181 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Halo Service Desk is één enkele tool om het traceren van problemen te centraliseren. Meer informatie over Halo Service Desk
Halo Service Desk is een servicedesk-softwareoplossing die door iedereen kan worden gebruikt. Met out-of-the-box-functionaliteit zoals Incident Management, SLA's, change- en projectmanagement en realtime projectdashboards. De tool is gemakkelijk aanpasbaar en je kunt synchroon blijven met één gecentraliseerd systeem terwijl je de IT afstemt op de zakelijke behoeften. Meer informatie over Halo Service Desk
Halo Service Desk is een servicedesk-softwareoplossing die door iedereen kan worden gebruikt. Met out-of-the-box-functionaliteit zoals Incident Management, SLA's, change- en projectmanagement en realti...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Enablon biedt complete software voor HSE-, risico- en duurzaamheidsbeheer op de markt, ontworpen voor Fortune 500-bedrijven. Meer informatie over Enablon Incident Management Software
De Enablon software voor veiligheid en incidentbeheer stelt grote en complexe organisaties in staat om optimale veiligheid op de werkplek, minimale operationele onderbrekingen en out-of-the-box naleving van de regelgeving te garanderen met de toonaangevende softwaretoepassing voor incidentbeheer. De software biedt geavanceerde capaciteiten en helpt bij het naleven, rapporteren, voorspellen en voorkomen van incidenten door een proactief platform te bieden om risico's te minimaliseren. Meer informatie over Enablon Incident Management Software
De Enablon software voor veiligheid en incidentbeheer stelt grote en complexe organisaties in staat om optimale veiligheid op de werkplek, minimale operationele onderbrekingen en out-of-the-box nalevin...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Moderne, webgebaseerde software voor probleemoplossing die door meer dan 40.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een modern trackingsysteem voor problemen dat wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om problemen op te sporen en te beheren. Freshdesk werkt met traditionele kanalen zoals e-mail, telefoon, sociale media en chat, en kan ook worden toegevoegd aan je mobiele app voor het vastleggen van problemen die zich onderweg voordoen. Freshdesk verhoogt de productiviteit van agenten met een hele reeks automatiseringen, interne game-mechanica en meer. De rapportagesuite is uitgebreid en biedt managers een snel overzicht van de grootste knelpunten in de helpdesk. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een modern trackingsysteem voor problemen dat wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om problemen op te sporen en te beheren. Freshdesk werkt met traditionele kanalen zoals e-mail, tel...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Online servicedesk voor probleemtracering die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. En het voldoet bovendien aan ITIL. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Robuuste functies voor incidentbeheer, waaronder belangrijke functies zoals workflowautomatisering, maken probleemtracering eenvoudig. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor probleemoplossing en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor probleemoplossing en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samen...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Jira is een complete probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira
Jira is de probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te vol...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (ITIL/ITSM Help D...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Alcea IssueTrack is een teamgerichte, webgebaseerde tool voor het volgen van problemen, die verschillende tracks bevat voor al je traceringsbehoeften. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te dwingen zich op de meest kritieke problemen te concentreren. Alcea levert een optimale workflow door het juiste eigenaarschap te behouden en mensen bewust te houden van hun meest dringende verantwoordelijkheden. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor het volgen en oplossen van klantproblemen. Los tickets moeiteloos op en volg problemen van klanten via elk kanaal: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail en sociale media. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams van elke omvang, zoals Uber, Slack en LendingClub, Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor het volgen en oplossen van klantproblemen. Los tickets moeiteloos op en volg problemen van klanten via elk kanaal: sms, web, mobiele ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Clubhouse
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Clubhouse
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Webgebaseerde, krachtige software voor IT-servicebeheer die zowel het ITIL-kader als elke reeds aanwezige interne workflow ondersteunt. Meer informatie over VisionFlow
VisionFlow is een flexibel en uitgebreid softwarepakket voor IT-servicebeheer. Door de activiteiten in je ITSM-processen te automatiseren maak je ze zeer efficiënt. VisionFlow is een krachtige oplossing voor elke IT-organisatie, omdat het de informatiestroom tussen teams en afdelingen eenvoudig en naadloos laat verlopen. Het ondersteunt het algemeen geaccepteerde ITIL-kader, maar kan ook eenvoudig worden aangepast aan elke reeds aanwezige interne workflow. Meer informatie over VisionFlow
VisionFlow is een flexibel en uitgebreid softwarepakket voor IT-servicebeheer. Door de activiteiten in je ITSM-processen te automatiseren maak je ze zeer efficiënt. VisionFlow is een krachtige oplossin...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ong...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennis...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Probleemopsporing, foutopsporing of klanttracking? Alles is eenvoudig met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Op zoek naar geweldige gratis software voor het volgen van projecten? Maak kennis met Bitrix24, een populair gratis projectmanagementplatform dat beschikbaar is in 18 talen en wordt gebruikt door meer dan 6 miljoen organisaties in 187 landen. Bitrix24 kan vrijwel alles voor je projecten bijhouden, inclusief foutopsporing, het bijhouden van problemen of het volgen van klanten, maar het is gewoon eenvoudiger om een gratis Bitrix24-account aan te maken en het zelf uit te proberen. Meer informatie over Bitrix24
Op zoek naar geweldige gratis software voor het volgen van projecten? Maak kennis met Bitrix24, een populair gratis projectmanagementplatform dat beschikbaar is in 18 talen en wordt gebruikt door meer ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Oplossing voor ondersteuning op afstand en ticketing ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen. Meer informatie over Naverisk
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing voor probleemvolging. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. In tegenstelling tot andere PSA-leveranciers op de markt, zijn de webgebaseerde ticketingcomponenten van Naverisk vanaf de grond opgebouwd binnen het product. Meer informatie over Naverisk
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing voor probleemvolging. Bovendien kun je tickets ha...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
SpiraTeam biedt een complete oplossing voor het bijhouden van fouten en problemen die je gehele testproces beheert. Meer informatie over SpiraTest
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor kwaliteitsborging die vereisten, releases, tests, defecten en problemen in één omgeving beheert, met end-to-end traceerbaarheid. Met SpiraTest kun je fouten en problemen snel en gemakkelijk registreren en vastleggen. Nadat je ze hebt vastgelegd kun je de geregistreerde problemen en defecten doorzoeken, toewijzen, volgen en beheren met behulp van krachtige SpiraTest-dashboards. Categoriseer je gelogde defecten in verschillende typen, elk met een aanpasbare workflow, en analyseer de kwaliteit van een systeem tijdens zijn gehele levenscyclus. Meer informatie over SpiraTest
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor kwaliteitsborging die vereisten, releases, tests, defecten en problemen in één omgeving beheert, met end-to-end traceerbaarheid. Met SpiraTest kun je foute...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Snelle ontwerpbeoordeling met snelle, visuele feedback zodat iedereen op dezelfde golflengte zit. Meer informatie over Volley
Met Volley kun je snel en moeiteloos feedback vastleggen op elke website, zelfs op staging-sites. Met behulp van de browserextensie kun je notities en feedback achterlaten over specifieke ontwerpfuncties en bijlagen toevoegen. Volley maakt pixel-perfecte schermopnames als onderdeel van de feedback, waardoor alle opmerkingen beter worden begrepen. Geen heen en weer sturen van e-mail meer. Notities worden afgeleverd aan de geselecteerde werkruimte en kunnen ook automatisch worden verzonden naar Trello of Jira. Meer informatie over Volley
Met Volley kun je snel en moeiteloos feedback vastleggen op elke website, zelfs op staging-sites. Met behulp van de browserextensie kun je notities en feedback achterlaten over specifieke ontwerpfuncti...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Logboekregistratie op afstand, crashrapportage, feedback van gebruikers in de app voor app-ontwikkelaars. Bugfender registreert vrijwel alles voor een bepaalde gebruiker. Meer informatie over Bugfender
Bugfender is een in de cloud gehoste tool voor externe logboekregistratie waarmee je bugs kunt opsporen voordat je gebruikers dat doen. Krijg in realtime snelle externe toegang tot je mobiele of webtoepassinglogboeken voor elke gebruiker - waar ter wereld ze zich ook bevinden. Bugfender gaat verder dan de standaard crashrapportage en registreert vrijwel alles, zelfs als het apparaat offline is. Krijg direct zichtbaarheid met gebruikersfeedback in de app en los bugs sneller dan ooit op, zodat je je gebruikers blij kunt maken en die cruciale vijfsterrenbeoordelingen kunt verdienen. Meer informatie over Bugfender
