/7 ondersteuning
Onderhoud
99,9% uptime
Aangepaste programmering
Meer informatie over OrbitSoft Ad Server
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Op monday.com kunnen reclamebureaus tools ontwerpen om de voortgang van alle lopende campagnes te volgen om betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen.
Advertentiebureaus kunnen monday.com gebruiken om de voortgang van hun campagnes volledig te beheren, van ideevorming tot en met analyse. Download kant-en-klare sjablonen of ontwikkel aangepaste tools vanaf nul, zodat je betere gegevensgestuurde beslissingen kunt nemen. Wijs vervolgens eigenaren toe aan nieuwe projecten en volg in één oogopslag statusupdates vanaf één visueel platform. Schakel tot slot over naar Gantt-diagramweergaven om belangrijke taken te prioriteren, zodat je voorkomt dat knelpunten de lanceringsdeadlines vertragen.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Populaire gratis alles-in-één tool voor het beheer van reclamebureaus met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een toonaangevende gratis alles-in-één tool voor het beheer van reclamebureaus voor zeer productieve teams. Met dit platform kun je marketingtaken, campagnes, documenten en klanten op één plek beheren. Met ClickUp is het eenvoudig om samen te werken met je team, klanten en aannemers, je gegevens te verbinden en dashboards te creëren om gegevensgestuurde inzichten te verkrijgen uit elke workflow.
Eén app die wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams, variërend van startups tot reuzen zoals Google, Uber en Airbnb, kan alle andere apps vervangen.
Meer informatie over ClickUp
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Van het grote plaatje van de voortgang tot gedetailleerde uitvoering, Smartsheet helpt marketingprofessionals zich te concentreren op wat het belangrijkste is.
Smartsheet is een online platform voor het uitvoeren van werk dat een nieuwe definitie geeft aan hoe teams samenwerken. Het is volledig aanpasbaar en gemakkelijk te delen binnen je organisatie of met klanten. Met meerdere kanalen, concurrerende prioriteiten en een eindeloze stroom van verzoeken, rekenen toonaangevende marketeers op de Smartsheet-oplossingen voor werkbeheer om strategisch te plannen, te rapporteren over programma's, en leveranciers, teams en klanten te coördineren. Krijg een overzicht van al je projecten, plannen, middelen en verzoeken.
Meer informatie over Smartsheet
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Wrike is software voor het beheer van advertentiewerk voor bedrijfsteams met Gantt-diagrammen, urenregistratie en inzichten uit meer dan 40 apps.
Wrike is software voor het beheer van advertentiewerk voor teams in grote ondernemingen. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor marketingteams. Je kunt campagnes plannen, uitvoeren en erover rapporteren met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, eenvoudig te gebruiken rapportage, aangepaste aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve team met het marketingplatform van Wrike.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Waar goede marketeers geweldig worden.
SEMrush is een SaaS-platform voor online zichtbaarheidsbeheer en contentmarketing waarmee bedrijven meetbare resultaten behalen via online marketing. SEMrush wordt vertrouwd door meer dan 3.000.000 marketingprofessionals en biedt oplossingen voor bedrijven in elke sector om campagnes te bouwen, te beheren en te meten in alle marketingkanalen.
Met 30 tools voor zoeken, content, sociale media en marktonderzoek en gegevens voor meer dan 140 landen, is SEMrush een onmisbare oplossing voor alle bedrijven die online activiteiten serieus nemen.
Meer informatie over Semrush
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database.
Meer informatie over Airtable
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
De toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals Havas, Metalab en Ogilvy.
Sinds 2012 helpt Float teams van topbureaus uit de hele wereld, waaronder Havas, Metalab en Ogilvy, hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig.
Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Meer informatie over Float
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk.
Vereenvoudig je workflows en optimaliseer je dagelijkse routines met de verzameling van meer dan 250 marketingsjablonen.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om kleine bedrijven te voorzien van het populairste marketingplatform ter wereld door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform.
Meer informatie over Marketing 360
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen.
Mavenlink transformeert je bureau door beheer van middelen, projectmanagement, samenwerking, urenregistratie en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen.
Meer informatie over Kantata
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
De software voor digitale displays van REACH is een gebruiksvriendelijke oplossing voor slechts $ 30 per maand. Meer dan 400 5-sterren-beoordelingen bewijzen het.
De oplossing wordt vertrouwd door duizenden klanten, met 5 sterren-beoordelingen als bewijs, en is zo gebruiksvriendelijk dat je binnen 30 minuten aan de slag kunt. Kies uit meer dan 100 apps en sjablonen om planningen, sociale media, video's, weer, verkeer, waarschuwingen en je belangrijke aankondigingen weer te geven. Tarieven beginnen bij $ 30 per maand (zonder contracten) en zijn inclusief onbeperkte ondersteuning, training en gebruikersaccounts. Deze display-oplossing is perfect voor klanten die een goedkope, gebruiksvriendelijke oplossing willen. Krijg nu je gratis proefversie.
Meer informatie over REACH
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Maximaliseer automatisch de openingspercentages voor nieuwsbrieven met het SendPulse AI-platform.
SendPulse is een geïntegreerd berichtenplatform met het "kunstmatige intelligentie"-systeem en personalisatie om klantenservicemedewerkers bovenmenselijk te maken, waardoor gebruikers met alle apparaten kunnen communiceren via e-mail, sms, webpush, SMTP enz. Klanten die SendPulse Al gebruiken, zien regelmatig een toename van 50% tot 100% in de betrokkenheidsstatistieken, inclusief klikfrequenties, paginaweergaven, tijd doorgebracht op de site en conversies.
Meer informatie over SendPulse
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Duizenden creatieve en digitale marketingbureaus vertrouwen op Avaza om de samenwerking van teams te versnellen, tijd en uitgaven vast te leggen en facturen te versturen.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Meer informatie over Avaza
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Een platform voor hoogwaardige communicatie. Bovendien is de oplossing gebruiksvriendelijk, voorzien van een scala aan apps en onbeperkte ondersteuning.
Dit platform is van mening dat het communiceren van de juiste boodschap op het juiste moment de kracht heeft om te motiveren, te informeren en te inspireren. Het helpt bedrijven dit te bereiken door een oplossing voor digitale ondertekening te bieden die eenvoudig te gebruiken en boordevol unieke apps is en wordt ondersteund door onbeperkte ondersteuning en expertise van een team van gepassioneerde en deskundige personen. Met prijzen die beginnen vanaf $ 25/maand en zonder contracten, is het product voor zowel grote als kleine bedrijven uit elke sector interessant. Plan vandaag nog een demo in.
Meer informatie over truDigital
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels. Maar de beschikbare software voldeed simpelweg niet aan de behoeften van de klanten. Dus werd gebruik gemaakt van de kennis van de sector en ervaring uit de eerste hand en werd een eigen volledig geïntegreerde oplossing voor workflowbeheerm gebouwd. En vanaf dat moment heeft de ontwikkeling zich doorgezet om Workamajig gebruiksvriendelijker, efficiënter en waardevoller te maken voor klanten. Vandaag de dag vertrouwen meer dan 3000 bedrijven, variërend van 10 tot 10.000 werknemers, op Workamajig.
Meer informatie over Workamajig
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren.
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra.
Meer informatie over Celtra
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Hightail is gebouwd voor samenwerking tussen bureaus aan creatieve middelen met functies waarmee je grote bestanden kunt verzenden, content kunt bekijken (zoals PDF's, video's en afbeeldingen), nauwkeurige feedback kunt verzamelen, taken kunt toewijzen, activiteiten kunt volgen met teamdashboards, versies kunt controleren en goedkeuringen kunt routeren. Hightail helpt teams om de hoeveelheid tijd te verminderen die nodig is om werk te beoordelen en projecten op schema te houden, en het is eenvoudig te gebruiken voor elk teamlid, zowel binnen als buiten je organisatie, terwijl de content veilig blijft.
Meer informatie over Hightail
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
De oorspronkelijke online bannermaker. Downloaden als JPG, PNG, HTML5, GIF of MP4, delen op sociale media en integreren in je website.
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy (voorheen Bannersnack) je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele inhoud georganiseerd en altijd merkeigen te houden.
Ontwerp, communiceer en laat je zien.
Meer informatie over Creatopy
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten.
ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf.
Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Meer informatie over ProWorkflow
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Werk samen met je team, reageer sneller en krijg meer werk gedaan.
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Of je nu voorstellen doet voor nieuwe opdrachten, een website voor een klant lanceert of wordt toevertrouwd om al hun SEO-programma's uit te voeren, je kunt al je klantcommunicatie in Front afhandelen. Front biedt de beste verzameling van samenwerkingsfuncties (@-vermelding van teamgenoten, toewijzen, realtime teambewerking) en helpt om al je klanten 7x sneller te beantwoorden met een gepersonaliseerde ervaring. Concentreer je op je werk en laat Front de productiviteit van je team transformeren.
Meer informatie over Front
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
MediaRadar is een cloudgebaseerde tool die professionals en bureaus helpt meer deals te sluiten.
Met MediaRadar kun je geweldige prospects vinden, weten wie hun aankoopbeslissingen neemt, een overtuigende pitch leveren en meer opdrachten winnen. Dit platform biedt de meest relevante gegevens, inzichten en adviezen die je nu nodig hebt om je omzet te verhogen, naast het bekroonde klantenserviceteam dat is ontworpen om jou te helpen succes te bereiken. Klaar om te zien hoe MediaRadar je kan helpen je bedrijf naar het volgende niveau te brengen?
Meer informatie over MediaRadar
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Enplug maakt het eenvoudig om op je displays indrukwekkende content te tonen met een eersteklas open app-markt en krachtig geautomatiseerd contentbeheer.
Elegant. Gemakkelijk. Krachtig. Digitale ondertekening moet er goed uitzien en goed werken. Daarom vertrouwen Google, WeWork, Audi en duizenden bedrijven op Enplug. Dit platform heeft een eersteklas open app-markt, dus je krijgt veel gratis en live content zoals interactieve sociale media, sjablonen, dashboards, nieuws, webpagina's en meer. Probeer de demo uit en ontdek het voor jezelf.
Meer informatie over Spectrio
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Stelt reclamebureaus in staat om creatieve projecten effectief te beheren, van het opstarten van een project tot de goedkeuring van de illustraties en het opslaan van de definitieve producten.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor reclamebureaus die projectmanagement, resource management, goedkeuringsworkflow en DAM dynamisch combineert in één eenvoudig te gebruiken programma. Plan en volg je creatieve projecten met grotere transparantie, samenwerking en productiviteit. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer projecttijdlijnen, briefingsjablonen, online bijhouden van projecten, urenregistratie, taakbeheer, online opmaak (alle media) en vele andere gebruiksvriendelijke functies.
Meer informatie over Admation
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
ClickCease zal:
het gedrag van bezoekers controleren; > frauduleuze activiteiten detecteren; > automatisch de slechte gebruikers blokkeren; > je advertentiebudget besparen.
Stop Google-advertentieklikfraude en Facebook-advertentiefraude met ClickCease. ClickCease is hooggewaardeerde software voor het beschermen en detecteren van klikfraude en helpt adverteerders en merken hun PPC-campagnes te stimuleren en hun advertentie-uitgaven te besparen door nepklikken en doelgroepen te blokkeren. De oplossing biedt 24/7 campagnebewaking, geautomatiseerde realtime IP-blokkering, siterecorder, aangepaste detectieregels en gedetailleerde rapporten.
Meer informatie over ClickCease
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
Verbind je team met je klantenteam om te chatten, bestanden te delen, taken te beheren, notities te maken, betalingen te doen en werk gedaan te krijgen.
Een projectmanagementtool die je klanten graag zullen gebruiken. Project.co verbindt je team met het team van je klanten, zodat je kunt chatten, bestanden kunt delen, taken kunt beheren, notities kunt maken, betalingen kunt uitvoeren en werk gedaan kunt krijgen. Andere tools laten het werken met klanten voelen als een bijzaak. Met Project.co is het werken met klanten en het effectief beheren van projecten de kernfocus. Alle communicatie wordt op één plek bewaard bij elk project, zodat je één bron van waarheid hebt. Projectmanagement vereenvoudigd.
Meer informatie over Project.co
...
Meer informatie
Functies
- Klantenbeheer
- Campagnebeheer
- Samenwerkingstools
- Documentbeheer
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden