Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Leveranciersbeheer
Met leveranciersbeheer kan een mkb-bedrijf de leveranciers beheren die services aan de organisatie leveren. Deze werkwijze kan leiden tot een betere kostenbeheersing, uitmuntende dienstverlening en minder risico's door langlopende contracten en verbintenissen met leveranciers. Een strategie voor leveranciersbeheer zorgt ervoor dat leiders: - de juiste leveranciers kiezen op basis van hun budget en organisatorische vereisten; - onderhandelen over de juiste contracten; - het ideale aantal leveranciers bepalen; - risico's beperken bij de samenwerking met leveranciers; - alleen betalen voor leveranciersservices die nodig zijn; - deel uitmaken van een organisatie voor leveranciersbeheer die hun bedrijf van dienst is.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Leveranciersbeheer
Een mkb-bedrijf dat leveranciers beheert, kan bedrijfsonderbrekingen tot een minimum beperken, bedrijfsdoelstellingen halen, uitvaltijd en leveringsfouten voorkomen, duurzame multi-sourcing garanderen en meer waarde halen uit leverancierscontracten.
Gerelateerde termen
- Inkoop
- Stuklijst
- ADAS (Advanced Driver Assistance Systems)
- Slimme fabriek
- Strategic sourcing
- VAR (Value-Added Reseller)
- Telematica
- Toeleveringsketen
- Leverancier
- ERP (Enterprise resource planning)
- SCP (Supply Chain Planning)
- Scanner
- SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition)
- IKZ (Integrale kwaliteitszorg)
- Leveranciersbeheer
- Senpai
- RFID (Radio-frequency Identification)
- Loopback
- TCO (Total Cost of Ownership)
- Elektromobiliteit (e-mobiliteit)