Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

C/IM-software (Crisis/Incident Management)

C/IM-software (Crisis/Incident Management) helpt bedrijven te reageren op noodsituaties en andere problemen. Dit programma beheert de activiteiten van het personeel en andere kritieke betrokkenen in reactie op een crisis of incident, met behulp van een consequente en snelle aanpak om zo snel mogelijk weer tot een normale situatie te komen. Een oplossing voor incidentenbeheer zou kunnen bestaan uit het ontwikkelen en onderhouden van een crisiscommunicatieplan, het samenwerken met andere beveiligingsteams van de onderneming aan een samenhangende reactie, het bijhouden van de activiteit en het communiceren over veranderingen in het proces van incidentenbehandeling, het beheren van de kosten met boekhoudsoftware voor kleinbedrijven, het inroosteren van werknemers naar hun beschikbaarheid en het verzamelen van situationeel bewustzijn over noodgevallen.

Wat mkb-bedrijven moeten weten over de C/IM-software (Crisis/Incident Management)

Bedrijven in sectoren als de gezondheidszorg en financiën zouden vooral moeten overwegen C/IM-software te gebruiken, omdat de risico's op dit gebied groot zijn. Deze software, die realtime informatie geeft en stap-voor-stap instructies bevat over wat werknemers en teamleiders nu moeten doen, kan mkb-bedrijven helpen zich voor te bereiden op en om te gaan met potentiële noodsituaties. Voorbereiding kan kleinbedrijven helpen dure schade te voorkomen en hun bedrijfsvoering in moeilijke tijden op peil te houden.

Gerelateerde termen