Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer experience software

Customer experience software (ook bekend als CXM of CEM) helpt bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantfeedback, zowel positief als negatief. Deze software bevat verschillende toepassingen, van programma's voor het verzamelen van meningen van klanten tot tools voor het omzetten van tekstgebaseerde feedback in cijfers die later voor marketingdoeleinden kunnen worden gebruikt. Zie ook: enquête software, customer satisfaction software en customer loyalty software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer experience software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
271 resultaten
FullStory helpt bedrijven hun klantervaring op verschillende sites en apps te begrijpen, meten en verbeteren. Meer informatie over FullStory
Het digitale ervaringsplatform van FullStory stelt bedrijven in staat om de klantervaring op verschillende sites en apps continu te verbeteren. De kern van het FullStory-platform is een krachtig analysesysteem dat digitale interacties koppelt aan de statistieken die voor bedrijven het belangrijkst zijn. FullStory zoekt proactief de beste kansen om de digitale ervaring te optimaliseren, wat teams in staat stelt om problemen te begrijpen, prioriteit te geven aan oplossingen, fouten te verhelpen en de impact van die wijzigingen te meten. Meer informatie over FullStory

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time. Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen. Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Nederland Lokaal product
Verbeter de klanteninteractie met Mobile Service Cloud. Beheer live chat, e-mail, WhatsApp en andere kanalen eenvoudig in één inbox. Meer informatie over Mobile Service Cloud
Mobile Service Cloud is een klantenservice-oplossing waarmee klantenservicemedewerkers een persoonlijke ervaring kunnen leveren. Maak interacties zo eenvoudig mogelijk voor zowel je klanten als je medewerkers. Gebruik de Agent Inbox om te communiceren met je klanten via hun favoriete kanalen, zoals WhatsApp, Live Chat, en Instagram Messaging. Mobile Service Cloud heeft ook een chatbot om je gesprekken te automatiseren, en een overdracht naar een medewerker soepel te laten verlopen. Meer informatie over Mobile Service Cloud

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Betrek meer klanten op een persoonlijke manier met interactieve video's. Meer informatie over VideoAsk
Wil je er voor je klanten zijn op een manier die zowel persoonlijk als schaalbaar is? Verwelkom mensen aan boord, geef ondersteuning, krijg feedback en maak diepere verbindingen met VideoAsk. Meer informatie over VideoAsk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Nederland Lokaal product
Hiermee kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen. Meer informatie over Insocial
Met Insocial kun je op elk moment tijdens de klantreis feedback van klanten verzamelen en bruikbare inzichten verkrijgen die kunnen worden gebruikt om je klantervaring te optimaliseren. Wat het uniek maakt, zijn de persoonlijke en flexibele diensten. Je wordt geholpen met de transformatie naar een volledig klantgerichte organisatie, die wint van alle concurrenten op het gebied van klantbeleving. Meer informatie over Insocial

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Zoho CRM Plus is een uniform platform voor klantervaringen dat verkoop-, marketing- en klantenserviceteams in één interface verbindt. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus is een uniform klantervaringsplatform waarmee je de kloof tussen je verkoop-, marketing- en klantenserviceteams kunt overbruggen en een uitzonderlijke klantervaring kunt bieden. Het combineert verkoopautomatisering, het volgen van bezoekers, intelligente chatbots, klantenservice, projectmanagement, e-mailmarketing, social media, klantenquêtes, ingebouwde AI en uniforme analyse - allemaal op één platform. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Optimaliseer de klantervaring met een micro-enquêteplatform voor SaaS. Meer informatie over Refiner
Optimaliseer de klantervaring van je SaaS met Refiner - een micro-enquêteplatform dat is ontworpen voor moderne SaaS-bedrijven. Stel je gebruikers een vraag terwijl ze je product gebruiken met de zeer configureerbare enquêtewidgets in de app. Volg klantsuccesstatistieken zoals NPS-, CSAT- of CES-enquêtes op meerdere kanalen. Gebruik daarna die inzichten om de conversies te verhogen en het klantenbehoud te verbeteren. Meer informatie over Refiner

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Maak binnen 28 seconden contact met belangrijke klanten met automatisering van gesprekken en vergaderingen. Bied naadloos contact en verhoog de klanttevredenheid. Meer informatie over CallPage
Gebruikers hebben genoeg van vervelende chatgesprekken. Bied hen een handige manier om verbinding te maken en ontvang praktische hulp van je ondersteuningsteam. Met de pop-up van CallPage kunnen VIP-klanten binnen enkele seconden een direct terugbelverzoek doen of een afspraak met je supportteam inplannen. Belangrijkste functies van CallPage voor klantervaring: - Geautomatiseerd terugbellen in 28 seconden. - Plannen van telefoongesprekken. - Oproeproutering en afdelingsbeheer. - Een bericht achterlaten. tool voor gespreksopname en planning van vergaderingen Meer informatie over CallPage

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke interface en aanpasbare modules. Koppel moeiteloos modules aan elkaar en hou je klanten en potentiële klanten betrokken met livechatopties, banners in producten en verschillende andere functies. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Jotform Enterprise helpt bedrijven bij het verzamelen en organiseren van feedback. Meer informatie over Jotform
Jotform Enterprise biedt alles-in-één software voor het verzamelen en organiseren van klantfeedback en NPS (Net Promoter Score) voor bedrijven die een ongeëvenaarde klantervaring willen bieden. Van het berekenen van NPS tot het ontwerpen van e-mails met autoresponders, met Jotform Enterprise verbeter je de klantervaring. Boek vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is cloudgebaseerde helpdesksoftware met meer dan 200 compatibele integraties. Verbeter de ervaring van je klanten en beheer alle communicatie vanuit één gedeelde bedrijfsinbox. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen. Meer informatie over SurveyLegend
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Pointerpro is een softwareplatform waarmee je online assessments met autogegenereerde gepersonaliseerde rapporten. Meer informatie over Pointerpro
Pointerpro is een softwareplatform waarmee je online assessments met autogegenereerde gepersonaliseerde rapporten. Ontdek waarom zowel bedrijven zoals Capgemini, EDF en Bare International als vele consulting en coaching bedrijven hun persoonlijk advies automatiseren met Pointerpro. Of het nu is om je business te schalen, om lead te generen of om tijd uit te sparen via automatisatie, Pointerpro maakt het je makkelijk. Start je 7 dagen gratis trial vandaag. Meer informatie over Pointerpro

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Het platform kan je helpen bij het opzetten van klantervaringsprocessen (NPS, CSAT, CES). Probeer de ondersteuning van wereldklasse. Integreer het met je software. Meer informatie over Startquestion
Dit platform heeft betaalbare prijzen en een klantensuccesteam van wereldklasse. Het bedrijf kan je helpen bij het opzetten, integreren en automatiseren van je klantervaringsprocessen. Meer informatie over Startquestion

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise stelt bedrijven in staat om kritieke feedback vast te leggen en ernaar te handelen om groei en innovatie op schaal te stimuleren met geavanceerde beveiligings- en nalevingsfuncties. Integreer enquêtefeedback met je technologiestack om de besluitvorming te verrijken en workflows te automatiseren. De producten, ondernemingsoplossingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 335.000 organisaties in staat om betere klantervaringen te bieden, het behoud van werknemers te verhogen en groei en innovatie mogelijk te maken. Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Facelift Cloud biedt een veelzijdige oplossing om je klantervaring op alle kanalen centraal en efficiënt te beheren. Meer informatie over facelift
Facelift Cloud is een toonaangevende tool voor klantervaringsbeheer. Met de software kun je je activiteiten op alle relevante kanalen centraal en efficiënt beheren door alle componenten van management binnen social media in één slimme tool samen te brengen. Geschikt voor bedrijven van elke omvang op elke locatie, met actieve gebruikers in meer dan 50 landen wereldwijd. Met Facelift Cloud kunnen merken, bureaus en openbare instellingen met succes hun bedrijfsdoelstellingen bereiken. De tool is ISO 27001-gecertificeerd. Meer informatie over facelift

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Het Partoo-platform is eenvoudig genoeg om te worden gebruikt door zowel lokale winkelmanagers als het hoofdkantoorniveau. Meer informatie over Partoo
Het Partoo-platform is eenvoudig genoeg om door zowel lokale winkelmanagers als het hoofdkantoorniveau te worden gebruikt en slim genoeg om strategische beslissingen op hoofdkantoorniveau te ondersteunen. Het is gebruiksvriendelijk en de toegang is beschikbaar voor alle gebruikers aan wie bedrijven toegang willen verlenen. Meer informatie over Partoo

