Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Procurement software

Procurement software automatiseert het inkoopproces en beheert alle activiteiten met betrekking tot de uitgaven van een organisatie. Procurement tools automatiseren het proces van resource-acquisitie en leveranciersrelatiebeheer. Werknemers kunnen moeiteloos inkooporders maken die door managers in Nederland worden beoordeeld en goedgekeurd. Managers beschikken over een groot aantal tools voor het volgen en analyseren van en rapporteren over de efficiëntie van bedrijfsprocessen. Zie ook: factuurprogramma's, inkoopsoftware en leveranciersmanagement software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Procurement software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

117 resultaten

B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt een end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de crediteurenwerklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Tipalti zorgt voor eenvoudige acceptatie in de hele organisatie door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met NetSuite-, HR- en SSO-systemen. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena
Promena biedt oplossingen voor e-Procurement, e-Sourcing, e-Auction en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Inkoopsoftware voor vooruitstrevende bedrijven die behoefte hebben aan volledige zichtbaarheid en transparantie in hun inkoopproces. Meer informatie over Precoro
Innovatieve inkoopsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Procurement helpt je zo kostenefficiënt mogelijk in te kopen dankzij catalogi, zonder ongeoorloofde verplichtingen. Meer informatie over ISPnext
Vergroot direct de financiële impact op je organisatie met Business Spend Management (BSM). Start met het beheren van alle uitgaven en processen van je organisatie in één enkel platform. Procurement integreert naadloos met alle onderdelen van BSM. Met Procurement ga je zo kostenefficiënt mogelijk in te kopen dankzij catalogi, zonder ongeoorloofde verplichtingen. Je automatiseert het volledige inkoopproces. Genereer automatisch een besteld advies en plaats bestellingen bij voorkeurleveranciers in gekoppelde webshops.  Met tijdig inzicht in de verplichtingen van leveranciers creëer je een accurate financiële planning. Naast reeds betaalde rekeningen heb je inzicht in openstaande betalingsverplichtingen en toekomstige bestedingen. Beheers uitgaven en voldoe aan de compliance doelstellingen. Bijbehorende workflows helpen goedkeuring en betaalbaarstelling, volledig digitaal af te handelen. Meer informatie over ISPnext

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd inkoopordersysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige controle willen. Afzonderlijk of geïntegreerd. Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten opzichte van budgetten en volledige afstemming krijgen wanneer de factuur arriveert. Krijg controle over de liquiditeit met cashflowprojecties. Stel je team in staat om goede beslissingen te nemen met volledig inzicht, en zet kostenbeheersing op de automatische piloot. Werkt perfect als afzonderlijk product of geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Je kunt binnen vijf minuten aan de slag. Meer informatie over CostTracker

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Stroomlijn je logistiek met Transportly: directe offertes, concurrerende biedingen en aanzienlijke kostenbesparingen in één platform. Meer informatie over Transportly
Transportly zorgt voor een revolutie in de transportinkoop voor fabrikanten en logistieke managers. Deze uitgebreide samenwerkingstool voor transport stroomlijnt het hele transportinkoopproces, van het verzamelen van RFQ's (offerteaanvragen) tot het creëren van een privémarktplaats waar vervoerders concurrerend kunnen bieden. De unieke InstaCarrier-functie biedt directe prijzen, vergelijkbaar met ride-sharing voor vracht, wat de transparantie waarborgt en de besluitvorming versnelt. Het platform maakt moeiteloos beheer van contractuele vervoerders mogelijk en vereenvoudigt de planning en uitvoering van transporten. Met Transportly profiteren gebruikers van aanzienlijke kostenbesparingen van gemiddeld 20% doordat leveranciers met elkaar concurreren om de beste prijs. Belangrijke voordelen omvatten vereenvoudiging van het RFQ-proces, eenvoudig overzicht van offertes, snellere transportorders en toegang tot uitgebreide gegevensevaluaties voor geïnformeerde besluitvorming. Omarm de toekomst van volledig gedigitaliseerde logistiek met Transportly. Meer informatie over Transportly

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Het door AI aangedreven orkestratieplatform voor intake en inkoop Meer informatie over Zip
Zip is een orkestratieplatform voor intake en inkoop. Door één voordeur te bieden voor elke zakelijke aankoop, verenigt Zip de teams, taken en tools die betrokken zijn bij de inkoop. Bedrijven van elke omvang maken gebruik van het door AI aangedreven intake-tot-betaling-pakket van Zip om de toepassing van inkoopbeleid te stimuleren en de end-to-end-inkooplevenscyclus te stroomlijnen. Elke aankoop is belangrijk. Praat vandaag nog met een inkoopspecialist. Meer informatie over Zip

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Expeni.com is goedkope, simpele en eenvoudig te gebruiken inkoopsoftware. Ideaal voor een klein budget! Meer informatie over Expeni
Door een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het inkoopbeheerproces. Medewerkers kunnen inkooporders uitgeven, bestaande bestellingen kopiëren, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Goedkeuringsfunctie op meerdere niveaus wordt ondersteund. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer als csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten. Meer informatie over Expeni

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
NetSuite Procurement: volledig inzicht in het inkoopproces om goederen en diensten te kopen, wanneer je ze nodig hebt, tegen een scherpe prijs.
NetSuite Procurement centraliseert leveranciersbeheer en inkoop. Door inkooporders te channelen naar goedgekeurde leveranciers en met vooraf onderhandelde contracten wordt de aankoop tijdig tegen de beste prijs gegarandeerd. Het realtime beeld van uitgaven en leveranciersprestaties verbetert de zichtbaarheid en maakt duidelijke communicatie mogelijk gedurende het gehele proces van inkoop tot betaling. Alle inkoopgerelateerde informatie, waaronder dossiers, uitgaven en prestatierapporten, worden allemaal eenvoudig vanuit het inkoopdashboard beheerd. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Beheer leveranciers, voorkom dat de voorraad opraakt of voorkom te hoge uitgaven in overmatige materialen met de inkooptools van Odoo.
Beheer moeiteloos leveranciers en inkooporders. Met de inkooptools van Odoo kun je je bedrijf strak runnen met minder voorraad en geen uitverkochte voorraad meer. Definieer min-max voorraadhoeveelheden met nabestellingsregels, voorraadniveaus, verkoopprognoses of automatische routes (aanvullen op bestelling). Importeer ook prijslijsten/doorlooptijden van leveranciers om op de hoogte te blijven van productprijzen en levertijden. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde inkoopsoftware.
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt Steve@Clarendon Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy. The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation. Build an error-proof procurement operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website. Meer informatie over Quartzy

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Met Procurify krijg je ongeëvenaarde controle en zichtbaarheid met gestroomlijnde workflows, realtime gegevens en innovatieve functies.
Procurify is end-to-end inkoopsoftware waarmee bedrijven alle uitgaven kunnen volgen, controleren en analyseren om hun uitgavenbeheerproces te vereenvoudigen en op te schalen. De intuïtieve interface van Procurify is eenvoudig en gebruiksvriendelijk en stelt gebruikers in staat om uitgaven proactief te volgen, te controleren en te analyseren. Houd al je dossiers gecentraliseerd en verminder de uitgaven van malafides met Amazon Business en Staples PunchOut-integratie. Procurify integreert naadloos met Netsuite, QuickBooks en andere ERP-systemen. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer
Deze BPM-oplossing (voor bedrijfsprocesbeheer) is ideaal voor bedrijven in de productie, detailhandel en andere sectoren, en helpt bij het beheren van naleving, procesverandering en meer.
Deze BPM-oplossing (voor bedrijfsprocesbeheer) is ideaal voor bedrijven in de productie, detailhandel en andere sectoren, en helpt bij het beheren van naleving, procesverandering en meer. Meer informatie over Bizagi

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkooporderbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Factuurverwerking
  • Uitgavenbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Voorraadbeheer