Customer experience software

Customer experience software (ook bekend als CXM of CEM) helpt bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantfeedback, zowel positief als negatief. Deze software bevat verschillende toepassingen, van programma's voor het verzamelen van meningen van klanten tot tools voor het omzetten van tekstgebaseerde feedback in cijfers die later voor marketingdoeleinden kunnen worden gebruikt. Zie ook: enquête software, customer satisfaction software en customer loyalty software.

Waarom Capterra gratis is
Bezoek website
RingCentral Engage Digital is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. RingCentral Engage Digital, een bedrijf van RingCentral, stelt bedrijven in staat om al hun digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform te beheren. Als gevolg hiervan kunnen agenten meerdere kanalen beheren via een unieke interface, waardoor hun responssnelheid wordt verhoogd, de toewijzing van resources wordt gestroomlijnd en de flow gelijk wordt gemaakt. Meer dan 14,5 miljoen berichten afkomstig van verschillende bronnen (e-mail, chat, berichten ...) zijn gecategoriseerd en worden verzonden naar klantenservicemedewerkers. Meer informatie over RingCentral Engage Digital Beheer al je digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform. Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Reputation.com levert het toonaangevende online platform voor reputatiebeheer voor grote ondernemingen met meerdere locaties. Dit platform helpt bedrijven bij het controleren en verbeteren van online beoordelingen en recensies, het verbeteren van de klantervaring en het genereren van verkeer, bezoeken en inkomsten. Meer informatie over Reputation.com Cloudgebaseerd reputatiebeheersysteem waarmee bedrijven online beoordelingen kunnen monitoren of beheren en kunnen reageren op feedback van klanten. Meer informatie over Reputation.com
Betere feedback voor iedereen, op menselijke schaal. Als dé feedbackoplossing waarbij de respondent voorop staat, versterkt de oplossing gesprekken tussen bedrijven en hun klanten. Daarnaast voorziet het bedrijven van de bruikbare inzichten die ze nodig hebben om betere beslissingen te nemen om hun klantenervaring te verbeteren. Met toonaangevende merken als Deliveroo, Heineken en Spotify die de oplossing al gebruiken om feedback tot leven te brengen, ziet de weg naar betere feedback er goed uit. Meer informatie over Starred Starred creëert feedbacksoftware die de respondent voorop plaatst en bedrijven helpt te slagen door middel van bruikbare inzichten. Meer informatie over Starred
Key Survey is ontworpen voor grote bedrijven en is een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van de klantervaring. Gebruik aantrekkelijke en boeiende enquêtes, geautomatiseerde meldingen en workflows en krachtige analytische hulpmiddelen om precies te begrijpen waar verbeteringen kunnen worden aangebracht of goed gedrag kan worden bevorderd. Wanneer je Key Survey aansluit op je andere IT-systemen, sluit je de cirkel tussen marketing, verkoop, bedrijfsactiviteiten en de klantenservice. Meer informatie over Key Survey Key Survey is ontworpen voor grote bedrijven en is een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van de klantervaring. Meer informatie over Key Survey
Verbeter de ervaring van klanten met een alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Het platform van Genesys PureCloud vormt één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Diepgaande analyses, opnamebeleid en personeelsmanagement zijn ingebouwd. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Meer informatie over Genesys PureCloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys PureCloud
Bezoek website
Maximaliseer je verkoop en je klantenbinding met Kangaroo Rewards. De robuuste oplossing voor loyaliteitsmarketing van Kangaroo kan volledig worden aangepast om klanten betrokken te maken via gepersonaliseerde aanbiedingen en beloningen, geautomatiseerde marketing, digitale cadeaubonnen, een merkeigen app en een aangepaste omnichannel-ervaring. Kangaroo Rewards biedt diepgaande rapportage om je programma te volgen en aan te passen op basis van klantgedrag en trends. Meer informatie over Kangaroo Rewards Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met merkeigen app. Geautomatiseerde marketing, kortingssysteem, loterijmodule, geïntegreerd, ondersteuning. Meer informatie over Kangaroo Rewards
Zoho CRM Plus als een uniform platform is de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale media marketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus Zoho CRM Plus helpt je uitzonderlijke klantervaringen te bieden en deze om te zetten in merkambassadeurs. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Dit product versimpelt de complexiteit van marketing om unieke klantervaringen te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om zinvolle relaties met hun publiek op te bouwen door de juiste berichten via de juiste kanalen te verzenden. Activeer je klanten en communiceer met hen door individuele klanttrajecten te creëren die ze zullen onthouden. Met CrossEngage kun je al je gegevensbronnen koppelen aan 360-gradenprofielen en je favoriete marketingkanalen blijven gebruiken. Meer informatie over CrossEngage Met CrossEngage kunnen marketeers en CRM-managers unieke klantervaringen creëren die de klanten zullen onthouden. Meer informatie over CrossEngage
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's. Meer informatie over Zenloop zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS). Dit platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commercebedrijven in de groeifase. Meer informatie over Zenloop
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integraties, kunnen verkopers nu volledig zijn gericht op wat voor hen het belangrijkst is. Probeer deze CRM, die is gebouwd door verkopers, en je zult geen problemen meer hebben met het begrijpen van je klanten of het sluiten van deals. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Userfeel is een tool voor bruikbaarheidstesten met video’s van echte gebruikers die hun mening geven terwijl ze je website of app gebruiken. Userfeel is ontworpen en ontwikkeld door bruikbaarheidsonderzoekers voor bruikbaarheidsonderzoekers, maar ook voor nieuwkomers binnen UX-onderzoek en iedereen die zijn website of app wil optimaliseren. Meer informatie over Userfeel.com Snel en eenvoudig de bruikbaarheid testen op afstand, voor websites en apps. Het panel bestaat uit meer dan 60.000 testers die 40 talen spreken. Meer informatie over Userfeel.com
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantervaringssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill - NPS Software Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill - NPS Software
Zendesk bouwt klantervaringssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics Customer Experience Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics Customer Experience
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
Elevio maakt je product eenvoudiger om te leren. Geef je klanten toegang tot contextuele hulp en visuele aanwijzingen en via de app toegang tot ondersteuning, enquêtes en formulieren. Integreer je ondersteuningsstack en registreer gebruikersgedrag voor optimalisatie op het volgende niveau. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en het aantal drop-offs, klachten en de ondersteuningswerklast te verminderen. Meld je vandaag nog aan voor de gratis 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio Help je klanten om zichzelf te helpen! Lever via de app slimmere ondersteuning aan je klanten met behulp van de integreerbare Elevio-assistent, en nog veel meer. Meer informatie over elevio
Newired stelt bedrijven in staat om de onboarding van gebruikers op vrijwel elke webtoepassing te versnellen, door de gebruiker onderweg te laten leren en presteren. Digitaal is in de eerste plaats voor mensen bedoeld. De 100% codevrije oplossingen helpen de motivatie van de gebruiker te vergroten, zowel omdat de gebruiker centraal staat in de levering en ontwikkeling van de software, als omdat Newired vrijwel elke webtoepassing in een gebruikersvriendelijkere omgeving helpt te transformeren. Meer informatie over Newired Dit product ontwerpt 100% codevrije tools om bedrijven te helpen bij het trainen en onboarden van gebruikers voor webgebaseerde toepassingen. Meer informatie over Newired
Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Het SaaS-platform stelt organisaties in staat om een overlay van menselijke stem en grafische annotaties toe te voegen die bezoekers aanspreken, belangrijke aanbiedingen presenteren en gebruikers door webtrechters begeleiden. Toonimo biedt een uitgebreid analysedashboard om gebruikersbetrokkenheid en conversies te volgen. Toonimo personaliseert de webgebruikerservaring, stimuleert self-service, verhoogt de conversie en verbetert de betrokkenheid van gebruikers. Meer informatie over Toonimo Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Meer informatie over Toonimo

door OdinAnswers

(1 review)
Bezoek website
Dit klantinformatieplatform verwerkt gegevens uit elke bron om de verbanden te onthullen tussen de gedachten en gevoelens van je klant en de statistieken die je bedrijf aansturen. De analistenwerkbank biedt vier krachtige tools: tekstanalyses, statistische significantie, kruistabellen en visualisaties, zodat je meer kunt doen in minder tijd. Meer informatie over OdinAnswers Een betere manier om je klanten te begrijpen Koppel de stem van je klant aan de meest relevante bedrijfsstatistieken. Meer informatie over OdinAnswers

door CustomerFirst Now

(0 beoordelingen)
Bezoek website
De Customer Journey Mapping Innovation Award voor 2018 werd uitgereikt aan CFN Insight, het toonaangevende platform voor trajectmapping om bedrijven te helpen bij het volgen, beheren en verbeteren van het klantentraject. CX is bezig de belangrijkste merkdifferentiator en indicator voor langdurig bedrijfssucces te worden. Naast eenvoudige trajectmaps helpt CFN Insight bedrijven bij het identificeren, prioriteren, beheren en uitvoeren van de meest impactvolle acties die bedrijven helpen om marktleidende ervaringen en verbeterde financiële resultaten te leveren. Meer informatie over CFN Insight Helpt je een geweldige klantervaring te leveren door visualisering van klanttrajecten, teamsamenwerking en krachtige rapportage. Meer informatie over CFN Insight

door Gainsight

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Your customers want to be heard but are you listening? Gainsight CX brings the voice of the customer to the forefront of your business. Gainsight CX pairs a best-in-class customer action platform with robust survey capabilities to automate targeted outreaches, execute follow-up actions, and generate deeper customer insights. Meer informatie over Gainsight CX Gainsight CX brings the voice of the customer to the forefront of your business. Meer informatie over Gainsight CX

door CommBox

(0 beoordelingen)
Bezoek website
CommBox is een alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt en veilig platform kun je met CommBox naadloze omnichannel-communicatie uitvoeren tussen marketing, verkoop, IT, klantenondersteuning en je klanten, altijd en overal, waar het het beste uitkomt, via bots, e-mail, chat, video, spraak, sms, sociale media en andere digitale kanalen. Meer informatie over CommBox.io Alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Meer informatie over CommBox.io
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Met automatisch invullen van leadkaarten, tags, segmentatie, lead scoring en rapportage kun je je meest waardevolle accounts effectiever beheren. Nadat je vervolgens de leads hebt geïdentificeerd waarop je je moet richten, zorgt amoCRM voor het leveren van relevante advertenties, content en promoties aan je doelgroepen. Op die manier helpt amoCRM je om een geweldige klantervaring te bieden, waarbij je de juiste prioriteit geeft aan je tijd en inspanningen. Meer informatie over amoCRM amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website. Meer informatie over amoCRM
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om uitzonderlijke ondersteuning te bieden. In tegenstelling tot concurrerende producten met hoge prijsniveaus en addertjes onder het gras, is Freshdesk betaalbaar geprijsd en is het voor de eerste drie agenten altijd gratis. Freshdesk is ontworpen met de nadruk op bruikbaarheid en biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zijn klanten te imponeren: robuuste multikanaal-mogelijkheden, geïntegreerde spelmechanismen om de productiviteit van agenten te verhogen, slimme automatiseringen en nog veel meer! Meer informatie over Freshdesk Webgebaseerde helpdesksoftware geleverd als een service, gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven – van startups tot bedrijven. Meer informatie over Freshdesk
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantenervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24

door Pxida

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Pxida is a new product featuring technology and analytics used by global brands to understand their customers in a quick and easy to deploy software tool designed specifically for use by smaller businesses and organizations. Pxida requires no training and is simple and intuitive to use. You will be using analysis and surveys designed by our highly experienced market research experts and data scientists utilizing the latest analytics technology. We employ the experts, so you don't have to! Meer informatie over Pxida Pxida provides detailed analysis of customer feedback for small and medium sized businesses for happier customers and improved results. Meer informatie over Pxida
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor web en mobiel die meer dan 200.000 bedrijven van alle groottes en uit alle sectoren helpt om redenen voor de acties van gebruikers te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over MySurveyLab Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer. Meer informatie over MySurveyLab
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Bouw interactieve, codevrije instructies waarmee je elke gebruiker kunt onboarden en converteren. De eenvoudige stap-voor-stap handleidingen kunnen aan elke website worden toegevoegd ZONDER code-integratie: je kunt binnen enkele minuten je eerste instructies voor een Nickelled-website maken en deze binnen enkele seconden delen met collega's, klanten of prospects. Train je klanten of je team over nieuwe website-updates, werkprocessen en online hulpmiddelen. Probeer Nickelled vandaag nog GRATIS (geen creditcard vereist). Meer informatie over Nickelled Maak eenvoudige, stapsgewijze instructies voor websites voor het onboarden en converteren van elke gebruiker. Meer informatie over Nickelled

door Fivestars Loyalty

(1.145 beoordelingen)
Bekijk profiel
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt.
TeamSupport is de enige software voor klantervaring die is gebouwd voor business-to-business, met alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, aangepast SLA-beheer, klantwaarschuwingen, een bedrijfseigen klantnoodindex, taakbeheer, diepgaande rapportage en statistieken en zelfs sentimentanalyse! TeamSupport is ook volledig aanpasbaar en schaalt mee naarmate je bedrijf groeit. Richt je weer volledig op klanten en bied een uitstekende klantenervaring. Software voor klantenervaring, gebouwd voor business-to-business. Begrijp je klanten beter en verbeter vandaag nog de klanttevredenheid.

door SoGoSurvey Enterprise

(595 beoordelingen)
Bekijk profiel
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot analyses en aanbevelingen, dit platform doet alles met gemak en met een niveau van detail dat zeldzaam is in de sector. SoGoSurvey onderscheidt zich van concurrenten door zijn consistent hoge gebruikersbeoordelingen, ongeëvenaarde rapportagesysteem, toonaangevende gegevensbeveiliging en de beste 24/7 klantenondersteuning. Een compleet feedbackbeheerplatform voor organisaties dat gegevensverzameling en -analyse naadloos automatiseert. Probeer vandaag nog een demo!
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+ & integrates with Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly & UserVoice. | Try Sprout Free For 30 Days. Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Five9 zet de kracht van praktische AI in bij contactcenters om slimme, gepersonaliseerde, omnichannel CX te creëren via telefoon, internet, chat, e-mail, mobiel en sociale media. Voorspel de reden voor het verzoek met gegevens van klantintentie. Gebruik intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied intuïtieve self-serviceopties aan je klanten. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM. Bewaak, coach en rapporteer in realtime over prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Cloud CX-oplossing met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Alles-in-één klantervaringssoftware die een nieuwe aanpak biedt voor de manier waarop feedback wordt gebruikt om verbonden klanten te werven en te behouden.
Nextiva Service CRM is a multi-channel customer support and customer experience software that allows agents to help customers over multiple communication channels, managing all their interactions in one place. With Artificial Intelligence tools, an intuitive rules engine, and database builder, businesses can automate workflows to save time and effortlessly gain insights from the data. Comprehensive experience scoring and patented SmartTopic technology give companies a holistic view of customers. Nextiva Service CRM is a multi-channel customer support software that allows agents to manage all customer interactions in one place.
Pendo was founded when alumni from Rally, Google, Cisco and Red Hat combined their heads and hearts to build something they wanted but never had as product managers a simple way to understand and attack what truly drives product success. With powerful analytics, in-application user feedback, and contextual guidance designed to help companies measure and elevate the customer experience within their applications, Pendo is on a mission to improve society's experiences with software. Capture user behavior data, segment users, and then take action through in-application messaging, surveys and polls.
Swell is helping businesses simplify the process of capturing customer feedback and online reviews. With a mobile-first approach, Swell enables real-time interaction with the consumer via the channels most people are familiar with like text and email. Allows businesses to collect real-time customer experience feedback: NPS, CX, and online reviews on sites that matter.
Veel meer dan enquêtes! Houd de ervaring van je klanten gedurende het hele traject in de gaten en onderneem actie om serviceproblemen te herstellen voordat er negatieve beoordelingen worden geplaatst. Met Zingle hebben zowel marketeers van ondernemingen als buurtwinkels een cloudgebaseerd platform om verbonden te blijven en goed te reageren op het juiste moment. In combinatie met automatisering kun je met Zingle feedback beheren zonder ook maar iets te missen. Creëer loyaliteit, verhoog je omzet en sluit de cirkel met rapportage. AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Improve customer experience, loyalty and retention for your business. With TapMango you can create your own rewards program, get new customers with our referral system, generate positive reviews, increase revenue with mobile ordering and seamlessly integrate into your POS system. Our team onboards every customer, creates branded marketing templates and sets up the system, so you can focus on your business while generating new and engaging old customers. Create and manage an effective customer experience and loyalty program
Get real time customer feedback to drive customer retention and referrals. AskNicely automatically emails customers a simple two-question email survey (based on the Net Promoter Score customer loyalty framework) that people can answer with just one tap. Listen to your customers in real time, catch unhappy customers before they churn and get more online reviews. Start sending surveys in minutes with no help from IT. The web's nicest Net Promoter Score (NPS) survey. Automatically measure and act on customer happiness every day for free.
Podium is trusted by over 180,000 users to improve the customer experience and understand what makes your business successful. The Podium platform is geared around convenience for customers and giving business owners the tools they need to be there for customers. Improve your customer experience with reviews, sentiment analysis, messaging, Webchat and more. Podium Customer Experience improvement software focused on reviews, messaging, convenience for customers and more.

door Preferred Market Solutions

(77 beoordelingen)
Bekijk profiel
Run your own branded loyalty program! You get an advanced rewards program with incentive campaigns and built-In multi-channel communication with autopilot operation. Recognize customers for purchases and/or visits, increase customer retention and foster growth. This is NOT a community program; you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available. Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.
ChurnZero's real-time SaaS platform helps subscription businesses fight customer churn. Our platform is uniquely designed to integrate with CRM systems and tightly into an application or service. In doing so, ChurnZero helps businesses understand how their customers use their product, assesses their health and their likelihood to renew, and gives the business the means to automate and personalize the customer experience through timely and relevant touchpoints, including in-app content, ChurnZero's customer success platform helps businesses fight churn via data integrations, health scores, automation, NPS and much more!
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
Bekijk profiel
ReviewTrackers is de bekroonde software voor reputatie- en beoordelingsbeheer die door meer dan 40.000 bedrijven wordt vertrouwd. Volg beoordelingen op Facebook, Google, TripAdvisor en meer dan 100 beoordelingssites. Centraliseer al je beoordelingsgegevens in één app. Reageer sneller op je klanten. Vraag om beoordelingen via probleemloze sms- en e-mailcampagnes. Maak gebruik van technologie voor machine learning om inzichten uit je beoordelingen te verkrijgen. Krijg bekroonde klantenondersteuning, API-toegang en automatisering en onmiddellijke meldingen over beoordelingen van ReviewTrackers. Software die bedrijven helpt bij het beheren en bevorderen van beoordelingen, reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten.
---> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to use an exceptional customer experience to create advocates by getting them to recommend you to all their friends via online reviews. Like word of mouth only 1000x better. Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your service. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. ----> The easiest way to use exceptional customer experiences to create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free!

door Pronto Holdings

(57 beoordelingen)
Bekijk profiel
Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals. Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals.
NewVoiceMedia is a leading global provider of cloud contact center and inside sales technology that enables businesses to create exceptional, emotive customer experiences to serve better and sell more. The only truly global platform that addresses requirements for both sales and service teams, the NewVoiceMedia Platform enables organizations to personalize every conversation. NewVoiceMedia is a global cloud communications platform with guaranteed 99.999 percent platform availability NewVoiceMedia enables businesses to create exceptional, emotive customer experiences to serve better and sell more.
UserTesting enables every organization to deliver the best customer experience powered by human insights. With UserTestings on-demand human insights platform, companies across industries make accurate customer-first decisions at every level, at the speed business demands. With UserTesting, product teams, marketers, digital and customer experience executives confidently and quickly create the right experiences for all target audiences, increasing brand loyalty and revenue. UserTesting helps organizations to create the best customer experience powered by human insights.
3CLogic is a leading provider of multichannel cloud contact center solutions based on an innovative distributed approach. Offering next-generation multichannel communications, reporting and analytics, dynamic scripting, lead management, call routing (IVR, ACD), and third-party integrations (CRM, WFM, Ticketing, PBX), 3CLogic facilitates its clients ability to offer high-quality customer service and drive sales and marketing initiatives. Multichannel cloud contact center solution designed to help organizations streamline their sales, marketing, and service initiatives.
FullStory takes a fundamentally different approach to understanding your customer experience. One tiny script unlocks pixel-perfect playback, automatic insights, funnel analytics, and robust search and segmentation all without the need to manually tag your sites code. Meet FullStory, the app that captures all your customer experience data in one powerful, easy-to-use platform.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken met gemak te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele toepassing of website. WalkMe-software is opgericht in 2011 en wordt wereldwijd door meer dan 2000 bedrijven gebruikt, waaronder meer dan 30 procent Fortune 500-bedrijven zijn. WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
Reputology is the best-of-breed Customer Experience platform that helps multi-location enterprises innovate based on customer feedback. Engage unhappy customers quickly & monitor anywhere customer feedback happens: Google, Facebook, comment cards, etc. Uncover the root causes for customer compliments and complaints to make meaningful, long-term improvements. Fortune 500 companies utilize Reputology as well as recognized brands like Golds Gym and House of Blues. Reputology helps multi-location enterprises monitor reviews & feedback to address issues quickly & improve the Customer Experience.
Sprinklrs mission is to help the worlds most loved brands create happy customers. We do this with the worlds first Customer Experience Management (CXM) platform, which enables one-to-one, human connections at scale across 25+ different communication channels such as Twitter, Facebook, and Instagram. Headquartered in New York City with 1,400 employees in 22 offices, Sprinklr works with more than 1,200 of the worlds most valuable brands, including: McDonalds, Nike and Microsoft. Sprinklr is an enterprise software platform built to manage customer experiences at scale.
SurveyMonkey CX is a turn-key NPS solution with robust features designed to collect, understand, and act on your customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels to increase response rates. Identify improvement areas using advanced analytics - from key driver analysis to industry benchmarks. Take action faster by quickly closing the loop with customers. Easily share NPS insights with your team using custom reports, data exporting, and integrations. The best NPS solution for business. Get actionable insights to grow your business with SurveyMonkey CX.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of your product to pave the way to Aha!. Quickly improve onboarding for new signups, trigger interactive tips when it's relevant and help users understand the value, all without writing any code. Userpilot also helps you Increase user retention, and stimulate feature discovery as your product evolves. Userpilot helps product, UX & customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Code-Free.
Collect.chat is an interactive chatbot that collects data from your website visitors by asking scripted questions - 24/7, fully on auto-pilot. Whenever a user response is recorded, you get an email notification. Anyone can build the chatbot with zero coding knowledge and install it in seconds. You can collect leads, feedbacks and book meetings with your customers. Integrate the chatbot with any tool you use in your workflow. Chatbot making platform to create chatbots that automatically collects data from website visitors.

door Dovetail Research

(37 beoordelingen)
Bekijk profiel
With Dovetail, researchers, designers, and product managers can store user research data in one place, analyze qualitative data to discover patterns and insights, and share research findings with the rest of their organization. Featuring a rich text collaborative editor, inline tagging, images and files, insights, sentiment analysis, a great user experience, and world-class support, Dovetail is cloud research software you'll want to use, all for an affordable price. Streamline user research and decide what to do next with Dovetail, cloud-based user research software youll love.
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform.
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques. An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
Bekijk profiel
Give your customers the experience they deserve with interactive online training programs. Guide your customers with learner paths and recommended content and take them down the path to success. With the Thought Industries learning platform, you're able to build unique client training experiences for each client and distribute training materials at scale. Offer moment-of-need learning by embedding your training into your software to provide help where your clients most need it. The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Feedbackly is a all-in-one feedback tool that turns feedback into sales and growth automatically through the entire customer journey. Create customizable surveys and publish them simultaneously on any sales/communication channel; Then analyze the responses in our industry-leading dashboard and in customer journey specialized analytics tool. Leverage the concept of customer journey mapping to track satisfaction levels with precision. Then use this insight to make sound business decisions. All-in-one feedback suite with omnichannel distribution, visual customization and survey creation through the customer journey.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
SmileBack is a customer satisfaction platform, built to be simple to use, but deep on insights. After every service transaction, one click from your customers on one of three emojis unlocks a world of increased customer loyalty, boosted morale and higher retention. We remove the pains that stop customers giving feedback - SmileBack users see review response rates over 40%. And with advanced reporting and analytics, you'll always know how satisfied your customers are. Collect more customer feedback with a simple to implement and simpler to use smiley face CSAT survey.
CMNTY is een krachtig online platform dat wordt gebruikt door de meest innovatieve merken en marktonderzoeksbureaus van vandaag om community's voor klantinzichten te creëren. Door een continue dialoog met klanten in speciale online platforms, ontwikkelen merken een beter begrip van de motivaties en wensen van de mensen die zij van dienst zijn. CMNTY is een platform dat wordt gebruikt door de meest innovatieve merken en professionals op het gebied van klantinzicht om een uitgebreider beeld van klanten te ontwikkelen.
Collect customer and user feedback with an integated feedback widget. Ask at the right time and get the most actionable insights. Get 360° feedback from inside and outside your company. Usersnap provides you Net Promoter Score (R), Customer Satisfaction and Engagement Scores to measure and react to positive or negative trends. Improve your business by listening to customers and learning from them. #MakeFeedbackMatter Listen to your customers and learn to improve your business with feedback. Make Customer Feedback a priority. Make Feedback Matter.
A modern customer experience platform helping businesses to create personalized interactions at every step of the customer journey, increase audience involvement and gather better data. With brandquiz users can easily create and publish lead pages & promotions for lead acquisition, quizzes & personality tests for lead qualification & segmentation, price calculators & digital sales assistants for sales conversion and product & customer satisfaction surveys for measuring customer experience. A modern customer experience platform helping businesses create personalized interactions at every step of the customer journey.
Centercode is the leading Customer Validation solution for gathering and prioritizing customer insights so teams can deliver market-dominating products. Enterprise and high-growth tech companies use the platform's centralized community, project, feedback, and reporting features to scale their customer testing efforts and make informed product decisions. The leading platform for scaling the customer and employee testing efforts of enterprise and high-growth technology companies.
Kustomer is the omnichannel customer experience platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences not resolve tickets. Built with intelligent automation, Kustomer scales to meet the needs of any contact center and business by unifying data from multiple sources and enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Kustomer is the omnichannel customer experience platform for enterprises focused on delivering standout service, not resolving tickets.
The only agile Customer Success Management platform designed to provide complete visibility into your customers so you can do the right work at the right time and fully scale your best practices. Bolstra is ideal for medium sized to large enterprise B2B companies who have recurring revenue streams and deliver high value services
Delighted is the top-rated online survey tool for gathering, analyzing, and acting on customer feedback. In minutes, you will have branded, multi-channel surveys that are optimized for high response rates. Trusted by Uber, Cisco, Slack, Bonobos, Instacart, Target, and thousands of other brands to measure, understand, and improve the customer experience. Starting price at $0/Year Delighted is the easiest and fastest way to gather and act on customer, employee, partner and vendor experience insights.
Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Built by Wix to support over 120 million users, its now available for any business. And its free. Wix Answers comes with a customizable knowledge base, robust ticketing system, built-in call center and embeddable help widget. Actionable insights gives you all of the data you need to track your business progress. With Wix Answers, you can build better, longer-lasting relationships Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.
Userbrain is a remote usability testing service with focus on continuous testing. You can order and watch videos of real people interacting with your website. You will hear what users think and see what they do, to build better products for happier customers. Userbrain is a remote usability testing service with focus on continuous testing.
Our customer engagement platform is the key to listening to and learning from your customers. Through metrics and insights, we help you leverage direct customer feedback to make your products and services more meaningful to the customers you serve. Customer engagement platform with sentiment monitoring, feedback capture, closed-loop follow-up, review posting, and text analytics.
iGrafx delivers proven ROI to the largest enterprises in the world. Our Digital Transformation Engine is a platform that captures, communicates and automates the alignment of strategy, people, processes, and technology. This is why millions of users worldwide, including 2/3 of the Fortune 100 and 5 of 10 largest banks, use iGrafx to unite and transform their organizations: modeling operations, identifying and mitigating risks, achieving compliance and automating business processes. iGrafx BPM Platform delivers proven ROI to the largest enterprises in the world.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time. Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
Surveypal delivers an experience management platform that empowers organizations to capture and analyze feedback insights from various sources such as mobile, web, social media, and customer support. You can integrate Surveypal into any CRM system, including Microsoft Dynamics, Zendesk, and Salesforce. The combination of CRM and Surveypal's CEM solutions effectively improves the customer experience in every interaction with your current or potential customers. Surveypal is an online survey platform that empowers users to improve the customer experience and optimise the customer journey.
Collect, manage, and analyze in-app customer feedback, on websites and mobile apps (iOS, Android). Get notified instantly when you receive new feedback by email, or via your group chat system (Slack, etc). Doorbell integrates with your favourite project management systems, so you can easily create tasks based on the feedback (Pivotal Tracker, Trello, Jira, etc). Other features include automatically generated screenshots, sentiment analysis of all feedback, and lots more! Collect, manage, and analyze in-app customer feedback, on websites and mobile apps (iOS, Android).
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Don't waste time cobbling together point solutions when you can get a single platform that gives you all the tools to listen, analyze and close the loop with customer bases and internal teams of any size. UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback.
Customers feedback - ratings, thoughts and ideas via their cell phone (SMS, Voice and Web - NOT an app!) at the point of experience. Includes integrated analysis and alert management so the business knows how it is performing and can fix any issue, even talk to the customer - BEFORE that customer defects or worse, defects and complains on line. All issues are tracked until completion, so closing the feedback cycle and ensuring operational improvement. Customer experience solution for on the spot customer feedback via cell phone - that helps stop customer defection.
Feedback Lite is a fully customizable survey tool for website owners. With Feedback Lite you can add a simple to use feedback tab to your website and begin to survey your website visitors using an array of flexible feedback forms designed to help you and your business learn more about what your customers are really thinking. Feedback Lite is a customer feedback tool designed to assist website owners and operators to survey their visitors.
Keatext is an AI-powered text analytics platform that synthesizes in seconds large volumes of feedback from multiple channels (such as open-survey questions, online reviews and social media posts) to produce actionable insights delivered on one comprehensive dashboard. Keatext requires no setup, and features multilingual analysis and context-sensitive, industry-agnostic understanding, as well as automatic visualization of correlations and trends with immediate report-sharing capabilities. Keatext synthesizes large volumes of unstructured feedback data from multiple channels & gives you actionable insights in a dashboard.
Bekijk profiel
Improve your Amazon seller rating through powerfully effective, automated feedback/product review requests, and a whole lot more. Improve your Amazon seller rating through powerfully effective, automated feedback/product review requests, and a whole lot more.
Clicktools by CallidusCloud is the premium survey software for business. Hundreds of organizations rely on it to improve customer experience by collecting, centralizing, and acting on customer feedback. Start your free trial to take advantage of enterprise-class features including dozens of question types, smart CRM mapping, dynamic text and questions, multi-language, mobile-friendly surveys, reporting, text analysis and translation, and more. Clicktools is the premium survey software for business. Hundreds of organizations rely on it to improve customer experience.

door CloudCherry Analytics

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
CloudCherry is a SaaS-based, Real-Time Customer Feedback Collection and Customer Experience Analytics product to track, measure & improve Customer Experience. With CloudCherry, your business can identify the factors that are bringing Customer Experience down, measure key metrics like the Net Promoter Score and the unique Customer Delight score, discover actionable insights into consumer behavioral patterns and address any customer complaint or query in real-time, as soon as it occurs. Cloudcherry is a Real-Time Customer Experience Analytics product to track & measure Customer Delight
Go beyond traditional analytics and truly understand your customers. Go beyond traditional analytics and truly understand your customers.
The automated marketing assistant that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed. The automated marketing assistant that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
Bekijk profiel
CX platform which helps everyone in the organization make smarter and informed decisions by listing to customers. CX platform which helps everyone in the organization make smarter and informed decisions by listing to customers.
Moxtra is a mobile-first, collaboration application and platform founded by the former co-founder + CEO of Webex, Subrah Iyar, and WebEx veteran, Stanley Huang. Moxtra provides messaging with powerful, built-in layers of collaboration for modern teams, from any device, anywhere in the world. Capabilities include visual content management; rich visual and verbal content annotations; powerful text, voice, and multimedia group chat; online voice + video meetings; and task management. Moxtra is the embeddable collaboration companion that works the way teams do: flexibly and simply, in real-time or anytime.
CCM solution that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform. CCM solution that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform.

door Opiniofi Technologies

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
Survaider is a SaaS-based Customer Experience Management solution which helps brands to measure, understand, and improve customer experience. It aggregates customer opinions from all available channels like direct feedback, social media, review websites, CRM, and helpdesk and helps businesses in measuring loyalty and satisfaction scores to improve their service quality. Customer experience management solution for businesses. Let's you listen to the voice of your customers, and act on it in real time.
Oracle offers a complete, cloud-enabled customer experience (CX) solution; differentiate your company across all channels, touch points, and interactions. Complete, cloud-enabled customer experience solution; differentiate your company across all channels, touch points, and interactions.