102 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer te volgen en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken ITSM-software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken al TOPdesk om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken ITSM-software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je incidenten te be...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Alles-in-één IT Services-software ontworpen voor managed services providers voor het beheer van IT-services, bewaking op afstand en beheer. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Naverisk is een uitstekende externe bewakings- en beheeroplossing voor MSP's en IT-serviceaanbieders die op zoek zijn naar de belangrijkste functies die nodig zijn in RMM-software. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Naverisk is een uitstekende externe bewakings- en beheeroplossing voor MSP's en IT-serviceaanbieders die op zoek zijn naar de belangrijkste functies die nodig zijn in RMM-software. Verpakt in een enkel...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt fun...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Het verwerken van serviceaanvragen en het beheren van incidenten wordt moeiteloos en intuïtief. Met andere functies zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en kennis past Freshservice perfect bij de IT-behoeften van je organisatie. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk creëert helpdesksoftware voor betere IT-service en klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk creëert helpdesksoftware voor betere IT-service en klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communica...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: klanttevredenheid op één plek. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig te gebruiken, waardoor MSP's het snel onder de knie krijgen. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt MSP's in staat om per technicus te betalen met een onbeperkt aantal agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platfo...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceon...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennis...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Met Wrike stroomlijn je binnenkomende aanvragen, volg je voortgang en beheer je IT-projecten. Perfect voor teams van 20+ personen. Meer informatie over Wrike
Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team inkomende foutmeldingen stroomlijnt met ingebouwde formulieren, automatisch correcte teams toewijst en de voortgang bijhoudt op tijdlijnen of kanban-borden. Met Wrike kun je taken creëren en delegeren, deadlines bijhouden, je plannen visualiseren in het Gantt-diagram en rapporten delen. Wrike biedt ook geavanceerde functies, zoals aangepaste workflows, geavanceerde beveiliging, beperkte gegevenstoegang e.d.. Perfect voor teams van 20+ personen. Meer informatie over Wrike
Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team inkomende foutmeldingen stroomlijnt met ingebouwde formulieren, automatisch correcte teams toewijst en de voortgang bijhoudt op tijdlijnen of kanban-b...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Meer informatie over Splunk Enterprise
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over Splunk Enterprise
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren....
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
De cloudgebaseerde software voor netwerkactiviteiten van Auvik biedt MSP's ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe taken. Meer informatie over Auvik
De netwerkinfrastructuur-RMM van Auvik geeft MSP's het inzicht in het netwerk en de procesefficiëntie die ze nodig hebben om de winstgevendheid van hun netwerkdiensten te vergroten. De cloudgebaseerde software biedt ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe en tijdrovende taken zodat je je praktijk effectief kunt opschalen. Door jou inzicht en bruikbare gegevens over netwerkinfrastructuur te geven, is Auvik een uitstekende aanvulling op traditionele RMM-systemen die zich richten op servers en eindpunten. Meer informatie over Auvik
De netwerkinfrastructuur-RMM van Auvik geeft MSP's het inzicht in het netwerk en de procesefficiëntie die ze nodig hebben om de winstgevendheid van hun netwerkdiensten te vergroten. De cloudgebaseerde ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Network Detective is een veelgebruikte IT-beoordelingstool die wordt gebruikt door duizenden managed services providers en multifunctionele IT-professionals. Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoordelingstool voor MSP's (Managed Services Providers) om nieuwe klanten binnen te halen, nieuwe klanten te onboarden en de dienstverlening te verbeteren. Alle rapportages zijn bewerkbaar en volledig merkeigen te maken. Integreert met IT Glue en je favoriete PSA (Professional Services Automation). De Reporter-add-on automatiseert geplande netwerkscans, het genereren van rapportages en levering aan jou of je klanten. . Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoord...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle IT-servicesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste softwareoplossing voor je IT-bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste softwareoplossing voor je IT-bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en onli...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Samanage brengt naadloze levering van IT-service, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. De IT-service Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de IT-dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd.
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. De IT-service Powered by AI stroom...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Realtime monitoring, e-mailwaarschuwingen, monitoring van meerdere apparaten in één dashboard, gebruiksvriendelijk voor Windows- en Linux-servers en -schakelaars.
