Waarom Capterra gratis is

door PPH Enterprise Solutions

(2 beoordelingen)
Bezoek website
TalentDesk.io is een intuïtief, eenvoudig te gebruiken systeem voor het beheer van freelancers en is perfect voor creatieve, marketing- en reclamebureaus om hun freelance- en contractwerknemers te beheren. Met meer dan 12 jaar ervaring in de freelance-economie helpt het platform bedrijven: - Freelancers volgens de voorschriften te vinden en te onboarden - Projectmanagement te vereenvoudigen - Betalingen te automatiseren en meerdere facturen in één maandelijkse factuur te consolideren Meer informatie over TalentDesk.io TalentDesk.io is een systeem voor het beheer van freelancers dat ideaal is voor creatieve en reclamebureaus om hun freelance personeel te beheren. Meer informatie over TalentDesk.io

door Husky Marketing Planner

(8 beoordelingen)
Bezoek website
Projectmanagement voor marketeers en marketingteams moet zich niet alleen beperken tot taken en projecten. In Husky krijg je een geïntegreerd beeld van je communicatieplanning, budget, opmerkingen en KPI's. Je hoeft geen afzonderlijke spreadsheets of online tools te gebruiken om je marketingprojecten te beheren. Werk eenvoudig samen met je collega's, freelancers en leveranciers. Zorg dat je zelf de controle hebt! Dit platform is ook trots op de persoonlijke ondersteuning door ervaren marketingprofessionals. Meer informatie over Husky Marketing Planner Projectmanagement voor marketeers en marketingteams met functies voor communicatieplanning, budget, strategische notities en KPI's. Meer informatie over Husky Marketing Planner
Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
monday.com is een plannings- en samenwerkingshulpmiddel voor alle soorten bureaus. Plan campagnes, noteer taken, communiceer en wissel bestanden uit met je team en deel je voortgang met je klanten. Documenten, ideeën, goedkeuringen en prioriteiten: monday.com stelt bureaus in staat om deadlines te halen, klanten tevreden te houden en meer omzet te genereren. Meer informatie over monday.com monday.com is een plannings- en samenwerkingsprogramma voor reclamebureaus. Plan campagnes, voer a/b-tests uit en deel de voortgang met je klanten. Meer informatie over monday.com
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
Bezoek website
ReportGarden is een dashboard- en rapportagetool waarmee reclamebureaus in staat zijn om rapportage over meerdere kanalen te automatiseren, campagnebudgetten te beheren, facturen aan te maken, SEO-audits uit te voeren en ranglijsten voor zoekwoorden bij te houden voor je klanten. Meer dan 1000 topbureaus vertrouwen al op ReportGarden om hun workflows te automatiseren. Met ReportGarden kun je in realtime marketingstatistieken uit meer dan 35 digitale marketingkanalen integreren en daarmee talloze uren besparen. Maak indruk op je klanten, sluit meer deals en laat dit platform de rest automatiseren. Probeer het nu gratis! Meer informatie over ReportGarden Beste rapportage- en dashboardsoftware voor reclamebureaus waarmee kleine tot middelgrote bureaus in staat zijn om voorstellen te genereren, facturen aan te maken, budgetten te beheren en meer. Meer informatie over ReportGarden
Wrike is een werkbeheertool voor bureaus die helpt bij het consolideren van al je projecten, communicatie en bestanden op één plek, waardoor je het overzicht krijgt dat je nodig hebt om ervoor te zorgen dat campagnes op tijd worden voltooid. Je kunt ook de transparantie en communicatie met klanten verbeteren door hen in Wrike een gratis plek als samenwerkingspartner te geven, zodat ze digitale middelen kunnen beoordelen, de voortgang kunnen controleren en opmerkingen over werk kunnen achterlaten. Perfect voor marketing- en creatieve teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike Overtref de verwachtingen van klanten met gebruiksvriendelijke projectbeheersoftware voor bureaus. Perfect voor marketing- en creatieve teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
Simplistische en beperkte tools voor samenwerking en beheer volstaan niet langer. Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bureau goed te runnen: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Ontvang een gratis proefperiode van 14-dagen en overtuig jezelf! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontwikkeld voor reclame- en creatieve bureaus. Meer informatie over Scoro
Screendragon is een oplossing voor de operationele activiteiten van bureaus die op één platform de werklast, medewerkers en winstgevendheid beheert. Deze gebruiksvriendelijke en prachtig ontworpen software stroomlijnt de activiteiten van het bureau, verhoogt de efficiëntie en verlaagt de kosten. Het voldoet aan de behoeften van middelgrote tot grote organisaties (50+) van slimme briefingen, toepassingsgebieden en schattingen, projectmanagement, samenwerking, resourcing en tijdregistratie, financiële registratie en nog veel meer. Klanten zijn onder meer WPP, Omnicom, McCann en JWT. Meer informatie over Screendragon Een oplossing voor de operationele activiteiten voor middelgrote tot grote bureaus (50+). Het beheert de werklast, medewerkers en winstgevendheid op één platform. Meer informatie over Screendragon

door ClickTech Solutions

(13 beoordelingen)
Bezoek website
Met de op machine learning gebaseerde automatisering en optimalisatie van Adzooma kunnen er eenvoudig meerdere Google Ads-bureauaccounts worden gebruikt vanuit een enkele, eenvoudige interface. Bied je accountmanagers de toonaangevende PPC-automatisering en -optimalisatie die ze nodig hebben en kijk hoe de efficiëntie en productiviteit omhoogschieten. Haal moeiteloos meer klanten binnen door workflows te automatiseren en AI-gestuurde gegevens te gebruiken om razendsnelle beslissingen te nemen, terwijl je op de hoogte blijft en over alles de volledige controle hebt met onmiddellijke meldingen. Meer informatie over Adzooma Met Adzooma verloopt het beheren van meerdere PPC-agentschapaccounts snel, gemakkelijk en zonder stress. Dankzij geavanceerde automatisering en optimalisatie. Meer informatie over Adzooma
Eenvoudig programmatisch adverteren. Match2One helpt bureaus online nieuwe klanten te vinden door advertenties op duizenden relevante websites te plaatsen gericht op mensen die mogelijk hun volgende klant worden. Geen minimale investeringen, geen registratiekosten en eenvoudig in gebruik. Meer informatie over Match2One Eenvoudig programmatisch adverteren. Meer informatie over Match2One
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Of je nu voorstellen doet voor nieuwe opdrachten, een website voor een klant lanceert of wordt toevertrouwd om al hun SEO-programma's uit te voeren, je kunt al je klantcommunicatie in Front afhandelen. Front biedt de beste verzameling van samenwerkingsfuncties (@-vermelding van teamgenoten, toewijzen, realtime teambewerking) en helpt om al je klanten 7x sneller te beantwoorden met een gepersonaliseerde ervaring. Richt je erop om meer werk gedaan te krijgen, en laat Front de productiviteit van je team transformeren. Meer informatie over Front App Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Werk samen met je team, reageer sneller en krijg meer werk gedaan. Meer informatie over Front App
Besteed je elke maand uren aan het verzamelen van gegevens voor klantrapportages? Lukt het je niet om klanten te betrekken bij prestatieoverzichtsvergaderingen? Heb je er moeite mee om de ROI van marketingactiviteiten aan je klant te bewijzen? Het kan anders. Whatagraph is een cross-channel rapportageplatform, gecreëerd met digitale bureaus en hun klanten in gedachten. De functies helpen je om de communicatie met klanten te verbeteren, boeiende en uitgebreide rapportages op tijd te leveren en minder tijd te besteden aan zich herhalende taken. Meer informatie over Whatagraph Verbeter je klantrapportages met Whatagraph. Maak moeiteloos gestroomlijnde rapportages; vertel boeiende gegevensverhalen; hou iedereen op de hoogte. Meer informatie over Whatagraph
AdPlugg is een modern, cloudgebaseerd adserversysteem waarmee je moeiteloos advertenties op je website of blog kunt weergeven. Duizenden tijdschriften, kranten en andere sites gebruiken AdPlugg om hun online advertenties te beheren, weer te geven en te volgen. Plaats AdPlugg-tags eenvoudig overal op je site waar je advertenties wilt weergeven. Upload en beheer vervolgens je advertenties vanaf je dashboard op adplugg.com. Richt, roteer en plan moeiteloos advertenties uit elke bron. Bekijk hoogwaardige grafieken en rapporten over weergaves, klikken en CTR. Meer informatie over AdPlugg Een eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd advertentiesysteem voor de blogger-generatie. Advertenties plannen, roteren en volgen. Meer informatie over AdPlugg
Gratis | Direct | Grondig SEISO is een door Google Ads gecertificeerde grader die je PPC-advertenties en -campagnes analyseert. Inzichten worden gesorteerd op prioriteit/impact op het bedrijf, en ze kunnen zelfs met 1 klik op de account worden geactiveerd. Elke maand wordt een nieuw auditrapport afgeleverd in je mailbox zodat adverteerders hun resultaten regelmatig kunnen verbeteren en de gezondheid van de Google Ads-account kunnen beheren. ROI verbeteren | Conversies maximaliseren | Tijdbespaarder Meer informatie over SEISO SEISO is de Certified Google Partner Tool die een uitgebreid rapport levert om je PPC-campagnes op Google Ads te optimaliseren. Meer informatie over SEISO
Marketingbureaus besparen tijd en winnen klanten door geautomatiseerde rapporten en whitelabel klantportals te creëren. Octoboard verzendt rapporten naar klanten en host klantportals - SEO, PPC, social media, e-mailmarketing, web-analytics en meer. * Gehoste klantportals - genereer meer verkeer naar je website * Meer dan 50 integraties in al je favoriete marketingplatforms * Meer dan 100 vooraf gecreëerde sjablonen voor dashboards en rapporten van klantportals * Onbeperkt aantal rapporten, dashboards, gebruikers vanaf slechts $ 5 per klant Meer informatie over Octoboard for Agencies Octoboard helpt bedrijven en marketingbureaus met het creëren van online dashboards, klantportals en het automatiseren van klantrapportages. Meer informatie over Octoboard for Agencies
TapClicks is speciaal ontworpen voor moderne digitale bureaus, en het consolideert en visualiseert al je marketingcampagnegegevens en prestatiestatistieken in een geïntegreerd dashboard, compleet met geautomatiseerde rapportage. Bureaus gebruiken dit intern om snel te zien hoe campagnes lopen, maar ook extern, waardoor ze hun klanten tevreden houden met consistente merkeigen rapportage over al het werk dat wordt gedaan. Resultaten zijn verhoogde klantretentie en natuurlijke upsells voor gebruikers van verkoopbureaus. Meer informatie over TapClicks Webgebaseerd platform voor gegevensvisualisatie en rapportage, consolideert marketinggegevens en prestatiestatistieken in één enkel dashboard. Meer informatie over TapClicks
Met Kontentino kunnen jij en je team fouten voorkomen bij het creëren en plannen van content/advertenties op sociale media. De samenwerking verloopt soepel en taken zijn duidelijk gedefinieerd. Het verbetert de communicatie en de relatie tussen je bureau en de klant. Dankzij Kontentino groeien bureaus en kunnen ze meer klanten aannemen. Een bijkomend voordeel is het feit dat klanten dol zijn op het goedkeuringsproces in Kontentino, omdat het zo eenvoudig is. Meer informatie over Kontentino De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino

door Pixel Paddock

(665 beoordelingen)
Bezoek website
Float heeft 's werelds beste teams, waaronder Vice, Buzzfeed en Ogilvy, geholpen als de toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Met een intuïtieve interface op basis van slepen-en-neerzetten, bliksemsnelle technologie en realtime samenwerking maakt Float het voorspellen en plannen van je team eenvoudig. Integreer in Slack, Trello en meer dan 1000 apps om de workflow van je team te automatiseren, en download de iOS-app. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float De toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals Vice, Buzzfeed en Ogilvy. Meer informatie over Float
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Bezoek website
Smartsheet is een online platform voor het uitvoeren van werk dat een nieuwe definitie geeft aan hoe teams samenwerken. Het is volledig aanpasbaar en gemakkelijk te delen binnen je organisatie of met klanten. Met meerdere kanalen, concurrerende prioriteiten en een eindeloze stroom van verzoeken, rekenen toonaangevende marketeers op de Smartsheet-oplossingen voor werkbeheer om strategisch te plannen, te rapporteren over programma's, en leveranciers, teams en klanten te coördineren. Krijg een overzicht van al je projecten, plannen, middelen en verzoeken. Meer informatie over Smartsheet Van het grote plaatje van de voortgang tot gedetailleerde uitvoering, Smartsheet helpt marketingprofessionals zich te concentreren op wat het belangrijkste is. Meer informatie over Smartsheet
Je wilt uitzonderlijke klantenservice bieden. En dat kan met ActiveCollab. Beheer de toegang van klanten tot je taken en projecten, deel je voortuitgang met hen, hou ze op de hoogte. Alle communicatie gebeurt op één plek, dus je hoeft geen delen en fragmenten in e-mails en chats na te jagen. Bovendien kun je je klanten rechtstreeks vanuit het project factureren! Hier gebeurt het echte werk en je klanten kunnen er getuige van zijn! Meer informatie over ActiveCollab Eén samenwerkingsplek voor jou en je klanten. Beperk de storingen, deel je voortgang en ontvang feedback. In realtime! Meer informatie over ActiveCollab

door ProActive Software

(198 beoordelingen)
Bezoek website
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
Bezoek website
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende marketingteams en bureaus die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Kanban-bord en Gantt-grafiek Robuust projectmanagement ter ondersteuning van WBS (onbeperkte hiërarchie), meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren Mobiele apps Beheer van hulpbronnen Meer dan 1000 integraties Gegevensbeveiliging op ondernemingsniveau Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd projectmanagementplatform voor snel evoluerende marketingteams en bureaus. Meer informatie over Easy Projects

door Harmony Business Systems

(17 beoordelingen)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA

door DALIM SOFTWARE

(3 beoordelingen)
Bezoek website
DALIM ES is de kern van de digitale werkplek. Het fungeert als één enkele bron van waarheid voor je marketingcontent-organisatie. DALIM ES wordt gecombineerd met zakelijke workflow en merkbeheer. Het integreert de meest geavanceerde cross-media DAM met uitgebreide werkstroomtoewijzingen en beheerfuncties, in een open systeem dat moeiteloos kan worden gekoppeld aan alle processen met betrekking tot online en offline marketing. ES heeft een groot potentieel voor verstoring: door processen te integreren en samenwerking te ondersteunen. Meer informatie over DALIM ES Je kunt je foto's, video's, pdf's en native bestanden centraliseren, beheren, ermee samenwerken en ze delen op basis van workflow, metagegevens en KPI. Meer informatie over DALIM ES
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
De missie van Marketing 360 is om kleine bedrijven te voorzien van het populairste marketingplatform ter wereld door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users worldwide in a variety of industries, small to mid-sized businesses use Insightly to manage opportunities at every stage of the sales process, link customer relationships, deliver projects, build quotes, and more. CRM solution for SMB to mid-sized businesses that manages opportunities, delivers projects, links relationships, and builds quotes.
Mavenlink transformeert je bureau door beheer van middelen, projectmanagement, samenwerking, urenregistratie en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen. Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen.

door Avaza Software

(298 beoordelingen)
Bekijk profiel
Duizenden creatieve en digitale marketingbureaus vertrouwen op Avaza om de samenwerking van teams te versnellen, tijd en uitgaven vast te leggen en facturen te versturen. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
WordStream's agency solutions allow you to get more done in less time, driving better results for your clients and your business. With WordStream Advisor for Agencies, you can optimize your clients' paid search and social advertising campaigns in just 20 minutes per week. Smart tools and weekly alerts save time and money, and visually stunning reporting makes it easy to show your clients how much you're doing for them. WordStream is a online advertising platform built for agencies to drive productivity and performance for their clients.
Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops. But the available software just wasn't serving our clients needs. So we took our industry knowledge and firsthand experience and built our own fully integrated workflow management solution. And we've been evolving ever since to make Workamajig easier to use, more efficient, and more valuable to our clients. Today, more than 3,000 firms ranging from 10 to 10,000 employees rely on Workamajig. Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
Hightail is built for agency collaboration on creative assets with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, videos and images), collect precise feedback, assign tasks, monitor activity with team dashboards, control versions and route approvals. Hightail helps teams to reduce the amount of time it takes to review work, keeping projects on track, and is easy for any team member to use, whether inside or outside your organization, while keeping content secure. Hightail lets you share files, get feedback and take projects from concept to completion.
Celtra is self-service enterprise software for automating and scaling creative production. Celtra enables creative and marketing teams to design, approve, and deliver digital creative across the ever growing number of channels, ad formats, variations, and markets. Cut your production costs, increase efficiencies and output in the cloud with Celtra. Celtra's creative software enables creative and marketing teams to design, approve, and deliver digital ads and content at scale.
Admation is a cloud based ad agency solution which dynamically blends project management, resource management, approval workflow & DAM into one easy-to-use tool. Plan and track your creative projects with increased transparency, collaboration and productivity. Key features include project timelines, briefing templates, online project tracking, timesheet recording, task management, online markup (all media), and many other user-friendly features. Enabling ad agencies to effectively manage creative projects from project set up to artwork approval and storing final assets.

door Function Point Productivity Software

(186 beoordelingen)
Bekijk profiel
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren. Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Find great prospects, know who makes their buying decisions, deliver a compelling pitch and win more business using MediaRadar. We have the most relevant data, insights, and advice that you need to increase revenue now, alongside our award-winning Customer Service team built to help you win. Ready to see how MediaRadar will help you take your business to the next level? MediaRadar is a cloud-based tool that helps professionals and agencies close more deals.
The easiest way for marketing agencies to extend services to their smaller clients. Efficiently manage clients and campaigns. Capture leads on your client's website. Send smarter emails. Nurture prospects ongoing. Deliver hot leads directly to your client through the built-in CRM. Expensive, robust tools are overkill for smaller clients. Expand your retainer business with affordable, all-in-one sales and marketing software. Special pricing for marketing agencies with multiple clients. Hatchbuck is a user-friendly CRM and marketing automation platform for marketing agencies with small business clients.
Als leider in de automatisering van servicewerkzaamheden helpt Accelo meer dan 2.000 kleine tot middelgrote digitale bedrijven en creatieve bureaus wereldwijd om tijd te besparen en winstgevender te worden. Accelo is de totaaloplossing voor projectbeheer en werkzaamheden van bureaus. Ervaar een end-to-end oplossing voor verkoop- en projectmanagement die speciaal is gebouwd voor klantgerichte bureaus. Accelo komt voort uit een digitaal bureau en weet uit de eerste hand hoe je groeiende webbedrijven succesvol kunt maken. Accelo helpt meer dan 2.000 bureaus over de hele wereld met een totaaloplossing van prospect tot het sluiten van het project en alles daartussenin.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafisch ontwerpers, marketingbedrijven en andere creatieve bedrijven en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Neem afscheid van doorwoekerend projectbereik met snelle en flexibele urenregistratie, nauwkeurige projectschattingen, uitgebreide rapporten en krijg inzicht in de capaciteit van je team en de algemene bedrijfsprestaties. Als de winst belangrijk is, heb je geen tijd te verliezen! Probeer vandaag nog een gratis demo. Stroomlijnen, plannen en op het goede pad blijven. Eenvoudig urenregistratie, projectmanagement en uitgebreide rapporten betekenen meer tijd voor grote ideeën.

door List Partners

(123 beoordelingen)
Bekijk profiel
Winmo helps Advertising Agencies of all sizes win more clients without referrals or RPFs. Voted #1 most essential new business tool, Winmo helps you get in front of the right brands at the right time, providing decision-maker details at thousands of national advertisers, their current agency partners, and the likelihood of when they¿ll be hiring new ones. Grow your agency and generate new business by gaining direct contact info, quality leads and valuable insight into brands. Winmo's sales intelligence helps advertising agencies reach the right contacts at the right brands at the right time.
Created by an ad agency nearly 20 years ago, Workzone is tailor-made for project management and creative review by agencies, their clients and business partners. Cross-project dashboards let you see where everything stands and who has availability. Personalized to-do lists keep each team member focused on what needs to get done. Share and mark up files prior to sending them to clients for approval. It all gets organized and captured inside Workzone. Pricing starts at $200/month. Created by an ad agency, Workzone is tailored to the project management and creative review needs of busy agencies.
Opteo is een tool voor het beheer van Google Ads die optimalisaties aanbeveelt op basis van continue accountcontrole van accountprestatiegegevens. Optimalisaties kunnen met één enkele klik worden opgestart omdat wijzigingen in Google Ads automatisch worden doorgevoerd, zonder de noodzaak om tussen interfaces te schakelen. Opteo omvat meer dan 40 verschillende optimalisaties, waaronder: beheer van zoekwoordbiedingen, budgetten beheren, advertentieplanningen optimaliseren, realtime meldingen ontvangen, zoektermen analyseren en meer. Google Ads-tool voor freelancers en kleine tot middelgrote digitale bureaus die optimalisatie-suggesties doen op basis van gegevens.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt. Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
Bric helps manage your business. As a creative agency, you sell an inventory of time and skills. Each hour your inventory expires and is replenished for a cost. Bric helps you make the most of each hour. With Bric you will spend less time managing time. Our reports update automatically, you can see plans and actuals side by side, and Bric automatically finds patterns in past timesheets to make future project plans more accurate. The result is more profit, and time for the work you love. Bric helps creative agencies increase employee utilization through more accurate project planning and time tracking.
Rocketium is cloudgebaseerde software die iedereen helpt om binnen enkele minuten prachtige video's te maken met tekst, afbeeldingen, voice-overs, videobeelden en bewegende beelden. Hoewel er geen leercurve is voor het gebruik van Rocketium, geeft het je grote hoeveelheden stijlopties en aanpasbare sjablonen voor verschillende platforms en gebruiksscenario's. Teams kunnen samen aan videoprojecten werken en beoordelingen en opmerkingen delen, allemaal op één plek. De API van Rocketium kan ook worden gebruikt om het creëren van video's op schaal te automatiseren. De video-oplossing voor bureaus, nieuws- en media-organisaties, contentteams en bedrijven om hun publiek te werven en betrokken te maken.
Developed specifically for Agencies by Deltek, WorkBook works how you work. From daily tasks to the big picture; from the project team who live at the epicenter of the work to the management team charged with the overall success and growth of your agency, WorkBook offers a smart, intuitive web-based system for Financial and Resource Management Clarity. We designed WorkBook for agencies just like yours. Designed for the advertising industry. Includes CRM, project and resource management as well as an integrated accounting system.
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van freelancers en leveranciers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bureaus en mediabedrijven om hun externe werknemers en partners te onboarden, te beheren en verbinding met ze te onderhouden, waar ze zich ook bevinden. Als je binnen de EU met mensen werkt, bekijk dan hoe Shortlist je kan helpen om AVG-conform te blijven. Beheer je aannemers en leveranciers.
Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building

door Advantage Software Company

(23 beoordelingen)
Bekijk profiel
All-in-One purpose-built software for managing advertising agencies, creative teams, public relations firms, and marketing firms of all sizes.Almost a thousand agencies and creative teams us Advantage for Accounting, Project Management , Media Planning and Buying. Unlimited live support provided 12 hrs a day, 5 days a week. We've been helping our clients maximize productivity, efficiency and profitability for over 40 years. All-in-One purpose-built software for managing ad agencies, creative teams, public relations and marketing firms of all sizes.
Project-Based ERP for Advertising and Marketing Agencies. "Go Live" guaranteed. Clear and easy job, time, expense and resource management - designed and supported by CFOs. Single or multi-office accounting/reporting. Official media ERP partner of FreeWheel/Strata (Comcast). Cloud-hosted and mobile-friendly. Project-Based ERP for Advertising and Marketing Agencies. Cloud-hosted and mobile-friendly. "Go Live" guaranteed.
Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. Slope makes it easy for marketing and creative teams to plan, track, and collaborate on projects.
Outbrain's native advertentieplatform is een belangrijk onderdeel van de diensten die elk reclamebureau biedt aan merken en bedrijven die blootstelling, bewustwording en verkoop willen stimuleren. Outbrain Amplify biedt gerichte native content voor kwalitatief hoogwaardige doelgroepen via Outbrain's wereldwijde premium uitgeversnetwerk. Geavanceerde targetingmogelijkheden geven het reclamebureau een scala aan tools om het beste publiek voor hun klanten te bereiken, waardoor Outbrain-campagnes resultaatgericht zijn en optimaal rendement opleveren. Esbrain Amplify is een essentieel onderdeel van reclamediensten en helpt bureaus om het beste publiek van hun klanten te bereiken, voor een effectief rendement.
TimeHero is an automated task and project planner for agencies. It automatically schedules work around meetings, events, and appointments, so you don't need to spend time planning your day. Easily launch team-wide projects in seconds with TimeHero's built-in workflow automation. Timelines, TimeSheets, and Workload are instantly updated, so TimeHero will alert you when client work is at risk of missing a deadline before it's too late. Sign up to make your agency more effective with less effort. The first team task management platform for agencies that plans tasks around your meetings, so client work never falls behind.
Advertising that acts on real-time audience profiles. Quantcast Advertise works for all your campaign needs, on all the platforms your audience is on and in many countries around the world. Advertising that uses proprietary real-time audience profiles for targeting on all devices.
According to Google study, customers who see mutually both Product text ads and Shopping ads (PLAs) are 90% more prone to do purchase on retailers website! Create ads for your products in 5 minutes. Google AdWords automation tool for creating and optimizing product text ads from you XML product data feed. Target customerss and sell all your products thanks to 5 campaign types which prevent low search volume. Thousands of unique Product Text Ads for Google Search. Automate your product advertising in Google and boost your sales by 60%.
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
Whether you want more site visits, website registration, increased online sales or the number of clients on social media, Zareklamy Ads can help you. When you create ad on Zareklamy Ads, your activity will be immediately recognized online. You will gain access to thousands of potential customers who are just waiting to learn about you. You pay only when someone enters your site, leaves a commitment, completes a survey or does something specifically. In other words, when your ad works. Use modern methods of marketing to grow your business and manage advertisements.
Ravetree is an award-winning work management solution built specifically for agencies. In addition to project management, Ravetree includes: Resource Planning, Time & Expense Tracking, Retainer Management, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Ravetree is an award-winning work management solution built specifically for agencies.
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat agentschappen in staat stelt om het rendement van hun klanten te verhogen met behulp van een schaalbare, efficiënte oplossing voor de productie en het beheer van digitale advertenties. Maak moeiteloos relevante en beter presterende advertenties voor je klanten, terwijl je tegelijkertijd de opzet- en productietijd verlaagt. Ontsluit het volledige potentieel van digitale reclame! Eén platform om voor je klanten HTML5, video en dynamische advertenties te bouwen, te schalen en te publiceren zonder enige codeerkennis.
Bekijk profiel
De software voor beleggingsbeheer van Bionic Media is een holistisch platform dat mediateams duidelijkheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor hun media biedt. Elimineer fouten en bereik je volledige auditcapaciteit door mediaplannen te creëren via de dynamische cloudgebaseerde interface van Bionic. Genereer met één klik op een knop reclamestroomdiagrammen, analyseer mediaplannen op basis van je marketingdoelen, beheer het RFP-proces voor leveranciers en automatiseer zelfs de uitvoering en de plaatsing van advertenties. Media-oplossing voor beleggingsbeheer, voor mediateams die omkomen in spreadsheets en rommelige gegevens.
Sysomos, now Meltwater Social, offers comprehensive data solution driving your social strategy. By automating many of todays manual efforts within an AI-powered social analytics engine, marketers can turn trillions of owned and earned data points into contextual insights and predictions that drive stronger business decisions. Sysomos, now Meltwater Social, enables marketers to turn data-driven insights into actionable customer engagement opportunities.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Metadata provides B2B marketers with simple prospect database enrichment using over 150+ data signals to give businesses greater insights into their current prospects, and easy to implement micro-targeting strategies for prospective new customers. Our goal at Metadata is to consistently provide our clients with a predictable channel of SQLs and optimize their demand generation efforts. B2B Demand Generation on Auto-Pilot. Turns your CRM and marketing data into laser-focused targeted paid-media campaigns.
Most task & project management tools dont actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesnt suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.
Built by 2 ex-Googlers, AdHawk is the easiest way to manage your Google AdWords & Facebook Ad campaigns. After years of manually analyzing & optimizing Ad Accounts for thousands of businesses, we feel confident saying software automation makes the work of an advertiser incredibly efficient. Stop optimizing by hand & start using data science & machine learning to help you increase ROI. Built by 2 ex-Googlers, AdHawk is the easiest way to manage your Google & Facebook Ad campaigns.
Looking for a powerful online proofing tool? WebProof makes it easy for graphics businesses like agencies, designers, translators, newspapers, and retailers to collaborate and review projects anywhere, anytime. Its the perfect solution for teams who want to remove obstacles from their workflow, allowing them to reduce costs and complete projects faster. Plus, WebProof is much more than a proofing platform. You can customize and automate your workflow too. Find out more on our website. Free online proofing tool that allows multiple collaborators/reviewers to access projects anywhere, anytime.
Efficiënte tijdplanning voor je bureau! HourStack neemt de bestaande takenlijst van je team en geeft je de mogelijkheid om hun taken in hun wekelijkse rooster in te plannen. Je kunt ook per taak de tijd bijhouden en je werkelijke tijd vergelijken met je toegewezen tijd, zodat je inzicht krijgt in knelpunten en problemen met de bandbreedte van personeel binnen het wekelijkse gebruik van jou en je team. Meld je aan voor je gratis proefperiode van 14 dagen. In HourStack wordt tijd gecreëerd om je takenlijst gedaan te krijgen. Eenvoudige tool voor tijdplanning en -registratie voor teams en individuele medewerkers.
AdScale is een AI-platform dat Google-advertenties en Facebook-campagnes optimaliseert en automatiseert. Lever superieure resultaten en krijg meer tevreden klanten met AdScale AI. Beheer duizenden accounts met gemak en laat je bureau groeien zonder meer personeel of meer onkosten. De functies: budgetbeheer voor meerdere platforms, 24/7 biedingsoptimalisatie, geautomatiseerde gepersonaliseerde rapporten, verbeteringen van accountstructuur en kwaliteitsscore, realtime waarschuwingen, klikfraudebescherming, inzichtelijke dashboards en meer! Lever betere resultaten en werk effectiever met op AI gebaseerde automatisering en optimalisatie van advertenties. Ondersteun meer klanten met minder werklast.
CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for creative services teams. It's based on industry-standard processes and terminology and adapts to the way you work, so it's easy to use. CurrentTrack captures, documents and reports all time, costs and progress associated with jobs and clients, easing budgeting and billing and virtually eliminating miscommunication in the production process. CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for ad agencies.

