Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Incident management software

Incident management software stroomlijnt rapportage over en oplossing van IT-serviceproblemen, en ook EHS en eventuele beveiligingsincidenten in het veld en in de hele organisatie.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Incident management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
101 resultaten
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Cloudgebaseerde toepassing voor prestatiebeheer waarmee bedrijven de software-ontwikkelomgeving kunnen analyseren en visualiseren. Meer informatie over New Relic
Cloudgebaseerde toepassing voor prestatiebeheer waarmee bedrijven de software-ontwikkelomgeving kunnen analyseren en visualiseren. Meer informatie over New Relic

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Site24x7 waarschuwt DevOps- en IT-teams om proactief problemen op te lossen voordat ze de klanten beïnvloeden. Meer informatie over Site24x7
Voorkom downtime en fouten als nooit tevoren en versnel de digitale ervaring van je klanten met Site24x7. Bewaak je websites, servers, netwerken en toepassingen vanaf één platform. Stel drempels in voor kritieke statistieken en ontvang waarschuwingen wanneer een drempel wordt overschreden. Integreer met ITSM- (IT Service Management) en samenwerkingstools zoals Slack, ServiceDesk Plus, Jira, PageDuty, OpsGenie, Zapier en Moogsoft, en ontvang waarschuwingen via e-mail, sms, spraakoproep en pushmelding. Meer informatie over Site24x7

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Helpt organisaties bij het automatiseren van de incidentrespons, het optimaliseren van personeel en verminderen van de kosten, het bereiken van een snellere reactie op de aanvalsketen en nog veel meer. Meer informatie over Swimlane
Helpt organisaties bij het automatiseren van de incidentrespons, het optimaliseren van personeel en verminderen van de kosten, het bereiken van een snellere reactie op de aanvalsketen en nog veel meer. Je kunt leren hoe je de respons op incidenten kunt verbeteren door het gratis e-boek over het automatiseren van incidentreacties te downloaden. Meer informatie over Swimlane

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Dit klantenserviceplatform geeft elke servicemedewerker innovatieve tools en gebundelde gegevens.
Lever goede service en een flexibele medewerkerservaring vanaf elke locatie. Geef medewerkers een holistisch beeld van elke klant, of ze nu in het contactcenter zijn of op afstand werken. Optimaliseer en breid je service uit door gebruik te maken van AI en door populaire ondersteuningskanalen, zoals telefoon, berichten en chat, rechtstreeks te integreren in de werkruimte van de medewerker. Los zaken sneller op door geautomatiseerde processen te combineren met eenvoudige toegang tot de volledige details, context en geschiedenis van elke zaak en klantinteractie. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
De incidentbeheerfuncties van Freshservice helpen de acceptatie van self-service te bevorderen, repetitieve taken te automatiseren en de productiviteit te verhogen.
Freshservice is een ITSM-oplossing in de cloud. Het biedt krachtige mogelijkheden voor incidentbeheer, die nauw worden geïntegreerd met andere ITSM-processen zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen. Je kunt gebruikers via verschillende kanalen tickets laten opsturen, zoals e-mail, ondersteuningsportal, chat enz. Het slimme ticketformulier verwijdert zelfs triviale problemen door relevante artikelen uit de kennisbank te suggereren. Je IT-team kan de toewijzing van tickets automatiseren en standaardreacties gebruiken om de productiviteit verder te verhogen. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
End-to-end incidentbeheer geïntegreerd in het Datadog-platform. Geen contextwisseling of handmatige processen.
Incidentbeheer van Datadog stelt DevOps-teams en SRE's (Site Reliability Engineering) in staat om hun workflows voor incidentrespons van begin tot eind effectiever te beheren, waardoor tijd en frustratie worden bespaard wanneer het er het meest toe doet. Gebruikers kunnen incidenten in de Datadog-app automatisch opsporen, beoordelen en oplossen, en de monitoringgegevens van over het hele platform raadplegen. Stel je teams in staat om moeiteloos op één plek incidenten te creëren, bij te houden en samen te werken tijdens het oplossen van problemen, met incidentbeheer van Datadog. Meer informatie over Datadog

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid. Meer informatie over PagerDuty

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over Splunk Enterprise

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Zoho Creator is software voor de ontwikkeling van toepassingen met weinig code waarmee je aangepaste, mobiel-klare apps bouwt om je bedrijf te runnen.
Een veilige werkplek is een efficiënte werkplek. Met deze app voor het volgen van incidenten kun je incidenten registreren, ze classificeren op impact en urgentie, ze toewijzen aan geschikte teams, de voortgang volgen en mogelijke problemen melden. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Incidentbeheerplatform dat helpt bij het voorkomen, beheren en oplossen van IT-incidenten voordat ze bedrijfsproblemen worden.
xMatters is een platform voor incidentbeheer waarmee bedrijven IT-incidenten kunnen voorkomen, beheren en oplossen. Van de Global 2000 tot kleine werkgroepen en innovatieve DevOps-teams, organisaties over de hele wereld vertrouwen op het xMatters-platform voor de beschikbaarheid van digitale diensten om technologische problemen op te lossen voordat ze bedrijfsproblemen worden. Met het xMatters-integratieplatform kunnen organisaties belangrijke processen automatiseren met de tools die ze al gebruiken, zoals ServiceNow, Splunk, Jira en Slack. Meer informatie over xMatters

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten.
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over OpsGenie

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia is de toonaangevende noodcommunicatiesoftware. Het tweerichtingsberichtensysteem en de bewakingsservices helpen je mensen veilig, geïnformeerd en verbonden te houden tijdens alle fasen van een noodgeval. Stroomlijn meldingen op alle apparaten met de intuïtieve, gebruiksvriendelijke interface. Onboarding is snel en moeiteloos, en de uitstekende klantenondersteuning is 24/7 beschikbaar. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Biedt een toonaangevend platform voor kritieke communicatie en gegevens dat wordt vertrouwd om levens te helpen redden.
Het massanotificatiesysteem brengt het juiste bericht op het juiste moment naar de juiste gebruiker vanaf elk apparaat met internetverbinding. Stuur je bericht binnen enkele seconden van overal naar overal. Er zijn slechts drie klikken nodig om waarschuwingen te verzenden in alle communicatiemodi. Rave Alert voldoet aan de CAP-normen en stelt je in staat onmiddellijk waarschuwingen te verzenden via sms, e-mail en spraakberichten, en ze tegelijkertijd te verzenden naar IPAWS-OPEN, WebEOC en digitale displays. Dit zorgt ervoor dat jouw doelgroep je berichten zo snel mogelijk ontvangt. Meer informatie over Rave Alert

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Al meer dan 30 jaar de meest vertrouwde EHSQ-software voor het garanderen van klantensucces.
Cority is de meest vertrouwde EHSQ-software voor het garanderen van klantensucces. Het uitgebreide SaaS-platform van Cority helpt organisaties om EHSQ-informatie veilig te beheren voor afdelingen, regio's en de hele wereld. Cority wordt al vertrouwd door meer dan 800 organisaties in 70 landen om wereldwijde naleving te garanderen, risico's te beperken, procedures te standaardiseren, operationele uitmuntendheid te verwezenlijken en medewerkers veilig, gezond en productief te houden. Meer informatie over Cority

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind.
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren.
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden. Meer informatie over ContentKing

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Verbeter de bedrijfsprestaties en rapportage op het gebied van bedrijfsvoering, milieu, sociale zaken en governance met behulp van cloudsoftware op basis van best practices.
De uitgebreide, cloudgebaseerde VGM-software van Benchmark ESG™ | Gensuite voor het beheer van risico's en naleving, VGM, duurzaamheid, productbeheer en verantwoorde sourcing. Al meer dan 20 jaar vertrouwen meer dan 120 bedrijven op Benchmark voor intuïtieve, op beste praktijken gebaseerde procesfunctionaliteit met een snel rendement en superieure klantenservice. Met deze software kunnen organisaties hun ESG-programma's operationaliseren en belangrijke belanghebbenden wereldwijd voorzien van gegevens van investeringskwaliteit. Meer informatie over Benchmark Gensuite EHS

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
De QMS-oplossing van Intellect verbetert de productkwaliteit en operationele efficiëntie, wat resulteert in meer omzet en tevreden klanten.
Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de kwaliteit van de activiteiten verbetert en de totale kwaliteitskosten met 40% verlaagt. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Met geautomatiseerde workflowfunctionaliteit kan je nu de tijd die wordt besteed aan het handmatig uitvoeren van taken verkorten. Apps omvatten documentcontrole, werknemerstraining, auditbeheer, CAPA en non-conformiteit. Meer informatie over Intellect QMS

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren.
Safesite is een gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren. Meer dan 4.000 bedrijven vertrouwen op het Safesite-platform om veiligheidsinspecties en -audits uit te voeren, de betrokkenheid bij teamveiligheid te vergroten en elke werknemer in hun organisatie te stimuleren om veiligheidskampioen te worden. Meer informatie over Safesite

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Eén cloudgebaseerd HSE-platform om aan al je veiligheidsvereisten te voldoen. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.
Donesafe is de alles-in-één software voor gezondheid, veiligheid en milieu die je managementsysteem verbindt, van werknemers in het veld tot het managementteam in de bestuurskamer. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om HSE-gegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten. Meer informatie over HSI Donesafe

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Monitoring en prestatie-/belastingtestoplossingen van ondernemingskwaliteit voor websites, webtoepassingen, infrastructuur, API's en meer.
Dotcom-Monitor biedt prestatiebewaking en belasting-/stresstestoplossingen om de beschikbaarheid, functionaliteit, uptime en schaalbaarheid van je websites, webtoepassingen, API's en IT-infrastructuur te garanderen. Met website-controle en prestatietestmogelijkheden van ondernemingskwaliteit biedt Dotcom-Monitor alle functies die je teams nodig hebben, zoals testen in echte browsers, realtime dashboards en waarschuwingen, wereldwijde locaties, scripts op basis van aanwijzen en klikken en integraties van derden. Meer informatie over Dotcom-Monitor

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Nieuwe generatie van incidentbeheersoftware die is ontworpen voor rapportage van verliesperiodes, statistieken, en meldingen om het beheer te stroomlijnen.
Incidentbeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, incidentrapporten, verliesperiodes, logboekgeschiedenis, workflowgoedkeuringen, meldingen, waarschuwingen en documenten. Biedt ondersteunende modules om gebeurtenissen, incidenten, contracten, verzekeringen, claims, blessures, loongegevens en middelen bij te houden. Werkt in alle sectoren en wordt aangeboden in volledig gehoste of zelfgehoste versies met professionele ondersteuning en training. Integreert met andere software. Krachtig, zeer aanpasbaar en gebruikersvriendelijk. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Software voor informatiebeveiliging en naleving voor risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer en meer.
Tandem Security & Compliance Software is een innovatief pakket van tools voor informatiebeveiliging en compliance management dat wordt gebruikt door meer dan 1400 Amerikaanse financiële instellingen. De producten omvatten: risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer, management van social media, auditbeheer, phishing, cyberbeveiliging en meer. Softwarefuncties omvatten veilige documentopslag, een onbeperkt aantal gebruikers, rollen en verantwoordelijkheden, taken, e-mailherinneringen en geweldige ondersteuning. Meer informatie over Tandem Software

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
HammerTech is een cloudgebaseerd, alles-in-één mobiel platform voor veldactiviteiten dat operationele efficiëntie, kwaliteit en veiligheid garandeert.
Ga voor een proces zonder aanraken. HammerTech biedt online inschrijvingen, virtuele oriëntaties, contactloze vergaderingen met virtuele handtekeningen en contactloos aan- en afmelden om teams veilig en gezond te houden. Op het platform kan je de oriëntatie en monitoring van de apparatuur, vergunningbeheer, JBZ- en SDS-beheer, veiligheidsplannen, audits, compliance, observaties, inspecties, punchlists en meer beheren binnen één mobiel, configureerbaar platform. Consolideer je apps en ga voor alles in één. Meer informatie over HammerTech

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Bekroond tot beste software voor milieu, gezondheid en veiligheid 2022 - eenvoudig, aanpasbaar, kosteneffectief en gebruiksvriendelijk. Automatiseer en digitaliseer ISO 45001/ISO 14001.
Effivity is software voor milieu, gezondheid en veiligheid die is gevalideerd door gebruikers in meer dan 120 landen voor beheer van milieu, gezondheid en veiligheid. Bereik 100% conformiteit aan ISO 14001/45001-normen met incidentbeheer, inspecties, non-conformiteit, nalevingsverplichtingen, werkvergunningen, risicobeheer en interne auditmodules van wereldklasse. Verkrijg bruikbare inzichten en neem weloverwogen beslissingen met behulp van configureerbare dashboards en geavanceerde rapportage en analyse. Meer informatie over Effivity

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
iLert is een platform voor IT-alarmering, oproepbeheer en uptime-monitoring waarmee DevOps-teams sneller op incidenten kunnen reageren.
iLert is een platform voor IT-alarmering, oproepbeheer en uptime-monitoring waarmee DevOps-teams sneller op incidenten kunnen reageren. iLert integreert naadloos met je monitoringtools en breidt ze uit met betrouwbare alarmering, oproepplanning en automatische escalaties. Meer informatie over iLert

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
WorkClout centraliseert digitale inspecties, corrigerende maatregelen, veiligheids- en kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en gegevensrapportage.
WorkClout helpt frontlijnmedewerkers bij het stroomlijnen van hun veiligheids- en kwaliteitsinspecties, gegevensrapportage, werkinstructies, ISO-naleving, corrigerende maatregelen en kennisopbouw. Dit platform is met name geschikt voor bedrijven in de sectoren productie, bouw, gezondheidszorg, detailhandel, faciliteiten-/vastgoedbeheer en transport. Dit platform heeft een zeer aanpasbare ontwerpfunctie voor inspectiesjablonen en rapportage van wereldklasse. WorkClout is beschikbaar op iOS, Android en desktop. Meer informatie over WorkClout

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Ontdek hoe Fusion jouw incidentbeheerprogramma volwassen kan maken.
Het Fusion Framework®-systeem biedt gebruikers toegang tot realtime gegevens en een krachtig incidentencentrum dat op elk apparaat beschikbaar is. Gebruikers krijgen een op maat gemaakt beeld van een evenement terwijl het plaatsvindt om elke keer het beste resultaat te garanderen. Werk plannen dynamisch bij naarmate een incident zich aanpast aan elke situatie. Door middel van Fusion-rapporten na afloop van een actie kan je organisatie continu succes stimuleren op basis van geleerde lessen. Meer informatie over Fusion Framework System

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern 24/7 SOC, geen jaarlijks contract vereist.
ConnectWise SIEM (voorheen Perch) biedt bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern SOC (Security Operations Center). Verdedig je tegen inbreuk op zakelijke e-mail, accountovernames en kijk verder dan je netwerkverkeer. Het team van bedreigingsanalisten doet al het vervelende werk voor je, waardoor de ruis wordt geëlimineerd en alleen geïdentificeerde en geverifieerde bedreigingen worden doorgestuurd om actie op te ondernemen. ConnectWise SIEM is gebouwd met meerdere gebruikers en helpt je klanten veilig te houden met uitstekende bedreigingsinformatie. Meer informatie over ConnectWise SIEM

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
De software van Resolver voor fysieke beveiliging biedt een end-to-end totaaloplossing voor het reageren op, rapporteren en onderzoeken van incidenten.
Meer dan 1000 van 's werelds grootste organisaties vertrouwen op de software van Resolver voor incidentbeheer. Volg incidentstatistieken en rapporteer en analyseer op intelligente wijze over incidentgegevens. Krijg meteen de antwoorden die je nodig hebt, identificeer de mogelijkheden om de bescherming van je organisatie te versterken en rapporteer over het risico, de omvang en de verliezen in verband met incidenten op basis van de geschatte financiële impact. De Command Center-toepassing combineert alarmbeheer, dispatch van beveiligingspersoneel en activiteitenregistratie in één centraal systeem. Meer informatie over Resolver

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
Form.com is een ondernemingsplatform voor web- en mobiele oplossingen voor formulieren. Het platform biedt een flexibel ontwerp en geavanceerde functies die kunnen worden gebruikt voor het stroomlijnen van elk proces van gegevensverzameling dat formulieren gebruikt om gegevens vast te leggen, zowel online als offline, zowel op kantoor als in het veld. Met JavaScript- en SOAP-API's kun je de Form.com-oplossing gemakkelijk integreren met de bestaande softwaretoepassingen van je bedrijf, waardoor er een naadloze omgeving voor je bedrijfsprocessen wordt gecreëerd. Meer informatie over FORM OpX

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Het platform belt de juiste persoon in je team wanneer je site uitvalt.
Better Uptime is een platform voor infrastructuurbewaking dat de juiste persoon in je team belt als er iets misgaat. Plan wachtdiensttaken, ontvang nuttige waarschuwingen en werk sneller dan ooit samen aan het oplossen van incidenten. Met een prachtige merkeigen statuspagina op je domein houd je je gebruikers op de hoogte. Gemaakt om in je workflow te passen met meer dan 100 integraties. Meer informatie over Better Uptime

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Milieu-, gezondheids- en veiligheidsprofessionals worden in staat gesteld om op de werkplek incidenten te voorspellen en te voorkomen en de veiligheidsprestaties te verbeteren.
Veiligheidssoftware van eCompliance is uitstekend voor het verbeteren van de deelname van werknemers aan veiligheid. De mobiele app van eCompliance verbindt werknemers met het hoofdkantoor en creëert zo een tweerichtingsgesprek, zodat veiligheidsleidinggevenden snellere, op feiten gebaseerde beslissingen kunnen nemen en de directieleden een ongeëvenaard beeld krijgen van veiligheidsrisico's in hun hele bedrijf. eCompliance heeft als missie om 1 miljoen incidenten te voorkomen en biedt daarvoor een realtime veiligheidsomgeving, waardoor organisaties de milieu-, gezondheids- en veiligheidsprestaties kunnen verbeteren. Meer informatie over EcoOnline eCompliance

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Met de op ITIL afgestemde processen van HaloITSM is het nog nooit zo eenvoudig geweest om incidenten te beheren en te voldoen aan SLA's (Service Level Agreements).
Omdat HaloITSM is ontwikkeld in overeenstemming met het ITIL Best Practice Framework, kan het al je verschillende soorten oproepen afhandelen, en nog steeds de ITIL-standaard voor helpdesks volgen. Dit omvat ITIL incidentenbeheer, waarbij alledaagse verzoeken met een veelheid aan stappen en acties moeten worden bijgehouden. HaloITSM is direct out-of-the-box afgestemd op ITIL, wat betekent dat je je klanten kunt laten zien dat de norm waar je naartoe werkt hoog is en boven de sectornorm ligt. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Centraliseer en vereenvoudig nalevingscontrole om risico's te beheersen, efficiëntie te vergroten en een veranderend regelgevingslandschap voor te blijven.
Meer mensen vertrouwen op VelocityEHS dan de vijf grootste concurrenten samen. Deze CAPA-software geeft je de vrijheid om acties voor al je EHS-activiteiten op één plek te beheren en daarover te rapporteren. Je kunt snel taken toewijzen, automatisch escalerende e-mailmeldingen instellen en zorgen voor vervolgacties. Stel je voor dat je controles, inspecties, incidenten, verandermanagement en training allemaal vanuit één dashboard worden uitgevoerd. De bekroonde software voor een geweldige prijs. Binnen twee tot vier weken volledig functioneel. Meer informatie over VelocityEHS

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Mobiele, offline beveiliging, kwaliteit, gezondheid en veiligheid, milieu- en faciliteitsaudits, beoordelingen, rapportage en analyse op elk apparaat.
Audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie! Meer informatie over Falcony

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Krijg in realtime een holistisch beeld van al je incidenten. Voorkom, beheer en los ze op met deze robuuste software voor incidentbeheer.
Met deze software kunnen eindgebruikers tickets aanmaken en het tickettype eenvoudig definiëren. Wanneer er een ticket wordt aangemaakt, wordt er een melding naar alle gebruikersgroepen verzonden. De eindgebruiker ontvangt ook een melding wanneer er een update in het ticket plaatsvindt. Het helpt de manager om tickets toe te wijzen op basis van het probleem. Met het platform kunnen toegewezen personen de uitgevoerde reparaties en gemaakte kosten in elk ticket registreren. Je kunt gegevens filteren op basis van de gebruikersgroepen, prioriteit, datums en status van tickets. Herinneringen en escalaties van tickets op basis van de SLA's. Meer informatie over Asset Infinity

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
De software voor incidentbeheer stemt logbeheer, monitoring, chat-tools en meer op elkaar af voor een gecentraliseerd kijkje in de systeemstatus.
Met VictorOps worden oproepdiensten meer dan gedekt. De software voor incidentbeheer stemt logbeheer, monitoring, chat-tools en meer op elkaar af voor een kijkje in de systeemstatus vanuit één enkel venster. Met behulp van deze IT- en DevOps-systeemgegevens worden geautomatiseerde waarschuwingen, gecentraliseerde informatie en essentiële documentatie ondersteund. Teams ontvangen contextrijke meldingen en werken multifunctioneel samen om een snelle, efficiënte oplossing van incidenten en verminderde downtime mogelijk te maken. Meer informatie over Splunk On-Call

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegevens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited. Meer informatie over Motadata ServiceOps

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren.
Deepser is moderne ITSM-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je alle diensten op één platform beheren en ondersteuningsverzoeken organiseren, de klanttevredenheid verbeteren en het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren. Deepser is modulair en schaalbaar: ticketing, CMDB (Configuration Management Database), ITAM (IT asset management), CRM enz. Het maakt een snelle implementatie en verschillende integraties mogelijk. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Alle functies zijn inbegrepen in de lage prijs van de licentie: het is handig en afgestemd op je behoeften. Meer informatie over Deepser

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR-tool.
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR. De software heeft een groot aantal functies, waaronder een aanpasbaar rapportageformulier en geavanceerd rapportbeheer, die beide beschikbaar zijn in 113 talen. De software is AVG-conform en ISO 27001-gecertificeerd. FaceUp voldoet aan de EU-klokkenluidersrichtlijn. De software wordt vertrouwd door 2700 organisaties van elke omvang over de hele wereld. Probeer FaceUp uit met een gratis proefperiode van 14 dagen. De software kan binnen 5 minuten worden ingesteld. Meer informatie over FaceUp Whistleblowing System

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • IT-incidentenbeheer
  • Audittrail
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiemanagement
  • Wachtdiensten plannen
  • Status bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer