Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Natural-language understanding
Natural-language understanding is een gebied van de computerwetenschap, kunstmatige intelligentie en computationele taalkunde dat zich bezighoudt met de interactie tussen computers en menselijke (natuurlijke) talen. Het omvat zowel spraakherkenningssystemen, zoals Siri of Google Assistant, als verwerkingsprogramma's voor tekst en invoer.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Natural-language understanding
Bedrijven kunnen technologie voor het begrijpen van natuurlijke taal gebruiken om beter met klanten te communiceren. Deze technologie kan gebruikt worden om vragen en verzoeken van klanten te verwerken, het sentiment van klanten te begrijpen en intelligente antwoorden te geven. Bovendien kan begrip van natuurlijke taal gebruikt worden om rapporten of analyses te genereren op basis van interacties met klanten.
Gerelateerde termen
- Haptische technologie
- WAN (Wide-Area Network)
- Intranet
- SLO (Service-Level Objective)
- Beveiligingsindeling, -automatisering en -respons
- Schaalbaarheid
- SLA (Service Level Agreement)
- Software as a Service (SaaS)
- Identiteits- en toegangsbeheer (IAM)
- Datacenter
- AR (Augmented Reality)
- Synchroon
- Multitenancy
- CIO (Chief Information Officer)
- IT-diensten
- Autorisatie
- SOA (Service-oriented Architecture)
- PaaS (Platform as a Service)
- MSP (Managed Services Provider)
- SIEM (Security Information and Event Management)