Bewaak al je apparaten moeiteloos en op één plek! Met de netwerkcontrole van Spiceworks kun je vanaf één dashboard je servers en SNMP-apparaten zoals routers en switches in de gaten houden. Je hebt volledige zichtbaarheid op je netwerk, zodat je problemen kunt oplossen voordat je gebruikers ze ontdekken en je de IT-held wordt die je altijd al wilde zijn. Vertrouw na werkuren op e-mailmeldingen om je op de hoogte te houden van de kritieke problemen die van invloed zijn op je systemen. Dit alles is ook nog gratis! Download Netwerk Monitor nu.
Bewaak al je apparaten moeiteloos en op één plek! Met de netwerkcontrole van Spiceworks kun je vanaf één dashboard je servers en SNMP-apparaten zoals routers en switches in de gaten houden. Je hebt v...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu exte...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder auto...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
ConnectWise Manage helpt jou om je te onderscheiden van de concurrentie door proactieve, bedrijfsgerichte technologiediensten aan te bieden.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen, en kan je helpen bij het standaardiseren van serviceworkflows, het automatiseren van communicatie met klanten en zelfs terugkerende taken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen, en kan je helpen bij het standaardiseren van serviceworkflows, het automatiseren van communicatie met...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Webgebaseerde ITSM-oplossing die servicebeheer biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat r...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Automate is een van de krachtigste, volledig functionele en hooggewaardeerde RMM-platforms in de IT-markt. Stroomlijn de levering van je IT-diensten!
Het IT-automatiseringsplatform van ConnectWise Automate (voorheen LabTech) werd ontwikkeld door IT-serviceproviders met echte ervaring in de IT-dienstensector en is ontworpen om je meer inzicht te geven in de IT-netwerken van je klanten en de tools die je nodig hebt om je IT-diensten te automatiseren. Met Automate kunnen je technici elke IT-ondersteuning of -beheertaak op afstand, efficiënt en vrijwel onopgemerkt uitvoeren. Welk(e) IT-taak of -proces je maar kunt bedenken: Automate kan het uitvoeren! Ontvang je gratis rondleiding!
Het IT-automatiseringsplatform van ConnectWise Automate (voorheen LabTech) werd ontwikkeld door IT-serviceproviders met echte ervaring in de IT-dienstensector en is ontworpen om je meer inzicht te geve...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a produ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor IT-servicebeheer en monitoring op afstand waar IT-professionals dol op zullen zijn.
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers.
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkappara...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Intuïtieve, web-based Service Desk-software voor het beheren, analyseren en automatiseren van je IT-serviceondersteuning.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde sa...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor IT-serviceprofessionals.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. IT-serviceprofessionals gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of s...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken....
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-softwareoplossing (business process management, bedrijfsprocesbeheer) in een platform dat volledige zichtbaarheid, coördinatie en controle van alle aspecten van je bedrijf biedt. Met Tigerpaw One beschikt elke medewerker - van de CEO tot de buitendienstmedewerker en van het hoofd verkoop en marketing tot de medewerker van de klantenservice - over de tools en middelen die hij of zij nodig heeft om productiever te zijn.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-so...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde servicesoftware biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
Deze mobiele, cloudgebaseerde servicebeheersoftware is vanaf het begin ontworpen om IT-buitendienstteams te voorzien van veilige, krachtige servicetools. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je team productiever maken en je concurrentie voorblijven. Je bedrijf verdient het krachtigste en gemakkelijkst te gebruiken buitendienstbeheersysteem dat beschikbaar is, inclusief werkorderbeheer, taakplanning activabeheer en meer.
Deze mobiele, cloudgebaseerde servicebeheersoftware is vanaf het begin ontworpen om IT-buitendienstteams te voorzien van veilige, krachtige servicetools. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je t...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
Ontdek de volgende generatie servicebeheer. Lever innovatieve en betaalbare ITSM die beter presteert dan de concurrentie. ChangeGear van SunView Software levert een ITSM-oplossing met één platform die verder gaat dan de IT-afdeling om aan de behoeften van de hele onderneming te voldoen.
Ontdek de volgende generatie servicebeheer. Lever innovatieve en betaalbare ITSM die beter presteert dan de concurrentie. ChangeGear van SunView Software levert een ITSM-oplossing met één platform die ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Ontdek je IT. Software voor het beheer van IT-activa die alle activa in je onderneming vindt en beheert.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatiger moeten worden gescand. Ontvang een volledige inventaris van alle werkstations, servers, routers, schakelaars, monitoren, printers, VoIP-telefoons en andere netwerkapparaten. Een schat aan informatie over hardware en software wordt gescand en kan ook worden gebruikt om rapporten te maken via de intuïtieve rapporteditor.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatige...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Automox is een cloudgebaseerd platform voor patchbeheer: moderne cyberhygiëne die het veiligheidsvertrouwen van de wereld zal verhogen.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT en SecOps kunnen snel de controle krijgen en de zichtbaarheid van lokaal geïnstalleerde, externe en virtuele eindpunten delen zonder dat je dure infrastructuur hoeft te implementeren.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT e...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantense...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is er een intuïtieve en collaboratieve IT Servicebeheeroplossing ontworpen die op transparante wijze integreert met de flexibele pracht van een intelligente workflow, inzichtelijke dashboards en weergaven ter plekke. Navigator is gecombineerd met krachtige Asset Management-tools en is de complete oplossing voor IT-beheer.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is er een intuïtieve en collaboratieve IT Servicebeheeropl...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 conso...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use!
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduc...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Kaseya BMS is een bedrijfsoplossing voor de volgende generatie die speciaal is ontwikkeld om MSP's en IT-afdelingen te helpen.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele IT-bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele IT-bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analys...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Software voor netwerkinventaris en -documentatie die software- en hardwaregegevens van alle soorten apparaten op je netwerk verzamelt.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardware- en software-informatie, IP-netwerken, Windows-domeinen en Active Directory-installaties. De visie van JDisc is om je IT-documentatie zo actueel en compleet mogelijk te maken.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardwa...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
RG System is een SaaS IT-managementplatform dat op een uniforme interface RMM, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiligingsfuncties biedt.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastructuren. De oplossing combineert op dezelfde interface 3 complementaire modules: op afstand monitoren en beheren, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiliging. Je kunt de IT-omgevingen van hybriden eenvoudig bewaken, op afstand besturen, back-uppen, herstellen en beschermen vanuit een centraal SaaS-portaal. Maak IT gemakkelijk met RG System.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastruct...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace t...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs....
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter.
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House, and many more are turning to Capacity for their knowledge base, helpdesk and workflow automation needs. Thousands of employees at organizations large and small use Capacity to help do their best work. See what Capacity can do for you, your customers, and your team today!
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, ...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Projectmanagementsoftware met geïntegreerde Service Desk. Houdt projecten op schema terwijl jij geweldige klantenondersteuning biedt.
TeamHeadquarters is een zeer geïntegreerde reeks volwaardige hulpprogramma's voor projectmanagement, portfoliomanagement, Service Desk en tijdschema's. TeamHeadquarters helpt jouw mensen zich op het juiste moment op het juiste werk te concentreren. Het helpt jouw managers geweldige managers te zijn. Het is beschikbaar op aanvraag, dus je kunt meteen beginnen met het gebruik van dit krachtige softwarepakket voor ondernemingen.
TeamHeadquarters is een zeer geïntegreerde reeks volwaardige hulpprogramma's voor projectmanagement, portfoliomanagement, Service Desk en tijdschema's. TeamHeadquarters helpt jouw mensen zich op het j...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is child's play. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version, without lifting a finger.
Hornbill's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbi...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
Includes work order management, project management, scheduling and dispatch management and quoting management.
ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success and provides measurable results that you can easily identify and realize. ServiceLedger is primarily designed for U.S., Canadian and Australian markets, however can be used in other markets.
ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success an...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
There should never be more than one truth no matter if you are responsible for infrastructure, IT services, support or IT security.
vScope is an asset management platform that enables IT professionals to do more with less. Based on the industry-leading network discovery, vScope offers something to every role in the team. - Consolidate documentation of your IT environment Every IT asset in one place. - A self-populating CMDB for IT operations or IT service management. - No more scripting. - IT billing or automated cost analysis. - Customer-specific reporting for MSPs And much, much more...
vScope is an asset management platform that enables IT professionals to do more with less. Based on the industry-leading network discovery, vScope offers something to every role in the team. - Consolid...
  • Incidentenbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer