Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

IT-service software

IT-service software helpt IT-serviceproviders hun services te verkopen, implementeren, leveren en factureren door veldservices en technicusbeheer te automatiseren. IT-service oplossingen zijn vaak ITIL-compatibel, flexibel en aanpasbaar en zijn ontworpen om organisaties in staat te stellen zich te concentreren op het leveren van hun diensten en tegelijkertijd hun overhead te verminderen. Zie ook: software voor buitendienstbeheer en field service software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie IT-service software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

81 resultaten

Nederland Lokaal product
IT-servicemanagementoplossing die een gebruiksklare ITSM-tool combineert met interne experts – hier om service mogelijk te maken sinds 1993. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk is de enige ITSM-tool die een snelle implementatie combineert met persoonlijke begeleiding. Begin met gebruiksvriendelijke functies en best practices om tickets te beheren, assets te volgen en kennis te delen, zodat je eindgebruikers elke dag 5-sterren service ervaren. Dankzij onze stapsgewijze aanpak kunnen zelfs drukke serviceteams de chaos overwinnen en tijd vinden voor verbeteringen. Je hebt geen programmeerexpert nodig om de tool te onderhouden – beloofd. Meer hulp nodig? Onze 900 interne specialisten zijn slechts een telefoontje verwijderd. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
NinjaOne is een eenvoudige alles-in-één-oplossing voor IT-servicebeheer en monitoring op afstand die IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Total Network Inventory biedt krachtige hulpmiddelen voor software- en licentiebeheer. Maak kennis met de Software Asset Management-module. Meer informatie over Total Network Inventory
Total Network Inventory biedt krachtige hulpmiddelen voor softwarevoorraad- en licentiebeheer. Maak kennis met de Software Asset Management-module. Alle software van je Windows- en Mac OS-apparaten is verzameld op één plaats met uitgebreide zoek- en filtermogelijkheden. Blader, organiseer en ontdek je software en installaties, geef sterren aan belangrijke items, wijs tags toe, voeg opmerkingen toe en nog veel meer. Meer informatie over Total Network Inventory

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Het verwerken van serviceaanvragen en het beheren van incidenten wordt moeiteloos en intuïtief. Met andere functies zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en kennis past Freshservice perfect bij de IT-behoeften van je organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Alles wat je IT-service desk nodig heeft om tickets snel en gemakkelijk te sorteren en op te lossen. Ondersteund door toonaangevende, in de VS gebaseerde, 24/7 technische ondersteuning Meer informatie over Issuetrak
Wordt je IT service desk overspoeld met verzoeken vanuit alle kanten? Verminder afleiding door ze te vragen om in plaats daarvan een ticket in te dienen. Werk slimmer, werk tevredener en beheer het allemaal met geautomatiseerde service desksoftware die is ontworpen om tickets te ontvangen en te sorteren op één centrale locatie. Je krijgt snel inzicht in terugkerende probleemgebieden, SLA's en meer. Met tijdigheid, transparantie en volledig probleemoverzicht kunnen jij en je klanten altijd en overal op schema blijven. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Atera is het ultieme alles-in-één-IT-serviceplatform voor MSP's en IT-professionals. Alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera
Het alles-in-één-platform van Atera biedt IT-professionals verschillende geïntegreerde oplossingen waarmee ze toegang, zichtbaarheid en controle krijgen over het dagelijkse IT-werk. Inclusief bewaking en beheer op afstand, helpdesk, IT-automatisering, ticketing en rapportage - allemaal onder één dak. Met het pay-per-tech-model kunnen IT-teams en MSP's hun activiteiten optimaliseren en schalen over een onbeperkt aantal apparaten, en daarbij vervelende taken verminderen, zodat ze zich kunnen concentreren op het werk dat er het meest toe doet. Meer informatie over Atera

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Wrike is software voor IT-servicebeheer met sjablonen, Gantt-diagrammen, geavanceerde beveiliging, geautomatiseerde goedkeuringen en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor IT-servicebeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, geautomatiseerde workflows en goedkeuringen, budgetbeheer en geavanceerde rapportage, allemaal op één plek. Je kunt Wrike integreren met meer dan 400 toepassingen zoals ServiceNow voor naadloze ontwikkeling en tracering. Pas je werkstromen aan zodat je bij elke stap de voortgang kunt zien. Transformeer je IT-beheer met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle IT-servicesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste softwareoplossing voor je IT-bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Samanage brengt naadloze levering van IT-service, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. De IT-service Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de IT-dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Geavanceerd AI-gestuurde platform voor IT-servicebeheer met generatieve AI die is geïntegreerd in elk onderdeel van servicebeheer.
SysAid is de volgende generatie van AI-gestuurde ITSM, een allesomvattend platform met generatieve AI ingebouwd in elk element van servicebeheer, verpakt in een intuïtieve, volledig conversationele gebruikerservaring. SysAid biedt organisaties de middelen om uitzonderlijke service te leveren, maar dan automatisch. De oplossing biedt werknemers een betrouwbare, gemakkelijk toegankelijke en ongelooflijk handige service-ervaring. Hierdoor zijn beheerders vrij om zich op meer strategische taken te richten. En organisaties kunnen hun ware potentieel ontplooien. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over LogMeIn Central

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
DNS-gebaseerde webcontentfilter voor bedrijven die malware, ransomware en phishing blokkeert en geavanceerde controle van webcontent biedt.
DNS-gebaseerde webcontentfilter en webbeveiligingslaag voor bedrijven die malware, ransomware en phishing blokkeren en controle van webcontent bieden. WebTitan filtert meer dan 2 miljard DNS-verzoeken per dag, identificeert elke dag 300.000 malware-iteraties en heeft meer 7500 klanten. Cloud- en gateway-versies beschikbaar. Verbeter direct je cybersecurity. Probeer vandaag nog een gratis proefversie van WebTitan, inclusief ondersteuning. Geweldige maandelijkse prijzen beschikbaar. Lokaal gehost. Meer informatie over WebTitan

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Pulseway is bekroonde IT-servicesoftware die de ondersteuning vermindert en de ervaring van de eindgebruiker onmiddellijk verbetert.
Pulseway is een robuust, volledig uitgerust platform voor IT-servicebeheer dat is ontworpen voor drukke IT-professionals om de manier waarop ze omgaan met IT te transformeren. Krijg out-of-the-box workflows en krachtige automatisering met automatische hersteltechnologie en eindeloze modules en functies om verantwoordelijkheid te nemen voor je IT-omgeving. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
ConnectWise Manage helpt jou om je te onderscheiden van de concurrentie door proactieve, bedrijfsgerichte technologiediensten aan te bieden.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen, en kan je helpen bij het standaardiseren van serviceworkflows, het automatiseren van communicatie met klanten en zelfs terugkerende taken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware Remote Everywhere (DRE) is de snelle, eenvoudige en lichtgewicht cloudgebaseerde versie die is ontworpen om IT-professionals te helpen bij het snel reageren op en oplossen van problemen. Dameware Remote Support (DRS) is betaalbare en gebruiksvriendelijke lokale software die is ontworpen om IT-beheertaken op afstand te vereenvoudigen en te versnellen. Meer informatie over Dameware

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Krachtige platformonafhankelijke back-up en rampherstel die gebruikmaakt van de openbare cloud om een uitgebreide strategie voor gegevensbescherming mogelijk te maken.
MSP360 beheerde back-up. eenvoudig. Betrouwbaar. MSP360 Managed Backup is een gebruiksvriendelijke back-upoplossing met gecentraliseerd beheer, monitoring en rapportage. Het platform is standaard te integreren met AWS, Wasabi, Backblaze B2 en Microsoft Azure om toonaangevende gegevensbescherming mogelijk te maken voor Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365 en Google Workspace. Meer informatie over MSP360 Managed Backup

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over Splunk Enterprise

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van aangepaste IT Service-toepassingen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van aangepaste IT Service-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Kennisbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Servicecatalogus
  • Configuratiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Realtime bewaking