Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Procurement software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (94)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Verenigde Arabische Emiraten
Australië
België
Canada
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
India
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
94 resultaten
Digital twin voor kopers van industriële energie en grondstoffen.
Meer informatie over Datapred
Datapred is een digital twin voor kopers van industriële energie en grondstoffen.
Datapred helpt kopers betere beslissingen te nemen door een veilige, verbonden ruimte te bieden waar ze koop- en hedgingstrategieën kunnen testen en controleren.
Datapred is een Gartner Cool Vendor, een SpendMatters Top 50 Company to Watch, een ProcureTech and Kearney Top 100 Innovator, een laureaat van de Zwitserse FIT (Foundation for Technological Innovation) en won in 2019 de wereldwijde uitdaging van Airbus op het gebied van machine learning.
Meer informatie over Datapred
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Met Procurify krijg je ongeëvenaarde controle en zichtbaarheid met gestroomlijnde workflows, realtime gegevens en innovatieve functies.
Meer informatie over Procurify
Procurify is end-to-end inkoopsoftware waarmee bedrijven alle uitgaven kunnen volgen, controleren en analyseren om hun uitgavenbeheerproces te vereenvoudigen en op te schalen. De intuïtieve interface van Procurify is eenvoudig en gebruiksvriendelijk en stelt gebruikers in staat om uitgaven proactief te volgen, te controleren en te analyseren. Houd al je dossiers gecentraliseerd en verminder de uitgaven van malafides met Amazon Business en Staples PunchOut-integratie. Procurify integreert naadloos met Netsuite, QuickBooks en andere ERP-systemen.
Meer informatie over Procurify
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde inkoopsoftware.
Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop.
Meer informatie over ProcurementExpress.com
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Inkoopsoftware voor vooruitstrevende bedrijven die behoefte hebben aan volledige zichtbaarheid en transparantie in hun inkoopproces.
Meer informatie over Precoro
Innovatieve inkoopsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen.
Meer informatie over Precoro
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd inkoopordersysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige controle willen. Afzonderlijk of geïntegreerd.
Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten opzichte van budgetten en volledige afstemming krijgen wanneer de factuur arriveert. Krijg controle over de liquiditeit met cashflowprojecties. Stel je team in staat om goede beslissingen te nemen met volledig inzicht, en zet kostenbeheersing op de automatische piloot. Werkt perfect als afzonderlijk product of geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Je kunt binnen vijf minuten aan de slag.
Meer informatie over CostTracker
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Cloudgebaseerd procure-to-pay-systeem met een robuuste e-source-tool die offerteaanvragen automatiseert, offertes verzamelt en besparingen maximaliseert.
Meer informatie over penny
Cloudgebaseerd e-source/procure-to-pay-systeem dat offerteaanvragen automatiseert, duidelijke vergelijkingen en analyses biedt en aanzet tot maximale besparingen.
Penny kan worden gebruikt om de inkoopcyclus gedeeltelijk of volledig te dekken. Vanaf het verzoek > verwerking van interne goedkeuringen > verzenden van offerteaanvragen > verzameling van offertes/voorstellen > verzending van inkooporders > ontvangst van materialen > facturering > betaling.
Alle stappen worden geautomatiseerd in een duidelijke verhaallijn zonder dat je de verbinding hoeft te verbreken.
Meer informatie over penny
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Uitstekende procure-to-pay-software voor bedrijven die behoefte hebben aan gebruiksgemak, transparantie, inzichten en proactieve uitgavencontroles.
Meer informatie over Fraxion
Een cloudgebaseerde procure-to-pay-oplossing voor proactief uitgavenbeheer. Vertrouwd door sectoroverschrijdende organisaties over de hele wereld om inkoopworkflows te automatiseren en aanvraag-tot-PO-processen en -uitgaven te beheren met goedkeuringen op meerdere niveaus, budgetcontrole, beleidsnaleving, workflowbeheer van crediteuren en uitgavenanalyse. Fraxion maakt inkoop via PunchOut en Catalog met strategische leveranciers mogelijk. Effectief als zelfstandige oplossing of met naadloze ERP-integraties.
