Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Issue tracking software

Issue tracking software helpt organisaties problemen op verschillende afdelingen te controleren, beheren en oplossen, van financiën tot helpdesk. Deze toepassingen houden taken bij zoals vastleggen en oplossing, produceren van rapporten, afdwingen van compliance en optimaliseren van bedrijfsmiddelen. Issue tracking software is vaak webgebaseerd en compatibel met andere softwaretoepassingen. Zie ook: bug tracking software, klachtenbeheer software en helpdesk software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Issue tracking software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

105 resultaten

Online servicedesk voor probleemtracering die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. En het voldoet bovendien aan ITIL. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Robuuste functies voor incidentbeheer, waaronder belangrijke functies zoals workflowautomatisering, maken probleemtracering eenvoudig. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Jira is een complete probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de probleemtracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Alcea IssueTrack is een teamgerichte, webgebaseerde tool voor het volgen van problemen, die verschillende tracks bevat voor al je traceringsbehoeften. Meer informatie over Alcea IssueTrack
Alcea faciliteert een samenwerkingsproces dat zichtbare, geprioriteerde en beheersbare problemen onderhoudt. Het maximaliseert de productiviteit door continue communicatie te garanderen en een team te dwingen zich op de meest kritieke problemen te concentreren. Alcea levert een optimale workflow door het juiste eigenaarschap te behouden en mensen bewust te houden van hun meest dringende verantwoordelijkheden. Meer informatie over Alcea IssueTrack

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Zoho Desk, een krachtige web-based issue tracking software die de hele issue tracking cyclus beheert en zorgt voor een foutloos proces. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een krachtige web-based issue tracking software. De issue tracking cyclus begint wanneer een probleem wordt gemeld en eindigt wanneer de klant feedback achterlaat over de ontvangen support. Zoho Desk helpt u de hele cyclus te beheren en zorgt voor een betrouwbaar en foutloos issue tracking proces. Geavanceerde procesautomatisering, feedback loops, teamsamenwerking, case management, dashboards en rapporten maken. Een ideale optie om issues sneller op te sporen en op te lossen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
BugHerd is een eenvoudige visuele tool voor het volgen van problemen op websites. Meer informatie over BugHerd
BugHerd is een eenvoudige visuele tool voor het volgen van problemen op websites. BugHerd verandert de vervelende taak van het volgen van problemen in een gestroomlijnd proces. Wijs en klik om problemen te markeren en beheer ze tot aan de voltooiing met behulp van het BugHerd kanbanbord. Zorg ervoor dat er geen feedback over het hoofd wordt gezien. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over BugHerd

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Uitgebreide probleemopvolging, Agile projectmanagement, testmanagement en probleemopvolging met urenregistratie, auditlogboek en rapportage. Meer informatie over JunoOne
Juno.one is een alles-in-één tool voor projectmanagement die krachtige functies voor probleemopvolging biedt, waardoor teams snel en efficiënt problemen kunnen identificeren, opvolgen en oplossen. Met het intuïtieve probleemopvolgingssysteem kunnen gebruikers problemen registreren, deze toewijzen aan specifieke teamleden en de voortgang ervan in realtime volgen. Met de mogelijkheden voor probleemopvolging van Juno.one kunnen teams ervoor zorgen dat projecten op schema en binnen het budget blijven, zodat ze hun klanten hoogwaardige producten kunnen leveren. Meer informatie over JunoOne

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Backlog stroomlijnt het oplossingsproces voor je problemen, van identificatie tot vrijgave, zodat je product zijn topkwaliteit behoudt. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor probleemoplossing en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
IssuTrax is een flexibele oplossing voor probleemopvolging en werkorderbeheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste niveau van klantenservice te bieden. IssuTrax stroomlijnt binnenkomende problemen en wijst ze automatisch toe aan het juiste team via een flexibel workflowsysteem om het juiste eigenaarschap te handhaven, waardoor het personeel de details krijgt die nodig zijn om zich te concentreren op hun meest directe taken en het management een realtime beeld van de activiteit heeft. Meer informatie over IssuTrax

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
SpiraTeam biedt een complete oplossing voor het bijhouden van fouten en problemen die je gehele testproces beheert. Meer informatie over SpiraTest
SpiraTest is een geïntegreerde oplossing voor kwaliteitsborging die vereisten, releases, tests, defecten en problemen in één omgeving beheert, met end-to-end traceerbaarheid. Met SpiraTest kun je fouten en problemen snel en gemakkelijk registreren en vastleggen. Nadat je ze hebt vastgelegd kun je de geregistreerde problemen en defecten doorzoeken, toewijzen, volgen en beheren met behulp van krachtige SpiraTest-dashboards. Categoriseer je gelogde defecten in verschillende typen, elk met een aanpasbare workflow, en analyseer de kwaliteit van een systeem tijdens zijn gehele levenscyclus. Meer informatie over SpiraTest

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Leg productproblemen vast en houd ze bij totdat ze zijn opgelost met Zoho Projects. Stel de juiste escalaties in en verzend geweldige producten, elke keer weer. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is een online tool voor projectmanagement waarmee teams effectief kunnen samenwerken en projecten op tijd kunnen voltooien. Een van de voornaamste capaciteiten is probleemopsporing, waarmee teams snel problemen die zich tijdens de projectcyclus voordoen kunnen opsporen, prioriteren en oplossen. Gebruikers kunnen moeiteloos problemen aanmaken en toewijzen, vervaldatums instellen en de voortgang in realtime bijhouden. De tool biedt ook gedetailleerde analyse om teamleiders te helpen knelpunten te identificeren en corrigerende maatregelen te nemen. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Halo Service Desk is één enkele tool om het traceren van problemen te centraliseren. Meer informatie over Halo Service Desk
Halo Service Desk is een servicedesk-softwareoplossing die door iedereen kan worden gebruikt. Met out-of-the-box-functionaliteit zoals Incident Management, SLA's, change- en projectmanagement en realtime projectdashboards. De tool is gemakkelijk aanpasbaar en je kunt synchroon blijven met één gecentraliseerd systeem terwijl je de IT afstemt op de zakelijke behoeften. Meer informatie over Halo Service Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Volg fouten, verbeteringen en andere verzoeken, prioriteer werk en communiceer met belanghebbenden wanneer wijzigingen worden voorgesteld en samengevoegd.
GitHub Issues maakt projectmanagement eenvoudig. Begin met een probleem: maak een probleem aan om een nieuw idee voor te stellen of een fout bij te houden. Organiseer en wijs vervolgens taken toe aan je team. Koppel problemen en pull-verzoeken: volg updates voor je project zonder je workflow ingewikkeld te maken door overal in je GitHub-organisatie kruiskoppelingen te maken tussen problemen en pull-verzoeken. Meer informatie over GitHub

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Zendesk is dé toonaangevende helpdesk software voor betere klantrelaties.
Zendesk is de toonaangevende cloud-based klachtenmanagement software, gebouwd met support agents in het achterhoofd. Los eenvoudig tickets op, volg klachten van klanten via elk kanaal: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail, sociale media. AI-gestuurde workflows voorzien je supportmedewerkers van alle klant interacties, inclusief die van 700+ app-integraties. Zie waarom bedrijven zoals Uber, Venmo, Shopify en LendingClub Zendesk gebruiken om hun supportkosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Moderne, webgebaseerde software voor probleemoplossing die door meer dan 40.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt.
Freshdesk is een modern trackingsysteem voor problemen dat wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om problemen op te sporen en te beheren. Freshdesk werkt met traditionele kanalen zoals e-mail, telefoon, sociale media en chat, en kan ook worden toegevoegd aan je mobiele app voor het vastleggen van problemen die zich onderweg voordoen. Freshdesk verhoogt de productiviteit van agenten met een hele reeks automatiseringen, interne game-mechanica en meer. De rapportagesuite is uitgebreid en biedt managers een snel overzicht van de grootste knelpunten in de helpdesk. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Wrike is software voor IT-projectmanagement met sjablonen, Gantt-diagrammen, geavanceerde beveiliging, goedkeuringen, rapporten en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor IT-projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, geautomatiseerde workflows en goedkeuringen, budgetbeheer en geavanceerde rapportage, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zoals GitHub voor naadloze ontwikkeling en tracering. Pas je werkstromen aan zodat je bij elke stap de voortgang kunt zien. Transformeer je IT-beheer met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Volg elk probleem met het Live-Chat-/ticketsysteem en win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent.
Volg elk probleem met LiveAgent, volledig uitgeruste software voor helpdesk en ticketing. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is veelzijdige multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, ticketing, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde software voor probleemtracking en helpdesk met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Probleemopsporing, foutopsporing of klanttracking? Alles is eenvoudig met Bitrix24.
Op zoek naar geweldige gratis software voor het volgen van projecten? Maak kennis met Bitrix24, een populair gratis projectmanagementplatform dat beschikbaar is in 18 talen en wordt gebruikt door meer dan 12 miljoen organisaties in 187 landen. Bitrix24 kan vrijwel alles voor je projecten bijhouden, inclusief foutopsporing, het bijhouden van problemen of het volgen van klanten, maar het is gewoon eenvoudiger om een gratis Bitrix24-account aan te maken en het zelf uit te proberen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Bespaar kostbare tijd, bereik snellere werkticket-oplossingen en verbeter je SLA's via de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, je behaalt snellere werkticket-oplossingen, verbetert je SLA's en verspilt minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist.
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Shortcut

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
SaaS voor foutregistratie en crashrapportage voor moderne softwareteams die de toepassingskwaliteit en ontwikkelsnelheid willen verbeteren.
Je hoeft foutopsporing niet aan je gebruikers te delegeren. Met Rollbar kun je alle fouten direct zien en ontvang je een melding zodra ze zich voordoen, en je krijgt de gegevens die je nodig hebt om ze snel op te lossen. Ondersteunt alle belangrijke talen en frameworks en integreert met de tools in je workflow voor softwareontwikkeling. Moderne softwareteams bij Twilio, Adobe, Instacart en CircleCI, Fortune 500-bedrijven en meer dan 100.000 individuele ontwikkelaars gebruiken Rollbar om sneller software van betere kwaliteit te creëren. Gratis proefversie en gratis abonnement beschikbaar. Meer informatie over Rollbar

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. ManageEngine ServiceDesk Plus is beschikbaar in zowel de normale editie als de ITIL-editie. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Je favoriete software voor het opsporen van problemen wordt geleverd met volledige ondersteuning. Neem contact op met een Issuetrak-expert en configureer vandaag nog een softwareoplossing.
Je vraagstuk over het opsporen van problemen is hun passie. Praat met een expert en ontvang een oplossing op maat die de snelheid en nauwkeurigheid verbetert. Laat e-mail en spreadsheets voor wat ze zijn en bespaar uren per dag. Issuetrak biedt al meer dan 15 jaar probleemopsporing aan duizenden bedrijven. De naam zegt het al. Je ontvangt persoonlijke aandacht en relaties worden opgebouwd die belangrijk zijn voor klanten. Niet alle oplossingen voor het opsporen van problemen passen bij elk bedrijf - de juiste configuratie wordt aangepast en overleg vindt plaats voorafgaand aan de lancering. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Een eenvoudige, snelle en schaalbare foutopsporingsapplicatie waarmee je fouten eenvoudig kunt beheren en geweldige producten op tijd kunt leveren.
Zoho BugTracker is de samenwerkende foutopsporingssoftware van Zoho, een merk dat wereldwijd door 35 miljoen gebruikers wordt vertrouwd. Met BugTracker kun je de levenscyclus van fouten van het begin tot het einde volgen, zodat je geweldige producten altijd op tijd kunt bouwen en verzenden. Stel automatische meldingen, bedrijfsregels en aangepaste workflows in om fouten sneller te volgen en af te sluiten. Definieer realistische verwachtingen voor je klanten en overtref ze met Service Level Agreements. Meer informatie over Zoho BugTracker

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Het stelt teams in staat moeiteloos samen te werken aan gedeelde inboxen.
Hiver is een tool voor e-mailsamenwerking voor bedrijven. Hiermee kunnen teams gedeelde inboxen zoals ondersteuning@ of verkoop@ beheren zonder Gmail te hoeven verlaten. Ondersteuningsteams gebruiken het als een helpdesk. Verkoop- en accountbeheerteams gebruiken het voor het beheren van klantgesprekken. Financiële teams gebruiken het voor workflowbeheer. Hiver maakt al je teams productiever in het e-mailbeheer. Meer informatie over Hiver

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol. Meer informatie over MantisBT

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Een oplossing die zich richt op foutenrapportage, feedback voor klanten en bètatesten, gebruikersbetrokkenheid, crashmeldingen en meer. Integreer nu!
Instabug biedt in-app feedback en bugrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor probleemopsporing. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingscommunicatie met gebruikers of testers, terwijl je gedetailleerde omgevingsrapporten voor ontwikkelaars kunt bieden. Het integratieproces duurt minder dan een minuut en de resultaten zijn uitstekend! De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing. Meer informatie over Instabug

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Software voor het volgen van problemen waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen voor klantenondersteuning eenvoudig kan beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor het volgen van problemen die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Een volledig managed service-beheerpakket dat teams helpt snel en nauwkeurig problemen te tracken, op te lossen en te rapporteren.
OTRS is een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie en vele andere functies voor probleemoplossing. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel kunnen reageren op problemen en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Probeer de software om problemen te tracken vandaag nog. Meer informatie over OTRS

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Oplossing voor ondersteuning op afstand en ticketing ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen.
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing voor probleemvolging. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. In tegenstelling tot andere PSA-leveranciers op de markt, zijn de webgebaseerde ticketingcomponenten van Naverisk vanaf de grond opgebouwd binnen het product. Meer informatie over Naverisk

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden. Meer informatie over ContentKing

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Userback helpt je om visuele feedback, fouten en andere problemen van je website te verzamelen met geannoteerde schermopnames, video en meer.
Userback is een visuele feedbackoplossing die het voor softwareteams gemakkelijk maakt om foutrapporten, feedback van gebruikers en andere soorten problemen uit hun apps te verzamelen. Leg zeer contextuele feedback vast met geannoteerde schermopnames, video-opnames, consolelogboeken, sessie-informatie en alles wat je nodig hebt om problemen sneller op te lossen. Met kanbanborden, inboxweergaven, aangepaste workflows en integraties heeft Userback alles wat je nodig hebt om problemen bij te houden en op te lossen op de manier die het beste voor je werkt. Meer informatie over Userback

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Snelle ontwerpbeoordeling met snelle, visuele feedback zodat iedereen op dezelfde golflengte zit. Meer informatie over Volley
Met Volley kun je snel en moeiteloos feedback vastleggen op elke website, zelfs op staging-sites. Met behulp van de browserextensie kun je notities en feedback achterlaten over specifieke ontwerpfuncties en bijlagen toevoegen. Volley maakt pixel-perfecte schermopnames als onderdeel van de feedback, waardoor alle opmerkingen beter worden begrepen. Geen heen en weer sturen van e-mail meer. Notities worden afgeleverd aan de geselecteerde werkruimte en kunnen ook automatisch worden verzonden naar Trello of Jira. Meer informatie over Volley

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en tickets tijdig op te lossen. Gebaseerd op het PhaseWare Tracker-productpakket bieden de oplossingen voor het bijhouden van problemen een aanpasbare en configureerbare, responsieve set tools om je bedrijf te helpen het proces voor het volgen van problemen te stroomlijnen, de werklast effectief te beheren, de productiviteit te verhogen en direct van invloed te zijn op het resultaat. Meer informatie over Tracker

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt. Meer informatie over Groove

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
Biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je toepassing in realtime te controleren en erop te reageren.
Sentry biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je stack in realtime te monitoren en erop te reageren. Sentry verzamelt en voegt belangrijke context toe om traces te stapelen en informeert je over de gebruikers, services en servers die zijn getroffen. Voor het eerst kan elke ontwikkelaar direct inzicht krijgen in hoe zijn productiecode werkelijke gebruikers beïnvloedt en problemen automatisch beoordelen en oplossen als onderdeel van zijn bestaande workflow. Meer informatie over Sentry

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Auditing van problemen
  • Kennisbankbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Taakbeheer
  • Realtime updates
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering