Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
IKZ (Integrale kwaliteitszorg)
IKZ is een aanpak die gericht is op voortdurende verbetering en succes door de klant/gebruiker tevreden te stellen. Organisaties ontwikkelen klanttevredenheidsstrategieën om langetermijndoelstellingen te verwezenlijken. Er zijn verschillende methoden en technieken die organisaties bij deze aanpak kunnen gebruiken.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de IKZ (Integrale kwaliteitszorg)
Mkb-bedrijven kunnen IKZ gebruiken om nieuwe klanten uitzonderlijke serviceniveaus te leveren parallel aan de groei van hun bedrijf. Door klanttevredenheidsstrategieën voor de lange termijn te ontwikkelen, kan een mkb-bedrijf de loyaliteit en betrokkenheid van klanten verbeteren en doorlopend verbeteringen aanbrengen.
Gerelateerde termen
- Inkoop
- Stuklijst
- ADAS (Advanced Driver Assistance Systems)
- Slimme fabriek
- Strategic sourcing
- VAR (Value-Added Reseller)
- Telematica
- Toeleveringsketen
- Leverancier
- ERP (Enterprise resource planning)
- SCP (Supply Chain Planning)
- Scanner
- SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition)
- IKZ (Integrale kwaliteitszorg)
- Leveranciersbeheer
- Senpai
- RFID (Radio-frequency Identification)
- Loopback
- TCO (Total Cost of Ownership)
- Elektromobiliteit (e-mobiliteit)