Meer informatie over Fraxion
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform.
Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties.
Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties
Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies omvatten een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing.
WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar.
Meer informatie over WebReq
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren.
Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd.
De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren.
Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven.
Meer informatie over DJUST
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Meer informatie over Dynamics 365
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
NetSuite Procurement: volledig inzicht in het inkoopproces om goederen en diensten te kopen, wanneer je ze nodig hebt, tegen een scherpe prijs.
NetSuite Procurement centraliseert leveranciersbeheer en inkoop. Door inkooporders te channelen naar goedgekeurde leveranciers en met vooraf onderhandelde contracten wordt de aankoop tijdig tegen de beste prijs gegarandeerd. Het realtime beeld van uitgaven en leveranciersprestaties verbetert de zichtbaarheid en maakt duidelijke communicatie mogelijk gedurende het gehele proces van inkoop tot betaling. Alle inkoopgerelateerde informatie, waaronder dossiers, uitgaven en prestatierapporten, worden allemaal eenvoudig vanuit het inkoopdashboard beheerd.
Meer informatie over NetSuite
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken.
Meer informatie over Workday HCM
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending.
Meer informatie over ShippingEasy
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Beheer leveranciers, voorkom dat de voorraad opraakt of voorkom te hoge uitgaven in overmatige materialen met de inkooptools van Odoo.
Beheer moeiteloos leveranciers en inkooporders. Met de inkooptools van Odoo kun je je bedrijf strak runnen met minder voorraad en geen uitverkochte voorraad meer. Definieer min-max voorraadhoeveelheden met nabestellingsregels, voorraadniveaus, verkoopprognoses of automatische routes (aanvullen op bestelling). Importeer ook prijslijsten/doorlooptijden van leveranciers om op de hoogte te blijven van productprijzen en levertijden.
Meer informatie over Odoo
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
Meer informatie over QuickBooks eCommerce
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren.
Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken!
inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon.
Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
Meer informatie over inFlow Inventory
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer.
Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Automate and integrate your processes to gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
Gain full control and visibility of your procurement operations with Pipefy.
The process management platform helps you ensure requisitions and purchase orders are being processed quickly and accurately, and allows you to integrate your accounting software or other legacy tools to scale your operation.
Build an error-proof procurement operation with digital workflows that reduce the risk of human error. Try Pipefy for free.
Meer informatie over Pipefy
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing.
Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen.
Meer informatie over Sage 100
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website.
Meer informatie over Quartzy
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
RFP360 stroomlijnt hoe je contact maakt met leveranciers, samenwerkt met collega's, informatie opvraagt, RFP's uitgeeft en reacties evalueert.
RFP360 stelt je in staat om alle RFP's en aanbestedingen in een sjabloonbibliotheek te beheren, waardoor elke aanvraag die je uitgeeft wordt vereenvoudigd, gestandaardiseerd en verbeterd. Je kunt in één enkele oplossing taken toewijzen, deadlines instellen, samenwerken en communiceren met belanghebbenden, leveranciers en beoordelaars. Met de functionaliteiten voor leveranciersevaluatie kun je RFP-antwoorden in één weergave verzamelen, scoren en vergelijken, waardoor je beter geïnformeerde en objectievere aankoopbeslissingen kunt nemen. Daarnaast bieden dashboards en rapporten inzicht in huidige en eerdere activiteiten.
Meer informatie over RFP360
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo.
Meer informatie over Spendwise
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Meer informatie over Deltek Costpoint
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows.
Meer informatie over Asite
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
B2B end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteuren, van inkoop tot betaling en afstemming.
Tipalti biedt een end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de crediteurenwerklast. De cloudgebaseerde inkoopsoftware van Tipalti stroomlijnt de wereldwijde inkoop van meerdere dochterondernemingen, verbetert de controle over de bedrijfsuitgaven en vermindert de crediteurenwerklast. Tipalti zorgt voor eenvoudige acceptatie in de hele organisatie door gebruiksvriendelijke inkoopaanvraagformulieren aan te bieden, goedkeuringsroutering aan te passen aan je bedrijfsbeleid en volledig te integreren met NetSuite-, HR- en SSO-systemen.
Meer informatie over Tipalti
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst.
Meer informatie over Marketman
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
On-demand en cloudgebaseerde software voor e-Sourcing die gebruiksvriendelijk is, waardoor inkoopspecialisten tijd en geld besparen.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector.
De cloudgebaseerde software biedt transparante en betaalbare prijzen die de complexiteit willen verwijderen uit professionele e-Sourcing.
Andere producten zijn Category Dojo, een tool voor het analyseren van categorie-uitgaven en SIM Dojo, een oplossing voor de onboarding van leveranciers.
Meer informatie over Market Dojo
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben.
Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers.
Meer informatie over Coupa
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd.
Vandaag de dag vertegenwoordigen de inkoop van externe diensten en op werkomschrijving-gebaseerde (SOW) opdrachten een aanzienlijk deel van de uitgaven van organisaties aan het externe personeel.
Met de software voor inkoop van diensten van SAP Fieldglass kan je de manier vereenvoudigen waarop serviceproviders worden aangetrokken, betrokken worden gemaakt en worden beheerd. Dit platform voor de inkoop van diensten kan een verscheidenheid aan SOW-opdrachten aan, waaronder projecten, offshore/offsite en meer.
Meer informatie over SAP Fieldglass
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
De RFP-responssoftware van Loopio helpt ondernemingen om content te beheren en samen te werken aan antwoorden op RFP's en beveiligingsonderzoeken.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen achternazitten en urenlang bezig zijn met het bijwerken van oude content, als Loopio je kan helpen om dit voor je te automatiseren? Vraag vandaag nog een demo aan en ontdek waarom klanten zeggen dat Loopio "De beste oplossing is voor RFP's”.
Meer informatie over Loopio
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op.
Meer informatie over eBuyerAssist Platform
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie!
Meer informatie over Bellwether Purchasing Software
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Hybrent is een cloudgebaseerd supply chain-pakket met meerdere leveranciers in de gezondheidszorg met krachtige digitale inkoopmodules die zijn ontworpen voor gezondheidszorgsystemen. Automatiseer en stroomlijn je proces van inkoop tot betaling met EMR-/PMS-/AP-integratie en bestel bij al je leveranciers. Volg materialen van inkoop tot patiëntconsumptie, elimineer overbevoorrading en lage voorraad met streepjescodes, PAR-niveaus en sjablonen, en blijf op de hoogte met de mobiele app.
Meer informatie over Hybrent
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken.
Meer informatie over Tradogram
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen.
Meer informatie over Digital Purchase Order
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Kies vandaag nog een betere manier.
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek.
Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief.
Zeg vaarwel tegen Excel en andere verouderde software-oplossingen, en maak kennis met moeiteloos, krachtig en kosteneffectief leveranciersbeheer.
Meer informatie over Gatekeeper
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Populairste systeem voor het beheren van aannemers.
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei.
Meer informatie over Worksuite
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Meer informatie over Airbase
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Archdesk is een toonaangevend inkoopplatform dat je de volledige controle geeft over je bedrijf.
Archdesk is een toonaangevend inkoopplatform waarmee je budgetuitgaven kunt controleren, uitgaven kunt volgen en communicatie tussen onderaannemers en leveranciers kunt automatiseren.
Het platform heeft een open AI die integreert met je huidige boekhoudsoftware, zoals Xero en QuickBooks.
Breng je gegevens op één plek en visualiseer alles in realtime op de dashboards die je zelf creëert. Dit geeft je de tools om op elk niveau van je bedrijf betere beslissingen te nemen.
Meer informatie over Archdesk
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync.
Meer informatie over Periscope S2G
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Expeni.com is goedkope, simpele en eenvoudig te gebruiken inkoopsoftware. Ideaal voor een klein budget!
Door een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het inkoopbeheerproces. Medewerkers kunnen inkooporders uitgeven, bestaande bestellingen kopiëren, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Goedkeuringsfunctie op meerdere niveaus wordt ondersteund. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer als csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten.
Meer informatie over Expeni
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Automatiseer het genereren van documenten, de workflow en de besluitvorming met dit bekroonde automatiseringsplatform zonder code.
Creëer efficiënte, intuïtieve en per ontwerp conforme inkoopprocessen voor de hele keten met behulp van het automatiseringsplatform op basis van slepen en neerzetten. Met Checkbox kunnen inkoopspecialisten complexe inkoopbeleidsregels en -frameworks digitaliseren en stroomlijnen, waarbij de reeks verzoeken, risicobeoordelingen en het genereren van documenten wordt geautomatiseerd en alle benodigde goedkeuringen, beoordelingen en handtekeningen worden vereenvoudigd - allemaal in één systeem.
Meer informatie over Checkbox
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface
op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden.
Meer informatie over Apptricity Travel and Expense
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Maak het jezelf gemakkelijk met nieuwe technologieën die complexe, dure IT-architecturen aanzienlijk stroomlijnen en zelfs vervangen.
Maak het jezelf gemakkelijk met nieuwe technologieën die complexe, dure IT-architecturen aanzienlijk stroomlijnen en zelfs vervangen.
Meer informatie over SAP HANA Cloud
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Een volledig geïntegreerde softwareoplossing, ontworpen voor kleine tot middelgrote importeurs en distributeurs.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarheid van de voorraad (ook over zee en op het water), documentbeheer (vrachtbrief, paklijst, handelsfacturen), evenals vreemde valuta en omrekeningen van maateenheden te verwerken. Integreert met QuickBooks. Gratis demonstratie beschikbaar.
Meer informatie over VISCO
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Oplossing voor leveranciersbeheer waarmee bedrijven hun inkoopstrategieën kunnen optimaliseren en koopgedrag kunnen voorspellen.
De SAP SRM-toepassing (Supplier Relationship Management) biedt strategische waarde door duurzame kostenbesparingen, contractnaleving en een snelle terugverdientijd. Bedrijven zijn uitgerust met tools om superieure resultaten te behalen via een end-to-end proces van inkoop tot betalen. Activiteiten zoals uitgavenanalyse, categoriemanagement, bestellen, sourcing, operationele contracten, facturering en leveranciersbeheer maken deel uit van een geïntegreerd platform.
Meer informatie over SAP Ariba Supply Chain Collaboration
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen.
BlueCart stroomlijnt en moderniseert het hele inkoopproces van begin tot eind, waardoor fouten worden verminderd en de bedrijfsresultaten voor restaurants en leveranciers worden verbeterd. Chef-koks gebruiken BlueCart om hun hele back-of-house te beheren vanuit één webplatform en mobiel platform met functies zoals bestellen, voorraadbeheer, budgettering en inchecken voor bestellingen. Leveranciers gebruiken BlueCart om hun inkomende bestellingen automatisch te regelen, hun klanten te beheren en hun leveringen te regelen.
Meer informatie over BlueCart
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer
Het procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen.
Het intelligente procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van e-inkoop, crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen. Compleet met oplossingen voor e-facturering, verwerking en validatie, levering en matching van inkooporders, automatisering van crediteurenadministratie, dynamische korting, financiering van de toeleveringsketen en korting bij vroegtijdige betaling. Transcepta werkt "out-of-the-box" met elke ERP- of boekhoudoplossing om het crediteurenproces te stroomlijnen en de uitgaven overzichtelijk te maken voor inkoop.
Meer informatie over Transcepta
...
Meer informatie
Functies
- Vorderingenbeheer
- Voorraadbeheer
- Factuurverwerking
- Catalogiseren/categoriseren
- Leveranciersbeheer
- Sourcingbeheer
- Inkooporderbeheer