Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Incident management software

Incident management software stroomlijnt rapportage over en oplossing van IT-serviceproblemen, en ook EHS en eventuele beveiligingsincidenten in het veld en in de hele organisatie.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Incident management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

109 resultaten

Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern 24/7 SOC, geen jaarlijks contract vereist. Meer informatie over ConnectWise SIEM
ConnectWise SIEM (voorheen Perch) biedt bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern SOC (Security Operations Center). Verdedig je tegen inbreuk op zakelijke e-mail, accountovernames en kijk verder dan je netwerkverkeer. Het team van bedreigingsanalisten doet al het vervelende werk voor je, waardoor de ruis wordt geëlimineerd en alleen geïdentificeerde en geverifieerde bedreigingen worden doorgestuurd om actie op te ondernemen. ConnectWise SIEM is gebouwd met meerdere gebruikers en helpt je klanten veilig te houden met uitstekende bedreigingsinformatie. Meer informatie over ConnectWise SIEM

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Site24x7 waarschuwt DevOps- en IT-teams om proactief problemen op te lossen voordat ze de klanten beïnvloeden. Meer informatie over Site24x7
Voorkom downtime en fouten als nooit tevoren en versnel de digitale ervaring van je klanten met Site24x7. Bewaak je websites, servers, netwerken en toepassingen vanaf één platform. Stel drempels in voor kritieke statistieken en ontvang waarschuwingen wanneer een drempel wordt overschreden. Integreer met ITSM- (IT Service Management) en samenwerkingstools zoals Slack, ServiceDesk Plus, Jira, PageDuty, OpsGenie, Zapier en Moogsoft, en ontvang waarschuwingen via e-mail, sms, spraakoproep en pushmelding. Meer informatie over Site24x7

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
iLert is een platform voor IT-alarmering, oproepbeheer en uptime-monitoring waarmee DevOps-teams sneller op incidenten kunnen reageren. Meer informatie over iLert
iLert is een platform voor IT-alarmering, oproepbeheer en uptime-monitoring waarmee DevOps-teams sneller op incidenten kunnen reageren. iLert integreert naadloos met je monitoringtools en breidt ze uit met betrouwbare alarmering, oproepplanning en automatische escalaties. Meer informatie over iLert

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
GRC-oplossing voor geïntegreerd risicobeheer voor het beheer van je informatiebeveiligingsprogramma's voor naleving en risicobeheer. Maakt naleving eenvoudig en laagdrempelig. Meer informatie over StandardFusion
Compliance Management voor het technisch georiënteerde MKB en informatiebeveiligingsteams van grote ondernemingen. Elimineer het ongemak van het werken met spreadsheets door één enkel registratiesysteem te gebruiken voor alles wat gerelateerd is aan naleving van voorschriften en risico's. StandardFusion is een cloudgebaseerd SaaS- of lokaal platform dat de naleving van informatiebeveiliging eenvoudig, toegankelijk en schaalbaar maakt. Beheer de naleving van meerdere standaarden; ISO, SOC, NIST, HIPAA, AVG, PCI-DSS, FedRAMP en meer. Verbind wat je organisatie doet, met wat je organisatie moet doen. Meer informatie over StandardFusion

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Dit klantenserviceplatform geeft elke servicemedewerker innovatieve tools en gebundelde gegevens.
Lever goede service en een flexibele medewerkerservaring vanaf elke locatie. Geef medewerkers een holistisch beeld van elke klant, of ze nu in het contactcenter zijn of op afstand werken. Optimaliseer en breid je service uit door gebruik te maken van AI en door populaire ondersteuningskanalen, zoals telefoon, berichten en chat, rechtstreeks te integreren in de werkruimte van de medewerker. Los zaken sneller op door geautomatiseerde processen te combineren met eenvoudige toegang tot de volledige details, context en geschiedenis van elke zaak en klantinteractie. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
De incidentbeheerfuncties van Freshservice helpen de acceptatie van self-service te bevorderen, repetitieve taken te automatiseren en de productiviteit te verhogen.
Freshservice is een ITSM-oplossing in de cloud. Het biedt krachtige mogelijkheden voor incidentbeheer, die nauw worden geïntegreerd met andere ITSM-processen zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen. Je kunt gebruikers via verschillende kanalen tickets laten opsturen, zoals e-mail, ondersteuningsportal, chat enz. Het slimme ticketformulier verwijdert zelfs triviale problemen door relevante artikelen uit de kennisbank te suggereren. Je IT-team kan de toewijzing van tickets automatiseren en standaardreacties gebruiken om de productiviteit verder te verhogen. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
End-to-end incidentbeheer geïntegreerd in het Datadog-platform. Geen contextwisseling of handmatige processen.
Incidentbeheer van Datadog stelt DevOps-teams en SRE's (Site Reliability Engineering) in staat om hun workflows voor incidentrespons van begin tot eind effectiever te beheren, waardoor tijd en frustratie worden bespaard wanneer het er het meest toe doet. Gebruikers kunnen incidenten in de Datadog-app automatisch opsporen, beoordelen en oplossen, en de monitoringgegevens van over het hele platform raadplegen. Stel je teams in staat om moeiteloos op één plek incidenten te creëren, bij te houden en samen te werken tijdens het oplossen van problemen, met incidentbeheer van Datadog. Meer informatie over Datadog

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over Splunk Enterprise

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid. Meer informatie over PagerDuty

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Cloudgebaseerde toepassing voor prestatiebeheer waarmee bedrijven de software-ontwikkelomgeving kunnen analyseren en visualiseren.
Cloudgebaseerde toepassing voor prestatiebeheer waarmee bedrijven de software-ontwikkelomgeving kunnen analyseren en visualiseren. Meer informatie over New Relic

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Zoho Creator is software voor de ontwikkeling van toepassingen met weinig code waarmee je aangepaste, mobiel-klare apps bouwt om je bedrijf te runnen.
Een veilige werkplek is een efficiënte werkplek. Met deze app voor het volgen van incidenten kun je incidenten registreren, ze classificeren op impact en urgentie, ze toewijzen aan geschikte teams, de voortgang volgen en mogelijke problemen melden. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten.
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over OpsGenie

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Incidentbeheerplatform dat helpt bij het voorkomen, beheren en oplossen van IT-incidenten voordat ze bedrijfsproblemen worden.
xMatters is een platform voor incidentbeheer waarmee bedrijven IT-incidenten kunnen voorkomen, beheren en oplossen. Van de Global 2000 tot kleine werkgroepen en innovatieve DevOps-teams, organisaties over de hele wereld vertrouwen op het xMatters-platform voor de beschikbaarheid van digitale diensten om technologische problemen op te lossen voordat ze bedrijfsproblemen worden. Met het xMatters-integratieplatform kunnen organisaties belangrijke processen automatiseren met de tools die ze al gebruiken, zoals ServiceNow, Splunk, Jira en Slack. Meer informatie over xMatters

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia is de toonaangevende noodcommunicatiesoftware. Het tweerichtingsberichtensysteem en de bewakingsservices helpen je mensen veilig, geïnformeerd en verbonden te houden tijdens alle fasen van een noodgeval. Stroomlijn meldingen op alle apparaten met de intuïtieve, gebruiksvriendelijke interface. Onboarding is snel en moeiteloos, en de uitstekende klantenondersteuning is 24/7 beschikbaar. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren.
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Biedt een toonaangevend platform voor kritieke communicatie en gegevens dat wordt vertrouwd om levens te helpen redden.
Het massanotificatiesysteem brengt het juiste bericht op het juiste moment naar de juiste gebruiker vanaf elk apparaat met internetverbinding. Stuur je bericht binnen enkele seconden van overal naar overal. Er zijn slechts drie klikken nodig om waarschuwingen te verzenden in alle communicatiemodi. Rave Alert voldoet aan de CAP-normen en stelt je in staat onmiddellijk waarschuwingen te verzenden via sms, e-mail en spraakberichten, en ze tegelijkertijd te verzenden naar IPAWS-OPEN, WebEOC en digitale displays. Dit zorgt ervoor dat jouw doelgroep je berichten zo snel mogelijk ontvangt. Meer informatie over Rave Alert

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Al meer dan 30 jaar de meest vertrouwde EHSQ-software voor het garanderen van klantensucces.
Cority is de meest vertrouwde EHSQ-software voor het garanderen van klantensucces. Het uitgebreide SaaS-platform van Cority helpt organisaties om EHSQ-informatie veilig te beheren voor afdelingen, regio's en de hele wereld. Cority wordt al vertrouwd door meer dan 800 organisaties in 70 landen om wereldwijde naleving te garanderen, risico's te beperken, procedures te standaardiseren, operationele uitmuntendheid te verwezenlijken en medewerkers veilig, gezond en productief te houden. Meer informatie over Cority

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind.
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer