Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
IKZ (Integrale kwaliteitszorg)
IKZ is een aanpak die gericht is op voortdurende verbetering en succes door de klant/gebruiker tevreden te stellen. Organisaties ontwikkelen klanttevredenheidsstrategieën om langetermijndoelstellingen te verwezenlijken. Er zijn verschillende methoden en technieken die organisaties bij deze aanpak kunnen gebruiken.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de IKZ (Integrale kwaliteitszorg)
Mkb-bedrijven kunnen IKZ gebruiken om nieuwe klanten uitzonderlijke serviceniveaus te leveren parallel aan de groei van hun bedrijf. Door klanttevredenheidsstrategieën voor de lange termijn te ontwikkelen, kan een mkb-bedrijf de loyaliteit en betrokkenheid van klanten verbeteren en doorlopend verbeteringen aanbrengen.
Gerelateerde termen
- Inkoop
- Stuklijst
- ADAS (Advanced Driver Assistance Systems)
- Slimme fabriek
- Strategic sourcing
- VAR (Value-Added Reseller)
- Telematica
- Toeleveringsketen
- Leverancier
- ERP (Enterprise resource planning)
- SCP (Supply Chain Planning)
- Scanner
- SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition)
- IKZ (Integrale kwaliteitszorg)
- Leveranciersbeheer
- Senpai
- RFID (Radio-frequency Identification)
- Loopback
- TCO (Total Cost of Ownership)
- Elektromobiliteit (e-mobiliteit)