Issue tracking software

Issue tracking software helpt organisaties problemen op verschillende afdelingen te controleren, beheren en oplossen, van financiën tot helpdesk. Deze toepassingen houden taken bij zoals vastleggen en oplossing, produceren van rapporten, afdwingen van compliance en optimaliseren van bedrijfsmiddelen. Issue tracking software is vaak webgebaseerd en compatibel met andere softwaretoepassingen. Zie ook: bug tracking software, klachtenbeheer software en helpdesk software.

Waarom Capterra gratis is
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Robuuste functies voor incidentbeheer, waaronder belangrijke functies zoals workflowautomatisering, maken probleemtracering eenvoudig. Meer informatie over Freshservice Online servicedesk voor probleemtracering die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. En daarbij is het ITIL-conform ... Meer informatie over Freshservice
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Verzamel beter bewijs, versnel de corrigerende acties, verbeter de communicatie en hou alles in de gaten. Form.com is een flexibel platform met mobiele apps voor het opsporen en oplossen van problemen in grote, gedistribueerde activiteiten. Form.com gebruikt een methode van "eerst offline" waarmee mobiele gebruikers de klus zonder een internetverbinding kunnen klaren. Integreer met je IT-systemen om de analyse van de hoofdoorzaak te verbeteren en beter te begrijpen wat er op dit moment overal gebeurt. Meer informatie over Form.com Form.com is een flexibel platform voor mobiele apps dat het verzamelen van bewijsmateriaal, het oplossen van problemen en het analyseren van de hoofdoorzaak verbetert. Meer informatie over Form.com
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin tot het einde volgen, zodat je geweldige producten altijd op tijd kunt bouwen en verzenden. Stel automatische meldingen, bedrijfsregels en aangepaste workflows in om fouten sneller te volgen en af te sluiten. Definieer realistische verwachtingen voor je klanten en overtref ze met Service Level Agreements. Meer informatie over Zoho Bugtracker Een eenvoudige, snelle en schaalbare foutopsporingsapplicatie waarmee je fouten eenvoudig kunt beheren en geweldige producten op tijd kunt leveren. Meer informatie over Zoho Bugtracker
Backlog is een tool voor probleemoplossing en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Jira is de probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over JIRA Jira is een complete probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over JIRA
Zoho Desk is effectieve webgebaseerde software voor probleemoplossing die zorgt voor een betrouwbaar proces voor het opsporen van problemen, foutloos blijft werken en de klantenservice eenvoudig maakt voor alle betrokkenen. Geavanceerde procesautomatisering, feedbacklussen, casemanagement, aanpasbare dashboards en rapporten maken Zoho Desk een eenvoudige manier om problemen sneller te traceren en op te lossen. De cyclus voor het volgen van het probleem begint wanneer de klant je bedrijf zijn/haar vragen stelt, en eindigt wanneer de klant feedback geeft over de ondersteuning die hij/zij heeft ontvangen. Meer informatie over Zoho Desk Zoho Desk is effectieve software voor probleemoplossing die zorgt voor procesautomatisering met foutloos volgen, waardoor je klantenservice eenvoudiger wordt. Meer informatie over Zoho Desk
Probleemopsporingssoftware is berucht om zijn reactieve werking, wat resulteert in een eindeloze stroom van terugkerende problemen zonder enig teken van preventie of toezicht. Alloy Navigator biedt je de mogelijkheid om eenvoudig gemeenschappelijke oplossingen te documenteren en te delen met klanten en technici via een intuïtieve Kennisbank. Het biedt intelligente dashboards die servicepatronen helpen herkennen en helpt je bij het vinden van de oorzaken van je probleem, zodat deze afnemen naarmate het serviceniveau stijgt. Meer informatie over Alloy Navigator Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Meer informatie over Alloy Navigator

door Alcea Tracking Solutions

(10 beoordelingen)
Website bezoeken
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te dwingen zich op de meest kritieke problemen te concentreren. Alcea levert een optimale workflow door het juiste eigenaarschap te behouden en mensen bewust te houden van hun meest dringende verantwoordelijkheden. Meer informatie over Alcea IssueTrack Alcea IssueTrack is een teamgerichte, webgebaseerde tool voor het volgen van problemen, die verschillende tracks bevat voor al je traceringsbehoeften. Meer informatie over Alcea IssueTrack

door LiveChat

(1 review)
Website bezoeken
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
ReQtest is een geavanceerde tool voor het bijhouden van problemen, waarmee je problemen kunt vastleggen, bijhouden en beheren. Je kunt problemen bekijken zonder te klikken. De tool heeft krachtige ingebouwde filters waarmee je specifieke probleemrapporten snel kunt vinden. Met ReQtest is het beheren van problemen nog nooit zo moeiteloos geweest. Meer informatie over ReQtest Geavanceerde online tool voor het bijhouden van problemen, die snel problemen controleert en rapporten opstelt, zodat corrigerende maatregelen kunnen worden genomen. Meer informatie over ReQtest
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Pipefy is een intuïtieve tool voor workflowbeheer. Met Kanban- of sprintweergave kunnen teams elk type proces uitvoeren en aanpassen zonder code of IT. Het platform is gebruiksvriendelijk en toch schaalbaar. Bouw moeiteloos en binnen enkele minuten aangepaste workflows, stel proces- en uitvoeringsnormen in en centraliseer de communicatie. Maak gebruik van de processjablonen of ontwikkel een nieuw sjabloon op basis van je unieke workflow. Voorbeelden van de geavanceerde functies zijn automatisering gebaseerd op gebeurtenissen, SLA-tracking en analytische rapporten. Meer informatie over Pipefy Standaardiseer en voer complexe processen en workflows uit via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT nodig is. Meer informatie over Pipefy

door SolarWinds MSP

(6 beoordelingen)
Website bezoeken
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics Customer Experience Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics Customer Experience
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor vereisten en kwaliteitsbeheer die in één omgeving de vereisten, testcases, releases, fouten en problemen van je project beheert, met volledige traceerbaarheid. Nadat je de vereisten van je project hebt gedefinieerd, genereer je de testcases en teststappen die de functionaliteit valideren. Met de modules voor testuitvoering kunnen gebruikers de tests doorlopen en defecten/problemen registreren op het moment dat ze zich voordoen. SpiraTest is volledig webgebaseerd. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over SpiraTest Webgebaseerde software waarmee je betere vereisten kunt schrijven, je testcases kunt beheren en defecten kunt opsporen. Meer informatie over SpiraTest
NetHelpDesk is een in het VK gevestigd bedrijf dat ITIL-conforme ITSM-software biedt die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Met behulp van meer dan 20 jaar ervaring is NetHelpDesk ontwikkeld om een veelzijdige applicatie te bieden met een eenvoudig te gebruiken interface. Kenmerken omvatten: incident-, probleem- en verandermanagement, activabeheer, CMDB, servicecatalogus, telefonie-integratie, mobiele apps. Meer informatie over NetHelpDesk NetHelpDesk is een in het VK gevestigd bedrijf dat ITIL-conforme ITSM-software biedt die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over NetHelpDesk
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets

door ManageEngine

(1 review)
Website bezoeken
Als MKB of grote onderneming is de kans groter dat je een aantal lokale of SaaS-gebaseerde applicaties gebruikt om je bedrijf draaiende te houden. Deze toepassingen omvatten IT-monitoring, logbeheer, projectmanagement, teamsamenwerking en helpdesktools. AlarmsOne kan naadloos worden geïntegreerd met al deze applicaties om je waarschuwingsbeheer te centraliseren in één console. Als een SaaS-gebaseerde applicatie is AlarmsOne altijd en overal toegankelijk. Meer informatie over AlarmsOne Alles-in-één waarschuwingsbeheer voor IT-beheerprogramma's. Meer informatie over AlarmsOne
Freshdesk is een modern trackingsysteem voor problemen dat wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om problemen op te sporen en te beheren. Freshdesk werkt met traditionele kanalen zoals e-mail, telefoon en chat, sociale media en kan ook worden toegevoegd aan je mobiele app voor het vastleggen van problemen die zich onderweg voordoen. Freshdesk verhoogt de productiviteit van agenten met een hele reeks automatiseringen, interne game-mechanica en meer. De rapportagesuite is uitgebreid en biedt managers een snel overzicht van de grootste knelpunten in de helpdesk. Meer informatie over Freshdesk Moderne, webgebaseerde probleemoplossingssoftware die door meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt. Meer informatie over Freshdesk
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement met een onbeperkt aantal projecten, taken en subtaken. Het wordt geleverd met tijdregistratie, workflows voor taakautomatisering, Gantt-diagram, documentbeheer en tools voor taaksamenwerking, zoals groepschat en videoconferentie. Klantrelatiebeheer en een helpdesk zijn ook beschikbaar. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd hebben zich geregistreerd bij Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Instabug biedt in-app feedback en bugrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor probleemopsporing. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetailleerde omgevingsrapporten voor ontwikkelaars kunt bieden. Het integratieproces duurt minder dan een minuut en de resultaten zijn uitstekend! De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing. Meer informatie over Instabug Een oplossing die zich richt op foutenrapportage, feedback voor klanten en bètatesten, gebruikersbetrokkenheid, crashmeldingen en meer. Integreer nu! Meer informatie over Instabug
Wrike verkort de tijd voor het oplossen van problemen door werkprocessen te optimaliseren. Wrike is online werkbeheersoftware waarmee je team met ingebouwde formulieren inkomende foutmeldingen stroomlijnt, automatisch correcte teams toewijst en de voortgang bijhoudt op tijdlijnen of kanban-borden. Begin vandaag nog. Meer informatie over Wrike Stroomlijn probleemmeldingen en hou de voortgang bij met Wrike-software voor werkbeheer. Meer informatie over Wrike
SpeedBase is een Windows-gebaseerde databasesoftware voor desktop pc's waarmee je snel alle soorten bedrijfsinformatie kunt opslaan, beheren en doorzoeken. Je kunt het zowel online als offline uitvoeren op je lokale netwerk, VPN of via je bestaande SQL-server. Het is ook uitermate geschikt om gevoelige gegevens binnen de veiligheid van je pc of gesloten netwerk op te slaan zonder dat je internet of gedeelde servers nodig hebt. Kies simpelweg een van de ingebouwde sjablonen en pas je database zo vaak aan als je wilt, zodat deze perfect past bij jouw bedrijfsstroom. Meer informatie over SpeedBase Professional Creëer je eigen bedrijfsdatabase om informatie zonder codering op te slaan en te beheren. Kan offline worden uitgevoerd en ondersteunt SQL-servers. Meer informatie over SpeedBase Professional
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ServiceDesk Plus Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer. Meer informatie over ServiceDesk Plus

door Harmony Business Systems

(9 beoordelingen)
Website bezoeken
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
VisionFlow is een flexibel en uitgebreid softwarepakket voor IT-servicebeheer. Door de activiteiten in je ITSM-processen te automatiseren maak je ze zeer efficiënt. VisionFlow is een krachtige oplossing voor elke IT-organisatie, omdat het de informatiestroom tussen teams en afdelingen eenvoudig en naadloos laat verlopen. Het ondersteunt het algemeen geaccepteerde ITIL-kader, maar kan ook eenvoudig worden aangepast aan elke reeds aanwezige interne workflow. Meer informatie over VisionFlow Webgebaseerde, krachtige software voor IT-servicebeheer die zowel het ITIL-kader als elke reeds aanwezige interne workflow ondersteunt. Meer informatie over VisionFlow
TeamSupport verbetert het tracken van problemen en verlaagt de kosten. Het is gebouwd voor B2B-helpdesks die externe klanten ondersteunen en biedt meer dan alleen een ticketsysteem – het is een compleet probleemtrackingpakket dat de communicatie en samenwerking tussen je helpdesk, andere teams in het bedrijf en je klanten vereenvoudigt. TeamSupport is volledig aanpasbaar en schaalbaar met een robuuste klantendatabase, ondersteuning voor meerdere kanalen en de beste rapportage. Het helpt je om de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor probleemtracking en helpdesk met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, je behaalt snellere werkticket-oplossingen, verbetert je SLA's en verspilt minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Bespaar kostbare tijd, bereik snellere werkticket-oplossingen en verbeter je SLA's via de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Los problemen sneller op en lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Your issue tracking concerns are our passion. Speak to an expert and get a customized solution improving speed and accuracy. Get off email and spreadsheets and save hours per day. Issuetrak has provided issue tracking to thousands of companies for over 15 years. It's in our name! We provide personalized attention and build relationships that matter with our customers. Not all issue tracking solutions fit every company -- we customize the right configuration and consult with you to launch. Your favorite issue tracking software comes with full support. Contact an Issuetrak expert and configure a software solution today.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
PagerDuty is an agile incident management solution that integrates with ITOps and DevOps monitoring stacks to improve operational reliability and agility. From enriching and aggregating events to correlating them into actionable alerts, PagerDuty streamlines the incident management lifecycle by reducing noise and resolution times. PagerDuty offers hundreds of native integrations with operations tools, as well as automated scheduling, advanced reporting, and guaranteed reliability. Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist.
Het volgen van problemen moet flexibel zijn en passen bij de manier waarop jij werkt. Door servicetickets te maken op basis van je e-mails, aangepaste organisatie en geautomatiseerde taken, zorgt Accelo ervoor dat je servicebedrijf nooit het overzicht kwijtraakt. Dit slimme platform stuurt op intelligente wijze je bedrijfsprocessen aan, waarschuwt je als er iets niet goed gaat en voorspelt de toekomst, zodat je bedrijf efficiënt en winstgevend is. Accelo is de meest complete en flexibele bedrijfssoftware voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven. Met Accelo kun je problemen opsporen vanuit je e-mails, met een aangepaste organisatie en geautomatiseerde taken, zodat je nooit de weg kwijt raakt.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol. Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
HappyFox is online software voor het volgen van problemen die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Software voor het volgen van problemen waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen voor klantenondersteuning eenvoudig kan beheren vanaf meerdere kanalen.
OTRS is a fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that issues are responded to quickly and the best possible service is delivered in a cost-effective way. Try the issue tracking software today. Fully-managed service management suite that helps teams quickly and accurately track, resolve and report on issues.
Marker.io makes it easy for testers and product stakeholders to report visual feedback directly to developers. Capturing, annotating and reporting bugs that developers will know how to reproduce has never been easier. Deep integrations with your team's existing issue tracking tools - Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab and more - means you won't need to train and onboard your team to new tools and workflows. Report visual bugs & issues directly into Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana and more

door SunView Software

(48 beoordelingen)
Profiel bekijken
ChangeGear by SunView Software delivers a robust ITSM solution for enterprise with advanced service management features, ITIL-based modules, an AI and machine learning platform, and more. Get everything you need to easily build, configure, automate, and deploy services for IT and beyond like incident management, problem, change, self-service, HR Onboarding, Facilities, and more. Get started quickly with out-of-the-box essentials. ChangeGear by SunView Software delivers enterprise-grade ITSM that's fast to implement, easy to configure & less costly to maintain.

door Functional Software

(43 beoordelingen)
Profiel bekijken
Sentry provides open-source error tracking to monitor and respond to bugs and crashes anywhere in your stack in real time. Sentry aggregates and adds important context to stack traces and tells you the users, services, and servers that were affected. For the first time, every developer can get instant visibility into how their production code affects real users and automatically triage and resolve issues as part of their existing workflow. Provides open-source error tracking to monitor and respond to bugs and crashes anywhere in your application in real time.
The simplest issue tracking and task management software for teams from 2 to 200. Track tasks within your company or for your external clients and/or customers. DoneDone is loved by software teams, marketing teams, professional service firms, hiring managers, and customer support teams. Track bugs. Track tasks. Track projects. Track job applicants. Track client activities. Track tech support requests. Track customer service inquiries. Manage projects and customers all in one place! The simplest issue tracking and task management software for teams from 2 to 200. Manage projects and customers all in one place!
Software with project planning, collaboration, agile bug and incident tracking capabilities. Software development teams will appreciate the ability to effortlessly manage their product backlogs, plan releases, and analyze their burndown velocity. Software with project planning, collaboration, agile bug and incident tracking capabilities for development teams.
Trusted by large organizations with unique requirements, DevonWay software is tailored to your exact business rules, data, and workflow, minimizing change management and virtually guaranteeing project success. Customers such as NiSource, GE, and Rolls-Royce use our software to help them comply with ISO 9001 standards, minimize risk, improve safety, and resolve deficiencies. Our U.S. based experts are available 24/7/365 after implementation to ensure you meet your goals over the long term. Continuously improve the quality, safety, and performance of your operations with a fully tailored solution that doesn't require IT.
Agiloft Issue Tracking provides the fastest time to value because it slashes the time to configure the solution to your requirements. We can customize it for you live during the demo - so you get a trial system that you can actually use and a fast, affordable deployment. Agiloft addresses even the most sophisticated requirements in record time. Start today with a free custom demo. Winner of Info-Tech analyst awards. Flexible issue tracking ensures a rapid implementation of even the most sophisticated workflows.
Usersnap is a customer feedback platform and visual bug tracking solutionfor everyone working on a web project and web-based applications. Someof our customersare the biggest brands in the world like Facebook, Microsoft, Canva, and Bridgestone. It makes visual bug tracking and feedback collection easy in your QA or testing process and you can send your issues automatically to your Jira Software, Asana, Trello, etc. Get all context data like screen size, URL, OS, browser version, etc. Collect user feedback and bugs by letting your users submit an annotated screenshot in their browser. Make Feedback Matter.
Airbrake provides full stack application monitoring, alerting you in real-time to errors affecting your users. And we give you all the context and root-cause diagnostics you need to fix them quickly. That means less stress for you and a better experience for your users. Airbrake supports all major platforms & languages, integrates with your existing workflow tools, and is trusted by thousands of the world's best engineering teams, including Netflix, Salesforce, Oracle, eBay, Twitch, & Soundcloud Airbrake provides full stack application monitoring, alerting you in real-time to errors affecting your users.
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing voor probleemvolging. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. In tegenstelling tot andere PSA-leveranciers op de markt, zijn de webgebaseerde ticketingcomponenten van Naverisk vanaf de grond opgebouwd binnen het product. Oplossing voor ondersteuning op afstand en ticketing ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen.
IT service management solution built to help growing IT organizations do amazing things. We automate your daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. We do it all by delivering cloud-based service management software thats fast to deploy, and simple to configure. Best of all, your investment is protected. ServiceNow is the only cloud provider to offer an ITSM path to grow your services without the replacement burden. ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
Trusted since 1992 with over 1 million users worldwide, Intelex's Safety Incident Reporting software is a web-based, user-friendly tool for organizations to record, track & report safety incidents, accidents & injuries. Get 360-degree visibility into your safety performance allowing you to quickly report incidents, identify root causes, implement and track corrective & preventive actions & maintain an auditable record of the detection & mitigation of every safety incident. Try It Free Today! Trusted since 1992 with over 1.6 million users worldwide. Record, track and report your safety incidents, accidents and injuries.
QT9 QMS provides businesses with automated, non-technical ways to make managing quality and regulatory compliance items fast, accurate and easy. Connect and collaborate with multiple locations, customers and suppliers anywhere. Easily control documents, approve CAPAs, manage audits, monitor deviations, minimize risk, boost productivity, improve inspections and train employees with complete traceability. Streamline the approval process with FDA compliant 21 CFR Part 11 electronic signatures. Quality Management Software (QMS) made easy. Request a demo of this scalable ISO 9001, ISO 13485, ISO 17025, AS9100 & FDA QMS system.
Planio is a Redmine-based issue tracker. You can create custom workflows personalized to your situation. The Helpdesk makes it easy to manage support tickets. Tight integration with GIT/SVN means you can link your repository commits to issues in Planio. We include free data transfer from other tools and telephone support with every plan. Planio makes managing software projects easy with issue and bug tracking, agile boards and tight integration with GIT/SVN
A cloud issue tracking and help desk software with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows companies to efficiently support customers and internal users from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email, social media, chat, mobile apps). NABD is the only solution with a FULLY functional FREE plan suited for most businesses. Innovative and easy issue tracking software for companies looking for fast and agile support services. FREE life time plan available.
Security incidents like data breaches can go unresolved or unnoticed, often because of a lack of automation, poor communication, or siloed processes. IncidentBond solves this by bringing all security incidents together in one centralized platform, automatically prioritizing them, and applying dynamic workflows. This simplifies the management process and speeds up monitoring and resolution so you can act quickly, easily make changes when processes evolve, and protect the organization. Automated security incident management software that processes and routes SIEM and security tool data for triage and resolution.
Sifter is a simple bug and issue tracker for teams that want their non-technical team members to help with issue tracking. By focusing on ease-of-use, Sifter helps decrease friction and increase participation leading to more bugs found, logged, and fixed. Simple hosted bug and issue tracker designed to work great for both technical and non-technical team members.
Wix Answers is the professional customer support platform with issue tracking functionality. Built by Wix to support over 120 million users, its now available for any business. And its free. Wix Answers comes with a customizable knowledge base, robust ticketing system, built-in call center and embeddable help widget. Actionable insights gives you all of the data you need to track your business¿ progress. With Wix Answers, you can build better, longer-lasting relationships with your custome Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.
Lightweight, smart, elegant and powerful app to manage your tasks/issues with GIT/SVN and Slack integration. - Real-time Collaboration - Crash Reporter - Release note - Activity report. - Integration with Github / Bitbucket / TFS / Subversion - Integration with Slack - API Lightweight, smart, elegant and real-time collaboration app to manage your tasks, issues, crashes, releases
Most task & project management tools dont actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesnt suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.

door CustomAnswers Software

(11 beoordelingen)
Profiel bekijken
CustomAnswers provides a flexible and robust CRM platform that is customizable to a vast array of business processes and workflows. Across all channels of communications, phone , emails, walk-in etc, capture manage and track all interactions. Manage all incoming requests and apply any type of complex custom business processes. Nothing will fall through the cracks. Ensure productivity and efficiency with a reasonably priced yet feature rich CRM for your organization. Powerful flexible and affordable CRM Platform. A MUST HAVE a LOOK at it when looking for a tool suitable to specific business processes

door CounterSoft

(10 beoordelingen)
Profiel bekijken
A leading, .NET based helpdesk ticketing and issue tracking system. Easy to install and maintain, and comes with RESTful API, Apps Framework for easy extension, and Open Source components. Gemini takes care of your help desk operation from ticket creation, through triage and all the way to resolution. Incorporating user-defined Rules and Actions, SLA and integrated with Microsoft Exchange, Office 365, and all other email providers. On Premise & On Demand Enterprise Helpdesk Ticketing & Issue Tracking software. AD/ADFS integration and built for Azure.
Codegiant includes pretty yet powerful tools for agile project management. It is meant to be a single platform for project management. People are loving it as a great alternative to Jira as it is faster with better UI/UX and is free to use for upto 5 users. Codegiant includes issue tracking, hosted Git repositories, continuous integration and documentation in a single platform. Slack Integrations, API integrations are also in place with Codegiant. Issue tracking, continuous integration, and documentation in a single platform. It is free for upto 5 users and unlimited repositories.
A simple yet powerful web based tool for managing your projects. Whether you are a small business or a larger Enterprise, Tickd will help your teams manage tasks and collaborate effectively with it's easy to use interface. It integrates with the tools you already use such as email and Slack, and is mobile friendly removing the barriers to free flowing communication. Built on a secure, scalable platform, Tickd is an inexpensive solution for your business. Sign up now for a free trial A simple yet powerful web based tool for managing your projects. Organise your team's work into projects, milestones and tickets.

door SurveySquare.com

(8 beoordelingen)
Profiel bekijken
Why wait weeks or months to respond to an issue, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer issues, comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management. Manage your issues with our Fully integrated ActionTracker.
Wowdesk is a simple, scablable & powerful issue tracking solution with advanced workflow for managing and automating issues resolution life cycle with smart guidance and SLA at best price. Wowdesk is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com Simple, scablable & powerful issue tracking solution with advanced workflow engine
Gebruik i-Sight casusmanagement software voor het volgen van problemen om ervoor te zorgen dat elk incident wordt vastgelegd, onderzocht en opgelost en dat er niets over het hoofd wordt gezien. Je persoonlijke dashboard is zo geconfigureerd dat het je in één oogopslag de informatie toont die je nodig hebt. Met de robuuste rapportagetool van i-Sight kun je problemen rapporteren per locatie, type, tijd of elke andere gewenste variabele om trends, risicogebieden en trainingsmogelijkheden te ontdekken. i-Sight casusmanagement software biedt robuuste functionaliteit, eenvoudige integratie en de best beschikbare gebruikerservaring.
AuditFindings is a robust issue management system designed for audit and compliance departments. Save time trying to update spreadsheets with current status of issues. With AuditFindings.com, you can assign items to end users and be notified with updates are made to issues. With robust reporting and filtering, you have a single system to manage audit issues. AuditFindings is a robust issue management system designed for audit and compliance departments. Save time managing audit issues.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S. CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Yodiz is leading Agile Scrum Tool & Issue Tracker. With it's innovative UI, simple UX and great set of features, it's probably the best tool. Yodiz has simple pricing model Startups: Free for 3 users Agile + Issue Tracker: $5/user/month Only Issue Tracker: $3/user/month. Yodiz offers all the great features you would love. Product Backlog Epics Sprint Board Release Board Issue Board To-Do list Project Reports Dashboards Realtime-notifications Tagging support Agile Scrum Tool, Issue & Bug Tracker, Agile Project Management, Kanban Agile Board, Issue Tracker
Dude Solutions Help Desk offers a new way for IT teams to work. With streamlined workflows, high-level visibility and data insights, Help Desk empowers technicians to own their work and create a better experience for their users. From request to completion, take control over your work and take back time in your day. Help Desk is a cloud-based IT service support management (ITSSM) solution. With streamlined workflows, high-level visibility and data insights, Dude Solutions Help Desk offers a new way for IT teams to work.
Squadcast is an easy-to-use end-to-end incident response platform that helps tech teams adopt SRE best practices to maximise service reliability, accelerate innovation velocity and deliver outstanding customer experiences. Squadcast is an easy-to-use end-to-end incident response platform that helps tech teams adopt SRE best practices.
Orchard Collaboration is a free, open source ticketing system, project management and collaboration framework build on top of the Orchard CMS. It natively integrates with Orchard CMS and extends its features by allowing its users to collaboratively work on the content or by simplifying communication with the customers. Open source ticketing system, project management and collaboration framework build on top of the Orchard CMS.

door Edgewall Software

(4 beoordelingen)
Profiel bekijken
Cloud-based issue tracking solution for developers that helps mark and manage references between bugs, changesets, files & wiki pages. Cloud-based issue tracking solution for developers that helps mark and manage references between bugs, changesets, files & wiki pages.

door Octopus-ITSM.com

(3 beoordelingen)
Profiel bekijken
Built from the ground up on ITIL best practices and pre-configured for immediate usage, Octopus is a very user-friendly, accessible and constantly evolving application, ideal for small / mid-sized IT depts. Features include incident, service request, problem, change and event management, SLA and automated escalation, CMDB and automated inventory, web portal with custom forms, email notifications for all important events and advanced reporting. Octopus is supported by a unique service package. Helpdesk / IT Service Management software. Document and resolve daily incidents and requests in the most efficient way possible.
Zenput is how top operators make great customer experiences happen. Restaurants and other retail chains such as Dominos, Chipotle, KFC, and 7-Eleven use Zenput to see inside and improve the operations of every location. By making it easy to roll-out, track and enforce compliance with operating procedures and key initiatives, Zenput helps operations leaders collaborate more effectively with employees in the field and in their stores to improve performance and exceed customer expectations. Zenput is how top operators make great customer experiences happen across all of their stores.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically convert emails to tickets and assign them immediately. Analytics and dashboards for quicker and better resolutions. Powerful Online Help Desk Software that helps customer support agents to effectively manage service requests.
TechExcel ServiceWise is a configurable and scalable software suite for help desk management and IT service management. ServiceWise helps automate and streamline IT help desk activities with configurable workflows, process approvals, email integration, IT project management, and integrated knowledge management. The powerful features and the ease of maintenance make ServiceWise a powerful solution for growing IT service organizations. ServiceWise is the comprehensive internal help desk and IT service management solution, whatever your business processes may be.
The new intelligent agile/scrum tool for Time Tracking, Task Management, Issue & Bug Tracking, Feedback Analytics, Release Planning, Development Progress Tracking and Collaboration. Free for small businesses. The new intelligent Agile/Scrum tool for Time Tracking, Task Management, Planning, Analytics, Bug Tracking and more...
Tijd is geld! Er wordt elke dag gewerkt aan het minimaliseren van de tijd en inspanningen, terwijl de productiviteit van je bedrijf wordt gemaximaliseerd. Feedback van klanten wordt gebruikt om de beste prestaties voor de gebruikers te garanderen. ManageMart.com is buitendienstbeheersoftware in de cloud en is de beste oplossing die je bedrijf kan helpen groeien. Krachtige CRM, facturering, schatting, planning, facturatie, tracking, routes, problemen, klantenportal en inloggen door meerdere gebruikers. Volledige financiële, fiscale en beheersrapporten die nodig zijn om een duidelijke cashflow te behouden. ManageMart buitendienstbeheersoftware in de cloud voor je bedrijf.
Serfy - unique maintenance service NETWORK. - For Maintenance Service Companies Serfy is a field service management software, empowering to get tasks from their Clients and manage it to Field staff or Outsource Partners. - For Maintenance Service Buyers Serfy is a FREE and Universal tool to report all kinds of issues to all their Service providers. - Serfy is used mostly by Commercial property management and Facilities companies. Contact us for more. Serfy - unique issue ticketing & field service management NETWORK empowering Providers to connect with their Clients and vice versa.
Mainteno is a cost-effective, award-winning software system that lets you easily track and manage maintenance issues across multiple sites. With Mainteno, any user can easily report a problem by phone or other device, adding photos as required. Managers are then notified, or contractors automatically contacted and progress in resolving the issue is tracked through to completion. Mainteno even keeps all the relevant documentation in one convenient system! Easily track and manage all issues, across multiple sites, through one intuitive interface.

door ExtraView

(1 review)
Profiel bekijken
Download pre-configured solutions, or quickly customize your own tracking solution that conforms to your process and your workflow. Supports mobile and desktop clients. Used by many global corporations. Quickly customize a tracking solution that conforms to unique process and workflow rules.

door Dakota Software

(1 review)
Profiel bekijken
Enables EHS professionals to proactively uncover issues, thereby improving safety and regulatory compliance. Enables EHS professionals to proactively uncover issues, thereby improving safety and regulatory compliance.

door DGrigg Development

(1 review)
Profiel bekijken
Feedback collection and bug tracking tool that allows clients to submit feedback on their website while it's being developed. Feedback collection and bug tracking tool that allows clients to submit feedback on their website while it's being developed.
Software Issue Manager is a WordPress plugin that provides: * 360 degree issue management * Built-in and custom reporting * Built-in system-wide and member level dashboards * Role based content access; project director, manager, team member, and client roles * Advanced resolution collaboration * Ability accept issues from emails with advanced spam control * Issue time tracking with reporting * Issue life-cycle notifications * Advanced issue taxonomy management with contextual coloring WordPress plugin that provides 360 degree enterprise level issue management solution with advanced issue analytics and reporting.
Enablon Safety & Incident Management software covers the entire incident management lifecycle. It allows all events to be reported, investigations managed and corrective action plans monitored. The solution offers comprehensive web and mobile data collection features, expert root cause analysis, and advanced reporting capabilities (OHSAS 18001, RIDDOR, WCB, etc). In addition, built-in best practices can be used to turn incident report data into preventive action plans. Ask for a free demo now! Enablon provides the most complete EHS, Sustainability and Risk Management software solutions on the market with 1000+ global customers

door ThinkMobiles

(1 review)
Profiel bekijken
Major features include: - Upload test objects (.apk, .ipa files or link to the websites) and share a link for it with your project members - Create test plans, manage and edit them - Create, edit, copy and move test cases within modules - Export and import test cases from .CSV file - Create test runs, select test cases from different test plans - Create a bug, if a test case is failed - Use EasyQA SDK to catch crashes and report bugs Test Management Tool to share test builds, write and execute test cases, track bugs and catch crashes.
Futuramo Visual Tickets lets teams, collaborators and business partners effectively exchange ideas, opinions, and requests. With intuitive features to create, edit and share tickets, teams are free of long text explanation and can easily communicate and collaborate. Futuramo Visual Ticket features are made to simplify and shorten tickets exchange by using quick, visual messages. Futuramo Visual Tickets is a cloud-based web app for project communication: ticketing, bug tracking, request management and ideation.

door WebIssues

(1 review)
Profiel bekijken
An open source collaboration tool that helps track issues, tasks, and requests. Supports attachments. An open source collaboration tool that helps track issues, tasks, and requests. Supports attachments.

door iSystain

(1 review)
Profiel bekijken
We provide software to manage HSE risks, demonstrate good governance, and report on your corporate sustainability performance. We provide software to manage HSE risks, demonstrate good governance, and report on your corporate sustainability performance.

door Cuzwork

(1 review)
Profiel bekijken
Ticket tracking made easy and fully customizable. Cuzwork projects enable you to organize and prioritize your projects in a flexible and configurable way. Cuzwork projects enable you to organize and prioritize your projects in a flexible an

door Trakd Innovation

(1 review)
Profiel bekijken
PAZO assists businesses in ensuring that their daily routine activities are carried out effortlessly to invest the time saved on other business processes. The cloud-based app automates the arduous pen and paper-based processes of checklists filing and issues/snags management. With a user-friendly dashboard, businesses can avail a holistic view of the operations carried out at every level. PAZO extends its feature-rich app to various businesses with their core features being checklist scheduling. Cloud-based app that automates the arduous pen and paper-based processes of checklists filing and issues/snags management.
Intuitive and easy-to-use. Deploy in just days, train in 1 hour. Robust, fast & painless reporting for higher quality decision making. Highly customizable without programming or consultants. We offer all our modules with full functionality in a simple product bundle that's perfect for 3 to 25 agents. Starts at $29/agent/month. The Apple MAC of issue tracking.

door TrackStudio

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Hierarchical issue tracking and bug tracking system, created specifically for software development companies. Hierarchical issue tracking and bug tracking system, created specifically for software development companies.

door AdminiTrack

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
AdminiTrack is a premier application service provider (ASP) providing an easy to use, high performance hosted Issue and Defect Tracking Application designed specifically for professional software development teams. AdminiTrack can be accessed from anywhere in the world with just a browser. AdminiTrack lets software development teams focus on developing quality software. Online issue and defect tracking application for software development teams - help desk, support software for application development.