294 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Productive is reclamebureausoftware op maat gemaakt voor de volledige levenscyclus van het bedrijf, van verkooppijplijn en resourceplanning tot facturering. Meer informatie over Productive
Productive is de tool die je nodig hebt om een winstgevend bureau te runnen, van verkoop tot facturering en betaling. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Werk samen aan taken en hou de tijd bij met eenvoudige tijdregistratie. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werkmanagement die reclamebureaus helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
monday.com is een software voor planning en samenwerking voor alle soorten advertentiebureaus. Plan campagnes, communiceer en deel bestanden. Meer informatie over monday.com
monday.com is software voor planning en samenwerking voor alle soorten reclamebureaus. Plan campagnes, maak een lijst van taken, communiceer en wissel bestanden uit met je team en deel de voortgang met je klanten, inclusief documenten, activa, goedkeuringsprocessen en campagneprestaties. monday.com stelt bureaus in staat om deadlines te halen, klanten tevreden te houden en meer zaken binnen te halen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Beheer moeiteloos je PPC-accounts met geautomatiseerde aanbevelingen, unieke gegevensweergaven en snelle implementatie. Eenvoudig maar krachtig. Meer informatie over Adalysis
Beheer moeiteloos je PPC-accounts op schaal met geautomatiseerde aanbevelingen, unieke gegevensweergaven en snelle implementatie. Adalyse is ontworpen om je uit het analyseren van gegevens te halen en op optimalisaties te richten door je direct te wijzen op wat er moet worden aangepakt. Advertenties worden automatisch getest. Accounts worden automatisch gescand op ontbrekende best practices. Je kunt je eigen gegevensscans creëren. Het invoeren van grootschalige wijzigingen vergt slechts enkele toetsaanslagen. Krachtig PPC-beheer was nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over Adalysis

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
WoodWing Assets (previously Elvis DAM) helps you manage and create incredible assets with the best-in-class Adobe InDesign integration. Meer informatie over WoodWing Assets
WoodWing Assets (voorheen Elvis DAM) is een flexibel, meegroeiend systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen dat creatieve bureaus en marketingafdelingen helpt bij het bereiken van hun doelen voor kwaliteit, kostenefficiëntie en snellere time-to-market. Het ondersteunt zakelijke en operationele processen met betrekking tot het opslaan, openen, delen en beheren van rechten en machtigingen van rich-mediamiddelen. Biedt een eersteklas integratie met Adobe InDesign. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over WoodWing Assets

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
WoodWing Studio (previously called Enterprise) is a content production workflow and multi-channel publishing solution. Meer informatie over WoodWing Studio
WoodWing Studio (Enterprise) is een oplossing voor inhoudproductie en publicatie via meerdere kanalen waarmee bureaus en merken hun inhoudproductie kunnen versnellen en stroomlijnen. Bureaus die de kanaalneutrale aanpak van deze oplossing gebruiken, verbeteren hun workflow voor inhoudproductie, met een duidelijke efficiëntie in samenwerking en het creëren van foutloze inhoud. Inhoudmakers kunnen de inhoud die ze produceren eenvoudig aanpassen of verfijnen en publiceren op elk kanaal voor drukwerk of digitaal materiaal. Meer informatie over WoodWing Studio

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Volledig uitgeruste maar eenvoudig te gebruiken PSA-oplossing die projecten, middelen en financiën verenigt en automatiseert onder één dak. Meer informatie over Birdview PSA
Birdview PSA verenigt teams door meer zichtbaarheid en één bron van waarheid te bieden voor projecten, middelen en financiën. Birdview biedt serviceorganisaties een uitgebreide set tools voor het beheren en uitvoeren van projecten, resource-optimalisatie en projectboekhouding. Dashboards en business intelligence-rapportage stellen teams in staat om inzichtgestuurde beslissingen te nemen en processen te optimaliseren voor verhoogde productiviteit en winstgevendheid. Meer informatie over Birdview PSA

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Werk samen met je team, reageer sneller en krijg meer werk gedaan. Meer informatie over Front
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Of je nu voorstellen doet voor nieuwe opdrachten, een website voor een klant lanceert of wordt toevertrouwd om al hun SEO-programma's uit te voeren, je kunt al je klantcommunicatie in Front afhandelen. Front biedt de beste verzameling van samenwerkingsfuncties (@-vermelding van teamgenoten, toewijzen, realtime teambewerking) en helpt om al je klanten 7x sneller te beantwoorden met een gepersonaliseerde ervaring. Concentreer je op je werk en laat Front de productiviteit van je team transformeren. Meer informatie over Front

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Nederland Lokaal product
Verbeter je klantrapportages met Whatagraph. Creëer moeiteloos gestroomlijnde cross-channel marketingrapportages en vertel boeiende gegevensverhalen. Meer informatie over Whatagraph
Wegen de marketingrapportages je zwaar in plaats de last te verlichten? Whatagraph helpt je tijd te besparen, waardevolle bronnen te optimaliseren, je klanten op de hoogte te houden en je bureau te schalen... dit alles met een eenvoudige oplossing voor marketingrapportages. Met het geautomatiseerde rapportageplatform kun je eenvoudig met enkele klikken cross-channel marketingrapportages creëren, analysegegevens visualiseren en rapportagelevering plannen. Meer informatie over Whatagraph

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Met Kontentino kunnen jij en je team fouten voorkomen bij het creëren en plannen van content/advertenties op sociale media. De samenwerking verloopt soepel en taken zijn duidelijk gedefinieerd. Het verbetert de communicatie en de relatie tussen je bureau en de klant. Dankzij Kontentino groeien bureaus en kunnen ze meer klanten aannemen. Een bijkomend voordeel is het feit dat klanten dol zijn op het goedkeuringsproces in Kontentino, omdat het zo eenvoudig is. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Een eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd advertentiesysteem voor de blogger-generatie. Advertenties plannen, roteren en volgen. Meer informatie over AdPlugg
AdPlugg is een modern, cloudgebaseerd adserversysteem waarmee je moeiteloos advertenties op je website of blog kunt weergeven. Duizenden tijdschriften, kranten en andere sites gebruiken AdPlugg om hun online advertenties te beheren, weer te geven en te volgen. Plaats AdPlugg-tags eenvoudig overal op je site waar je advertenties wilt weergeven. Upload en beheer vervolgens je advertenties vanaf je dashboard op adplugg.com. Richt, roteer en plan moeiteloos advertenties uit elke bron. Bekijk hoogwaardige grafieken en rapporten over weergaves, klikken en CTR. Meer informatie over AdPlugg

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Octoboard helpt bedrijven en marketingbureaus met het creëren van online dashboards, klantportals en het automatiseren van klantrapportages. Meer informatie over Octoboard for Agencies
Marketingbureaus besparen tijd en winnen klanten door geautomatiseerde rapporten en whitelabel klantportals te creëren. Octoboard verzendt rapporten naar klanten en host klantportals - SEO, PPC, social media, e-mailmarketing, web-analytics en meer. * Gehoste klantportals - genereer meer verkeer naar je website * Meer dan 50 integraties in al je favoriete marketingplatforms * Meer dan 100 vooraf gecreëerde sjablonen voor dashboards en rapporten van klantportals * Onbeperkt aantal rapporten, dashboards, gebruikers vanaf slechts $ 5 per klant Meer informatie over Octoboard for Agencies

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerd platform voor gegevensvisualisatie en rapportage, consolideert marketinggegevens en prestatiestatistieken in één enkel dashboard. Meer informatie over TapClicks
TapClicks is speciaal ontworpen voor moderne digitale bureaus, en het consolideert en visualiseert al je marketingcampagnegegevens en prestatiestatistieken in een geïntegreerd dashboard, compleet met geautomatiseerde rapportage. Bureaus gebruiken dit intern om snel te zien hoe campagnes lopen, maar ook extern, waardoor ze hun klanten tevreden houden met consistente merkeigen rapportage over al het werk dat wordt gedaan. Resultaten zijn verhoogde klantretentie en natuurlijke upsells voor gebruikers van verkoopbureaus. Meer informatie over TapClicks

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Van het grote plaatje van de voortgang tot gedetailleerde uitvoering, Smartsheet helpt marketingprofessionals zich te concentreren op wat het belangrijkste is. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor het uitvoeren van werk dat een nieuwe definitie geeft aan hoe teams samenwerken. Het is volledig aanpasbaar en gemakkelijk te delen binnen je organisatie of met klanten. Met meerdere kanalen, concurrerende prioriteiten en een eindeloze stroom van verzoeken, rekenen toonaangevende marketeers op de Smartsheet-oplossingen voor werkbeheer om strategisch te plannen, te rapporteren over programma's, en leveranciers, teams en klanten te coördineren. Krijg een overzicht van al je projecten, plannen, middelen en verzoeken. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals Havas, Metalab en Ogilvy. Meer informatie over Float
Sinds 2012 helpt Float teams van topbureaus uit de hele wereld, waaronder Havas, Metalab en Ogilvy, hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Eén samenwerkingsplek voor jou en je klanten. Beperk de storingen, deel je voortgang en ontvang feedback. In realtime! Meer informatie over ActiveCollab
Je wilt uitzonderlijke klantenservice bieden. En dat kan met ActiveCollab. Beheer de toegang van klanten tot je taken en projecten, deel je voortuitgang met hen, hou ze op de hoogte. Alle communicatie gebeurt op één plek, dus je hoeft geen delen en fragmenten in e-mails en chats na te jagen. Bovendien kun je je klanten rechtstreeks vanuit het project factureren! Hier gebeurt het echte werk en je klanten kunnen er getuige van zijn! Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Bureaus gebruiken Toggl Plan om projecten in te plannen en ze gedaan te krijgen zonder hun teams te overbelasten. Meer informatie over Toggl Plan
Toggl Plan is een eenvoudige, online tool voor werkmanagement voor reclamebureauteams. Maak campagneschema's, volg de voortgang en lever op tijd resultaten zonder het gehaast op het laatste moment. Bovendien kun je de werklast van je team waar nodig visualiseren en opnieuw in evenwicht brengen. Met een duidelijk overzicht van je project- en teamtijdlijnen kun je niet alleen op tijd werk leveren, maar ook vroegtijdig knelpunten in je middelen identificeren. Ga met slechts een paar klikken aan de slag met Toggl Plan. Meer informatie over Toggl Plan

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Het eerste door AI ondersteunde alles-in-één marketingplatform voor autonome advertentie-inkoop en -optimalisatie met creatieve intelligentie. Meer informatie over Madgicx
Madgicx.com is een geheim wapen dat wordt gebruikt door duizenden gegevensgestuurde adverteerders die hun tijd liever niet verspillen aan het handmatig optimaliseren van hun advertenties. Stel je voor dat je een elite reclamebureau inhuurt voor de prijs van software - dat is Madgicx. Meer informatie over Madgicx

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Online samenwerkingssoftware voor proofing voor al je campagnes met eenvoudige opmaak en goedkeuring van video-, afbeeldings-, pdf- en webprojecten. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is proefdruksoftware die is ontworpen om te vereenvoudigen hoe reclamebureaus feedback en goedkeuringen krijgen over campagne-inhoud. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer rechtstreeks op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML-inhoud. Vergelijk versies en revisies door ze naast elkaar te zetten. Interne-externe privacymodus verbergt interne gesprekken van klanten. Volg de status, taken en goedkeuringen van je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
CAFLOU is gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware die ideaal is voor marketingbureaus, IT-bedrijven, PPC- of SEO-specialisten. Probeer het gratis. Meer informatie over CAFLOU
Met CAFLOU kun je de prestaties en economie van je bedrijf en team stimuleren. 100% digitaal. CAFLOU is een eenvoudig te gebruiken maar complex bedrijfsmanagementsysteem waarmee je vanaf één plek echte controle over je bedrijf krijgt. Met CAFLOU kun je de cashflow en zakelijke activiteiten beheren, bepalen waar je geld kunt besparen, je team volgen en organiseren en projecten beheren. Allemaal op één plek, zelfs vanuit het thuiskantoor. Meer informatie over CAFLOU

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Zorg dat lanceringen soepel blijven verlopen en dat je communicatie duidelijk is door Trello te gebruiken om te zien welke taken op schema liggen en welke inhoud als volgende aan de beurt is.
Trello helpt je marketingteams om meer gedaan te krijgen, van het plannen van een lancering tot de inhoud van de redactionele agenda, tot vergaderagenda's en alles daartussenin. Trello is het commandocentrum dat al je taken en tools met elkaar verbindt om statusupdates en vervaldatums te tonen, en je de kans biedt om snel opmerkingen uit te wisselen met teamgenoten. Voeg bestanden en tickets toe vanuit andere apps zoals Google Docs en Salesforce, zodat alles bij elkaar blijft. Zorg dat lanceringen soepel blijven verlopen en dat je hele marketingteam op één lijn blijft. Meer informatie over Trello

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
It is a grahic design solution that helps businesses design logos, icons, billboards, book illustrations, and more.
It is a grahic design solution that helps businesses design logos, icons, billboards, book illustrations, and more.

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Populaire gratis alles-in-één tool voor het beheer van reclamebureaus met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een toonaangevende gratis alles-in-één tool voor het beheer van reclamebureaus voor zeer productieve teams. Met dit platform kun je marketingtaken, campagnes, documenten en klanten op één plek beheren. Met ClickUp is het eenvoudig om samen te werken met je team, klanten en aannemers, je gegevens te verbinden en dashboards te creëren om gegevensgestuurde inzichten te verkrijgen uit elke workflow. Eén app die wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams, variërend van startups tot reuzen zoals Google, Uber en Airbnb, kan alle andere apps vervangen. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Wrike is software voor het beheer van advertentiewerk voor bedrijfsteams met Gantt-diagrammen, urenregistratie en inzichten uit meer dan 40 apps.
Wrike is software voor het beheer van advertentiewerk voor teams in grote ondernemingen. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor marketingteams. Je kunt campagnes plannen, uitvoeren en erover rapporteren met Gantt-diagrammen, Kanbanborden, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, eenvoudig te gebruiken rapportage, aangepaste aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve inhoud met Wrike for Marketers Performance. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Waar goede marketeers geweldig worden.
SEMrush is een SaaS-platform voor online zichtbaarheidsbeheer en contentmarketing waarmee bedrijven meetbare resultaten behalen via online marketing. SEMrush wordt vertrouwd door meer dan 3.000.000 marketingprofessionals en biedt oplossingen voor bedrijven in elke sector om campagnes te bouwen, te beheren en te meten in alle marketingkanalen. Met 30 tools voor zoeken, content, sociale media en marktonderzoek en gegevens voor meer dan 140 landen, is SEMrush een onmisbare oplossing voor alle bedrijven die online activiteiten serieus nemen. Meer informatie over Semrush

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om kleine bedrijven te voorzien van het populairste marketingplatform ter wereld door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren.
Flexibele software voor werk- en projectmanagement die bureaus helpt om grote volumes klantprojecten van begin tot eind te beheren. Teamwork stelt je in staat om flexibele, aangepaste werkstromen te ontwerpen en geeft je één centrale plaats om je team- en klantprojecten te visualiseren. Werk moeiteloos samen, inclusief opmerkingen en berichten, bespaar met sjablonen tijd bij het instellen van projecten, voeg klanten toe als samenwerkenden om de communicatie te vereenvoudigen en zet je tijd om in facturen dankzij urenregistratie. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen.
Mavenlink transformeert je bureau door beheer van middelen, projectmanagement, samenwerking, urenregistratie en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink kan je team sneller en voorspelbaarder campagnes starten en de statistieken beheren die ertoe doen. Meer informatie over Mavenlink

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Vereenvoudig je workflows en optimaliseer je dagelijkse routines met de verzameling van meer dan 250 marketingsjablonen. Meer informatie over Miro

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De software voor digitale displays van REACH is een gebruiksvriendelijke oplossing voor slechts $ 30 per maand. Meer dan 400 5-sterren-beoordelingen bewijzen het.
De oplossing wordt vertrouwd door duizenden klanten, met 5 sterren-beoordelingen als bewijs, en is zo gebruiksvriendelijk dat je binnen 30 minuten aan de slag kunt. Kies uit meer dan 100 apps en sjablonen om planningen, sociale media, video's, weer, verkeer, waarschuwingen en je belangrijke aankondigingen weer te geven. Tarieven beginnen bij $ 30 per maand (zonder contracten) en zijn inclusief onbeperkte ondersteuning, training en gebruikersaccounts. Deze display-oplossing is perfect voor klanten die een goedkope, gebruiksvriendelijke oplossing willen. Krijg nu je gratis proefversie. Meer informatie over REACH

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM voor instanties die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Wil je beter georganiseerd en productiever zijn?
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM voor bureaus die meer deals willen sluiten en betere klantrelaties willen opbouwen. Besteed tijd aan het focussen op je klanten, niet op repetitieve administratieve taken of ingewikkelde tools. Copper integreert naadloos met Gmail en andere Google Apps, waardoor dubbele gegevensinvoer overbodig wordt. Ga verder dan alleen het sluiten van de deal: met de Projects-tool van Copper kun je samenwerken tussen teams en al je relaties en werk beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Copper

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
PPC solution that enables enterprises to manage online business advertisements to generate website visits and drive sales.
PPC solution that enables enterprises to manage online business advertisements to generate website visits and drive sales.

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Duizenden creatieve en digitale marketingbureaus vertrouwen op Avaza om de samenwerking van teams te versnellen, tijd en uitgaven vast te leggen en facturen te versturen. Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Een platform voor hoogwaardige communicatie. Bovendien is de oplossing gebruiksvriendelijk, voorzien van een scala aan apps en onbeperkte ondersteuning.
Dit platform is van mening dat het communiceren van de juiste boodschap op het juiste moment de kracht heeft om te motiveren, te informeren en te inspireren. Het helpt bedrijven dit te bereiken door een oplossing voor digitale ondertekening te bieden die eenvoudig te gebruiken en boordevol unieke apps is en wordt ondersteund door onbeperkte ondersteuning en expertise van een team van gepassioneerde en deskundige personen. Met prijzen die beginnen vanaf $ 25/maand en zonder contracten, is het product voor zowel grote als kleine bedrijven uit elke sector interessant. Plan vandaag nog een demo in. Meer informatie over truDigital Signage

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
WordStream is een online advertentieplatform gebouwd voor bureaus om de productiviteit en prestaties voor hun klanten te verhogen.
Met de bureauoplossingen van WordStream kun je meer gedaan krijgen in minder tijd en betere resultaten behalen voor je klanten en je bedrijf. Met WordStream Advisor voor bureaus kun je door je klanten betaalde zoekresultaten en sociale advertentiecampagnes in slechts 20 minuten per week optimaliseren. Slimme tools en wekelijkse meldingen besparen tijd en geld, en visueel indrukwekkende rapportage maakt het gemakkelijk om je klanten te laten zien hoeveel je voor ze doet. Meer informatie over WordStream Advisor

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
De oorspronkelijke online bannermaker. Downloaden als JPG, PNG, HTML5, GIF of MP4, delen op sociale media en integreren in je website.
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy (voorheen Bannersnack) je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele inhoud georganiseerd en altijd merkeigen te houden. Ontwerp, communiceer en laat je zien. Meer informatie over Creatopy

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels. Maar de beschikbare software voldeed simpelweg niet aan de behoeften van de klanten. Dus werd gebruik gemaakt van de kennis van de sector en ervaring uit de eerste hand en werd een eigen volledig geïntegreerde oplossing voor workflowbeheerm gebouwd. En vanaf dat moment heeft de ontwikkeling zich doorgezet om Workamajig gebruiksvriendelijker, efficiënter en waardevoller te maken voor klanten. Vandaag de dag vertrouwen meer dan 3000 bedrijven, variërend van 10 tot 10.000 werknemers, op Workamajig. Meer informatie over Workamajig

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Hightail is gebouwd voor samenwerking tussen bureaus aan creatieve middelen met functies waarmee je grote bestanden kunt verzenden, content kunt bekijken (zoals PDF's, video's en afbeeldingen), nauwkeurige feedback kunt verzamelen, taken kunt toewijzen, activiteiten kunt volgen met teamdashboards, versies kunt controleren en goedkeuringen kunt routeren. Hightail helpt teams om de hoeveelheid tijd te verminderen die nodig is om werk te beoordelen en projecten op schema te houden, en het is eenvoudig te gebruiken voor elk teamlid, zowel binnen als buiten je organisatie, terwijl de content veilig blijft. Meer informatie over Hightail

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren.
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra. Meer informatie over Celtra

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement.
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Maximaliseer automatisch de openingspercentages voor nieuwsbrieven met het SendPulse AI-platform.
SendPulse is een geïntegreerd berichtenplatform met het "kunstmatige intelligentie"-systeem en personalisatie om klantenservicemedewerkers bovenmenselijk te maken, waardoor gebruikers met alle apparaten kunnen communiceren via e-mail, sms, webpush, SMTP enz. Klanten die SendPulse Al gebruiken, zien regelmatig een toename van 50% tot 100% in de betrokkenheidsstatistieken, inclusief klikfrequenties, paginaweergaven, tijd doorgebracht op de site en conversies. Meer informatie over SendPulse

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
MediaRadar is een cloudgebaseerde tool die professionals en bureaus helpt meer deals te sluiten.
Met MediaRadar kun je geweldige prospects vinden, weten wie hun aankoopbeslissingen neemt, een overtuigende pitch leveren en meer opdrachten winnen. Dit platform biedt de meest relevante gegevens, inzichten en adviezen die je nu nodig hebt om je omzet te verhogen, naast het bekroonde klantenserviceteam dat is ontworpen om jou te helpen succes te bereiken. Klaar om te zien hoe MediaRadar je kan helpen je bedrijf naar het volgende niveau te brengen? Meer informatie over MediaRadar

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Easy Projects is een cloudgebaseerd projectmanagementplatform voor snel evoluerende marketingteams en bureaus.
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende marketingteams en bureaus die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Kanban-bord en Gantt-grafiek Robuust projectmanagement ter ondersteuning van WBS (onbeperkte hiërarchie), meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren Mobiele apps Beheer van hulpbronnen Meer dan 1000 integraties Gegevensbeveiliging op ondernemingsniveau Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Stelt reclamebureaus in staat om creatieve projecten effectief te beheren, van het opstarten van een project tot de goedkeuring van de illustraties en het opslaan van de definitieve producten.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor reclamebureaus die projectmanagement, resource management, goedkeuringsworkflow en DAM dynamisch combineert in één eenvoudig te gebruiken programma. Plan en volg je creatieve projecten met grotere transparantie, samenwerking en productiviteit. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer projecttijdlijnen, briefingsjablonen, online bijhouden van projecten, urenregistratie, taakbeheer, online opmaak (alle media) en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren. Meer informatie over Function Point

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
Finally, an incredible marketing platform and white-label fulfillment center, together at last. Get your very own dashboard now.
Our software and service hybrid is something the world has never experienced before. DashClicks is a SaaS platform built specifically for digital marketing agencies. DashClicks was created with one thing in mind, scaling. We know how complicated all these state-of-the-art softwares can be for agencies. We wanted DashClicks not only to be easy to use but have the ability to combine all the most popular softwares into one amazing platform. Meer informatie over DashClicks

Functies

  • Campagnebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden