Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Software-ondersteuningsdiensten
Software-ondersteuningsdiensten zijn helpdesks voor specifieke software. Deze medewerkers zijn uitgebreid getraind en vertrouwd met het product waarvoor ze ondersteuning bieden. Ze verschillen van medewerkers van de algemene klantenondersteuning die mogelijk weinig technische kennis hebben of problemen niet goed kunnen oplossen. Software-ondersteuningsdiensten kunnen bij alles helpen, van installatie tot probleemoplossing.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Software-ondersteuningsdiensten
Hoewel IT-professionals bij een mkb de meeste technische problemen kunnen oplossen, is het voor deze kleine teams met beperkte hulpmiddelen moeilijk om diepgaande kennis op te doen van alle softwaresystemen, vooral nieuwe. Door te werken met software-ondersteuningsdiensten kunnen bugs en andere problemen veel sneller en effectiever worden verholpen.
Gerelateerde termen
- Haptische technologie
- WAN (Wide-Area Network)
- Intranet
- SLO (Service-Level Objective)
- Beveiligingsindeling, -automatisering en -respons
- Schaalbaarheid
- SLA (Service Level Agreement)
- Software as a Service (SaaS)
- Identiteits- en toegangsbeheer (IAM)
- Datacenter
- AR (Augmented Reality)
- Synchroon
- Multitenancy
- CIO (Chief Information Officer)
- IT-diensten
- Autorisatie
- SOA (Service-oriented Architecture)
- PaaS (Platform as a Service)
- MSP (Managed Services Provider)
- SIEM (Security Information and Event Management)