Customer experience software

Gebruik Capterra in Nederland om de beste Customer experience software voor je bedrijf te vinden.

Waarom Capterra gratis is
RingCentral Engage Digital is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. RingCentral Engage Digital, een bedrijf van RingCentral, stelt bedrijven in staat om al hun digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform te beheren. Als gevolg hiervan kunnen agenten meerdere kanalen beheren via een unieke interface, waardoor hun responssnelheid wordt verhoogd, de toewijzing van resources wordt gestroomlijnd en de flow gelijk wordt gemaakt. Meer dan 14,5 miljoen berichten afkomstig van verschillende bronnen (e-mail, chat, berichten ...) zijn gecategoriseerd en worden verzonden naar klantenservicemedewerkers. Meer informatie over RingCentral Engage Digital Beheer al je digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform. Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics Customer Experience Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics Customer Experience
zenloop is een platform voor het beheer van NPS-feedback dat klantenbehoud verbetert door gebruik te maken van het Net Promoter System-raamwerk (NPS). - Verzamel bruikbare feedback met hoge responspercentages tot 25-30%. - Prikkel en activeer je organisatie met livestreams van feedback. - Stel onmiddellijke inzichten en trends vast met slimme labels (tekstanalyse). - Verras promotors en critici met gepersonaliseerde antwoorden om het verloop te verminderen. - Stimuleer verbeteringen - stuur feedbackmeldingen door naar collega's. Meer informatie over Zenloop zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS). Dit platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commercebedrijven in de groeifase. Meer informatie over Zenloop
Reputation.com levert het toonaangevende online platform voor reputatiebeheer voor grote ondernemingen met meerdere locaties. Dit platform helpt bedrijven bij het controleren en verbeteren van online beoordelingen en recensies, het verbeteren van de klantervaring en het genereren van verkeer, bezoeken en inkomsten. Meer informatie over Reputation.com Cloudgebaseerd reputatiebeheersysteem waarmee bedrijven online beoordelingen kunnen monitoren of beheren en kunnen reageren op feedback van klanten. Meer informatie over Reputation.com
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys PureCloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Dit product verbindt telefoon, e-mail en chat via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys PureCloud
CMNTY is een krachtig online platform dat wordt gebruikt door de meest innovatieve merken en marktonderzoeksbureaus van vandaag om community's voor klantinzichten te creëren. Door een continue dialoog met klanten in speciale online platforms, ontwikkelen merken een beter begrip van de motivaties en wensen van de mensen die zij van dienst zijn. Meer informatie over CMNTY Platform CMNTY is een platform dat wordt gebruikt door de meest innovatieve merken en professionals op het gebied van klantinzicht om een uitgebreider beeld van klanten te ontwikkelen. Meer informatie over CMNTY Platform
Betere feedback voor iedereen, op menselijke schaal. Als dé feedbackoplossing waarbij de respondent voorop staat, versterkt de oplossing gesprekken tussen bedrijven en hun klanten. Daarnaast voorziet het bedrijven van de bruikbare inzichten die ze nodig hebben om betere beslissingen te nemen om hun klantenervaring te verbeteren. Met toonaangevende merken als Deliveroo, Heineken en Spotify die de oplossing al gebruiken om feedback tot leven te brengen, ziet de weg naar betere feedback er goed uit. Meer informatie over Starred Starred creëert feedbacksoftware die de respondent voorop plaatst en bedrijven helpt te slagen door middel van bruikbare inzichten. Meer informatie over Starred
Key Survey is ontworpen voor grote bedrijven en is een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van de klantervaring. Gebruik aantrekkelijke en boeiende enquêtes, geautomatiseerde meldingen en workflows en krachtige analytische hulpmiddelen om precies te begrijpen waar verbeteringen kunnen worden aangebracht of goed gedrag kan worden bevorderd. Wanneer je Key Survey aansluit op je andere IT-systemen, sluit je de cirkel tussen marketing, verkoop, bedrijfsactiviteiten en de klantenservice. Meer informatie over Key Survey Key Survey is ontworpen voor grote bedrijven en is een flexibel, schaalbaar en geïntegreerd platform voor het volgen en verbeteren van de klantervaring. Meer informatie over Key Survey
Maximaliseer je verkoop en je klantenbinding met Kangaroo Rewards. De robuuste oplossing voor loyaliteitsmarketing van Kangaroo kan volledig worden aangepast om klanten betrokken te maken via gepersonaliseerde aanbiedingen en beloningen, geautomatiseerde marketing, digitale cadeaubonnen, een merkeigen app en een aangepaste omnichannel-ervaring. Kangaroo Rewards biedt diepgaande rapportage om je programma te volgen en aan te passen op basis van klantgedrag en trends. Meer informatie over Kangaroo Rewards Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met merkeigen app. Geautomatiseerde marketing, kortingssysteem, loterijmodule, geïntegreerd, ondersteuning. Meer informatie over Kangaroo Rewards
Zoho CRM Plus als een uniform platform is de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale media marketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus Zoho CRM Plus helpt je uitzonderlijke klantervaringen te bieden en deze om te zetten in merkambassadeurs. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Elevio maakt je product eenvoudiger om te leren. Geef je klanten toegang tot contextuele hulp en visuele aanwijzingen en via de app toegang tot ondersteuning, enquêtes en formulieren. Integreer je ondersteuningsstack en registreer gebruikersgedrag voor optimalisatie op het volgende niveau. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en het aantal drop-offs, klachten en de ondersteuningswerklast te verminderen. Meld je vandaag nog aan voor de gratis 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio Help je klanten om zichzelf te helpen! Lever via de app slimmere ondersteuning aan je klanten met behulp van de integreerbare Elevio-assistent, en nog veel meer. Meer informatie over elevio
Dit product versimpelt de complexiteit van marketing om unieke klantervaringen te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om zinvolle relaties met hun publiek op te bouwen door de juiste berichten via de juiste kanalen te verzenden. Activeer je klanten en communiceer met hen door individuele klanttrajecten te creëren die ze zullen onthouden. Met CrossEngage kun je al je gegevensbronnen koppelen aan 360-gradenprofielen en je favoriete marketingkanalen blijven gebruiken. Meer informatie over CrossEngage Met CrossEngage kunnen marketeers en CRM-managers unieke klantervaringen creëren die de klanten zullen onthouden. Meer informatie over CrossEngage
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Userfeel is een tool voor bruikbaarheidstesten met video’s van echte gebruikers die hun mening geven terwijl ze je website of app gebruiken. Userfeel is ontworpen en ontwikkeld door bruikbaarheidsonderzoekers voor bruikbaarheidsonderzoekers, maar ook voor nieuwkomers binnen UX-onderzoek en iedereen die zijn website of app wil optimaliseren. Meer informatie over Userfeel.com Snel en eenvoudig de bruikbaarheid testen op afstand, voor websites en apps. Het panel bestaat uit meer dan 60.000 testers die 40 talen spreken. Meer informatie over Userfeel.com
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Newired stelt bedrijven in staat om de onboarding van gebruikers op vrijwel elke webtoepassing te versnellen, door de gebruiker onderweg te laten leren en presteren. Digitaal is in de eerste plaats voor mensen bedoeld. De 100% codevrije oplossingen helpen de motivatie van de gebruiker te vergroten, zowel omdat de gebruiker centraal staat in de levering en ontwikkeling van de software, als omdat Newired vrijwel elke webtoepassing in een gebruikersvriendelijkere omgeving helpt te transformeren. Meer informatie over Newired Dit product ontwerpt 100% codevrije tools om bedrijven te helpen bij het trainen en onboarden van gebruikers voor webgebaseerde toepassingen. Meer informatie over Newired
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world. Using artificial intelligence, analytics, engagement, guidance and automation, WalkMe's transparent overlay assists users to complete tasks easily within any enterprise software, mobile application or website. Founded in 2011, WalkMe software is used by more than 2,000 companies globally, including over 30 percent of Fortune 500 companies. Meer informatie over WalkMe WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world. Meer informatie over WalkMe
Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Het SaaS-platform stelt organisaties in staat om een overlay van menselijke stem en grafische annotaties toe te voegen die bezoekers aanspreken, belangrijke aanbiedingen presenteren en gebruikers door webtrechters begeleiden. Toonimo biedt een uitgebreid analysedashboard om gebruikersbetrokkenheid en conversies te volgen. Toonimo personaliseert de webgebruikerservaring, stimuleert self-service, verhoogt de conversie en verbetert de betrokkenheid van gebruikers. Meer informatie over Toonimo Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Meer informatie over Toonimo
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantervaringssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill - NPS Software Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill - NPS Software
Dit klantinformatieplatform verwerkt gegevens uit elke bron om de verbanden te onthullen tussen de gedachten en gevoelens van je klant en de statistieken die je bedrijf aansturen. De analistenwerkbank biedt vier krachtige tools: tekstanalyses, statistische significantie, kruistabellen en visualisaties, zodat je meer kunt doen in minder tijd. Meer informatie over OdinAnswers Een betere manier om je klanten te begrijpen Koppel de stem van je klant aan de meest relevante bedrijfsstatistieken. Meer informatie over OdinAnswers

door CustomerFirst Now

(0 beoordelingen)
De Customer Journey Mapping Innovation Award voor 2018 werd uitgereikt aan CFN Insight, het toonaangevende platform voor trajectmapping om bedrijven te helpen bij het volgen, beheren en verbeteren van het klantentraject. CX is bezig de belangrijkste merkdifferentiator en indicator voor langdurig bedrijfssucces te worden. Naast eenvoudige trajectmaps helpt CFN Insight bedrijven bij het identificeren, prioriteren, beheren en uitvoeren van de meest impactvolle acties die bedrijven helpen om marktleidende ervaringen en verbeterde financiële resultaten te leveren. Meer informatie over CFN Insight Helpt je een geweldige klantervaring te leveren door visualisering van klanttrajecten, teamsamenwerking en krachtige rapportage. Meer informatie over CFN Insight

door Gainsight

(0 beoordelingen)
Customer feedback is only as useful as the actions you drive from it. Gainsight CX pairs a best-in-class customer action platform with robust survey capabilities to automate targeted outreaches, execute follow-up actions, and generate deeper insights. Meer informatie over Gainsight CX Drive superior customer experiences. Achieve higher response rates, improve customer sentiment, and turn insights into results. Meer informatie over Gainsight CX
Pipedrive begrijpt werkelijk het belang van de klantervaring als het gaat om verkoop op basis van activiteiten. Dankzij de eenvoudig te gebruiken verkoop-CRM, uitgerust met geweldige functies en integraties, kunnen verkopers nu volledig zijn gericht op wat voor hen het belangrijkst is. Probeer deze CRM, die is gebouwd door verkopers, en je zult geen problemen meer hebben met het begrijpen van je klanten of het sluiten van deals. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Met automatisch invullen van leadkaarten, tags, segmentatie, lead scoring en rapportage kun je je meest waardevolle accounts effectiever beheren. Nadat je vervolgens de leads hebt geïdentificeerd waarop je je moet richten, zorgt amoCRM voor het leveren van relevante advertenties, content en promoties aan je doelgroepen. Op die manier helpt amoCRM je om een geweldige klantervaring te bieden, waarbij je de juiste prioriteit geeft aan je tijd en inspanningen. Meer informatie over amoCRM amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website. Meer informatie over amoCRM
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantenervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24

door Pxida

(0 beoordelingen)
Pxida is a new product featuring technology and analytics used by global brands to understand their customers in a quick and easy to deploy software tool designed specifically for use by smaller businesses and organizations. Pxida requires no training and is simple and intuitive to use. You will be using analysis and surveys designed by our highly experienced market research experts and data scientists utilizing the latest analytics technology. We employ the experts, so you don't have to! Meer informatie over Pxida Pxida provides detailed analysis of customer feedback for small and medium sized businesses for happier customers and improved results. Meer informatie over Pxida
Bouw interactieve, codevrije instructies waarmee je elke gebruiker kunt onboarden en converteren. De eenvoudige stap-voor-stap handleidingen kunnen aan elke website worden toegevoegd ZONDER code-integratie: je kunt binnen enkele minuten je eerste instructies voor een Nickelled-website maken en deze binnen enkele seconden delen met collega's, klanten of prospects. Train je klanten of je team over nieuwe website-updates, werkprocessen en online hulpmiddelen. Probeer Nickelled vandaag nog GRATIS (geen creditcard vereist). Meer informatie over Nickelled Maak eenvoudige, stapsgewijze instructies voor websites voor het onboarden en converteren van elke gebruiker. Meer informatie over Nickelled
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor web en mobiel die meer dan 200.000 bedrijven van alle groottes en uit alle sectoren helpt om redenen voor de acties van gebruikers te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors. Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
TeamSupport is the only customer experience software built for business to business, including all the features you need in B2B: a robust customer database, custom SLA management, customer alerts, proprietary customer distress index, task management, in-depth reporting & metrics, and even sentiment analysis! TeamSupport is also fully customizable and scales with you as you grow. Get the focus back on your customers where it belongs and provide an exceptional customer experience. Customer Experience software built for business to business. Understand your customers better and improve customer satisfaction today.
The SoGoSurvey feedback management platform seamlessly automates data collection and analysis for organizations. From designing and distributing a questionnaire to analysis and recommendations, the platform does everything with ease and at a level of sophistication thats rare in the industry. SoGoSurvey sets itself apart from competitors through its consistently high user ratings, second-to-none reporting engine, industry-leading data security, and best-in-class, 24/7 customer support. A true end-to-end feedback management platform for organizations, seamlessly automating data collection and analysis. Demo today!
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+ & integrates with Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly & UserVoice. | Try Sprout Free For 30 Days. Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Five9 brings the power of Practical AI to the contact center to create smart, personalized omnichannel CX over the phone, web, chat, email, mobile and social. Predict the reason for the inquiry with customer intend data. Use intelligent routing to get your customers to the right agent. Provide intuitive self-service options to your customers. Automatically sync interactions to your CRM. Monitor, coach and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Cloud CX Solution with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Hotjar is de snelle en visuele manier om je gebruikers te begrijpen. Hotjar is alles wat je team nodig heeft om direct visuele feedback te krijgen, zodat je kunt zien hoe mensen je site echt gebruiken en inzichten te ontdekken waarmee je de juiste veranderingen kunt aanbrengen. Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
BirdEye enables you to be the best business. BirdEye drives business growth by getting new reviews and improving customer experience. More than 50,000 businesses use BirdEye to manage their reviews, be found online, gather customer feedback, improve operations and increase revenue. BirdEye's all-in-one software includes review monitoring, review generation, review marketing, customer surveys, social, support ticketing, listings, webchat, business insights, and competitive benchmarking. All-in-one customer experience software that reimagines the way feedback is used to acquire and retain connected customers.
Nextiva Service CRM is a multi-channel customer support and customer experience software that allows agents to help customers over multiple communication channels, managing all their interactions in one place. With Artificial Intelligence tools, an intuitive rules engine, and database builder, businesses can automate workflows to save time and effortlessly gain insights from the data. Comprehensive experience scoring and patented SmartTopic technology give companies a holistic view of customers. Nextiva Service CRM is a multi-channel customer support software that allows agents to manage all customer interactions in one place.
Pendo was founded when alumni from Rally, Google, Cisco and Red Hat combined their heads and hearts to build something they wanted but never had as product managers a simple way to understand and attack what truly drives product success. With powerful analytics, in-application user feedback, and contextual guidance designed to help companies measure and elevate the customer experience within their applications, Pendo is on a mission to improve society's experiences with software. Capture user behavior data, segment users, and then take action through in-application messaging, surveys and polls.
Swell is helping businesses simplify the process of capturing customer feedback and online reviews. With a mobile-first approach, Swell enables real-time interaction with the consumer via the channels most people are familiar with like text and email. Allows businesses to collect real-time customer experience feedback: NPS, CX, and online reviews on sites that matter.
Zingle is a customer-to-business mobile engagement platform that enables two-way communication via mobile messaging including SMS, MMS, and Social Messaging. Established in 2009, Zingles AI-driven intelligent messaging platform enables businesses to personalize and automate communication with customers, helping them increase operational efficiency, improve customer satisfaction and drive additional revenue. Our mission is to make the experience of being a customer effortless. #1 SMS software for SMBs and enterprise companies. Zingle helps businesses communicate with customers via text.
TapMango is a fully branded loyalty solution offering the most advanced rewards program to retailers and restaurants. With TapMango you can engage customers with our powerful SMS/Email marketing, get new customers with our referral system and online review boost, increase revenue with flash sales and mobile ordering, seamlessly integrate with your POS and so much more. Paired with a world-class customer support team, TapMango is powering thousands of happy merchants. TapMango is a fully branded loyalty solution offering the most advanced rewards program to retailers and restaurants.
Get real time customer feedback to drive customer retention and referrals. AskNicely automatically emails customers a simple two-question email survey (based on the Net Promoter Score customer loyalty framework) that people can answer with just one tap. Listen to your customers in real time, catch unhappy customers before they churn and get more online reviews. Start sending surveys in minutes with no help from IT. The web's nicest Net Promoter Score (NPS) survey. Automatically measure and act on customer happiness every day for free.
Verbeter de ervaring van klanten met een alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Het platform van Genesys PureCloud vormt één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Diepgaande analyses, opnamebeleid en personeelsmanagement zijn ingebouwd. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Improve the customer experience with an all-in-one cloud contact centre solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. The Genesys PureCloud platform is a single tool that handles all communications, voice, chat, email, text message and more. Drill-down analytics, recording policies and workforce management are built in. An intuitive interface makes it easy to use, whether you're an agent, supervisor or IT administrator. PureCloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement.
Podium is trusted by over 180,000 users to improve the customer experience and understand what makes your business successful. The Podium platform is geared around convenience for customers and giving business owners the tools they need to be there for customers. Improve your customer experience with reviews, sentiment analysis, messaging, Webchat and more. Podium Customer Experience improvement software focused on reviews, messaging, convenience for customers and more.
Run your own branded loyalty program! You get an advanced rewards program with incentive campaigns and built-In multi-channel communication with autopilot operation. Recognize customers for purchases and/or visits, increase customer retention and foster growth. This is NOT a community program; you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available. Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.
ChurnZero's real-time SaaS platform helps subscription businesses fight customer churn. Our platform is uniquely designed to integrate with CRM systems and tightly into an application or service. In doing so, ChurnZero helps businesses understand how their customers use their product, assesses their health and their likelihood to renew, and gives the business the means to automate and personalize the customer experience through timely and relevant touchpoints, including in-app content, ChurnZero's customer success platform helps businesses fight churn via data integrations, health scores, automation, NPS and much more!
---> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to use an exceptional customer experience to create advocates by getting them to recommend you to all their friends via online reviews. Like word of mouth only 1000x better. Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your service. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. ----> The easiest way to use exceptional customer experiences to create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free!
Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals. Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals.
ReviewTrackers is de bekroonde software voor reputatie- en beoordelingsbeheer die door meer dan 40.000 bedrijven wordt vertrouwd. Volg beoordelingen op Facebook, Google, TripAdvisor en meer dan 100 beoordelingssites. Centraliseer al je beoordelingsgegevens in één app. Reageer sneller op je klanten. Vraag om beoordelingen via probleemloze sms- en e-mailcampagnes. Maak gebruik van technologie voor machine learning om inzichten uit je beoordelingen te verkrijgen. Krijg bekroonde klantenondersteuning, API-toegang en automatisering en onmiddellijke meldingen over beoordelingen van ReviewTrackers. Software die bedrijven helpt bij het beheren en bevorderen van beoordelingen, reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
3CLogic is a leading provider of multichannel cloud contact center solutions based on an innovative distributed approach. Offering next-generation multichannel communications, reporting and analytics, dynamic scripting, lead management, call routing (IVR, ACD), and third-party integrations (CRM, WFM, Ticketing, PBX), 3CLogic facilitates its clients ability to offer high-quality customer service and drive sales and marketing initiatives. Multichannel cloud contact center solution designed to help organizations streamline their sales, marketing, and service initiatives.
Build your multichannel customer platform through Crisp and start to communicate with your customers seamlessly. With our Team Inbox, Crisp lets you chat with your customers and makes things simple for busy businesses. Through a wide range of features, we simplify the way you help your customers to reach their goals by automating a lot of stuff. Your all-in-one platform for multi-channel communication.
Reputology is the best-of-breed Customer Experience platform that helps multi-location enterprises innovate based on customer feedback. Engage unhappy customers quickly & monitor anywhere customer feedback happens: Google, Facebook, comment cards, etc. Uncover the root causes for customer compliments and complaints to make meaningful, long-term improvements. Fortune 500 companies utilize Reputology as well as recognized brands like Golds Gym and House of Blues. Reputology helps multi-location enterprises monitor reviews & feedback to address issues quickly & improve the Customer Experience.
FullStory takes a fundamentally different approach to understanding your customer experience. One tiny script unlocks pixel-perfect playback, automatic insights, funnel analytics, and robust search and segmentation all without the need to manually tag your sites code. Meet FullStory, the app that captures all your customer experience data in one powerful, easy-to-use platform.
UserTesting enables every organization to deliver the best customer experience powered by human insights. With UserTestings on-demand human insights platform, companies across industries make accurate customer-first decisions at every level, at the speed business demands. With UserTesting, product teams, marketers, digital and customer experience executives confidently and quickly create the right experiences for all target audiences, increasing brand loyalty and revenue. UserTesting helps organizations to create the best customer experience powered by human insights.
Sprinklrs mission is to help the worlds most loved brands create happy customers. We do this with the worlds first Customer Experience Management (CXM) platform, which enables one-to-one, human connections at scale across 25+ different communication channels such as Twitter, Facebook, and Instagram. Headquartered in New York City with 1,400 employees in 22 offices, Sprinklr works with more than 1,200 of the worlds most valuable brands, including: McDonalds, Nike and Microsoft. Sprinklr is an enterprise software platform built to manage customer experiences at scale.
SurveyMonkey CX is a turn-key NPS solution with powerful features designed to collect, understand, and act on your customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels to increase response rates. Identify improvement areas using advanced analytics - from key driver analysis to industry benchmarks. Take action faster by quickly closing the loop with customers. Easily share insights with your team using custom reports, data exporting, and integrations. The best NPS solution for business. Get actionable insights to grow your business with SurveyMonkey CX.
Collect.chat is an interactive chatbot that collects data from your website visitors by asking scripted questions - 24/7, fully on auto-pilot. Whenever a user response is recorded, you get an email notification. Anyone can build the chatbot with zero coding knowledge and install it in seconds. You can collect leads, feedbacks and book meetings with your customers. Integrate the chatbot with any tool you use in your workflow. Chatbot making platform to create chatbots that automatically collects data from website visitors.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of your product to pave the way to Aha!. Quickly improve onboarding for new signups, trigger interactive tips when it's relevant and help users understand the value, all without writing any code. Userpilot also helps you Increase user retention, and stimulate feature discovery as your product evolves. Userpilot helps product, UX & customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Code-Free.
Measure and improve your customer experience with surveys that you can build in minutes. Create beautiful, mobile-friendly surveys with GetFeedback's easy-to-use survey builder. Embed survey questions in email with one-touch email functionality. Measure and understand your responses with real-time Dashboards and Text Analytics. Integrate with Salesforce for faster, better CX insights. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other apps. GetFeedback is easy-to-use survey software that helps you send better surveys and collect better feedback.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform.
Give your customers the experience they deserve with interactive online training programs. Guide your customers with learner paths and recommended content and take them down the path to success. With the Thought Industries learning platform, you're able to build unique client training experiences for each client and distribute training materials at scale. Offer moment-of-need learning by embedding your training into your software to provide help where your clients most need it. The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Feedbackly is a all-in-one feedback tool that turns feedback into sales and growth automatically through the entire customer journey. Create customizable surveys and publish them simultaneously on any sales/communication channel; Then analyze the responses in our industry-leading dashboard and in customer journey specialized analytics tool. Leverage the concept of customer journey mapping to track satisfaction levels with precision. Then use this insight to make sound business decisions. All-in-one feedback suite with omnichannel distribution, visual customization and survey creation through the customer journey.
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques. An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
With Dovetail, researchers, designers, and product managers can store user research data in one place, analyze qualitative data to discover patterns and insights, and share research findings with the rest of their organization. Featuring a rich text collaborative editor, inline tagging, images and files, insights, sentiment analysis, a great user experience, and world-class support, Dovetail is cloud research software you'll want to use, all for an affordable price. Streamline user research and decide what to do next with Dovetail, cloud-based user research software youll love.
SmileBack is a customer satisfaction platform, built to be simple to use, but deep on insights. After every service transaction, one click from your customers on one of three emojis unlocks a world of increased customer loyalty, boosted morale and higher retention. We remove the pains that stop customers giving feedback - SmileBack users see review response rates over 40%. And with advanced reporting and analytics, you'll always know how satisfied your customers are. Collect more customer feedback with a simple to implement and simpler to use smiley face CSAT survey.
Kustomer is the omnichannel customer experience platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences not resolve tickets. Built with intelligent automation, Kustomer scales to meet the needs of any contact center and business by unifying data from multiple sources and enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Kustomer is the omnichannel customer experience platform for enterprises focused on delivering standout service, not resolving tickets.
A modern customer experience platform helping businesses to create personalized interactions at every step of the customer journey, increase audience involvement and gather better data. With brandquiz users can easily create and publish lead pages & promotions for lead acquisition, quizzes & personality tests for lead qualification & segmentation, price calculators & digital sales assistants for sales conversion and product & customer satisfaction surveys for measuring customer experience. A modern customer experience platform helping businesses create personalized interactions at every step of the customer journey.
The only agile Customer Success Management platform designed to provide complete visibility into your customers so you can do the right work at the right time and fully scale your best practices. Bolstra is ideal for medium sized to large enterprise B2B companies who have recurring revenue streams and deliver high value services
Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
Delighted is the top-rated online survey tool for gathering, analyzing, and acting on customer feedback. In minutes, you will have branded, multi-channel surveys that are optimized for high response rates. Trusted by Uber, Cisco, Slack, Bonobos, Instacart, Target, and thousands of other brands to measure, understand, and improve the customer experience. Starting price at $0/Year Delighted is the easiest and fastest way to gather and act on customer, employee, partner and vendor experience insights.
Feedback Lite is a fully customizable survey tool for website owners. With Feedback Lite you can add a simple to use feedback tab to your website and begin to survey your website visitors using an array of flexible feedback forms designed to help you and your business learn more about what your customers are really thinking. Feedback Lite is a customer feedback tool designed to assist website owners and operators to survey their visitors.
Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Built by Wix to support over 120 million users, its now available for any business. And its free. Wix Answers comes with a customizable knowledge base, robust ticketing system, built-in call center and embeddable help widget. Actionable insights gives you all of the data you need to track your business progress. With Wix Answers, you can build better, longer-lasting relationships Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.
iGrafx delivers proven ROI to the largest enterprises in the world. Our Digital Transformation Engine is a platform that captures, communicates and automates the alignment of strategy, people, processes, and technology. This is why millions of users worldwide, including 2/3 of the Fortune 100 and 5 of 10 largest banks, use iGrafx to unite and transform their organizations: modeling operations, identifying and mitigating risks, achieving compliance and automating business processes. iGrafx delivers proven ROI to the largest enterprises in the world.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time. Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
Surveypal delivers an experience management platform that empowers organizations to capture and analyze feedback insights from various sources such as mobile, web, social media, and customer support. You can integrate Surveypal into any CRM system, including Microsoft Dynamics, Zendesk, and Salesforce. The combination of CRM and Surveypal's CEM solutions effectively improves the customer experience in every interaction with your current or potential customers. Surveypal is an online survey platform that empowers users to improve the customer experience and optimise the customer journey.
Customers feedback - ratings, thoughts and ideas via their cell phone (SMS, Voice and Web - NOT an app!) at the point of experience. Includes integrated analysis and alert management so the business knows how it is performing and can fix any issue, even talk to the customer - BEFORE that customer defects or worse, defects and complains on line. All issues are tracked until completion, so closing the feedback cycle and ensuring operational improvement. Customer experience solution for on the spot customer feedback via cell phone - that helps stop customer defection.
Keatext is an AI-powered text analytics platform that synthesizes in seconds large volumes of feedback from multiple channels (such as open-survey questions, online reviews and social media posts) to produce actionable insights delivered on one comprehensive dashboard. Keatext requires no setup, and features multilingual analysis and context-sensitive, industry-agnostic understanding, as well as automatic visualization of correlations and trends with immediate report-sharing capabilities. Keatext synthesizes large volumes of unstructured feedback data from multiple channels & gives you actionable insights in a dashboard.
Improve your Amazon seller rating through powerfully effective, automated feedback/product review requests, and a whole lot more. Improve your Amazon seller rating through powerfully effective, automated feedback/product review requests, and a whole lot more.
Collect, manage, and analyze in-app customer feedback, on websites and mobile apps (iOS, Android). Get notified instantly when you receive new feedback by email, or via your group chat system (Slack, etc). Doorbell integrates with your favourite project management systems, so you can easily create tasks based on the feedback (Pivotal Tracker, Trello, Jira, etc). Other features include automatically generated screenshots, sentiment analysis of all feedback, and lots more! Collect, manage, and analyze in-app customer feedback, on websites and mobile apps (iOS, Android).
CloudCherry is a SaaS-based, Real-Time Customer Feedback Collection and Customer Experience Analytics product to track, measure & improve Customer Experience. With CloudCherry, your business can identify the factors that are bringing Customer Experience down, measure key metrics like the Net Promoter Score and the unique Customer Delight score, discover actionable insights into consumer behavioral patterns and address any customer complaint or query in real-time, as soon as it occurs. Cloudcherry is a Real-Time Customer Experience Analytics product to track & measure Customer Delight
Go beyond traditional analytics and truly understand your customers. Go beyond traditional analytics and truly understand your customers.
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback. Don't waste time cobbling together point solutions when you can get a single platform that gives you all the tools to listen, analyze and close the loop with customer bases and internal teams of any size. UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback.
Clicktools by CallidusCloud is the premium survey software for business. Hundreds of organizations rely on it to improve customer experience by collecting, centralizing, and acting on customer feedback. Start your free trial to take advantage of enterprise-class features including dozens of question types, smart CRM mapping, dynamic text and questions, multi-language, mobile-friendly surveys, reporting, text analysis and translation, and more. Clicktools is the premium survey software for business. Hundreds of organizations rely on it to improve customer experience.
CCM solution that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform. CCM solution that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform.
Oracle offers a complete, cloud-enabled customer experience (CX) solution; differentiate your company across all channels, touch points, and interactions. Complete, cloud-enabled customer experience solution; differentiate your company across all channels, touch points, and interactions.
From neighborhood restaurants to international, multi-concept hospitality groups, SevenRooms empowers operators to create and cultivate meaningful, direct relationships with guests and deliver exceptional guest experiences. The reservation, seating and guest engagement platform gives operators the tools they need to develop direct relationships with guests, boosting revenue and enabling personalized service and marketing. A reservation, seating & guest engagement platform for restaurants, hotels, nightclubs & entertainment venues.
Survaider is a SaaS-based Customer Experience Management solution which helps brands to measure, understand, and improve customer experience. It aggregates customer opinions from all available channels like direct feedback, social media, review websites, CRM, and helpdesk and helps businesses in measuring loyalty and satisfaction scores to improve their service quality. Customer experience management solution for businesses. Let's you listen to the voice of your customers, and act on it in real time.
CX platform which helps everyone in the organization make smarter and informed decisions by listing to customers. CX platform which helps everyone in the organization make smarter and informed decisions by listing to customers.
Amazon feedback software and Amazon product review software that helps merchants get more feedbacks and product reviews, improve seller reputation, & increase sales. With an easy user interface, customizable templates and campaign rules that convert, FeedbackFive is an important tool in the seller's arsenal. Amazon feedback and product review software that helps merchants get more improve seller reputation, & increase sales.
The easiest and fastest way to test your website, app or prototype with real users. See videos of your users and their screens, success and satisfaction metrics are collected and calculated automatically. The easiest and fastest way to test your website, app or prototype with real users. See videos of your users and their screens.
Intouch Insight's powerful customer experience software helps brands drive business improvements through better experiences. Collect feedback and seamlessly combine it with data from any source such as CRM, POS, and financials to connect CX to overall business performance. The platform includes unlimited role-based and journey map dashboards, automated case management tools, and Action Campaign technology to help businesses make proactive improvements to CX. Intouch Insight's powerful customer experience software helps brands drive business improvements through better experiences.
Feedback tool for websites and apps that lets you build a better product and make better decisions with visual feedback. Feedback tool for websites and apps that lets you build a better product and make better decisions with visual feedback.
Centercode is the leading Customer Validation solution for gathering and prioritizing customer insights so teams can deliver market-dominating products. Enterprise and high-growth tech companies use the platform's centralized community, project, feedback, and reporting features to scale their customer testing efforts and make informed product decisions. The leading platform for scaling the customer and employee testing efforts of enterprise and high-growth technology companies.