Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Data management software

Met data management software kunnen gebruikers grote hoeveelheden gegevens optimaliseren, beveiligen en beheren.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Data management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

197 resultaten

Tableau Software helpt mensen gegevens in te zien en te begrijpen. Tableau levert snelle analyse, visualisatie en business intelligence. Meer informatie over Tableau
Tableau helpt mensen om gegevens om te zetten in bruikbare inzichten die impact hebben. Krijg moeiteloos toegang tot gegevens, waar of in welk formaat ze ook zijn opgeslagen. Voer snel ad-hocanalyses uit die verborgen kansen onthullen. Maak interactieve dashboards met geavanceerde visuele analyse met behulp van slepen en neerzetten. Deel vervolgens je werk met iedereen en maak een impact op je bedrijf. Overal ter wereld gebruiken mensen Tableau om hun gegevens in te zien en te begrijpen, van wereldwijde ondernemingen tot beginnende startups en kleine bedrijven. Meer informatie over Tableau

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Versnel groei met gegevensgestuurde besluitvorming en maak goede gegevens beschikbaar voor alle teams. Sluit je aan bij de meer dan 20.000 bedrijven die Segment gebruiken. Meer informatie over Segment
Versnel de groei met het toonaangevende klantgegevensplatform en maak goede gegevens voor alle teams beschikbaar. Met Segment kun je gebruikersgebeurtenissen verzamelen via je web- en mobiele apps en je teams een complete gegevenstoolkit bieden. Combineer de contactpunten van je klant op alle platforms en kanalen, maak naadloos de beste productanalyse mogelijk en gebruik één API om op alle platforms analysegegevens te verzamelen. Meer informatie over Segment

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Intelligente, niet-verstorende software voor gegevensbeheer voor hybride workflows waarmee organisaties hun infrastructuur kunnen optimaliseren. Meer informatie over Tiger Bridge
Tiger Bridge is software voor gegevensbeheer voor hybride workflows. Met deze transparante oplossing kunnen organisaties met bedrijfskritische lokale implementaties profiteren van cloudopslag en services met behoud van bestaande toepassingen en op bestanden gebaseerde workflows. Tiger Bridge voegt aanzienlijke kostenoptimalisatie toe bij het aanpakken van meerdere uitdagingen op het gebied van gegevensbeheer: capaciteitsuitbreiding met archief, rampherstel, wereldwijde bestandstoegang, continue gegevensbescherming, cloudmigratie. Meer informatie over Tiger Bridge

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Geïntegreerde oplossing voor het beheer van reserveonderdelen, met gegevensreiniging en -beheer, voorraadbeheer en planning en sourcing. Meer informatie over Sparrow
Sparrow is een geïntegreerde oplossing voor het beheer van reserveonderdelen, met vier verschillende producten om reserveonderdelen met minimale inspanning te beheren. Sparrow.Clean is een op AI gebaseerde toepassing voor het opschonen en beheren van gegevens over reserveonderdelen. De oplossing maakt gebruik van grootschalige taalmodellen en gegevens van fabrikanten en leveranciers om de stamgegevens van reserveonderdelen te corrigeren, dubbele onderdelen te vinden en verouderde onderdelen te identificeren. Sparrow.Stockmanager is een gebruiksvriendelijke, mobielklare toepassing voor voorraadbeheer die speciaal is ontworpen voor het beheren van reserveonderdelen. Sparrow.Plan maakt gebruik van live gegevens en AI-algoritmen om optimale voorraadniveaus in te stellen en te handhaven, waarbij operationele vereisten en financiële beperkingen in balans worden gebracht. Sparrow.Pool biedt toegang tot een wereld aan inventaris, zowel op alle sites van het bedrijf als bij externe bedrijven en leveranciers. Sparrow integreert met wijdverbreide ERP's en wordt vaak gebruikt bij migratieprocessen (bijv. overgang naar S/4HANA). Sparrow wordt vertrouwd door wereldwijde fabrikanten zoals Bayer AG en Mahle GmbH. Meer informatie over Sparrow

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Oplossing voor gegevenskwaliteit, beheer van hoofdgegevens en data governance zonder licentiekosten. Meer informatie over OpenDQ
Oplossing voor gegevenskwaliteit, beheer van hoofdgegevens en data governance. Ontwerp holistische end-to-end gegevensbeheerprocessen op een oplossing zonder licentiekosten. Meer informatie over OpenDQ

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Nederland Lokaal product
Het alles-in-één elektronische notitieboek voor laboratoria van eLabJournal bevat ook modules voor het volgen van monsters en protocolbeheer. Meer informatie over eLabJournal
eLabJournal biedt een intuïtieve en flexibele oplossing om de informatie in je laboratorium te beheren. Het alles-in-één elektronische notitieboek voor laboratoria bevat ook modules voor het volgen van monsters en protocolbeheer. eLabJournal verbetert de efficiëntie bij het documenteren, organiseren, zoeken en archiveren van gegevens, monsters en protocollen. De software is geschikt voor elk laboratorium, variërend van kleine academische laboratoria en startup-bedrijven tot grote academische instellingen en wereldwijd opererende bedrijven. Meer informatie over eLabJournal

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Zeenea is de datacatalogus van de volgende generatie die bedrijven helpt hun data-initiatieven te versnellen en datagestuurd te worden. Meer informatie over Zeenea Data Discovery Platform
Zeenea is de cloudgebaseerde gegevenscatalogus voor bedrijven die hun gegevensinitiatieven willen versnellen en vertrouwen in het gebruik ervan willen opbouwen. Het platform is verbonden met allerlei informatiebronnen, en beheert en automatiseert metagegevens om je gegevens om te zetten in bruikbare inzichten binnen de toepassing voor de gegevenscatalogus. Bedrijven vertrouwen op de slimme gegevenscatalogus van Zeenea om de uitdaging van gegevensbeheer aan te gaan. Meer informatie over Zeenea Data Discovery Platform

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Ataccama ONE ondersteunt organisaties met vertrouwde gegevens via het AI-gestuurde platform met gegevenskwaliteit, MDM en meer. Meer informatie over Ataccama ONE
Het platform is erin gespecialiseerd organisaties in staat te stellen hun zakelijke initiatieven te versnellen door gebruik te maken van betrouwbare, hoogwaardige en gecontroleerde gegevens. Het vlaggenschipproduct Ataccama ONE biedt een uitgebreid, AI-gestuurd platform dat bestaat uit gegevensacquisitie en -profilering, metagegevensbeheer en -catalogus, gegevenskwaliteitsbeheer, beheer van stam- en referentiegegevens en big data-verwerking en gegevensintegratie. In het huidige dynamische zakelijke landschap heeft er nog nooit zoveel op het spel gestaan. Bedrijven hebben de taak om tegelijkertijd hun marktaandeel te vergroten, hun klantenbestand uit te breiden, kosten te verlagen en wettelijke beveiligingsrisico's te beperken. Ataccama ONE is ontworpen om deze uitdagingen aan te gaan en biedt organisaties de flexibiliteit om te beginnen met hun directe behoeften en naadloos op te schalen naarmate hun bedrijfsbehoeften zich ontwikkelen. Zet de eerste stap naar het optimaliseren van je gegevensbeheerprocessen met gegevensprofilering met één klik, waarop 55.000 gebruikers wereldwijd vertrouwen. Meer informatie over Ataccama ONE

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Analyseplatform waarmee bedrijven van elke omvang het gedrag van gebruikers kunnen volgen, marketinginzichten kunnen verkrijgen en meer.
Analyseplatform waarmee bedrijven van elke omvang het gedrag van gebruikers kunnen volgen, marketinginzichten kunnen verkrijgen en meer. Meer informatie over Google Analytics 360

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen. Meer informatie over Google Cloud

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging. Meer informatie over ShareFile

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Optimaliseer het beheer van gegevensbescherming, inclusief back-up-, replicatie- en herstelactiviteiten.
NAKIVO Backup en Replication is ontworpen om gegevensbescherming en rampherstelactiviteiten te automatiseren en te organiseren. De software biedt een reeks automatiseringsfuncties om de kosten en inspanningen voor het onderhoud van de infrastructuur te verminderen. Stroomlijn gegevensbeschermingstaken door beleidsregels te maken op basis van de naam, tag, status en andere parameters van een machine of hun combinaties. Stel meerdere taakketens in om verschillende back-up- en herstelscenario's uit te voeren, en problemen met gegevensbeheer op te lossen. Meer informatie over NAKIVO Backup & Replication

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Verschillende tools om de analytische mogelijkheden van Excel te verbeteren, waardoor het ideaal is voor gegevensanalyse en statistische vereisten.
XLSTAT is gebruiksvriendelijke, uitgebreide, betaalbare en hoogpresterende statistische software die werkt als een invoegtoepassing voor Excel. Meer dan 200 statistische functies beschikbaar in algemene of veldgerichte oplossingen. Functies omvatten gegevensvisualisatie, statistische modellering (regressie, ANOVA, gemengde modellen, PLS), datamining (PCA, MCA, DA), statistische testen, voorspellingsmethoden, machine learning, vignettenmethode, PLS-SEM, overlevingsanalyse, methodevergelijking, OMICs gegevensanalyse, SPC en nog veel meer. Meer informatie over XLSTAT

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Sisense is een volledige oplossing voor rapportage en analyse, waarmee zakelijke gebruikers inzichten kunnen visualiseren, verkennen en afleiden uit complexe gegevens.
Sisense is de enige BI-rapportagesoftware waarmee elke gebruiker gegevens moeiteloos kan omzetten in prachtige interactieve rapporten. Met de end-to-end-oplossing van Sisense hebben bedrijfsafdelingen volledig overzicht van gegevens en kunnen ze bruikbare inzichten genereren met minimale overhead voor IT. Iedereen kan rechtstreeks verbinding maken met de relevante databases of apps, meerdere gegevensbronnen samenvoegen en gegevens visualiseren in dashboards of pdf-rapporten. Toonaangevende bedrijven zoals NASDAQ, Airbus, Phillips en meer hebben Sisense gekozen! Meer informatie over Sisense

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Vertrouwd door professionals om grote aantallen gevoelige documenten veilig te delen voor due diligence, naleving en procesvoering.
Eenvoudig te gebruiken, betaalbaar, 24/7 ondersteuning - je kunt vertrouwen op Firmex Virtual Data Rooms om bedrijfskritieke processen uit te voeren en projecten sneller af te maken. Meer dan 120.000 bedrijven hebben Firmex gebruikt om vertrouwelijke documenten te delen tijdens fusies en overnames, fondsenwerving, audits, rechtszaken en inkoopprojecten waarmee miljarden dollars gemoeid waren. Met Firmex gaat je project binnen enkele minuten live en heeft elke gebruiker toegang tot dezelfde ondersteuning als jij. Geen prijs per pagina of verborgen kosten. Meer informatie over Firmex Virtual Data Room

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Een online dienst voor rapportage en business intelligence waarmee je nieuwe inzichten uit je bedrijfsgegevens kunt halen.
Een online dienst voor rapportage en business intelligence waarmee je nieuwe inzichten uit je bedrijfsgegevens kunt halen. Maak en deel moeiteloos krachtige ad hoc-rapporten in enkele minuten, zonder IT-hulp. Gegevens kunnen worden geïmporteerd vanuit toepassingen en databases, zelfs achter firewalls. Gratis voor 2 gebruikers. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meer informatie over Zoho Analytics

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Of je nu een BI-analist bent of een ontwikkelaar, mensen vertrouwen erop dat jij ruwe gegevens kunt omzetten naar krachtige inzichten.
Domo is de beste vriend van een BI-expert. Behoud je concurrentievoordeel door rechtstreeks verbinding te maken met relevante bedrijfsgegevens en krijg de juiste informatie in een oogwenk binnen handbereik. Maak rechtstreeks verbinding met elke gewenste gegevensbron om de rapportage te stroomlijnen. Je kunt je gegevens in een oogwenk combineren, opschonen en transformeren om binnen slechts een paar klikken inzichten te ontdekken. Visualiseer en deel gegevens binnen je gehele organisatie met gemak. Meer informatie over Domo

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
PieSync synchroniseert je contacten tussen al je cloud-apps (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign, enz.). In beide richtingen en in realtime.
PieSync werkt op de achtergrond en synchroniseert je contacten in beide richtingen en in realtime tussen je favoriete cloud-apps (contactpersonen in Google/Office365, CRM, marketing, boekhouding, helpdesktools). Dit betekent dat je toegang hebt tot de meest actuele klantinformatie, ongeacht waar jij je bevindt of wie de gegevens heeft ingevoerd. Enkele van de populairste verbindingen zijn: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk en nog veel meer. Meer informatie over Operations Hub

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Eindpuntbescherming tegen gegevensverlies en beveiligingsplatform waarmee kleine bedrijven herstel van verwijderde bestanden en meer kunnen beheren.
Bescherming tegen verlies van eindpuntgegevens en beveiligingsplatform waarmee kleine bedrijven en organisaties verloren gegevens kunnen herstellen die zijn veroorzaakt door menselijke fouten, ransomware of een andere online ramp, waarbij de herstelde bestanden kunnen worden gevolgd via statusrapporten. Meer informatie over CrashPlan

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Zoho Creator is software voor de ontwikkeling van toepassingen met weinig code waarmee je aangepaste, mobiel-klare apps bouwt om je bedrijf te runnen.
Zoho Creator is alles-in-één software voor het ontwikkelen van toepassingen met weinig code die is ontworpen om bedrijven te helpen hun activiteiten te digitaliseren zonder de rompslomp van traditionele ontwikkeling. Elk bedrijf is uniek op zijn eigen manier en het platform is gebouwd om op dit unieke karakter te reageren. Meer dan 13.000 bedrijven met meer dan 7 miljoen gebruikers over de hele wereld vertrouwen erop dat dit platform hun technologiepartner is en je kunt vandaag nog je aangepaste toepassingstraject starten. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Serverback-upoplossing waarmee bedrijven van elke omvang automatisch bedrijfsgegevens kunnen herstellen en beschermen via e-mail en meer.
Serverback-upoplossing waarmee bedrijven van elke omvang automatisch bedrijfsgegevens kunnen herstellen en beschermen via e-mail en meer. Meer informatie over Backblaze B2 Cloud Storage

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Het helpt B2B-bedrijven om de bezoekers aan hun website te onthullen en deze om te zetten naar goede salesleads. Op de eerste plaats in de Google analyses Partner Gallery!
Wist je dat 98% van je websitebezoekers nooit hun contactgegevens achterlaten? Met Leadfeeder kun je zien welke bedrijven je website bezoeken, welke pagina's ze bezoeken en vanaf welke bronnen, en nieuwe leads beheren door ze naar je CRM en de juiste teamleden te sturen. Deze oplossing helpt je om leads te benaderen vanuit de juiste hoek en meer verkopen te sluiten. Het is geen toeval dat het programma in de Google analyses Partner Gallery op de eerste plaats staat! Meer informatie over Dealfront

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Eenvoudige en betaalbare alles-in-één cloudsoftware voor het beheren en laten groeien van je gemeenschap.
ToucanTech is software voor een gemeenschapsdatabase en website die wordt gebruikt door bedrijven, scholen en non-profitorganisaties. Deze software geeft organisaties via één eenvoudig, aantrekkelijk systeem de mogelijkheid om op één plek alle communicatie, beheerfuncties en gegevens te beheren. Het platform synchroniseert met sociale media en biedt een combinatie van CRM, analytics, e-mail, betalingen, nieuws, mentoring en meer. Het is een flexibele oplossing tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over ToucanTech

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up