ITSM (IT Service Management)-tools

Met ITSM-tools (IT Service Management) kunnen mkb's hun IT-services beheren. Deze tools vergemakkelijken veel IT-taken, zoals: - voorkomen dat cybercriminelen gegevens stelen; - vermindering van downtime;  - verbetering van klantenservice; - zorgen dat werknemers IT-technologieën correct gebruiken; - verhogen van de productiviteit. Verschillende ITSM-tools hebben verschillende functies. Al deze tools verbeteren echter de manier waarop IT-teams de werkzaamheden in hun organisatie beheren. Infrastructuur- en bedrijfsvoeringsmanagers, IT-serviceteams en andere professionals kunnen ITSM-tools gebruiken voor de verbetering van: - klantenservice; - kwaliteit van de service; - naleving van de wetgeving inzake gegevensbescherming.

Wat mkb-bedrijven moeten weten over de ITSM (IT Service Management)-tools

Mkb-bedrijven gebruiken deze technologie om hun IT-activiteiten effectiever te maken. In tegenstelling tot sommige grotere bedrijven, overleven deze organisaties het mogelijk niet als hun systemen voor lange tijd zijn uitgeschakeld of als hackers hun klantgegevens stelen.

Gerelateerde termen

Gerelateerde categorieën