Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
481 resultaten
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Nederland Lokaal product
WTP combineert gegevens over bedrijven, grondstoffen, arbeidskosten en valuta's om binnen enkele minuten inkoopinformatie te krijgen over de kostenstructuur van een product. Meer informatie over What's The Price
What's The Price geeft inkoopprofessionals toegang tot het overzicht dat je leverancier nooit heeft willen delen: kostprijs, kostenstructuur en zelfs de marge. Dit platform zorgt voor onderhandelingen op een hoger niveau, waarbij je niet hoeft te gissen naar de juiste prijs op basis van een verkooppraatje en je kunt praten over de echte prijs gebaseerd op kostenmodellen. What's The Price combineert Big Data over bedrijven, grondstoffen, arbeidskosten en valuta's om binnen enkele minuten inzicht te krijgen in de kostprijs van een product. Meer informatie over What's The Price

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Met Procurify krijg je ongeëvenaarde controle en zichtbaarheid met gestroomlijnde workflows, realtime gegevens en innovatieve functies. Meer informatie over Procurify
Procurify is end-to-end inkoopsoftware waarmee bedrijven alle uitgaven kunnen volgen, controleren en analyseren om hun uitgavenbeheerproces te vereenvoudigen en op te schalen. De intuïtieve interface van Procurify is eenvoudig en gebruiksvriendelijk en stelt gebruikers in staat om uitgaven proactief te volgen, te controleren en te analyseren. Houd al je dossiers gecentraliseerd en verminder de uitgaven van malafides met Amazon Business en Staples PunchOut-integratie. Procurify integreert naadloos met Netsuite, QuickBooks en andere ERP-systemen. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd inkoopordersysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige controle willen. Afzonderlijk of geïntegreerd. Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten opzichte van budgetten en volledige afstemming krijgen wanneer de factuur arriveert. Krijg controle over de liquiditeit met cashflowprojecties. Stel je team in staat om goede beslissingen te nemen met volledig inzicht, en zet kostenbeheersing op de automatische piloot. Werkt perfect als afzonderlijk product of geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Je kunt binnen vijf minuten aan de slag. Meer informatie over CostTracker

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Inkoopsoftware voor vooruitstrevende bedrijven die behoefte hebben aan volledige zichtbaarheid en transparantie in hun inkoopproces. Meer informatie over Precoro
Innovatieve inkoopsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Uitstekende procure-to-pay-software voor bedrijven die behoefte hebben aan gebruiksgemak, transparantie, inzichten en proactieve uitgavencontroles. Meer informatie over Fraxion
Een cloudgebaseerde procure-to-pay-oplossing voor proactief uitgavenbeheer. Vertrouwd door sectoroverschrijdende organisaties over de hele wereld om inkoopworkflows te automatiseren en aanvraag-tot-PO -processen en -uitgaven te beheren met goedkeuringen op meerdere niveaus, budgetcontrole, beleidsnaleving, workflowbeheer van crediteuren en uitgavenanalyse. Fraxion maakt inkoop via PunchOut en Catalog met strategische leveranciers mogelijk. Effectief als zelfstandige oplossing of met naadloze ERP-integraties. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra gen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Modules: offerteaanvraag, offerte, tariefcontract, aanvraag, inkooporder, ontvangst, facturatie van leveranciers, betalingen aan leveranciers, kleine kas en uitgaven. Meer informatie over Procure 2 Pay Software
De 4D Procure-to-Pay-toepassing is gemakkelijk te gebruiken en te onderhouden cloudgebaseerde software die ideaal is voor kleine en middelgrote ondernemingen met maximaal 1000 werknemers. De software zit boordevol functies en is tegelijkertijd gemakkelijk te gebruiken. De toepassing is ontwikkeld door professionals met 25 jaar ervaring in de boekhoud- en softwaresector. Tot de modules behoren offerteaanvragen, offertes, aanvragen, bestellingen, inkooporders, ontvangsten, facturatie van leveranciers, betalingen aan leveranciers, kosten en kleine kas-processen met flexibele goedkeuring. Meer informatie over Procure 2 Pay Software

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
NetSuite Procurement: volledig inzicht in het inkoopproces om goederen en diensten te kopen, wanneer je ze nodig hebt, tegen een scherpe prijs.
NetSuite Procurement centraliseert leveranciersbeheer en inkoop. Door inkooporders te channelen naar goedgekeurde leveranciers en met vooraf onderhandelde contracten wordt de aankoop tijdig tegen de beste prijs gegarandeerd. Het realtime beeld van uitgaven en leveranciersprestaties verbetert de zichtbaarheid en maakt duidelijke communicatie mogelijk gedurende het gehele proces van inkoop tot betaling. Alle inkoopgerelateerde informatie, waaronder dossiers, uitgaven en prestatierapporten, worden allemaal eenvoudig vanuit het inkoopdashboard beheerd. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beheer leveranciers, voorkom dat de voorraad opraakt of voorkom te hoge uitgaven in overmatige materialen met de inkooptools van Odoo.
Beheer moeiteloos leveranciers en inkooporders. Met de inkooptools van Odoo kun je je bedrijf strak runnen met minder voorraad en geen uitverkochte voorraad meer. Definieer min-max voorraadhoeveelhede n met nabestellingsregels, voorraadniveaus, verkoopprognoses of automatische routes (aanvullen op bestelling). Importeer ook prijslijsten/doorlooptijden van leveranciers om op de hoogte te blijven van productprijzen en levertijden. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy. The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation. Build an error-proof procurement operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprin cipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website. Meer informatie over Quartzy

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
RFP360 stroomlijnt hoe je contact maakt met leveranciers, samenwerkt met collega's, informatie opvraagt, RFP's uitgeeft en reacties evalueert.
RFP360 stelt je in staat om alle RFP's en aanbestedingen in een sjabloonbibliotheek te beheren, waardoor elke aanvraag die je uitgeeft wordt vereenvoudigd, gestandaardiseerd en verbeterd. Je kunt in één enkele oplossing taken toewijzen, deadlines instellen, samenwerken en communiceren met belanghebbenden, leveranciers en beoordelaars. Met de functionaliteiten voor leveranciersevaluatie kun je RFP-antwoorden in één weergave verzamelen, scoren en vergelijken, waardoor je beter geïnformeerde en objectievere aankoopbeslissingen kunt nemen. Daarnaast bieden dashboards en rapporten inzicht in huidige en eerdere activiteiten. Meer informatie over RFP360

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming.
Tipalti biedt een end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de crediteurenwerklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Tipalti zorgt voor eenvoudige acceptatie in de hele organisatie door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met NetSuite-, HR- en SSO-systemen. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
On-demand en cloudgebaseerde software voor e-Sourcing die gebruiksvriendelijk is, waardoor inkoopspecialisten tijd en geld besparen.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector. De cloudgebaseerde software biedt transparante en betaalbare prijzen die de complexiteit willen verwijderen uit professionele e-Sourcing. Andere producten zijn Category Dojo, een tool voor het analyseren van categorie-uitgaven en SIM Dojo, een oplossing voor de onboarding van leveranciers. Meer informatie over Market Dojo

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De RFP-responssoftware van Loopio helpt ondernemingen om content te beheren en samen te werken aan antwoorden op RFP's en beveiligingsonderzoeken.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen achternazitten en urenlang bezig zijn met het bijwerken van oude content, als Loopio je kan helpen om dit voor je te automatiseren? Vraag vandaag nog een demo aan en ontdek waarom klanten zeggen dat Loopio "De beste oplossing is voor RFP's”. Meer informatie over Loopio

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd.
Vandaag de dag vertegenwoordigen de inkoop van externe diensten en op werkomschrijving-gebaseerde (SOW) opdrachten een aanzienlijk deel van de uitgaven van organisaties aan het externe personeel. Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd. Dit platform voor de inkoop van diensten kan een verscheidenheid aan SOW-opdrachten aan, waaronder projecten, offshore/offsite en meer. Meer informatie over SAP Fieldglass

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie! Meer informatie over Bellwether PO and Inventory

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Hybrent is een cloudgebaseerd supply chain-pakket met meerdere leveranciers in de gezondheidszorg met krachtige digitale inkoopmodules die zijn ontworpen voor gezondheidszorgsystemen. Automatiseer en stroomlijn je proces van inkoop tot betaling met EMR-/PMS-/AP-integratie en bestel bij al je leveranciers. Volg materialen van inkoop tot patiëntconsumptie, elimineer overbevoorrading en lage voorraad met streepjescodes, PAR-niveaus en sjablonen, en blijf op de hoogte met de mobiele app. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen. Meer informatie over Digital Purchase Order

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Simplify your purchasing by centralizing it onto 1 platform with the proper guardrails in place to ensure compliance and cost savings.
Order simplifies buying for businesses by centralizing it onto one platform. With Order, all the products your company needs to operate can be found in one place with the approval and budgeting guardrails needed to ensure compliance. Placing recurring orders is as simple as one click with saved product lists, and saving on purchases hasn’t been easier with Order’s $4 billion in purchasing power and strategic sourcing that ensures you always pay the lowest prices for your products. Meer informatie over Order

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Populairste systeem voor het beheren van aannemers.
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Worksuite

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Kies vandaag nog een betere manier.
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief. Zeg vaarwel tegen Excel en andere verouderde software-oplossingen, en maak kennis met moeiteloos, krachtig en kosteneffectief leveranciersbeheer. Meer informatie over Gatekeeper

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase. Meer informatie over Airbase

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
TYASuite Procurement features like auto-filling of GRN, merging multiple PR into single PO, track POs, robust reporting and much more.
TYASuite Procurement software enables you to make timely, safe, and accurate purchasing decisions, ensure proper payments for all expenditures, provide transparency to suppliers by sharing details of supplier performance and payments on one screen. TYASuite provides a comprehensive end-to-end procurement software solution that delivers increased buying efficiency to all personnel within an organization by automating a multilayer approval process based on cost centers. Meer informatie over TYASuite

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before. Meer informatie over SAP Ariba

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync. Meer informatie over Periscope S2G

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Expeni.com is goedkope, simpele en eenvoudig te gebruiken inkoopsoftware. Ideaal voor een klein budget!
Door een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het inkoopbeheerproces. Medewerkers kunnen inkooporders uitgeven, bestaande bestellingen kopiëren, facturen bijvoegen, enz. Automatisc he e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Goedkeuringsfunctie op meerdere niveaus wordt ondersteund. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer als csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten. Meer informatie over Expeni

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa Business Spend Management

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Say goodbye to outdated Procure-to-Pay systems and hello to your modern procurement process with Teampay.
Say goodbye to outdated Procure-to-Pay systems and modernize your procurement process. Teampay’s intuitive purchasing software automates and simplifies all purchases from end-to-end. While finance teams maintain total control, managers and employees get real-time visibility into company spend and make quick, compliant purchases. Save time with automation, set proactive spend controls, issue payment methods instantly, and see rapid time-to-value. Meer informatie over Teampay

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst , goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden. Meer informatie over Apptricity Travel and Expense

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Archdesk is een toonaangevend inkoopplatform dat je de volledige controle geeft over je bedrijf.
Archdesk is een toonaangevend inkoopplatform waarmee je budgetuitgaven kunt controleren, uitgaven kunt volgen en communicatie tussen onderaannemers en leveranciers kunt automatiseren. Het platform heeft een open AI die integreert met je huidige boekhoudsoftware, zoals Xero en QuickBooks. Breng je gegevens op één plek en visualiseer alles in realtime op de dashboards die je zelf creëert. Dit geeft je de tools om op elk niveau van je bedrijf betere beslissingen te nemen. Meer informatie over Archdesk

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Automatiseer het genereren van documenten, de workflow en de besluitvorming met dit bekroonde automatiseringsplatform zonder code.
Creëer efficiënte, intuïtieve en per ontwerp conforme inkoopprocessen voor de hele keten met behulp van het automatiseringsplatform op basis van slepen en neerzetten. Met Checkbox kunnen inkoopspecial isten complexe inkoopbeleidsregels en -frameworks digitaliseren en stroomlijnen, waarbij de reeks verzoeken, risicobeoordelingen en het genereren van documenten wordt geautomatiseerd en alle benodigde goedkeuringen, beoordelingen en handtekeningen worden vereenvoudigd - allemaal in één systeem. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion cycle. Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles. Meer informatie over Esker

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een volledig geïntegreerde softwareoplossing, ontworpen voor kleine tot middelgrote importeurs en distributeurs.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarheid van de voorraad (ook over zee en op het water), documentbeheer (vrachtbrief, paklijst, handelsfacturen), evenals vreemde valuta en omrekeningen van maateenheden te verwerken. Integreert met QuickBooks. Gratis demonstratie beschikbaar. Meer informatie over VISCO

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer