Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Servicebureau
Een servicebureau is een bedrijf dat gespecialiseerde diensten verleent aan andere bedrijven. Het kan gaan om accountants die de loonadministratie en belastingen voor kleine bedrijven doen, of IT'ers die vanuit hun eigen kantoor computernetwerken beheren.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Servicebureau
Toegang hebben tot specifieke expertise kan nuttig zijn in bepaalde situaties waarin mkb-bedrijven niet genoeg personeel bij de hand hebben of iemand nodig hebben met specifieke vaardigheden die ter plaatse niet beschikbaar is. Bovendien bieden veel servicebureaus een lagere prijs per uur dan wanneer ze iemand voltijds in dienst nemen, wat handig kan zijn voor bedrijven die net beginnen of met een krap budget werken. Door een servicebureau in te schakelen, kunnen bedrijven de hulp krijgen die ze nodig hebben zonder zich zorgen te hoeven maken over het zelf vinden en opleiden van personeel.
Gerelateerde termen
- Haptische technologie
- WAN (Wide-Area Network)
- Intranet
- SLO (Service-Level Objective)
- Beveiligingsindeling, -automatisering en -respons
- Schaalbaarheid
- SLA (Service Level Agreement)
- Software as a Service (SaaS)
- Identiteits- en toegangsbeheer (IAM)
- Datacenter
- AR (Augmented Reality)
- Synchroon
- Multitenancy
- CIO (Chief Information Officer)
- IT-diensten
- Autorisatie
- SOA (Service-oriented Architecture)
- PaaS (Platform as a Service)
- MSP (Managed Services Provider)
- SIEM (Security Information and Event Management)