Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
NLP-tools (Natural Language Processing)
NLP-tools (Natural Language Processing) helpen computers menselijke taal (bijv. spraak en tekst) te begrijpen, interpreteren en manipuleren door het gebruik van AI.
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Filterresultaten (16)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
16 resultaten
Sorteren op
Brandwatch is een platform voor digitale consumenteninformatie waarmee bedrijven via social listening inzicht krijgen in de consument.
Brandwatch is een baanbrekend pakket voor digitale consumenteninformatie. Met de AI-gestuurde producten voor deep social listening en contentmarketing en -analyse van het bedrijf kunnen meer dan 2000 van 's werelds meest bewonderde merken en bureaus inzichtelijke, gegevensgestuurde beslissingen nemen. Brandwatch bevat het toonaangevende contentmarketingplatform BuzzSumo in zijn portfolio. Brandwatch heeft 10 kantoren over de hele wereld en heeft zijn hoofdkantoor in Brighton, VK.
Meer informatie over Brandwatch
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
KPI6 is de het Consumer Intelligence pakket dat ongevraagde inzichten biedt om de effectiviteit van besluitvormingsprocessen te verbeteren.
KPI6 is een Software-as-a-Service pakket dat gebruikt wordt door merken en mediabureaus om inzicht te krijgen in consumenten, hun behoeften vast te stellen, en doelgroepsegmenten te bepalen.
Het analyseert een groot aantal door gebruikers gegenereerde inhoud en ongevraagde bronnen zoals online beoordelingen, sociale en webpanels en digitale open data om de kritieke strategische inzichten te bieden die een bedrijf nodig heeft om innovatie, kansenbeoordeling, strategische planning, segmentatie, creatieve ontwikkeling en mediastrategie te stimuleren.
Meer informatie over KPI6
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Chattermill verenigt klantfeedback, klantenondersteuning en productfeedback in één platform om klantgegevens op schaal te analyseren.
Chattermill maakt gebruik van deep learning kunstmatige intelligentie (AI) om feedbackgegevens van klanten in natuurlijke taal te analyseren en bruikbare inzichten te bieden. Met Chattermill kun je beter begrijpen wat je klanten motiveert door feedback van klanten, klantenondersteuning en productfeedback samen te brengen in één platform.
's Werelds toonaangevende merken zoals Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat en H&M gebruiken Chattermill om hun klantervaring te transformeren en groei voor hun bedrijf te stimuleren.
Meer informatie over Chattermill
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Kies Grooper - beschikbare, toegankelijke en transparante artificiële intelligentie, ontworpen om realtime inzicht in gegevens te integreren.
Grooper maakt snelle innovatie mogelijk voor organisaties die grote hoeveelheden moeilijke gegevens verwerken en integreren. Grooper is ontwikkeld door een team van moedige ontwikkelaars die gefrustreerd waren door beperkingen in bestaande oplossingen. Het is een intelligent platform voor integratie van documenten en digitale gegevens.
Grooper maakt gebruik van gepatenteerde en geavanceerde opnametechnologie, machine learning, natuurlijke taalverwerking en geavanceerde beeldverwerking.
Grooper - beschikbare, toegankelijke en transparante artificiële intelligentie.
Meer informatie over Grooper
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Digimind is een platform voor sociaal luisteren en marktinformatie dat is ontworpen om op inzicht gebaseerde digitale transformatie mogelijk te maken.
Digimind is een eenvoudig maar krachtig platform voor sociaal luisteren en marktinformatie dat door bedrijven wordt gebruikt om gegevens om te zetten in bruikbare inzichten voor strategische besluitvorming. Digimind helpt marketeers en analisten op het gebied van merkreputatie, informatie over concurrenten, consumenteninzichten, trendregistratie, identificatie van influencers en campagne-analyse.
Meer informatie over Digimind
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Analyse van tekst- en gespreksgegevens met behulp van Deep Learning-modellen als een service
Deep Learning voor klantensucces-, verkoop- en AI-teams. Analyseer tekst, e-mails, chats, enquêtes, sociale netwerken of algemene tekstgegevens met behulp van kunstmatige intelligentie. Detecteer verkoopkansen, klachten, leads, verbetering van functies, enz.
Meer informatie over Deep Talk
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Het systeem voor natuurlijke taalverwerking is in staat om complexe vragen van klanten te analyseren en te reageren op een toon die menselijk klinkt.
Het conversationele AI-platform wordt aangestuurd door natuurlijke taalverwerking en meta-leren, waardoor intelligente virtuele assistenten op een mensachtige toon kunnen communiceren. Door complexe vragen te kunnen analyseren, kun je met dit platform je FTR-percentages (First Time Resolution) verhogen en een naadloze klantervaring leveren.
Meer informatie over Enterprise Bot
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Klantgerichte bedrijven van elke omvang en in alle sectoren gebruiken Hello Customer om inkomsten te genereren door de wrijving in de klantervaring te verminderen.
Hello Customer is het end-to-end feedbackplatform voor klanten waarmee organisaties aan de verwachtingen van klanten kunnen voldoen. Door precies te weten welke producten, prestaties of processen geoptimaliseerd moeten worden, helpt het platform je kosten te besparen, problemen efficiënt op te lossen en inkomsten te genereren. Met het platform centraliseer je je klantenfeedback, detecteer je negatieve klantervaringen en spoor je op efficiënte wijze de hoofdoorzaak op, zodat je in een mum van tijd actie kunt ondernemen.
Meer informatie over Hello Customer
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Tool voor AI-tekst- en sentimentanalyse die je directe operationele inzichten geeft.
Optimale tekstanalyse. Ooit. In elke taal.
Analyseer de gegevens van je klantfeedback om erachter te komen wat je moet oplossen en wat je moet blijven doen in 46 talen. Het is AI-gestuurde analyse voor iedereen.
Krijg binnen enkele minuten inzicht in wat duizenden mensen denken.
Ontdek wat al je klanten zeggen in hun eigen taal. Upload je teksten in Excel- of CSV-indeling en begin onmiddellijk met het verkrijgen van resultaten.
Het is snel, gebruiksvriendelijk en het zal je klanten tevredener maken.
Meer informatie over Gavagai
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
AI-oplossing waarmee bedrijven processen kunnen automatiseren om de algehele klantenservice te optimaliseren.
Het Klondike-platform biedt automatisering en AI-technologieën voor klantenserviceprocessen met bescherming van de bedrijfskennis, die als bedrijfsmiddel bij de klant blijft.
NLP-algoritmen kunnen teksten of woordreeksen analyseren en begrijpen, maar ook de dagelijkse taal.
Meer informatie over Klondike
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
cnvrg.io is een AI-besturingssysteem voor machine learning dat de manier transformeert waarop ondernemingen AI en de ontwikkeling van gegevenswetenschap beheren, schalen en versnellen.
cnvrg.io is een AI-besturingssysteem dat de manier verandert waarop ondernemingen AI en datawetenschapontwikkeling van onderzoek naar productie beheren, schalen en versnellen. Het code-first platform is gebouwd door datawetenschappers voor datawetenschappers en biedt een ongeëvenaarde flexibiliteit om lokaal of in de cloud te draaien. Van geavanceerde MLOps tot continu leren, cnvrg.io biedt geavanceerde technologie voor datawetenschapsteams zodat ze minder tijd hoeven te besteden aan DevOps en zich kunnen concentreren op het echte werk - algoritmen.
Meer informatie over cnvrg.io
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Accern is een AI-platform zonder code waarmee teams vooraf getrainde NLP-modellen kunnen inzetten om in realtime thema's en sentiment te extraheren.
Accern is een AI-platform zonder code waarmee teams bij financiële organisaties moeiteloos modellen kunnen bouwen die in realtime inzichten zoals thema's en sentiment uit tekstuele gegevens halen. Gegevensteams gebruiken Accern voor het bouwen en implementeren van adaptieve natuurlijke taalverwerkings- en voorspellingsmodellen die specifiek zijn getraind voor financiële gebruikssituaties, om processen te automatiseren, waarde in gegevens te vinden en betere zakelijke beslissingen te nemen - dit alles sneller en nauwkeuriger dan voorheen.
Meer informatie over Accern
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Een SaaS-platform om de klantervaring te verbeteren door de emoties van klanten in schriftelijke beoordelingen te analyseren.
Geef prioriteit aan de irriterende factoren in je klantentraject, verhoog je NPS (Net Promoter Score) en bespaar tijd op verwerking van je verbale presentatie dankzij het platform voor kunstmatige intelligentie.
Q°emotion is een semantische en emotionele oplossing voor het analyseren van de meningen van je klanten en werknemers uit enquêtes, online beoordelingen, enz.
Met de tool voor semantische en emotionele analyse kun je met één klik de meest becommentarieerde en kritieke stappen van je klantentraject ontdekken.
Meer informatie over Qemotion
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Productieklare NLP-API voor NER, sentimentanalyse, classificatie, samenvatting, vragen beantwoorden, vertaling en meer.
NLP Cloud is een krachtige, productieklare NLP API op basis van spaCy- en HuggingFace-transformatoren.
Je kunt een NER (Named Entity Recognition), sentimentanalyse, classificatie, samenvatting, antwoord op vragen, vertaling, taaldetectie, tokenisatie en tagging van POS (Part-Of-Speech) uitvoeren.
Er zijn uitstekende open-source voorgetrainde modellen zijn beschikbaar, maar je kunt ook je eigen aangepaste modellen implementeren.
Prijzen zijn eerlijk en alle voorgetrainde modellen zijn daadwerkelijk gratis beschikbaar.
Meer informatie over NLP Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Patent Monitor is software voor patentanalyse op basis van machine learning die tot 80% van de handmatige werklast van je experts kan besparen.
Patent Monitor is software voor patentanalyse die is gebaseerd op machine learning. Je kunt er automatisch grote hoeveelheden patenten mee indelen in gebruikersspecifieke categorieën. Patent Monitor is gebaseerd op kunstmatige intelligentie, wat betekent dat de software leert van het gedrag van IP-professionals en hun kennis verwerft. In vergelijking met conventionele benaderingen is Patent Monitor tot 400% nauwkeuriger en bereikt het dezelfde nauwkeurigheid als IP-professionals, terwijl de tijd met maximaal 80% wordt verkort.
Meer informatie over Patent Monitor
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning
Kimola Cognitive is een machine learning-platform voor het analyseren van feedback van klanten.
Kimola Cognitive is een ijzersterk machine learning-platform waarmee gebruikers beoordelingen van meer dan 20 kanalen kunnen verzamelen en de feedback van klanten of andere tekstgegevens automatisch kunnen analyseren en classificeren. Dit zijn de belangrijkste vaardigheden van Kimola Cognitive:
- web scrapen en beoordelingen verzamelen;
- tekstanalyse met entiteitserkenning;
- gebruik van gratis vooraf gebouwde modellen;
- maken en bewaren van aangepaste modellen voor machine learning;
- klantbeoordelingen omzetten in SWOT-analyse, productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en samenvattingen generen met GPT.
Meer informatie over Kimola Cognitive
...
Meer informatie
Functies
- Optische lezers (OCR)
- Voor meerdere talen
- Spraakherkenning
- Machine learning