Bugfender is een in de cloud gehoste tool voor externe logboekregistratie waarmee je bugs kunt opsporen voordat je gebruikers dat doen. Krijg in realtime snelle externe toegang tot je mobiele of webto...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Met PICC verandert de kennis van het bedrijf in een concurrentievoordeel. Geschikt voor middelgrote tot grote bedrijven. Meer informatie over PICC Software
PICC is een platform voor collectieve intelligentie dat de kennis van bedrijven omzet in een concurrentievoordeel. Het verhoogt de productiviteit van werknemers en vereenvoudigt systematische innovatie. Stilzwijgende en expliciete (uit documenten) kennis wordt in kaart gebracht om continue verbetering te vereenvoudigen. Verbinding met IoT-apparaten en -systemen maakt voorspellend onderhoud mogelijk. Realtime registratie en identificatie van problemen met behulp van spraak, tekst, AR/VR en IoT. Sorteren op basis van FMEA. Realtime tracking van actieplannen. Meer informatie over PICC Software
PICC is een platform voor collectieve intelligentie dat de kennis van bedrijven omzet in een concurrentievoordeel. Het verhoogt de productiviteit van werknemers en vereenvoudigt systematische innovatie...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
IssuTrax is een flexibele oplossing voor probleemopvolging en werkorderbeheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste niveau van klantenservice te bieden. IssuTrax stroomlijnt binnenkomende problemen en wijst ze automatisch toe aan het juiste team via een flexibel workflowsysteem om het juiste eigenaarschap te handhaven, waardoor het personeel de details krijgt die nodig zijn om zich te concentreren op hun meest directe taken en het management een realtime beeld van de activiteit heeft. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste ni...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence,...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten.
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten.
Software waarmee ontwikkelingsteams kunnen samenwerken en code kunnen beoordelen en beheren. Werkt op Windows, Mac en mobiele apparaten....
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Zoho Desk is effectieve software voor probleemoplossing die zorgt voor procesautomatisering met foutloos volgen, waardoor je klantenservice eenvoudiger wordt.
Zoho Desk is effectieve webgebaseerde software voor probleemoplossing die zorgt voor een betrouwbaar proces voor het opsporen van problemen, foutloos blijft werken en de klantenservice eenvoudig maakt voor alle betrokkenen. Geavanceerde procesautomatisering, feedbacklussen, casemanagement, aanpasbare dashboards en rapporten maken Zoho Desk een eenvoudige manier om problemen sneller te traceren en op te lossen. De cyclus voor het volgen van het probleem begint wanneer de klant je bedrijf zijn/haar vragen stelt, en eindigt wanneer de klant feedback geeft over de ondersteuning die hij/zij heeft ontvangen.
Zoho Desk is effectieve webgebaseerde software voor probleemoplossing die zorgt voor een betrouwbaar proces voor het opsporen van problemen, foutloos blijft werken en de klantenservice eenvoudig maakt ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Wrike is software voor IT-projectmanagement met sjablonen, Gantt-diagrammen, geavanceerde beveiliging, goedkeuringen, rapporten en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor IT-projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, geautomatiseerde workflows en goedkeuringen, budgetbeheer en geavanceerde rapportage, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zoals GitHub voor naadloze ontwikkeling en tracering. Pas je werkstromen aan zodat je bij elke stap de voortgang kunt zien. Transformeer je IT-beheer met Wrike.
Wrike is software voor IT-projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor probleemtracking en helpdesk met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onder...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Bespaar kostbare tijd, bereik snellere werkticket-oplossingen en verbeter je SLA's via de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, je behaalt snellere werkticket-oplossingen, verbetert je SLA's en verspilt minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rappo...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
SaaS voor foutregistratie en crashrapportage voor moderne softwareteams die de toepassingskwaliteit en ontwikkelsnelheid willen verbeteren.
Je hoeft foutopsporing niet aan je gebruikers te delegeren. Met Rollbar kun je alle fouten direct zien en ontvang je een melding zodra ze zich voordoen, en je krijgt de gegevens die je nodig hebt om ze snel op te lossen. Ondersteunt alle belangrijke talen en frameworks en integreert met de tools in je workflow voor softwareontwikkeling. Moderne softwareteams bij Twilio, Adobe, Instacart en CircleCI, Fortune 500-bedrijven en meer dan 100.000 individuele ontwikkelaars gebruiken Rollbar om sneller software van betere kwaliteit te creëren. Gratis proefversie en gratis abonnement beschikbaar.
Je hoeft foutopsporing niet aan je gebruikers te delegeren. Met Rollbar kun je alle fouten direct zien en ontvang je een melding zodra ze zich voordoen, en je krijgt de gegevens die je nodig hebt om ze...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd gew...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nod...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Je favoriete software voor het opsporen van problemen wordt geleverd met volledige ondersteuning. Neem contact op met een Issuetrak-expert en configureer vandaag nog een softwareoplossing.
Je vraagstuk over het opsporen van problemen is hun passie. Praat met een expert en ontvang een oplossing op maat die de snelheid en nauwkeurigheid verbetert. Laat e-mail en spreadsheets voor wat ze zijn en bespaar uren per dag. Issuetrak biedt al meer dan 15 jaar probleemopsporing aan duizenden bedrijven. De naam zegt het al. Je ontvangt persoonlijke aandacht en relaties worden opgebouwd die belangrijk zijn voor klanten. Niet alle oplossingen voor het opsporen van problemen passen bij elk bedrijf - de juiste configuratie wordt aangepast en overleg vindt plaats voorafgaand aan de lancering.
Je vraagstuk over het opsporen van problemen is hun passie. Praat met een expert en ontvang een oplossing op maat die de snelheid en nauwkeurigheid verbetert. Laat e-mail en spreadsheets voor wat ze zi...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. ManageEngine ServiceDesk Plus is beschikbaar in zowel de normale editie als de ITIL-editie.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, co...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Een eenvoudige, snelle en schaalbare foutopsporingsapplicatie waarmee je fouten eenvoudig kunt beheren en geweldige producten op tijd kunt leveren.
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin tot het einde volgen, zodat je geweldige producten altijd op tijd kunt bouwen en verzenden. Stel automatische meldingen, bedrijfsregels en aangepaste workflows in om fouten sneller te volgen en af te sluiten. Definieer realistische verwachtingen voor je klanten en overtref ze met Service Level Agreements.
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin t...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Samenwerkende, lichtgewicht projectbeheertool die je wordt aangeboden door de experts in flexibele softwareontwikkeling.
Pivotal Tracker is een Agile projectbeheertool van de experts in flexibele softwareontwikkeling. Tracker is eenvoudig te gebruiken en maakt realtime samenwerking mogelijk rond een gedeelde, geprioriteerde backlog. Wanneer iedereen dezelfde weergave deelt over wat er aan de hand is, weten producteigenaren hoe de zaken ervoor staan en weten ontwikkelaars waarop ze zich moeten concentreren. Tracker is eenvoudig, maar krachtig en transformatief waardoor je bedrijf de juiste producten sneller op de markt kan brengen en kan blijven leveren terwijl je omgeving verandert.
Pivotal Tracker is een Agile projectbeheertool van de experts in flexibele softwareontwikkeling. Tracker is eenvoudig te gebruiken en maakt realtime samenwerking mogelijk rond een gedeelde, geprioritee...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capac...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol....
Een oplossing die zich richt op foutenrapportage, feedback voor klanten en bètatesten, gebruikersbetrokkenheid, crashmeldingen en meer. Integreer nu!
Instabug biedt in-app feedback en bugrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor probleemopsporing. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetailleerde omgevingsrapporten voor ontwikkelaars kunt bieden. Het integratieproces duurt minder dan een minuut en de resultaten zijn uitstekend! De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing.
Instabug biedt in-app feedback en bugrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor probleemopsporing. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscomm...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-b...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Software voor het volgen van problemen waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen voor klantenondersteuning eenvoudig kan beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor het volgen van problemen die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is online software voor het volgen van problemen die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale m...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde sam...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en tickets tijdig op te lossen. Gebaseerd op het PhaseWare Tracker-productpakket bieden de oplossingen voor het bijhouden van problemen een aanpasbare en configureerbare, responsieve set tools om je bedrijf te helpen het proces voor het volgen van problemen te stroomlijnen, de werklast effectief te beheren, de productiviteit te verhogen en direct van invloed te zijn op het resultaat.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en ...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige mu...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer
Een volledig managed service-beheerpakket dat teams helpt snel en nauwkeurig problemen te tracken, op te lossen en te rapporteren.
OTRS is een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie en vele andere functies voor probleemoplossing. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel kunnen reageren op problemen en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Probeer de software om problemen te tracken vandaag nog.
OTRS is een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie en vele andere functies voor probleemoplossing. Professionals in ITSM, klantenserv...
  • Opdrachtenbeheer
  • Dashboard
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Taakbeheer