Featured software

Most reviewed software

Explore the most reviewed products by our users on the Inkoopsoftware

Nederland Lokale producten weergeven
292 resultaten
Implementeer gepersonaliseerde inkoop-tot-betalen-workflows waarmee je teams kunnen kopen wat ze nodig hebben, wanneer ze het nodig hebben. Meer informatie over Procurify
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag en laat dit product je helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Nederland Lokaal product
WTP combineert gegevens over bedrijven, grondstoffen, arbeidskosten en valuta's om binnen enkele minuten aankoopinformatie te krijgen over de kostenstructuur van een product. Meer informatie over What's The Price
What's The Price geeft aankoopprofessionals toegang tot het overzicht dat je leverancier nooit heeft willen delen: kostprijs, kostenstructuur en zelfs de marge. Dit platform zorgt voor onderhandelinge n op een hoger niveau, waarbij je niet hoeft te gissen naar de juiste prijs op basis van een verkooppraatje en je kunt praten over de echte prijs gebaseerd op kostenmodellen. What's The Price combineert Big Data over bedrijven, grondstoffen, arbeidskosten en valuta's om binnen enkele minuten inzicht te krijgen in de kostprijs van een product. Meer informatie over What's The Price

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd inkoopordersysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige controle willen. Afzonderlijk of geïntegreerd. Meer informatie over CostTracker
CostTracker is een cloudgebaseerd inkoopsysteem voor projectgebaseerde bedrijven die volledige beheersing willen over hun kosten. Creëren, goedkeuren en volgen van inkoop- en verkooporders ten opzichte van budgetten en volledige afstemming krijgen wanneer de factuur arriveert. Krijg controle over de liquiditeit met cashflowprojecties. Stel je team in staat om goede beslissingen te nemen met volledig inzicht, en zet kostenbeheersing op de automatische piloot. Werkt perfect als afzonderlijk product of geïntegreerd met je boekhoudsysteem. Je kunt binnen vijf minuten aan de slag. Meer informatie over CostTracker

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Meer dan 360 beoordelingen van 4,7/5. Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Meer informatie over ERPAG
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Verbeter je inkoopproces door handmatig werk overbodig te maken. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: alles-in-één software. Meer informatie over Precoro
Precoro is een prachtige alles-in-één inkoopsoftware die kleine en middelgrote bedrijven helpt handmatig werk te elimineren en veel tijd en geld te besparen bij hun inkoopactiviteiten. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Beste inkoopoplossing in zijn klasse voor effectief uitgavenbeheer, volledige transparantie, inzichten en naleving. Meer informatie over Fraxion
Vervang handmatige, tijdrovende processen en spreadsheets door geautomatiseerde inkoopaanvragen, inkooporders, uitgaven- en goedkeuringsworkflows, uitgavenanalyse en rapportagekracht. Bespaar tijd en kosten met slimmere bestedingsprocessen die onderbouwd zijn, binnen het budget vallen en aan beleidsregels voldoen. Het gebruiksvriendelijke systeem van Fraxion kan worden geïntegreerd met je ERP-/boekhoudsysteem of zelfstandig worden uitgevoerd, en verhoogt de efficiëntie gedurende het gehele aankoop-tot-betalingsproces. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Expeni.com is een goedkoop, eenvoudig en gebruiksvriendelijk beheersysteem voor inkooporders. Ideaal voor een klein budget! Meer informatie over Expeni
Goedkoop, eenvoudig en moeiteloos te gebruiken! Met een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het beheerproces voor inkooporders. Stel budgetten in. Medewerkers kunnen snel inkooporders uitgeven, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Stel goedkeuring op meerdere niveaus in. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten. Meer informatie over Expeni

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Inkoop eenvoudig gemaakt met Prokuria. Verlaag je inkoopkosten zonder in te leveren op kwaliteit. Meer informatie over Prokuria
Automatiseer en vereenvoudig de uitgifte van inkooporders met Prokuria. Het hele inkoopproces - van planning tot facturering - kan online worden afgehandeld via de software van Prokuria met een dashboardinterface die zich richt op het maximaliseren van de productiviteit door gebruikers in staat te stellen zoveel mogelijk acties binnen één scherm af te handelen, waardoor ze waardevolle tijd besparen. Maak vanaf één plek offertes/RFQ's, inkoopverzoeken, biedingen, ordervoorstellen, leverancierslijsten en inkooporders - allemaal aan elkaar gekoppeld. Meer informatie over Prokuria

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra gen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een strategic sourcingoplossing die procesautomatisering integreert met leveranciersbeheer en geavanceerde analysefuncties. Meer informatie over MeRLIN
MeRLIN is een oplossing voor strategic sourcing die naadloos geïntegreerde automatisering van het sourcingproces biedt voor RFx/eAuctions, met functies voor leveranciersbeheer en planning, aangevuld met geavanceerde analysefuncties. Het speelt een belangrijke rol bij het verbeteren van de samenwerking tussen kopers en leveranciers op een intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. MeRLIN is modulair, flexibel, configureerbaar en eenvoudig te implementeren. Het is de ideale oplossing voor de strategic sourcingbehoeften van enterprise sourcing-organisaties. Meer informatie over MeRLIN

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Email Shield beschermt je bedrijf gratis tegen factuur- en overschrijvingsfraude. Gemakkelijk te integreren met Outlook 365. Meer informatie over Email Shield
Met Email Shield for Outlook 365 krijg je controle over betalingsfraude en het binnendringen van zakelijke e-mail. Voordelen: Screent alle inkomende factuurinzendingen en rekening-/overboekingswijzigi ngsverzoeken. Controleert automatisch e-mailverzoeken op miljoenen bekende fraudeurs en methodologieën. Werkt met honderden regels waarvan bewezen is dat ze de moeilijkst te detecteren vormen van factuurfraude opvangen. Gebruikt machine learning-modellen om verdachte verzoeken en wijzigingen te selecteren voor handmatige goedkeuring. Meer informatie over Email Shield

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
NetSuite Purchase Management maakt het plaatsen, beheren en versnellen van inkooporders eenvoudig door het aanvraag- en inkoopproces te automatiseren.
NetSuite Purchasing levert functieoverschrijdende voordelen door het proces van het plaatsen, beheren en versnellen van inkooporders te vereenvoudigen. Versnel de inkoop door handmatige goedkeuringen te elimineren. Bepaal wie moet tekenen, verzend de juiste meldingen en werk transacties automatisch bij. Optimaliseer de voorraad met tracking van inkooporders; hou bij wat er besteld is, in welke hoeveelheden en wanneer artikelen worden ontvangen. Met behulp van de toegang tot de leveranciersportal kunnen leveranciers ook hun eigen inkooporders volgen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Gebruik Zoho Books om gedetailleerde en aangepaste inkooporders met je eigen huisstijl te creëren en te verzenden. Volg geopende inkooporders en converteer PO's naar facturen. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
A global gifting platform for all corporate gifting needs.
SnackMagic and SwagMagic are powered by STADIUM - a global corporate gifting platform, catering to WFH employees, global team, client gifts, hybrid events, event attendees and a slew of other times when you want to give the perfect gift. This is ideal the corporate gifting tools that provide user-friendly interfaces for sending and tracking orders for 1 or 1000 recipients (or more). Create an order in seconds, without the stress and actually make everyone happy. Meer informatie over SnackMagic

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Met Pipefy krijg je volledige controle over en inzicht in jouw inkoopwerkstromen.
Pipefy is software voor de inkoopwerkstroom die controle en zichtbaarheid geeft over het aankoopproces, automatisch de belangrijkste boekhoudsystemen voedt en teams helpt om probleemloos goedkeuring voor aankopen te krijgen. Bezoek de website en probeer Pipefy gratis. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website. Meer informatie over Quartzy

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Lightyear is de snelste crediteurenadministratie-software met toonaangevende gegevensextractie en een meerlagig goedkeuringsproces.
Lightyear is de snelste crediteurenadministratiesoftware. Teams besparen tot 80% van hun tijd door de verwerking te versnellen, de samenwerking te vergroten en waarde toe te voegen aan je crediteurena dministratie. Lightyear automatiseert de gegevensextractie van elke post, past standaard boekhoudregels toe en stuurt het document naar goedkeurders in een meerlagig goedkeuringsproces. Duizenden bedrijven zijn geholpen om over te stappen van een duur, op papier gebaseerd systeem naar een waardegedreven, geautomatiseerd en papierloos crediteurenproces. Meer informatie over Lightyear

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarh eid van leveranciers en doorlooptijden. Volg de niveaus, kosten, en waarde van je voorraad in de loop van de tijd. Regel selecties, serienummers en streepjescodes, retourzendingen, consignatie, dropshipping, interne overdrachten. Kies Megaventory voor succesvol beheer van je bedrijf voor slechts $ 150/mnd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie of regel een telefoongesprek. Meer informatie over Megaventory

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactivi teiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen. Meer informatie over Acctivate Inventory Management

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Ecomdash is een centrale dashboard- en beheertool waarmee e-commercebedrijven hun activiteiten kunnen automatiseren, en kunnen groeien en verkopen via meerdere kanalen.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadnive aus op platforms zoals eBay, Amazon, Etsy en meer met rapportage en automatische synchronisatie. De software is ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven en wordt geleverd met gratis 15 dagen proefversie en advies. Alle ecomdash-klanten ontvangen een gratis Pitney Bowes-account. Dat heeft een jaarlijkse waarde van $ 180. Meer informatie over ecomdash

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd. Meer informatie over Skubana

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om producten moeiteloos op meerdere markten te plaatsen en te verkopen, zoals Amazon, eBay en Walmart.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen. Het cloudgebaseerde kanaalbeheerplatform van Sellbrite integreert met vele populaire marktplaatsen en winkelwagentjes, waaronder Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify en andere. Sellbrite heeft een eenvoudige, intuïtieve interface en biedt krachtige tools en automatisering om vermeldingen te vereenvoudigen, overselling te voorkomen en de uitvoering te optimaliseren. Meer informatie over Sellbrite

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. Meer informatie over M1 ERP

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
SAP Fieldglass is wereldwijd marktleider op het gebied van cloudgebaseerde software voor extern talentmanagement en inkoop van diensten.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te beheren. Het cloudgebaseerde, open platform is geïmplementeerd in meer dan 165 landen, waardoor bedrijven het hele proces van het verkrijgen en beheren van tijdelijk talent kunnen automatiseren, de manier waarop werk wordt gedaan kunnen transformeren, de operationele flexibiliteit kunnen vergroten en bedrijfsresultaten in de digitale economie kunnen versnellen. Meer informatie over SAP Fieldglass

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Als beste beoordeeld op het gebied van gebruiksgemak door 1000+ inkoopmanagers die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Bewezen resultaten met een geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie! Meer informatie over Bellwether PO and Inventory

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer