Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Leveranciersmanagement software

Leveranciersmanagement software helpt je de kosten te beheren, de voortgang te volgen en te rapporteren over de relatie en productkwaliteit van externe leveranciers. Wanneer een organisatie meerdere leveranciers gebruikt, kan leveranciersmanagement software de productiviteit en samenwerking van de leveranciersprojecten verbeteren. Dit soort software bestaat vaak uit informatiedatabases, leveranciersscores, RFP- en biedfunctionaliteit en het bijhouden van prestaties. Zie ook: contract management software, voorstel management software, voorstel management software, procurement software en inkoopsoftware.

Nederland Lokale producten weergeven
84 resultaten
Bespaar tijd en geld door al je SaaS, gebruikers en kosten op één plek te beheren. Meer informatie over Substly
Krijg inzicht in SaaS-gebruik en ontdek wat gebruikers frustreert. Analyseer, optimaliseer en bied werknemers de tools die ze nodig hebben om efficiënt te zijn. Optimaliseer SaaS-uitgaven. Bekijk voor welke digitale diensten je betaalt en hoeveel ze kosten. Ontvang waarschuwingen voordat ze worden verlengd en elimineer uitgaven voor ongebruikte accounts. Voorkom onbevoegde toegang tot de gegevens van je bedrijf door de offboarding van werknemers te verbeteren. Werk in verschillende afdelingen/teams om de spreiding van SaaS tot een minimum te beperken en deel het overzicht met andere belanghebbenden. Meer informatie over Substly

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige, cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer gebaseerd op AI en automatisering. Kies vandaag nog een betere manier. Meer informatie over Gatekeeper
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer leveranciers op een naadloze manier en ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Profiteer van een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, een portal voor leveranciers, prestatiebeheer voor leveranciers en een groot aantal tools voor samenwerking en automatisering. Verkrijg compleet overzicht en controle over je leveranciersportfolio, minimaliseer de bedrijfsrisico's en haal de maximale waarde uit je partners. Meer informatie over Gatekeeper

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Beheer van leveranciersrisico's en beveiligingsvragenlijsten. StandardFusion is een GRC-oplossing voor het beheren van je informatiebeveiligingsprogramma's voor naleving en risicobeheer. Meer informatie over StandardFusion
Ontworpen voor het beheer van leveranciersrisico's en beveiligingsvragenlijsten. StandardFusion is een GRC-oplossing voor het technisch georiënteerde MKB en informatiebeveiligingsteams van grote ondernemingen. Elimineer het ongemak van het werken met spreadsheets door één enkel registratiesysteem te gebruiken. Cloudgebaseerd SaaS- of lokaal platform dat de naleving van informatiebeveiliging eenvoudig, toegankelijk en schaalbaar maakt. Beheer de naleving van meerdere standaarden; ISO, SOC2, NIST, HIPAA, AVG, PCI-DSS, FedRAMP en meer. Verbind wat je organisatie doet, met wat je organisatie moet doen. Meer informatie over StandardFusion

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
De inkoopoplossing van NetSuite helpt bedrijven om goederen en diensten tijdig en tegen een goede prijs te kopen.
Inkoop kan tijdrovend en inefficiënt zijn, vooral wanneer verzoeken om goederen en diensten handmatig moeten worden verwerkt via telefoongesprekken, e-mails, papieren catalogi en faxen. De inkoopoplossing van NetSuite helpt bedrijven om goederen en diensten tijdig en tegen een goede te kopen door waardevolle tijd van werknemers te besparen dankzij gebruiksvriendelijke capaciteiten die de kosten verlagen door aankopen naar goedgekeurde leveranciers en vooraf onderhandelde contracten te leiden. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde software voor leveranciersbeheer.
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt Steve@Clarendon Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Eenvoudig beheer van de leveranciersketen, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software.
Innovatieve software voor inkoop- en leveranciersbeheer voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
SecureLink is de leider in geprivilegieerd toegangsbeheer voor leveranciers voor sterk gereguleerde ondernemingen en technologieleveranciers.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient meer dan 30.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven van wereldklasse in meerdere industrieën, waaronder gezondheidszorg, financiële dienstverlening, juridische dienstverlening, de gokindustrie en de detailhandel vertrouwen op het veilige, speciaal ontworpen platform van SecureLinks. SecureLink heeft zijn hoofdkantoor in Austin, Texas. Meer informatie over SecureLink

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften.
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Ideagen Quality Management

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
De software voor leveranciersbeheer van Zoho Creator helpt je om al je contracten, leveranciersdatabases, beoordelingen en SLA's vanaf één plek te beheren.
De software voor leveranciersbeheer biedt een centrale hub om al je leveranciers te controleren. Ontvang meldingen over de voortgang van actieve contracten en verlengingsherinneringen voor contracten die bijna verlopen. Je kunt leveranciers ook beoordelen op basis van de kwaliteit van de service, het tijdstip van levering, de klachtengeschiedenis en andere factoren. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
AuditBoard is het toonaangevende cloudgebaseerde GRC-platform, speciaal ontworpen dóór auditors, vóór auditors.
AuditBoard is het toonaangevende SaaS-platform dat de manier transformeert waarop ondernemingen risico's beheren. De geïntegreerde suite van audit-, risico- en compliance-oplossingen stroomlijnt interne audits, SOX-compliance, controlebeheer, risicobeheer en workflowbeheer. De klanten van AuditBoards variëren van vooraanstaande pre-IPO tot Fortune 50-bedrijven die hun functies willen verbeteren. AuditBoard is hoog beoordeelde GRC- en auditsoftware van G2 die onlangs door Deloitte werd gerangschikt als het op twee na snelst groeiende technologiebedrijf van Noord-Amerika. Meer informatie over AuditBoard

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Oplossing voor het beheer van leveranciersbetalingen, waarbij alle crediteurenprocessen worden geautomatiseerd, van de onboarding van de begunstigde tot betalingen en afstemming.
Tipalti verzamelt niet alleen informatie op een veilige manier, maar de bedrijfseigen regels-engine, die werkt op basis van 26.000 algemene regels, identificeert betalingsproblemen voordat ze plaatsvinden. Hierdoor wordt het foutenpercentage van betalingen met meer dan 66% verminderd. De regels controleren en valideren lokale bankroutingsdetails zoals SWIFT- en IBAN-codes op basis van het land van de begunstigde en de betaalmethode. Tipalti regelt ook de naleving van FATCA-belasting voor je, met gedigitaliseerde belastingformulieren, TIN-matching en voorbereiding van 1099/1042-S belastingaangifte. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
De mooie, eenvoudige software voor het beheer van leveranciers en aannemers.
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van leveranciers. Het maakt het gemakkelijk om met slechts een paar klikken je leveranciers en contracten te onboarden, beheren en volgen. Zorg voor compliance, monitor risico's, ontvang meldingen rond belangrijke datums en krijg in een fractie van de tijd toegang tot gedetailleerde rapporten. Meer informatie over Worksuite

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
End-to-end, geautomatiseerde en doorlopende software voor leveranciersrisicobeheer en rapportage.
Minimaliseer blootstelling aan financiële, operationele, reputatie- en beveiligingsrisico's van derde partijen. ThirdPartyBond automatiseert de volledige levenscyclus van risicobeheer van derde partijen. De software beheert het hele proces, van onboarding door derde partijen, beoordeling en herstel tot prestatiebewaking en voortdurende beoordeling. Meer informatie over Diligent HighBond

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Het leveranciersbeheersysteem of VMS van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties extern talent via meerdere kanalen beheren.
Het leveranciersbeheersysteem of VMS van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties talent beheren via meerdere kanalen - waaronder tijdelijke werknemers, op werkomschrijving-gebaseerde consultants, freelancers, onafhankelijke aannemers, projectwerkers en nog veel meer. VMS-platforms helpen bedrijven en organisaties hun tijdelijke werknemers effectiever te beheren in elke regio of sector, inclusief lucht- en ruimtevaart en defensie, bankwezen, bouw, spoorwegen, nutsbedrijven, professionele diensten en meer. Meer informatie over SAP Fieldglass

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Gratis software voor het beheer van aannemers die kwalificaties controleert, verplichte documenten bijhoudt en de nalevingsniveaus in realtime laat zien.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw kwalificeren van verplichte contractantvereisten (zoals verzekeringscertificaten). Aankomende audit? Verbeter en bewaak je nalevingsniveaus in realtime en zorg ervoor dat iedereen die ter plaatse werkt, over de vereiste documentatie beschikt om zijn werk te doen. Contractor Compliance kan in enkele minuten worden ingesteld en bespaart je bedrijf elke week uren aan tijd. Meer informatie over Contractor Compliance

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Verkoop niet alleen kaartjes, maar beheer al je leveranciers, vrijwilligers, sponsors, donaties, sociale verkopen, marketing en meer met één systeem.
Een robuuste set webgebaseerde modules die speciaal zijn ontworpen voor festival- en evenementorganisatoren om al je ticketverkopen, registraties, vrijwilligers, leveranciers, sponsoren, deelnemers, bands/artiesten, donaties, rapportages, contracten en meer te beheren. Kies wat je nodig hebt. Qua ontwerp worden alle pagina's aangepast aan jouw website. Gebruik je eigen Merchant-account of die van de softwareaanbieder. Neem contact op om te ontdekken hoe je de benodigde uren om je evenement te organiseren drastisch kunt verminderen door alle kritieke aspecten te beheren in één 24/7-systeem. Meer informatie over Event Essentials

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Software voor leveranciersbeheer die is ontworpen om te voorzien in unieke bedrijfsbehoeften en om waarde toe te voegen aan je bedrijf.
Webgebaseerde software voor leveranciersbeheer met functies voor het goedkeuren van leveranciers, prestatiebeheer, e-mailmeldingen en leveranciersanalyses. Volledig gehoste of zelfgehoste opties beschikbaar met private labeling en integratie met je website. Internationale bedrijven hebben opties voor meerdere valuta's en meerdere talen. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige software voor leveranciersbeheer voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen. Meer informatie over Digital Purchase Order

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Contractbook is efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven; je kunt al je contracten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en bewaren.
Contractbook betekent efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven. Je kunt al je juridische documenten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en opslaan om de transparantie te vergroten, naleving te garanderen en waardevolle tijd te besparen. Er is ook een klantgericht platform waar juridische professionals de contracten van hun klanten gedurende de gehele levenscyclus digitaal, efficiënt en veilig controleren en beheren. Het platform maakt nauwere samenwerking mogelijk, evenals nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen. Meer informatie over Contractbook

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Software voor informatiebeveiliging en naleving voor risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer en meer.
Tandem Security & Compliance Software is een innovatief pakket van tools voor informatiebeveiliging en compliance management dat wordt gebruikt door meer dan 1400 Amerikaanse financiële instellingen. De producten omvatten: risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer, management van social media, auditbeheer, phishing, cyberbeveiliging en meer. Softwarefuncties omvatten veilige documentopslag, een onbeperkt aantal gebruikers, rollen en verantwoordelijkheden, taken, e-mailherinneringen en geweldige ondersteuning. Meer informatie over Tandem Software

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
HR-software, ATS, freelance platform, facturering en betalingen, Employer Branding.
Transformify is een volledig geïntegreerde oplossing bestaande uit HR-software, ATS (applicant tracking system, kandidatenvolgsysteem), facturering en betalingen en een freelanceplatform. Recruiters uit meer dan 150 landen vertrouwen op Transformify om getalenteerde werknemers en freelancers te vinden en betalingen wereldwijd over te dragen. Alle vacatures worden gepubliceerd op 50+ vacaturesites. Het algoritme voor het matchen van kandidaten bespaart 60% op wervingskosten. Een unieke functie stelt recruiters in staat om te communiceren en in contact te komen met kandidaten voordat ze solliciteren. Meer informatie over Transformify

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Software voor contract- en leveranciersbeheer: bijhouden van risico's, aangepaste rapportages, leveranciersportaal, workflowtools, 24/7 toegang, onbeperkte opslag.
VendorInsight is een webgebaseerde oplossing voor risicobeheer van leveranciers die je proces voor leveranciers- en contractbeheer vereenvoudigt door middel van geautomatiseerde workflows, gebruiksvriendelijke functionaliteiten en controle van leveranciersnieuws/-risico's. VendorInsight is ontworpen voor financiële instellingen, zorgbedrijven, advocatenkantoren en andere ondernemingen en biedt een kant-en-klare oplossing met 100% naleving gegarandeerd. De vooraf ontworpen beleidsregels, leveranciersportalen, sjablonen en formulieren vereenvoudigen due diligence, contractmonitoring en risicobeheer. Meer informatie over VendorINSIGHT

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Ontdek hoe Fusion jouw leveranciersbeheerprogramma opnieuw kan definiëren.
De relaties die je hebt met je leveranciers zijn cruciaal voor je organisatie. Het Fusion Framework®-systeem zorgt ervoor dat je strategische leveranciers een onderdeel van je succes worden. Via een geïntegreerd portaal leveren externe partijen de informatie die je nodig hebt voor een efficiënt programma. Begin eenvoudig of verbeter je volgroeide programma met een systeem dat aan jouw behoeften voldoet. Meer informatie over Fusion Framework System

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Gebouwen verbeteren de communicatie, stroomlijnen werkorders, vereenvoudigen de preventieve onderhoudsplanning en beheren leveranciers met Tikkit.
Stimuleer de communicatie in je onderhouds- en managementteams door werkorders online, op smartphones, in e-mail en via sms te stroomlijnen. Betrek leveranciers erbij en gebruik eenvoudige preventieve onderhoudsplanning om tijd te besparen en de dienstverlening te verbeteren. De beoordelingen belichten andere redenen om Tikkit te waarderen. Meer informatie over Tikkit

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Resolver helpt de impact en ernst van potentiële incidenten te verminderen door het volume en de complexiteit van leveranciersrisico's beter te begrijpen.
De Resolver-software voor het beheer van leveranciersrisico automatiseert en standaardiseert de beoordeling van honderden leveranciers die traditioneel worden vastgelegd via een groot aantal inconsistente spreadsheets, e-mails en beoordelingsverzoeken in één geconsolideerd platform naast beheer van ondernemingsrisico, interne audits, incidentbeheer en IT-risico. Volg SIG-vragenlijsten om leveranciers te evalueren, verzamel gegevens in de leveranciersportal en genereer realtime rapporten over leverancierskriticiteit, hiaten, herstelactiviteiten en meer. Meer informatie over Resolver

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
OnPrintShop IT-partner voor je printbedrijf. Het begrijpt de uitdagingen van PSP's en automatiseert afdrukprocessen, waardoor de omzet toeneemt.
Dit platform biedt end-to-end oplossingen met print-e-commerce, veelzijdige ontwerpstudio's, orderbeheer om de verkoop te verhogen en de kosten te verlagen. Omdat dit platform samenwerkt met PSP's (MKB tot wereldwijd de grootste drukkerijen), begrijpt het hoe complex het is om meerdere producten en verkoopkanalen te beheren. Het platform heeft oplossingen ontworpen, met name voor commerciële, handels-, fotoboek-, promotionele en grootformaatdrukkerijen. Zowel het platform als je IT-partners zijn op de hoogte van de nieuwste technologieën en bieden gepersonaliseerde ondersteuning, belangrijke redenen voor het succes van de klant. Meer informatie over OnPrintShop

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
IntegrityNext - de oplossing voor controle op duurzaamheid en naleving van leveranciers om reputatierisico en nalevingsboetes te voorkomen.
IntegrityNext stelt organisaties in staat om 100% van hun leveranciers op duurzaamheid en naleving te controleren om aan de wettelijke vereisten te voldoen. Het IntegrityNext-platform verkrijgt automatisch de vereiste zelfbeoordelingen en certificaten van leveranciers, terwijl sociale media worden gecontroleerd op wanpraktijken en reputatierisico's. IntegrityNext dekt onder meer de bestrijding van omkoping en corruptie, milieubescherming, mensenrechten en arbeid, gezondheid en veiligheid, cyberbeveiliging en bedrijfscontinuïteit. Meer informatie over IntegrityNext

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync. Meer informatie over Periscope S2G

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Beheer je verkopers met Neurored - de toonaangevende oplossing voor SRM en TMS op Salesforce AppExchange.
De oplossing voor SRM van Neurored is 100% native voor het Salesforce-platform. Zorg voor een eerlijk, transparant en concurrerend leveranciersbeheerproces. Automatiseer en stroomlijn je processen om de beste aanbiedingen te selecteren op basis van goedgekeurde leveranciers, prijs, kwaliteit, efficiëntie en andere meetbare statistieken. Met de volledig aanpasbare oplossing van Neurored kunnen wereldwijde bedrijven ongekende niveaus van efficiëntie, zichtbaarheid, automatisering en samenwerking bereiken. Meer informatie over Neurored TMS & SCM Software

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige tool waarmee je leveranciersrisico's kunt opsporen en beperken.
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate wapent je organisatie met een eenvoudig te gebruiken en tegelijkertijd krachtige tool om leveranciersrisico's op te sporen en te beperken. Je kunt eenvoudig beginnen met het best practice-sjabloon, of starten vanaf de spreadsheets die je momenteel gebruikt en het platform configureren om het daarop aan te passen. Door LogicGate te gebruiken kun je ervoor zorgen dat je leveranciers de principes volgen die de beveiliging, privacy, beschikbaarheid en integriteit van je gegevens en systemen beschermen, zodat je kunt voldoen aan de AVG-vereisten. Meer informatie over Risk Cloud

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Een softwarepakket dat opslag en distributie automatiseert om realtime online informatie over alle voorraden te bieden.
Latitude is het magazijnbeheersysteem van PathGuide. Latitude WMS is geavanceerde software die magazijnvoorraadtransacties automatiseert, waaronder de ontvangst, zoneselectie, plaatsing, planning van cyclustellingen, verzending via vrachtwagenroutes en het creëren van ladingsbrieven. Latitude WMS biedt flexibele, realtime controle en efficiëntie voor vrijwel elke magazijnactiviteit. Dit helpt je bedrijf de omzet, cashflow en winstgevendheid te verhogen door middel van nauwkeurige, directe informatie over de voorraadstatus. Vraag naar de geavanceerde VMI. Meer informatie over Latitude WMS

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Consolideer en automatiseer al je betaalprocessen op een AI gedreven uitgavenbeheerplatform, zodat je besluiten kan nemen op basis van data.
Met behulp van AI automatiseert Yokoy uitgavenbeheer door kostenbeheer, factuurverwerking en slimme zakelijke betaalkaarten in één intuïtief platform te combineren. Yokoy doet hierdoor meer dan alleen tijd en geld te besparen. Het draagt daardoor zelfs bij aan datagedreven inzichten en hogere werknemerstevredenheid. Waarom nog verouderde complexe oplossingen gebruiken als Yokoy uitgavenbeheer makkelijk maakt? Zet vandaag nog je uitgavenbeheer op de automatische piloot! Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers voor het stroomlijnen van het werken met freelancers die worden vertrouwd door toonaangevende bedrijven.
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers dat is ontworpen voor bedrijven die de manier waarop ze met freelancers werken willen stroomlijnen. Kalo biedt volledige organisaties en individuele teams één eenvoudig platform om mensen in te werken, werk toe te wijzen, facturen bij te houden en freelancers te betalen. Meer informatie over Lystable

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over Proqura

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
SaaS-beheerplatform voor het ontdekken, optimaliseren en beheren van je geïmplementeerde SaaS-oplossingen.
Torii is het toonaangevende platform voor Saas-leveranciersbeheer op de markt. Vertrouwd door klanten zoals Payoneer, Pipedrive en SimilarWeb om hun geïmplementeerde SaaS-oplossingen te ontdekken, te optimaliseren en te beheren. Deze software biedt de mogelijkheid om alle SaaS-producten die in je organisatie worden gebruikt in kaart te brengen, hun uitgaven bij te houden en de gebruikerstoegang tot software te beheren. Ga naar toriihq.com voor meer informatie! Meer informatie over Torii

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten.
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
GRC-automatisering, naleving van CMMC, ISO 27001, SOC 2, PCI, interne audit, ERM-, risico-, probleem-, leverancier-, incidentbeheer, beleidsbeheer, bedrijfscontinuïteitsbeheer
Perfect voor het MKB en hypergroeiende bedrijven die de spreadsheets achter zich moeten laten en een volledig GRC-pakket moeten implementeren. Automatiseer met uitgebreide wereldwijde framework- en controlebibliotheken, vooraf gekoppelde crosswalk-controles, continue monitoring, beoordelingssjablonen, risicostatistieken, volledige API-integratie, SPSS met één klik. Moderne GRC-automatisering voor naleving van CMMC, ISO (27001, 9001, meer), SOC 2, SOX, PCI, HIPAA, AVG, BSA/AML en al je ERM-, risico-, probleem-, leverancier-, incidentbeheer, bedrijfscontinuïteitsbeheer en meer. $ 165/gebruiker/maand. Meer informatie over C1Risk

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
LogicManager is een alles-in-één ERM (Enterprise Risk Management)/GRC-platform dat klanten in alle sectoren ondersteunt.
LogicManager is een ongeëvenaard risicobeheerplatform dat consistent hoog scoort op het gebied van uitvoerbaarheid in de Magic Quadrant-rapporten van Gartner en wordt erkend als leider door het Forrester Wave-rapport. LogicManager biedt niet alleen uitmuntende software, maar ook onbeperkte gratis toegang tot hun deskundige team van adviseurs. Meer informatie over LogicManager

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Door gebruik te maken van de vele kennis die is opgedaan, is deze software gemakkelijk te gebruiken, maar krachtig genoeg om je contractrisico te minimaliseren.
Contract Logix is al jaren een leider, innovator en leverancier van intelligente software voor contract lifecycle management. De software van het bedrijf stelt juridische, administratieve, IT-, inkoop-, financiële en verkoopprofessionals in tientallen sectoren in staat om hun contracten op te stellen, uit te onderhandelen, goed te keuren, uit te voeren en te beheren. Honderden merken werken samen met Contract Logix om hun contractprocessen te automatiseren en tegelijkertijd risico's te minimaliseren, naleving te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten. Meer informatie over Contract Logix

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Extern risicobeheerplatform dat zelfbeoordelingen en hun validatie voor externe leveranciers automatiseert.
CyberGRX heeft het toonaangevende externe risicobeheerplatform dat zelfbeoordelingen en hun validatie voor externe leveranciers automatiseert. Stel risico's vast, verlaag kosten, schaal je ecosysteem en krijg toegang tot geavanceerde analyses die je talloze uren zullen besparen aan het handmatig inschatten van risico's. Meer informatie over CyberGRX

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Prokuria helpt inkoopafdelingen om hun leveranciersrelaties op efficiënte wijze te beheren via SRM, segmentatie, beoordelingen, onboarding, enz.
Prokuria helpt inkoopteams om de levenscyclus van hun leveranciers en contracten op efficiënte en conforme wijze te beheren met tools zoals leveranciersbeheer, segmentatie, prestatiebeoordelingen, onboarding en scorekaarten, en het stimuleert interne samenwerking, afstemming met belanghebbenden en snelheid van zakendoen. Meer informatie over Prokuria

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Een modulaire, cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om kanaalleiders te helpen bij het beheren van de verkooppunten die door 60.000 locaties worden gebruikt.
Synergee, uitgever van een SaaS-softwareoplossing, helpt bij het beheren van de levenscyclus van de verkooppunten van 301 merken, voor meer dan 60.000 locaties in 120 landen. De oplossing integreert in en past zich aan verschillende bedrijfsonderdelen aan (ontwikkeling, financiën, verkoop, technisch, juridisch en inkoop), waardoor informatie beter kan worden gedeeld en processen zoals vastgoedleases, onderhoud van panden, KPI's (Key Performance Indicators), financiën, enz. kunnen worden geoptimaliseerd. Meer informatie over Synergee

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer
Software op ondernemingsniveau met spreadsheet-UI. Gebruik de ingebouwde supply chain-oplossing of configureer je eigen oplossing met de configuratie-engine.
Intellimas is een oplossing op ondernemingsniveau die gebruikmaakt van je bestaande technologische investeringen. Het is eenvoudig te implementeren en te gebruiken. De eindgebruikers (en leveranciers) werken graag met de spreadsheet-UI. IT vindt de configuratie-engine fijn en het feit dat het is gebouwd om moeiteloos gegevens op te halen uit kernsystemen. Intellimas wordt geleverd met ingebouwde supply chain-oplossingen voor kostenberekening/RFQ's, kwaliteitswaarborging, volgen van inkooporders, naleving van leveranciers en voorbeeldbeheer, of je kunt er zelf een samenstellen. Meer informatie over Intellimas

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Aanstellen (van personeel)
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
  • Factuurverwerking
  • Documentbeheer