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Lichtgewicht software voor klantervaringen voor online producten en diensten. Meer informatie over Survicate
Survicate is een enquêteplatform voor klantervaringen voor schalende bedrijven. Tools voor klantervaringen zijn ofwel eenvoudige enquêtetools of complexe bedrijfsplatforms. Survicate combineert het beste van twee werelden: gebruiksgemak met krachtige functionaliteit. ✅ NPS, CSAT, CES en nog 12 soorten vragen ✅ Perfecte oplossing voor het MKB. ✅ Eenvoudige integratie met Intercom, HubSpot en meer (native, codevrij) ✅ 100+ verschillende gratis te gebruiken enquêtes en sjablonen Meer informatie over Survicate

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing. Meer informatie over RAYNET CRM
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET. Meer informatie over RAYNET CRM

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Cloudgebaseerde SaaS voor de automatische analyse van meertalige feedback van klanten en open vragen. Meer informatie over Cauliflower
Cauliflower is een AI-platform waarmee je feedback van klanten kunt analyseren en uren handmatig werk kunt besparen. Klanten gebruiken Cauliflower om bruikbare inzichten te classificeren en te extraheren uit onbewerkte teksten zoals open vragen, chats, opmerkingen, beoordelingen en meer. Krijg binnen enkele minuten inzicht in wat duizenden denken en wat de huidige pijnpunten of mogelijkheden zijn. Het ondersteunt meerdere talen en functies, waaronder onderwerpextractie, sentimentanalyse, boeiende visualisaties en Excel-export. Meer informatie over Cauliflower

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Helpt bedrijven met meerdere locaties en SEO-bureaus om klantrecensies te beheren, reputatiescores te verbeteren en lokaal zoekverkeer te vergroten. Meer informatie over LocalClarity
LocalClarity, 's werelds meest kosteneffectieve beoordelingsplatform, biedt in 61 landen talloze mogelijkheden voor bedrijven met meerdere locaties. Klanten krijgen inzicht in klantfeedbacktrends, bouwen relaties op via directe plaatsing van beoordelingen, vergroten het plaatselijke zoekverkeer en ontdekken de best practices en onderpresteerders op verschillende locaties. De programma's zijn beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 10.000 locaties en bureaus van alle groottes. Meer informatie over LocalClarity

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid verbetert. Meer informatie over VoiceAnalytics
VoiceAnalytics is een oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid in callcenters verbetert, zowel bij commerciële als klantenserviceactiviteiten. Deze op AI gebaseerde oplossing is gebouwd door een krachtige taalengine en algoritmen voor machine learning en kan spraak-naar-tekst met hoge nauwkeurigheid verwerken en trefwoorden herkennen, waardoor specifieke inhoud in 100% van de oproepen kan worden gedetecteerd. Meer informatie over VoiceAnalytics

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Staffino is een platform voor ervaringsbeheer dat een breed scala aan modules biedt voor complex CX- en EX-beheer. Meer informatie over Staffino
Staffino is een platform voor het beheer van klant- en werknemerservaringen met een sterke wereldwijde aanwezigheid, met klanten in meer dan 30 landen en in uiteenlopende sectoren. Het geavanceerde online platform is ontwikkeld om te concurreren met 's werelds toonaangevende CEM-platforms en biedt een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke interface voor het verzamelen en beheren van feedback van klanten en werknemers. Meer informatie over Staffino

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantervaringssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Creëer gepersonaliseerde klantervaringen voor verzekerings-, bank- en financiële klanten met het codeloze platform van EasySend. Meer informatie over EasySend
Creëer gepersonaliseerde klantervaringen voor verzekerings-, bank- en financiële klanten met het codeloze platform van EasySend. Schakel tussen pdf's en papieren formulieren voor digitale trajecten die voor elke klant worden gepersonaliseerd. Klanten kunnen via e-handtekeningen veilig inloggen op elk apparaat. Assisteer klanten op afstand met co-browsing. Verbeter de voltooiingspercentages met gemiddeld 65%. Meer informatie over EasySend

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Zendesk Support is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere ervaringen van klanten.
Zendesk biedt de toonaangevende oplossing voor klant ondersteuning. Gemiddeld verhoogt het de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% op elke schaal. Al uw klant interacties leven in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en een volledige klant geschiedenis. Ga snel aan de slag en verwacht nog sneller resultaat. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Pipedrive helpt verkopers hun verkoopproces te versnellen met krachtige functies, meer dan 275 integraties en een eenvoudige, intuïtieve interface.
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integraties, kunnen verkopers nu volledig zijn gericht op wat voor hen het belangrijkst is. Probeer deze CRM, die is gebouwd door verkopers, en je zult geen problemen meer hebben met het begrijpen van je klanten of het sluiten van deals. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Meer informatie over FiveStars

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Software voor klantenervaring, gebouwd voor business-to-business. Begrijp je klanten beter en verbeter vandaag nog de klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Typeform maakt formulieren leuk voor je klanten, zodat je betere gegevens krijgt.
Wie had ooit gedacht dat het invullen van een formulier of enquête leuk zou kunnen zijn? De prachtige interface van Typeform (volledig aanpasbaar aan je merk) geeft het gevoel van een vriendelijk gesprek door één vraag tegelijk te stellen. Een betere klantervaring betekent betere gegevens voor jou. Typeforms zijn eenvoudig te maken en met meer dan 120 integraties kun je de gegevens automatisch verzenden waar je ze nodig hebt. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantenervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Bitrix24 is het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Hoogst gewaardeerde enquêtesoftware, ontworpen om zinvolle antwoorden te geven op de grote vragen, van klantervaring tot medewerkersbetrokkenheid
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk. SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en e-mail. Het helpt klanten hun klantenervaring te verbeteren, productfeedback te verzamelen en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten met de focus op het omzetten van gegevens in inzichten. Biedt meest uitgebreide functies voor bedrijven die feedback beschouwen als een cruciaal onderdeel van hun bedrijfsgroei. Meld je aan voor een gratis proefaccount of vraag een demo aan. Meer informatie over Sogolytics

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Bied je klanten via de kanalen van websitechat en mobiele berichten de meest vooraanstaande klantenservice-ervaring. Met Userlike kun je via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms chatten met je klanten. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenservice voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Sprout ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Google+ en integreert met Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly en UserVoice. | Probeer Sprout 30 dagen gratis. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Gebruiksvriendelijk | Bekroond | Enquêteplatform boordevol krachtige functies. Werkt op all apparaten.
Survio is een online enquêteplatform boordevol krachtige functies waarmee je de klantervaring kunt meten en verbeteren. Werk samen met je collega's via werkruimten en stel rollen en machtigingen in. Onboard je grote team veilig met SSO. Automatiseer je workflows met toegang tot de API en integreer je gegevens met honderden populaire apps via Zapier. Gebruik ingebouwde BI-dashboards en stuur ze regelmatig door naar je inbox. Survio is ISO 27001-gecertificeerd en voldoet aan strenge AVG-normen. Meer informatie over Survio

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Gebruik Hotjar Session Recordings om pijnpunten en blokkeringen in het klantentraject te identificeren.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Meer informatie over Hotjar

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
De Podium-software voor het verbeteren van de klantervaring is gericht op reviews, berichten, gemak voor klanten en meer.
Meer dan 180.000 gebruikers vertrouwen op Podium om de klantervaring te verbeteren en te begrijpen wat hun bedrijf succesvol maakt. Het Podium-platform is gericht op klantengemak en geeft ondernemers de tools die ze nodig hebben om er voor klanten te zijn. Verbeter je klantervaring met reviews, sentimentanalyse, berichten, Webchat en meer. Meer informatie over Podium

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Cloud CX-oplossing met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Five9 zet de kracht van praktische AI in bij contactcenters om slimme, gepersonaliseerde, omnichannel CX te creëren via telefoon, internet, chat, e-mail, mobiel en sociale media. Voorspel de reden voor het verzoek met gegevens van klantintentie. Gebruik intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied intuïtieve self-serviceopties aan je klanten. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM. Bewaak, coach en rapporteer in realtime over prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Dashboard
  • Klantensegmenten
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Aanpasbare velden
  • Engagement tracking
  • Realtime meldingen
  • Gegevensvisualisatie
  • Aanpasbare sjablonen