IT-service software

IT-service software helpt IT-serviceproviders hun services te verkopen, implementeren, leveren en factureren door veldservices en technicusbeheer te automatiseren. IT-service oplossingen zijn vaak ITIL-compatibel, flexibel en aanpasbaar en zijn ontworpen om organisaties in staat te stellen zich te concentreren op het leveren van hun diensten en tegelijkertijd hun overhead te verminderen. Zie ook: software voor buitendienstbeheer en field service software.

Waarom Capterra gratis is
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Het verwerken van serviceaanvragen en het beheren van incidenten wordt moeiteloos en intuïtief. Met andere functies zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en kennis past Freshservice perfect bij de IT-behoeften van je organisatie. Meer informatie over Freshservice Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. Meer informatie over Freshservice
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig te gebruiken, waardoor MSP's het snel onder de knie krijgen. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt MSP's in staat om per technicus te betalen met een onbeperkt aantal agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: klanttevredenheid op één plek. Meer informatie over Atera
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Bezoek website
NetHelpDesk is een in het VK gevestigd bedrijf dat ITIL-conforme servicedesksoftware biedt die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Met behulp van meer dan 20 jaar ervaring is NetHelpDesk ontwikkeld om een veelzijdige applicatie te bieden met een eenvoudig te gebruiken interface. Kenmerken zijn onder andere: beheer van incidenten en problemen en verandermanagement, middelenbeheer, servicecatalogus, CRM, gegarandeerde telefonie-integratie, beste mobiele apps in zijn soort. Meer informatie over NetHelpDesk NetHelpDesk is een in het VK gevestigd bedrijf dat ITIL-conforme servicedesksoftware biedt die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over NetHelpDesk
Bezoek website
De netwerkinfrastructuur-RMM van Auvik geeft MSP's het inzicht in het netwerk en de procesefficiëntie die ze nodig hebben om de winstgevendheid van hun netwerkdiensten te vergroten. De cloudgebaseerde software biedt ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe en tijdrovende taken zodat je je praktijk effectief kunt opschalen. Door jou inzicht en bruikbare gegevens over netwerkinfrastructuur te geven, is Auvik een uitstekende aanvulling op traditionele RMM-systemen die zich richten op servers en eindpunten. Meer informatie over Auvik for MSPs De cloudgebaseerde software voor netwerkactiviteiten van Auvik biedt MSP's ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe taken. Meer informatie over Auvik for MSPs
Naverisk is een uitstekende externe bewakings- en beheeroplossing voor MSP's en IT-serviceaanbieders die op zoek zijn naar de belangrijkste functies die nodig zijn in RMM-software. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk RMM & PSA Alles-in-één IT Services-software ontworpen voor managed services providers voor het beheer van IT-services, bewaking op afstand en beheer. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Total Network Inventory 3 biedt krachtige hulpmiddelen voor softwarevoorraad- en licentiebeheer. Maak kennis met de Software Asset Management-module. Alle software van je Windows- en Mac OS-apparaten is verzameld op één plaats met uitgebreide zoek- en filtermogelijkheden. Blader, organiseer en ontdek je software en installaties, geef sterren aan belangrijke items, wijs tags toe, voeg opmerkingen toe en nog veel meer. Meer informatie over Total Network Inventory Total Network Inventory biedt krachtige hulpmiddelen voor software- en licentiebeheer. Maak kennis met de Software Asset Management-module. Meer informatie over Total Network Inventory
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is er een intuïtieve en collaboratieve IT Servicebeheeroplossing ontworpen die op transparante wijze integreert met de flexibele pracht van een intelligente workflow, inzichtelijke dashboards en weergaven ter plekke. Navigator is gecombineerd met krachtige Asset Management-tools en is de complete oplossing voor IT-beheer. Meer informatie over Alloy Navigator Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Meer informatie over Alloy Navigator
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Een versleutelde en efficiënte oplossing voor het beheer van wachtwoorden en inloggegevens die is ontworpen voor MSP's, met functies voor het invoeren van inloggegevens, rapportage, audits, automatisering van wachtwoordwijziging en mogelijkheden voor bevoorrechte klantdocumentatie. Het is ontworpen om het werk van de technici te stroomlijnen door hen essentiële documentatie binnen handbereik te bieden, waardoor ze de dienstverlening kunnen standaardiseren en de probleemoplossing versnellen. Meer informatie over SolarWinds Passportal Versleutelde cloudgebaseerde, geïntegreerde en geautomatiseerde wachtwoordbeveiliging om de inloggegevens en kennis van klanten op te slaan, te beheren en op te halen. Meer informatie over SolarWinds Passportal
Zendesk creëert helpdesksoftware voor betere IT-service en klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team inkomende foutmeldingen stroomlijnt met ingebouwde formulieren, automatisch correcte teams toewijst en de voortgang bijhoudt op tijdlijnen of kanban-borden. Met Wrike kun je taken creëren en delegeren, deadlines bijhouden, je plannen visualiseren in het Gantt-diagram en rapporten delen. Wrike biedt ook geavanceerde functies, zoals aangepaste workflows, geavanceerde beveiliging, beperkte gegevenstoegang en meer. Perfect geschikt voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike Met Wrike kun je binnenkomende aanvragen stroomlijnen, de voortgang van het werk volgen en IT-projecten beheren. Perfect geschikt voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ServiceDesk Plus Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer. Meer informatie over ServiceDesk Plus

door Harmony Business Systems

(9 beoordelingen)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste softwareoplossing voor je IT-bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle IT-servicesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. De IT-service Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de IT-dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd. Samanage brengt naadloze levering van IT-service, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Bewaak al je apparaten moeiteloos en op één plek! Met de netwerkcontrole van Spiceworks kun je vanaf één dashboard je servers en SNMP-apparaten zoals routers en switches in de gaten houden. Je hebt volledige zichtbaarheid op je netwerk, zodat je problemen kunt oplossen voordat je gebruikers ze ontdekken en je de IT-held wordt die je altijd al wilde zijn. Vertrouw na werkuren op e-mailmeldingen om je op de hoogte te houden van de kritieke problemen die van invloed zijn op je systemen. Dit alles is ook nog gratis! Download Netwerk Monitor nu. Realtime monitoring, e-mailwaarschuwingen, monitoring van meerdere apparaten in één dashboard, gebruiksvriendelijk voor Windows- en Linux-servers en -schakelaars.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, LogMeIn Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en kleine IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-service gebruiken om het IT-management te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties hun gehele infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, lokale, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-service om IT te automatiseren. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen, en kan je helpen bij het standaardiseren van serviceworkflows, het automatiseren van communicatie met klanten en zelfs terugkerende taken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. ConnectWise Manage helpt jou om je te onderscheiden van de concurrentie door proactieve, bedrijfsgerichte technologiediensten aan te bieden.
Vivantio offers leading, flexible service management software that meets the demands of any service teams across an organization without being cost- or growth-restrictive. Our platform is ideal for mid-size companies and smaller business with a growth trajectory across a multitude of industries. By centralizing service management operations, companies can reduce licensing costs, improve inter-departmental efficiencies, share knowledge and centralize management reporting. Web-based ITSM solution that provides service management through automated routing, alerts, interaction tracking and more.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van een CRM, projectplanning, contracten, servicetickets en meer in één platform voor kleine tot middelgrote IT-servicebedrijven. Met ondersteuning voor zowel traditionele als flexibele methodes voor bedrijfsvoering kun je moeiteloos werk toewijzen, de voortgang volgen en in realtime budgetten en winstgevendheid bekijken. Bespaar tijd door het automatiseren en verkrijgen van zicht op de prestaties van je gehele IT-servicebedrijf, vanaf een prospect tot het sluiten van het project. Accelo is een end-to-end hulpmiddel voor verkoop, ticketing en projectmanagement, speciaal gebouwd voor IT-consultants en MSP's.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
Het IT-automatiseringsplatform van ConnectWise Automate (voorheen LabTech) werd ontwikkeld door IT-serviceproviders met echte ervaring in de IT-dienstensector en is ontworpen om je meer inzicht te geven in de IT-netwerken van je klanten en de tools die je nodig hebt om je IT-diensten te automatiseren. Met Automate kunnen je technici elke IT-ondersteuning of -beheertaak op afstand, efficiënt en vrijwel onopgemerkt uitvoeren. Welk(e) IT-taak of -proces je maar kunt bedenken: Automate kan het uitvoeren! Ontvang je gratis rondleiding! Automate is een van de krachtigste, volledig functionele en hooggewaardeerde RMM-platforms in de IT-markt. Stroomlijn de levering van je IT-diensten!
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor IT-servicebeheer en monitoring op afstand waar IT-professionals dol op zullen zijn.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Intuïtieve, web-based Service Desk-software voor het beheren, analyseren en automatiseren van je IT-serviceondersteuning.
OTRS is a fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. IT service professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for IT service professionals.
Bekijk profiel
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive. Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.

door SunView Software

(48 beoordelingen)
Bekijk profiel
Discover the Next Generation of Service Management. Deliver innovative & affordable ITSM that outperforms the competition. ChangeGear by SunView Software delivers a single-platform ITSM solution that goes beyond the scope of the ¿IT department¿ to serve the needs of the entire enterprise. ChangeGear by SunView Software delivers enterprise-grade ITSM that's fast to implement, easy to configure & less costly to maintain.
Our made-for-mobile, cloud-based service management software was designed from the ground up to provide IT field teams with secure, powerful service tools. With FieldAware, you will amaze your customers, make your team more productive and stay ahead of your competition. Your business deserves the most powerful and easy to use field service management system available, including work order management, job scheduling asset management and more. Our made-for-mobile, cloud-based service software provides power and total flexibility for better field service management.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile Solution and Customer Service Portal - compatible with any iPhone, Droid phone or Tablet or laptop with real time synch, signature capture, field printing, attach pictures, invoices, Rentals, barcodes, and billing and much more. INCLUDES Weekly Training, Technical Support and Software Upgrades. Simple. QuickBooks add-on service software with dispatch, routing, work order, maintenance schedules, GPS, mobile and customer service tools.
Lansweeper is an agentless IT Asset Management solution that can scan any network setup. Use IP range and AD integrated scanning or specify crucial servers to be scanned more regularly. Get a complete inventory of all workstations, servers, routers, switches, monitors, printers, VoIP phones, and other network devices. A wealth of information on hardware as well as software is scanned and can also be used to create reports through the intuitive report editor. Discover Your IT. IT Asset Management Software That Finds & Manages All Assets Across Your Enterprise.
Cloud-based and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Automox is a cloud-based patch management platform - modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
TOPdesk cloud-based software helps companies offer better services to their customers. With easy-to-use ITSM software and over 20 years experience our software helps you manage incidents, create workflows, and keep track of configurations. Make your end users more self-reliant thanks to the Self-Service Portal. More than 4500 organisations worldwide already use TOPdesk to increase efficiency and improve customer satisfaction. Are you looking for service excellence? Let us be your guides. ITIL-aligned service management software with KPI dashboard that helps track workload for each employee and assign tasks efficiently.

door Ai Field Management

(30 beoordelingen)
Bekijk profiel
Platform voor het leveren van IT-diensten dat gps en berichten combineert met productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contract. SLECHTS $ 5/licentie/maan - REALTIME WERKNEMER GPS - VERTALING IN DE APP (>100 TALEN) - Schaalbaar van 1 - 10.000 werknemers - Platformneutraal: Windows, Mac, Laptop, Tablet, iOS/Android - "Altijd toegang", zelfs jaren later - Deel berichten/documenten/foto's in realtime - Meldingen - Deel werkgegevens (pdf/Excel) - Systeem voor beschikbaarheid van werknemers (geen dubbele boekingen) Platform voor IT-diensten: Beheer... Wie, wat, wanneer, waarom, waar (gps), en hoeveel ($). Start vanaf $ 5 per licentie/maand. Realtime. Wereldwijde toegang
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment. Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
IT service management solution built to help growing IT organizations do amazing things. We automate your daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. We do it all by delivering cloud-based service management software thats fast to deploy, and simple to configure. Best of all, your investment is protected. ServiceNow is the only cloud provider to offer an ITSM path to grow your services without the replacement burden. ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable. Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Continuum's IT (RMM) Platform is made for MSPs to increase their profitability. An end-to-end remote monitoring and management platform built on an intelligent alerting engine and FULLY integrated with a 650-tech NOC services team which dramatically improves your ability to scale your business, increases your operational efficiencies and reduce overhead needed to provide 24x7 monitoring, troubleshooting and maintenance for their clients desktops, servers, mobile devices and endpoints. An IT Management Platform (RMM solution) built for Managed IT Providers large & small to proactively manage SMB clients remotely.
Planio is a Redmine-based help desk tool. You can create custom workflows personalized to your situation. The Helpdesk makes it easy to manage support tickets. Tight integration with GIT/SVN means you can link your repository commits to issues in Planio. We include free data transfer from other tools and telephone support with every plan. Planio makes managing software projects easy with issue and bug tracking, agile boards and tight integration with GIT/SVN
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardware- en software-informatie, IP-netwerken, Windows-domeinen en Active Directory-installaties. De visie van JDisc is om je IT-documentatie zo actueel en compleet mogelijk te maken. Software voor netwerkinventaris en -documentatie die software- en hardwaregegevens van alle soorten apparaten op je netwerk verzamelt.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele IT-bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Kaseya BMS is een bedrijfsoplossing voor de volgende generatie die speciaal is ontwikkeld om MSP's en IT-afdelingen te helpen.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have. Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs. IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
TeamHeadquarters is een zeer geïntegreerde reeks volwaardige hulpprogramma's voor projectmanagement, portfoliomanagement, Service Desk en tijdschema's. TeamHeadquarters helpt jouw mensen zich op het juiste moment op het juiste werk te concentreren. Het helpt jouw managers geweldige managers te zijn. Het is beschikbaar op aanvraag, dus je kunt meteen beginnen met het gebruik van dit krachtige softwarepakket voor ondernemingen. Projectmanagementsoftware met geïntegreerde Service Desk. Houdt projecten op schema terwijl jij geweldige klantenondersteuning biedt.
Bekijk profiel
ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success and provides measurable results that you can easily identify and realize. ServiceLedger is primarily designed for U.S., Canadian and Australian markets, however can be used in other markets. Includes work order management, project management, scheduling and dispatch management and quoting management.
Bekijk profiel
RepairTech makes automated computer repair software design specifically for IT Professionals. Instead of manually running through every tool on your checklist, simply use TechSuite, select what you want to run ahead of time, click start, and come back to a full HTML report. TechSuite automates over 300 commonly used utilities, and should be on every serious technician's bench. Learn more at repairtechsolutions.com, and make sure to check out the free trial. RepairTech's suite of software automates the computer repair process.
CMDBuild is robust, customizable and extensible. Despite of its name, CMDBuild is not only a Modeling Environment for CMDB applications: it manages Configuration Items and their conditions of use within the entire life cycle (processes, business rules, documents, reports, georeferences, interoperability with other systems, etc.). The verticalization CMDBuild READY2USE is a configuration of CMDBuild basic environment, dedicated to the IT Governance management. CMDBuild is an open source web environment for the configuration of custom applications for the Asset Management.
Bekijk profiel
Mobile form building system that offers image and audio recording, signature capture, offline data collection, GPS, and mapping. Mobile form building system that offers image and audio recording, signature capture, offline data collection, GPS, and mapping.
A full-featured software solution that simplifies static and dynamic Windows deployments and migrations. A full-featured software solution that simplifies static and dynamic Windows deployments and migrations.

door Stellar Data Recovery

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Stellar MBOX to PST Converter migrates MBOX email clients like Thunderbird, Entourage, Spicebird, Pocomail, AppleMail, Eudora, Mulberry, SeaMonkey, Netscape, ClawsMail, OperaMail, Mozilla Mail, Evolution, Sylpheed, Cone, Mutt, Gnu Mail clients into PST. Stellar MBOX to PST Converter is an easy-to-use email migration tool that converts MBOX files to '.PST' files
Perspectium delivers process integration solutions for service management, providing the comprehensive real-time and batch integration capabilities required by IT departments and service providers. Delivered as an end-to-end managed service, Perspectium enables the automation of workflows that span applications, databases, and business teams. Some of the worlds largest organizations use Perspectium to master intricate integration challenges, allowing IT to focus on moving the business forward. Subscription based integration solution for IT service management, designed for enterprise IT departments and service providers.
With Youzer, you manage all the accounts, the software and hardware assets from a single centralized tool made for IT, HR and managers. Follow in real time the use of the assets for all your employees from onboarding to offboarding and optimize the cost for your company. Affect, create, deactivate and protect your IT and "non-IT" assets. Youzer is a powerfull online software that helps companies to manage the IT accounts and assets of their employees.
Network Detective is the only non-intrusive IT Assessment tool -- No probes, agents or software to install. Our low-cost and unlimited license models makes it the #1 IT assessment tool for MSPs to win new business, onboard new clients, and improve service delivery. All reports are editable & fully brandable. Integrates with IT Glue and your favorite PSA. The Reporter add-on automates scheduled network scans, generation of reports and delivery to you or your clients. 30-day money back guarantee. Network Detective is the #1 IT assessment tool used by thousands of managed service providers and multi-functional IT professionals.

door Octopus-ITSM.com

(3 beoordelingen)
Bekijk profiel
Built from the ground up on ITIL best practices and pre-configured for immediate usage, Octopus is a very user-friendly, accessible and constantly evolving application, ideal for small / mid-sized IT depts. Features include incident, service request, problem, change and event management, SLA and automated escalation, CMDB and automated inventory, web portal with custom forms, email notifications for all important events and advanced reporting. Octopus is supported by a unique service package. Helpdesk / IT Service Management software. Document and resolve daily incidents and requests in the most efficient way possible.

door Commit Business Solutions

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloud-based IT software that helps customize, integrate and facilitate operations for CRM, billing, sales & service management. Cloud-based IT software that helps customize, integrate and facilitate operations for CRM, billing, sales & service management.
Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet. Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet.
Routezilla is the UBER like booking and routing engine for On the Go business. It will reach, route and book customers online, 24/7. Eliminate phone tag, routing and scheduling conflicts with its brand-able mobile solution. Unlike OpenCal (acquired by Groupon) which is designed for hair salons and spas, Routezilla maps customer locations, automatically books and reduces the driving distance from one job to the next. Routezilla is scalable technology that can be used anywhere in the world. An UBER like Booking and Routing Engine for On the Go businesses.

door Managed Maintenance

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
ONEview is a cloud-based SaaS Asset Management Software that allows technology provider organizations to maximize recurring service revenues through an end-to-end automated asset and contract management solution. With ONEview, you can attach more services, sell more maintenance renewals and manage the complete product lifecycle of your customers asset base while gaining a 360 degree view of your customers environment. Allows technology provider organizations to maximize service revenues through an automated asset and contract management solution.

door Remain Software

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
TD/OMS supports IBM i (Power) Windows and Unix/Linux. It incorporates fundamental IT business process support to manage software changes, software development, deployment and modernization projects. TD/OMS enables development teams to work in a collaborative way and to share any information at various development stages in any environment. TD/OMS is a powerful software solution that incorporates all the functionalities to support modern software development requirements. Scalable ALM/SCM solution to control all software assets and changes within any organization.
Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more. Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more.

door ServiceTonic

(1 review)
Bekijk profiel
ServiceTonic is a powerful and easy-to-manage solution for any company that needs to automate services without programming skills. ServiceTonic is a Spanish based company, founded in 2009 and rapidly enlarged its operations globally in more than 14 countries with strategic partners through all markets: Service Providers, finance, government, industry, consulting,etc. ServiceTonic brings IT Service Management, Customer Service and Enterprise Service Management to all range of customers. From sma Powerful, flexible and easy-to-manage Web-based help desk, issue tracking and service management software.
Enables automated connection between Help Desks, Service Dispatch systems to one or more service vendors. Enables automated connection between Help Desks, Service Dispatch systems to one or more service vendors.

door Ultimo Software Solutions

(1 review)
Bekijk profiel
The IT environment of your organisation is very valuable. ITSM software immediately provides you with more insight into your IT assets and IT infrastructure and allows you to properly adjust your IT policy. With IT Service Management software you can profit from - Overview and efficiency when processing incidents and service requests. - Comply with and register Service Level Agreements. - Cost control. - A higher availability of your IT assets. Ultimo IT Service Management enables all IT assets within your organisation to be effectively managed.

Scc

door Scc

(1 review)
Bekijk profiel
SCC enable people to do business by planning, supplying, integrating and managing IT for leading public and private sector businesses across the UK. We optimise IT infrastructure to reduce cost and increase business agility and competitiveness. SCC keeps your business secure, mobile, agile, connected and supported. SCC enable people to do business by planning, supplying, integrating and managing their IT.

door mspStack

(1 review)
Bekijk profiel
Krimpende marges, concurrerende prijzen en de toenemende druk van de openbare clouddiensten dwingen je om je bedrijfsmodel te veranderen. Het whitelabel, gebruikersvriendelijke self-service webportal verwerkt klantorders en voorziet en levert vervolgens die diensten, waardoor je hele bedrijf wordt samengevoegd tot één winstgevend systeem. En het werkt met oplossingen die je je klanten nu al aanbiedt! Microsoft, VMware, Google en vele, vele andere leveranciers worden ondersteund. Een op SaaS gebaseerd platform voor het bestellen, voorzien en leveren van cloudservices. Werkt met je bestaande leveranciers! Geen ingrijpende vervanging!

door InfraSight Labs

(1 review)
Bekijk profiel
Take the lead for the IT environment that your are responsible for! Teams might have technical expert tools to mange the IT environment, but what does it matter if the person in charge cannot access accurate information whenever they want? vScope targets IT Operations and Service Managers that want to gain an overview of the IT environment without needing to rely on manual lists or technician to compile reports for them. Your IT environment - All in one place. Make everyone in your IT department self-sufficient in accessing key information.

door Novaline Information Technologies

(1 review)
Bekijk profiel
Powerful monitoring tool for SAP systems with real time alerts. System Guard is a SaaS tool, works with "Monitoring as a service" and "pay as you go" concept includes a Free Trial. Features :SAP Downtime Monitoring, SAP Performance Monitoring, SAP Job Monitoring, SAP Security Monitoring, SAP Hardware Monitoring, SAP Transport Monitoring, SAP Lock Monitoring SAP Monitoring Software .. Real-time, Mobile, Easy to Install

door Key Computer Applications

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Designed to meet the needs of businesses across all sectors, Service Geeni can help you with a whole range of things including order management, dispatching technicians, capturing and storing customer information, stock management processes, invoicing and more. Ultimately, its about making your life easier while helping to boost your productivity and your bottom line. So its no wonder that we are the first choice for many organisations across the UK; regardless of size or sector. Simple installation, remarkable scalability, unrivalled depth of features & continual updates our software is considered best in class

door Netmon

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Netmon is a comprehensive network monitoring system featuring our proprietary high-performance traffic sniffing technology. Our combination of deep analysis and instant alerting make Netmon a complete solution for organizations who need to monitor the health and current status of mission-critical systems. Our product offerings combined with flexible licensing terms scale to put enterprise-level systems monitoring capabilities into the hands of small and medium-sized businesses. Comprehensive network monitoring appliance. Monitor network traffic, devices, and services. Integrated alert system.

door Hornbill Corporate

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution. Collaborative ITSM is a fresh approach, combining innovative collaboration technology, ITSM best practice, and powerful business process automation. Hornbill Service Manager is ideal for service desks that need to get up and running quickly, with intuitive deployment of ITSM best-practice. Collaborative ITSM breaks down silos, enabling teams to deliver better outcomes, by working together on common goals. Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution that helps IT teams modernize their ITSM.

door Tantara Business Solutions

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
We develop software on BulkDataPro platform which is a suite of products.The product suite,cloud based or onsite, includes equipment maintenance solution,stock control,fleet cost management,jobcard and workorder management,workflow,CRM, human resources and payroll management,point of sale,manufacturing and production management,accounting,data warehousing and analytics. Our solutions are in-house and our comprehensive development team customize the solution to meet customer requirements. A software suite , best choice for manufacturers,fleet owners,logistics wanting a complete business solution.

door Seerene

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Serene is a code-people management platform that sets a new standard for how CIOs manage their most important asset their codebases and engineering capacity. Actively drive IT change, balance productivity and innovation while massively reducing risk and increasing transparency.

door SMTX

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
.... ....

door HyperTeam

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
HyperTeams Ticketing Application is designed to help companies hurdle pesky work obstacles and deliver superior customer service! When used internally, this system gives employees a better way to send, track, and manage their work tickets. That means no more running marathons around the office when you need help or stalking IT when your computer crashes! When used externally, this solution gives your customers the opportunity to submit their own complaints or cases directly to the system. HyperTeam¿s Ticketing Application is designed to help companies hurdle pesky work obstacles and deliver superior customer service!

door Requuest

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Requuest is web-based SaaS service desk software designed for delivering worry-free IT support, a platform allowing agent's productivity to go beyond client expectations. Requuest gives you an edge in reducing ticket volume, automating quick response and make IT results shine across your business. Create workflows. Manage assets. Set business rules. Visualize key reports. Auto-assign. Prepare survey. Customize portal. Filter dispatch tickets. Meet all around service levels. Requuest. You got IT. Requuest is web-based SaaS service desk software designed for delivering worry-free IT support.

door Sightline Systems

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Sightline Enterprise Data Manager (EDM) is a powerful IT infrastructure monitoring and performance analytics solution that provides real-time visibility across todays modern cloud, virtual and hybrid IT environments. Sightline leverages big data visualization, predictive analytics and machine learning to deliver root cause analysis, anomaly detection and capacity planning to help large enterprises, Fortune 500 companies and Global 2,000 organizations rapidly identify infrastructure problems. Sightline helps IT departments proactively predict performance issues, prevent unplanned downtime and reduce mean time to resolution.

door Trigent Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Trigent brings 22 years of software development experience combined with a track record of over 300 successful applications projects in the last three years alone. Our Software Development Center accelerates development, transforms applications, and increases cost savings. Our software development services helps to increase development bandwidth, build and launch products faster and transform legacy applications or just maintain them at a fraction of the cost. Enterprise Product, Software & Mobile Development

door EBC Group

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
EBC group is a managed IT service provider that offers solutions such as document capture, business intelligence, and cyber security EBC group is a managed IT service provider that offers solutions such as document capture, business intelligence, and cyber security

door Alhambra-Eidos

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Alhambra-Eidos provides managed IT, infrastructure, cyber security, and cloud computing services to medium and large organizations Alhambra-Eidos provides managed IT, infrastructure, cyber security, and cloud computing services to medium and large organizations

door Aurea

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
We deliver enterprise notifications ensuring companies can reach employees during unplanned incidents and emergency disruptions. Millions of people around the world depend on AlertFind for business continuity and disaster recovery. Reach every employee every time with AlertFinds IT alerting and emergency notification system. Unlike other ENS providers, we pull employee contact info from your companys HRIS to ensure that your contact database is 100% accurate. No matter the emergency - cyber The only IT alerting and emergency notification system that guarantees a 100% complete contact database. Every employee, every time.

door Mobile Reach

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Mobile Reach is an award-winning mobility software platform that automates and improve service delivery for IT and field service organizations. Our mobility platform and mobile apps let field technicians be more productive and serve customers better. Ii also helps IT and field service directors and IT asset managers ensure optimal productivity, improve operational processes and drive revenue. Rapidly deploy process-driven, highly usable mobile field service apps that extend your service platform, ERP or CRM into techs' hands.

door Micro Focus

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement. Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement.

door Data Assessment Solutions

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
decidalo takes over most of your time-consuming internal tasks, allowing you to use your time more profitably. With decidalo you increase your sales opportunities through shorter response times, bid-specific CVs, and relevant project references. By linking skills, project requirements, employee capacities, and accounting data, decidalo shows you how to utilize existing skills as profitably as possible. Skills & CV management ; Resource & Reference management ; Quotation and effort calculation ; Time recording and budget tracking

door vCIOToolbox

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Software for IT service providers to run vCIO programs and quarterly business reviews-QBR. Software for IT service providers to run vCIO programs and quarterly business reviews-QBR.

door Apsynet

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
The software to process the requests to the company's service centres. Only available in French. The software to process the requests to the company's service centres. Only available in French.

door DeepSearch

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.

door Aliph

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Our goal is to provide Innovative 3rd Platform Solutions including Mobile computing, Cloud computing, and IT outsourcing to our customers and exceed their expectations by constantly innovating and evolving as a Next gen solutions provider. We provide innovative and cost effective technology solutions to your business problems.

door Electric

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Comprehensive, automated IT services via AI - designed for small to midsized business. Comprehensive, automated IT services via AI - designed for small to midsized business.

door Advantis

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Technical service management solution that makes it possible for service centers to monitor maintenance operations and manage calls. Technical service management solution that makes it possible for service centers to monitor maintenance operations and manage calls.

door mIT solutions

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Customer-oriented and effective on all levels: EcholoN provides one comprehensive solution for service, support and customer care. Customer-oriented and effective on all levels: EcholoN provides one comprehensive solution for service, support and customer care.

door SysInfoTools Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
The SysInfo OST to PST Converter is robust software that can easily and accurately exports offline OST files to MS Outlook PST format. The OST to PST Conversion tool allows the users to export them as our software supports the damaged or corrupted OST files and converts them into desired file formats like PST, DBX, EML, MBOX, Archive, and MSG file formats easily. This software converts all the emails, contacts, calendar events, journal, etc. with their attachments. OST to PST converter is an ultimate utility to convert OST files into Outlook PST Format

door Kyberna

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
ky2help is an intuitive all-in-one software for IT & Enterprise Service Management. The standard software is Serview certified and offers ITIL processes out-of-the-box. In addition, ky2help has the simplicity and flexibility it needs to deliver processes to all business units in the shortest possible time. ky2help is arbitrarily scalable and very easy to integrate into your system landscape. You benefit from a short implementation time and low maintenance. ky2help® in combination with the personal 360 degree service by the manufacturer, that's unique!

door Cireson

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight. Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.