door Synergist Express

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Agency project management & job costing tool for teams of 10 - 600. One system for all agency and project information, pre to post project. Produce estimates, schedule work, record time, track time vs budget, report on individual project and overall agency financial health. Synergist gives you control and visibility across all projects allowing you to plug issues such as over-servicing, maximise capacity, keep your team on chargeable work and improve internal & client-based communication. One complete system for all agency and project information, pre to post project. Ideal for teams 10 - 600.
QZZR is the easiest way for companies, publishers and agencies to create beautifully engaging quizzes for their team, organization or users. Easiest way for companies and individuals to create beautiful quizzes for their team, organization or users.
Advertising management system for media companies. Comes with order line templates for packaged and bundled orders. Advertising management system for media companies. Comes with order line templates for packaged and bundled orders.
AD-IN-ONE is a fully integrated, one-stop ad-agency management ninja that puts all administrative, creative and client functions under one cockpit. From job management to creative file storage, time sheets to budgeting, everything is constantly and instantly at your fingertips. So you may focus on what you do best - making great ads, while we make your agency more efficient and profitable. Our tailor-made solutions have kept clients satisfied across Europe, America, Asia and Africa. Fully integrated, one-stop ad-agency management ninja that puts administrative, creative and client functions under a single cockpit.
Digital advertising solution that helps businesses streamline marketing operations through email alerts, ad & video intelligence & more Digital advertising solution that helps businesses streamline marketing operations through email alerts, ad & video intelligence & more
Ignitur is an advanced project management software built for online marketing. Ignitur is equipped with a reporting engine, a task management tool, and a monitoring dashboard. Project Management for Web Marketers focusing on Information Gathering, Task Management, and Easy Reporting.
Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time. Prioritise, organise and manage tasks to timeframes using Schedullos smart Calendar, Kanban and Timer. Invoice your time and projects to customers in a flash. Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time.
Synup helps businesses unlock the power of local marketing by improving brand awareness, customer acquisition and sales results. Brands can enhance, distribute, analyze, and optimize their local content across all digital channels from a single place to be found and chosen by customers. Today, thousands of companies use Synup to improve local business content and results. Synup is headquartered in New York City with operations in the USA, Canada, APAC, EMEA, Australia, New Zealand, and the UK. Synup unlocks the potential of local marketing by continuously improving brand awareness, customer acquisition and sales results.

door Gale Force Digital

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
MediaForce is a web-based media planning & buying platform designed by media buyers for media buyers. Plan and buy all major traditional & digital mass media types in a third of the time at a third of the cost. Compare programs, dayparts, vendors & other variables. Get Nielsen television & radio ratings integration, unlimited advertisers, vendors, markets, campaigns & worksheets, seamless invoice importing, unlimited document storage & more. MediaForce is the new way to plan & buy media. Web-based media buying & planning software combining the ease-of-use of modern interfaces with the robust features of legacy systems.
Bekijk profiel
Spherexx offers a wide range of services: web design and development, business intelligence, software development, kiosk, lead generation advertising, mobile technology app development, search optimization, custom programming, data storage, and marketing and CRM tools to increase sales and profitability. Spherxx websites are fast loading and engineered with flexible, expandable, graphically superior functionality. Custom programming is available and integrations with multiple software platforms. Exponentially increase your sales or completely redesign your office workflow for more efficiency, accountability and profitability

door The Virtu Group

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Scope uniquely creates cost and effort predictions for a piece of agency work by analysing job data from 900+ agencies using AI, algorithms and statistics. There's no other product like it. In minutes a Scope-user can build a job estimate that considers - and budgets for, all the elements needed to complete a job. And, for the first time ever is able to compare their agency's predictions to an industry standard. This benchmark is called the ScopeMark. A unique data-driven scope and cost estimating tool. It enables agencies to build & compare their scopes to an industry standard.
Choozle provides a digital advertising software platform that leverages detailed consumer data to power programmatic advertising campaigns across display, video, mobile, and other mediumsall from a single, intuitive interface. Digital Advertising Made Easy Choozle is an independent and self-service digital advertising software platform.
Web-based advertising agency software designed to unite people, projects and finances across the business enterprise. The platform seamlessly blends work management, media and accounting into ONE system for firm-wide insights into projects, resources and profitability in real time. e·silentpartner is ONE web-based business management software for ad agencies and other professional services firms.
Bekijk profiel
Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights. Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights.
Bekijk profiel
Cloud based solution to help advertisers and publishers manage, track, and optimize their ad inventory. Cloud based solution to help advertisers and publishers manage, track, and optimize their ad inventory.
Bekijk profiel
Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers. Our fully transparent platform and shared-interest business approach enable premium publishers and brands to get their fair share of ad value at every opportunity, on their terms. Publishers can act with certainty and have the control of all the variables for the right blend of transaction models, channels and formats while activating the right audience data for value path optimization. Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers.
Our software and service hybrid is something the world has never experienced before. DashClicks is a SaaS platform built specifically for digital marketing agencies. DashClicks was created with one thing in mind, scaling. We know how complicated all these state-of-the-art softwares can be for agencies. We wanted DashClicks not only to be easy to use but have the ability to combine all the most popular softwares into one amazing platform. Finally, an incredible marketing platform and white-label fulfillment center, together at last. Get your very own dashboard now.
LumenAd is an advertising management platform that automates and normalizes cross-channel campaign data. Built within our proven framework for unifying programmatic, direct, search and social data, LumenAd consolidates all your advertising efforts into one intuitive hub. Marketers can architect campaigns, connect to any data source, monitor performance in real-time, and quickly craft insightful reports. Free yourself from wrangling data and get back to, well, marketing. End-to-end advertising management platform. Plan, manage, optimize and report on complex cross-channel campaigns from one hub.

door Perpetua Labs

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon. We help the worlds smartest Brands, Media Agencies and Sellers increase sales, minimize advertising costs, and dramatically save time on the minutiae of managing Amazon ads. With features like keyword and ASIN harvesting, algorithmic bidding, smart targets (brand, category, competitor), advanced analytics and best-in-class mobile apps, Perpetua gives superpowers to anyone who sells on Amazon. Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon.

door Spongecell

(1 review)
Bekijk profiel
Digital advertising tool that allows brands to create and optimize creative experiences via integration, machine learning & automation. Digital advertising tool that allows brands to create and optimize creative experiences via integration, machine learning & automation.

door Clients & Profits

(1 review)
Bekijk profiel
Cloud-based & on-premise project management software that helps advertising agencies manage people, project, media & revenue. Cloud-based & on-premise project management software that helps advertising agencies manage people, project, media & revenue.
Project management, data collection, and reporting software for advertising agencies. Project management, data collection, and reporting software for advertising agencies.

door Fitnet Manager

(1 review)
Bekijk profiel
Project-based ERP for professional services automation in the cloud. ERP solution dedicated to consulting firms and service companies. Functionality covers Project Management, Resource Planning, HR tasks, Invoicing, Expense management, and Workflow. Project-based ERP for professional services automation in the cloud. ERP solution dedicated to consulting firms and service companies.

door J+D Software

(1 review)
Bekijk profiel
J+D Software AG has been one of the most successful software developers for agency software for over 30 years - and our product PROAD is one of the most popular business solutions in the communications and creative industries. Lean processes and efficient work are not only important in the agency industry. This is why we have gradually adapted PROAD for other project-oriented service providers. With success: Today around 1,100 agencies, consultants and IT companies worldwide work with PROAD. From resource planning to project management to controlling: PROAD organizes all business processes in a single solution.

door BRIEFY.COM

(1 review)
Bekijk profiel
Task management solution with features such as resource planning, estimating, purchasing & invoicing. Task management solution with features such as resource planning, estimating, purchasing & invoicing.

door Simplestimate

(1 review)
Bekijk profiel
Makes the process of creating and sharing project estimates easier, faster, and more accurate. Makes the process of creating and sharing project estimates easier, faster, and more accurate.

door iAntz IT Solutions

(1 review)
Bekijk profiel
iWorkSync-AD integrates functions of all your departments including Accounts,Production,Media and Finance. iWorkSync-AD offers whole business automation, quick-to-implement and easy-to-use. iWorkSync-AD promotes productivity, boosts creativity, and adds to the top and bottom lines of an advertising agency. Some features- Support of Media and Production Job Types Support of 5-types of Media Job Formats Flexible User Access Rights Flawless Calculations Reports can be Export to PDF, EXCEL etc iWorkSync-AD,a fully integrated business management solution designed specifically for Media companies businesses 2 boost productivity

door Allisian

(1 review)
Bekijk profiel
Our software provides multiple ways to monitor and communicate the progress of your project. Our easy-to-navigate application facilitates client communication, internal teamwork, and automation of tasks for a streamlined project development. The combination of features we offer is not offered together in other agency project management suites. This combination of features reduces the amount of work needed and software required to get your jobs done. A project management app for marketing agencies. Features include task management, project notes, charts and more. Try us today!

door GroupThinq

(1 review)
Bekijk profiel
Smart Timesheets, Invoices, Expense Reporting, Vacation/Sick Tracking, Tasks, & Real-time business Intelligence....all in the Cloud Smart Timesheets, Invoices, Expense Reporting, Vacation/Sick Tracking, Tasks, & Real-time business Intelligence....all in the Cloud