389 resultaten
Waarom Capterra gratis is
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd inkoopordersysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige controle willen. Afzonderlijk of geïntegreerd. Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten opzichte van budgetten en volledige afstemming krijgen wanneer de factuur arriveert. Krijg controle over de liquiditeit met cashflowprojecties. Stel je team in staat om goede beslissingen te nemen met volledig inzicht, en zet kostenbeheersing op de automatische piloot. Werkt perfect als afzonderlijk product of geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Je kunt binnen vijf minuten aan de slag. Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Eenvoudige, aanpasbare inkoopprocessen voor je organisatie. Meer informatie over Tipalti Approve
Approve.com is een modern inkoopplatform dat teams in financiën en inkoop helpt bij het beheren van de uitgavenactiviteiten van hun bedrijf en het krijgen van controle over de uitgaven. Approve.com biedt vereenvoudigde inkoopverzoeken, gestroomlijnde goedkeuringen, leveranciersinformatiebeheer en gegevensgestuurde inzichten. Meer informatie over Tipalti Approve
Approve.com is een modern inkoopplatform dat teams in financiën en inkoop helpt bij het beheren van de uitgavenactiviteiten van hun bedrijf en het krijgen van controle over de uitgaven. Approve.com...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Inkoopsoftware met alle tijdbesparende tools die je nodig hebt om je bedrijf uit te breiden en een efficiënt inkoopproces op te zetten. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor inkoopbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor inkoopbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen.

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een alles-in-één cloudgebaseerd ERP-systeem van de volgende generatie, gebouwd voor bouwbedrijven. Meer informatie over Archdesk
Archdesk is alles-in-één cloudgebaseerde ERP-software (Enterprise Resource Planning) van de volgende generatie, speciaal gebouwd voor de bouwsector. Archdesk dekt de workflow van A tot Z. Van eerste klantonderzoek tot en met schatting, contracten, projectbeheer, budgettering, inkoop, aanbesteding, planning, arbeidsbeheer, activabeheer, kostprijsberekening, rapportage, teamsamenwerking tot de laatste factuur wordt uitgereikt. Dit alles in een aanpasbare workflow met een eenvoudige interface, 24/7 toegankelijk vanaf elk apparaat, overal en altijd. Meer informatie over Archdesk
Archdesk is alles-in-één cloudgebaseerde ERP-software (Enterprise Resource Planning) van de volgende generatie, speciaal gebouwd voor de bouwsector. Archdesk dekt de workflow van A tot Z. Van eerste...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beheer leveranciers, voorkom dat de voorraad opraakt of voorkom te hoge uitgaven in overmatige materialen met de inkooptools van Odoo. Meer informatie over Odoo
Beheer moeiteloos leveranciers en inkooporders. Met de inkooptools van Odoo kun je je bedrijf strak runnen met minder voorraad en geen uitverkochte voorraad meer. Definieer min-max voorraadhoeveelheden met nabestellingsregels, voorraadniveaus, verkoopprognoses of automatische routes (aanvullen op bestelling). Importeer ook prijslijsten/doorlooptijden van leveranciers om op de hoogte te blijven van productprijzen en levertijden. Meer informatie over Odoo
Beheer moeiteloos leveranciers en inkooporders. Met de inkooptools van Odoo kun je je bedrijf strak runnen met minder voorraad en geen uitverkochte voorraad meer. Definieer min-max voorraadhoeveelhede...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy. Meer informatie over Pipefy
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy. The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation. Build an error-proof procurement operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free. Meer informatie over Pipefy
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy. The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt een end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de crediteurenwerklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Tipalti zorgt voor eenvoudige acceptatie in de hele organisatie door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met NetSuite-, HR- en SSO-systemen. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt een end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de crediteurenwerklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een krachtige procure-to-pay-oplossing voor proactief uitgavenbeheer. Besteed slimmer en bespaar met Fraxion. Meer informatie over Fraxion
Een complete cloudoplossing voor uitgavenbeheer en inkoop voor het middensegment. Fraxion wordt vertrouwd door sectoroverkoepelende bedrijven over de hele wereld om zichtbaarheid en controle over alle zakelijke uitgaven te bieden. Automatiseer het hele proces van inkoop tot betaling met capaciteiten voor goedkeuringen, inzichten, leveranciersbeheer en naleving. Beschikbaar als zelfstandige oplossing of met naadloze integratie met Acumatica, Microsoft Dynamics en Sage-systemen. Verbeter de controle, verantwoording en efficiëntie met Fraxion. Meer informatie over Fraxion
Een complete cloudoplossing voor uitgavenbeheer en inkoop voor het middensegment. Fraxion wordt vertrouwd door sectoroverkoepelende bedrijven over de hele wereld om zichtbaarheid en controle over...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Procurement, e-Sourcing, e-Auction en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Procurement, e-Sourcing, e-Auction en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. ...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Prokuria is een cloudgebaseerd platform voor het automatiseren van sourcing en leveranciersbeheer dat kosten- en tijdbesparende sourcingoplossingen levert. Meer informatie over Prokuria
Prokuria is eenvoudig aan te passen, snel op te starten en intuïtief om mee te werken, en het helpt bedrijven hun inkoopproces te vereenvoudigen en kostenbesparende oplossingen te bieden: 1) sneller leveranciersbeheer door het opstarten van alle soorten sourcingsituaties - RFI's, RFQ's, RFP's, inkoop- en verkoopveilingen, veiling bij afslag en dynamische toewijzing; 2) efficiënt leveranciers- en contractbeheer, met behulp van speciale tools zoals leveranciersbeheer-SRM, segmentatie, prestatiebeoordelingen, onboarding en scorekaarten. Meer informatie over Prokuria
Prokuria is eenvoudig aan te passen, snel op te starten en intuïtief om mee te werken, en het helpt bedrijven hun inkoopproces te vereenvoudigen en kostenbesparende oplossingen te bieden: 1) sneller...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer....

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Modules: offerteaanvraag, offerte, tariefcontract, aanvraag, inkooporder, ontvangst, facturatie van leveranciers, betalingen aan leveranciers, kleine kas en uitgaven. Meer informatie over Procure 2 Pay Software
De 4D Procure-to-Pay-toepassing is gemakkelijk te gebruiken en te onderhouden cloudgebaseerde software die ideaal is voor kleine en middelgrote ondernemingen met maximaal 1000 werknemers. De software zit boordevol functies en is tegelijkertijd gemakkelijk te gebruiken. De toepassing is ontwikkeld door professionals met 25 jaar ervaring in de boekhoud- en softwaresector. Tot de modules behoren offerteaanvragen, offertes, aanvragen, bestellingen, inkooporders, ontvangsten, facturatie van leveranciers, betalingen aan leveranciers, kosten en kleine kas-processen met flexibele goedkeuring. Meer informatie over Procure 2 Pay Software
De 4D Procure-to-Pay-toepassing is gemakkelijk te gebruiken en te onderhouden cloudgebaseerde software die ideaal is voor kleine en middelgrote ondernemingen met maximaal 1000 werknemers. De...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Cloudscene is een gegevensgestuurd marktplaatsplatform dat het zoeken en vergelijken van netwerkdiensten eenvoudig maakt. Meer informatie over Cloudscene
Cloudscene is een gegevensgestuurd marktplaatsplatform dat de manier waarop bedrijven netwerkdiensten kopen transformeert. Door de inkoop te stroomlijnen en verkoopactiviteiten te vereenvoudigen, maakt Cloudscene sterkere verbindingen, eenvoudigere tracering en beheer, krachtige en flexibele teams, tijd- en kostenefficiëntie en verhoogde productiviteit voor vooruitstrevende organisaties mogelijk. Het platform wordt ondersteund door ongeëvenaarde marktinformatie, omdat dit platform van mening is dat de beste zakelijke beslissingen zijn gebaseerd op krachtige gegevens. Meer informatie over Cloudscene
Cloudscene is een gegevensgestuurd marktplaatsplatform dat de manier waarop bedrijven netwerkdiensten kopen transformeert. Door de inkoop te stroomlijnen en verkoopactiviteiten te vereenvoudigen,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers).
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteunin...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systemen zijn geen probleem voor de experts. Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen, evenals live technische ondersteuning. Laat de EDI-integratie aan hen over zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Neem contact op voor meer informatie.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systeme...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
RFP360 stroomlijnt hoe je contact maakt met leveranciers, samenwerkt met collega's, informatie opvraagt, RFP's uitgeeft en reacties evalueert.
RFP360 stelt je in staat om alle RFP's en aanbestedingen in een sjabloonbibliotheek te beheren, waardoor elke aanvraag die je uitgeeft wordt vereenvoudigd, gestandaardiseerd en verbeterd. Je kunt in één enkele oplossing taken toewijzen, deadlines instellen, samenwerken en communiceren met belanghebbenden, leveranciers en beoordelaars. Met de functionaliteiten voor leveranciersevaluatie kun je RFP-antwoorden in één weergave verzamelen, scoren en vergelijken, waardoor je beter geïnformeerde en objectievere aankoopbeslissingen kunt nemen. Daarnaast bieden dashboards en rapporten inzicht in huidige en eerdere activiteiten.
RFP360 stelt je in staat om alle RFP's en aanbestedingen in een sjabloonbibliotheek te beheren, waardoor elke aanvraag die je uitgeeft wordt vereenvoudigd, gestandaardiseerd en verbeterd. Je kunt in...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren....

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
On-demand en cloudgebaseerde software voor e-Sourcing die gebruiksvriendelijk is, waardoor inkoopspecialisten tijd en geld besparen.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector. De cloudgebaseerde software biedt transparante en betaalbare prijzen die de complexiteit willen verwijderen uit professionele e-Sourcing. Andere producten zijn Category Dojo, een tool voor het analyseren van categorie-uitgaven en SIM Dojo, een oplossing voor de onboarding van leveranciers.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector....

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De RFP-responssoftware van Loopio helpt ondernemingen om content te beheren en samen te werken aan antwoorden op RFP's en beveiligingsonderzoeken.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen achternazitten en urenlang bezig zijn met het bijwerken van oude content, als Loopio je kan helpen om dit voor je te automatiseren? Vraag vandaag nog een demo aan en ontdek waarom klanten zeggen dat Loopio "De beste oplossing is voor RFP's”.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Hybrent is een cloudgebaseerd supply chain-pakket met meerdere leveranciers in de gezondheidszorg met krachtige digitale inkoopmodules die zijn ontworpen voor gezondheidszorgsystemen. Automatiseer en stroomlijn je proces van inkoop tot betaling met EMR-/PMS-/AP-integratie en bestel bij al je leveranciers. Volg materialen van inkoop tot patiëntconsumptie, elimineer overbevoorrading en lage voorraad met streepjescodes, PAR-niveaus en sjablonen, en blijf op de hoogte met de mobiele app.
Hybrent is een cloudgebaseerd supply chain-pakket met meerdere leveranciers in de gezondheidszorg met krachtige digitale inkoopmodules die zijn ontworpen voor gezondheidszorgsystemen. Automatiseer en...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprin...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd.
Vandaag de dag vertegenwoordigen de inkoop van externe diensten en op werkomschrijving-gebaseerde (SOW) opdrachten een aanzienlijk deel van de uitgaven van organisaties aan het externe personeel. Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd. Dit platform voor de inkoop van diensten kan een verscheidenheid aan SOW-opdrachten aan, waaronder projecten, offshore/offsite en meer.
Vandaag de dag vertegenwoordigen de inkoop van externe diensten en op werkomschrijving-gebaseerde (SOW) opdrachten een aanzienlijk deel van de uitgaven van organisaties aan het externe personeel. Met...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Populairste systeem voor het beheren van aannemers.
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200 landen werven, beheren en betalen. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste internationale merken, Shortlist is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei.
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Kies vandaag nog een betere manier.
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief. Zeg vaarwel tegen Excel en andere verouderde software-oplossingen, en maak kennis met moeiteloos, krachtig en kosteneffectief leveranciersbeheer.
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Purchase all products, approve all purchases, monitor spend, and pay vendors—all from one platform.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 300 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website....

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Expeni.com is goedkope, simpele en eenvoudig te gebruiken inkoopsoftware. Ideaal voor een klein budget!
Door een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het inkoopbeheerproces. Medewerkers kunnen inkooporders uitgeven, bestaande bestellingen kopiëren, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Goedkeuringsfunctie op meerdere niveaus wordt ondersteund. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer als csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten.
Door een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het inkoopbeheerproces. Medewerkers kunnen inkooporders uitgeven, bestaande bestellingen kopiëren, facturen bijvoegen, enz. Automatisc...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
From invoice delivery to cash application, Esker automates the areas of AR that matter most to your business.
Esker's Receivables Management Automation solution helps businesses get paid faster. From distributing customer invoices to lettering, payment and collection, Esker automates every step of the process.
Esker's Receivables Management Automation solution helps businesses get paid faster. From distributing customer invoices to lettering, payment and collection, Esker automates every step of the...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een volledig geïntegreerde softwareoplossing, ontworpen voor kleine tot middelgrote importeurs en distributeurs.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarheid van de voorraad (ook over zee en op het water), documentbeheer (vrachtbrief, paklijst, handelsfacturen), evenals vreemde valuta en omrekeningen van maateenheden te verwerken. Integreert met QuickBooks. Gratis demonstratie beschikbaar.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer