Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Telecom equipment support diensten
De term “telecom equipment support diensten” verwijst naar elke op telecommunicatie gebaseerde dienst die hulp biedt aan bedrijven op het gebied van communicatie. Telecommunicatie omvat vaste lijnen, mobiele telefoons, draagbare radio's en internetdiensten. VoIP (Voice over Internet Protocol) is een voorbeeld van een op internet gebaseerde telecommunicatie. Het betreft hier een dienst die gebruikmaakt van een bekabelde of draadloze internetverbinding om een spraakoproep te initiëren.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Telecom equipment support diensten
Alle kleine bedrijven doen een beroep op ondersteunende diensten voor telecomapparatuur om ervoor te zorgen dat zij verbonden zijn met de grotere telefoonnetwerken en met de eventueel vereiste particuliere netwerken. Voorbeelden hiervan zijn radionetwerken voor taxibedrijven, koeriers of hulpdiensten.
Gerelateerde termen
- Haptische technologie
- WAN (Wide-Area Network)
- Intranet
- SLO (Service-Level Objective)
- Beveiligingsindeling, -automatisering en -respons
- Schaalbaarheid
- SLA (Service Level Agreement)
- Software as a Service (SaaS)
- Identiteits- en toegangsbeheer (IAM)
- Datacenter
- AR (Augmented Reality)
- Synchroon
- Multitenancy
- CIO (Chief Information Officer)
- IT-diensten
- Autorisatie
- SOA (Service-oriented Architecture)
- PaaS (Platform as a Service)
- MSP (Managed Services Provider)
- SIEM (Security Information and Event Management)