144 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Pulseway is bekroonde IT-servicesoftware die de ondersteuning vermindert en de ervaring van de eindgebruiker onmiddellijk verbetert. Meer informatie over Pulseway
Pulseway is een robuust, volledig uitgerust platform voor IT-servicebeheer dat is ontworpen voor drukke IT-professionals om de manier waarop ze omgaan met IT te transformeren. Krijg out-of-the-box workflows en krachtige automatisering met automatische hersteltechnologie en eindeloze modules en functies om verantwoordelijkheid te nemen voor je IT-omgeving. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelingen. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken ITSM-software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken al TOPdesk om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Het verwerken van serviceaanvragen en het beheren van incidenten wordt moeiteloos en intuïtief. Met andere functies zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en kennis past Freshservice perfect bij de IT-behoeften van je organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Meer informatie over Zendesk
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Breng kritieke activa zoals informatiesystemen, plaatselijke gegevens, selfservice en workflows naadloos samen in één interface. Ontdek waarom bedrijven zoals Uber, Venmo, Shopify en LendingClub Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Network Detective is een veelgebruikte IT-beoordelingstool die wordt gebruikt door duizenden managed services providers en multifunctionele IT-professionals. Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoordelingstool voor MSP's (Managed Services Providers) om nieuwe klanten binnen te halen, nieuwe klanten te onboarden en de dienstverlening te verbeteren. Alle rapportages zijn bewerkbaar en volledig merkeigen te maken. Integreert met IT Glue en je favoriete PSA (Professional Services Automation). De Reporter-add-on automatiseert geplande netwerkscans, het genereren van rapportages en levering aan jou of je klanten. . Meer informatie over Network Detective

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Total Network Inventory biedt krachtige hulpmiddelen voor software- en licentiebeheer. Maak kennis met de Software Asset Management-module. Meer informatie over Total Network Inventory
Total Network Inventory biedt krachtige hulpmiddelen voor softwarevoorraad- en licentiebeheer. Maak kennis met de Software Asset Management-module. Alle software van je Windows- en Mac OS-apparaten is verzameld op één plaats met uitgebreide zoek- en filtermogelijkheden. Blader, organiseer en ontdek je software en installaties, geef sterren aan belangrijke items, wijs tags toe, voeg opmerkingen toe en nog veel meer. Meer informatie over Total Network Inventory

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
DNS-gebaseerde webcontentfilter voor bedrijven die malware, ransomware en phishing blokkeert en geavanceerde controle van webcontent biedt. Meer informatie over WebTitan
DNS-gebaseerde webcontentfilter en webbeveiligingslaag voor bedrijven die malware, ransomware en phishing blokkeren en controle van webcontent bieden. WebTitan filtert meer dan 2 miljard DNS-verzoeken per dag, identificeert elke dag 300.000 malware-iteraties en heeft meer 7500 klanten. Cloud- en gateway-versies beschikbaar. Verbeter direct je cybersecurity. Probeer vandaag nog een gratis proefversie van WebTitan, inclusief ondersteuning. Geweldige maandelijkse prijzen beschikbaar. Lokaal gehost. Meer informatie over WebTitan

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
NinjaOne is het toonaangevende platform voor geïntegreerd IT-beheer en biedt een naadloze oplossing vanuit één dashboard. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is het toonaangevende platform voor IT Operaties dat een enkel dashboard biedt voor het beheer van endpoints, de ondersteuning van eindgebruiker en het leveren van IT-services. Ninja vermindert complexiteit, verhoogt de efficiëntie van technici en geeft IT-teams volledige controle over beheerde IT-middelen. Het platform biedt IT-teams proactieve monitoring, remote management, patch management, software management, IT asset management, backup en meer - alles in één uniforme oplossing met een snelle, moderne en intuïtieve interface. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Meer informatie over Splunk Enterprise
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over Splunk Enterprise

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Cloudscene is een gegevensgestuurd marktplaatsplatform dat het zoeken en vergelijken van netwerkdiensten eenvoudig maakt. Meer informatie over Cloudscene
Cloudscene is een gegevensgestuurd marktplaatsplatform dat de manier waarop bedrijven netwerkdiensten kopen transformeert. Door de inkoop te stroomlijnen en verkoopactiviteiten te vereenvoudigen, maakt Cloudscene sterkere verbindingen, eenvoudigere tracering en beheer, krachtige en flexibele teams, tijd- en kostenefficiëntie en verhoogde productiviteit voor vooruitstrevende organisaties mogelijk. Het platform wordt ondersteund door ongeëvenaarde marktinformatie, omdat dit platform van mening is dat de beste zakelijke beslissingen zijn gebaseerd op krachtige gegevens. Meer informatie over Cloudscene

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Wrike is software voor IT-servicebeheer met sjablonen, Gantt-diagrammen, geavanceerde beveiliging, geautomatiseerde goedkeuringen en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor IT-servicebeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, geautomatiseerde workflows en goedkeuringen, budgetbeheer en geavanceerde rapportage, allemaal op één plek. Je kunt Wrike integreren met meer dan 400 toepassingen zoals ServiceNow voor naadloze ontwikkeling en tracering. Pas je werkstromen aan zodat je bij elke stap de voortgang kunt zien. Transformeer je IT-beheer met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle IT-servicesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste softwareoplossing voor je IT-bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Samanage brengt naadloze levering van IT-service, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. De IT-service Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de IT-dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over LogMeIn Central

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
ConnectWise Manage helpt jou om je te onderscheiden van de concurrentie door proactieve, bedrijfsgerichte technologiediensten aan te bieden.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen, en kan je helpen bij het standaardiseren van serviceworkflows, het automatiseren van communicatie met klanten en zelfs terugkerende taken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. Meer informatie over ConnectWise Manage

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van aangepaste IT Service-toepassingen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van aangepaste IT Service-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Whitelabel beheerde back-upservice voor MSP's met centraal beheer en bewaking. Geïntegreerd met meer dan 30 aanbieders van cloudopslag. Begin met testen!
CloudBerry beheerde back-upservice is gebaseerd op de CloudBerry backup-technologie. Het is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van managed service providers en IT-afdelingen van ondernemingen, en het biedt betrouwbare back-up met centraal beheer en bewaking. Met CloudBerry beheerde back-up kan elke MSP, VAR of IT-servicebedrijf zijn merk wijzigen en een robuuste en betrouwbare cloudback-upservice bieden met beheer en monitoring op afstand. Begin met gratis testen! Meer informatie over MSP360 Managed Backup

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
SmartDeploy's unieke gelaagde aanpak maakt single-image management van Windows en applicaties mogelijk.
SmartDeploy is een toonaangevende leverancier van moderne oplossingen voor eindpuntbeheer. Dankzij een flexibele gelaagde architectuur is het voor IT mogelijk om 50-50.000 eindpunten te ondersteunen via centraal single-image management. De bekroonde technologie van SmartDeploys combineert het beste van progressieve oplossingen zoals SCCM, gecentraliseerde oplossingen zoals VDI en legacy imaging-oplossingen zoals Ghost, zonder de veelvoorkomende nadelen. Meer dan 3000 organisaties vertrouwen op SmartDeploy voor het implementeren en beheren van hun apparaten voor eindgebruikers. Meer informatie over SmartDeploy

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming. Meer informatie over BMC Helix ITSM

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
De back-up- en opslagoplossingen van Automate kunnen voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines. Ontvang je gratis rondleiding!
ConnectWise Automate (voorheen LabTech) heeft nauw samengewerkt met eersteklas providers voor IT-back-up, opslag en gegevensherstel met uitgebreide productlijnen die een scala aan functies en functionaliteiten bieden. Door middel van deze integraties kunnen de back-up- en opslagoplossingen van Automate voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines, inclusief de cloud. Of het nu Windows of Linux betreft: dit platform kan je helpen! Doe vandaag nog je rondleiding! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Meer informatie over Autotask PSA

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor IT-serviceprofessionals.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. IT-serviceprofessionals gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over OTRS

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde servicesoftware biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
Deze mobiele, cloudgebaseerde servicebeheersoftware is vanaf het begin ontworpen om IT-buitendienstteams te voorzien van veilige, krachtige servicetools. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je team productiever maken en je concurrentie voorblijven. Je bedrijf verdient het krachtigste en gemakkelijkst te gebruiken buitendienstbeheersysteem dat beschikbaar is, inclusief werkorderbeheer, taakplanning activabeheer en meer. Meer informatie over FieldAware

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-softwareoplossing (business process management, bedrijfsprocesbeheer) in een platform dat volledige zichtbaarheid, coördinatie en controle van alle aspecten van je bedrijf biedt. Met Tigerpaw One beschikt elke medewerker - van de CEO tot de buitendienstmedewerker en van het hoofd verkoop en marketing tot de medewerker van de klantenservice - over de tools en middelen die hij of zij nodig heeft om productiever te zijn. Meer informatie over Tigerpaw Software

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Automox is een cloudgebaseerd platform voor patchbeheer: moderne cyberhygiëne die het veiligheidsvertrouwen van de wereld zal verhogen.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT en SecOps kunnen snel de controle krijgen en de zichtbaarheid van lokaal geïnstalleerde, externe en virtuele eindpunten delen zonder dat je dure infrastructuur hoeft te implementeren. Meer informatie over Automox

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is er een intuïtieve en collaboratieve IT Servicebeheeroplossing ontworpen die op transparante wijze integreert met de flexibele pracht van een intelligente workflow, inzichtelijke dashboards en weergaven ter plekke. Navigator is gecombineerd met krachtige Asset Management-tools en is de complete oplossing voor IT-beheer. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
Ontdek de volgende generatie servicebeheer. Lever innovatieve en betaalbare ITSM die beter presteert dan de concurrentie. ChangeGear van SunView Software levert een ITSM-oplossing met één platform die verder gaat dan de IT-afdeling om aan de behoeften van de hele onderneming te voldoen. Meer informatie over ChangeGear

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Ontdek je IT. Software voor het beheer van IT-activa die alle activa in je onderneming vindt en beheert.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatiger moeten worden gescand. Ontvang een volledige inventaris van alle werkstations, servers, routers, schakelaars, monitoren, printers, VoIP-telefoons en andere netwerkapparaten. Een schat aan informatie over hardware en software wordt gescand en kan ook worden gebruikt om rapporten te maken via de intuïtieve rapporteditor. Meer informatie over Lansweeper

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig. Meer informatie over The Service Program

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Pakket voor schijfweergave dat bedrijven helpt met OS-implementatie, platformonafhankelijk migratiebeheer, apparaattoewijzing en meer.
Symantec Ghost Solution Suite is een bekroonde software-oplossing voor beeldvorming en implementatie van desktops, laptops, tablets en servers. Ghost Solution Suite 3.1 bevat de 6.9-console van de implementatieoplossing en de kernmogelijkheden voor implementatie, migratie en platformonafhankelijk beheer van besturingssystemen. In combinatie met de belangrijkste functionaliteiten van Ghost Solution Suite 2.5, zoals Ghost Cast Server en DeployAnywhere, versnelt en vereenvoudigt Ghost Solution Suite de beeldvorming en implementatie. Meer informatie over Symantec Ghost Solution Suite

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Alles-in-één IT Services-software ontworpen voor managed services providers voor het beheer van IT-services, bewaking op afstand en beheer.
Naverisk is een uitstekende externe bewakings- en beheeroplossing voor MSP's en IT-serviceaanbieders die op zoek zijn naar de belangrijkste functies die nodig zijn in RMM-software. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Software gebouwd voor zakelijke IT-serviceprofessionals; centraliseren van ticket- en klantenbeheer, facturering, teamplanning en meer.
BlueFolder is een webgebaseerde oplossing voor servicebeheer die een unieke combinatie biedt van gebruiksgemak en brede functionaliteit. Naast functies zoals robuust ticketbeheer, planning/distributie en facturering, onderscheidt BlueFolder zich met functies zoals een krachtig klantenportaal, het volgen van activa/apparatuur en klantmeldingen. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is. Meer informatie over BlueFolder

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
EcholoN als software voor ITSM omvat alle takken van ITIL-compliant IT-servicebeheer. Aanpasbaar en uitbreidbaar.
Geproduceerd in Duitsland: de software voor ITSM. Het maakt niet uit of het je interne IT is of klanten van je product of dienst. IT Service Management helpt je om je serviceprocessen en -activiteiten effectief te beheren en om op een persoonlijke en professionele manier op verzoeken te reageren. Het modulaire, sterk geïntegreerde EcholoN omvat alle takken van ITIL-compliant software voor ITSM. Aan te passen aan je behoeften en uitbreidbaar. Meer informatie over EcholoN

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Maak het leven op het werk beter. Een snellere, meer eenvoudige manier om je ITSM-werkstromen te automatiseren, integreren en stroomlijnen zonder technische goeroes.
Hornbill Service Manager is een 100% codeloze omgeving, out-of-the-box werkstromen en krachtige procesautomatisering die een ITSM (Information Technology Service Management)-oplossing levert die binnen enkele weken operationeel is, tegen een fractie van de kosten. Het configureren van Hornbill is eenvoudig. Zelfvoorzienende teams nemen het heft in eigen handen en passen de oplossing snel aan de behoeften van hun dienstverlening aan, zonder dat er ontwikkelaars of speciale middelen nodig zijn. Automatische software-updates bieden nieuwe functionaliteit, waardoor je service desk altijd de laatste versie is. Meer informatie over Hornbill

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Meer informatie over SeamlessDesk

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Intelligent Service Management is a ITIL cloud-based IT service management tool for including Help Desk, ITAM, and Knowledge Management
Intelligent Service Management is a cloud-based IT service management tool offering support in 9 ITIL processes including Help Desk, IT Asset Management and Knowledge Management. With multi-tenant support, this is an excellent solution for managed service providers to accurately and responsively support your customers. ISM works on a Hyper-SaaS framework that aims to speed product implementation. Meer informatie over Intelligent Service Management

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer
Biedt één enkele oplossing voor ondersteuning op afstand - controleer meerdere systemen tegelijk vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone.
Beheer en bewaak meerdere systemen tegelijkertijd via LAN, WAN en het internet. NetSupport Manager combineert veilige bediening op afstand vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone. Bewaak meerdere systemen in één actie, lever praktische ondersteuning op afstand, werk samen en neem zelfs sessies op of speel ze af. Verzamel waar nodig realtime informatie over hardware- en software-inventaris, bewaak diensten en bekijk zelfs systeemconfiguratie op afstand om problemen snel op te lossen. Meer informatie over NetSupport Manager

Functies

  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contract- en licentiebeheer
  • Ticketbeheer
  • Realtime controle
  • Workflowbeheer
  • Helpdeskbeheer