Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Personalisatie
Personalisering is het proces van het aanpassen van een ervaring of communicatie voor een klant op basis van informatie zoals naam, locatie, interesses, enz. Gepersonaliseerde communicatie kan de betrokkenheid verbeteren en tot meer verkoop leiden. Marketeers sturen vaak gepersonaliseerde e-mails met de naam van de klant in de onderwerpregel om de aandacht van de klant te trekken, en bevelen producten aan op basis van de interesses of eerdere aankopen van de klant.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Personalisatie
Mkb-bedrijven maken vaak gebruik van personalisatie in marketing-e-mails om de conversies en klikfrequenties (wanneer klanten op een link in een e-mail klikken) te verhogen. Mkb-bedrijven kunnen ook personalisatie op hun websites gebruiken om te proberen de hoeveelheid tijd die klanten op de site doorbrengen te vergroten.
Gerelateerde termen
- Haptische technologie
- WAN (Wide-Area Network)
- Intranet
- SLO (Service-Level Objective)
- Beveiligingsindeling, -automatisering en -respons
- Schaalbaarheid
- SLA (Service Level Agreement)
- Software as a Service (SaaS)
- Identiteits- en toegangsbeheer (IAM)
- Datacenter
- AR (Augmented Reality)
- Synchroon
- Multitenancy
- CIO (Chief Information Officer)
- IT-diensten
- Autorisatie
- SOA (Service-oriented Architecture)
- PaaS (Platform as a Service)
- MSP (Managed Services Provider)
- SIEM (Security Information and Event Management)