254 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige tool waarmee je leveranciersrisico's kunt opsporen en beperken. Meer informatie over LogicGate
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate wapent je organisatie met een eenvoudig te gebruiken en tegelijkertijd krachtige tool om leveranciersrisico's op te sporen en te beperken. Je kunt eenvoudig beginnen met het best practice-sjabloon, of starten vanaf de spreadsheets die je momenteel gebruikt en het platform configureren om het daarop aan te passen. Door LogicGate te gebruiken kun je ervoor zorgen dat je leveranciers de principes volgen die de beveiliging, privacy, beschikbaarheid en integriteit van je gegevens en systemen beschermen, zodat je kunt voldoen aan de AVG-vereisten. Meer informatie over LogicGate
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate wapent je organisatie met een eenvoudig te gebruiken en tegelijkertijd krachtige tool om leveranciersrisico's op te sporen en te beperken. Je kunt...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
De mooie, eenvoudige software voor het beheer van leveranciers en aannemers. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van leveranciers. Het maakt het gemakkelijk om met slechts een paar klikken je leveranciers en contracten te onboarden, beheren en volgen. Zorg voor compliance, monitor risico's, ontvang meldingen rond belangrijke datums en krijg in een fractie van de tijd toegang tot gedetailleerde rapporten. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van leveranciers. Het maakt het gemakkelijk om met slechts een paar klikken je leveranciers en contracten te onboarden, beheren en...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Ontdek hoe Fusion jouw leveranciersbeheerprogramma opnieuw kan definiëren. Meer informatie over Fusion Framework System
De relaties die je hebt met je leveranciers zijn cruciaal voor je organisatie. Het Fusion Framework®-systeem zorgt ervoor dat je strategische leveranciers een onderdeel van je succes worden. Via een geïntegreerd portaal leveren externe partijen de informatie die je nodig hebt voor een efficiënt programma. Begin eenvoudig of verbeter je volgroeide programma met een systeem dat aan jouw behoeften voldoet. Meer informatie over Fusion Framework System
De relaties die je hebt met je leveranciers zijn cruciaal voor je organisatie. Het Fusion Framework®-systeem zorgt ervoor dat je strategische leveranciers een onderdeel van je succes worden. Via een...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige, cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer gebaseerd op AI en automatisering. Kies vandaag nog een betere manier. Meer informatie over Gatekeeper
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer leveranciers op een naadloze manier en ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Profiteer van een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, een portal voor leveranciers, prestatiebeheer voor leveranciers en een groot aantal tools voor samenwerking en automatisering. Verkrijg compleet overzicht en controle over je leveranciersportfolio, minimaliseer de bedrijfsrisico's en haal de maximale waarde uit je partners. Meer informatie over Gatekeeper
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer leveranciers op een naadloze manier en ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Stroomlijn je aanbestedingsactiviteiten met Approve.com. Meer informatie over Tipalti Approve
Tipalti Approve is een oplossing voor inkoopbeheer. De software helpt financiële teams en inkoopteams bij het vastleggen van aankoopverzoeken, het stroomlijnen van goedkeuringen, het genereren van inkooporders, het organiseren van leveranciersinformatie en het openen van realtime gegevens over uitgaven. Tipalti Approve is volledig geïntegreerd met toonaangevende ERP-, HR- en SSO-systemen om een echt naadloos proces te creëren. Houd de controle over bedrijfsuitgaven met een gebruiksvriendelijke en snel te implementeren oplossing. Probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Tipalti Approve
Tipalti Approve is een oplossing voor inkoopbeheer. De software helpt financiële teams en inkoopteams bij het vastleggen van aankoopverzoeken, het stroomlijnen van goedkeuringen, het genereren van...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Beheer al je nalevings- en risicoactiviteiten van derden binnen één oplossing. Meer informatie over AdaptiveGRC
Met AdaptiveGRC kun je al je nalevings- en risicoactiviteiten van derden binnen één oplossing beheren. Naarmate de beschikbare informatie over je leveranciers toeneemt, groeit ook je vermogen om potentiële nalevingsproblemen en andere leveranciersrisico's sneller te identificeren en te beheersen. Functies voor leveranciersbeheer in AdaptiveGRC omvatten: - leveranciersinventaris; - risicoprofilering van leveranciers; - leveranciersbeoordelingen (beveiliging, naleving); - beoordelingen van FCPA/corruptiebestrijding; - jaarlijks of regelmatig proces voor nalevingscertificering. Meer informatie over AdaptiveGRC
Met AdaptiveGRC kun je al je nalevings- en risicoactiviteiten van derden binnen één oplossing beheren. Naarmate de beschikbare informatie over je leveranciers toeneemt, groeit ook je vermogen om...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Software op ondernemingsniveau met spreadsheet-UI. Gebruik de ingebouwde supply chain-oplossing of configureer je eigen oplossing met de configuratie-engine. Meer informatie over Intellimas
Intellimas is een oplossing op ondernemingsniveau die gebruikmaakt van je bestaande technologische investeringen. Het is eenvoudig te implementeren en te gebruiken. De eindgebruikers (en leveranciers) werken graag met de spreadsheet-UI. IT vindt de configuratie-engine fijn en het feit dat het is gebouwd om moeiteloos gegevens op te halen uit kernsystemen. Intellimas wordt geleverd met ingebouwde supply chain-oplossingen voor kostenberekening/RFQ's, kwaliteitswaarborging, volgen van inkooporders, naleving van leveranciers en voorbeeldbeheer, of je kunt er zelf een samenstellen. Meer informatie over Intellimas
Intellimas is een oplossing op ondernemingsniveau die gebruikmaakt van je bestaande technologische investeringen. Het is eenvoudig te implementeren en te gebruiken. De eindgebruikers (en...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders,...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Oplossing voor het beheer van leveranciersbetalingen, waarbij alle crediteurenprocessen worden geautomatiseerd, van de onboarding van de begunstigde tot betalingen en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti verzamelt niet alleen informatie op een veilige manier, maar de bedrijfseigen regels-engine, die werkt op basis van 26.000 algemene regels, identificeert betalingsproblemen voordat ze plaatsvinden. Hierdoor wordt het foutenpercentage van betalingen met meer dan 66% verminderd. De regels controleren en valideren lokale bankroutingsdetails zoals SWIFT- en IBAN-codes op basis van het land van de begunstigde en de betaalmethode. Tipalti regelt ook de naleving van FATCA-belasting voor je, met gedigitaliseerde belastingformulieren, TIN-matching en voorbereiding van 1099/1042-S belastingaangifte. Meer informatie over Tipalti
Tipalti verzamelt niet alleen informatie op een veilige manier, maar de bedrijfseigen regels-engine, die werkt op basis van 26.000 algemene regels, identificeert betalingsproblemen voordat ze...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Beheer van leveranciersrisico's en beveiligingsvragenlijsten. StandardFusion is een GRC-oplossing voor het beheren van je informatiebeveiligingsprogramma's voor naleving en risicobeheer. Meer informatie over StandardFusion
Met behulp van StandardFusion kunnen gebruikers hun leveranciers en derden beoordelen door Vragenlijsten voor beveiligingsbeoordeling van leveranciers te sturen en om aanvullende opheldering en bewijsmateriaal te vragen. StandardFusion is een 100% cloudgebaseerd GRC-platform dat is ontworpen om het beheer van je programma's voor informatiebeveiligingsrisico's en naleving en de bijbehorende taken eenvoudig en toegankelijk te maken. Meer informatie over StandardFusion
Met behulp van StandardFusion kunnen gebruikers hun leveranciers en derden beoordelen door Vragenlijsten voor beveiligingsbeoordeling van leveranciers te sturen en om aanvullende opheldering en...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Eenvoudig beheer van de leveranciersketen, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Mooie en innovatieve inkoop- en verkoopsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen. Meer informatie over Precoro
Mooie en innovatieve inkoop- en verkoopsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde software voor leveranciersbeheer. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Software voor contract- en leveranciersbeheer: bijhouden van risico's, aangepaste rapportages, leveranciersportaal, workflowtools, 24/7 toegang, onbeperkte opslag. Meer informatie over VendorINSIGHT
VendorInsight is een webgebaseerde oplossing voor risicobeheer van leveranciers die je proces voor leveranciers- en contractbeheer vereenvoudigt door middel van geautomatiseerde workflows, gebruiksvriendelijke functionaliteiten en controle van leveranciersnieuws/-risico's. VendorInsight is ontworpen voor financiële instellingen, zorgbedrijven, advocatenkantoren en andere ondernemingen en biedt een kant-en-klare oplossing met 100% naleving gegarandeerd. De vooraf ontworpen beleidsregels, leveranciersportalen, sjablonen en formulieren vereenvoudigen due diligence, contractmonitoring en risicobeheer. Meer informatie over VendorINSIGHT
VendorInsight is een webgebaseerde oplossing voor risicobeheer van leveranciers die je proces voor leveranciers- en contractbeheer vereenvoudigt door middel van geautomatiseerde workflows,...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Prokuria helpt inkoopafdelingen om hun leveranciersrelaties op efficiënte wijze te beheren via SRM, segmentatie, beoordelingen, onboarding, enz. Meer informatie over Prokuria
Prokuria helpt inkoopteams om de levenscyclus van hun leveranciers en contracten op efficiënte en conforme wijze te beheren met tools zoals leveranciersbeheer, segmentatie, prestatiebeoordelingen, onboarding en scorekaarten, en het stimuleert interne samenwerking, afstemming met belanghebbenden en snelheid van zakendoen. Meer informatie over Prokuria
Prokuria helpt inkoopteams om de levenscyclus van hun leveranciers en contracten op efficiënte en conforme wijze te beheren met tools zoals leveranciersbeheer, segmentatie, prestatiebeoordelingen,...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
*GRATIS tot 1 september 2020* ContractNow is een eenvoudige, krachtige oplossing voor contractbeheer met onbeperkte handtekeningen. Meer informatie over ContractNow
GRATIS tot 1 september 2020. ContractNow is een eenvoudige, krachtige oplossing voor leveranciersbeheer die speciaal is ontworpen om belangrijke contractvragen van bedrijven te beantwoorden tijdens COVID-19 en daarna. Centraliseer al je leveranciersgegevens en documentatie, extraheer belangrijke informatie en clausuletekst, en onderteken alle nieuwe contracten met de geïntegreerde eSign-functie van ContractNow. Krijg totale zichtbaarheid en controle over de contracten van je bedrijf, en creëer een stabiel platform voor toekomstige groei. Meer informatie over ContractNow
GRATIS tot 1 september 2020. ContractNow is een eenvoudige, krachtige oplossing voor leveranciersbeheer die speciaal is ontworpen om belangrijke contractvragen van bedrijven te beantwoorden tijdens...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Meer dan 1,6 miljoen gebruikers wereldwijd. Houd de prestaties van leveranciers effectief bij, voer evaluaties uit, wijs scores toe en stimuleer de prestaties. Meer informatie over Supplier Management Software
De webgebaseerde software voor leveranciersbeheer van Intelex wordt sinds 1992 vertrouwd en heeft wereldwijd meer dan 1 miljoen gebruikers. Met de software kunnen organisaties de prestaties van leveranciers effectief volgen, evaluaties uitvoeren, scores toewijzen en voortdurende prestatieverbetering stimuleren. Meld eenvoudig non-conformiteiten van leveranciers, wijs corrigerende/preventieve maatregelen toe met vervolgtaken en meet het succes ervan na verloop van tijd met deze gebruiksvriendelijke en volledig configureerbare softwaretoepassing. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Supplier Management Software
De webgebaseerde software voor leveranciersbeheer van Intelex wordt sinds 1992 vertrouwd en heeft wereldwijd meer dan 1 miljoen gebruikers. Met de software kunnen organisaties de prestaties van...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
De inkoopoplossing van NetSuite helpt bedrijven om goederen en diensten tijdig en tegen de beste prijs te kopen.
Inkoop kan tijdrovend en inefficiënt zijn, vooral wanneer verzoeken om goederen en diensten handmatig moeten worden verwerkt via telefoongesprekken, e-mails, papieren catalogi en faxen. De inkoopoplossing van NetSuite helpt bedrijven om goederen en diensten tijdig en tegen de beste prijs te kopen door waardevolle tijd van werknemers te besparen dankzij gebruiksvriendelijke capaciteiten die de kosten verlagen door aankopen naar goedgekeurde leveranciers en vooraf onderhandelde contracten te leiden.
Inkoop kan tijdrovend en inefficiënt zijn, vooral wanneer verzoeken om goederen en diensten handmatig moeten worden verwerkt via telefoongesprekken, e-mails, papieren catalogi en faxen. De...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
SecureLink is de leider in geprivilegieerd toegangsbeheer voor leveranciers voor sterk gereguleerde ondernemingen en technologieleveranciers.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient meer dan 30.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven van wereldklasse in meerdere industrieën, waaronder gezondheidszorg, financiële dienstverlening, juridische dienstverlening, de gokindustrie en de detailhandel vertrouwen op het veilige, speciaal ontworpen platform van SecureLinks. SecureLink heeft zijn hoofdkantoor in Austin, Texas.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare toepassingen kunt creëren voor je bedrijf.
De toepassing voor leveranciersbeheer is gebouwd om de manier waarop je contracten afhandelt te vereenvoudigen, ongeacht de sector of vertical. Hou de serviceproviders en hun contracten en ook de verantwoordelijkheden die aan elke leverancier zijn toegewezen, naadloos bij. Het beheer van SLA's kan niet eenvoudiger. Met de werkstroomontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande werkstromen aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis!
De toepassing voor leveranciersbeheer is gebouwd om de manier waarop je contracten afhandelt te vereenvoudigen, ongeacht de sector of vertical. Hou de serviceproviders en hun contracten en ook de...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
The end-to-end ecommerce platform for companies who sell digital solutions to local businesses.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors (ISVs), and media companies. The platform provides partners with everything needed to market, sell, bill, and fulfill digital solutions to local businesses all under one login. Partners receive access to rebrandable business apps for delivery to clients.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
End-to-end, geautomatiseerde en doorlopende software voor leveranciersrisicobeheer en rapportage.
Minimaliseer blootstelling aan financiële, operationele, reputatie- en beveiligingsrisico's van derde partijen. ThirdPartyBond automatiseert de volledige levenscyclus van risicobeheer van derde partijen. De software beheert het hele proces, van onboarding door derde partijen, beoordeling en herstel tot prestatiebewaking en voortdurende beoordeling.
Minimaliseer blootstelling aan financiële, operationele, reputatie- en beveiligingsrisico's van derde partijen. ThirdPartyBond automatiseert de volledige levenscyclus van risicobeheer van derde...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Verkoop niet alleen kaartjes, maar beheer al je leveranciers, vrijwilligers, sponsors, donaties, sociale verkopen, marketing en meer met één systeem.
Een robuuste set webgebaseerde modules die speciaal zijn ontworpen voor festival- en evenementorganisatoren om al je ticketverkopen, registraties, vrijwilligers, leveranciers, sponsoren, deelnemers, bands/artiesten, donaties, rapportages, contracten en meer te beheren. Kies wat je nodig hebt. Qua ontwerp worden alle pagina's aangepast aan jouw website. Gebruik je eigen Merchant-account of die van de softwareaanbieder. Neem contact op om te ontdekken hoe je de benodigde uren om je evenement te organiseren drastisch kunt verminderen door alle kritieke aspecten te beheren in één 24/7-systeem.
Een robuuste set webgebaseerde modules die speciaal zijn ontworpen voor festival- en evenementorganisatoren om al je ticketverkopen, registraties, vrijwilligers, leveranciers, sponsoren, deelnemers,...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Het leveranciersbeheersysteem of VMS van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties extern talent via meerdere kanalen beheren.
Het leveranciersbeheersysteem of VMS van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties talent beheren via meerdere kanalen - waaronder tijdelijke werknemers, op werkomschrijving-gebaseerde consultants, freelancers, onafhankelijke aannemers, projectwerkers en nog veel meer. VMS-platforms helpen bedrijven en organisaties hun tijdelijke werknemers effectiever te beheren in elke regio of sector, inclusief lucht- en ruimtevaart en defensie, bankwezen, bouw, spoorwegen, nutsbedrijven, professionele diensten en meer.
Het leveranciersbeheersysteem of VMS van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties talent beheren via meerdere kanalen - waaronder tijdelijke werknemers, op...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens, workflowgoedkeuringen, meldingen, waarschuwingen, reactie op dreigingen, risicobeoordelingen en documenten. Integratie van rapportage met financiële software. Biedt ondersteunende modules om gebeurtenissen, incidenten, contracten, verzekeringen, claims, projecten en middelen bij te houden. Werkt in alle sectoren en wordt aangeboden in volledig gehoste of zelfgehoste versies met professionele ondersteuning en training.
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens,...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
HR-software, ATS, freelance platform, facturering en betalingen, Employer Branding.
Transformify is een volledig geïntegreerde oplossing bestaande uit HR-software, ATS (applicant tracking system, kandidatenvolgsysteem), facturering en betalingen en een freelanceplatform. Recruiters uit meer dan 150 landen vertrouwen op Transformify om getalenteerde werknemers en freelancers te vinden en betalingen wereldwijd over te dragen. Alle vacatures worden gepubliceerd op 50+ vacaturesites. Het algoritme voor het matchen van kandidaten bespaart 60% op wervingskosten. Een unieke functie stelt recruiters in staat om te communiceren en in contact te komen met kandidaten voordat ze solliciteren.
Transformify is een volledig geïntegreerde oplossing bestaande uit HR-software, ATS (applicant tracking system, kandidatenvolgsysteem), facturering en betalingen en een freelanceplatform. ...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige software voor leveranciersbeheer voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken.
Eenvoudige software voor leveranciersbeheer voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Gratis software voor het beheer van aannemers die kwalificaties controleert, verplichte documenten bijhoudt en de nalevingsniveaus in realtime laat zien.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw kwalificeren van verplichte contractantvereisten (zoals verzekeringscertificaten). Aankomende audit? Verbeter en bewaak je nalevingsniveaus in realtime en zorg ervoor dat iedereen die ter plaatse werkt, over de vereiste documentatie beschikt om zijn werk te doen. Contractor Compliance kan in enkele minuten worden ingesteld en bespaart je bedrijf elke week uren aan tijd.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Gebouwen verbeteren de communicatie, stroomlijnen werkorders, vereenvoudigen de preventieve onderhoudsplanning en beheren leveranciers met Tikkit.
Stimuleer de communicatie in je onderhouds- en managementteams door werkorders online, op smartphones, in e-mail en via sms te stroomlijnen. Betrek leveranciers erbij en gebruik eenvoudige preventieve onderhoudsplanning om tijd te besparen en de dienstverlening te verbeteren. De beoordelingen belichten andere redenen om Tikkit te waarderen.
Stimuleer de communicatie in je onderhouds- en managementteams door werkorders online, op smartphones, in e-mail en via sms te stroomlijnen. Betrek leveranciers erbij en gebruik eenvoudige...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
IntegrityNext - de oplossing voor controle op duurzaamheid en naleving van leveranciers om reputatierisico en nalevingsboetes te voorkomen.
IntegrityNext stelt organisaties in staat om 100% van hun leveranciers op duurzaamheid en naleving te controleren om aan de wettelijke vereisten te voldoen. Het IntegrityNext-platform verkrijgt automatisch de vereiste zelfbeoordelingen en certificaten van leveranciers, terwijl sociale media worden gecontroleerd op wanpraktijken en reputatierisico's. IntegrityNext dekt onder meer de bestrijding van omkoping en corruptie, milieubescherming, mensenrechten en arbeid, gezondheid en veiligheid, cyberbeveiliging en bedrijfscontinuïteit.
IntegrityNext stelt organisaties in staat om 100% van hun leveranciers op duurzaamheid en naleving te controleren om aan de wettelijke vereisten te voldoen. Het IntegrityNext-platform verkrijgt...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Onspring unites vendor data using automation and real-time reporting. Ranked Best Vendor Management System of 2021 by Investopedia.
Investopedia lists Onspring as one of the Best Vendor Management Systems of 2021. Our cloud software helps you manage vendor relationships from all angles. We unite third-party information with powerful process automation capabilities for contracts, due diligence, risk assessments, and reporting. Perform vendor due diligence and analyze criticality, usage, and spend. Deliver external surveys and evaluations, manage contract reviews and renewals, and monitor key vendor metrics in real-time.
Investopedia lists Onspring as one of the Best Vendor Management Systems of 2021. Our cloud software helps you manage vendor relationships from all angles. We unite third-party information with...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Een softwarepakket dat opslag en distributie automatiseert om realtime online informatie over alle voorraden te bieden.
Latitude is het magazijnbeheersysteem van PathGuide. Latitude WMS is geavanceerde software die magazijnvoorraadtransacties automatiseert, waaronder de ontvangst, zoneselectie, plaatsing, planning van cyclustellingen, verzending via vrachtwagenroutes en het creëren van ladingsbrieven. Latitude WMS biedt flexibele, realtime controle en efficiëntie voor vrijwel elke magazijnactiviteit. Dit helpt je bedrijf de omzet, cashflow en winstgevendheid te verhogen door middel van nauwkeurige, directe informatie over de voorraadstatus. Vraag naar de geavanceerde VMI.
Latitude is het magazijnbeheersysteem van PathGuide. Latitude WMS is geavanceerde software die magazijnvoorraadtransacties automatiseert, waaronder de ontvangst, zoneselectie, plaatsing, planning van...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Order products, approve purchases, pay vendors, and monitor spend—all on one platform.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 300 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website....

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Oplossing voor leveranciersbeheer waarmee bedrijven hun inkoopstrategieën kunnen optimaliseren en koopgedrag kunnen voorspellen.
De SAP SRM-toepassing (Supplier Relationship Management) biedt strategische waarde door duurzame kostenbesparingen, contractnaleving en een snelle terugverdientijd. Bedrijven zijn uitgerust met tools om superieure resultaten te behalen via een end-to-end proces van inkoop tot betalen. Activiteiten zoals uitgavenanalyse, categoriemanagement, bestellen, sourcing, operationele contracten, facturering en leveranciersbeheer maken deel uit van een geïntegreerd platform.
De SAP SRM-toepassing (Supplier Relationship Management) biedt strategische waarde door duurzame kostenbesparingen, contractnaleving en een snelle terugverdientijd. Bedrijven zijn uitgerust met tools...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers voor het stroomlijnen van het werken met freelancers die worden vertrouwd door toonaangevende bedrijven.
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers dat is ontworpen voor bedrijven die de manier waarop ze met freelancers werken willen stroomlijnen. Kalo biedt volledige organisaties en individuele teams één eenvoudig platform om mensen in te werken, werk toe te wijzen, facturen bij te houden en freelancers te betalen.
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers dat is ontworpen voor bedrijven die de manier waarop ze met freelancers werken willen stroomlijnen. Kalo biedt volledige organisaties en...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Leading Contingent workforce Management System with paperless onboarding, hybrid VMS software, and beautiful dashboards and reporting.
StaffingNation's Global Contingent Workforce Management system makes it easy to manage your temp, contract and gig workers with full visibility throughout the worker lifecycle including contract compliance, robust reporting, job description and req approvals, and integrations with your HR and financial systems. Our rich BI features include talent pool and pay rate suggestions and our full-featured VMS includes vendor KPIs and system-suggested candidates to save on recruiting!
StaffingNation's Global Contingent Workforce Management system makes it easy to manage your temp, contract and gig workers with full visibility throughout the worker lifecycle including contract...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Nvoicepay is an AP automation solution that assumes liability for managing payment data for 100% of your vendors.
Nvoicepay is an AP automation solution that assumes liability for validating and maintaining your vendors' payment data. We reach out to enroll 100% of your existing vendors for automated payments during the onboarding process, and we continuously enroll new vendors as you pay them. Choose an AP automation solution that enables a single, electronic payables process across all locations, bank accounts, approval hierarchies, and payment methods.
Nvoicepay is an AP automation solution that assumes liability for validating and maintaining your vendors' payment data. We reach out to enroll 100% of your existing vendors for automated payments...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Intelligent & Scalable Procurement & Accounts Payable Automation System
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote collaboration among the finance & purchasing team through a powerful Communication Framework. Streamline invoice approvals, automate reminders, auto-update GLs on Accounting Systems, ensure audit compliance & governance with a system designed & built for Finance Teams.
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
SaaS-beheerplatform voor het ontdekken, optimaliseren en beheren van je geïmplementeerde SaaS-oplossingen.
Torii is het toonaangevende platform voor Saas-leveranciersbeheer op de markt. Vertrouwd door klanten zoals Payoneer, Pipedrive en SimilarWeb om hun geïmplementeerde SaaS-oplossingen te ontdekken, te optimaliseren en te beheren. Deze software biedt de mogelijkheid om alle SaaS-producten die in je organisatie worden gebruikt in kaart te brengen, hun uitgaven bij te houden en de gebruikerstoegang tot software te beheren. Ga naar toriihq.com voor meer informatie!
Torii is het toonaangevende platform voor Saas-leveranciersbeheer op de markt. Vertrouwd door klanten zoals Payoneer, Pipedrive en SimilarWeb om hun geïmplementeerde SaaS-oplossingen te ontdekken, te...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
ZenGRC automates the once manual process of the vendor risk management lifecycle through assessment, onboarding, and offboarding.
ZenGRC¿s vendor risk management software is a centralized, flexible VRM solution that allows organizations to automate and more easily complete risk assessment on vendors and third parties. Our unified control management feature enables control mapping across multiple frameworks, standards, and regulations to better identify and remediate compliance gaps. Automated vendor questionnaire capabilities reduce the amount of manual follow up necessary from compliance managers in a VRM audit.
ZenGRC¿s vendor risk management software is a centralized, flexible VRM solution that allows organizations to automate and more easily complete risk assessment on vendors and third parties. Our...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
The all-in-one tail spend solution that simplifies corporate purchasing, providing control & compliance to effectively manage tailspend
GoProcure is the all-in-one tail spend solution that provides a B2B e-commerce platform and an ecosystem of partners to deliver a frictionless buying experience to any enterprise with full competition, compliance and control. It enables real time access to over 1 billion competitively priced product SKUs and an RFP engine to order services. Further, using AI and ML, it turns disorganized purchasing activity into business insights.
GoProcure is the all-in-one tail spend solution that provides a B2B e-commerce platform and an ecosystem of partners to deliver a frictionless buying experience to any enterprise with full...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
ISNs online contractor management platform, ISNetworld, assists its customers with meeting record keeping and compliance requirements.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. ISNs subject matter experts review this information to help assess the accuracy, relevance and timeliness of the data. Using ISNetworld as an integral part of their management systems, Hiring Clients are able to connect with safer, more reliable contractors and suppliers around the globe.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries....

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Software voor informatiebeveiliging en naleving voor risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer en meer.
Tandem Security & Compliance Software is een innovatief pakket van tools voor informatiebeveiliging en compliance management dat wordt gebruikt door meer dan 1400 Amerikaanse financiële instellingen. De producten omvatten: risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer, management van social media, auditbeheer, phishing, cyberbeveiliging en meer. Softwarefuncties omvatten veilige documentopslag, een onbeperkt aantal gebruikers, rollen en verantwoordelijkheden, taken, e-mailherinneringen en geweldige ondersteuning.
Tandem Security & Compliance Software is een innovatief pakket van tools voor informatiebeveiliging en compliance management dat wordt gebruikt door meer dan 1400 Amerikaanse financiële instellingen....

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Cloud-based vendor management solution that enables businesses to manage risk assessment, documentation, and regulatory compliance.
Venminder offers a world-class SaaS platform that guides and streamlines third party risk management. Venminders platform helps users collaborate on all things vendor-related and guides through critical processes. Completed vendor risk assessments are embedded within the platform and fulfilled by on-staff industry certified experts. This includes thorough assessments of a vendors information security, SOC reports, contracts, financials, business continuity/disaster recovery and more.
Venminder offers a world-class SaaS platform that guides and streamlines third party risk management. Venminders platform helps users collaborate on all things vendor-related and guides through...

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer