342 resultaten
Waarom Capterra gratis is
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, ui...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beter uitgavenbeheer begint met Approve.com. Meer informatie over Approve.com
Approve.com is een modern inkoopplatform dat inkoop- en financiële teams helpt bij het stroomlijnen van de inkoop, het beheren van interacties met leveranciers en het verkrijgen van cruciale inzichten in bedrijfsuitgaven. Approve transformeert de manier waarop bedrijven werken door automatisering, gegevens en integratie te gebruiken om de operationele efficiëntie te verhogen en kostenbesparingen te realiseren, en tegelijkertijd een betere ervaring te bieden aan zowel werknemers, budgethouders en leveranciers. Meer informatie over Approve.com
Approve.com is een modern inkoopplatform dat inkoop- en financiële teams helpt bij het stroomlijnen van de inkoop, het beheren van interacties met leveranciers en het verkrijgen van cruciale inzichten ...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een alles-in-één cloudgebaseerd ERP-systeem van de volgende generatie, gebouwd voor bouwbedrijven. Meer informatie over Archdesk
Archdesk is alles-in-één cloudgebaseerde ERP-software (Enterprise Resource Planning) van de volgende generatie, speciaal gebouwd voor de bouwsector. Archdesk dekt de workflow van A tot Z. Van eerste klantonderzoek tot en met schatting, contracten, projectbeheer, budgettering, inkoop, aanbesteding, planning, arbeidsbeheer, activabeheer, kostprijsberekening, rapportage, teamsamenwerking tot de laatste factuur wordt uitgereikt. Dit alles in een aanpasbare workflow met een eenvoudige interface, 24/7 toegankelijk vanaf elk apparaat, overal en altijd. Meer informatie over Archdesk
Archdesk is alles-in-één cloudgebaseerde ERP-software (Enterprise Resource Planning) van de volgende generatie, speciaal gebouwd voor de bouwsector. Archdesk dekt de workflow van A tot Z. Van eerste k...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is. Meer informatie over Procurify
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. ...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Uitgavenbeheersoftware met alle tijdbesparende tools die je nodig hebt om je bedrijf uit te breiden en een efficiënt inkoopproces op te zetten. Meer informatie over Precoro
Minder handmatige werkzaamheden voor inkoopmanagers, verwerving en financiële afdelingen met een gebruiksvriendelijke oplossing voor kostenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen hun uitgaven onder controle te houden en besparingen te realiseren. Stroomlijn het goedkeuringsproces, genereer inkooporders en beheer moeiteloos aankoopverzoeken met Precoro. Meer informatie over Precoro
Minder handmatige werkzaamheden voor inkoopmanagers, verwerving en financiële afdelingen met een gebruiksvriendelijke oplossing voor kostenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen hun uitgaven on...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Inge...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd inkoopordersysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige controle willen. Afzonderlijk of geïntegreerd. Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten opzichte van budgetten en volledige afstemming krijgen wanneer de factuur arriveert. Krijg controle over de liquiditeit met cashflowprojecties. Stel je team in staat om goede beslissingen te nemen met volledig inzicht, en zet kostenbeheersing op de automatische piloot. Werkt perfect als afzonderlijk product of geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Je kunt binnen vijf minuten aan de slag. Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten opzichte...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvrag...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Prokuria is een cloudgebaseerd platform dat organisaties helpt bij het automatiseren van inkoop en het realiseren van aanzienlijke besparingen op kosten en tijd. Meer informatie over Prokuria
Prokuria is een cloudgebaseerd platform dat organisaties helpt bij het automatiseren van inkoop en het realiseren van aanzienlijke besparingen op kosten en tijd. Gebruik geen traditionele e-mails en frustrerende excel bestanden of complexe en dure platforms meer. Prokuria is kosteneffectief, snel in gebruik en gemakkelijk om mee te beginnen. Prokuria biedt volledige controle over de inkoopcyclus: RFI/RFP/RFQ * Internetveilingen * Inkoopaanvragen * Inkooporders * Contractbeheer * Leveranciersbeheer * Artikelencatalogus * Audittools* Meer informatie over Prokuria
Prokuria is een cloudgebaseerd platform dat organisaties helpt bij het automatiseren van inkoop en het realiseren van aanzienlijke besparingen op kosten en tijd. Gebruik geen traditionele e-mails en fr...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verk...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. M...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Krachtige procure-to-pay-oplossingen voor zakelijk uitgavenbeheer in het middensegment, verbeterde controleerbaarheid en transparantie. Meer informatie over Fraxion
Middelgrote tot grote organisaties kiezen voor de cloudgebaseerde oplossing van Fraxion om inkoopprocessen te vereenvoudigen en tijd en geld te besparen. De gebruiksvriendelijke oplossing is volledig mobiel en kan snel worden geïmplementeerd. Klanten hebben met Fraxion papierloze efficiëntie bereikt en meer zichtbaarheid, controle over de uitgaven en beleidsnaleving verkregen. Het pakket voor uitgavenbeheer stroomlijnt de manier waarop je artikelen opvraagt, kosten autoriseert en goederen betaalt. Vereenvoudig je uitgavenbeheer. Meer informatie over Fraxion
Middelgrote tot grote organisaties kiezen voor de cloudgebaseerde oplossing van Fraxion om inkoopprocessen te vereenvoudigen en tijd en geld te besparen. De gebruiksvriendelijke oplossing is volledig m...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Oplossing voor uitgavenbeheer voor slimme teams. Beheer je budgetten, aankopen, betaalkaarten en facturen op één plek. Meer informatie over Haslle
Haslle is een oplossing voor uitgavenbeheer voor bedrijven die digitaal, flexibel en slim zijn. Laat je werknemers betalen met aangepaste kaarten en bankoverschrijvingen met volledige controle en een eenvoudig proces op mobiel en internet. Beheer inkoop, budgetaanvragen, facturen, ontvangstbewijzen, inkooporders en betaalkaarten op één plek. Besteed slim met transparantie, realtime meldingen voor teams, management en werknemers, en bespaar geld en tijd met realtime integratie met je boekhoud- of ERP-software. Meer informatie over Haslle
Haslle is een oplossing voor uitgavenbeheer voor bedrijven die digitaal, flexibel en slim zijn. Laat je werknemers betalen met aangepaste kaarten en bankoverschrijvingen met volledige controle en een ...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn ...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
SaaS-oplossing met mogelijkheden voor aanbesteding, planning en dockplanning. Meer informatie over CargoPlanning
Het systeem biedt 3 modules die afzonderlijk of allemaal tegelijk kunnen worden gebruikt. 1) CargoTender - Je kunt je maandelijkse/jaarlijkse aanbesteding voor al je rijstroken organiseren en de beste aanbiedingen kiezen. 2) CargoPlanning - Te gebruiken voor je dagelijkse verzendingen en beheertaken. Zendingen toewijzen aan vervoerders, documenten uitwisselen, prognoses opstellen en rapporten exporteren. 3) CargoSlot - Organiseer je magazijnen met een online planner. Meer informatie over CargoPlanning
Het systeem biedt 3 modules die afzonderlijk of allemaal tegelijk kunnen worden gebruikt. 1) CargoTender - Je kunt je maandelijkse/jaarlijkse aanbesteding voor al je rijstroken organiseren en de beste...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Modules: offerteaanvraag, offerte, tariefcontract, aanvraag, inkooporder, ontvangst, facturatie van leveranciers, betalingen aan leveranciers, kleine kas en uitgaven. Meer informatie over Procure 2 Pay Software
De 4D Procure-to-Pay-toepassing is gemakkelijk te gebruiken en te onderhouden cloudgebaseerde software die ideaal is voor kleine en middelgrote ondernemingen met maximaal 1000 werknemers. De software zit boordevol functies en is tegelijkertijd gemakkelijk te gebruiken. De toepassing is ontwikkeld door professionals met 25 jaar ervaring in de boekhoud- en softwaresector. Tot de modules behoren offerteaanvragen, offertes, aanvragen, bestellingen, inkooporders, ontvangsten, facturatie van leveranciers, betalingen aan leveranciers, kosten en kleine kas-processen met flexibele goedkeuring. Meer informatie over Procure 2 Pay Software
De 4D Procure-to-Pay-toepassing is gemakkelijk te gebruiken en te onderhouden cloudgebaseerde software die ideaal is voor kleine en middelgrote ondernemingen met maximaal 1000 werknemers. De software ...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics we...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers).
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, b...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoe...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
RFP360 ontwikkelt software voor RFP-beheer die een transformatie teweeg brengt in de manier waarop organisaties informatie aanvragen, op verzoeken reageren en verbinding maken.
RFP360 ontwikkelt software die een transformatie teweeg brengt in de manier waarop organisaties wereldwijd informatie aanvragen, reageren op verzoeken en verbinding maken waardoor RFP's (request for proposals, offerteaanvraag) en soortgelijke processen voor iedereen veel efficiënter, effectiever, coöperatiever, consistent en herhaalbaar worden. Deze complete aanpak omvat elke invalshoek, van kennisbeheer en responsautomatisering met antwoordintelligentie (AI) tot ontwikkeling van de verschillende aanvragen (RFx) en leveranciersevaluatie met heatmap-scores. RFP360 biedt ook workflow, samenwerking, dashboards en rapportage.
RFP360 ontwikkelt software die een transformatie teweeg brengt in de manier waarop organisaties wereldwijd informatie aanvragen, reageren op verzoeken en verbinding maken waardoor RFP's (request for pr...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de e...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere o...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De RFP-responssoftware van Loopio helpt ondernemingen om content te beheren en samen te werken aan antwoorden op RFP's en beveiligingsonderzoeken.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen achternazitten en urenlang bezig zijn met het bijwerken van oude content, als Loopio je kan helpen om dit voor je te automatiseren? Vraag vandaag nog een demo aan en ontdek waarom klanten zeggen dat Loopio "De beste oplossing is voor RFP's”.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen achternaz...
On-demand en cloudgebaseerde software voor e-Sourcing die gebruiksvriendelijk is, waardoor inkoopspecialisten tijd en geld besparen.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector. De cloudgebaseerde software biedt transparante en betaalbare prijzen die de complexiteit willen verwijderen uit professionele e-Sourcing. Andere producten zijn Category Dojo, een tool voor het analyseren van categorie-uitgaven en SIM Dojo, een oplossing voor de onboarding van leveranciers.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector. De...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprinc...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeu...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg....
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
SAP Fieldglass is wereldwijd marktleider op het gebied van cloudgebaseerde software voor extern talentmanagement en inkoop van diensten.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te beheren. Het cloudgebaseerde, open platform is geïmplementeerd in meer dan 165 landen, waardoor bedrijven het hele proces van het verkrijgen en beheren van tijdelijk talent kunnen automatiseren, de manier waarop werk wordt gedaan kunnen transformeren, de operationele flexibiliteit kunnen vergroten en bedrijfsresultaten in de digitale economie kunnen versnellen.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te behe...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Po...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te st...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Populairste systeem voor het beheren van aannemers.
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200 landen werven, beheren en betalen. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste internationale merken, Shortlist is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei.
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Expeni.com is een goedkoop, eenvoudig en gebruiksvriendelijk beheersysteem voor inkooporders. Ideaal voor een klein budget!
Goedkoop, eenvoudig en moeiteloos te gebruiken! Met een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het beheerproces voor inkooporders. Stel budgetten in. Medewerkers kunnen snel inkooporders uitgeven, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Stel goedkeuring op meerdere niveaus in. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten.
Goedkoop, eenvoudig en moeiteloos te gebruiken! Met een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het beheerproces voor inkooporders. Stel budgetten in. Medewerkers kunnen snel inkoopord...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte g...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Kies vandaag nog een betere manier.
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief. Zeg vaarwel tegen Excel en andere verouderde software-oplossingen, en maak kennis met moeiteloos, krachtig en kosteneffectief leveranciersbeheer.
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de ga...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst,...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt softwa...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
From invoice delivery to cash application, Esker automates the areas of AR that matter most to your business.
Esker's Receivables Management Automation solution helps businesses get paid faster. From distributing customer invoices to lettering, payment and collection, Esker automates every step of the process.
Esker's Receivables Management Automation solution helps businesses get paid faster. From distributing customer invoices to lettering, payment and collection, Esker automates every step of the process....
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Een volledig geïntegreerde softwareoplossing, ontworpen voor kleine tot middelgrote importeurs en distributeurs.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarheid van de voorraad (ook over zee en op het water), documentbeheer (vrachtbrief, paklijst, handelsfacturen), evenals vreemde valuta en omrekeningen van maateenheden te verwerken. Integreert met QuickBooks. Gratis demonstratie beschikbaar.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarh...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase....
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen.
BlueCart stroomlijnt en moderniseert het hele inkoopproces van begin tot eind, waardoor fouten worden verminderd en de bedrijfsresultaten voor restaurants en leveranciers worden verbeterd. Chef-koks gebruiken BlueCart om hun hele back-of-house te beheren vanuit één webplatform en mobiel platform met functies zoals bestellen, voorraadbeheer, budgettering en inchecken voor bestellingen. Leveranciers gebruiken BlueCart om hun inkomende bestellingen automatisch te regelen, hun klanten te beheren en hun leveringen te regelen.
BlueCart stroomlijnt en moderniseert het hele inkoopproces van begin tot eind, waardoor fouten worden verminderd en de bedrijfsresultaten voor restaurants en leveranciers worden verbeterd. Chef-koks g...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Web-based & mobile Procurement & AP Automation. Easy for users, effective for management, powerful for accounting. SaaS & On-Premise.
Robust Web-Based & Mobile Procurement that Automates Your Entire Procure-to-Pay. Requisition Mobile App, AP Automation, AI & OCR Invoice Capture, PunchOut, Catalog, Budget Compliance, PO Generation, Receiving, Unlimited Approval & Routing Rules, Vendor Portal & Contract Enforcement, Check Request, Multi-Company, RFQ. Standalone Software or Seamless Out-of-the-Box Integration with Microsoft Dynamics GP, AX, SL, Dynamics 365, Sage ERP, Sage Intacct, Blackbaud Financial Edge NXT, Acumatica and more
Robust Web-Based & Mobile Procurement that Automates Your Entire Procure-to-Pay. Requisition Mobile App, AP Automation, AI & OCR Invoice Capture, PunchOut, Catalog, Budget Compliance, PO Generation, Re...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
NexusPayables is your single software solution to streamline and manage the entire accounts payables process from purchase to payment.
NexusPayables is your single software solution to streamline and manage the entire accounts payable process from purchase to payment. NexusPayables is a SAAS-based software that help you automate the traditionally paper intensive AP process to save time and money while improving control and visibility of your accounts payable.
NexusPayables is your single software solution to streamline and manage the entire accounts payable process from purchase to payment. NexusPayables is a SAAS-based software that help you automate the t...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Oplossing voor leveranciersbeheer waarmee bedrijven hun inkoopstrategieën kunnen optimaliseren en koopgedrag kunnen voorspellen.
De SAP SRM-toepassing (Supplier Relationship Management) biedt strategische waarde door duurzame kostenbesparingen, contractnaleving en een snelle terugverdientijd. Bedrijven zijn uitgerust met tools om superieure resultaten te behalen via een end-to-end proces van inkoop tot betalen. Activiteiten zoals uitgavenanalyse, categoriemanagement, bestellen, sourcing, operationele contracten, facturering en leveranciersbeheer maken deel uit van een geïntegreerd platform.
De SAP SRM-toepassing (Supplier Relationship Management) biedt strategische waarde door duurzame kostenbesparingen, contractnaleving en een snelle terugverdientijd. Bedrijven zijn uitgerust met tools o...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Het procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen.
Het intelligente procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van e-inkoop, crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen. Compleet met oplossingen voor e-facturering, verwerking en validatie, levering en matching van inkooporders, automatisering van crediteurenadministratie, dynamische korting, financiering van de toeleveringsketen en korting bij vroegtijdige betaling. Transcepta werkt "out-of-the-box" met elke ERP- of boekhoudoplossing om het crediteurenproces te stroomlijnen en de uitgaven overzichtelijk te maken voor inkoop.
Het intelligente procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van e-inkoop, crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen. ...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers voor het stroomlijnen van het werken met freelancers die worden vertrouwd door toonaangevende bedrijven.
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers dat is ontworpen voor bedrijven die de manier waarop ze met freelancers werken willen stroomlijnen. Kalo biedt volledige organisaties en individuele teams één eenvoudig platform om mensen in te werken, werk toe te wijzen, facturen bij te houden en freelancers te betalen.
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers dat is ontworpen voor bedrijven die de manier waarop ze met freelancers werken willen stroomlijnen. Kalo biedt volledige organisaties en individuele ...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsin...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
Intelligent & Scalable Procurement & Accounts Payable Automation System
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote collaboration among the finance & purchasing team through a powerful Communication Framework. Streamline invoice approvals, automate reminders, auto-update GLs on Accounting Systems, ensure audit compliance & governance with a system designed & built for Finance Teams.
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote collabora...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer
The all-in-one tail spend solution that simplifies corporate purchasing, providing control & compliance to effectively manage tailspend
GoProcure is the all-in-one tail spend solution that provides a B2B e-commerce platform and an ecosystem of partners to deliver a frictionless buying experience to any enterprise with full competition, compliance and control. It enables real time access to over 1 billion competitively priced product SKUs and an RFP engine to order services. Further, using AI and ML, it turns disorganized purchasing activity into business insights.
GoProcure is the all-in-one tail spend solution that provides a B2B e-commerce platform and an ecosystem of partners to deliver a frictionless buying experience to any enterprise with full competition,...
  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Inkooporderbeheer