Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Zwak of sterk signaal
Een zwak of sterk signaal wijst op een bedrijf dat te kampen heeft met een problematische opkomende kwestie. Dit "signaal" kan specifiek zijn voor verschillende bedrijven, wat betekent dat er problemen zijn met het moreel van de werknemers, of het kan sectorbreed zijn, zoals veranderingen in inkooptrends. Het kan ook een nationale of wereldwijde trend zijn.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Zwak of sterk signaal
Het volgen van signalen wanneer deze zich voordoen, kan voor kleine ondernemingen een uitdaging zijn. Ze moeten de flexibiliteit en het vermogen hebben en behouden om deze signalen te herkennen en er adequaat vervolgens op te reageren. Dit betekent dat bedrijven ervoor moeten zorgen dat zij over personeel beschikken dat kritieke signalen in de gaten houdt. Ze kunnen ook een beroep doen op een externe service die de juiste signalen opspoort, interpreteert en een passende handelswijze uitstippelt.
Gerelateerde termen
- AMR (Adaptive Multirate)
- Big data
- Programmatisch adverteren
- Verloop
- BAM (Business Activity Monitoring)
- Ad tech
- Software as a Service (SaaS)
- EPM (Enterprise Performance Management)
- Casemanagement-oplossingen
- Warmtekrachtkoppeling
- Elektronisch afval (e-waste)
- 3D PV-apparaten (Photovoltaic)
- DPMO (Defects Per Million Opportunities)
- Groen geld
- DAB (Digital Audio Broadcasting)
- DAB+ (Digital Audio Broadcasting Plus)
- Blu-ray
- CPM (Corporate Performance Management)
- Kosten-per-klik
- Passantenanalyse