415 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Door Moxtra aangedreven OneStop-apps bieden een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten en functioneren als een privécommunicatiecentrum, onder het merk van een organisatie. De OneStop-hub is ontworpen om een bedrijf in staat te stellen hun externe relaties en interne bedrijfsteams te beheren om zaken te stimuleren en de tijdigheid en kwaliteit van respons te leveren die vereist is binnen de hedendaagse omgeving. Meer informatie over Moxtra Schakel je OneStop-app onder je eigen merk in om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Enterprise enquêtesoftware met gebruikers in 150 landen. Voer inzichtelijke enquêtes uit en verkrijg bruikbare feedback! Monitor customer experience (CX), en betrokkenheid over de gehele 'journey'. Sluit de lus met deelbare rapporten, dashboards, automatische meldingen en opvolgtools. Integreer met Slack, Zendesk, API, CRM en meer. Onbeperkt aantal gebruikers inbegrepen en werkt in 47 talen. Klanten zijn o.a. L'Oreal, Toyota, Citibank, Q8, Heineken, Sony, Manpower, ... Meer informatie over CheckMarket Enquêtesoftware voor klantervaringen. Voer CX-enquêtes uit voor bruikbare feedback. Sluit de lus met rapporten, dashboards en waarschuwingen. Meer informatie over CheckMarket
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integraties, kunnen verkopers nu volledig zijn gericht op wat voor hen het belangrijkst is. Probeer deze CRM, die is gebouwd door verkopers, en je zult geen problemen meer hebben met het begrijpen van je klanten of het sluiten van deals. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Verbeter de ervaring van klanten met een alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Het platform van Genesys PureCloud vormt één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Diepgaande analyses, opnamebeleid en personeelsmanagement zijn ingebouwd. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Meer informatie over Genesys Cloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
Maak de stap van meten naar verbeteren van de klantbeleving door alle CX processen te automatiseren met CYS. Vertaal feedback automatisch naar verschillende lagen in de organisatie, zoals per winkel, per afdeling, per locatie of per medewerker en geef managers en medewerkers de juiste informatie op het juiste moment met gepersonaliseerde dashboards en real time infographics. Meer informatie over CYS Maak de stap van meten naar verbeteren van de klantbeleving door alle CX processen te automatiseren met CYS. Probeer 30 dagen gratis. Meer informatie over CYS
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om uitzonderlijke ondersteuning te bieden. In tegenstelling tot concurrerende producten met hoge prijsniveaus en addertjes onder het gras, is Freshdesk betaalbaar geprijsd en is het voor de eerste drie agenten altijd gratis. Freshdesk is ontworpen met de nadruk op bruikbaarheid en biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zijn klanten te imponeren: robuuste multikanaal-mogelijkheden, geïntegreerde spelmechanismen om de productiviteit van agenten te verhogen, slimme automatiseringen en nog veel meer! Meer informatie over Freshdesk Webgebaseerde helpdesksoftware geleverd als een service, gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven – van startups tot bedrijven. Meer informatie over Freshdesk
De alles-in-één research-oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Klanten als Heineken, Philips en Coca-Cola hebben dit platform gebruikt om de meest waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen. Software voor klanttevredenheid maakt deel uit van het research-platform en laat zien dat eenvoud de ultieme verfijning is. Ervaar het research-platform door een demo aan te vragen en ontdek hoe het je kan helpen waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften te ontdekken. Meer informatie over Crowdtech Het Crowdtech alles-in-één research-platform helpt je waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften bloot te leggen. Meer informatie over Crowdtech
Maximaliseer je verkoop en je klantenbinding met Kangaroo Rewards. De robuuste oplossing voor loyaliteitsmarketing van Kangaroo kan volledig worden aangepast om klanten betrokken te maken via gepersonaliseerde aanbiedingen en beloningen, geautomatiseerde marketing, digitale cadeaubonnen, een merkeigen app en een aangepaste omnichannel-ervaring. Kangaroo Rewards biedt diepgaande rapportage om je programma te volgen en aan te passen op basis van klantgedrag en trends. Meer informatie over Kangaroo Rewards Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met merkeigen app. Geautomatiseerde marketing, kortingssysteem, loterijmodule, geïntegreerd, ondersteuning. Meer informatie over Kangaroo Rewards
Zendesk bouwt klantervaringssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt klantervaringssoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Help klanten in realtime via je website, Facebook Messenger en Telegram. Nodig internetbezoekers proactief uit voor een chat. Bied een contactformulier aan wanneer je offline bent, of gebruik een chatbot om chats voor je te ontvangen. Verzamel leads en contactgegevens via een registratieformulier. Stuur chats door tussen operators en gebruik opties voor groepen en vaardigheden om inkomende chats naar de juiste mensen te leiden. Pas het chatvenster aan op het ontwerp van je website. Verbind Userlike met andere bedrijfstools (bijv. CRM/helpdesk). Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
(0 reviews)
Bezoek website
Je klanten willen gehoord worden, maar luister je? Gainsight CX zorgt ervoor dat de stem van de klant een prioriteit is binnen je bedrijf. Gainsight CX combineert een toonaangevend klantactieplatform met robuuste enquêtemogelijkheden om gerichte outreaches te automatiseren, vervolgacties uit te voeren en diepere klantinzichten te genereren. Meer informatie over Gainsight CX Gainsight CX zorgt ervoor dat de stem van de klant een prioriteit is binnen je bedrijf. Meer informatie over Gainsight CX
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantenervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Survio is een wereldwijd online enquêteplatform dat miljoenen gebruikers over de hele wereld helpt onderzoek te doen en waardevolle gegevens op een effectieve, snelle en moeiteloze manier te verzamelen en te analyseren. Deze doe-het-zelf-software combineert een intuïtieve, gebruiksvriendelijke tool met een modern ontwerp en tal van slimme functionaliteiten die het creëren van enquêtes, het analyseren van de verzamelde gegevens en het delen van de resultaten eenvoudiger dan ooit maakt. De professioneel ogende enquêtes van Survio bieden altijd een perfect geschikte oplossing. Meer informatie over Survio Survio is gebruiksvriendelijke enquêtesoftware voor klanttevredenheid, feedback van medewerkers, marktonderzoek en andere online vragenlijsten. Meer informatie over Survio
SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. SatisMeter is een multichannel platform dat het klantenbehoud verbetert door binnen de app feedback te verzamelen met behulp van het NPS (Net Promoter System). Het is een onmisbare tool voor SaaS, gebruikersplatforms en e-commercebedrijven. Dankzij een onopvallende en lichtgewicht enquêtewidget is het gemiddelde responspercentage maar liefst 35%. Degenen die de voorkeur geven aan e-mail kunnen elke e-mailsoftware gebruiken. Meer informatie over SatisMeter SatisMeter is een zeer eenvoudige NPS-tool. Krijg realtime feedback, naadloos geïntegreerd met je favoriete apps. Meer informatie over SatisMeter
(0 reviews)
Bezoek website
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenervaring die je interacties met klanten personaliseert. LiveAgent stroomlijnt al je klantinteracties in een geïntegreerd, naadloos systeem door veel verschillende communicatiekanalen te combineren in één ticketingsysteem. Ontdek meer dan 175 helpdeskfuncties, waaronder een krachtig analysepakket en ingebouwde CRM. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor web en mobiel die meer dan 200.000 bedrijven van alle groottes en uit alle sectoren helpt om redenen voor de acties van gebruikers te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over SurveyLab Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer. Meer informatie over SurveyLab
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Zoho CRM is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke interface en aanpasbare modules. Koppel moeiteloos modules aan elkaar en hou je klanten en potentiële klanten betrokken met livechatopties, banners in producten en verschillende andere functies. Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt.
TeamSupport is de enige software voor klantervaring die is gebouwd voor business-to-business, met alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, aangepast SLA-beheer, klantwaarschuwingen, een bedrijfseigen klantnoodindex, taakbeheer, diepgaande rapportage en statistieken en zelfs sentimentanalyse! TeamSupport is ook volledig aanpasbaar en schaalt mee naarmate je bedrijf groeit. Richt je weer volledig op klanten en bied een uitstekende klantenervaring. Software voor klantenervaring, gebouwd voor business-to-business. Begrijp je klanten beter en verbeter vandaag nog de klanttevredenheid.
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot analyses en aanbevelingen, dit platform doet alles met gemak en met een niveau van detail dat zeldzaam is in de sector. SoGoSurvey onderscheidt zich van concurrenten door zijn consistent hoge gebruikersbeoordelingen, ongeëvenaarde rapportagesysteem, toonaangevende gegevensbeveiliging en de beste 24/7 klantenondersteuning. Een compleet feedbackbeheerplatform voor organisaties dat gegevensverzameling en -analyse naadloos automatiseert. Probeer vandaag nog een demo!
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+ & integrates with Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly & UserVoice. | Try Sprout Free For 30 Days. Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Five9 zet de kracht van praktische AI in bij contactcenters om slimme, gepersonaliseerde, omnichannel CX te creëren via telefoon, internet, chat, e-mail, mobiel en sociale media. Voorspel de reden voor het verzoek met gegevens van klantintentie. Gebruik intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied intuïtieve self-serviceopties aan je klanten. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM. Bewaak, coach en rapporteer in realtime over prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Cloud CX-oplossing met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Alles-in-één klantervaringssoftware die een nieuwe aanpak biedt voor de manier waarop feedback wordt gebruikt om verbonden klanten te werven en te behouden.
Nextiva Service CRM is een software voor klantenondersteuning en klantervaring met meerdere kanalen waarmee medewerkers klanten via meerdere communicatiekanalen kunnen helpen en al hun interacties op één plek kunnen beheren. Met tools voor artificiële intelligentie, een intuïtief systeem van regels en een databasebouwer kunnen bedrijven workflows automatiseren om tijd te besparen en moeiteloos inzichten te krijgen uit gegevens. Uitgebreide ervaringsscores en gepatenteerde SmartTopic-technologie geven bedrijven een holistisch beeld van klanten. Nextiva Service CRM is een software voor klantenondersteuning met meerdere kanalen waarmee medewerkers alle interacties van klanten op één plek kunnen beheren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Meer dan 180.000 gebruikers vertrouwen op Podium om de klantervaring te verbeteren en te begrijpen wat hun bedrijf succesvol maakt. Het Podium-platform is gericht op klantengemak en geeft ondernemers de tools die ze nodig hebben om er voor klanten te zijn. Verbeter je klantervaring met reviews, sentimentanalyse, berichten, Webchat en meer. De Podium-software voor het verbeteren van de klantervaring is gericht op reviews, berichten, gemak voor klanten en meer.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail. Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Reputation.com levert het toonaangevende online platform voor reputatiebeheer voor grote ondernemingen met meerdere locaties. Dit platform helpt bedrijven bij het controleren en verbeteren van online beoordelingen en recensies, het verbeteren van de klantervaring en het genereren van verkeer, bezoeken en inkomsten. Cloudgebaseerd reputatiebeheersysteem waarmee bedrijven online beoordelingen kunnen monitoren of beheren en kunnen reageren op feedback van klanten.
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Met automatisch invullen van leadkaarten, tags, segmentatie, lead scoring en rapportage kun je je meest waardevolle accounts effectiever beheren. Nadat je vervolgens de leads hebt geïdentificeerd waarop je je moet richten, zorgt amoCRM voor het leveren van relevante advertenties, content en promoties aan je doelgroepen. Op die manier helpt amoCRM je om een geweldige klantervaring te bieden, waarbij je de juiste prioriteit geeft aan je tijd en inspanningen. amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Verbeter de klantervaring, loyaliteit en retentie voor je bedrijf. Met TapMango kun je je eigen beloningsprogramma creëren, nieuwe klanten krijgen met het verwijzingssysteem, positieve beoordelingen genereren, inkomsten verhogen met mobiele bestellingen en naadloos integreren in je POS-systeem. Dit platform maakt elke klant wegwijs in het systeem, creëert merkeigen marketingsjablonen voor merken en stelt het systeem in, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf terwijl je nieuwe kanten werft en contact onderhoudt met je bestaande klanten. Creëer en beheer een effectief programma voor klantervaring en -loyaliteit.
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog!
Veel meer dan enquêtes! Houd de ervaring van je klanten gedurende het hele traject in de gaten en onderneem actie om serviceproblemen te herstellen voordat er negatieve beoordelingen worden geplaatst. Met Zingle hebben zowel marketeers van ondernemingen als buurtwinkels een cloudgebaseerd platform om verbonden te blijven en goed te reageren op het juiste moment. In combinatie met automatisering kun je met Zingle feedback beheren zonder ook maar iets te missen. Creëer loyaliteit, verhoog je omzet en sluit de cirkel met rapportage. AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om een uitzonderlijke klantervaring te gebruiken om pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Stuur nooit meer een enquête, omdat je al precies weet wat je klanten van je service vinden. Kijk wie je grootste fans zijn en reageer snel op problemen van klanten. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> De eenvoudigste manier om uitzonderlijke klantervaringen te gebruiken om pleitbezorgers te creëren. Het is als mond-tot-mondreclame maar dan 1000 x beter. Probeer het gratis!
Met UserTesting kan elke organisatie de beste klantervaring bieden die wordt aangedreven door menselijke inzichten. Met het platform voor on-demand menselijke inzichten van UserTestings kunnen bedrijven in verschillende sectoren nauwkeurige klantgerichte beslissingen nemen op elk niveau en met de snelheid waar bedrijven behoefte aan hebben. Met UserTesting creëren productteams, marketeers, digitale leidinggevenden en leidinggevenden op het gebied van klantervaring vol vertrouwen en snel de juiste ervaringen voor alle doelgroepen, waardoor de merkloyaliteit en omzet toenemen. UserTesting helpt organisaties de beste klantervaring te bieden die wordt aangedreven door menselijke inzichten.
NewVoiceMedia is een toonaangevende wereldwijde leverancier van cloudcontactcenters en interne verkooptechnologie waarmee bedrijven uitzonderlijke, emotionele klantervaringen kunnen creëren om mensen beter van dienst te zijn en meer te verkopen. Het enige echte wereldwijde platform dat voldoet aan de vereisten voor zowel verkoop- als serviceteams. Het NewVoiceMedia-platform stelt organisaties in staat elk gesprek te personaliseren. NewVoiceMedia is een wereldwijd cloudcommunicatieplatform met gegarandeerde 99,999% platformbeschikbaarheid. NewVoiceMedia stelt bedrijven in staat om uitzonderlijke, emotionele klantervaringen te creëren om mensen beter van dienst te zijn en meer te verkopen.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt. Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
FullStory hanteert een fundamenteel andere benadering om je klantervaring te begrijpen. Eén klein script ontgrendelt een perfecte weergave, automatische inzichten, trechteranalyses en robuuste zoek- en segmentatie, allemaal zonder de noodzaak om je sitecode handmatig te taggen. Maak kennis met FullStory, de app die al je gegevens over de klantervaring vastlegt in één krachtig, gebruiksvriendelijk platform.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken met gemak te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele toepassing of website. WalkMe-software is opgericht in 2011 en wordt wereldwijd door meer dan 2000 bedrijven gebruikt, waaronder meer dan 30 procent Fortune 500-bedrijven zijn. WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
Een online platform voor het creëren van een uitstekende gebruikerservaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping. Een online platform voor het creëren van een uitstekende gebruikerservaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft. Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren.
Signpost is the complete and automated solution to collect customer feedback, get more and better reviews, win new customers, get referrals and increase repeat business. The automated marketing platform that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
Reputology is een klantervaringplatform dat ondernemingen op meerdere locaties helpt te innoveren op basis van feedback van klanten. Benader ontevreden klanten snel en houd bij waar feedback van klanten wordt ontvangen: Google, Facebook, opmerkingskaarten, enz. Ontdek de onderliggende oorzaken van complimenten en klachten van klanten om op de lange termijn zinvolle verbeteringen aan te brengen. Fortune 500-bedrijven gebruiken Reputology en erkende merken zoals Golds Gym en House of Blues. Reputology helpt ondernemingen met meerdere locaties om beoordelingen en feedback te monitoren om problemen snel aan te pakken en de klantervaring verbeteren.
Centercode brings the voice of your customers into agile product development. With smart issue prioritization and automated feedback scoring, you can easily collect and organize critical feedback and expedite the most impactful customer experience issues to the top. With the Centercode Platform, companies can collect and analyze targeted pre-release customer feedback that drives meaningful product i
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen om de respons te verhogen. Identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyse, van analyse van de belangrijkste factoren tot de benchmarks in de sector. Neem sneller actie door de cirkel snel te sluiten met je klanten. Deel NPS-inzichten moeiteloos met je team met behulp van aangepaste rapporten, gegevensexport en integraties. Een ideale NPS-oplossing voor het bedrijfsleven. Krijg met SurveyMonkey CX bruikbare inzichten om je bedrijf te laten groeien.
Collect.chat is een interactieve chatbot die gegevens verzamelt van je websitebezoekers door gescripte vragen te stellen - 24/7, volledig op de automatische piloot. Wanneer een reactie van een gebruiker wordt vastgelegd, ontvang je een e-mailmelding. Iedereen kan de chatbot bouwen zonder codeerkennis en hem in enkele seconden installeren. Je kunt leads en feedback verzamelen, en vergaderingen plannen met je klanten. Integreer de chatbot met elke tool die je gebruikt in je workflow. Platform voor het creëren van chatbots die automatisch gegevens verzamelen van websitebezoekers.
Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, zodat je waardevolle klantstatistieken zoals NPS, CSAT of CES kunt meten en intelligente actie kunt ondernemen om je klantervaring te verbeteren. Klanten van GetFeedback zien een toename van 240% in responspercentages en 7x snellere implementatie dan andere klantenenquêteplatforms. GetFeedback is een populaire feedbackoplossing voor Salesforce. Sluit al je klantenenquêtes naadloos aan voor bruikbare inzichten.
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers.
Userbrain is a remote usability testing service with focus on continuous testing. You can order and watch videos of real people interacting with your website. You will hear what users think and see what they do, to build better products for happier customers. Userbrain is a remote usability testing service with focus on continuous testing.
Key Survey is ontworpen voor grote bedrijven en is een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van de klantervaring. Gebruik aantrekkelijke en boeiende enquêtes, geautomatiseerde meldingen en workflows en krachtige analytische hulpmiddelen om precies te begrijpen waar verbeteringen kunnen worden aangebracht of goed gedrag kan worden bevorderd. Wanneer je Key Survey aansluit op je andere IT-systemen, sluit je de cirkel tussen marketing, verkoop, bedrijfsactiviteiten en de klantenservice. Key Survey is ontworpen voor grote bedrijven en is een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van de klantervaring.
Geef je klanten de ervaring die ze verdienen met interactieve online trainingsprogramma's. Begeleid je klanten met leerlingtrajecten en aanbevolen content en neem ze mee op het pad naar succes. Met het leerplatform van Thought Industries ben je in staat om unieke klanttrainingservaringen op te bouwen voor elke klant en trainingsmaterialen op schaal te distribueren. Bied "leren op basis van behoefte" door je training te integreren in je software, zodat je hulp kunt bieden waar je klanten dit het meest nodig hebben. Het Thought Industries-platform helpt bedrijven bij de onboarding, training en certificering van klanten met behulp van boeiend online leren.
Zoho CRM Plus als een uniform platform is de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale media marketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Zoho CRM Plus helpt je uitzonderlijke klantervaringen te bieden en deze om te zetten in merkambassadeurs.
Verzamel feedback van klanten en gebruikers met een geïntegreerde feedbackwidget. Vraag op het juiste moment en krijg de meest bruikbare inzichten. Krijg 360° feedback van binnen en buiten je bedrijf. Usersnap biedt een netto promotorscore (R), klanttevredenheid en betrokkenheidsscores om positieve of negatieve trends te meten en erop te reageren. Verbeter je bedrijf door te luisteren naar klanten en van hen te leren. #MaakFeedbackGevenBelangrijk Luister naar je klanten en leer hoe je je bedrijf kunt verbeteren met feedback. Maak feedback van klanten een prioriteit. Maak feedback geven belangrijk.
A modern customer experience platform helping businesses to create personalized interactions at every step of the customer journey, increase audience involvement and gather better data. With involve.me users can easily create and publish lead pages & promotions for lead acquisition, quizzes & personality tests for lead qualification & segmentation, price calculators & digital sales assistants for sales conversion and product & customer satisfaction surveys for measuring customer experience. A modern customer experience platform helping businesses create personalized interactions at every step of the customer journey.
Feedbackly is een alles-in-één feedbacktool die gedurende het gehele klantentraject feedback automatisch omzet in verkoop en groei. Maak aanpasbare enquêtes en publiceer ze tegelijkertijd op elk verkoop-/communicatiekanaal; analyseer vervolgens de reacties in dit toonaangevende dashboard en met een voor het klantentraject gespecialiseerde analysetool. Maak gebruik van het concept van het in kaart brengen van het klantentraject om de tevredenheidsniveaus nauwkeurig bij te houden. Gebruik dit inzicht vervolgens om goede zakelijke beslissingen te nemen. Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
SmileBack enables helpdesks and IT support professionals to gather abundant, actionable feedback. With a 42% average survey reply rate, businesses get powerful insights that attract and retain customers. Founded by helpdesk professionals for helpdesk professionals, SmileBack are the feedback specialists. SmileBack offers 1-on-1 demos, a free trial, and a 60-day no hassle money-back guarantee. SmileBack is a customer satisfaction platform, built to be simple to use, whilst providing deep insights.
Nrby is a location centric, mobile collaboration platform that is changing field service, operations, and customer service teams from being reactive to proactive, driving organizational efficiency, decreasing operating costs, and skyrocketing customer satisfaction. Create a more efficient mobile workforce, consistent process, and drive customer satisfaction. Location centric, mobile collaboration platform that is changing field service, operations, and customer service teams.
Het platform van zenloop beheert de volledige feedbackcyclus waardoor bedrijven de resultaten van klantenfeedback kunnen benutten. De Net Promoter System® (NPS)-software geeft ruimte voor verbetering door slim gebruik te maken van de kracht van kunstmatige intelligentie en zelflerende algoritmen. Verzend enquêtes naar je klanten op elk contactpunt en onderzoek hun winkelervaring. Hierdoor kunnen e-commercebedrijven hun (on)tevreden klanten aanspreken, de CLV verhogen en klantverloop voorkomen. zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS). Dit platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commercebedrijven in de groeifase.
Het platform voor klantenbinding is de sleutel tot luisteren naar en leren van je klanten. Met behulp van statistieken en inzichten wordt je geholpen om directe klantfeedback te gebruiken om je producten en diensten betekenisvoller te maken voor de klanten die je bedient. Platform voor klantenbinding met sentimentmonitoring, feedback vastleggen, closed-loop follow-up, plaatsen van reviews en tekstanalyses.
Delighted is the #1 rated online survey tool for gathering, analyzing, and acting on customer feedback. In minutes, you will have branded, multi-channel surveys that are optimized for high response rates. Trusted by Uber, Cisco, Slack, Bonobos, Instacart, Target, and thousands of other brands to measure, understand, and improve the customer experience. Starting price at $0/Year Delighted is the easiest and fastest way to gather and act on customer, employee, partner and vendor experience insights.
Elevio maakt je product eenvoudiger om te leren. Geef je klanten toegang tot contextuele hulp en visuele aanwijzingen en via de app toegang tot ondersteuning, enquêtes en formulieren. Integreer je ondersteuningsstack en registreer gebruikersgedrag voor optimalisatie op het volgende niveau. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en het aantal drop-offs, klachten en de ondersteuningswerklast te verminderen. Meld je vandaag nog aan voor de gratis 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Lever via de app slimmere ondersteuning aan je klanten met behulp van de integreerbare Elevio-assistent, en nog veel meer.
Het begrijpen van de ervaring van jouw klant vereist veel meer dan alleen het vastleggen van zijn/haar reis in een diagram. Om de klantervaring echt te begrijpen, moet je die reis koppelen aan de rest van je bedrijfsarchitectuur. Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie biedt de mogelijkheid silo's af te breken en duidelijk de relaties tussen die klantervaring en jouw interne strategieën, capaciteiten, processen, mensen en systemen te zien, waardoor je de impact van verandering goed kunt begrijpen. Krijg inzicht in de ervaring van jouw klant en de impact van verandering door zijn/haar reis te relateren aan jouw interne bedrijfsraamwerk.
Kustomer is the omnichannel customer experience platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences not resolve tickets. Built with intelligent automation, Kustomer scales to meet the needs of any contact center and business by unifying data from multiple sources and enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Kustomer is the omnichannel customer experience platform for enterprises focused on delivering standout service, not resolving tickets.
We possess all the features needed to run an enterprise contact center or a 5-agent work at home business. Our patent pending blockchain-based solution includes ondemand staffing, inbound, outbound, live chat, quality assurance, drag-n-drop scripting, advanced reporting, and more. Open APIs and an elastic infrastructure that can quickly scale to meet the most demanding program requirements also comes standard. All the features needed to run your contact center, at an affordable price. Licensing-free, award-winning contact center and blockchain software company. Register NOW for free!
Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
The only agile Customer Success Management platform designed to provide complete visibility into your customers so you can do the right work at the right time and fully scale your best practices. Bolstra is ideal for medium sized to large enterprise B2B companies who have recurring revenue streams and deliver high value services
Feedback Lite is a fully customizable survey tool for website owners. With Feedback Lite you can add a simple to use feedback tab to your website and begin to survey your website visitors using an array of flexible feedback forms designed to help you and your business learn more about what your customers are really thinking. Feedback Lite is a customer feedback tool designed to assist website owners and operators to survey their visitors.
Wix Answers combines a knowledge base, call center, ticketing, and tracking, providing one continuous timeline for agents, and a consistent, seamless customer experience for the end-users. Simple, visual tracking, 3rd party integrations, SLAs, widgets, and automated workflows complete the package and justify companies like Fiverr, Getty Images, Guesty, Yotpo, and MyHeritage choosing Wix Answers as their customer support platform. Wix Answers is a support platform consolidating all agent-customer interactions in one place, providing a flawless customer experience.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time. Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
Surveypal delivers an experience management platform that empowers organizations to capture and analyze feedback insights from various sources such as mobile, web, social media, and customer support. You can integrate Surveypal into any CRM system, including Microsoft Dynamics, Zendesk, and Salesforce. The combination of CRM and Surveypal's CEM solutions effectively improves the customer experience in every interaction with your current or potential customers. Surveypal is an online survey platform that empowers users to improve the customer experience and optimise the customer journey.
Keatext is an AI-powered text analytics platform that synthesizes in seconds large volumes of feedback from multiple channels (such as open-survey questions, online reviews and social media posts) to produce actionable insights delivered on one comprehensive dashboard. Keatext requires no setup, and features multilingual analysis and context-sensitive, industry-agnostic understanding, as well as automatic visualization of correlations and trends with immediate report-sharing capabilities. Keatext synthesizes large volumes of unstructured feedback data from multiple channels & gives you actionable insights in a dashboard.
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm directe persoonlijke ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail en chatten en sociale media. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten via telefoon, e-mail, chat en sociale media.
This is a platform where industry 4.0 converges with Customer Experience management to provide an end-to-end solution for Marketing, Branding and Customer Service Enhancement. We offer Social Listening, Online Reputation Management, Digital Intelligence and Chatbots connected via dashboards under a singular tool, to deep dive into actionable Analytics and Insights. We have a global footprint servicing amongst the Fortune 500. The Ultimate Customer Experience Management Platform
Collect, manage, and analyze in-app customer feedback, on websites and mobile apps (iOS, Android). Get notified instantly when you receive new feedback by email, or via your group chat system (Slack, etc). Doorbell integrates with your favourite project management systems, so you can easily create tasks based on the feedback (Pivotal Tracker, Trello, Jira, etc). Other features include automatically generated screenshots, sentiment analysis of all feedback, and lots more! Collect, manage, and analyze in-app customer feedback, on websites and mobile apps (iOS, Android).
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Don't waste time cobbling together point solutions when you can get a single platform that gives you all the tools to listen, analyze and close the loop with customer bases and internal teams of any size. UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback.
Customers feedback - ratings, thoughts and ideas via their cell phone (SMS, Voice and Web - NOT an app!) at the point of experience. Includes integrated analysis and alert management so the business knows how it is performing and can fix any issue, even talk to the customer - BEFORE that customer defects or worse, defects and complains on line. All issues are tracked until completion, so closing the feedback cycle and ensuring operational improvement. Customer experience solution for on the spot customer feedback via cell phone - that helps stop customer defection.
Improve your Amazon seller rating through powerfully effective, automated feedback/product review requests, and a whole lot more. Improve your Amazon seller rating through powerfully effective, automated feedback/product review requests, and a whole lot more.
Built to help designers, user researchers, and those who are involved in creation of online products. Built to help designers, user researchers, and those who are involved in creation of online products.
Cisco's Webex Experience Management is a Customer Experience Management (CEM) platform that is changing the way organizations around the globe listen and respond to customers. The solution's innovative journey-based approach, integrations, and predictive analytics allows business leaders to quickly understand customer needs to proactively tackle churn, increase recommendations, and improve productivity. Cisco Webex Experience Management (formerly CloudCherry) is an AI-powered experience management solution for CX-centric organizations.
Bouw interactieve, codevrije instructies waarmee je elke gebruiker kunt onboarden en converteren. De eenvoudige stap-voor-stap handleidingen kunnen aan elke website worden toegevoegd ZONDER code-integratie: je kunt binnen enkele minuten je eerste instructies voor een Nickelled-website maken en deze binnen enkele seconden delen met collega's, klanten of prospects. Train je klanten of je team over nieuwe website-updates, werkprocessen en online hulpmiddelen. Probeer Nickelled vandaag nog GRATIS (geen creditcard vereist). Maak eenvoudige, stapsgewijze instructies voor websites voor het onboarden en converteren van elke gebruiker.
Create online surveys with ease using easyfeedback. More than 5000 satisfied customers already use our survey tool to improve their customer experience, increase employee satisfaction or optimise their products and services in terms of user experience. With easyfeedback there are no limits to surveys. easyfeedback is a survey solution for creating and managing online surveys that enables you to analyze results better.
Clicktools by CallidusCloud is the premium survey software for business. Hundreds of organizations rely on it to improve customer experience by collecting, centralizing, and acting on customer feedback. Start your free trial to take advantage of enterprise-class features including dozens of question types, smart CRM mapping, dynamic text and questions, multi-language, mobile-friendly surveys, reporting, text analysis and translation, and more. Clicktools is the premium survey software for business. Hundreds of organizations rely on it to improve customer experience.
Aimtell enables users to re-engage their website visitors with highly targeted mobile & desktop web push notifications. With Aimtell, visitors can subscribe to your website in 1 click. Subscribers then are automatically amplified with data including page views, geolocation, and any custom events/attributes. These data points can then be used to create highly customizable segments to send targeted push notifications to. Push notification software to re-engage website visitors. Features targeting, automation, reporting, event tracking & more.
CCM solution that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform. CCM solution that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform.
Feedback tool for websites and apps that lets you build a better product and make better decisions with visual feedback. Feedback tool for websites and apps that lets you build a better product and make better decisions with visual feedback.
CX platform which helps everyone in the organization make smarter and informed decisions by listing to customers. CX platform which helps everyone in the organization make smarter and informed decisions by listing to customers.
Amazon feedback software and Amazon product review software that helps merchants get more feedbacks and product reviews, improve seller reputation, & increase sales. With an easy user interface, customizable templates and campaign rules that convert, FeedbackFive is an important tool in the seller's arsenal. Amazon feedback and product review software that helps merchants get more improve seller reputation, & increase sales.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.