Filterresultaten (440)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Productscore
Producttype
440 resultaten
B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming.
Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt een end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de crediteurenwerklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde... Meer informatie
inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Tipalti zorgt voor eenvoudige acceptatie in de hele organisatie door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met NetSuite-, HR- en SSO-systemen.
Meer informatie over Tipalti
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals.
Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform.
Van sourcing tot betalingen,... Meer informatie
uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring.
SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën.
Meer informatie over GEP SMART
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
Meer informatie over SAP S/4HANA
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprin... Meer informatie
cipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer.
Meer informatie over SAP S/4HANA
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Eenvoudige, aanpasbare inkoopprocessen voor je organisatie.
Meer informatie over Tipalti Approve
Approve.com is een modern inkoopplatform dat teams in financiën en inkoop helpt bij het beheren van de uitgavenactiviteiten van hun bedrijf en het krijgen van controle over de uitgaven. Approve.com... Meer informatie
biedt vereenvoudigde inkoopverzoeken, gestroomlijnde goedkeuringen, leveranciersinformatiebeheer en gegevensgestuurde inzichten.
Meer informatie over Tipalti Approve
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd inkoopordersysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige controle willen. Afzonderlijk of geïntegreerd.
Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten... Meer informatie
opzichte van budgetten en volledige afstemming krijgen wanneer de factuur arriveert. Krijg controle over de liquiditeit met cashflowprojecties. Stel je team in staat om goede beslissingen te nemen met volledig inzicht, en zet kostenbeheersing op de automatische piloot. Werkt perfect als afzonderlijk product of geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Je kunt binnen vijf minuten aan de slag.
Meer informatie over CostTracker
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een alles-in-één cloudgebaseerd ERP-systeem van de volgende generatie, gebouwd voor bouwbedrijven.
Meer informatie over Archdesk
Archdesk is alles-in-één cloudgebaseerde ERP-software (Enterprise Resource Planning) van de volgende generatie, speciaal gebouwd voor de bouwsector.
Archdesk dekt de workflow van A tot Z. Van eerste... Meer informatie
klantonderzoek tot en met schatting, contracten, projectbeheer, budgettering, inkoop, aanbesteding, planning, arbeidsbeheer, activabeheer, kostprijsberekening, rapportage, teamsamenwerking tot de laatste factuur wordt uitgereikt.
Dit alles in een aanpasbare workflow met een eenvoudige interface, 24/7 toegankelijk vanaf elk apparaat, overal en altijd.
Meer informatie over Archdesk
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten.
Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Procurement, e-Sourcing, e-Auction en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten.
... Meer informatie
Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen.
Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform.
Meer informatie over Promena e-Sourcing
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Inkoopsoftware voor vooruitstrevende bedrijven die behoefte hebben aan volledige zichtbaarheid en transparantie in hun inkoopproces.
Meer informatie over Precoro
Innovatieve inkoopsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te... Meer informatie
elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen.
Meer informatie over Precoro
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform.
Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra... Meer informatie
gen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties.
Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Beheer leveranciers, voorkom dat de voorraad opraakt of voorkom te hoge uitgaven in overmatige materialen met de inkooptools van Odoo.
Meer informatie over Odoo
Beheer moeiteloos leveranciers en inkooporders. Met de inkooptools van Odoo kun je je bedrijf strak runnen met minder voorraad en geen uitverkochte voorraad meer. Definieer min-max voorraadhoeveelhede... Meer informatie
n met nabestellingsregels, voorraadniveaus, verkoopprognoses of automatische routes (aanvullen op bestelling). Importeer ook prijslijsten/doorlooptijden van leveranciers om op de hoogte te blijven van productprijzen en levertijden.
Meer informatie over Odoo
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
Meer informatie over Pipefy
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and... Meer informatie
accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation.
Build an error-proof procurement operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free.
Meer informatie over Pipefy
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Uitstekende procure-to-pay-software voor bedrijven die behoefte hebben aan gebruiksgemak, transparantie, inzichten en proactieve uitgavencontroles.
Meer informatie over Fraxion
Een cloudgebaseerde procure-to-pay-oplossing voor proactief uitgavenbeheer. Vertrouwd door sectoroverschrijdende organisaties over de hele wereld om inkoopworkflows te automatiseren en aanvraag-tot-PO... Meer informatie
-processen en -uitgaven te beheren met goedkeuringen op meerdere niveaus, budgetcontrole, beleidsnaleving, workflowbeheer van crediteuren en uitgavenanalyse. Fraxion maakt inkoop via PunchOut en Catalog met strategische leveranciers mogelijk. Effectief als zelfstandige oplossing of met naadloze ERP-integraties.
Meer informatie over Fraxion
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Expeni.com is goedkope, simpele en eenvoudig te gebruiken inkoopsoftware. Ideaal voor een klein budget!
Meer informatie over Expeni
Door een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het inkoopbeheerproces. Medewerkers kunnen inkooporders uitgeven, bestaande bestellingen kopiëren, facturen bijvoegen, enz. Automatisc... Meer informatie
he e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Goedkeuringsfunctie op meerdere niveaus wordt ondersteund. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer als csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten.
Meer informatie over Expeni
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
COVALYZE optimaliseert je hele strategische inkoopproces - van vraagbeheer tot vergelijking van offerteaanvragen.
Meer informatie over COVALYZE
COVALYZE optimaliseert je hele strategische inkoopproces - van vraagbeheer tot vergelijking van offerteaanvragen. Met COVALYZE krijg je een veel betere gegevensset voor categorieën, inclusief alle... Meer informatie
technische bedrijfsspecificaties in een gestructureerd formaat. Door gedetailleerde bedrijfsspecificaties te combineren met leveranciersprijzen krijg je nieuwe inzichten in je categoriegegevens, bijvoorbeeld welke bedrijfskenmerken de prijs in je categorie bepalen, hoe kan ik artikelvarianten verminderen en nog veel meer. Boek een gratis demosessie.
Meer informatie over COVALYZE
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie.
Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer.... Meer informatie
Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden.
Meer informatie over Emburse Certify AP
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties
Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies... Meer informatie
omvatten een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing.
WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar.
Meer informatie over WebReq
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Modules: offerteaanvraag, offerte, tariefcontract, aanvraag, inkooporder, ontvangst, facturatie van leveranciers, betalingen aan leveranciers, kleine kas en uitgaven.
Meer informatie over Procure 2 Pay Software
De 4D Procure-to-Pay-toepassing is gemakkelijk te gebruiken en te onderhouden cloudgebaseerde software die ideaal is voor kleine en middelgrote ondernemingen met maximaal 1000 werknemers.
De... Meer informatie
software zit boordevol functies en is tegelijkertijd gemakkelijk te gebruiken. De toepassing is ontwikkeld door professionals met 25 jaar ervaring in de boekhoud- en softwaresector.
Tot de modules behoren offerteaanvragen, offertes, aanvragen, bestellingen, inkooporders, ontvangsten, facturatie van leveranciers, betalingen aan leveranciers, kosten en kleine kas-processen met flexibele goedkeuring.
Meer informatie over Procure 2 Pay Software
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Cloudscene is een gegevensgestuurd marktplaatsplatform dat het zoeken en vergelijken van netwerkdiensten eenvoudig maakt.
Meer informatie over Cloudscene
Cloudscene is een gegevensgestuurd marktplaatsplatform dat de manier waarop bedrijven netwerkdiensten kopen transformeert.
Door de inkoop te stroomlijnen en verkoopactiviteiten te vereenvoudigen,... Meer informatie
maakt Cloudscene sterkere verbindingen, eenvoudigere tracering en beheer, krachtige en flexibele teams, tijd- en kostenefficiëntie en verhoogde productiviteit voor vooruitstrevende organisaties mogelijk.
Het platform wordt ondersteund door ongeëvenaarde marktinformatie, omdat dit platform van mening is dat de beste zakelijke beslissingen zijn gebaseerd op krachtige gegevens.
Meer informatie over Cloudscene
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics... Meer informatie
werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Meer informatie over Dynamics 365
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten... Meer informatie
groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending.
Meer informatie over ShippingEasy
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
NetSuite Procurement: volledig inzicht in het inkoopproces om goederen en diensten te kopen tegen de beste prijs, wanneer je ze nodig hebt.
NetSuite Procurement centraliseert leveranciersbeheer en aankoop. Door inkooporders te channelen naar goedgekeurde leveranciers en met vooraf onderhandelde contracten wordt de aankoop tijdig tegen de... Meer informatie
beste prijs gegarandeerd. Het realtime beeld van uitgaven en leveranciersprestaties verbetert de zichtbaarheid en maakt duidelijke communicatie mogelijk gedurende het gehele proces van inkoop tot betaling. Alle inkoopgerelateerde informatie, waaronder dossiers, uitgaven en prestatierapporten, worden allemaal eenvoudig vanuit het inkoopdashboard beheerd.
Meer informatie over NetSuite
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de... Meer informatie
efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
Meer informatie over QuickBooks Commerce
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren.
Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie,... Meer informatie
detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken!
inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon.
Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
Meer informatie over inFlow Inventory
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde inkoopsoftware.
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde... Meer informatie
budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop.
Meer informatie over ProcurementExpress.com
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows,... Meer informatie
bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website.
Meer informatie over Quartzy
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systeme... Meer informatie
n zijn geen probleem voor de experts. Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen, evenals live technische ondersteuning. Laat de EDI-integratie aan hen over zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Neem contact op voor meer informatie.
Meer informatie over DiCentral
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
RFP360 stroomlijnt hoe je contact maakt met leveranciers, samenwerkt met collega's, informatie opvraagt, RFP's uitgeeft en reacties evalueert.
RFP360 stelt je in staat om alle RFP's en aanbestedingen in een sjabloonbibliotheek te beheren, waardoor elke aanvraag die je uitgeeft wordt vereenvoudigd, gestandaardiseerd en verbeterd. Je kunt in... Meer informatie
één enkele oplossing taken toewijzen, deadlines instellen, samenwerken en communiceren met belanghebbenden, leveranciers en beoordelaars. Met de functionaliteiten voor leveranciersevaluatie kun je RFP-antwoorden in één weergave verzamelen, scoren en vergelijken, waardoor je beter geïnformeerde en objectievere aankoopbeslissingen kunt nemen. Daarnaast bieden dashboards en rapporten inzicht in huidige en eerdere activiteiten.
Meer informatie over RFP360
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring... Meer informatie
indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo.
Meer informatie over Spendwise
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de... Meer informatie
efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Meer informatie over Deltek Costpoint
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren.... Meer informatie
Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces.
Meer informatie over Procurify
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking... Meer informatie
mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows.
Meer informatie over Asite
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
On-demand en cloudgebaseerde software voor e-Sourcing die gebruiksvriendelijk is, waardoor inkoopspecialisten tijd en geld besparen.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector.... Meer informatie
De cloudgebaseerde software biedt transparante en betaalbare prijzen die de complexiteit willen verwijderen uit professionele e-Sourcing.
Andere producten zijn Category Dojo, een tool voor het analyseren van categorie-uitgaven en SIM Dojo, een oplossing voor de onboarding van leveranciers.
Meer informatie over Market Dojo
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang... Meer informatie
nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst.
Meer informatie over Marketman
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
De RFP-responssoftware van Loopio helpt ondernemingen om content te beheren en samen te werken aan antwoorden op RFP's en beveiligingsonderzoeken.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen... Meer informatie
achternazitten en urenlang bezig zijn met het bijwerken van oude content, als Loopio je kan helpen om dit voor je te automatiseren? Vraag vandaag nog een demo aan en ontdek waarom klanten zeggen dat Loopio "De beste oplossing is voor RFP's”.
Meer informatie over Loopio
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere... Meer informatie
oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op.
Meer informatie over eBuyerAssist Platform
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Hybrent is een cloudgebaseerd supply chain-pakket met meerdere leveranciers in de gezondheidszorg met krachtige digitale inkoopmodules die zijn ontworpen voor gezondheidszorgsystemen. Automatiseer en... Meer informatie
stroomlijn je proces van inkoop tot betaling met EMR-/PMS-/AP-integratie en bestel bij al je leveranciers. Volg materialen van inkoop tot patiëntconsumptie, elimineer overbevoorrading en lage voorraad met streepjescodes, PAR-niveaus en sjablonen, en blijf op de hoogte met de mobiele app.
Meer informatie over Hybrent
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd.
Vandaag de dag vertegenwoordigen de inkoop van externe diensten en op werkomschrijving-gebaseerde (SOW) opdrachten een aanzienlijk deel van de uitgaven van organisaties aan het externe personeel.
Met... Meer informatie
de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd. Dit platform voor de inkoop van diensten kan een verscheidenheid aan SOW-opdrachten aan, waaronder projecten, offshore/offsite en meer.
Meer informatie over SAP Fieldglass
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De... Meer informatie
geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen.
Meer informatie over Digital Purchase Order
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Simplify your purchasing by centralizing it onto 1 platform with the proper guardrails in place to ensure compliance and cost savings.
Order simplifies buying for businesses by centralizing it onto one platform. With Order, all the products your company needs to operate can be found in one place with the approval and budgeting... Meer informatie
guardrails needed to ensure compliance. Placing recurring orders is as simple as one click with saved product lists, and saving on purchases hasn’t been easier with Order’s $4 billion in purchasing power and strategic sourcing that ensures you always pay the lowest prices for your products.
Meer informatie over Order
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Populairste systeem voor het beheren van aannemers.
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende... Meer informatie
betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei.
Meer informatie over Worksuite
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke... Meer informatie
Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie!
Meer informatie over Bellwether PO and Inventory
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Kies vandaag nog een betere manier.
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de... Meer informatie
gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek.
Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief.
Zeg vaarwel tegen Excel en andere verouderde software-oplossingen, en maak kennis met moeiteloos, krachtig en kosteneffectief leveranciersbeheer.
Meer informatie over Gatekeeper
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Meer informatie over Airbase
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te... Meer informatie
stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken.
Meer informatie over Tradogram
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte... Meer informatie
gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync.
Meer informatie over Periscope S2G
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst... Meer informatie
, goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface
op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden.
Meer informatie over Apptricity Travel and Expense
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben.
Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt... Meer informatie
software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers.
Meer informatie over Coupa Business Spend Management
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion... Meer informatie
cycle.
Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles.
Meer informatie over Esker
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
Meer informatie over SAP Ariba
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer