Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Operationele diensten
Operationele diensten zorgen voor de overdracht van de gehele of een deel van de verantwoordelijkheid voor het dagelijkse systeembeheer van de IT-infrastructuur van een bedrijf. De IT-infrastructuur omvat een host (d.w.z. een datacenter), een client (d.w.z. een desktop) en connectiviteit (d.w.z. netwerkdiensten en -operaties). Operationele diensten kunnen ook technologie-eigendom of personeel overdragen aan een externe verkoper.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Operationele diensten
Mkb-bedrijven zonder voldoende eigen IT-personeel of on-site technologie kunnen profiteren van operationele diensten. Hiermee kunnen ze hun technologische mogelijkheden uitbreiden, hun cyberbeveiliging verbeteren en hun kosten minimaliseren.
Gerelateerde termen
- Haptische technologie
- WAN (Wide-Area Network)
- Intranet
- SLO (Service-Level Objective)
- Beveiligingsindeling, -automatisering en -respons
- Schaalbaarheid
- SLA (Service Level Agreement)
- Software as a Service (SaaS)
- Identiteits- en toegangsbeheer (IAM)
- Datacenter
- AR (Augmented Reality)
- Synchroon
- Multitenancy
- CIO (Chief Information Officer)
- IT-diensten
- Autorisatie
- SOA (Service-oriented Architecture)
- PaaS (Platform as a Service)
- MSP (Managed Services Provider)
- SIEM (Security Information and Event Management)