141 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Enablon biedt complete software voor HSE-, risico- en duurzaamheidsbeheer op de markt, ontworpen voor Fortune 500-bedrijven. Meer informatie over Safety & Incident Management Software
De Enablon software voor veiligheid en incidentbeheer stelt grote en complexe organisaties in staat om optimale veiligheid op de werkplek, minimale operationele onderbrekingen en out-of-the-box naleving van de regelgeving te garanderen met de toonaangevende softwaretoepassing voor incidentbeheer. De software biedt geavanceerde capaciteiten en helpt bij het naleven, rapporteren, voorspellen en voorkomen van incidenten door een proactief platform te bieden om risico's te minimaliseren. Meer informatie over Safety & Incident Management Software
De Enablon software voor veiligheid en incidentbeheer stelt grote en complexe organisaties in staat om optimale veiligheid op de werkplek, minimale operationele onderbrekingen en out-of-the-box nalevin...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Online servicedesk voor probleemtracering die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. En het voldoet bovendien aan ITIL. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Robuuste functies voor incidentbeheer, waaronder belangrijke functies zoals workflowautomatisering, maken probleemtracering eenvoudig. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor probleemoplossing en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor probleemoplossing en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samen...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Meer informatie over ScriptRunner for Jira
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Pas workflows aan, bewerk projecten in bulk en automatiseer alles wat je maar kunt bedenken - allemaal met één eenvoudige interface met weinig code. ScriptRunner is de meest populaire Jira-app op de Atlassian Marketplace, en is een must-have voor elke Jira-beheerder die zijn exemplaar wil schalen, best practices wil afdwingen, het bijhouden en beheren van problemen wil verbeteren en complexere bedrijfsprocessen in Jira wil modelleren. Meer informatie over ScriptRunner for Jira
ScriptRunner voor Jira is de ultieme alles-in-één tool om je Jira-implementatie uit te breiden, te automatiseren en aan te passen. Pas workflows aan, bewerk projecten in bulk en automatiseer alles wat ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (ITIL/ITSM Help D...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Alcea IssueTrack is een teamgerichte, webgebaseerde tool voor het volgen van problemen, die verschillende tracks bevat voor al je traceringsbehoeften. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te dwingen zich op de meest kritieke problemen te concentreren. Alcea levert een optimale workflow door het juiste eigenaarschap te behouden en mensen bewust te houden van hun meest dringende verantwoordelijkheden. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor het volgen en oplossen van klantproblemen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor het volgen en oplossen van klantproblemen. Los tickets eenvoudig op en houd problemen van klanten op elk kanaal in de gaten: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail, sociale media. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams van elke omvang, zoals Uber, Airbnb, Slack en LendingClub, Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor het volgen en oplossen van klantproblemen. Los tickets eenvoudig op en houd problemen van klanten op elk kanaal in de gaten: sms, web...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Webgebaseerde, krachtige software voor IT-servicebeheer die zowel het ITIL-kader als elke reeds aanwezige interne workflow ondersteunt. Meer informatie over VisionFlow
VisionFlow is een flexibel en uitgebreid softwarepakket voor IT-servicebeheer. Door de activiteiten in je ITSM-processen te automatiseren maak je ze zeer efficiënt. VisionFlow is een krachtige oplossing voor elke IT-organisatie, omdat het de informatiestroom tussen teams en afdelingen eenvoudig en naadloos laat verlopen. Het ondersteunt het algemeen geaccepteerde ITIL-kader, maar kan ook eenvoudig worden aangepast aan elke reeds aanwezige interne workflow. Meer informatie over VisionFlow
VisionFlow is een flexibel en uitgebreid softwarepakket voor IT-servicebeheer. Door de activiteiten in je ITSM-processen te automatiseren maak je ze zeer efficiënt. VisionFlow is een krachtige oplossin...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ong...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt fun...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Stroomlijn probleemmeldingen en hou de voortgang bij met Wrike-software voor werkbeheer. Meer informatie over Wrike
Wrike verkort de tijd voor het oplossen van problemen door werkprocessen te optimaliseren. Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team met ingebouwde formulieren inkomende foutmeldingen stroomlijnt, automatisch correcte teams toewijst en de voortgang bijhoudt op tijdlijnen of kanban-borden. Begin vandaag nog. Meer informatie over Wrike
Wrike verkort de tijd voor het oplossen van problemen door werkprocessen te optimaliseren. Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team met ingebouwde formulieren inkomende foutmeldingen stroomli...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Moderne, webgebaseerde software voor probleemoplossing die door meer dan 40.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een modern trackingsysteem voor problemen dat wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om problemen op te sporen en te beheren. Freshdesk werkt met traditionele kanalen zoals e-mail, telefoon, sociale media en chat, en kan ook worden toegevoegd aan je mobiele app voor het vastleggen van problemen die zich onderweg voordoen. Freshdesk verhoogt de productiviteit van agenten met een hele reeks automatiseringen, interne game-mechanica en meer. De rapportagesuite is uitgebreid en biedt managers een snel overzicht van de grootste knelpunten in de helpdesk. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een modern trackingsysteem voor problemen dat wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om problemen op te sporen en te beheren. Freshdesk werkt met traditionele kanalen zoals e-mail, tel...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Jira is een complete probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira
Jira is de probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te vol...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement met een onbeperkt aantal projecten, taken en subtaken. Het wordt geleverd met tijdregistratie, workflows voor taakautomatisering, Gantt-diagram, documentbeheer en tools voor taaksamenwerking, zoals groepschat en videoconferentie. Klantrelatiebeheer en een helpdesk zijn ook beschikbaar. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd hebben zich geregistreerd bij Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement met een onbeperkt aantal projecten, taken en subtaken. Het wordt geleverd met tijdregistratie, workflows voor taakautomatisering, Gantt...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leid...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
SpiraTeam biedt een complete oplossing voor het bijhouden van fouten en problemen die je gehele testproces beheert. Meer informatie over SpiraTest
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor kwaliteitsborging die vereisten, releases, tests, defecten en problemen in één omgeving beheert, met end-to-end traceerbaarheid. Met SpiraTest kun je fouten en problemen snel en gemakkelijk registreren en vastleggen. Nadat je ze hebt vastgelegd kun je de geregistreerde problemen en defecten doorzoeken, toewijzen, volgen en beheren met behulp van krachtige SpiraTest-dashboards. Categoriseer je gelogde defecten in verschillende typen, elk met een aanpasbare workflow, en analyseer de kwaliteit van een systeem tijdens zijn gehele levenscyclus. Meer informatie over SpiraTest
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor kwaliteitsborging die vereisten, releases, tests, defecten en problemen in één omgeving beheert, met end-to-end traceerbaarheid. Met SpiraTest kun je foute...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Remote logging, crash reporting, in-app user feedback for app developers. Bugfender logs virtually everything for any given user. Meer informatie over Bugfender
Bugfender is a cloud-hosted remote logging tool that enables you to find bugs before your users do. Get fast remote access to your mobile or web application logs for any user in real-time - wherever they are in the world. Bugfender goes beyond standard crash reporting and logs virtually everything, even when the device is offline. Gain instant visibility with in-app user feedback and fix bugs faster than ever, so you can make your users happy and earn those crucial 5-star ratings. Meer informatie over Bugfender
Bugfender is a cloud-hosted remote logging tool that enables you to find bugs before your users do. Get fast remote access to your mobile or web application logs for any user in real-time - wherever t...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Halo Service Desk is één enkele tool om het traceren van problemen te centraliseren. Meer informatie over Halo Service Desk
Halo Service Desk is een servicedesk-softwareoplossing die door iedereen kan worden gebruikt. Met out-of-the-box-functionaliteit zoals Incident Management, SLA's, change- en projectmanagement en realtime projectdashboards. De tool is gemakkelijk aanpasbaar en je kunt synchroon blijven met één gecentraliseerd systeem terwijl je de IT afstemt op de zakelijke behoeften. Meer informatie over Halo Service Desk
Halo Service Desk is een servicedesk-softwareoplossing die door iedereen kan worden gebruikt. Met out-of-the-box-functionaliteit zoals Incident Management, SLA's, change- en projectmanagement en realti...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
IssuTrax is een flexibele oplossing voor probleemopvolging en werkorderbeheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste niveau van klantenservice te bieden. IssuTrax stroomlijnt binnenkomende problemen en wijst ze automatisch toe aan het juiste team via een flexibel workflowsysteem om het juiste eigenaarschap te handhaven, waardoor het personeel de details krijgt die nodig zijn om zich te concentreren op hun meest directe taken en het management een realtime beeld van de activiteit heeft. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste ni...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Zoho Desk is effectieve software voor probleemoplossing die zorgt voor procesautomatisering met foutloos volgen, waardoor je klantenservice eenvoudiger wordt.
Zoho Desk is effectieve webgebaseerde software voor probleemoplossing die zorgt voor een betrouwbaar proces voor het opsporen van problemen, foutloos blijft werken en de klantenservice eenvoudig maakt voor alle betrokkenen. Geavanceerde procesautomatisering, feedbacklussen, casemanagement, aanpasbare dashboards en rapporten maken Zoho Desk een eenvoudige manier om problemen sneller te traceren en op te lossen. De cyclus voor het volgen van het probleem begint wanneer de klant je bedrijf zijn/haar vragen stelt, en eindigt wanneer de klant feedback geeft over de ondersteuning die hij/zij heeft ontvangen.
Zoho Desk is effectieve webgebaseerde software voor probleemoplossing die zorgt voor een betrouwbaar proces voor het opsporen van problemen, foutloos blijft werken en de klantenservice eenvoudig maakt ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor probleemtracking en helpdesk met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
TeamSupport verbetert het tracken van problemen en verlaagt de kosten. Het is gebouwd voor B2B-helpdesks die externe klanten ondersteunen en biedt meer dan alleen een ticketsysteem – het is een compleet probleemtrackingpakket dat de communicatie en samenwerking tussen je helpdesk, andere teams in het bedrijf en je klanten vereenvoudigt. TeamSupport is volledig aanpasbaar en schaalbaar met een robuuste klantendatabase, ondersteuning voor meerdere kanalen en de beste rapportage. Het helpt je om de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport verbetert het tracken van problemen en verlaagt de kosten. Het is gebouwd voor B2B-helpdesks die externe klanten ondersteunen en biedt meer dan alleen een ticketsysteem – het is een complee...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Bespaar kostbare tijd, bereik snellere werkticket-oplossingen en verbeter je SLA's via de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, je behaalt snellere werkticket-oplossingen, verbetert je SLA's en verspilt minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rappo...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Los problemen sneller op en lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd gew...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Je favoriete software voor het opsporen van problemen wordt geleverd met volledige ondersteuning. Neem contact op met een Issuetrak-expert en configureer vandaag nog een softwareoplossing.
Je vraagstuk over het opsporen van problemen is hun passie. Praat met een expert en ontvang een oplossing op maat die de snelheid en nauwkeurigheid verbetert. Laat e-mail en spreadsheets voor wat ze zijn en bespaar uren per dag. Issuetrak biedt al meer dan 15 jaar probleemopsporing aan duizenden bedrijven. De naam zegt het al. Je ontvangt persoonlijke aandacht en relaties worden opgebouwd die belangrijk zijn voor klanten. Niet alle oplossingen voor het opsporen van problemen passen bij elk bedrijf - de juiste configuratie wordt aangepast en overleg vindt plaats voorafgaand aan de lancering.
Je vraagstuk over het opsporen van problemen is hun passie. Praat met een expert en ontvang een oplossing op maat die de snelheid en nauwkeurigheid verbetert. Laat e-mail en spreadsheets voor wat ze zi...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist.
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist.
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Een eenvoudige, snelle en schaalbare foutopsporingsapplicatie waarmee je fouten eenvoudig kunt beheren en geweldige producten op tijd kunt leveren.
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin tot het einde volgen, zodat je geweldige producten altijd op tijd kunt bouwen en verzenden. Stel automatische meldingen, bedrijfsregels en aangepaste workflows in om fouten sneller te volgen en af te sluiten. Definieer realistische verwachtingen voor je klanten en overtref ze met Service Level Agreements.
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin t...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a produ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol....
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Een oplossing die zich richt op foutenrapportage, feedback voor klanten en bètatesten, gebruikersbetrokkenheid, crashmeldingen en meer. Integreer nu!
Instabug biedt in-app feedback en bugrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor probleemopsporing. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetailleerde omgevingsrapporten voor ontwikkelaars kunt bieden. Het integratieproces duurt minder dan een minuut en de resultaten zijn uitstekend! De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing.
Instabug biedt in-app feedback en bugrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor probleemopsporing. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscomm...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Software voor het volgen van problemen waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen voor klantenondersteuning eenvoudig kan beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor het volgen van problemen die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is online software voor het volgen van problemen die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale m...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Taiga is het projecttool voor multifunctionele agile teams. Het heeft alle benodigde functies, en is heel eenvoudig om mee te beginnen
Taiga is een eenvoudige en intuïtieve en tegelijkertijd krachtige projectbeheertool voor multifunctionele agile teams. Het heeft een rijke en complete functieset (inclusief backlog, sprintplanning, burn-down grafiek, Kanban-bord, Epics, issue tracking, wiki) en uitgebreide customizationopties. Tegelijkertijd is het heel eenvoudig om te beginnen door de intuïtieve gebruikersinterface.
Taiga is een eenvoudige en intuïtieve en tegelijkertijd krachtige projectbeheertool voor multifunctionele agile teams. Het heeft een rijke en complete functieset (inclusief backlog, sprintplanning, bur...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en tickets tijdig op te lossen. Gebaseerd op het PhaseWare Tracker-productpakket bieden de oplossingen voor het bijhouden van problemen een aanpasbare en configureerbare, responsieve set tools om je bedrijf te helpen het proces voor het volgen van problemen te stroomlijnen, de werklast effectief te beheren, de productiviteit te verhogen en direct van invloed te zijn op het resultaat.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Een volledig managed service-beheerpakket dat teams helpt snel en nauwkeurig problemen te tracken, op te lossen en te rapporteren.
OTRS is een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie en vele andere functies voor probleemoplossing. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel kunnen reageren op problemen en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Probeer de software om problemen te tracken vandaag nog.
OTRS is een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie en vele andere functies voor probleemoplossing. Professionals in ITSM, klantenserv...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige mu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Meld visuele fouten en problemen rechtstreeks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana en meer.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars weten te reproduceren is nog nooit zo eenvoudig geweest. Diepe integratie met de bestaande hulpprogramma's van je team voor het bijhouden van problemen – Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab en meer – betekent dat je je team niet hoeft te trainen voor nieuwe tools en workflows.
Marker.io maakt het gemakkelijk voor testers en product stakeholders om visuele feedback rechtstreeks aan ontwikkelaars te rapporteren. Fouten vastleggen, annoteren en rapporteren die ontwikkelaars wet...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machin...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je toepassing in realtime te controleren en erop te reageren.
Sentry biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je stack in realtime te monitoren en erop te reageren. Sentry verzamelt en voegt belangrijke context toe om traces te stapelen en informeert je over de gebruikers, services en servers die zijn getroffen. Voor het eerst kan elke ontwikkelaar direct inzicht krijgen in hoe zijn productiecode werkelijke gebruikers beïnvloedt en problemen automatisch beoordelen en oplossen als onderdeel van zijn bestaande workflow.
Sentry biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je stack in realtime te monitoren en erop te reageren. Sentry verzamelt en voegt belangrijke context toe om traces te stapelen en info...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems....
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Probleemopsporingssoftware is berucht om zijn reactieve werking, wat resulteert in een eindeloze stroom van terugkerende problemen zonder enig teken van preventie of toezicht. Alloy Navigator biedt je de mogelijkheid om eenvoudig gemeenschappelijke oplossingen te documenteren en te delen met klanten en technici via een intuïtieve Kennisbank. Het biedt intelligente dashboards die servicepatronen helpen herkennen en helpt je bij het vinden van de oorzaken van je probleem, zodat deze afnemen naarmate het serviceniveau stijgt.
Probleemopsporingssoftware is berucht om zijn reactieve werking, wat resulteert in een eindeloze stroom van terugkerende problemen zonder enig teken van preventie of toezicht. Alloy Navigator biedt je ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
De eenvoudigste probleemtracking- en taakbeheersoftware voor teams van 2 tot 200 werknemers. Beheer projecten en klanten allemaal op één plek.
De eenvoudigste probleemtracking- en taakbeheersoftware voor teams van 2 tot 200 werknemers. Houd taken bij binnen je bedrijf of voor je externe cliënten en/of klanten. DoneDone wordt gewaardeerd door softwareteams, marketingteams, professionele servicebedrijven, wervingsmanagers en klantenondersteuningsteams. Bugs opsporen. Taken bijhouden. Projecten bijhouden. Sollicitanten bijhouden. Klantactiviteiten bijhouden. Verzoeken om technische ondersteuning bijhouden. Klantenserviceaanvragen bijhouden. Beheer projecten en klanten allemaal op één plek.
De eenvoudigste probleemtracking- en taakbeheersoftware voor teams van 2 tot 200 werknemers. Houd taken bij binnen je bedrijf of voor je externe cliënten en/of klanten. DoneDone wordt gewaardeerd door ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Innovatieve en gebruiksvriendelijke software voor probleemopsporing voor bedrijven die op zoek zijn naar snelle en flexibele ondersteuningsdiensten. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Cloudgebaseerde software voor probleemopsporing en helpdesk met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om klanten en interne gebruikers op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven.
Cloudgebaseerde software voor probleemopsporing en helpdesk met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in s...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Verzamel gebruikersfeedback en bugs door je gebruikers een geannoteerde screenshot via hun browser te laten indienen. Maak feedback geven belangrijk.
Usersnap is een feedbackplatform voor klanten en een visuele oplossing voor foutopsporing voor iedereen die werkt aan een webproject en webgebaseerde toepassingen. Sommige klanten zijn grote merken als Facebook, Microsoft, Canva en Bridgestone. Het maakt visuele foutopsporing en feedbackverzameling eenvoudig in je QA (Quality Assurance, kwaliteitsverzekering) of testproces en je kunt je problemen automatisch naar je Jira Software, Asana, Trello, enz. sturen. Verkrijg alle contextgegevens zoals schermgrootte, URL, OS, browserversie, etc.
Usersnap is een feedbackplatform voor klanten en een visuele oplossing voor foutopsporing voor iedereen die werkt aan een webproject en webgebaseerde toepassingen. Sommige klanten zijn grote merken al...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Software voor ontwikkelingsteams met capaciteiten voor projectplanning, samenwerking, agile opsporen van fouten en het volgen van incidenten.
Software met capaciteiten voor projectplanning, samenwerking, agile opsporen van fouten en het volgen van incidenten. Software-ontwikkelingsteams zullen de mogelijkheid waarderen om moeiteloos hun productachterstanden te beheren, releases te plannen en hun snelheid in het voltooien van taken te analyseren.
Software met capaciteiten voor projectplanning, samenwerking, agile opsporen van fouten en het volgen van incidenten. Software-ontwikkelingsteams zullen de mogelijkheid waarderen om moeiteloos hun prod...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op het webgebaseerde platform van Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Dankzij het totaalplatform van Cayzu kunnen helpdeskmedewerkers, teams en workflows de klant op de eerste plaats zetten en merkfans ontwikkelen. Dit platform bevat alle moderne functies die je zou verwachten van een eersteklas oplossing, alleen maakt het ze gemakkelijker te gebruiken. Het platform werkt goed samen met bedrijven die zijn gericht op klantenservice. Automatiseer processen, communiceer overal waar je klanten zich ook bevinden, pas de ervaring aan en rapporteer over feedback en belangrijke statistieken. Het platform is ideaal voor teams met 10-50 medewerkers.
Dankzij het totaalplatform van Cayzu kunnen helpdeskmedewerkers, teams en workflows de klant op de eerste plaats zetten en merkfans ontwikkelen. Dit platform bevat alle moderne functies die je zou verw...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Verbeter continu de kwaliteit, veiligheid en prestaties van je bedrijfsactiviteiten met een volledig op maat gemaakte oplossing die geen IT vereist.
DevonWay-software wordt vertrouwd door grote organisaties met unieke vereisten en is afgestemd op jouw exacte bedrijfsregels, gegevens en workflow, waardoor change management wordt geminimaliseerd en het projectsucces vrijwel wordt gegarandeerd. Klanten zoals NiSource, GE en Rolls-Royce gebruiken deze software om hen te helpen te voldoen aan de ISO 9001-normen, risico's te minimaliseren, de veiligheid te verbeteren en tekortkomingen op te lossen. De in de VS gevestigde experts zijn na de implementatie 24/7/365 beschikbaar om ervoor te zorgen dat je je langetermijndoelen bereikt.
DevonWay-software wordt vertrouwd door grote organisaties met unieke vereisten en is afgestemd op jouw exacte bedrijfsregels, gegevens en workflow, waardoor change management wordt geminimaliseerd en h...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer