Reclamebureau software

Gebruik Capterra in Nederland om de beste Reclamebureau software voor je bedrijf te vinden.

Waarom Capterra gratis is
monday.com is een plannings- en samenwerkingshulpmiddel voor alle soorten bureaus. Plan campagnes, noteer taken, communiceer en wissel bestanden uit met je team en deel je voortgang met je klanten. Documenten, ideeën, goedkeuringen en prioriteiten: monday.com stelt bureaus in staat om deadlines te halen, klanten tevreden te houden en meer omzet te genereren. Meer informatie over monday.com monday.com is een plannings- en samenwerkingsprogramma voor reclamebureaus. Plan campagnes, voer a/b-tests uit en deel de voortgang met je klanten. Meer informatie over monday.com
Als leider in de automatisering van servicewerkzaamheden helpt Accelo meer dan 2.000 kleine tot middelgrote digitale bedrijven en creatieve bureaus wereldwijd om tijd te besparen en winstgevender te worden. Accelo is de totaaloplossing voor projectbeheer en werkzaamheden van bureaus. Ervaar een end-to-end oplossing voor verkoop- en projectmanagement die speciaal is gebouwd voor klantgerichte bureaus. Accelo komt voort uit een digitaal bureau en weet uit de eerste hand hoe je groeiende webbedrijven succesvol kunt maken. Meer informatie over Accelo Accelo helpt meer dan 2.000 bureaus over de hele wereld met een totaaloplossing van prospect tot het sluiten van het project en alles daartussenin. Meer informatie over Accelo
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
Simplistische en beperkte tools voor samenwerking en beheer volstaan niet langer. Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bureau goed te runnen: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Ontvang een gratis proefperiode van 14-dagen en overtuig jezelf! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontwikkeld voor reclame- en creatieve bureaus. Meer informatie over Scoro

door PPH Enterprise Solutions

(0 beoordelingen)
TalentDesk.io is an intuitive, easy to use Freelancer Management System perfect for creative, marketing and advertising agencies to manage their freelance and contract workforce. Leveraging over 12 years of experience within the freelance economy, the platform helps companies: - Onboard and source freelancers compliantly - Simplify project management - Automate payments & consolidate multiple invoices into a monthly one Meer informatie over TalentDesk.io TalentDesk.io is a Freelancer Management System ideal for creative & advertising agencies to manage their freelance workforce. Meer informatie over TalentDesk.io
Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Of je nu voorstellen doet voor nieuwe opdrachten, een website voor een klant lanceert of wordt toevertrouwd om al hun SEO-programma's uit te voeren, je kunt al je klantcommunicatie in Front afhandelen. Front biedt de beste verzameling van samenwerkingsfuncties (@-vermelding van teamgenoten, toewijzen, realtime teambewerking) en helpt om al je klanten 7x sneller te beantwoorden met een gepersonaliseerde ervaring. Richt je erop om meer werk gedaan te krijgen, en laat Front de productiviteit van je team transformeren. Meer informatie over Front App Front is de populairste inbox voor marketingbureaus. Werk samen met je team, reageer sneller en krijg meer werk gedaan. Meer informatie over Front App
AdScale is een AI-platform dat Google-advertenties en Facebook-campagnes optimaliseert en automatiseert. Lever superieure resultaten en krijg meer tevreden klanten met AdScale AI. Beheer duizenden accounts met gemak en laat je bureau groeien zonder meer personeel of meer onkosten. De functies: budgetbeheer voor meerdere platforms, 24/7 biedingsoptimalisatie, geautomatiseerde gepersonaliseerde rapporten, verbeteringen van accountstructuur en kwaliteitsscore, realtime waarschuwingen, klikfraudebescherming, inzichtelijke dashboards en meer! Meer informatie over AdScale Lever betere resultaten en werk effectiever met op AI gebaseerde automatisering en optimalisatie van advertenties. Ondersteun meer klanten met minder werklast. Meer informatie over AdScale
AdPlugg is een modern, cloudgebaseerd adserversysteem waarmee je moeiteloos advertenties op je website of blog kunt weergeven. Duizenden tijdschriften, kranten en andere sites gebruiken AdPlugg om hun online advertenties te beheren, weer te geven en te volgen. Plaats AdPlugg-tags eenvoudig overal op je site waar je advertenties wilt weergeven. Upload en beheer vervolgens je advertenties vanaf je dashboard op adplugg.com. Richt, roteer en plan moeiteloos advertenties uit elke bron. Bekijk hoogwaardige grafieken en rapporten over weergaves, klikken en CTR. Meer informatie over AdPlugg Een eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd advertentiesysteem voor de blogger-generatie. Advertenties plannen, roteren en volgen. Meer informatie over AdPlugg
Smartsheet is een online platform voor het uitvoeren van werk dat een nieuwe definitie geeft aan hoe teams samenwerken. Het is volledig aanpasbaar en gemakkelijk te delen binnen je organisatie of met klanten. Met meerdere kanalen, concurrerende prioriteiten en een eindeloze stroom van verzoeken, rekenen toonaangevende marketeers op de Smartsheet-oplossingen voor werkbeheer om strategisch te plannen, te rapporteren over programma's, en leveranciers, teams en klanten te coördineren. Krijg een overzicht van al je projecten, plannen, middelen en verzoeken. Meer informatie over Smartsheet Van het grote plaatje van de voortgang tot gedetailleerde uitvoering, Smartsheet helpt marketingprofessionals zich te concentreren op wat het belangrijkste is. Meer informatie over Smartsheet
ReportGarden is een dashboard- en rapportagetool waarmee reclamebureaus in staat zijn om rapportage over meerdere kanalen te automatiseren, campagnebudgetten te beheren, facturen aan te maken, SEO-audits uit te voeren en ranglijsten voor zoekwoorden bij te houden voor je klanten. Meer dan 1000 topbureaus vertrouwen al op ReportGarden om hun workflows te automatiseren. Met ReportGarden kun je in realtime marketingstatistieken uit meer dan 35 digitale marketingkanalen integreren en daarmee talloze uren besparen. Maak indruk op je klanten, sluit meer deals en laat dit platform de rest automatiseren. Probeer het nu gratis! Meer informatie over ReportGarden Beste rapportage- en dashboardsoftware voor reclamebureaus waarmee kleine tot middelgrote bureaus in staat zijn om voorstellen te genereren, facturen aan te maken, budgetten te beheren en meer. Meer informatie over ReportGarden
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van freelancers en leveranciers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bureaus en mediabedrijven om hun externe werknemers en partners te onboarden, te beheren en verbinding met ze te onderhouden, waar ze zich ook bevinden. Als je binnen de EU met mensen werkt, bekijk dan hoe Shortlist je kan helpen om AVG-conform te blijven. Meer informatie over Shortlist Beheer je aannemers en leveranciers. Meer informatie over Shortlist
Forecast is een efficiënte tool voor het beheren van je digitale projecten. Een oplossing die onmiddellijk vertrouwd aanvoelt voor jou als projectmanager bij een digitaal bureau. Forecast verbetert je werkproces door naadloze samenwerking aan te bieden en is perfect voor teams van meer dan 20 mensen. Dit product wordt aangedreven door kunstmatige intelligentie (AI) om oplossingen te bieden voor zelfs de meest complexe klantproblemen. Forecast voorziet in alle behoeften van digitale bureaus. Voor bedrijven waarvoor het belangrijk is om projecten op tijd, binnen bereik en binnen het budget te leveren. Meer informatie over Forecast Door AI aangedreven projectbeheer. Forecast koppelt je mensen, projecten en winst aan elkaar en voorziet in alle behoeften van digitale bureaus. Meer informatie over Forecast
Bannerwise is a Creative Management Platform that empowers agencies to increase their clients' ROI by using a scalable, efficient solution for digital ad production and management. Create relevant and better performing ads for you clients with ease, while at the same time decreasing the set-up and production time. Unlock the full potential of digital advertising! Meer informatie over Bannerwise One platform to build, scale and publish HTML5, video and dynamic ads for your clients without any coding knowledge. Meer informatie over Bannerwise
Marketingbureaus besparen tijd en winnen klanten door geautomatiseerde rapporten en whitelabel klantportals te creëren. Octoboard verzendt rapporten naar klanten en host klantportals - SEO, PPC, social media, e-mailmarketing, web-analytics en meer. * Gehoste klantportals - genereer meer verkeer naar je website * Meer dan 50 integraties in al je favoriete marketingplatforms * Meer dan 100 vooraf gecreëerde sjablonen voor dashboards en rapporten van klantportals * Onbeperkt aantal rapporten, dashboards, gebruikers vanaf slechts $ 5 per klant Meer informatie over Octoboard for Agencies Octoboard helpt bedrijven en marketingbureaus met het creëren van online dashboards, klantportals en het automatiseren van klantrapportages. Meer informatie over Octoboard for Agencies
TapClicks is speciaal ontworpen voor moderne digitale bureaus, en het consolideert en visualiseert al je marketingcampagnegegevens en prestatiestatistieken in een geïntegreerd dashboard, compleet met geautomatiseerde rapportage. Bureaus gebruiken dit intern om snel te zien hoe campagnes lopen, maar ook extern, waardoor ze hun klanten tevreden houden met consistente merkeigen rapportage over al het werk dat wordt gedaan. Resultaten zijn verhoogde klantretentie en natuurlijke upsells voor gebruikers van verkoopbureaus. Meer informatie over TapClicks Webgebaseerd platform voor gegevensvisualisatie en rapportage, consolideert marketinggegevens en prestatiestatistieken in één enkel dashboard. Meer informatie over TapClicks
Wrike is een werkbeheertool voor bureaus die helpt bij het consolideren van al je projecten, communicatie en bestanden op één plek, waardoor je het overzicht krijgt dat je nodig hebt om ervoor te zorgen dat campagnes op tijd worden voltooid. Je kunt ook de transparantie en communicatie met klanten verbeteren door hen in Wrike een gratis plek als samenwerkingspartner te geven, zodat ze digitale middelen kunnen beoordelen, de voortgang kunnen controleren en opmerkingen over werk kunnen achterlaten. Perfect voor marketing- en creatieve teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike Overtref de verwachtingen van klanten met gebruiksvriendelijke projectbeheersoftware voor bureaus. Perfect voor marketing- en creatieve teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Kontentino stelt reclamebureaus en hun klanten in staat om naadloos samen te werken bij het maken en goedkeuren van sociale media-content/advertenties. Een belangrijk resultaat is dat de kwaliteit van de inhoud verbetert en dat fouten of mislukkingen worden voorkomen bij het publiceren van sociale content/advertenties; ook bespaart het 30% van de tijd op operationele taken. Bovendien plaatst de analysesectie gegevens in een context, zodat managers van sociale media de prestaties van de berichten/advertenties beter kunnen begrijpen bij het rapporteren aan klanten. Meer informatie over Kontentino De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Float heeft 's werelds beste teams, waaronder Vice, Buzzfeed en Ogilvy, geholpen als de toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Met een intuïtieve interface op basis van slepen-en-neerzetten, bliksemsnelle technologie en realtime samenwerking maakt Float het voorspellen en plannen van je team eenvoudig. Integreer in Slack, Trello en meer dan 1000 apps om de workflow van je team te automatiseren, en download de iOS-app. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float De toonaangevende app voor resourcebeheer voor reclamebureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals Vice, Buzzfeed en Ogilvy. Meer informatie over Float
Je wilt uitzonderlijke klantenservice bieden. En dat kan met ActiveCollab. Beheer de toegang van klanten tot je taken en projecten, deel je voortuitgang met hen, hou ze op de hoogte. Alle communicatie gebeurt op één plek, dus je hoeft geen delen en fragmenten in e-mails en chats na te jagen. Bovendien kun je je klanten rechtstreeks vanuit het project factureren! Hier gebeurt het echte werk en je klanten kunnen er getuige van zijn! Meer informatie over ActiveCollab Eén samenwerkingsplek voor jou en je klanten. Beperk de storingen, deel je voortgang en ontvang feedback. In realtime! Meer informatie over ActiveCollab
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren. Meer informatie over Favro
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende marketingteams en bureaus die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Kanban-bord en Gantt-grafiek Robuust projectmanagement ter ondersteuning van WBS (onbeperkte hiërarchie), meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren Mobiele apps Beheer van hulpbronnen Meer dan 1000 integraties Gegevensbeveiliging op ondernemingsniveau Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd projectmanagementplatform voor snel evoluerende marketingteams en bureaus. Meer informatie over Easy Projects
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
The mission of Marketing 360 is to provide small businesses with the #1 marketing platform in the world by offering world-class digital marketing software & highly skilled professional marketing services through a single, powerful, affordable platform. #1 Marketing Platform For SMB's! FREE marketing demo
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users worldwide in a variety of industries, small to mid-sized businesses use Insightly to manage opportunities at every stage of the sales process, link customer relationships, deliver projects, build quotes, and more. CRM solution for SMB to mid-sized businesses that manages opportunities, delivers projects, links relationships, and builds quotes.
Mavenlink transforms your agency by uniting resource management, project management, collaboration, time tracking, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. With Mavenlink, your team can launch campaigns faster and more predictably and manage the metrics that matter. With Mavenlink, your team can launch campaigns faster and more predictably and manage the metrics that matter.
WordStream's agency solutions allow you to get more done in less time, driving better results for your clients and your business. With WordStream Advisor for Agencies, you can optimize your clients' paid search and social advertising campaigns in just 20 minutes per week. Smart tools and weekly alerts save time and money, and visually stunning reporting makes it easy to show your clients how much you're doing for them. WordStream is a online advertising platform built for agencies to drive productivity and performance for their clients.
Thousands of creative & digital marketing agencies rely on Avaza to accelerate team collaboration, capture time & expenses and send invoices. Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. Available in the cloud, from any device. Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops. But the available software just wasn't serving our clients needs. So we took our industry knowledge and firsthand experience and built our own fully integrated workflow management solution. And we've been evolving ever since to make Workamajig easier to use, more efficient, and more valuable to our clients. Today, more than 3,000 firms ranging from 10 to 10,000 employees rely on Workamajig. Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
Celtra Creative Management Platform is a cloud-based, self-service software for managing the entire creative lifecycle of digital advertising - improving advertising effectiveness while reducing operational costs. It offers cutting-edge features for making unique brand experiences for display, video and native formats, and deploys them flawlessly across all channels and devices. The platform offers detailed data for analysis and sophisticated tools for testing and optimization to maximize ROAS. Celtra's CMP is a cloud-based, self-service software for managing the entire creative lifecycle of digital advertising.
Hightail is built for agency collaboration on creative assets with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, videos and images), collect precise feedback, assign tasks, monitor activity with team dashboards, control versions and route approvals. Hightail helps teams to reduce the amount of time it takes to review work, keeping projects on track, and is easy for any team member to use, whether inside or outside your organization, while keeping content secure. Hightail lets you share files, get feedback and take projects from concept to completion.
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Admation is a cloud based ad agency solution which dynamically blends project management, resource management, approval workflow & DAM into one easy-to-use tool. Plan and track your creative projects with increased transparency, collaboration and productivity. Key features include project timelines, briefing templates, online project tracking, timesheet recording, task management, online markup (all media), and many other user-friendly features. Enabling ad agencies to effectively manage creative projects from project set up to artwork approval and storing final assets.

door Function Point Productivity Software

(183 beoordelingen)
All-in-one project management software for agencies, design studios and internal marketing departments looking to streamline their business. Software combines project management, QuickBooks integration, time tracking, CRM, financial and business reporting tools in one cloud-based system. Our solution helps businesses improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. The all-in-one system with project management, QuickBooks integration, time tracking, CRM, financial and business tools.
The easiest way for marketing agencies to extend services to their smaller clients. Efficiently manage clients and campaigns. Capture leads on your client's website. Send smarter emails. Nurture prospects ongoing. Deliver hot leads directly to your client through the built-in CRM. Expensive, robust tools are overkill for smaller clients. Expand your retainer business with affordable, all-in-one sales and marketing software. Special pricing for marketing agencies with multiple clients. Hatchbuck is a user-friendly CRM and marketing automation platform for marketing agencies with small business clients.
Simple online timesheet and project management tools created by an ad agency for advertising agencies, graphic designers, PR, digital, marketing firms and in-house creative teams. FunctionFox is loved by small firms and Fortune 500 companies worldwide for being easy to use and the 5-star service and free expert advice. Easily manage and track multiple jobs, budgets and resources with on-demand, actionable reports. Boost your productivity and profitability start your free demo today. Simple online timesheet and project management with expert advice, loved by creative professionals worldwide. Get your free demo today.
Winmo helps Advertising Agencies of all sizes win more clients without referrals or RPFs. Voted #1 most essential new business tool, Winmo helps you get in front of the right brands at the right time, providing decision-maker details at thousands of national advertisers, their current agency partners, and the likelihood of when they¿ll be hiring new ones. Grow your agency and generate new business by gaining direct contact info, quality leads and valuable insight into brands. Winmo's sales intelligence helps advertising agencies reach the right contacts at the right brands at the right time.
Find great prospects, know who makes their buying decisions, deliver a compelling pitch and win more business using MediaRadar. We have the most relevant data, insights, and advice that you need to increase revenue now, alongside our award-winning Customer Service team built to help you win. Ready to see how MediaRadar will help you take your business to the next level? MediaRadar is a cloud-based tool that helps professionals and agencies close more deals.
Created by an ad agency nearly 20 years ago, Workzone is tailor-made for project management and creative review by agencies, their clients and business partners. Cross-project dashboards let you see where everything stands and who has availability. Personalized to-do lists keep each team member focused on what needs to get done. Share and mark up files prior to sending them to clients for approval. It all gets organized and captured inside Workzone. Pricing starts at $200/month. Created by an ad agency, Workzone is tailored to the project management and creative review needs of busy agencies.
Opteo is a Google Ads management tool which recommends optimisations based on continuous account monitoring of account performance data. Optimisations can be launched with a single click as pushes changes to Google Ads automatically, without the need to switch between interfaces. Opteo includes over 40 different optimisations including: manage keyword bids, control budgets, optimise ad schedules, get real-time alerts, analyse search terms and more! Google Ads tool for freelancers & small to medium Digital Agencies which makes optimisation suggestions backed by data.
Bric helps manage your business. As a creative agency, you sell an inventory of time and skills. Each hour your inventory expires and is replenished for a cost. Bric helps you make the most of each hour. With Bric you will spend less time managing time. Our reports update automatically, you can see plans and actuals side by side, and Bric automatically finds patterns in past timesheets to make future project plans more accurate. The result is more profit, and time for the work you love. Bric helps creative agencies increase employee utilization through more accurate project planning and time tracking.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed. Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Rocketium is a cloud based software that helps anyone create beautiful videos in minutes with text, images, voiceovers, footages and motion graphics. While there is no learning curve to using Rocketium, it does give you tons of styling options and customizable templates for different platforms and use cases. Teams can work together to collaborate on video projects and share reviews and comments, all in one place. Rocketium's API can be used to automate video creation at scale as well. The video solution for agencies, news & media cos, content teams & for businesses to acquire and engage with their audience.

door Deltek Professional Services

(44 beoordelingen)
Developed specifically for Agencies by Deltek, WorkBook works how you work. From daily tasks to the big picture; from the project team who live at the epicenter of the work to the management team charged with the overall success and growth of your agency, WorkBook offers a smart, intuitive web-based system for Financial and Resource Management Clarity. We designed WorkBook for agencies just like yours. Designed for the advertising industry. Includes CRM, project and resource management as well as an integrated accounting system.
Screendragon is een oplossing voor de operationele activiteiten van bureaus die op één platform de werklast, medewerkers en winstgevendheid beheert. Deze gebruiksvriendelijke en prachtig ontworpen software stroomlijnt de activiteiten van het bureau, verhoogt de efficiëntie en verlaagt de kosten. Het voldoet aan de behoeften van middelgrote tot grote organisaties (50+) van slimme briefingen, toepassingsgebieden en schattingen, projectmanagement, samenwerking, resourcing en tijdregistratie, financiële registratie en nog veel meer. Klanten zijn onder meer WPP, Omnicom, McCann en JWT. Een oplossing voor de operationele activiteiten voor middelgrote tot grote bureaus (50+). Het beheert de werklast, medewerkers en winstgevendheid op één platform.
Project-Based ERP for Advertising and Marketing Agencies. "Go Live" guaranteed. Clear and easy job, time, expense and resource management - designed and supported by CFOs. Single or multi-office accounting/reporting. Official media ERP partner of FreeWheel/Strata (Comcast). Cloud-hosted and mobile-friendly. Project-Based ERP for Advertising and Marketing Agencies. Cloud-hosted and mobile-friendly. "Go Live" guaranteed.
Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. Slope makes it easy for marketing and creative teams to plan, track, and collaborate on projects.
Outbrain's native advertentieplatform is een belangrijk onderdeel van de diensten die elk reclamebureau biedt aan merken en bedrijven die blootstelling, bewustwording en verkoop willen stimuleren. Outbrain Amplify biedt gerichte native content voor kwalitatief hoogwaardige doelgroepen via Outbrain's wereldwijde premium uitgeversnetwerk. Geavanceerde targetingmogelijkheden geven het reclamebureau een scala aan tools om het beste publiek voor hun klanten te bereiken, waardoor Outbrain-campagnes resultaatgericht zijn en optimaal rendement opleveren. Esbrain Amplify is een essentieel onderdeel van reclamediensten en helpt bureaus om het beste publiek van hun klanten te bereiken, voor een effectief rendement.
TimeHero is an automated task and project planner for agencies. It automatically schedules work around meetings, events, and appointments, so you don't need to spend time planning your day. Easily launch team-wide projects in seconds with TimeHero's built-in workflow automation. Timelines, TimeSheets, and GANTTs are instantly updated, so TimeHero will alert you when client work is at risk of missing a deadline before it's too late. Sign up to make your agency more effective with less effort. The first team task management platform for agencies that plans tasks around your meetings, so client work never falls behind.
Advertising that acts on real-time audience profiles. Quantcast Advertise works for all your campaign needs, on all the platforms your audience is on and in many countries around the world. Advertising that uses proprietary real-time audience profiles for targeting on all devices.
According to Google study, customers who see mutually both Product text ads and Shopping ads (PLAs) are 90% more prone to do purchase on retailers website! Create ads for your products in 5 minutes. Google AdWords automation tool for creating and optimizing product text ads from you XML product data feed. Target customerss and sell all your products thanks to 5 campaign types which prevent low search volume. Thousands of unique Product Text Ads for Google Search. Automate your product advertising in Google and boost your sales by 60%.
Whether you want more site visits, website registration, increased online sales or the number of clients on social media, Zareklamy Ads can help you. When you create ad on Zareklamy Ads, your activity will be immediately recognized online. You will gain access to thousands of potential customers who are just waiting to learn about you. You pay only when someone enters your site, leaves a commitment, completes a survey or does something specifically. In other words, when your ad works. Use modern methods of marketing to grow your business and manage advertisements.
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
All-in-One purpose-built software for managing advertising agencies, creative teams, public relations firms, and marketing firms of all sizes. Over 850 agencies use Advantage for Accounting, Project Management and Media. Unlimited live support provided 12 hrs a day, 5 days a week. Weve been helping our clients maximize productivity, efficiency and profitability for over 40 years. All-in-One purpose-built software for managing ad agencies, creative teams, public relations and marketing firms of all sizes.
Sysomos, now Meltwater Social, offers comprehensive data solution driving your social strategy. By automating many of todays manual efforts within an AI-powered social analytics engine, marketers can turn trillions of owned and earned data points into contextual insights and predictions that drive stronger business decisions. Sysomos, now Meltwater Social, enables marketers to turn data-driven insights into actionable customer engagement opportunities.
Built by 2 ex-Googlers, AdHawk is the easiest way to manage your Google AdWords & Facebook Ad campaigns. After years of manually analyzing & optimizing Ad Accounts for thousands of businesses, we feel confident saying software automation makes the work of an advertiser incredibly efficient. Stop optimizing by hand & start using data science & machine learning to help you increase ROI. Built by 2 ex-Googlers, AdHawk is the easiest way to manage your Google AdWords & Facebook Ad campaigns.
Looking for a powerful online proofing tool? WebProof makes it easy for graphics businesses like agencies, designers, translators, newspapers, and retailers to collaborate and review projects anywhere, anytime. Its the perfect solution for teams who want to remove obstacles from their workflow, allowing them to reduce costs and complete projects faster. Plus, WebProof is much more than a proofing platform. You can customize and automate your workflow too. Find out more on our website. Free online proofing tool that allows multiple collaborators/reviewers to access projects anywhere, anytime.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for creative services teams. It's based on industry-standard processes and terminology and adapts to the way you work, so it's easy to use. CurrentTrack captures, documents and reports all time, costs and progress associated with jobs and clients, easing budgeting and billing and virtually eliminating miscommunication in the production process. CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for ad agencies.
Spend hours compiling data for client reports every month? Can't seem to engage clients during performance overview meetings? Struggle to prove the ROI of marketing activities to your client? It can be done differently! ---> Whatagraph is a cross-channel reporting platform created with digital agencies and their clients in mind. Our features will help you improve client communications, deliver engaging and comprehensive reports on time, and spend less time doing repetitive tasks. Improve your client reporting with Whatagraph. Easily build streamlined reports; Tell engaging data stories; Keep everyone in the loop.
Most task & project management tools dont actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesnt suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.
Efficiënte tijdplanning voor je bureau! HourStack neemt de bestaande takenlijst van je team en geeft je de mogelijkheid om hun taken in hun wekelijkse rooster in te plannen. Je kunt ook per taak de tijd bijhouden en je werkelijke tijd vergelijken met je toegewezen tijd, zodat je inzicht krijgt in knelpunten en problemen met de bandbreedte van personeel binnen het wekelijkse gebruik van jou en je team. Meld je aan voor je gratis proefperiode van 14 dagen. In HourStack wordt tijd gecreëerd om je takenlijst gedaan te krijgen. Eenvoudige tool voor tijdplanning en -registratie voor teams en individuele medewerkers.
Adzooma is a web-based platform that lets you optimise, automate and scale up your operation with ease. Give your account managers access to technology that boasts industry-leading optimisation and automation features ¿ then watch efficiency and productivity rocket. Let your staff take on more clients by automating their workflows. Let them make lightning-quick decisions with AI-driven data. Let them stay informed and in control with instant notifications. Optimise. Automate. Win. Adzooma makes managing multiple ad accounts easy. Save time with automation and get the insight you need to make the biggest impact.
Agency project management & job costing tool for teams of 10 - 600. One system for all agency and project information, pre to post project. Produce estimates, schedule work, record time, track time vs budget, report on individual project and overall agency financial health. Synergist gives you control and visibility across all projects allowing you to plug issues such as over-servicing, maximise capacity, keep your team on chargeable work and improve internal & client-based communication. One complete system for all agency and project information, pre to post project. Ideal for teams 10 - 600.
QZZR is the easiest way for companies, publishers and agencies to create beautifully engaging quizzes for their team, organization or users. Easiest way for companies and individuals to create beautiful quizzes for their team, organization or users.
AD-IN-ONE is a fully integrated, one-stop ad-agency management ninja that puts all administrative, creative and client functions under one cockpit. From job management to creative file storage, time sheets to budgeting, everything is constantly and instantly at your fingertips. So you may focus on what you do best - making great ads, while we make your agency more efficient and profitable. Our tailor-made solutions have kept clients satisfied across Europe, America, Asia and Africa. Fully integrated, one-stop ad-agency management ninja that puts administrative, creative and client functions under a single cockpit.
Advertising management system for media companies. Comes with order line templates for packaged and bundled orders. Advertising management system for media companies. Comes with order line templates for packaged and bundled orders.
A SaaS analytics and intelligence company focused on transforming brand advertising online. A SaaS analytics and intelligence company focused on transforming brand advertising online.
Ignitur is an advanced project management software built for online marketing. Ignitur is equipped with a reporting engine, a task management tool, and a monitoring dashboard. Project Management for Web Marketers focusing on Information Gathering, Task Management, and Easy Reporting.
Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time. Prioritise, organise and manage tasks to timeframes using Schedullos smart Calendar, Kanban and Timer. Invoice your time and projects to customers in a flash. Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time.
Metadata provides B2B marketers with simple prospect database enrichment using over 150+ data signals to give businesses greater insights into their current prospects, and easy to implement micro-targeting strategies for prospective new customers. Our goal at Metadata is to consistently provide our clients with a predictable channel of SQLs and optimize their demand generation efforts. B2B Demand Generation on Auto-Pilot. Turns your CRM and marketing data into laser-focused targeted paid-media campaigns.
MediaForce is a web-based media planning & buying platform designed by media buyers for media buyers. Plan and buy all major traditional & digital mass media types in a third of the time at a third of the cost. Compare programs, dayparts, vendors & other variables. Get Nielsen television & radio ratings integration, unlimited advertisers, vendors, markets, campaigns & worksheets, seamless invoice importing, unlimited document storage & more. MediaForce is the new way to plan & buy media. Web-based media buying & planning software combining the ease-of-use of modern interfaces with the robust features of legacy systems.
Synup helps businesses unlock the power of local marketing by improving brand awareness, customer acquisition and sales results. Brands can enhance, distribute, analyze, and optimize their local content across all digital channels from a single place to be found and chosen by customers. Today, thousands of companies use Synup to improve local business content and results. Synup is headquartered in New York City with operations in the USA, Canada, APAC, EMEA, Australia, New Zealand, and the UK. Synup unlocks the potential of local marketing by continuously improving brand awareness, customer acquisition and sales results.
Mediatool is a one-stop-shop for all of your media planning needs. Mediatool brings all your plans and media data into one, centralized hub. With our cloud-based media planning tool you get one, reliable source for all of your media activities and waste zero time on outdated excel budget sheets and email threads. Check the status of your budget, set and manage deadlines, keep a close eye on marketing actions, and learn which actions offer the best return. Gives an overview of all your marketing activities, campaign plans and yearly summaries in one place.
Spherexx offers a wide range of services: web design and development, business intelligence, software development, kiosk, lead generation advertising, mobile technology app development, search optimization, custom programming, data storage, and marketing and CRM tools to increase sales and profitability. Spherxx websites are fast loading and engineered with flexible, expandable, graphically superior functionality. Custom programming is available and integrations with multiple software platforms. Exponentially increase your sales or completely redesign your office workflow for more efficiency, accountability and profitability
Pantheon is your foundation for agency success. The world's leading agencies partner with Pantheon to power their client's websites and provide first-class digital experiences. Backed by outstanding service, security, and development tools, Pantheon's WebOps platform guarantees your success. The foundation for your agency success; the leading WebOps platform.
Scope uniquely creates cost and effort predictions for a piece of agency work by analysing job data from 900+ agencies using AI, algorithms and statistics. There's no other product like it. In minutes a Scope-user can build a job estimate that considers - and budgets for, all the elements needed to complete a job. And, for the first time ever is able to compare their agency's predictions to an industry standard. This benchmark is called the ScopeMark. A unique data-driven scope and cost estimating tool. It enables agencies to build & compare their scopes to an industry standard.
esilentpartner is professional services automation software for advertising agencies, in-house teams and other project-driven firms. The system optimizes financial performance and success by seamlessly uniting projects, people and finances into ONE easy-to-use application across the enterprise. esilentpartner is web-based business management software for ad agencies, consulting firms, and other project-centric businesses.
Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights. Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights.
Cloud based solution to help advertisers and publishers manage, track, and optimize their ad inventory. Cloud based solution to help advertisers and publishers manage, track, and optimize their ad inventory.
Choozle provides a digital advertising software platform that leverages detailed consumer data to power programmatic advertising campaigns across display, video, mobile, and other mediumsall from a single, intuitive interface. Digital Advertising Made Easy Choozle is an independent and self-service digital advertising software platform.
Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers. Our fully transparent platform and shared-interest business approach enable premium publishers and brands to get their fair share of ad value at every opportunity, on their terms. Publishers can act with certainty and have the control of all the variables for the right blend of transaction models, channels and formats while activating the right audience data for value path optimization. Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers.
De software voor beleggingsbeheer van Bionic Media is een holistisch platform dat mediateams duidelijkheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor hun media biedt. Elimineer fouten en bereik je volledige auditcapaciteit door mediaplannen te creëren via de dynamische cloudgebaseerde interface van Bionic. Genereer met één klik op een knop reclamestroomdiagrammen, analyseer mediaplannen op basis van je marketingdoelen, beheer het RFP-proces voor leveranciers en automatiseer zelfs de uitvoering en de plaatsing van advertenties. Media-oplossing voor beleggingsbeheer, voor mediateams die omkomen in spreadsheets en rommelige gegevens.
Our software and service hybrid is something the world has never experienced before. DashClicks is a SaaS platform built specifically for digital marketing agencies. DashClicks was created with one thing in mind, scaling. We know how complicated all these state-of-the-art softwares can be for agencies. We wanted DashClicks not only to be easy to use but have the ability to combine all the most popular softwares into one amazing platform. Finally, an incredible marketing platform and white-label fulfillment center, together at last. Get your very own dashboard now.
LumenAd is an advertising management platform that automates and normalizes cross-channel campaign data. Built within our proven framework for unifying programmatic, direct, search and social data, LumenAd consolidates all your advertising efforts into one intuitive hub. Marketers can architect campaigns, connect to any data source, monitor performance in real-time, and quickly craft insightful reports. Free yourself from wrangling data and get back to, well, marketing. End-to-end advertising management platform. Plan, manage, optimize and report on complex cross-channel campaigns from one hub.
Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon. We help the worlds smartest Brands, Media Agencies and Sellers increase sales, minimize advertising costs, and dramatically save time on the minutiae of managing Amazon ads. With features like keyword and ASIN harvesting, algorithmic bidding, smart targets (brand, category, competitor), advanced analytics and best-in-class mobile apps, Perpetua gives superpowers to anyone who sells on Amazon. Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon.
Digital advertising tool that allows brands to create and optimize creative experiences via integration, machine learning & automation. Digital advertising tool that allows brands to create and optimize creative experiences via integration, machine learning & automation.
Cloud-based & on-premise project management software that helps advertising agencies manage people, project, media & revenue. Cloud-based & on-premise project management software that helps advertising agencies manage people, project, media & revenue.
Project management, data collection, and reporting software for advertising agencies. Project management, data collection, and reporting software for advertising agencies.
Project-based ERP for professional services automation in the cloud. ERP solution dedicated to consulting firms and service companies. Functionality covers Project Management, Resource Planning, HR tasks, Invoicing, Expense management, and Workflow. Project-based ERP for professional services automation in the cloud. ERP solution dedicated to consulting firms and service companies.
Task management solution with features such as resource planning, estimating, purchasing & invoicing. Task management solution with features such as resource planning, estimating, purchasing & invoicing.
Makes the process of creating and sharing project estimates easier, faster, and more accurate. Makes the process of creating and sharing project estimates easier, faster, and more accurate.
iWorkSync-AD integrates functions of all your departments including Accounts,Production,Media and Finance. iWorkSync-AD offers whole business automation, quick-to-implement and easy-to-use. iWorkSync-AD promotes productivity, boosts creativity, and adds to the top and bottom lines of an advertising agency. Some features- Support of Media and Production Job Types Support of 5-types of Media Job Formats Flexible User Access Rights Flawless Calculations Reports can be Export to PDF, EXCEL etc iWorkSync-AD,a fully integrated business management solution designed specifically for Media companies businesses 2 boost productivity
Our software provides multiple ways to monitor and communicate the progress of your project. Our easy-to-navigate application facilitates client communication, internal teamwork, and automation of tasks for a streamlined project development. The combination of features we offer is not offered together in other agency project management suites. This combination of features reduces the amount of work needed and software required to get your jobs done. A project management app for marketing agencies. Features include task management, project notes, charts and more. Try us today!
Smart Timesheets, Invoices, Expense Reporting, Vacation/Sick Tracking, Tasks, & Real-time business Intelligence....all in the Cloud Smart Timesheets, Invoices, Expense Reporting, Vacation/Sick Tracking, Tasks, & Real-time business Intelligence....all in the Cloud
Agency In A Box is an all-in-one project management and media buying software for advertising and marketing departments. The software combines project management, media planning and buying, creative briefing, Xero integration, time tracking, cost estimating and comprehensive reporting tools. Our solution helps agencies improve their productivity and efficiencies by having everything all in one place. All-in-one project management and media buying software for advertising and marketing departments.